"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ,Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ"

Η προίκα των φυσικών μας πόρων
είναι προίκα όλων των Ελλήνων

Βασικά σημεία ομιλίας Γ. Αρβανιτίδη, Υπεύθυνου Κ.Ο. Δημοκρατικής Συμπαράταξης για θέματα Περιβάλλοντος & Ενέργειας, στην συζήτηση του σχεδίου νόμου κύρωσης των συμβάσεων έρευνας και εξόρυξης υδρογονανθράκων

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
  • Ζούμε την πιο αλλοπρόσαλλη Κυβέρνηση της μεταπολίτευσης, μια Κυβέρνηση που πορεύεται με οδηγό της λαϊκή ρήση «Με λένε Ρίζο, κι όπως θέλω τα γυρίζω».
  • Προτείνατε και νομοθετήσατε να παίρνουν επίδομα ενοικίου οι εξωκοινοβουλευτικοί Υπουργοί και μετά μας λέτε ότι η διάταξη δεν είναι ηθική και θα την πάρετε πίσω.
  • Προτείνατε και νομοθετήσατε οι συνοδείες των Υπουργών να μένουν σε 5άστερα και να νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να το ξεψηφίσετε κι αυτό.
  • Φέρνετε στη Βουλή για κύρωση 4 πολύ σημαντικές συμβάσεις για έρευνες υδρογονανθράκων, την ώρα που ένας Υπουργός και ένας Βουλευτής της κυβερνητικής πλειοψηφίας θα καταψηφίσουν.

Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΜΠΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
  • Είμαστε περήφανοι γιατί ανοίξαμε τον δρόμο ψηφίζοντας τα προηγούμενα χρόνια – επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ – το απαραίτητο νομοθετικό πλαίσιο με σωστή προετοιμασία και δουλειά για αυτή την εθνική – και όχι κομματική – υπόθεση. Και είναι εθνική υπόθεση γιατί η αξιοποίηση των υδρογονανθράκων εντάσσεται στο εθνικό σχέδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης που πρέπει να αποκτήσει η χώρα.

Η ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
  • Η Ελλάδα χρειάζεται για λόγους γεωπολιτικούς – στο εξωτερικό – και αναπτυξιακούς – στο εσωτερικό – να ενισχύσει τη θέση της στην ενεργειακή σκακιέρα.
  • Η κύρωσή τους από τη Βουλή των Ελλήνων σηματοδοτεί την βούληση της πατρίδας μας να προχωρήσει αποφασιστικά στην πλήρη άσκηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων.
  • Η Ελλάδα πέρα από ενεργειακός κόμβος και σταυροδρόμι, μπορεί να εξελιχθεί σε πετρελαιοπαραγωγό χώρα. Και μπορεί να μην γίνουμε, από την μια μέρα στην άλλη, Σαουδική Αραβία, αλλά τουλάχιστον ενισχύουμε την ενεργειακή μας αυτάρκεια. Αν θέλουμε να έχουμε αναπτυξιακή προοπτική δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να είμαστε εξαρτημένοι – στο βαθμό που είμαστε τώρα – από τις εισαγωγές καυσίμων και άλλων ενεργειακών προϊόντων.
  • Θα πρέπει επίσης να ξαναδούμε και την αξιοποίηση των κοιτασμάτων φυσικού αερίου – όπως αυτό στην Επανομή Θεσσαλονίκης – τα οποία έχουν βρεθεί από τη δεκαετία του ’80, με βάση και τις δυνατότητες που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία Κάτι που δεν μπορούσαμε να το κάνουμε τότε, ίσως μπορούμε να το κάνουμε τώρα.

Γ. Καρασμάνης : Δεν πρέπει να σβήσει η τευτλοκαλλιέργεια στη χώρα μας !

 

Γ. Καρασμάνης : Δεν πρέπει να σβήσει η τευτλοκαλλιέργεια στη χώρα μας !
Κατά μέτωπο επίθεση στην κυβέρνηση για τη δραματική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος της τευτλοκαλλιέργειας κάνει με ερώτηση που υπέβαλε στη Βουλή ο βουλευτής Πέλλας της Ν.Δ. και πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Καρασμάνης, την οποία συνυπογράφουν 3 βουλευτές Βεσυρόπουλος Απόστολος Βουλευτής Ημαθίας, Καραμανλής  Κωνσταντίνος Βουλευτής Σερρών, Μπουκώρος Χρήστος Βουλευτής Μαγνησίας

Παρά τις κατά καιρούς ρητές διαβεβαιώσεις των συναρμόδιων υπουργών και ιθυνόντων της ΕΒΖ, οι τευτλοπαραγωγοί παρέμειναν απλήρωτοι από τιμές και ενισχύσεις καθόλη τη διάρκεια του 2017, ενώ μόλις πριν λίγες μέρες τους δόθηκε μια προκαταβολή των οφειλόμενων ποσών και «τσεκουρωμένη» κατά 2,4 εκατ. ευρώ η συνδεδεμένη με την παραγωγή τεύτλων ενίσχυση, επισημαίνει στην ερώτησή του ο κ. Καρασμάνης.
Την ίδια στιγμή, υπογραμμίζει, η οικονομική κατάσταση της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης επιδεινώνεται καθημερινά και η διοίκησή της αλλάζει σαν τα πουκάμισα (5 διοικητικά συμβούλια μέσα σε 24 μήνες).
Ζητά και καλεί την κυβέρνηση να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να εξοφληθούν άμεσα οι τευτλοπαραγωγοί για την περυσινή τους καλλιέργεια και να μην επιστραφούν στα κοινοτικά Ταμεία οι συνδεδεμένες με την παραγωγή ενισχύσεις, ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η τευτλοκαλλιέργεια στη χώρα μας και η λειτουργία της ΕΒΖ φέτος και τα προσεχή χρόνια.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως 

  ΘΕΜΑ:  Θα στηρίξετε ή όχι την ελληνική τευτλοκαλλιέργεια ;
           Η κατάσταση στην ελληνική τευτλοκαλλιέργεια είναι με μια λέξη δραματική. Την τελευταία τριετία η παραγωγή ζαχαρότευτλων στη χώρα μας συρρικνώνεται με ολοένα και αυξανόμενο ρυθμό. Η οικονομική κατάσταση της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ) επιδεινώνεται καθημερινά, ενώ το διοικητικό της συμβούλιο τους τελευταίους 24 μήνες έχει αλλάξει 5 φορές !
          Χιλιάδες τευτλοπαραγωγοί – παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΒΖ, Παναγιώτη Καραχάλιου, ότι θα πληρώνονταν την παραγωγή του περασμένου έτους μέχρι τα Χριστούγεννα του 2017 – εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να παραμένουν απλήρωτοι.
          Οι δεσμεύσεις του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξανδρου Χαρίτση, για πληρωμή της προκαταβολής - 30% του συνολικά οφειλόμενου ποσού των 10,2 εκατ. ευρώ -  μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου 2017, καθώς και για εξόφληση μέχρι τέλος του έτους, δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ.
 Η κεφαλαιακή διευκόλυνση της ΕΒΖ, δηλαδή ο δανεισμός της από την Τράπεζα Πειραιώς, επίσης δεν επιτεύχθηκε ποτέ, ενώ και η δέσμευση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλη Αποστόλου, περί πληρωμής των τευτλοπαραγωγών μέχρι το τέλος του 2017 και καταβολής της συνδεμένης με την παραγωγή κοινοτικής ενίσχυσης στη διάρκεια των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, παρέμεινε κενό γράμμα.
Μάλιστα, ο κ. Αποστόλου εξακολουθεί να προσποιείται πως αγνοεί το ότι, εάν η προκάτοχος κυβέρνηση μας, επί υπουργίας Γιώργου Καρασμάνη,  δεν πετύχαινε τη διασφάλιση της συνδεδεμένης με την παραγωγή ενίσχυσης στα ζαχαρότευτλα (5.000.000 € για το 2015,  6.917.591 €, για το 2016, 6.835.089 € για το 2017,  6.759.725  € για το 2018, 6.684.367 € για το 2019 και 6.684.367 € για το 2020), σήμερα η τευτλοκαλλιέργεια στην Ελλάδα θα ήταν παντελώς ανύπαρκτη. Και όχι μόνο κάνει πως την αγνοεί, αλλά επιχειρεί κατά το συνήθη τρόπο που τον διακρίνει, να οικειοποιηθεί την αύξηση της συνδεδεμένης ενίσχυσης από τα 53 ευρώ το στρέμμα το 2015 στα 72 ευρώ το 2016 και 2017, που πέτυχε η προηγούμενη κυβέρνηση μας, όταν ο ίδιος δεν έθεσε ποτέ θέμα αύξησης της ενίσχυσης κατά την ενδιάμεση αναθεώρηση της ΚΑΠ.
Επειδή, τελικά στις 8 Φεβρουαρίου 2018 πιστώθηκε μόλις και μετά βίας στους τραπεζικούς λογαριασμούς των τευτλοπαραγωγών το 40%, δηλαδή τα 4 από τα 10,2 εκατ. που τους οφείλονται.
 Επειδή, στις 30 Ιανουαρίου 2018 καταβλήθηκε «τσεκουρωμένη» η συνδεδεμένη με την παραγωγή ενίσχυση  (4,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή 2,4 εκατ. ευρώ λιγότερα από αυτά που διασφαλίστηκαν για το 2017).
 Επειδή, πρέπει να γίνει αντιληπτό στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ότι, απαιτείται συνεργασία και κατανόηση από όλες τις πλευρές προκειμένου να μην εξαφανιστεί ένας παραγωγικός κλάδος όπως η τευτλοκαλλιέργεια, ένα συμβολαιακό προϊόν όπως το ζαχαρότευτλο, που εδώ και πενήντα χρόνια συνεισφέρουν θετικά στην εθνική οικονομία, αλλά και στην ανάπτυξη της υπαίθρου, παρέχοντας ταυτόχρονα εργασία σε χιλιάδες οικογένειες.
Ερωτώνται οι κ. υπουργοί :
1)    Ποιος είναι ο προγραμματισμός της κυβέρνησης για την αποπληρωμή και του υπόλοιπου ποσού των 6,2 εκατ. ευρώ που οφείλονται στους τευτλοπαραγωγούς για την παραγωγή ζαχαρότευτλων του 2017;
2)    Τι θα γίνει με τα υπόλοιπα 2,4 εκατ. ευρώ της συνδεδεμένης με την παραγωγή ενίσχυσης ; Θα καταβληθούν στους Έλληνες τευτλοπαραγωγούς για την καλλιέργεια του 2017 ή χαθούν και θα επιστραφούν στα Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ;
3)    Με ποια μέτρα και πρωτοβουλίες προτίθεται να στηρίξει η κυβέρνηση τους Έλληνες τευτλοπαραγωγούς και την ΕΒΖ προκειμένου και φέτος να συνεχιστεί απρόσκοπτα η τευτλοκαλλιέργεια στη χώρα μας, ώστε να μην πάει χαμένη η πολιτική επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης μας να εντάξει την τευτλοκαλλιέργεια στις συνδεδεμένες ενισχύσεις της νέας ΚΑΠ ;
01 03 2018



ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Γ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΕΛΛΑΣ
τ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΤΗΛ:2382024220, 2381026080
ΦΑΞ:2382082761

"Πόσο μακριά είναι το Αφρίν;"

Πόσο μακριά είναι το Αφρίν;

Πώς να διαφωνήσεις με μια χιονοθύελλα;
Τι σημαίνει να αγαναχτήσεις με ένα κεραυνό;
Τι νόημα έχει να καταγγείλεις ένα σεισμό;
Κάπως έτσι παρατηρούμε τη φοβερή ανθρωποσφαγή στη Συρία. Μέσω διαδικτύου, τηλεοράσεων, ήχου και εικόνας…
Είναι τόσο το πλεόνασμα της βίας και η εξοικείωση με αυτήν, που αυτή η βία πλέον δεν ξεχωρίζει. Έγινε εικόνα και βίωμα της κανονικότητας.
Η εξοικείωση με το θάνατο και τον πόλεμο, σε όλο της το μεγαλείο.
Μια κάποια ευαισθησία του «δυτικού» ανθρώπου, ίσως έχει απομείνει για τα άλλα ζώα, πλην του ανθρώπου.

Αυτή η ανθρωπολογική μετάλλαξη έχει χτιστεί με καθημερινά υλικά και στην καθημερινή ζωή, πολύ νωρίτερα.
Μήπως δεν υπάρχει ήδη η εξοικείωση με την αδικία, την ανισότητα, τη φτώχεια, αλλά και την αισθητική ασχήμια;Το όμορφο είναι ένοχο. Όπως και το δίκιο…
Ας ρίξουμε μια ματιά στα παιδικά πολεμικά παιχνίδια. Η απόλυτη εξοικείωση με τη βία, τον βίαιο θάνατο, με ταυτόχρονη εξύμνηση ενός ήρωα «εξολοθρευτή». Από την παιδική ακόμη ηλικία η έννοια της δικαιοσύνης έχει δώσει τη θέση της στη «νίκη» και «κυριαρχία». Θυμάστε το «ζήτω η νίκη!» των χιτλερικών (αλλά και του Μιχαλολιάκου);
Από τον εργασιακό βίο ως τις προσωπικές σχέσεις και από το παιδικό παιχνίδι ως τον πόλεμο, η αυτοεκτίμηση περνάει μέσα από την επιβολή.
Ο φοβισμένος, πανικόβλητος, μοναχικός και ανασφαλής άνθρωπος, είναι ταυτόχρονα θύμα και όπλο μιας βίας που θα στρέφεται μέσω του εχθρού «άλλου», ενάντια τελικά στον εαυτό του, που επίσης αποτελεί κάποιον «άλλο»…
Η αποδόμηση των «μεγάλων αφηγήσεων» και της αναζήτησης σχέσεων αιτίας-αιτιατού στη μεταμοντέρνα πολιτική και φιλοσοφική συζήτηση, ροκανίζει τον συλλογικό κοινωνικό άνθρωπο και χτίζει τον άνθρωπο ιδιώτη/ηλίθιομε την αρχαιοελληνική έννοια.
Το «όλοι είναι ένοχοι», απλούστατα αθωώνει τους ενόχους ή μάλλον σταματάει την αναζήτηση των ενόχων. Και σε αυτόν τον πόλεμο στη Συρία, σε κάθε πόλεμο, μα και στους καθημερινούς κοινωνικούς πολέμους στα απέραντα κοινωνικά ναρκοπέδια και αντίστοιχα μακελειά σε όλες τις χώρες.
Πόσος κυνισμός και πόση φρίκη!

Οι φωτογραφίες των νεκρών παιδιών, συχνά περιφέρονται και αυτές ως όπλα από τους ίδιους τους δολοφόνους τους ή σταυροειδώς τους αντιπάλους τους, ως απόδειξη ισχύος ή μετάθεσης των ευθυνών.

Και ξεχνάμε έτσι απλά, πίσω από αυτή την κυνική μάχη φωτογραφιών, ότι όλη η υπερσύγχρονη πολεμική και ηλεκτρονική τεχνολογία των πλέον ανεπτυγμένων καπιταλιστικών κρατών όπως οι ΗΠΑ ή άλλων περιφερειακών «παικτών» όπως η Ρωσία και το Ιράν, έχει επιστρατευτεί και «δοκιμάζεται», πάνω σε διαμελισμένα σώματα των λαών της Συρίας.
Μέσα σε όλο αυτό το απίθανο κουβάρι συμμαχιών θανάτου και συμφέροντος, πληρωμένων μισθοφόρων, λυκο-συμμαχιών της μιας νύχτας και αλλεπάλληλων προδοσιών, ποιος θυμάται τον πρωταγωνιστικό ρόλο των ΗΠΑ και των συμμάχων του στο ΝΑΤΟ και στον αραβικό κόσμο στην έναρξη και φονική εξέλιξη αυτού του πολέμου στη Συρία;
Ποιος θυμάται ότι η Τουρκία είναι μέλος του ΝΑΤΟ και ξεκληρίζει τους Κούρδους με Αμερικάνικο, Γερμανικό και γενικά ΝΑΤΟϊκό εξοπλισμό;
Θαυμάστε πόσο εύηχα βαφτίζει την δολοφονία Κούρδων μαχητών ο Τουρκικός Στρατός; «Turkey ‘neutralises’ over 2000 terrorists in Syria».

Οι άνθρωποι είναι τρομοκράτες και η θανάτωσή τους «εξουδετέρωση».
Έξοχα! Έτσι και το μακελειό μας κάνουμε και οι αξίες του ελεύθερου κόσμου μένουν αμόλυντες, μιας και το ΝΑΤΟ ποτέ δε δολοφονεί ανθρώπους....


πατήστε εδώ για την συνέχεια:

"ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ενημέρωση

Στο 3ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών







Δελτίο Τύπου Κ.Ο. της ΝΔ στο ΕΚ: Νέα ερώτηση Βόζεμπεργκ για τις δηλωθείσες δαπάνες των ελληνικών Αρχών για το προσφυγικό

Με νέα ερώτηση απευθύνθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και του Ε.Λ.Κ. κυρία Ελίζα Βόζεμπεργκ - Βρυωνίδη, σχετικά με τις δαπάνες που δήλωσαν στην Ε.Ε. οι ελληνικές Αρχές για το έτος 2017 στο πλαίσιο διαχείρισης της προσφυγικής κρίσης, προκειμένου να αντλήσουν τα συγκεκριμένα κονδύλια από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης (ΤΑΜΕ) και Εσωτερικής Ασφάλειας (ΤΕΑ) αντίστοιχα.

Σε συνέχεια προηγούμενης σχετικής ερώτησης της κυρίας Βόζεμπεργκ για το έτος 2016 και δεδομένου ότι έχουν παρατηρηθεί σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση από τις ελληνικές αρχές των ευρωπαϊκών κονδυλίων για το προσφυγικό, η Ελληνίδα ευρωβουλευτής επανήλθε και ζητά να πληροφορηθεί:
 
         α)  Το ύψος των δαπανών που δήλωσε η ελληνική Κυβέρνηση το Φεβρουάριο 2018 για την περίοδο 16/10/2016 - 15/10/2017.

           β)   Σε ποιες δράσεις ακριβώς ξοδεύτηκαν τα παραπάνω κονδύλια.

           γ) Ποιο είναι το ακριβές ποσό που η Επιτροπή έχει χορηγήσει μέχρι σήμερα στις ελληνικές αρχές στο πλαίσιο των εθνικών προγραμμάτων ΤΑΜΕ & ΤΕΑ για το προσφυγικό;

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

«Το περασμένο έτος παρατηρήθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις στην αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων για το προσφυγικό από τις ελληνικές Αρχές, βάσει των εθνικών προγραμμάτων στο πλαίσιο του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και του Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας.

Οι αρμόδιες ελληνικές Αρχές έχουν δηλώσει ότι από τα συνολικά 147 εκ. ευρώ που η Ελλάδα έχει πιστοποιήσει στις αντίστοιχες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έχουν λάβει περίπου 97 εκ. ευρώ, ενώ κάλυψαν τα υπόλοιπα 50 εκ. από εθνικούς πόρους, αναμένοντας την αποπληρωμή των ποσών αυτών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Στην από 14/9/2017 απάντηση σε ερώτησή μου για τα ανωτέρω κονδύλια, η Επιτροπή επισήμανε ότι στους ετήσιους λογαριασμούς που υπέβαλε στις 15 Φεβρουαρίου 2017 για την περίοδο 16/10/2015 - 15/10/2016, η Ελλάδα δήλωσε στην Επιτροπή πληρωμές ύψους 1,8 εκατ. ευρώ βάσει του εθνικού της προγράμματος στο πλαίσιο του ΤΑΜΕ και ύψους 42,1 εκατ. ευρώ βάσει του εθνικού προγράμματος στο πλαίσιο του ΤΕΑ, σχετικά με σκοπούς που αφορούν τις ανάγκες υποδοχής και επιτήρησης των συνόρων, αντιστοίχως. 

  Με τα δεδομένα αυτά, ερωτάται η Επιτροπή: 
 
            -  Ποιο είναι το ακριβές ποσό που η Επιτροπή έχει χορηγήσει μέχρι σήμερα στις ελληνικές αρχές στο πλαίσιο των εθνικών προγραμμάτων ΤΑΜΕ & ΤΕΑ για το προσφυγικό; 

            - Ποιο είναι το ύψος των δαπανών που δήλωσε η ελληνική Κυβέρνηση το Φεβρουάριο 2018 για την περίοδο 16/10/2016 - 15/10/2017 αντίστοιχα και σε ποιες δράσεις αφορούν;».
 
 «Με φωτογραφικό άλμπουμ των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ μοιάζουν οι προκηρύξεις προσλήψεων επιτελικών στελεχών του Δημοσίου»
Αθήνα, 2 Μαρτίου 2018

Ο Τομεάρχης Διοικητικής Ανασυγκρότησης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κιλκίς, κ.Γιώργος Γεωργαντάς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η επιχείρηση άλωσης του Δημοσίου από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συνεχίζεται. Η κατ’ ευφημισμόν αποκομματικοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης είναι στην πραγματικότητα μία απάτη με φωτογραφικές προκηρύξεις για προεπιλεγμένα στελέχη.
 
Πλήρης Δήλωση

«Η επιχείρηση άλωσης του Δημοσίου από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συνεχίζεται. Η κατ’ ευφημισμόν αποκομματικοποίηση της Δημόσιας Διοίκησης είναι στην πραγματικότητα μία απάτη με φωτογραφικές προκηρύξεις για προεπιλεγμένα στελέχη.

Η διαδικασία πρόσληψης επιτελικών στελεχών του Δημοσίου εξελίσσεται, χωρίς κανένα όριο και φραγμό, σε όργιο κομματικών προσλήψεων. Οι προκηρύξεις προσαρμόζονται ώστε πάση θυσία ο εκλεκτός των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ να είναι ανάμεσα στους τρεις επικρατέστερους προκειμένου να μπορεί να τον επιλέξει ο αρμόδιος Υπουργός. 

Για να διασφαλιστεί αυτό, καθορίζονται αναλόγως οι φωτογραφικές προδιαγραφές: Oχρόνος εμπειρίας μετριέται πλέον σε μήνες, η προϋπηρεσία που απαιτείται κυμαίνεται από 5 έως 20 χρόνια, η ξένη γλώσσα αλλού χρειάζεται ως απλή γνώση και αλλού ως άριστη, ενώ συγκεκριμένα πτυχία ανοίγουν ή κλείνουν πόρτες χωρίς καμία αιτιολόγηση. Τα άξια και ικανά στελέχη του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα παραμερίζονται.

Επισημαίνουμε στους εμπνευστές και εκτελεστές αυτής της αναξιοκρατικής και ανήθικης διαδικασίας, ότι τα ονόματα των προεπιλεγέντων είναι ήδη γνωστά και σε εμάς και σε όλους τους υπηρετούντες στο Δημόσιο. Ας συνειδητοποιήσουν ότι το οικογενειακό φωτογραφικό άλμπουμ της Κυβέρνησης δεν χωράει άλλους και η μόνη φωτογραφία που απομένει πλέον να δουν οι πολίτες είναι αυτή της αποχώρησής τους». 
 





Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ