"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024» με 24 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΠΑΚΑΣΟΛΑ, Δικηγόρου Αθηνών, άρθρο:Οι σκόπιμες αναπηρίες της Διοικητικής Δικονομίας – προσοδοθηρία του ελληνικού δημοσίου


Τέθηκε προ μηνός σε δημόσια διαβούλευση η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, υπό τον τίτλο: «Μέτρα επιτάχυνσης και εξορθολογισμού της διοικητικής δίκης».

Παρότι εισάγει ειδική τροποποίηση διατάξεων περί ενδίκων βοηθημάτων και μέσων, στην ουσία δεν αλλάζει πρακτικά τίποτα με συνέπεια να διατηρεί και η νέα ρύθμιση ένα στρεβλό, γραφειοκρατικό, χρονοβόρο και ανεπαρκές σύστημα δικαστικής προστασίας του πολίτη έναντι του δημοσίου.

Τούτο γιατί η προσφυγή που είναι και το κύριο μέσο δικαστικής προστασίας, έχει σημαντικές αγκυλώσεις, ποσοτικές, χρονικές, οικονομικές και άλλες, πολλές διαδικαστικές, που την καθιστούν αναχρονιστική.

Υπάρχει και η ανακοπή που έχει όμως τόσους περιορισμούς (ακόμα και στην επίκληση επιχειρημάτων νομικών κλπ) που είναι μέσο έκτακτης και μόνο ανάγκης.

Υπάρχουν άλλα δυο ένδικα μέσα τα οποία σκοπίμως έχουν υποβαθμιστεί ή δεν χρησιμοποιούνται καν – δια αποκλεισμού.

1. Το πρώτο είναι η αγωγή, η οποία (όχι εντελώς ξεκάθαρα) αποκλείεται να ασκηθεί για φορολογικούς λόγους και θέματα που άπτονται κατά συνεπεία των δημοσίων βαρών, αρά και για εισφορές, τέλη κλπ, με συνεπεία την αποκλειστικότητα της προσφυγής.

Έτσι ακόμα και ο αδικαιολόγητος πλουτισμός κι άλλες απλές νομικά αξιώσεις μπορούν να προβληθούν μέσω της προσφυγής.

Η οποία περιλαμβάνει μια συνήθως άσκοπη πρώτα αίτηση του πολίτη στη διοίκηση, άσκοπη διέλευση χρόνου να απαντήσει αυτή και ακόμα μια άσκοπη και χρονοβόρα ενδικοφανή προσφυγή ακολούθως η οποία κρίνεται από μη δικαστές και κατά κανόνα είναι απορριπτική, ενώ ταυτόχρονα δεν μπορούν οι κρίνοντες να μπουν σε θέματα συνταγματικότητας τα οποία είναι και τα συνήθη στις προσφυγές του δημοσίου!

Όλα αυτά παραμερίζονταν αν εδύνατο ο πολίτης μέσω του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας να ασκήσει την αξίωση του και για φορολογικές διαφορές και μέσω τακτικής αγωγής, η οποία θα είναι ΑΠΡΟΘΕΣΜΗ, δυναμένη να ασκηθεί ανά πάσα στιγμή.

Μάλιστα θα του επέτρεπε να στραφεί με ένα δικόγραφο κατά περισσοτέρων υπηρεσιών του δημοσίου, και για περισσότερες της μιας απαιτήσεις (σώρευση) καθώς αυτές είναι συχνά πολλές και διάφορες, και ασφαλώς δεν μπορεί ο πολίτης να κάνει πάμπολλες διαφορετικές προσφυγές κάθε φορά.

Επομένως πρέπει να καταργηθεί η σχετική διάταξη περί απαγόρευσης άσκησης αγωγής για φορολογικές διαφορές και μάλιστα να επεκταθεί και σε κάθε είδους οικονομική διάφορα με το δημόσιο.

Τούτο έχει αξία για σωρευμένες οφειλές και πρόστιμα για τα οποία δεν μπορεί να κανείς να αμυνθεί σε άλλη περίπτωση ειδικά αν χάσει την σκόπιμα πολύ συντομία προθεσμία προσφυγής.

2. Σε αυτή την περίπτωση ερχόμαστε στο δεύτερο μέσο άμυνας το οποίο θα έπρεπε να είχε προβλεφτεί που είναι η αρνητική αναγνωριστική αγωγή.

Μέσω αυτής θα μπορούσε, τουλάχιστον σε επίπεδο αμύνης, άλλα και προληπτικά, γιατί όχι, ο οφειλέτης να αποκρούσει σε ένα δικόγραφο τις ποικίλες πλέον χρεώσεις του απ το δημόσιο ( ΔΟΥ, ταμεία, κλπ) με ειδική αιτιολόγηση για το καθένα.

Ειρήσθω εν παρόδω ότι δεν έχει έως σήμερα τεθεί ως θέμα συνταγματικότητας το άθροισμα ετήσιων φόρων/τελών/εισφορών, με συνεπεία φόροι να κρίνονται μεν συνταγματικοί ξεχωριστά, άλλα όχι ως άθροισμα σε ετήσια βάση, σε συνάρτηση πάντα με το αντίστοιχο εισόδημα.

Ούτε αυτή η δυνατότητα υπάρχει σήμερα, πάρα μόνο με μεγάλο δικονομικό ρίσκο.

Με άλλα λόγια η δικονομία μέχρι σήμερα έχει τεράστια κενά και στρεβλώσεις που και δεν επιτρέπουν στον πολίτη να διεκδικήσει αξιώσεις, ειδικά αν προσθέσουμε παράβολα και άλλες προϋποθέσεις παραδεκτού, και να αμυνθεί συνολικά έναντι των καταλογιζομένων πράξεων και υποχρεώσεων που του επιδικάζει το δημόσιο.

Ούτε καν να δείξει τη συνολική εικόνα της επιβάρυνσης του! Μέχρι σήμερα κάθε βάρος μετρούταν ξεχωριστά, και ουδέποτε κανείς δεν έχει την πλήρη συνολική εικόνα του πόσα πληρώνει.

Σε κάθε περίπτωση, η υπάρχουσα διαδικασία με την μονοκρατορία της προσφυγής προκαλεί τρομακτική καθυστέρηση στην εκδίκαση των υποθέσεων και είναι από μόνη της κορυφαίος λόγος αργοπορίας έκδοσης αποφάσεων.

Εδώ λοιπόν θα κάνουμε μνεία του Κώστα Μπέη ο όποιος έγραφε δεκαετίες μάλιστα πριν:

Α. «Σε μια τέτοια περίπτωση (και οχι μόνο) η μόνη θεμιτή διέξοδος είναι η εναντίωση του οφειλέτη με αρνητική αναγνωριστική αγωγή ενώπιον του λόγω ποσού αρμόδιου πρωτοβάθμιου τακτικού διοικητικού δικαστηρίου, με παράλληλη αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, υπο τη μορφή της αναστολής της εκτελεστότητας αυτών των εγγράφων, ως εκτελεστών τίτλων κατά το άρθρο 2 § 2 ΚΕΔΕ, δίχως φυσικά τους ανήθικους περιορισμούς του άρθρου 12 ν. 1867/1989.

Κι αν τυχόν ο κώδικας διοικητικής δικονομίας δεν προβλέπει την παραδεκτή άσκηση τέτοιας αρνητικής αναγνωριστικής αγωγής, τότε έπρεπε να είναι φανερό για καθέναν που καλλιεργεί το δίκαιο, δίχως παρωπίδες, ότι οι υπερνομοθετικοί κανόνες για δραστική δικαστική ακρόαση και προστασία, στο πλαίσιο δίκαιης δίκης (Σ 20 § 1, ευρΣΔΑ 6 § 1 και ΔιΣΑΠοΔ 14 § 1) υπερισχύουν οποιασδήποτε ηθελημένης ή ανεπίγνωτης, καλοπροαίρετης ή εσκεμμένης παράλειψης του κώδικα διοικητικής δικονομίας.

MΠΕΗΣ: Η ανακοπή προς ακύρωση του νόμιμου τίτλου της διοικητικής εκτέλεσης μετά τον ΚΔιοικΔ – Αίτηση ακύρωσης και παράλληλη προσφυγή.

Β. Με την ανακοπή του άρθρου 73 ΚΕΔΕ είναι απαράδεκτη η προβολή αντιρρήσεων προς ακύρωση της επισπευδόμενης διοικητικής εκτέλεσης, όταν με τις αντιρρήσεις τούτες αμφισβητείται η βασιμότητα της απαίτησης του δημοσίου.

Φυσικά, μετά τις διευκρινίσεις που προηγήθηκαν, ανακύπτει συγκλονιστικό το πελώριο πρόβλημα: αφού, με εξαίρεση τις φορολογικές διαφορές, αλλά και πάλι μόνο για το 80 % του αμφισβητούμενου φόρου, η προσφυγή ενώπιον του αρμόδιου διοικητικού δικαστηρίου δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα, ο καθού η διοικητική εκτέλεση οφειλέτης δεσμεύεται από το άρθρο 73 ΚΕΔΕ να υποστεί αδιαμαρτυρήτως την αναγκαστική εκτέλεση που επισπεύδεται εναντίον του, δίχως να έχει τη δυνατότητα να επικαλεστεί το αβάσιμο της εκτελούμενης απαίτησης που μονομερώς διέπλασε κάποιο όργανο του δημοσίου;

Είναι φανερό οτι η ενδεχόμενη καταφατική απάντηση στο ερώτημα τούτο δυναμιτίζει το εγγυημένο από το σύνταγμα σύστημα δικαστικής ακρόασης και προστασίας πρόρριζα.

Αλίμονο, αν η νομοθετικώς οριζόμενη έλλειψη ανασταλτικού αποτελέσματος της προσφυγής μετέβαλλε τον καθού η διοικητική εκτέλεση οφειλέτη σε αιχμάλωτο – έτσι που να είναι υποχρεωμένος να υποστεί την εκτέλεση, να αναμένει με χρόνια και καιρούς την εκδίκαση της προσφυγής του, και στη συνέχεια να μην έχει δυνατότητα να αποκτήσει εκ νέου την περιουσία που δίχως νόμιμη αιτία του πλειστηρίασε το δημόσιο.

Ούτε καν την απόδοση όσων αθεμίτως εισέπραξε το δημόσιο να μην μπορεί να επιτύχει, αφού δεν χωρεί αναγκαστική κατάσχεση κατά του δημοσίου .

Οδυνηρότερη γελοιοποίηση της συνταγματικής κατοχύρωσης του δικαιώματος για δικαστική ακρόαση και προστασία δε φαίνεται πως μπορεί να υπάρχει.

ΜΠΕΗΣ : Αναζήτηση δικαστικής προστασίας στις σχέσεις με το δημόσιο τομέα: Απαράδεκτο αμφισβήτησης του χρέους προς το δημόσιο διαμέσου της ανακοπής του 73 ΚΕΔΕ

Να προσθέσουμε εδω οτι ειδικά στη σημερινή συγκυρία προφανώς λογω της υπερφορολόγησης και πολυνομίας των μνημονίων έχουν δημιουργηθεί στρατιές οφειλετών στο δημόσιο, κατά κανόνα μέσω οριζόντιας και αντισυνταγματικής φορολογίας.

Όλοι αυτοί κάποια στιγμή πρέπει να ξεκαθαρίσουν και να ελαφρυνθούν οριστικά, προκειμένου να ανακάμψει η χώρα και οι επιχειρήσεις της.

Κι αν οι δανειστές βάζουν αδικαιολόγητα εμπόδια («Οι δανειστές ζήτησαν ευθέως, ο μηχανισμός ρύθμισης οφειλών να ισχύει μόνο για τις μεγάλες επιχειρήσεις και να εξαιρεθούν οι μικρές, πολύ μικρές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες), η τροποποίηση του ΚΔΔ θα μπορούσε να βοηθήσει τα μαλα, μαζί με γενναίες νομολογίες στην απεμπλοκή χιλιάδων αδίκως οφειλετών αλλά και την εκκαθάριση των δικαστηρίων από χιλιάδες υποθέσεις δευτερεύουσας σημασίας.

Εάν εξορθολογιστεί η φορολογία και τα δημόσια βάρη στη χώρα επί το δικαιότερο βέβαια, θα μειωθεί δραματικά ο αριθμός των προσφευγόντων στα δικαστήρια. Τόσο άπλα.

Ας μην πειράζουμε λοιπόν άδικα έναν μέχρι τώρα σχετικά απλό κώδικα δικονομίας, εάν δεν είναι να υποκαταστήσουμε πραγματικά καλύτερο και χρήσιμο στους πολίτες.

* Ο κ. Κωνσταντίνος Παπακασόλας είναι δικηγόρος Αθηνών

https://lawyalty.wordpress.com/2016/11/09/%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ