"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,Υπ.Οικονομίας,ομιλία στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης


Ομιλία Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου, στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης



Κύριε πρόεδρε,

Κυρίες και κύριοι,

Ζούμε σε μία εποχή στην οποία η έννοια της ομαλότητας και της κανονικότητας έχει εκλείψει και όπου οι αλλαγές είναι ραγδαίες και ανατρεπτικές σε όλα τα επίπεδα της οικονομίας, της κοινωνίας, της τεχνολογίας, του περιβάλλοντος και των γεωστρατηγικών ισορροπιών. Μέσα σε αυτό το ασταθές και αβέβαιο κλίμα και με την Ευρώπη να δοκιμάζεται σκληρά όσον αφορά τις μελλοντικές προοπτικές της, η Ελλάδα κάνει τα πρώτα ουσιαστικά βήματα εξόδου από την μακρόχρονη κρίση της. Και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία στη διάρκεια της κρίσης επλήγη επενδυτικά περισσότερο από τον εθνικό μέσον όρο και με ιδιαίτερη ένταση στις κατασκευές, τη διαχείριση ακίνητης περιουσίας, το χονδρικό και λιανικό εμπόριο, τις μεταφορές-αποθήκευση και τον τουρισμό.

Έτσι, μετά από μία πολυετή περίοδο ύφεσης και μεταρρυθμίσεων στις αγορές, κατά την οποία η Ελλάδα πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη δημοσιονομική εξυγίανση μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ βελτιώνοντας το διαρθρωτικό πρωτογενές ισοζύγιο του προϋπολογισμού κατά 17 ποσοστιαίες μονάδες του δυνητικού ΑΕΠ, η οικονομία ανακάμπτει ήδη από το 3ο τρίμηνο του 2016 όπως μαρτυρούν τα εξής 10 γεγονότα:

1. Το πραγματικό ΑΕΠ το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκε ετησίως 1,8% προδικάζοντας το οριακά θετικό κλείσιμο του έτους κι ενώ οι εκτιμήσεις του ΔΝΤ και της ΕΕ για το 2017 αναφέρουν άνοδο κατά 2.8%.

2. Ο όγκος των ακαθάριστων επενδύσεων παγίου κεφαλαίου αυξήθηκε 12.6% αντίστοιχα, ενώ οι ελληνικές επιχειρήσεις προγραμματίζουν επενδύσεις άνω των 2 δις για το 2017.

3. Οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών επεκτάθηκαν 10.2% αποφέροντας ένα θετικό πλεόνασμα τρεχουσών συναλλαγών για πρώτη φορά από το 1948. Επίσης, το 2016 είχαμε ρεκόρ αφίξεων στον τουρισμό, ενώ κορυφώθηκε το επενδυτικό ενδιαφέρον για ελληνικά ξενοδοχεία με 140 επενδύσεις.

4. Η ιδιωτική κατανάλωση αυξήθηκε 5,1% σε ετήσια βάση σε πραγματικούς όρους οικονομίας το ίδιο διάστημα, ενώ τον Δεκέμβριο σταμάτησε ο αποπληθωρισμός με τον δείκτη τιμών καταναλωτή να μένει σταθερός σε ετήσια βάση και να αυξάνει 1% έναντι του Νοεμβρίου.

5. Οι ξένες άμεσες επενδύσεις υπερδιπλασιάστηκαν την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου από € 703 εκατομμύρια το 2015 σε € 2303 εκατ. το 2016 σημειώνοντας ετήσια αύξηση 228%.

6. Η απασχόληση αυξήθηκε κατά 232.000 άτομα από το 1ο τρίμηνο του 2015 έως το 3ο τρίμηνο του 2016, ενώ το ποσοστό ανεργίας μειώθηκε αντίστοιχα κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες από 26,6% σε 22,6%.

7. Η ανταγωνιστικότητα του κόστους της εργασίας βελτιώθηκε κατά 24% έναντι 37 χωρών την περίοδο 2009-2015.

8. Την διετία 2016-2017 η Ελλάδα υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εν εξελίξει προγράμματα ιδιωτικοποιήσεων παγκοσμίως (COSCO, Περιφερειακά αεροδρόμια, Ελληνικό κ.λπ.), το οποίο αναμένεται να φέρει πρόσθετες επενδύσεις € 1,6 δις περίπου το 2017.

9. Ακόμη, στο 11μηνο 2016 ο γενικός δείκτης βιομηχανικής παραγωγής σημειώνει άνοδο 2,3% ετησίως έναντι μόλις 0,5% την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

10. Τέλος, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, η επιτυχής ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και η αναβάθμιση των ελληνικών συστημικών τραπεζών από το διεθνή οίκο αξιολόγησης Moody’s συνέβαλαν στη βελτίωση του οικονομικού κλίματος –η οποία τεκμαίρεται από την αύξηση των ρέπος στις ελληνικές τράπεζες κατά τους τελευταίους μήνες- στις 94,6 μονάδες τον Δεκέμβριο 2016 από 92,4 μονάδες τον Νοέμβριο (ΙΟΒΕ).

Όλα αυτά τα στοιχεία πιστοποιούν ότι η έξοδος από την ύφεση δε συνιστά πλέον πρόβλεψη, αλλά γεγονός που διαψεύδει την καταστροφολογία.

Η Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα δεν μιλά απλώς για οικονομική ανάκαμψη, αλλά για μια γενικότερη θετική δυναμική. Πράγματι, τα «κόκκινα δάνεια» για πρώτη φορά από την αρχή της κρίσης έχουν αρχίσει να μειώνονται, παρατηρείται μικρή αλλά σταθερή επιστροφή καταθέσεων και δημιουργούνται προϋποθέσεις πιστωτικής επέκτασης.

Η ολοκλήρωση της αξιολόγησης και η ένταξη των ελληνικών ομολόγων στο Πρόγραμμα Ποσοτικής Χαλάρωσης της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας θα επιτρέψει τη δοκιμαστική έξοδο στις αγορές, γεγονός που θα οδηγήσει σε μείωση των επιτοκίων δανεισμού όχι μόνο για το κράτος, αλλά και για τις τράπεζες και τις επιχειρήσεις.

Υπό τις συνθήκες αυτές, οι ρυθμοί ανάκαμψης για το 2017 και 2018 θα επιταχυνθούν σημαντικά και οι δημοσιονομικοί στόχοι θα επιτευχθούν χωρίς πρόσθετα μέτρα. Οι προϋποθέσεις, λοιπόν, για έγκαιρη και επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος υπάρχουν και είναι ισχυρές.

Μοναδική πηγή αβεβαιότητας είναι οι αποκλίνουσες στρατηγικές μεταξύ των δανειστών. Προτάσεις για νέα μέτρα και μάλιστα για την περίοδο μετά το 2018 δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές. Σε κάθε περίπτωση, η Κυβέρνηση εργάζεται με βάση το βασικό και θετικό σενάριο και θα κάνει από την πλευρά της ό,τι χρειαστεί για να επιλυθούν έγκαιρα οι λίγες εναπομείνασες εκκρεμότητες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση σταδιακά βελτιώνει τα δημοσιονομικά περιθώρια για τον ιδιωτικό τομέα και εφαρμόζει πολιτικές που επιδρούν θετικά στην στρατηγική της για την προσέλκυση επενδύσεων, την αύξηση των εξαγωγών και τη δημιουργία φιλικότερου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ανάλογα, δε, με την πρόοδο της δημοσιονομικής εξυγίανσης, η κυβέρνηση σκοπεύει να προχωρήσει στην ελάφρυνση του φορολογικού βάρους για τον ιδιωτικό τομέα.

Θέλω εδώ να επισημάνω πως, σύμφωνα με την τελευταία (Οκτώβριος 2016) πανευρωπαϊκή έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, στην Ελλάδα εστιάζονται στην πρόσβαση σε χρηματοδότηση και στις γραφειοκρατικές κανονιστικές ρυθμίσει. Όχι τυχαία, λοιπόν, η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν φιλικότερου επιχειρηματικού και επενδυτικού περιβάλλοντος μέσα από τον νέο Αναπτυξιακό Νόμο, τη θεσμοθέτηση της ηλεκτρονικής σύστασης επιχειρήσεων, την επιτυχή απορρόφηση των πόρων των ευρωπαϊκών διαρθρωτικών ταμείων και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Στρατηγικών Επενδύσεων, το βαθμιαίο άνοιγμα στον ανταγωνισμό των κλειστών αγορών προϊόντων και τη διευθέτηση των μη εξυπηρετούμενων δανείων με στόχο τη μείωση τους κατά 40 δις έως το 2019.

Επιπρόσθετα, η κυβέρνηση προγραμματίζει την θεσμική και οργανωτική αναβάθμιση της Ειδικής Γραμματείας ΣΔΙΤ με προοπτική την αναγκαία αναθεώρηση του Νόμου για τις ΣΔΙΤ, προχωρά στην αναθεώρηση της νομοθεσίας για τις Στρατηγικές Επενδύσεις, ολοκληρώνει και ήδη θέτει σε δημόσια διαβούλευση το νέο Κανονιστικό Πλαίσιο για την ταχεία και αποτελεσματική εξωδικαστική ρύθμιση του συνολικού χρέους των βιώσιμων Επιχειρήσεων, θεσμοθέτησε το Ταμείο Συμμετοχών για τη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, και τέλος, υπέγραψε τη σύσταση και ενεργοποιεί άμεσα δύο νέα εργαλεία, τουΤαμείου Επιχειρηματικότητας ΙΙ μέσω τουΕΤΕΑΝ, καθώς και του Προγράμματος «Εξοικονομώ κατ’ οίκον». Από τις τρεις τελευταίες πλατφόρμεςθα εισρεύσουν αθροιστικά στην πραγματική οικονομία 2 δισ. ευρώ,1 δισ. από δημόσιους πόρους και ένα 1 δισ. ακόμα από τη μόχλευση.

Όσον αφορά τα γενικότερα μέσα χρηματοδότησης που επιστρατεύει η κυβέρνηση να θυμίσουμε τα εξής:

Προγράμματα συνολικού ύψους € 20 δις έχουν εγκριθεί από το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την Ελλάδα για την περίοδο 2014-2020. Οι κύριοι τομείς στους οποίους θα διοχετευτούν τα κονδύλια είναι η μεταποίηση, ο τουρισμός, η ενέργεια και η αγροδιατροφή/βιομηχανία τροφίμων. Πρόκειται για τομείς στρατηγικής σημασίας για την Κεντρική Μακεδονία, γεγονός που εξηγεί το υψηλό συγκριτικά ποσό των 906 εκατομ. κύριας χρηματοδότησης που αναλογεί στην Περιφέρεια από το ΕΣΠΑ καθιστώντας την 3η πανελλαδικά με ποσοστό ενεργοποίησης 64% και 1η πανελλαδικά με ποσοστό ενταγμένων έργων 50,2%.

Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων προχώρησε σε επένδυση άνω του € 1,3 δις στην ελληνική οικονομία το 2015 και € 5,8 δις τα τελευταία πέντε χρόνια. Η ενέργεια και οι υποδομές μεταφορών ανήλθαν συνολικά στο 30% της επένδυσης, ενώ η στήριξη σε ΜμΕ έφτασε το 19%, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Τράπεζας για στήριξη της συνεχούς επένδυσης στην Ελλάδα.

Στο Πρόγραμμα Επενδύσεων του Σχεδίου Γιούνκερ (EFSI) η Ελλάδα καταλαμβάνει την πέμπτη θέση στην απορρόφηση πόρων, γεγονός που αντιστοιχεί σε ετήσια συνολική χρηματοδότηση ύψους 1,2 δις ευρώ κατά μέσο όρο. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πρόεδρου της ΕΤΕπ το ποσό αυτό θα μπορούσε να αυξηθεί εμπροσθοβαρώς στα 3 δις.

Τέλος, σύμφωνα με τον αρχικό προϋπολογισμό του Αναπτυξιακού Νόμου 4399/2016 θα παρασχεθούν: € 480 εκ. με τη μορφή χρηματικών ενισχύσεων και επιχορηγήσεων για την περίοδο 2016-2022, και πάνω από € 3 δις σε φοροαπαλλαγές μέχρι το 2031.

Μέχρι σήμερα στην Δ/νση Περιφερειακής Αναπτυξιακής Πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών έχουν υποβληθεί 28 επενδυτικά σχέδια, αξίας 238.287.300 ευρώ, ενώ στις επιμέρους Διευθύνσεις έχουν υποβληθεί 21 επενδυτικά σχέδια, αξίας 26.483.541 ευρώ για την Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, 4 επενδυτικά σχέδια, αξίας 3.041.148 ευρώ για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και 53 επενδυτικά σχέδια, αξίας 58.056.310 ευρώ για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ).

Εξάλλου, αξίζει να τονιστεί πως μόλις υπερδιπλασιάσαμε (τέλος του 2016) τη χρηματοδότηση του Εθνικού Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) για τις 13 Περιφέρειες της χώρα με συνέπεια το αρχικό ποσό των 125 εκ. € του Εθνικού ΠΔΕ των Περιφερειών (αρχές του 2016) να αυξηθεί στο συνολικό ποσό των 300 εκ. € με άμεση δυνατότητα χρηματοδότησης των έργων από τις περιφερειακές αρχές.

Οι παραπάνω γενικές κατευθύνσεις και πολιτικές στήριξης, ωστόσο, δεν επαρκούν για την επενδυτική άνοιξη και την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της οικονομίας, αν οι γηγενείς δυνάμεις κάθε περιφέρειας δεν αναλάβουν την αναγκαία δράση για την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού τους, την προσέλκυση επενδύσεων και τον μετασχηματισμό των τοπικών οικονομιών τους.

Η ΠΚΜ παρουσιάζει αναμφισβήτητη προνομιακή γεωγραφική θέση σε συνάρτηση με την ήδη εδραιωμένη επενδυτική δραστηριότητα σε χώρες της Ν.Α. Ευρώπης. Το γεγονός αυτό μπορεί να δημιουργήσει πλεονέκτημα στη ροή προϊόντων και υπηρεσιών (τουρισμός, logistic, εκπαίδευση) προς τις χώρες αυτές. Η δυνατότητα ανάδειξης της Θεσσαλονίκης ως διαμετακομιστικού κόμβου ενός σχήματος συνδυασμένων μεταφορών και η αυξανόμενη ζήτηση εγχώριων αγαθών και εμπορευμάτων μπορεί να ενισχυθεί με την αξιοποίηση οριζόντιων τεχνολογιών μεταφορών, εφοδιαστικής αλυσίδας και πληροφορικής.

Κεντρικό ρόλο στην αξιοποίηση της δυνατότητας αυτής αποτελεί η αποκρατικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Τέλος Ιανουαρίου θα αναρτηθεί η Σύμβαση Παραχώρησης και τέλος Φεβρουαρίου αναμένονται οι προσφορές επενδυτών. Σε σχέση με την Α προβλήτα διασφαλίζουμε ότι θα «αποδοθεί στον λαό» για πολιτιστικές και κοινωνικές χρήσεις και θα παραμείνουν τα τρία μουσεία (Φωτογραφίας, Κινηματογράφου, Σύγχρονης Τέχνης). Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη το καθεστώς που θα διέπει την απόδοση. Στον Δήμο θα παραχωρηθούν χώροι και πιθανώς να γίνει φορέας συνδιαχείρισης.

Ειδικότερα, η ευνοϊκή τουριστική συγκυρία εξωθεί ένα ισχυρό τουριστικό ρεύμα από τα Βαλκάνια, την Αν. Ευρώπη και τη Ρωσία προς την Ελλάδα που οφείλει κάλλιστα να αξιοποιήσει η ΠΚΜ σε μόνιμη βάση εφόσον προηγουμένως κατορθώσει και αναβαθμίσει τις υποδομές της. Συγκεκριμένα, χρειάζεται να εκσυγχρονίσει το ξενοδοχειακό της δυναμικό, καθώς διαθέτει πανελλαδικά τα περισσότερα ξενοδοχεία 1 αστέρα, αλλά και να αναπτύξει ένα εύρος διαφοροποιημένων τουριστικών προϊόντων με ειδικές μορφές τουρισμού. Εξετάζεται η ανάπτυξη τουρισμού κρουαζιέρας η οποία μπορεί να αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην τοπική οικονομία.

Επίσης, όσον αφορά το μετρό το οποίο ολοκληρώνεται το 2019, τον Φεβρουάριο παραδίδεται η πρώτη σήραγγα. Σημειώνεται πως το μετρό χαρακτηρίστηκε ως το καλύτερο έργο της χρονιάς για το 2016 στο ypodomes.gr, απασχολεί σημαντικό αριθμό εργαζομένων και αποτελεί ανάσα για την οικονομία της πόλης. Μόνο το 2016 πληρώθηκαν 160.000.000 ευρώ, δηλαδή τα μισά σχεδόν απ’ όσα δόθηκαν (360.000.000) την δεκαετία 2006-2015. Τέλος, η κυβέρνηση επεξεργάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο για τη σιδηροδρομική Εγνατία η οποία θα συμβάλλει στην ανάπτυξη εμπορευματικών κέντρων στις Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Θεσσαλονίκη αναβαθμίζοντας παράλληλα τη σύνδεση με τη Βουλγαρία.

Η ΠΚΜ έχει όλα τα περιθώρια να προσελκύσει επενδύσεις και να μετασχηματίσει τη μεταποίηση χαμηλής γνώσης και τις απαρχαιωμένες δομές διακυβέρνησης αξιοποιώντας τη γνώση και τις υποδομές της περιοχής, ώστε να καταστεί σημαντικός Κόμβος Καινοτομίας για την ευρύτερη περιοχή. Και στην προσπάθεια της αυτή θα έχει την αμέριστη συμπαράσταση και ενίσχυση της Πολιτείας.

Σας ευχαριστώ.

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ