ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 2000


RELIABLE NEWS FROM THE YEAR 2000...eighteen years of reliability and objectivity!!!
XΡΗΣΙΜΗ,ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ,ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ

Eπικοινωνία στα e.mails: politikimx@gmail.com -mgvavour@gmail.com ..ή στείλτε μας συμπληρωμένη την σχετική φόρμα που θα βρείτε πιο κάτω.

Contact us:politikimx@gmail.com -mgvavour@gmail.com or fill the contact-form




Browse always ONLY: http://politikinews.blogspot.gr

translate



ANAZHTHΣΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ



ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Yπό κατασκευήν ο ιστότοπος του ηλεκτρονικού φύλλου:"Αcharnon Gordium Bond"

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

Ενας Ιστότοπος για την Αλήθεια και την Δικαιοσύνη στον Δήμο Αχαρνών! Acharnon Gordium Bond: o Γόρδιος Δεσμός της Διαφθοράς σε έναν Δήμο που πνίγεται στα προβλήματα και αρνείται να ανακάμψει, αλυσοδέσμιος τέως «αρχόντων», συμπεριφορών και συνηθειών, που κρατούν μια πόλη τρισχιλιετίας στην «μαύρη λίστα» διεθνών Φορέων. Με την αξιόπιστη υπογραφή της Περιφερειακής Εφημερίδας «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» που δίνει μάχες στον τόπο για την Αλήθεια,από το έτος 2000!

"Acharnon Gordium Bond" blog, is coming soon: for Truth and Justice in Acharnes Municipality…

Αρχειοθήκη ιστολογίου - archive

XΡΗΣΙΜΗ,ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ,
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ

Παρασκευή, 13 Απριλίου 2018

"ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" σφαιρική πρόσφατη ενημέρωση

Αθήνα, 12 Απριλίου 2018
 On camera


Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
          
«Εκφράζω τη βαθιά μου θλίψη για το θάνατο του Σμηναγού μας Γιώργου Μπαλταδώρου. 

Έδωσε τη ζωή του εν ώρα καθήκοντος,  για την προάσπιση της εθνικής μας κυριαρχίας.   

Του οφείλουμε ευγνωμοσύνη, τον τιμούμε ως ήρωα και θα σταθούμε δίπλα στους δικούς του.

Η μνήμη του ας γίνει πηγή θάρρους για τις Ένοπλες Δυνάμεις μας. Και έμπνευση συνετής αποφασιστικότητας για ολόκληρο το λαό μας».
Αθήνα, 13 Απριλίου 2018

«Η Νέα Δημοκρατία δεν δεσμεύεται από το αναπτυξιακό σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ»

Η χώρα δεσμεύεται από τους δημοσιονομικούς στόχους που δυστυχώς συμφώνησε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Δεν μπορούν αυτοί να αλλάξουν μονομερώς και εννοείται ότι τους στόχους που έχει αναλάβει να επιτύχει η χώρα η Νέα Δημοκρατία θα τους σεβαστεί. Αυτό όμως καθ’ οιονδήποτε τρόπο δεν σημαίνει ότι θα ακολουθήσει τις πολιτικές που έχει επιλέξει ο Συριζα για να επιτύχει αυτούς τους στόχους. Αφού όμως αποκαταστήσει την αξιοπιστία της χώρας, θα επιδιώξει μια συμφωνία για χαμηλότερα πλεονάσματα. Σε καμία περίπτωση όμως, η Κυβέρνησή της Ν.Δ. δεν θα δεσμεύεται από το καταστροφικό μείγμα δημοσιονομικής πολιτικής το οποίο επέβαλε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ,  το οποίο υπερφορολογεί τη μεσαία τάξη και την υγιή επιχειρηματικότητα. Αποτελεί κεντρική  επιλογή της Νέας Δημοκρατίας να μειωθεί η φορολογική και ασφαλιστική επιβάρυνση. Το τοπίο θα διαμορφωθεί διαφορετικά και στην κορυφή της δημόσιας διοίκησης. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια τελείως περιττή πυραμίδα γενικών γραμματέων, ειδικών γραμματέων, θεματικών γραμματέων, οι οποίοι τελικά διορίζονται με κομματικά κριτήρια, μόνο και μόνο για να παρκάρει ο κ. Τσίπρας και οι Υπουργοί του κάποιους συγγενείς και φίλους σε θέσεις ευθύνης. Για όλα αυτά θα υπάρχει μια τελείως διαφορετική πολιτική από αυτή που  ακολουθεί η σημερινή Κυβέρνηση.Η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να δεσμευθεί από ένα καταστροφικό αναπτυξιακό σχέδιο, το οποίο θα ανακυκλώνει ιδεοληψίες και στερεότυπα μιας άλλης εποχής.


Αλλά ακόμη περισσότερο, πρέπει να επισημανθεί το εξής: ο κ. Τσακαλώτος μιλά για ένα πολυσέλιδο σχέδιο, το οποίο δόθηκε απευθείας στους δανειστές. Στους πολίτες της Ελλάδας, τους οποίους πρωτίστως αφορά, δεν κοινοποιήθηκε ποτέ κανένα σχέδιο και κανείς δεν γνωρίζει τι έχει στείλει η Κυβέρνηση στους θεσμούς. Η Κυβέρνηση δεν τολμά να το δώσει στη δημοσιότητα, παρότι έχει κληθεί να το κάνει άμεσα. 

Η Νέα Δημοκρατία έχει παρουσιάσει πολλές φορές και σε μεγάλη λεπτομέρεια το δικό της σχέδιο και εξακολουθεί να ξεδιπλώνει τις πτυχές του. Είναι ένα σχέδιο φιλικό προς την επιχειρηματικότητα και προς τις επενδύσεις. ‘Ένα σχέδιο με τολμηρές αλλαγές στη δημόσια διοίκηση. Ένα σχέδιο το οποίο δίνει μεγάλη έμφαση στην Παιδεία και στην ανάγκη να μπολιαστούν οι δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας με το παραγόμενο αποτέλεσμα του εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Ένα σχέδιο το οποίο δίνει έμφαση στη συνεργασία του Δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα για καλύτερες παροχές Υγείας. Και βέβαια βάζει πολύ ψηλά στην προτεραιότητά του την ασφάλεια του πολίτη ως προϋπόθεση ελευθερίας και οικονομικής δραστηριότητας.

Σκοπιανό:Ο κ. Τσίπρας δεν διαπραγματεύεται σήμερα ως επικεφαλής κυβερνητικής πλειοψηφίας στη Βουλή, αλλά ως επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ. 

Το περιρρέον αισιόδοξο κλίμα που επικρατεί στο Μαξίμου σχετικά με τις διαπραγματεύσεις με τα Σκόπια είναι άλλο ένα επικοινωνιακό κόλπο. Πως μπορεί να προχωρήσει η Κυβέρνηση σε συμφωνία με τα Σκόπια αφού δεν υπάρχει καμία ενιαία κυβερνητική θέση; Δεν υπάρχει κυβερνητική πλειοψηφία πίσω από τις θέσεις Τσίπρα – Κοτζιά. Και όταν δεν υπάρχει κυβερνητική πλειοψηφία σε ένα τόσο μείζον ζήτημα, δεν υπάρχει Κυβέρνηση. Δεν το χειρίζεται η Κυβέρνηση. Ο συνεταιρισμός Τσίπρα – Καμμένου είναι σε κατάρρευση. Η Κυβέρνηση, σε ό,τι αφορά τα εθνικά ζητήματα, είναι διχασμένη και γι αυτό εδώ και πολύ καιρό λένε ότι είναι σε αποδρομή.

Ο κ. Τσίπρας δεν διαπραγματεύεται σήμερα ως επικεφαλής κυβερνητικής πλειοψηφίας στη Βουλή, αλλά ως επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ. Και βέβαια είναι παραλογισμός να ζητά ο κ. Τσίπρας συναίνεση από την Αντιπολίτευση -και μάλιστα για μια συμφωνία που ουδείς γνωρίζει- όταν δεν μπορεί να συμφωνήσει με το συνέταιρό του. Ιδίως μάλιστα όταν ο συνέταιρος αυτός διακηρύσσει όχι μόνο πως δεν συμφωνεί, αλλά και πως θα κάνει ό,τι μπορεί να αποτρέψει τη συμφωνία που προωθούν οι κύριοι Τσίπρας και Κοτζιάς. Δυο διαφορετικές, κυβερνητικές πλειοψηφίες δεν μπορεί να υπάρχουν.
Είναι, πλέον, πασιφανές και αυταπόδεικτο ότι έχει επέλθει ρήξη ανάμεσα στις σχέσεις των κ. Τσίπρα και Καμμένου. Είναι γεγονός νοσηρό και εξαιρετικά επικίνδυνο για τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας. Διότι, πολύ απλά, δεν μπορεί, σε κρίσιμες ώρες, ο Πρωθυπουργός και ο Υπουργός Άμυνας να αντιμετωπίζουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο τα εθνικά θέματα και κατ’ επέκταση το εθνικό συμφέρον. Υπάρχει κραυγαλέα δυσαρμονία ανάμεσα τους, που δεν περιορίζεται στο ζήτημα των Σκοπίων, αλλά επεκτείνεται και στα ελληνοτουρκικά. Και η ευθύνη για τη δυσαρμονία αυτή ανήκει στον κ. Τσίπρα που έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη συγκρότηση και το συντονισμό της Κυβέρνησης. Ανήκει στον κ. Τσίπρα που διατηρεί το συναρχηγό του στο κρισιμότατο ρόλο του υπουργού της Εθνικής Άμυνας.

Ελληνοτουρκικά: Ζημιογόνα η παρουσία του κ. Καμμένου στο Υπ. Εθνικής Άμυνας.

Είναι πολύ ζημιογόνα η παρουσία του κ. Καμμένου στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Διότι η αφόρητη κυβερνητική διγλωσσία στα θέματα εξωτερικής πολιτικής, δημιουργεί μείζον εθνικό ζήτημα. Φάνηκε στο θέμα με τα Σκόπια και φαίνεται και στα Ελληνοτουρκικά. Ο κ.Τσίπρας, όμως, ως αδύναμος πρωθυπουργός, αναγκάζεται να κρατήσει τον κ.Καμμένο στο Υπουργείο αυτό προκειμένου να κρατήσουν μαζί τις καρέκλες τους. Το κόστος, όμως, για τη χώρα είναι πάρα πολύ μεγάλο. Διότι σήμερα δεν υπάρχει ένα ενιαίο κέντρο εξωτερικής πολιτικής.
Με δεδομένη την τουρκική επιθετικότητα, η οποία ξεκίνησε από ένα κρεσέντο παραβιάσεων και παραβάσεων, συνεχίστηκε με τον εμβολισμό του σκάφους του Λιμενικού μας και κατέληξε στην παράνομη και απαράδεκτη κράτηση των δυο Ελλήνων αξιωματικών σε μία φυλακή υψίστης ασφαλείας απαιτείται σοβαρότητα, υπευθυνότητα, περισυλλογή, αυτοπεποίθηση και προβολή μιας ισχύος, η οποία θα απορρέει από τη συνολική εικόνα της χώρας. Αυτό δεν υπάρχει, δυστυχώς, σήμερα.  Η Νέα Δημοκρατία δε θα καλούσε ποτέ τον κ. Ερντογάν να έρθει στην Ελλάδα, αν δεν φρόντιζε η επίσκεψή του να είναι επιτυχημένη και να βοηθήσει στη βελτίωση των Ελληνοτουρκικών σχέσεων και όχι στην επιδείνωση τους.
Η Ελλάδα δεν έχει εδαφικές αξιώσεις απέναντι σε κανέναν. Έχει, όμως, - όπως τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης - αυτοπεποίθηση και ισχυρή αποτρεπτική δυνατότητα και ισχύ να υπερασπιστεί τα εθνικά της συμφέροντα. Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση, όσο τεταμένο και αν είναι το κλίμα, ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ανοιχτοί δίαυλοι επικοινωνίας.


Μεταναστευτικό: Υπάρχουν ευθύνες της Κυβέρνησης για την εικόνα που επικρατεί στα νησιά

Προφανώς η ανησυχία είναι διαρκής και δεν συνδέεται μόνο με τη κρίση στη Συρία. Έχεί, όμως, και η Κυβέρνηση μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση η οποία επικρατεί σήμερα στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
Είναι αδιανόητο η χώρα να έχει πάρει τόσα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κέντρα υποδοχής να βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση. Και είναι, επίσης, λάθος, ο γεγονός ότι παραμένει εγκλωβισμένη σε μια διαδικασία χορήγησης ασύλου η οποία είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και οδηγεί, νομοτελειακά, στην υπερσυγκέντρωση μεταναστών και προσφύγων στα νησιά του Αιγαίου.
Άρα, για την εικόνα που υπάρχει στα νησιά του Αιγαίου, υπάρχει και ένα ζήτημα κυβερνητικής διαχειριστικής ανεπάρκειας που, επιβαρύνει πάρα πολύ τις τοπικές κοινωνίες και προκαλεί αντιδράσεις, κάποιες δικαιολογημένες, κάποιες τελείως αδικαιολόγητες
Αθήνα, 12 Απριλίου 2018
Α. Για Σκοπιανό

Με αφορμή τη συνάντηση του κ. Κοτζιά με τον σκοπιανό ομόλογό του, η Νέα Δημοκρατία επαναλαμβάνει τις θέσεις της πάνω σε αυτό το μείζον εθνικό ζήτημα. Είναι πρώτα απ’ όλα ανάγκη να υπάρξει από την πλευρά των Σκοπιανών εγκατάλειψη των αλυτρωτικών ισχυρισμών και απάλειψη κάθε αλυτρωτικής αναφοράς από το Σύνταγμά τους. Είναι επίσης ανάγκη να υπάρξει πλήρης, ενιαία και συνολική λύση και όχι μια συμφωνία που μπορεί –όπως έγινε και στο παρελθόν– να μην εφαρμοστεί ποτέ. Η όποια λύση πρέπει να ισχύει έναντι όλων (erga omnes). Δηλαδή τόσο στο εσωτερικό της γειτονικής χώρας, όσο και στο εξωτερικό, στις διμερείς, αλλά και τις πολυμερείς σχέσεις των Σκοπίων.

Είναι, κατ’ επέκταση, επιτακτική ανάγκη να υπάρξει αλλαγή του Συντάγματος των Σκοπίων πριν η ελληνική πλευρά συναινέσει σε οποιασδήποτε μορφής περαιτέρω προσέγγιση των Σκοπίων προς το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε. Θα είναι ολέθριο λάθος να δοθεί στη γειτονική χώρα κάποιο άλλο καθεστώς στις σχέσεις της με το ΝΑΤΟ, αν η κυβέρνηση των Σκοπίων δεν εκπληρώσει από πριν όλες τις προϋποθέσεις που παγίως έχει θέσει η χώρα μας και έχουν γίνει αποδεκτές και διεθνώς. Η Νέα Δημοκρατία δεν θα αποδεχθεί μια λύση που θα επιτρέπει στα Σκόπια να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές σε μεταγενέστερο χρόνο. Η Νέα Δημοκρατία είναι απολύτως αντίθετη σε σενάρια που θέλουν κάποιους να επεξεργάζονται μεταβατικές λύσεις και υποτιθέμενες δεσμεύσεις των Σκοπίων που θα τηρηθούν με δόσεις.

Β. Για ελληνοτουρκικά

Δυστυχώς φάνηκε και σε αυτήν την περίπτωση ότι στις κρίσιμες αυτές ώρες δεν υπάρχει συγκεκριμένο και συγκροτημένο κυβερνητικό κέντρο αποφάσεων. Φάνηκε και κάτι ακόμη χειρότερο: Ότι υπάρχει δυσαρμονία μεταξύ Μεγάρου Μαξίμου και Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Δυσαρμονία την οποία δυστυχώς εκμεταλλεύεται η Άγκυρα σε βάρος της Ελλάδας. Δυσαρμονία η οποία δυσχεραίνει τις δυνατότητες της Ελλάδας στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. Δυσαρμονία που δεν επιτρέπει στη χώρα να εμφανιστεί στα διεθνή fora, στους εταίρους και τους συμμάχους της με μια ξεκάθαρη και ενιαία φωνή.

Συγκεκριμένα, επί πολλές ώρες μετά το επεισόδιο στην Ρω υπήρχαν δύο διαφορετικά κέντρα που έκαναν εντελώς διαφορετικές διαρροές, και έδιναν διαφορετικές πληροφορίες, κάνοντας και αλληλλοαναιρούμενες εκτιμήσεις. Είναι πρωτοφανές το γεγονός ότι για ένα τόσο σοβαρό γεγονός δεν υπήρξε καμία επίσημη ανακοίνωση από το Πεντάγωνο, ενώ γίνονται καθημερινά ανακοινώσεις για ήσσονος σημασίας ζητήματα. Και βέβαια είναι επίσης πρωτοφανές, ακατανόητο και τουλάχιστον περίεργο το γεγονός ότι για ένα στρατιωτικό θέμα τελικά ενημέρωσαν τους πολίτες ανώνυμες πηγές του Μαξίμου. Είναι τουλάχιστον καινοτόμο ο Πρωθυπουργός και ο υπουργός Άμυνας να αντιμετωπίζουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο τα εθνικά θέματα και κατ’ επέκταση το εθνικό συμφέρον. Και μέρα με τη μέρα όλο και πιο φανερό γίνεται ότι το μόνο που τους συνδέει είναι οι καρέκλες της εξουσίας. Για την αναντιστοιχία αυτή, την μεγαλύτερη ευθύνη τη φέρει ασφαλώς ο κ. Τσίπρας που διατηρεί τον συναρχηγό του στο κρισιμότατο ρόλο του υπουργού της Εθνικής Άμυνας. Πόσο μάλλον όταν ο πρωθυπουργός προσποιείται ότι δεν βλέπει ότι οι θέσεις του κ. Καμμένου γίνονται πλέον προϊόν καθημερινής εκμετάλλευσης από την Τουρκία εκπέμποντας πλήρη σύγχυση και διεθνώς για τις θέσεις της χώρας μας.

Σε αντίθεση με την κυβερνητική αυτή ανευθυνότητα, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έχει με κάθε τρόπο αναδείξει σε όλες τις διεθνείς επαφές του το ζήτημα της αυξημένης τουρκικής προκλητικότητας τόσο στο Αιγαίο όσο και στην Κύπρο, αλλά και ειδικά το ζήτημα των κρατούμενων Ελλήνων στρατιωτικών. Μάλιστα, μετά από σχετική παρέμβαση του Κυριάκου Μητσοτάκη στην τελευταία σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο οποίο μετέχει η Νέα Δημοκρατία, η Ευρωομάδα του Ε.Λ.Κ. κατέθεσε πρόταση για να συζητηθεί το ζήτημα της παρατεινόμενης κράτησης των Ελλήνων στρατιωτικών, και η σχετική συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στην προσεχή ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου μεταξύ 16 και 19 Απριλίου.

Γ. ΕΦΚΑ

Η Νέα Δημοκρατία είχε εξ αρχής αναδείξει τον παραλογισμό του νόμου Κατρούγκαλου και δεν είναι τυχαίο ότι οι εξωπραγματικές κρατήσεις απασχολούν πλέον και το Συμβούλιο της Επικρατείας. Βεβαίως πρέπει πρώτα να δημοσιευθεί η σχετική απόφαση. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οι συνέπειες του νόμου Κατρούγκαλου επιβαρύνουν ήδη υπέρμετρα τους ασφαλισμένους. Και το μέγεθος του παραλογισμού μπορεί να γίνει κατανοητό μόνο με παραδείγματα:

Δικηγόρος με εισόδημα 10.000 ευρώ, μετά τις εισφορές Κατρούγκαλου και τους φόρους του ΣΥΡΙΖΑ, θα του μείνουν 4.836 ευρώ.

Μηχανικός με εισόδημα 20.000 ευρώ θα επιβαρυνθεί συνολικά με 73%, και θα του μείνουν 5.292 ευρώ.

Η Νέα Δημοκρατία έχει δεσμευθεί να μειώσει δραστικά τις παράλογες αυτές εισφορές, αλλά πρωτίστως να καταστήσει το ασφαλιστικό σύστημα δίκαιο, ανταποδοτικό και βιώσιμο.
 

 

Για το θάνατο του Σμηναγού Γεωργίου Μπαλταδώρου

 
Όσα λόγια κι αν χρησιμοποιήσουμε για το θάνατο του Σμηναγού μας Γεωργίου Μπαλταδώρου εν ώρα καθήκοντος θα είναι φτωχά. Το όνομά του είναι ήδη συνώνυμο του θάρρους και φιλοπατρίας, δίπλα στα ονόματα όλων των πεσόντων αξιωματικών μας. Αναλογιζόμενοι το χρέος μας να τιμούμε καθημερινά το παράδειγμά του, στεκόμαστε με δέος μπροστά στην ανδρεία και την αυταπάρνησή του και εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους οικείους του και τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας.

Βασικά σημεία ομιλίας του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας 
κ. Κυριάκου Μητσοτάκη σε ανταποκριτές ξένου Τύπου (Α΄μέρος)

 

Αθήνα, 12 Απριλίου 2018
   
  • Για τους τρόπους βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του δημοσίου τομέα:
 
H ριζική ανασυγκρότηση του δημοσίου τομέα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να εφαρμοστεί οποιαδήποτε πραγματική μεταρρύθμιση στη χώρα μας. Εγώ υπηρέτησα το χαρτοφυλάκιο (του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης) για περίπου 20 μήνες κληρονομώντας μία σειρά από μνημονιακές δεσμεύσεις τις οποίες δεν είχα διαπραγματευτεί. Ήμουν αυτός όμως ο οποίος κατάφερε και έβαλε στο τραπέζι της συζήτησης ένα ουσιαστικό σχέδιο εξορθολογισμού του δημοσίου. Σε καμία περίπτωση το δικό μου σχέδιο δεν συμπεριλάμβανε πρόσθετες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.

Θέλω, λοιπόν, να είμαι για άλλη μία φορά ξεκάθαρος: στο σχέδιό μας δεν υπάρχουν απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Υπάρχει αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων όπως την είχα εισηγηθεί και ουσιαστικά νομοθετήσει όταν ήμουν Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Υπάρχει ουσιαστική αναδιάταξη των δομών του δημοσίου έτσι ώστε το δημόσιο να έχει ένα μικρότερο λειτουργικό αποτύπωμα όπως είχε γίνει επί των ημερών μου.

Ενδεικτικά θέλω να σας θυμίσω ότι μειώσαμε τότε τις οργανικές θέσεις ευθύνης κατά περίπου 30%, θέσεις γενικών διευθυντών, διευθυντών και τμηματαρχών, με τις αντίστοιχες φυσικά μειώσεις και τα σχετικά επιδόματα που συνοδεύουν αυτές τις θέσεις.

Στο σχέδιό μας συμπεριλαμβάνεται μία δραστική αξιολόγηση των εσωτερικών διαδικασιών του δημοσίου έτσι ώστε να μειωθεί ουσιαστικά η γραφειοκρατία στην επαφή των πολιτών αλλά και των επιχειρήσεων με το δημόσιο, μεταφέροντας το βάρος της απόδειξης από τον ιδιώτη στο ίδιο το κράτος.

Και ταυτόχρονα ένα δραστικό σχέδιο εφαρμογής εργαλείων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης έτσι ώστε να μην είμαστε απλά ουραγοί στην τρίτη ψηφιακή επανάσταση αλλά να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και με τα εργαλεία της τέταρτης ψηφιακής επανάστασης για το πώς θα έχουμε ένα δημόσιο το οποίο θα είναι λειτουργικό και θα σέβεται τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου.

Θα έχω την ευκαιρία τις επόμενες εβδομάδες να παρουσιάσω αναλυτικά το σχέδιό μου για αυτή την τολμηρή ανασυγκρότηση αλλά θέλω να επαναλάβω ότι είναι ένα σχέδιο το οποίο στον πυρήνα του έχει τη σωστή αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, τους οποίους σέβομαι και τιμώ. Θέλω να αναγνωρίσω το έργο τους και την προσφορά τους στη δημόσια διοίκηση και στη χώρα.
Αυτό, όμως, χωρίς σωστή αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει γιατί όσο δεν αξιολογούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι τόσο όλοι βράζουν στο ίδιο καζάνι και τόσο μειώνονται και τα ουσιαστικά κίνητρα για να αποδίδει κανείς περισσότερο και καλύτερα.
 
  • Για την πορεία της Νέας Δημοκρατίας:
 
Δεν μου αρέσει να σχολιάζω αποτελέσματα συγκεκριμένων δημοσκοπήσεων. Οι δημοσκοπήσεις τη μια μέρα μπορεί να είναι καλές, την άλλη μέρα να είναι λιγότερο καλές. Όμως, υπάρχει ένας κοινός τόπος σε όλες τις δημοσκοπήσεις. Και ο κοινός αυτός τόπος έχει να κάνει με το γεγονός ότι 80% των Ελλήνων θεωρούν ότι η χώρα πηγαίνει στη λάθος κατεύθυνση, ότι η Κυβέρνηση αυτή έχει χάσει τα αποθέματα εμπιστοσύνης τα οποία διέθετε δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη σήμερα σε αυτή την κυβέρνηση ότι μπορεί να μας οδηγήσει σε καλύτερες μέρες.
          
Στο αμιγώς πολιτικό επίπεδο, θέλω να επισημάνω ότι παρέλαβα ένα Κόμμα το οποίο είχε ηττηθεί σε εθνικές εκλογές με 7 μονάδες διαφορά και σήμερα, ο μέσος όρος των δημοσκοπήσεων που δίνεται στη δημοσιότητα δείχνει ότι έχουμε μια διαφορά διψήφια από το ΣΥΡΙΖΑ. Δείχνει επίσης και μια υπεροχή στα ποιοτικά χαρακτηριστικά, αλλά δεν στέκομαι τόσο πολύ σε αυτά. Δεν υπάρχει αμφιβολία, λοιπόν, ότι το πολιτικό κλίμα σήμερα στη χώρα είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που ήταν πριν από δύο χρόνια. Και δεν υπάρχει αμφιβολία επίσης ότι, παρά τις δυσκολίες που κάθε προσπάθεια γενναίας αλλαγής -όπως αυτήν την οποία εφαρμόζω στη Νέα Δημοκρατία- αναπόφευκτα συναντά, παρά αυτές τις δυσκολίες, η Νέα Δημοκρατία είναι σήμερα η μόνη αξιόπιστη πολιτική δύναμη η οποία μπορεί να οδηγήσει τον τόπο στην έξοδο από την κρίση.

Να πω και κάτι ακόμα: Έχει ενδιαφέρον και για το κοινό στο οποίο μιλάω. Ότι η δύναμη της Νέας Δημοκρατίας, προβάλλοντας τις δημοσκοπήσεις, είναι ασυνήθιστα μεγάλη για τα ποσοστά άλλων κεντροδεξιών Κομμάτων στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή οικογένεια. Ενώ βλέπουμε ότι δυνάμεις που έχουν να κάνουν με την αντισυστημικότητα, που διοχετεύουν την οργή των πολιτών σε εύκολες λύσεις χωρίς αντίκρισμα, εξακολουθούν να υφίστανται.   Αλλά η άποψή μου είναι μετά την περιπέτεια του ΣΥΡΙΖΑ και μετά την καταστροφική αυτή τριετία για τη χώρα μας, ότι οι πολίτες θα αναζητήσουν σταθερότητα, σοβαρότητα, υπευθυνότητα, ρεαλιστικό σχέδιο για το μέλλον.
          
Ο σκοπός μου δεν είναι μόνο να διαχειριστώ τη μιζέρια, δεν με ενδιαφέρει αυτό. Ο σκοπός μου είναι να παράγω πραγματική ευημερία και όσο το δυνατόν περισσότεροι Έλληνες να βρουν τη θέση τους στο σχέδιό μου για την Ελλάδα της επόμενης μέρα. Και η Νέα Δημοκρατία -φαντάζομαι θα με ρωτήσετε και για αυτό στη συνέχεια- είναι η μόνη πολιτική δύναμη η οποία έχει σχέδιο για το τι θα γίνει μετά τη λήξη του τρίτου προγράμματος. Και με μεγάλη χαρά θα το συζητήσουμε, φαντάζομαι, απαντώντας τις ερωτήσεις σας.
 
  • Για το σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας και τη στάση των θεσμών:
 
Καταρχάς, με ενδιαφέρει το σχέδιο να είναι το σωστό για την Ελλάδα και για τους Έλληνες πολίτες. Πιστεύω ότι αν είναι το σωστό σχέδιο για την Ελλάδα και για τους Έλληνες, θα είναι ένα σχέδιο το οποίο θα βρει και τη σύμφωνη γνώμη των θεσμών. Οι παράμετροι είναι πάρα πολύ ξεκάθαρες.
          
Πρώτη προτεραιότητα του σχεδίου μας είναι η δημιουργία δουλειών μέσα από την προσέλκυση επενδύσεων. Μέσα από ένα τσουνάμι ιδιωτικών επενδύσεων και εισροής κεφαλαίων στη χώρα. Θα χρησιμοποιήσουμε όλα τα δυνατά χρηματοδοτικά εργαλεία, ξεκινώντας από ένα επενδυτικό σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων με συγκεκριμένη άποψη για τις εταιρείες τις οποίες διαχειρίζεται σήμερα το ΤΑΙΠΕΔ και το Υπερταμείο. Και με μια λογική ότι οι ιδιωτικοποιήσεις γίνονται, όχι μόνο για να εισπράξει το κράτος χρήματα, αλλά για να αυξηθεί και η ανταγωνιστικότητα της ίδιας της οικονομίας και να έρθουν στη χώρα κεφάλαια που θα δημιουργήσουν θέσεις απασχόλησης.
          
Υπάρχουν, π.χ. στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ επενδύσεις που μπορεί να μην φέρουν πάρα πολλά χρήματα στο Ελληνικό Δημόσιο. Αναφέρομαι, π.χ. στα περιφερειακά λιμάνια. Το λιμάνι Αλεξανδρούπολης, το λιμάνι Ηγουμενίτσας, οι ιαματικές πηγές. Δεν περιμένω ότι το Κράτος θα λύσει το δημοσιονομικό του πρόβλημα, εκχωρώντας σε ιδιώτες αυτά τα περιουσιακά στοιχεία. Θεωρούμε όμως ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό για την τοπική και την περιφερειακή ανάπτυξη να έχουμε ιδιώτες επενδυτές, οι οποίοι θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν, επιτέλους, αυτά τα περιουσιακά στοιχεία και να τα εντάξουν σε μια συνολική εθνική στρατηγική αλλαγών για τη χώρα.   

Το πώς αντιλαμβανόμαστε το αναπτυξιακό μας σχέδιο το έχουμε παρουσιάσει πολλές φορές και σε μεγάλη λεπτομέρεια και στην Έκθεση Θεσσαλονίκης και εξακολουθούμε να ξεδιπλώνουμε πτυχές του. Είναι ένα σχέδιο φιλικό προς την επιχειρηματικότητα και προς τις επενδύσεις. ‘Ένα σχέδιο με τολμηρές αλλαγές στη δημόσια διοίκηση, όπως αυτές για τις οποίες μίλησα πριν. Ένα σχέδιο το οποίο δίνει μεγάλη έμφαση στην Παιδεία και στην ανάγκη να παντρέψουμε τις δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας με το παραγόμενο αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Και εκεί είμαστε σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα ακόμη. Ένα σχέδιο το οποίο δίνει έμφαση στη συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα για καλύτερες παροχές Υγείας. Και βέβαια βάζει πολύ ψηλά στην προτεραιότητά του την ασφάλεια του πολίτη ως προϋπόθεση ελευθερίας και οικονομικής δραστηριότητας.

Δεν ξέρω τι είναι αυτό το σχέδιο που διακινεί η Κυβέρνηση ότι έχει στείλει στους θεσμούς. Μου φαίνεται πολύ παράξενο το γεγονός ότι δεν τολμά η Κυβέρνηση να το δώσει στη δημοσιότητα και την καλώ και σήμερα να το δημοσιεύσει επιτέλους. Τι είναι αυτό το περιβόητο αναπτυξιακό σχέδιο; Σας θυμίζω ότι η Κυβέρνηση είχε υποχρέωση από το 2016 -ήταν μνημονιακή δέσμευση- να καταστρώσει ένα τέτοιο σχέδιο. Η Κυβέρνηση έχει δυσκολία να αρθρώσει οποιονδήποτε συγκροτημένο λόγο στα ζητήματα ανάπτυξης, πολύ απλά γιατί δεν έχει πολιτική στα θέματα αυτά. Τώρα, λοιπόν, που τελειώνουν οι μνημονιακές δεσμεύσεις και πρέπει να εξηγήσει η ίδια τι θέλει να κάνει στην οικονομία, βρίσκεται στην εξαιρετικά δύσκολη θέση να παράγει ένα σχέδιο με αποτέλεσμα να  εξακολουθεί να είναι δέσμια των δικών της ιδεοληψιών.

Θέλω να πω και κάτι ακόμα σε αυτό. Η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να δεσμευθεί από ένα αναπτυξιακό σχέδιο, το οποίο θα ανακυκλώνει ιδεοληψίες μιας άλλης εποχής. Σε αυτό θέλω να είμαι τελείως ξεκάθαρος. Εάν το σχέδιο αυτό είναι ένα σχέδιο το οποίο επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο στερεότυπα άλλων εποχών, αυτό το σχέδιο σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύει την επόμενη Κυβέρνηση και σίγουρα δεν είναι η ατζέντα με την οποία εμείς θα ζητήσουμε νωπή λαϊκή εντολή στις επόμενες εκλογές.
 
  • Για την πιθανότητα επαναδιαπραγμάτευσης με τους θεσμούς του σχεδίου ανάπτυξης της παρούσας Κυβέρνησης, σε περίπτωση εκλογής της Νέας Δημοκρατίας:
 
Καταρχάς, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το σχέδιο αυτό θα συμφωνηθεί με τους θεσμούς. Εγώ σας λέω ότι δεν πρόκειται να δεσμευθώ. Προτείνω ένα τολμηρό σχέδιο μεταρρυθμίσεων. Κανείς δε μπορεί να με κατηγορήσει για μεταρρυθμιστική ατολμία.

Προτείνω ένα τολμηρό σχέδιο μεταρρυθμίσεων ακριβώς επειδή πιστεύω ότι το σχέδιο μεταρρυθμίσεων αυτό είναι και το κατάλληλο εργαλείο προκειμένου να μπορέσουμε σε δεύτερο χρόνο, θέλω να το τονίσω αυτό, όχι σε πρώτο χρόνο, να συζητήσουμε και για τους σκληρούς δημοσιονομικούς περιορισμούς που μας έχει επιβάλλει η κυβέρνηση Τσίπρα, δηλαδή το πλεόνασμα του 3,5%.

Τονίζω ότι αυτή η συζήτηση δεν είναι η πρώτη μου προτεραιότητα. Πρώτη μου προτεραιότητα είναι να ανακτήσω την απαραίτητη αξιοπιστία της χώρας και της Κυβέρνησης, εφαρμόζοντας μεταρρυθμίσεις όπως αυτές για τις οποίες σας μίλησα, που θα προσελκύσουν πολλά κεφάλαια στη χώρα, θα μειώσουν το κόστος δανεισμού της Ελληνικής Δημοκρατίας, και θα είναι τελικά η καλύτερη απόδειξη ότι οι αγορές εμπιστεύονται τις μεταρρυθμίσεις τις οποίες εμείς προτείνουμε.

Και μη ξεχνάμε ότι ασχέτως των δεσμεύσεων που θα υπάρχουν έναντι των πιστωτών μας, ενδεχομένως με αντάλλαγμα μια ρύθμιση του χρέους, η χώρα μετά τη λήξη του προγράμματος πρέπει να δανείζεται από τις αγορές. Και σήμερα το δεκαετές ομόλογο είναι στο 4 περίπου και της Πορτογαλίας είναι στο 1,80. Δεν έχω δει καμία ένδειξη ότι οι αγορές σήμερα εμπιστεύονται αυτή την Κυβέρνηση, να αποκλιμακώσει τα επιτόκια τόσο ώστε η χώρα να μπορεί να δανείζεται με ένα λογικό κόστος.
 
  • Για το πως θα διαχειριζόταν τις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας και τι θα έκανε διαφορετικά εάν βρισκόταν στην εξουσία:
 
Δε θα είχα τον κύριο Καμμένο Υπουργό. Δε το λέω γιατί έχω κάποιο λόγο να στοχοποιήσω τον κύριο Καμμένο. Το λέω διότι η αφόρητη κυβερνητική διγλωσσία σήμερα στα θέματα εξωτερικής πολιτικής, δημιουργεί μείζον εθνικό ζήτημα στη χώρα. Είναι ένα ζήτημα το οποίο το είδαμε στα Σκόπια. Το βλέπουμε διαρκώς στα Ελληνοτουρκικά. Και ο κύριος Τσίπρας, ως αδύναμος πρωθυπουργός, αναγκάζεται να κρατήσει τον κύριο Καμμένο στο Υπουργείο αυτό προκειμένου να κρατήσει την κυβερνητική του πλειοψηφία.

Το κόστος, όμως, για τη χώρα είναι πάρα πολύ μεγάλο. Διότι σήμερα δεν υπάρχει ένα ενιαίο κέντρο εξωτερικής πολιτικής. Άλλα λέει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, άλλα λέει το Μαξίμου. Γίνεται εξωτερική πολιτική με non-paper, αστεία πράγματα. Και η εικόνα την οποία εκπέμπει η χώρα, δεν είναι μια εικόνα σοβαρότητας.

Αν έρθετε να προσθέσετε σε αυτά μια Τουρκική επιθετικότητα, η οποία εκδηλώνεται και την έχουμε επισημάνει με πολύ συστηματικό τρόπο εδώ και μήνες, και η οποία ξεκίνησε από ένα κρεσέντο παραβιάσεων και παραβάσεων, συνεχίστηκε με τον εμβολισμό του σκάφους του Λιμενικού και κατέληξε στη παράνομη και απαράδεκτη κράτηση των δυο Ελλήνων αξιωματικών σε μία φυλακή υψίστης ασφαλείας, καταλαβαίνετε ότι έχουμε απέναντι μας μια χώρα η οποία φέρεται διαφορετικά από ότι φερόταν μέχρι σήμερα.

Αυτό απαιτεί, αν μη τι άλλο, σοβαρότητα, υπευθυνότητα, περισυλλογή, αυτοπεποίθηση και προβολή μιας ισχύος, όχι απλά αποτρεπτικής αλλά η οποία θα απορρέει και από τη συνολική εικόνα της χώρας. Αυτό δε το έχουμε, δυστυχώς, σήμερα.
Κατά συνέπεια, είναι βέβαιον ότι αν καλούσαμε τον κύριο Ερντογάν να έρθει στην Ελλάδα, θα φροντίζαμε η επίσκεψη αυτή να είναι μια επίσκεψη επιτυχημένη και να βοηθήσει στη βελτίωση των Ελληνοτουρκικών σχέσεων και όχι στην επιδείνωση τους. Διότι κρίνοντας εκ του αποτελέσματος η επίσκεψη απέτυχε. Τώρα, γιατί απέτυχε μπορούμε να το συζητήσουμε. Σίγουρα όμως ήταν μια επίσκεψη η οποία δεν ήταν καλά προετοιμασμένη.

Και είναι βέβαιο ότι σας μιλάει ένας άνθρωπος ο οποίος πιστεύει βαθιά στην ανάγκη να υπάρχει μια διαχρονική Ελληνοτουρκική φιλία, αλλά η φιλία προϋποθέτει σοβαρότητα, στιβαρότητα και προσήλωση στις εθνικές γραμμές με έναν τρόπο που δεν θα επιδέχεται αμφισβήτησης. Και πολύ φοβάμαι ότι η εικόνα την οποία δείχνει η χώρα σήμερα συνολικά στα θέματα εξωτερικής πολιτικής δεν είναι αυτή που της αρμόζει.
 
  • Για τις τελευταίες εξελίξεις στη Συρία:
 
Για τα θέματα της Συρίας, προφανώς υπάρχει μια γενικότερη ανησυχία. Θέλω να καταδικάσω απερίφραστα με τη μεγαλύτερη δυνατή ένταση τη χρήση χημικών όπλων, όπως αυτή έγινε τις προηγούμενες μέρες. Όταν μάλιστα γίνεται έναντι αμάχων και παιδιών είναι ακόμη πιο αποκρουστική.

Θα πρέπει να υπάρξει πλήρης διαλεύκανση του περιστατικού. Να εκφράσω τη λύπη μου για το γεγονός ότι δεν έγινε δεκτή στο Συμβούλιο Ασφάλειας η πρόταση έτσι όπως κατατέθηκε για να υπάρξει μια πλήρης διερεύνηση του περιστατικού και να ξέρουμε ακριβώς το τι έχει συμβεί.
 
  • Για τις μεταναστευτικές ροές:
 
Προφανώς η ανησυχία είναι διαρκής και δε συνδέεται μόνο με τη κρίση στη Συρία. Αλλά και εκεί πρέπει να πω ότι έχουμε και εμείς ένα δικό μας εσωτερικό μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση η οποία επικρατεί σήμερα στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.

Είναι αδιανόητο η χώρα να έχει πάρει τόσα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κέντρα υποδοχής να βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση. Και είναι, επίσης, λάθος, κατά την άποψη μου, το γεγονός ότι παραμένουμε εγκλωβισμένοι σε μια διαδικασία χορήγησης ασύλου η οποία είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, με διπλές προσφυγές σε δυο επίπεδα, η οποία οδηγεί, νομοτελειακά, στην υπερσυγκέντρωση μεταναστών και προσφύγων στα νησιά του Αιγαίου.

Άρα, για την εικόνα που υπάρχει στα νησιά του Αιγαίου, υπάρχει και ένα ζήτημα Ελληνικής διαχειριστικής ανεπάρκειας που επιβαρύνει πάρα πολύ τις τοπικές κοινωνίες και προκαλεί αντιδράσεις, κάποιες δικαιολογημένες, κάποιες τελείως αδικαιολόγητες.

Και υπάρχει και ένα ζήτημα ως προς τη διαδικασία χορήγησης ασύλου. Μέχρι που να φτάσουμε σε ένα ενοποιημένο ευρωπαϊκό σύστημα, η αρμοδιότητα αυτή ανήκει στο κάθε κράτος-μέλος και έχω σοβαρές επιφυλάξεις ότι η διαδικασία ασύλου έτσι όπως έχει νομοθετηθεί στην Ελλάδα είναι μια διαδικασία η οποία εξυπηρετεί σήμερα τα εθνικά συμφέροντα, προστατεύοντας ταυτόχρονα και τα δικαιώματα των προσφύγων. Ή όσων διεκδικούν status πρόσφυγα.
 
  • Αν η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα δεσμεύεται από μια συμφωνία στο Σκοπιανό:
 
Με ρωτάτε τι θα γίνει. Έχω πει πολλές φορές και στα ζητήματα που αφορούν τα Μνημόνια ότι προφανώς οι διεθνείς συμφωνίες δεσμεύουν τη χώρα. Θα εκφράσουμε την εντονότατη διαφωνία μας στη Βουλή σε περίπτωση που η συμφωνία έρθει, όπως τουλάχιστον φαίνεται σήμερα χωρίς -αν κρίνω από τις  όποιες διαρροές- να είναι μία ενιαία συνολική και οριστική λύση που να θέτει ως προαπαιτούμενο τη συνταγματική αναθεώρηση στη γείτονα χώρα και την αντιμετώπιση ζητημάτων εθνότητας και αλυτρωτισμού. Αλλά αυτό αφορά τη στάση μας στη Βουλή όταν και εφόσον έρθει η συμφωνία».
 
  • Για τον ισχυρισμό της Κυβέρνησης ότι υπάρχει ένα παράθυρο ευκαιρίας για λύση:
 
Καταρχάς αναφερθήκατε στις δύο Κυβερνήσεις. Θα αμφισβητούσα αυτό το οποίο λέτε για την ελληνική Κυβέρνηση, διότι  ο έτερος κυβερνητικός εταίρος διαφωνεί αυτή τη στιγμή οριζόντια και κάθετα με οποιαδήποτε λύση. Ο κ. Τσίπρας δεν  διαπραγματεύεται σήμερα ως επικεφαλής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας στη Βουλή, αλλά ως επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ. Τυπικά είναι επικεφαλής της Κυβέρνησης, αλλά ο κυβερνητικός εταίρος στον οποίο στηρίζεται για να έχει πλειοψηφία στη Βουλή έχει μία τελείως διαφορετική θέση για το ζήτημα αυτό. Έχω θέσει και δημόσια το πλαίσιο για μία ενδεχόμενη συμφωνία. Το επανέλαβα και πριν. Αφορά τη συνταγματική αναθεώρηση ως απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρξει οποιαδήποτε συμφωνία, την αντιμετώπιση ζητημάτων αλυτρωτισμού και εθνικής ταυτότητας, ως απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρξει συμφωνία και να ξεκινήσει η ενταξιακή διαδικασία των Σκοπίων στους ευρωατλαντικούς θεσμούς.

Η θέση μου αυτή είναι πάρα πολύ ξεκάθαρη. Η αναφορά μου στο θέμα του χρόνου έχει να κάνει πολύ και με το γεγονός ότι η Κυβέρνηση χειρίστηκε το ζήτημα αυτό από πλευράς ελληνικής κοινής γνώμης με ένα τελείως λάθος τρόπο. Δεν χρειάζεται να ανατρέξω στην ιστορία του τι έγινε, τα γνωρίζετε καλά. Δεν ξέρω αν υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον να λυθεί το ζήτημα ή να δημιουργήσει πρόβλημα στη Νέα Δημοκρατία. Το βέβαιο είναι ότι δίχασε την ελληνική κοινωνία αυτή η ιστορία χαρακτηρίζοντας συλλήβδην η Κυβέρνηση όσους διαφωνούν επί της αρχής με οποιαδήποτε λύση, ως γραφικούς, εθνικιστές και μη αντιλαμβανόμενη ότι, αυτή τη στιγμή, σε αυτή τη συγκυρία, το ζήτημα αυτό έχει μία ιδιαίτερα μεγάλη σημασία για την ελληνική κοινή γνώμη. Όλα αυτά η Κυβέρνηση τα αγνόησε, έδειξε να μην την ενδιαφέρουν καθόλου, με αποτέλεσμα, αντί να διαμορφώνουμε μία ενιαία θέση, η Κυβέρνηση να κάνει βασικά μυστική διπλωματία, να ενημερώνει εκ των υστέρων τα πολιτικά Κόμματα. Και μια κοινωνία η οποία σήμερα είναι εξαιρετικά εχθρική στη λύση του ζητήματος. Αλλά θα πρέπει να αναζητήσουμε ευθύνες γιατί έγινε αυτό σε αυτή τη συγκυρία».
 
  • Για τις τουρκικές προκλήσεις και την περίπτωση μίας σύγκρουσης μεταξύ ελληνικού και τούρκικου αεροπλάνου:

Δεν θέλω να μπω, σε καμία περίπτωση, σε υποθετικά σενάρια. Ούτε θέλω να γίνω μάντης κακών. Δεν νομίζω ότι ο δημόσιος διάλογος γύρω από ένα ενδεχόμενο θερμό επεισόδιο, οι εφημερίδες οι οποίες καθημερινά μας παρουσιάζουν στα πρόθυρα πολέμου, τα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που αφιερώνουν συχνά, ανά 15λεπτο στην ένταση η οποία υπάρχει, εξυπηρετούν κατ’ ανάγκη αυτή τη στιγμή τους εθνικούς σκοπούς. Προφανώς όταν υπάρχει αμοιβαία ένταση ο κίνδυνος ενός ατυχήματος αυξάνεται. Για αυτό και πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή είναι απαραίτητο να υπάρχει μία συμφωνημένη και γρήγορη οριζόντια αποκλιμάκωση. Και να ξεκινήσει από την ίδια την Τουρκία η οποία θα πρέπει να εγκαταλείψει αυτή τη στιγμή τις αναθεωρητικές προσεγγίσεις στη Συμφωνία της Λωζάνης. Και πιστεύω ότι θα ήταν μία κίνηση όχι απλά, απαραίτητη και αυτονόητη, αλλά θα ήταν και μία κίνηση καλής θέλησης της Τουρκίας σήμερα να αντιμετωπίσει επιτέλους -ήδη έχει καθυστερήσει πολύ- το ζήτημα των δύο αξιωματικών που εξακολουθούν να είναι φυλακισμένοι σε τούρκικες φυλακές υψίστης ασφαλείας.

Από πλευράς μου, ανέδειξα το ζήτημα αυτό στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Μέσα από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα υπήρξε και σχετική παρέμβαση στη Σύνοδο Κορυφής, ώστε να δοθεί μια ευρωπαϊκή διάσταση στην τουρκική προκλητικότητα. Συζητείται το ζήτημα και στο Ευρωκοινοβούλιο, όπως ίσως γνωρίζετε, τις επόμενες μέρες. Αλλά είναι σημαντικό να αντιληφθεί και η Τουρκία ότι οι σχέσεις καλής γειτονίας δεν αφορούν μόνο στην αυτονόητη εφαρμογή του Δικαίου της Θάλασσας και του Διεθνούς Δικαίου. Αφορούν και στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερόμαστε, μιλάμε, χρησιμοποιούμε την εξωτερική πολιτική για εσωτερική κατανάλωση. Είμαι φανατικός εχθρός της λογικής ότι για να κερδίσουμε πέντε ψήφους παραπάνω ανεβάζουμε τους τόνους και τονώνουμε τα εθνικιστικά ένστικτα, είτε αυτό γίνεται στην Τουρκία, είτε αυτό γίνεται στην Ελλάδα. Οι χαμηλότεροι τόνοι, λοιπόν, αυτή τη στιγμή -πόσο μάλλον όταν η ευρύτερη γειτονιά μας βρίσκεται στα πρόθυρα μίας καινούριας ανάφλεξης- νομίζω ότι είναι επιβεβλημένοι και πιστεύω ότι αυτό τελικά εξυπηρετεί τα συμφέροντα και της Ελλάδας και της Τουρκίας.
Αθήνα, 12 Απριλίου 2018

Η Τομεάρχης Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α΄ Αθηνών κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη για το θέμα της σύστασης «Φορέα Αναπλάσεων της πόλης των Αθηνών», που προωθεί η Kυβέρνηση, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η “Ανάπλαση Αθηνών Α.Ε.”, είναι ακόμα μια θλιβερή απόδειξη του τρόπου που πολιτεύεται η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Δεν σταματούν πουθενά, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τη δική τους ατζέντα, αγνοώντας μάλιστα προκλητικά τον Δήμο Αθηναίων. Τα προβλήματα της Αθήνας απαιτούν σοβαρό σχεδιασμό και διάλογο. Όχι τετελεσμένα γεγονότα και καιροσκοπικά νομοσχέδια για την εξυπηρέτηση μικρών και μεγάλων συμφερόντων».

 
Πλήρης δήλωση


«Μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, η Κυβέρνηση προώθησε σχέδιο νόμου με θέμα τη "Σύσταση Φορέα Αναπλάσεων της πόλης των Αθηνών".

Πρόκειται για την ίδρυση άλλης μιας Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου, ενός νέου φορέα που αφορά αναπλάσεις στην πρωτεύουσα, με διευρυμένες αρμοδιότητες, που αυτονόητα θα προκαλέσει εκτεταμένες επικαλύψεις αρμοδιοτήτων με άλλους φορείς.

Για μια ακόμα φορά, η Κυβέρνηση καταθέτει σχέδιο νόμου χωρίς προετοιμασία, χωρίς λογική, που προκαλεί σύγχυση και εύλογα ερωτηματικά. Με ποιους διαβουλεύτηκε η Κυβέρνηση για τη σύσταση του φορέα; Ήταν σε γνώση του Δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Αττικής; Ποιος θα είναι ο ρόλος του Υπουργείου Πολιτισμού που διαρκώς απαξιώνεται από την παρούσα Κυβέρνηση;

Τι σκοπούς εξυπηρετεί, πέρα από τον προφανή, του διορισμού ημετέρων;

Η “Ανάπλαση Αθηνών Α.Ε.”, είναι ακόμα μια θλιβερή απόδειξη του τρόπου που πολιτεύεται η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Δεν σταματούν πουθενά, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τη δική τους ατζέντα, αγνοώντας μάλιστα προκλητικά τον Δήμο Αθηναίων.

Έστω και τώρα, η Κυβέρνηση οφείλει να κάνει ένα βήμα πίσω. 

Τα προβλήματα της Αθήνας απαιτούν σοβαρό σχεδιασμό και διάλογο. Όχι τετελεσμένα γεγονότα και καιροσκοπικά νομοσχέδια για την εξυπηρέτηση μικρών και μεγάλων συμφερόντων».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2017"

«ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2018»: Δεκαοκτώ ολόκληρα χρόνια αξιοπιστίας, διεθνούς αναγνώρισης, δημοσιογραφικής υπευθυνότητας. Δεκαοκτώ χρόνια μαχών για την πρόοδο του πολίτη που περνά μέσα από την Αλήθεια..18 ολόκληρα χρόνια,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΗ!

κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ,ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ,ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ:πως ενας φωτισμένος Καθηγητής τραβάει την κουϊντα των προπαγανδιστών της Ομοφυλοφιλίας

Η παρούσα ανάρτηση αποτελεί γνώμη της Εφημερίδας και όχι διαφήμιση

Η παρούσα ανάρτηση αποτελεί γνώμη της Εφημερίδας και όχι διαφήμιση
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΗΤΤΑΣ,αν χρειάζεστε ΕΝΤΙΜΟ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ (πατήστε την φωτο για ιστότοπο) κινητό:693 - 6450 078

ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ; ΤΗΛ: 210.2480761 FAX:210.2481405 e.mail: sinergas48@otenet.gr

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210.2442400 – 6979.002711.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΡΕΣΤΩΡΑΝ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΡΕΣΤΩΡΑΝ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ  ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Λέει "..με πολύ καλό φαγητό και άριστη εξυπηρέτηση" ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ!!

ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΝ ΤΟ 2011

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ "ΦΙΛΙΚΗΣ" κ. ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΣΤΗΝ 1Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΤΟ 2011, ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΗ!!!

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ "ΦΙΛΙΚΗΣ" κ. ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ  ΣΤΗΝ 1Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ  ΤΟ 2011,...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ: αυτός είναι ο δικός μου (2)

http://politikinews.blogspot.gr/2017/01/2_17.html


"ΕΛΕΝΗ": Μυθιστόρημα της Μαρίας Χατζηδάκη Βαβουρανάκη σε συνέχειες...


http://politikinews.blogspot.gr/2016/08/e-2.html

ΑΧΑΡΝΕΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ (Ή ΓΕΩΡΓΙΟΣ) ΔΑΜΑΣΚΟΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1896 και η μεταθανάτια αντιμετώπισή του απο τον τόπο που γεννήθηκε

INTERNATIONAL POLITIKINEWS

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

3ο Μνημόνιο

3o MNHMONIO: Διαβάστε το ολόκληρο..

πατήστε εδώ:

https://docs.google.com/file/d/0B6cSqBSkv6F5d3BEUVpuTEw5OHM/edit