"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ μήνυση κατά ...


ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΗΝΥΣΗ

1. Του εκπροσώπου της Γ.Σ.Ε.Ε. στο Δ.Σ. του ΕΟΠΠΕΠ Μιχάλη Κουρουτού του Σπυρ., κατοίκου Αθηνών, Χαλκίδος 18 Πατήσια

2. Του εκπροσώπου της ΑΔΕΔΥ στο Δ.Σ. του ΕΟΠΠΕΠ Οδυσσέα Ντριβαλά του Θεμ., κατοίκου Αγίας Παρασκευής Αττικής, Ηπείρου 56

ΚΑΤΑ

1. Της Ελένη Γιαννακοπούλου του Ιωάννη,

που ασκεί τις αρμοδιότητες της Διευθύνουσας Συμβούλου στο Ν.Π.Ι.Δ. του ευρύτερου δημόσιου τομέα με την επωνυμία Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) (Ν. 4115/2013 άρ. 13 κ.ε.)

και είναι μόνιμη υπάλληλος κλάδου ΠΕ Μαθηματικός-στατιστικός στη Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών, με Α.Δ.Τ. ΑΚ 129096,,

2. Παντός αγνώστου ενδεχομένου συνεργού

Η μηνυομένη φέρεται ως διορισθείσα στην θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου του ΕΟΠΠΕΠ με την υπ’ αριθμ. 82147/Γ1/17-5-2017 απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ ΥΟΔΔ 235/18-5-2017) «Ορισμός Διευθύνοντος Συμβούλου του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).» (Συνημμένο 1) και έκτοτε ασκεί διαρκώς τις αρμοδιότητες της θέσης αυτής. Όμως συντρέχει στο πρόσωπό της νόμιμο κώλυμα διορισμού εκ του οποίου εκπίπτει αυτοδικαίως από την θέση της. Το κώλυμα αυτό το είχε καλύψει κατά τον διορισμό της με ψευδή υπεύθυνη δήλωση. Ούτως ή άλλως ο διορισμός της ήταν και είναι ανυπόστατος και όχι απλώς άκυρος διότι έλλειπε μια από τις δύο ισότιμες και εξίσου εμφανείς προϋποθέσεις (υπήρχε η Υ.Α. αλλά έλλειπε η απόσπαση) , πράγμα για το οποίο εμείς ως μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΠΠΕΠ κάναμε επανειλημμένα καταγγελίες στο Δ.Σ. αλλά η μηνυομένη κωφεύει και συνεχίζει διαρκώς να ασκεί τις αρμοδιότητες της θέσης της.


Α. -- Ο ΕΟΠΠΕΠ

Σύμφωνα με το άρ. 13 Ν. 4115/2013 :

«1. Με την υπ' αριθ. 119959/Η/20.10.2011 (Β' 2351) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων η οποία κυρώθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012 (Α'86), το νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Δομών Δια Βίου Μάθησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.)», που συστήθηκε με το άρθρο 22 του ν. 2469/1997 (Α'38) και το νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Κ.Ε.Π.)», που συστήθηκε με το άρθρο 16 του ν. 2224/1994 (Α'112), συγχωνεύτηκαν με απορρόφηση στο νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.)» που συστήθηκε με το άρθρο 11 του ν. 3879/ 2010 (Α'163) και καταργήθηκαν ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα.

Με την αυτή κοινή υπουργική απόφαση το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.)» μετονομάστηκε σε «Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού» (εφεξής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).

2. Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. αποτελεί νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, διαθέτει διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, έχει κοινωφελή και μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα, λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος και εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

3. Η έδρα του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. βρίσκεται στην Αθήνα.»


Β. -- ΨΕΥΔΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Στην απόφαση περί διορισμού της μηνυομένης [ Υ.Α. Αριθμ. 82147/Γ1/17-05-2017 ΦΕΚ ΥΟΔΔ 235/18-05-2017 «Ορισμός Διευθύνοντος Συμβούλου του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).» ] (Συνημμένο 1), στα «έχοντας υπόψη» αυτής και συγκεκριμένα στο Νο 12 αναφέρεται ότι λαμβάνεται υπόψη για τον διορισμό της και υπεύθυνη δήλωσή της :

"Ομάδα Κοινωνικής Εγρήγορσης" δελτίον τύπου

Ομάδα  Κοινωνικής   Εγρήγορσης

δελτiο τυπου Αθήνα 17-10-2017

Απέδωσε καρπούς η καίρια παρέμβαση της Ομάδας Κοινωνικής Εγρήγορσης (ΟΚΕ), προς την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κα Ξένη Δημητρίου, καθώς η Δικογραφία του Αστέρα Βουλιαγμένης, που περιείχε τη Μηνυτήρια Αναφορά μας, ανασύρθηκε από το αρχείο, κατόπιν του διαβιβαστικού εγγράφου, που απέστειλε η ίδια, προς τον κον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών.

Η εξέλιξη ανατρέπει εκ βάθρων όλο το σκηνικό συγκάλυψης, που είχε στηθεί για τη συγκεκριμένη υπόθεση, από παράκεντρα εξουσίας, που απέκρυπταν, επί μεγάλο χρονικό διάστημα, το γεγονός, ότι η επίμαχη έκταση αποτελεί Δημόσιο Δάσος και μάλιστα εκτός Σχεδίου Πόλεως.

Αυτό αποδεικνύεται, αφ' ενός με την Δήλωση Ιδιοκτησίας της Δ/νσης Δασών Πειραιά της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, για Δημόσιο Δάσος 436,20 στρεμ., το οποίο ανήκει, κατά πλήρη κυριότητα στο Ελληνικό Κράτος και αφ' εταίρου με την καθ' όλα τεκμηριωμένη Αίτηση Ακυρώσεως και το σχετικό υπόμνημα των κατοίκων του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης, στο ΣτΕ.

Όπως αποκαλύπτει με το νέο εμπεριστατωμένο έγγραφο της η ΟΚΕ, προς την κα Δημητρίου και τον κον Εισαγγελέα Περιβάλλοντος του Αρείου Πάγου και με το σχετικό έγχρωμο σχεδιάγραμμα του γνήσιου Ρυμοτομικού Σχεδίου Βουλιαγμένης, τα οποία κατέθεσε στις 16-10-2017, δεν υπάρχει καμιά πράσινη ρυμοτομική γραμμή, η οποία να περικλείει την επίδικη έκταση του Αστέρα Βουλιαγμένης.

Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι η εν λόγω περιοχή δεν έχει ενταχθεί ποτέ σε Σχέδιο Πόλεως παρά το κατασκευασμένο σχεδιάγραμμα που προσκόμισε η Διοίκηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ώστε να το οδηγήσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΤΑΘΗ Β. ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ

Αθήνα 19-10-2017

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ  ΣΤΑΘΗ Β. ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ         ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ FACEBOOK:

«ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ: ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ»
Μετά το 1974, όσοι έλληνες πρωθυπουργοί επισκέπτονταν την ΑΜΕΡΙΚΗ, έθεταν και την υπόθεση του ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ.
 Ο κ. πρωθυπουργός δεν είπε ούτε μία κουβέντα.

Ντροπή κ. Τσίπρα!!!

Εξαίρετα άρθρα και ξεχωριστοί αρθρογράφοι στο "lawyalty,site of Law.."

Έρευνα: Οι Έλληνες έχουν τα μεγαλύτερα έξοδα κατοικίας στην Ευρώπη

Τέσσερις φορές περισσότερα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη είναι τα νοικοκυριά στην Ελλάδα τα οποία υφίστανται υπερβολική επιβάρυνση αναφορικά με τις δαπάνες στέγασης.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Housing Europe, της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας για τη Δημόσια, Συνεταιριστική και Κοινωνική Στέγη, που δημοσιεύει η Καθημερινή, η Ελλάδα έχει τα μεγαλύτερα έξοδα κατοικίας ως ποσοστό του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών της, συγκριτικά με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα το ποσοστό των νοικοκυριών τα οποία δαπανούν περισσότερο από το 40% του διαθέσιμου εισοδήματός τους για την κάλυψη αναγκών στέγασης έχει εκτιναχθεί σε σχεδόν 41%, τη στιγμή που ο ευρωπαϊκός μέσος όρος δεν ξεπερνάει το 11,3%. Μάλιστα, η τάση είναι διαρκώς επιδεινούμενη, δεδομένου ότι πριν από δύο χρόνια το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα διαμορφωνόταν σε 33%.
Ως έξοδα στέγασης υπολογίζονται το ενοίκιο για τους ενοικιαστές ή η δόση του στεγαστικού δανείου για τους ιδιοκτήτες, όπως επίσης και οι δαπάνες θέρμανσης, ύδρευσης, ηλεκτρικής ενέργειας, τηλεφωνίας και κοινοχρήστων. Αν όμως συνυπολογίσει κανείς και την εκτόξευση της φορολογικής επιβάρυνσης, αντιλαμβάνεται ότι η κατοχή κατοικίας στην Ελλάδα συνιστά πλέον ένα κόστος το οποίο λίγα νοικοκυριά μπορούν πλέον να καλύψουν, χωρίς να προβούν σε σοβαρές περικοπές άλλων εξόδων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το 2010 μέχρι το 2015, οι φόροι κατοχής ακινήτων αυξήθηκαν έξι φορές, από τα 500 εκατ. ευρώ σε 3 δισ. ευρώ, ενώ το 2016 αυξήθηκαν εκ νέου σε 3,5 δισ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή, τα έσοδα των νοικοκυριών υποχώρησαν σημαντικά (π.χ. μειώσεις μισθών και συντάξεων), ενώ άνοδο καταγράφουν και άλλες δαπάνες που συνδέονται με το ακίνητο, όπως ρεύμα, πετρέλαιο θέρμανσης. Το αποτέλεσμα είναι να έχει διευρυνθεί ακόμα περισσότερο το χάσμα σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπου κατά το συγκεκριμένο διάστημα η οικονομική επιβάρυνση για δαπάνες κατοικίας δεν παρουσίασε ιδιαίτερη μεταβολή.
αναγνώσατε την συνέχεια πατώντας εδώ:
Δικηγόρος Vs Δικαστές – Γραμματείς
Ο Σύλλογος οφείλει να είναι δίπλα στο Δικηγόρο και ενίοτε μπροστά από αυτόν, ασπίδα στα δικαιώματα του. Διότι είναι φορές που ο Δικηγόρος, εν προκειμένω ο «μάχιμος» άλλως «δικαστηριακός», όσο επαρκής κι αν είναι, όσο καλά και να κάνει τη δουλειά του, απαξιώνεται από αυτούς που θα έπρεπε να είναι σύμμαχοι του, τους Δικαστές και τους Γραμματείς. Προφανώς και δεν μιλάμε για το σύνολο της δικαστικής αρχής ή της γραμματείας των δικαστηρίων.
Όμως όλοι μας έχουμε αντιμετωπίσει καταστάσεις που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε πού πήγε ο σεβασμός προς τον επαγγελματία.
Λόγου χάρη, όλοι έχουμε σίγουρα κάποια απόφαση την οποία περιμένουμε μήνες να εκδοθεί.
Πόσοι έχουν τολμήσει να απευθυνθούν στον αρμόδιο Δικαστή;
Όλοι έχουμε δικάσει μία υπόθεση, ενώ αντιλαμβανόμαστε ότι η έδρα μεροληπτεί υπέρ του αντιδίκου μας λόγω προφανούς οικειότητας. Πόσοι αντιδράσαμε;
Όλοι έχουμε δικάσει με δικαστή που μας απαξιώνει έντονα, είναι αγενής έως και προσβλητικός μαζί μας ακόμα και παρουσία του εντολέα μας. Πόσοι από εμάς διεκδικήσαμε τον σεβασμό που μας αξίζει;
Κανένας μας δεν αντιδρά μεμονωμένα, διότι γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όποιος το κάνει πιθανότατα θα «τιμωρηθεί» με μία κακή για τον εντολέα του απόφαση είτε θα μπει σε “black list” από τους Δικαστές.
Ακόμα πόσες φορές προσπαθούμε να καλοπιάσουμε ένα γραμματέα για να κάνει τη δουλειά του; Πόσες φορές περιμένουμε μπροστά από τις κλειδωμένες (!) πόρτες των γραφείων των γραμματέων όπου έχουν τα δημόσια βιβλία μέχρι να πάει 9 ακριβώς αγχωμένοι αν θα προλάβουμε να ελέγξουμε αυτό που θέλουμε πριν ξεκινήσουν τα ακροατήρια;
Πόσες φορές αναγκαστήκαμε να τσακωθούμε με τον υπάλληλο της γραμματείας; Και πάλι απλά σιωπούμε γιατί φοβόμαστε ότι εάν κάνουμε αναφορά θα μπούμε σε δυσμένεια ή ο γραμματέας –με εύσχημο τρόπο- δεν θα κάνει αυτό που χρειάζεται για να γίνει η δουλειά μας και θα χάσουμε άλλες δύο ημέρες σε ουρές και γραφειοκρατικά ζητήματα.
Ο Σύλλογος οφείλει να προστατεύει τα μέλη του από παρόμοιες συμπεριφορές. Ο Δικηγόρος πρέπει να μπορεί να αναφέρει τα περιστατικά αυτά στο Σύλλογο του, διατηρώντας, εάν το επιθυμεί, την ανωνυμία του.
Και ο Σύλλογος πρέπει επιτέλους να απαιτήσει, χωρίς εκπτώσεις, το σεβασμό όλων προς τα μέλη του.
Δεν γίνεται ο Δικηγόρος να φοβάται το Δικαστή, δεν γίνεται να φοβάται το Γραμματέα. Δεν είμαστε οι «φτωχοί συγγενείς», είμαστε επιστήμονες. Ο Σύλλογος μας δεν είναι απλός παρατηρητής του “bulling” των μελών του. Είναι παρών στη ζωή του Δικηγόρου.
Η ΠΥΞΙΔΑ αποτελείται από Δικηγόρους που ζουν και γνωρίζουν αυτή την καθημερινότητα των δικαστηρίων, κινείται από και για τα μέλη της και θα μπει μπροστά ώστε ο σεβασμός προς το Δικηγόρο να γίνει συνείδηση σε όλους.
Και επειδή από λόγια έχουμε χορτάσει, ας δούμε τις συγκεκριμένες και άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις της ΠΥΞΙΔΑΣ:
Ο Σύλλογος του νέου προσανατολισμού μας δεν φοβάται να προβεί σε αναφορές και δράσεις κατά παντός υπευθύνου για οποιαδήποτε αναξιοπρεπή συμπεριφορά κατά των μελών του. Πώς θα γίνει αυτό; Με τη σύσταση Επιτροπής αμέσως από το ΔΣ του Συλλόγου, η οποία θα επιληφθεί των θεμάτων αυτών και θα είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους λοιπούς φορείς του δικαστηριακού μας βίου.
Αρμοδιότητες της:
• Συλλογή αναφορών για περιστατικά μεταξύ δικηγόρων και δικαστικών υπαλλήλων
• Συλλογή αναφορών για περιστατικά μεταξύ δικηγόρου και δικαστή
• Αναφορά του ΔΣΑ προς την ΟΔΥΕ για συστάσεις προς το συγκεκριμένο μέλος της-δικαστικό υπάλληλο.
• Κατάθεση πειθαρχικής αναφοράς του ΔΣΑ προς το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο  για άσκηση πειθαρχική δίωξη του μέλους της ΟΔΥΕ, που επέδειξε ανάρμοστη  συμπεριφορά σε δικηγόρο για δεύτερη φορά
• Δημιουργία μηχανισμού επίλυσης διαφορών ΔΣΑ με την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων για θέματα που προκύπτουν από Δικαστές – Εισαγγελείς, είτε αφορούν στην καθυστέρηση έκδοσης αποφάσεων είτε στην απρεπή συμπεριφορά προς δικηγόρους
• Ενεργοποίηση και εξασφάλιση εφαρμογής της Εγκυκλίου ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/27509, η οποία εξεδόθη επί υπουργίας Κυριάκου Μητσοτάκη και θεμελιώνει την ελεύθερη είσοδο των Δικηγόρων στα Υπουργεία και στα δημόσια καταστήματα κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανένα χρονικό ή άλλο περιορισμό, και η οποία μέχρι και σήμερα παραμένει ανεφάρμοστη...

αναγνώσατε στην συνέχεια πατώντας εδώ:

Πανελλήνια Ένωση Ελευθέρων Επαγγελματιών – H σύγχρονη αναγκαιότητα

Των  Ιωάννη Γκιτσάκη και Κωνσταντίνου Παπακασόλα 


1. Ο χώρος του συνδικαλισμού σε ανώτατο (τριτοβάθμιο)επίπεδο κυριαρχείται, μονοπωλείται για την ακρίβεια, από δύο ενώσεις: Την ΑΔΕΔΥ (Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων) και τη ΓΣΕΕ (Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας), για τους (μισθωτούς) εργαζόμενους στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα αντίστοιχα. Η ισχύς και των δύο Ενώσεων είναι εμφανής και τα αποτελέσματα των (αντι)δράσεων τους απέναντι στα μέτρα που θίγουν τα συμφέροντά τους, προφανή.
Από την άλλη πλευρά, ο χώρος των ελευθέρων επαγγελματιών, στον οποίο εντάσσουμε τους επιστήμονες και τους αυτοαπασχολούμενους (χονδρικά όλους τους ασφαλισμένους των δύο πρώην ταμείωνΕΤΑΑ και ΟΑΕΕ), χαρακτηρίζεται από κατακερματισμό και πολυδιάσπαση. Η πολυδιάσπαση αυτή αποτελεί ιστορικό κατάλοιπο του παρελθόντος, καθώς τα «συμφέροντα» όσων εντάσσονται στην έννοια των ελευθέρων επαγγελματιών είχαν κατά το παρελθόν ιδιαίτερα (επαγγελματικά) χαρακτηριστικά, τα οποία έπρεπε να αντιμετωπιστούν με διαφορετικό, ανά κλάδο, τρόπο. Οι καιροί όμως άλλαξαν και ιδίως σήμερα, στη «μνημονιακή» εποχή, ο κλάδος των ελευθέρων επαγγελματιών βάλλεται με ενιαίο τρόπο, από όλες τις κυβερνήσεις, στη λογική των «συνήθων υπόπτων» φοροδιαφυγής, έναντι των «συνήθων υποζυγίων», μισθωτών και συνταξιούχων. Μία λογική, η οποία, αν και παντελώς εσφαλμένη, εντούτοις έχει κυριαρχήσει παντού. Σε επίπεδο κυβερνήσεων, σε επίπεδο κοινωνίας, σε επίπεδο μέσων μαζικής ενημέρωσης, ακόμα και σε επίπεδο τρόικας, «θεσμών», δανειστών, οι οποίοι, χάρη στις σχετικές αναφορές των εμπλεκόμενων υπουργών, έχουν πλήρως αποδεχθεί αυτή τη λογική: Οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι είναι τα συνήθη υποζύγια καιοι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι οι συστηματικά φοροδιαφεύγοντες! «Τιμωρήστε» τους λοιπόν!
2. Από τη λογική αυτή και την αναγκαιότητα «τιμωρίας» των ελευθέρων επαγγελματιών, προέκυψε τα τελευταία χρόνια μια σειρά βαρύτατων μέτρων σε βάρος ΟΛΩΝ των ελευθέρων επαγγελματιών: Η κατάργηση του αφορολόγητου, η επιβολή τέλους επιτηδεύματος, οι διαφορετικοί φορολογικοί συντελεστές, η φορολόγηση στο τεκμαρτό εισόδημα, η προκαταβολή φόρου 100%, οι ασφαλιστικές εισφορές ύψους 27% (πρώην ΟΑΕΕ) και 38% (πρώην ΕΤΑΑ) κλπ. Η «στοχευμένη» αυτή δέσμη μέτρων σε βάρος των ελευθέρων επαγγελματιών αντιμετωπίστηκε από μέρους μας με τα «όπλα» του παρελθόντος: Μεμονωμένες και σπασμωδικές αντιδράσεις ανά κλάδο, οι οποίες αποδείχθηκαν άσφαιρα πυρά. Ακόμα και η αντίδρασή μας απέναντι στο «νόμο Κατρούγκαλου» για το Ασφαλιστικό, το περίφημο «κίνημα της γραβάτας» ήταν δυσκίνητη, ασυντόνιστη και αναποτελεσματική. Για να υπάρξει μία κοινή αντίδραση ή μία κοινή θέση, θα έπρεπε να συνεδριάσουν τα όργανα δεκάδων ίσως και εκατοντάδων φορέων που εκπροσωπούν τους ελεύθερους επαγγελματίες. Ξεκινώντας από το δικό μας κλάδο, των Δικηγόρων, θα έπρεπε να συνεδριάσουν τα Διοικητικά Συμβούλια 64 Δικηγορικών Συλλόγων (ή οι αντίστοιχες Γενικές Συνελεύσεις), να εξουσιοδοτήσουν τους Προέδρους του κάθε Συλλόγου να παραστούν στην Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων, η οποία θα έπαιρνε μία απόφαση για τις θέσεις του Δικηγορικού κλάδου απέναντι στο νομοσχέδιο για το Ασφαλιστικό, καθώς και για τους τρόπους αντίδρασής μας, την οποία ο Πρόεδρος της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων και Πρόεδρος του ΔΣΑ θα έπρεπε να συζητήσει με τους Προέδρους των άλλων φορέων ελευθέρων επαγγελματιών (μηχανικών, γιατρών, οικονομολόγων κλπ.) και να καταλήξουν σε μία κοινή θέση και μέθοδο αντίδρασης. Αποτέλεσμα: Βούτυρο στο ψωμί του Υπουργού, ο οποίος «έπαιξε μπάλα» μόνος του και μας αγνόησε επιδεικτικά, ενδιαφερόμενος κυρίως για τους αγρότες και τα τρακτέρ τους. Μόλις «έσπασε» το κοινό «μέτωπο» «γραβάτας και γαλότσας», οι ελεύθεροι επαγγελματίες βρέθηκαν κατακερματισμένοι και παντελώς αγνοημένοι από την κυβέρνηση και υπέστησαν μία καθαρή και επώδυνη ήττα.
αναγνώσατε την συνέχεια πατώντας εδώ:

Λυκίσκος και Αγέλαος


Προς τα τέλη του 2ου αι. π.Χ. πραγματοποιείται στη Σπάρτη ένα συνέδριο με εκπροσώπους από πολλές ελληνικές πόλεις. Εκείνη την περίοδο, δεν ήταν το μόνο που έλαβε χώρα, αλλά συχνά συγκεντρώνονταν οι Έλληνες σε διάφορες πόλεις, προκειμένου να συζητηθούν αλλά και να βρεθούν λύσεις στις εμφύλιες διαμάχες τους. Αιτωλοί, Ακαρνάνες, Μακεδόνες, Σπαρτιάτες, Θεσσαλοί, Ηπειρώτες, όλοι έπαιρναν μέρος σε σφοδρές συγκρούσεις μεταξύ τους, παραβλέποντας την ρωμαϊκή απειλή που ερχόταν από τη Δύση.



Κάποιοι Έλληνες, ανάμεσά τους και οι Αιτωλοί, πίστεψαν πως οι Ρωμαίοι θα τους βοηθούσαν να εξολοθρέψουν τον ισχυρό τους αντίπαλο, τους Μακεδόνες, και γι’αυτό συνήψαν μαζί τους συμμαχία. Αυτό αναστάτωσε όλο το πανελλήνιο και οι συναντήσεις εκπροσώπων των ελληνικών πόλεων, ήταν ένα σύνηθες φαινόμενο.

Βέβαια, λίγα χρόνια πριν (το 217 π.Χ), οι Αιτωλοί ήταν εκείνοι που είχαν εκθέσει τον σημαντικό κίνδυνο των Ρωμαίων, σε συνάντηση των ελληνικών πόλεων στη Ναύπακτο, όπου μνημειώδης ήταν η ομιλία του ΑιτωλούΑγέλαου, υπέρ μιας κοινής πανελλήνιας προσπάθειας. Αλλά από τότε πέρασαν κάμποσα χρόνια και την εξουσία της Αιτωλίας πήραν φιλορωμαίοι πολιτικοί, που ήρθαν σε συνεννοήσεις με τους μελλοντικούς κατακτητές της Ελλάδας...

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

RUSSIAN GOVERNMENT news and decision..


On 19 October, Dmitry Medvedev will meet with President of Croatia Kolinda Grabar-Kitarovic in Moscow
17 October 2017 15:30

During their conversation, Russian Prime Minister and Kolinda Grabar-Kitarovic will discuss current issues of Russian-Croatian trade, economic and investment cooperation, as well as cooperation in the energy, industrial and cultural sectors.

The President of the Republic of Croatia will be in Russia on an official visit at the invitation of the Russian President.


Sixth Open Innovations Moscow International Forum
17 October 2017 13:30 Skolkovo, Moscow Region



The theme of the plenary session is, Digital Economy. Society. Business. State.


Plenary session of the 6th Open Innovations Moscow International Forum

17 October 2017


Plenary session of the 6th Open Innovations Moscow International Forum

17 October 2017


Plenary session of the 6th Open Innovations Moscow International Forum

17 October 2017
Следующая новость


Plenary session of the 6th Open Innovations Moscow International Forum

The Open Innovations International Forum for Innovative Development was first held in Moscow back in 2012. It is organised by the Ministry of Economic Development, the Moscow Government, RUSNANO's Fund for Infrastructure and Educational Programmes, the Russian Venture Company, the Innovation Support Fund, the Skolkovo Foundation, and Vnesheconombank.

The forum’s format includes three days each covering a specific area. The first day’s agenda was digital transformation of conventional companies and industries as well as the revolution in management technology. The second day will be devoted to changes in the public administration system entailed by the global digitalisation. The third day will cover the social aspects of the digital economy.

Plenary session

Excerpt from the transcript:





Plenary session of the 6th Open Innovations Moscow International Forum

Dmitry Medvedev: Mr Bettel, ladies and gentlemen,

Welcome to Skolkovo and to the sixth Open Innovations forum. This year’s topic is the digital economy. Now I would like to share some of my assessments of what is happening.

The digital economy today is already a given and it is not imposed by a government order or at the initiative of individual entrepreneurs. This is what surrounds us in the literal and figurative senses. Smartphones, mobile internet, social networking, e-commerce, and electronic payments are all part of our modern lifestyle. Data processing helps predict consumer behaviour, and even to build new business models that transform entire markets, something that was difficult to imagine even 10-15 years ago.

Some say that data is like new oil. Anyone who learns how to turn data into useful solutions, wins and vice versa, those who don’t catch onto these opportunities lag behind, and maybe even forever. This is true of individual companies, whole sectors, as well as countries. Competitions are now of planetary scale.

Of course, the competition is now global. Almost everybody can feel the consequences. Firstly, people themselves, secondly, traditional companies (I mean companies that are successful in traditional economic sectors) and thirdly, states. I will speak about these three components in more detail.

The first is people’s ability to adapt to the new technological wave. We’ve done a lot to make the digital culture familiar in our country, but at the same time this task is more difficult for us than for many other countries. Russia sits quite high in various international rankings. For example, during a period of just five years, we have risen by 36 positions according to the Networked Readiness Index.

According to our statistics, 75 percent of households have access to the internet plus the fact that we have the highest number of internet users in Europe. More than half state-service clients have chosen online technology. However, we, of course, should not forget the so-called analogue Russia: the digital inequality of the regions and far-away locations without high-speed access to the internet. We should also take into account the generation gap. This is a problem we have here, but it also exists in other countries too.

The digital transformation changes the labour market a lot. The demand on those who specialise in big data analysis, mathematic modelling, financial technology and cybersecurity will increase. On the other hand, jobs associated with routine and processing of typical information may suffer the most damage. We have to think how we can help people adapt to the new situation. The transformation already involves all levels of the educational system.

New requirements are in place at all levels, beginning from schools. Of course, we support talented children who are doing well in ICT and maths, we help teachers update their skills as well, we will also develop a system of mathematical and engineering education, and obviously we do have world class experts in computer programming as well as cryptography. However, we are not making the most of our intellectual potential to advance our economy, our ideas are poorly translated into ready commercial technology. We have no shortage when it comes to inventors but we don’t have enough accomplished business projects. This is undoubtedly our weak point. Many foreign engineering and IT-companies, including those in Silicon Valley, employ a lot of our compatriots. Our goal is to encourage young talents to realise their potential here.

Document


Implementing the comprehensive project to create and develop a campus of the St Petersburg National Research University of Information Technology, Engineering and Optical Design

This is the reason we set up Skolkovo at the time, where we are now, and there should be many more such centres with concentrated IQ. This is our principled policy supported by a newly adopted law on innovative science and technology centres. We build such innovative complexes, centres. I recently signed a resolution to open a new innovation cluster in the Pushkin District of St Petersburg. It will have research centres, labs, education units, accommodation, innovative industries, and a new campus for the St Petersburg National Research University of Information Technologies, Mechanics and Optics. This is one of our country’s best universities in this area, and its team was a seven-time winner of the world programming championship this year.

The second set of issues that I would like to discuss is whether our companies are ready for the digital change. After all, digitalisation doesn’t just change our way of life, but it also changes how we work, as I said before, in traditional industries, such as energy, transport, and engineering. New civilian airliners like the Sukhoi Superjet 100 or the MS-21 have already been digitised. The engineering offices exchange paperless documentation. Digitisation allows us to use new technical solutions. The airlines can immediately plan their maintenance service, and streamline the loading of their fleet. To do this, we recently adopted the Digital Economy Programme and a management system for it. A dialogue was initiated between the state and businesses across five areas: regulations, cadres, training, forming research competences and technical capacities, information infrastructure and security. For each of them, competence centres and working groups have been identified.

Of course, we won’t accomplish all this just by giving orders; it wouldn’t work. Digitalisation is a matter of the competitiveness of the business itself. In the final analysis, the business itself is interested in this. Start-ups that were obscure only recently are now able to dislodge solid, serious players from the market (this happens in all countries), by offering a better business model, and promoting their platform solution.

In the coming years, many dynamic digital companies will spring up. There is great potential for this. It can be achieved quickly and at relatively low cost. I’m referring to transport and logistics services, healthcare, education, financial technologies, smart urban environment, modern agricultural production, and other areas.

We will take remote areas, hospitals, and schools online. In addition, in the near future we will start creating a fifth generation mobile communication network. This is a fairly difficult undertaking considering that it requires considerable expense. But in any case, this will speed up the development of high-tech companies. We will continue to create conditions for them to attract investment, and for venture funds that are willing to support Russian start-ups.

Finally, the third issue that I would like to focus on is whether the state itself is ready for such a transformation.

Of course, addressing this objective in a country as vast as Russia is a challenge, but it’s an interesting proposition nonetheless.

Digitalisation changes approaches to public administration and legal regulation. There are a number of issues with intellectual rights, the protection of personal information which is related to the cross-border nature of the vast majority of services, when it is sometimes impossible to trace the jurisdiction and rules by which such companies operate.

As IoT technologies develop, a question arises as to whether our critical infrastructure and people’s everyday life in general are, in fact, ready for this. Are we ready to accept the fact that this kind of activity will be controlled from the outside, including through foreign digital platforms. It is, indeed, a problem for the state as well as for the individuals.

New technologies, such as blockchain, for example, are capable of radically changing legal operations related to data count and confirmation based on contracts. Due to their nature, they cannot belong to an individual country or a group of countries.

At the same time, any transformation causes much foam, which is also being discussed. A boom on the crypto currency market and other blockchain-based initiatives might, in case there are no clear-cut rules, generate quite serious risks for which decentralised players, let alone anonymous players, cannot be responsible.

The speed of technological changes requires more flexibility from regulators. There should be fewer barriers, including regulatory barriers. We should assess new regulatory standards from the point of view of digitalisation tasks. Regulatory activity as we can already see today will lag behind technological progress. That does not mean, however, that there should be no regulation. Moreover, many ideas do not stand the test of the market and simply evaporate or disappear. That’s normal. The world has already gained experience in this sphere. For example, the creation of separate pilot platforms free of excessive requirements. This approach makes it possible to test technological solutions within a fairly narrow scope. By and large, we were guided by this approach when we were creating the Skolkovo centre.

Colleagues! In conclusion, I would like to say that we have the potential to guarantee digital sovereignty, but we do not intend to shut ourselves up and build a kind of digital kolkhoz, if you will. The capacity of the Russian market is limited anyway. We will promote our products on global markets, but we would like to work together with international partners. It is important to create a trusting environment even today, though this is not always easy, as you know, due to well-known reasons. But we are open and I hope that this dialogue will continue here and at other discussion platforms.

Let me once again welcome you to Open Innovations. Thank you for your attention.

Question: Mr Prime Minister, Russia is clearly a champion in digital technologies. What would you say are the main achievements that have occurred during your term of office?

Dmitry Medvedev: I just talked about that. To a certain degree we occupy a unique position in the digital technology sector because of the country’s size. But if we are talking about what digital technology brings to our world, we can discuss it from various points of view, even a philosophical point of view. I think the most important thing is that digital technology saves us all time. And what is the most valuable thing in the human life that, unfortunately, has a limit? Time. What used to take hours, weeks and sometimes years can now be done in minutes. Think back to when you were discussing something, for example with your friends, and suddenly needed to look up the definition of a word or a certain location? We went to a library and searched in books. Now everybody uses their devices, goes to Wikipedia or a dictionary and gets answers in 10 or 15 seconds.

Public services. Almost half of them are provided online. Yes, the quality is not always perfect, but it exists and it is very important. People have chosen digital-tech, because it saves time.

Shopping. Now a lot of shopping is done on the internet. About 20 minutes ago I talked with Mr Ma (Chairman of Alibaba Group Jack Ma) and told him that last year the total volume of online sales in Russia was about a trillion roubles. That number seems large, even when converted to US dollars, but in fact, it is small. We would like to develop this sector further, because it represents just 3 percent of retail volume. Nevertheless, it is user-friendly; this is why the sector is growing. And so on.

In other words, everything I’ve listed and most of the things I’ve forgotten to list save us time and energy. And this is probably the main thing the digital economy provides.

Question (via interpreter): Relations between Russia and the West are uneasy. Is it more difficult to develop global technology during such a situation or does Russia have its own way of doing this?

Dmitry Medvedev: Of course, digital technology is global whereas all kinds of restrictions and sanctions are personal or targeted, and this is a direct contradiction. However, digital technology cannot be influenced by sanctions too much because it is global. In other words, it is immune to sanctions and this is an advantage for both a global world and digital technology. One can try to limit someone in something but it is very difficult to impose restrictions on digital technology. Obviously, we are not happy about the sanctions. This is abundantly clear. But we did not start all this and it is not for us to put an end to it. The sooner this comes to an end, the better for everyone.

As for our special way of coming to the digital world, it does not exist, of course. All of us together, the entire human race are following this road, creating a prototype of the future artificial intellect in different stages and resolving absolutely applied problems, including the internet of things. There is no special path into this world. However, naturally we are using our opportunities together with our advantages, including the training of our personnel who are top-notch specialists that we have in this area in order to play our own game. That said, we would like to do this together with others. In effect, this is the goal of the digital economy and the digital development in the modern world in general. We will continue doing this whether anyone likes it or not. I am sure we will be extremely successful.

Noah Raford (via interpreter): Thank you, Mr Prime Minister.





Dmitry Medvedev meets with Executive  Chairman of Alibaba Group Jack Ma
17 October 2017 13:00 Skolkovo, Moscow Region


The meeting was held on the sidelines of the Open Innovations forum.


Meeting of the International Advisory Board of the Moscow School of Management
17 October 2017 12:20 Skolkovo, Moscow Region


Over 16,000 students have completed studies at the Skolkovo Moscow School of Management since 2006.

The Moscow School of Management Skolkovo is a private business school that was established on September 27, 2006 within the framework of the Education Priority National Project as a public-private partnership. The Skolkovo School is one of the largest private business schools in Russia and the CIS.

The school is managed by the International Advisory Board, which is chaired by Prime Minister Dmitry Medvedev, together with the Coordination Council, which consists of 18 founding partners that are the largest Russian and foreign companies in the oil and gas, steel, power generation, investment as well as banking sectors.

Meeting of the International Advisory Board of the Moscow School of Management


From Dmitry Medvedev’s opening remarks:





Dmitry Medvedev’s opening remarks at a meeting of the International Advisory Board of the Moscow School of Management Skolkovo

Speaking in my capacity as head of the International Advisory Board, I would like to thank everyone who placed their trust in this project 11 years ago and helped implement it. Over the 11 years since its establishment, the Skolkovo School has graduated over 16,000 people, which is a very good figure indeed. So we can say that this project is a success.

The school has completed over 100 research projects, including some world-class business cases, which is gratifying. We believe that it is important that the school’s research and educational potential should be used for the improvement of public management and that the school should take part in drafting national strategic development plans.

The school is cooperating with 150 professors from the world’s leading business schools and is also developing strategic partnership with the Business School of Hong Kong University of Science and Technology, Yale School of Management, IMD Business School in Switzerland as well as ESMT Berlin business school.





Meeting of the International Advisory Board of the Moscow School of Management Skolkovo

I wholeheartedly support the school’s intention to join international associations of business schools so as to reaffirm its education and research standards.

The Skolkovo Education Development Centre is one more promising project, which provides for developing closer cooperation between the Skolkovo School of Management, the New Economic School and the Skolkovo Institute of Science and Technology without infringing on their independence.

One of the research projects conducted at the school has shown that Russian companies have four times fewer managers with BA degrees than foreign companies. Only around 10 percent of our managers have this degree, compared to 43 percent in foreign companies. Fifty percent fewer Russian employees receive onsite education. In other words, this centre can train management personnel not only for the private sector, which is of utmost importance, but also possibly for the system of public management. The more people who can master how to think differently after receiving this type of education, the more chance Russia will have for innovative breakthroughs.


Implementing the comprehensive project to create and develop a campus of the St Petersburg National Research University of Information Technology, Engineering and Optical Design
17 October 2017 13:20


The campus of the St Petersburg National Research University of Information Technology, Engineering and Optical Design will be built in the Pushkin District of St Petersburg. The campus will include research centres, laboratories, classrooms, housing, and other buildings. The new campus will accommodate 3,600 students, 50 international laboratories, and at least five innovation-driven production facilities which will create 6,000 new high-skill jobs.

Reference

Prepared by the Ministry of Communications.

The signed directive supports the proposal of the St Petersburg Government to implement an investment project in the city’s Pushkin District, providing, among other things, for the creation and development of a university campus of the federal state autonomous institution of higher education St Petersburg National Research University of Information Technology, Engineering and Optical Design (hereinafter referred to as “project” and “ITMO University,” respectively).

The project concept provides for building the ITMO University campus to include research centres, laboratories, classrooms, housing, and other buildings. The planned area under ​​construction amounts to about 400,000 square metres.

In accordance with the project’s benchmarks, the new ITMO University campus will accommodate 3,600 students, 50 international laboratories, and at least five innovation-driven production facilities which will create 6,000 new high-skill jobs.

Approval was also granted to the proposal of the Ministry of Communications to create the joint stock company Highpark of the St Petersburg National Research University of Information Technology, Engineering and Optical Design to oversee the project’s implementation. It will have an authorised capital of 321 million roubles, fully owned by the federal government.

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ