"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

κ. ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ,ΥΠΟΜΕΔΙ, ομιλία


Αθήνα, 6 Οκτωβρίου  2016

Χρήστος Σπίρτζης : «Δε θα εκτελέσουμε τη χώρα, επειδή έτσι θέλατε εσείς».

Τόνισε στην ομιλία του ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας  στην ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου «Σύσταση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες Διατάξεις», την οποία και σας αποστέλλουμε.
Ακολουθεί το κείμενο της ομιλίας:
Αγαπητοί συνάδελφοι, ακούγοντας κάποιους εισηγητές των κομμάτων, όλων των κομμάτων, θα πίστευε κάποιος, από την κριτική που γίνεται, ότι πολλοί –θα αναφέρω τουλάχιστον δύο, τον κ. Καραμανλή και τον κ. Κουτσούκο- έχουν ενταχθεί στον ΣΥΡΙΖΑ και στηρίζουν το σχέδιο νόμου με το σκεπτικό τους. Είναι ευπρόσδεκτοι.
Προτού ξεκινήσω για το σχέδιο νόμου, θα ήθελα να ενημερώσω το Κοινοβούλιο για το γενικό πλαίσιο που βρήκαμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά και για το τι βρήκαμε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Γιατί ακούσαμε πολλά, αλλά αυτά που ακούσαμε, πρέπει να επαληθεύονται κιόλας με λόγια και με συγκεκριμένα έργα και πράξεις που έχουν γίνει.
Το πλαίσιο του νεοφιλελευθερισμού που επικράτησε στην Ευρώπη είχε συγκεκριμένο στόχο και συγκεκριμένες πολιτικές. Προέβλεπε το κλείσιμο των εθνικών αερομεταφορέων. Αυτό το ζήσαμε. Θα το πω και αναλυτικά μετά. Προέβλεπε την ιδιωτικοποίηση των κερδοφόρων αεροδρομίων. Προέβλεπε την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των αεροδρομίων. Προέβλεπε την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των εθνικών εναέριων χώρων.

Τι έγινε στη χώρα μας τα προηγούμενα χρόνια; Έγινε αυτό ακριβώς. Έκλεισε δηλαδή ο εθνικός αερομεταφορέας, ο στόχος των πολιτικών αυτών σε επίπεδο Ευρώπης ήταν να παραμείνουν και να διασωθούν λίγες κεντρικές αεροπορικές εταιρίες των κεντρικών χωρών. Εκτελεστής αυτής της δραστηριότητας στη χώρα μας ήταν ο κ. Χατζηδάκης και η Νέα Δημοκρατία με την πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας στον κ. Βγενόπουλο.
Για να θυμίσω μερικά πράγματα, θέλω να πω ότι στη χώρα δεν έμεινε ούτε η βάση συντήρησης των αεροπλάνων. Τίποτα. Μηδέν. Βέβαια, διατηρήθηκαν μέχρι τις μέρες μας οι άγονες γραμμές, που κόστιζαν στον ελληνικό λαό πάνω από 40 εκατομμύρια και με τον διαγωνισμό που έγινε, θα κοστίζουν κάτω από 10 εκατομμύρια. Όλα αυτά τα χρόνια. Επειδή μιλάμε για φαυλότητα ή για σπατάλη.
Προέβλεπε την ιδιωτικοποίηση των κερδοφόρων αεροδρομίων. Πάλι εκτελεστής ήταν η Νέα Δημοκρατία. Δεν πρόλαβε να το υλοποιήσει.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Ακούστε, ήμουν εδώ οκτώ ώρες και άκουσα με απόλυτο σεβασμό όλους τους Βουλευτές του Κοινοβουλίου. Αν θέλετε, με αφήνετε να τοποθετηθώ κι εγώ.
Σας ευχαριστώ πολύ, αλλά δε χρειάζομαι τέτοια βοήθεια.
Προέβλεπε, και το αρνήθηκε η Νέα Δημοκρατία, την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των αεροδρομίων, όταν την είχε ψηφίσει. Το είπε πριν ο κ. Χατζηδάκης. Προέβλεπε την ΑΕΔιΠΑ Α.Ε.
Η ΑΕΔιΠΑ θα είχε όχι μόνον τα είκοσι πέντε αεροδρόμια. Θα είχε και τη λειτουργία τους στο σύνολό της. Και βέβαια η προηγούμενη κυβέρνηση παραχώρησε στο ΤΑΙΠΕΔ όχι τα δεκατέσσερα αεροδρόμια που ήταν για παραχώρηση σε διαγωνισμό, αλλά όλα και τα είκοσι πέντε, με αυτό το σκεπτικό της ΑΕΔιΠΑ Α.Ε.
Πού φαίνεται ότι η Νέα Δημοκρατία είχε άλλη ατζέντα από αυτά που κάποιοι Βουλευτές είπαν σήμερα; Γιατί κάποιοι άλλοι, είπαν άλλα. Ότι από το 2011 και από το νομοσχέδιο του 2013, τέσσερα χρόνια, δεν είχε κάνει ούτε το οργανόγραμμα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, όπως εκείνοι είχαν νομοθετήσει.
Μάς εγκαλούν –λέει- γιατί αργήσαμε έξι μήνες το σχέδιο νόμου. Σας απαντάμε ότι μελετήσαμε, διαπραγματευτήκαμε, συνεργαστήκαμε με τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, την EASA, τοEUROCONTROL, ανατρέψαμε τις πολιτικές που είχατε σχεδιάσει και ανατρέψαμε και τις πολιτικές, που συγκεκριμένα συμφέροντα ήθελαν να επιβάλλουν στη χώρα.
Είμαστε υπερήφανοι για το αποτέλεσμα αυτής της διαπραγμάτευσης. Είμαστε υπερήφανοι που διατηρούμε την ΥΠΑ και τον νέο φορέα ως δημόσιες υπηρεσίες. Είμαστε υπερήφανοι για τη διατήρηση και αύξηση των θέσεων εργασίας και τη διατήρηση του εργασιακού και ασφαλιστικού πλαισίου των εργαζομένων της ΥΠΑ, όταν πριν λίγο καιρό, πριν αναλάβουμε τη διακυβέρνηση ήταν «στον αέρα» όλοι.
Είμαστε υπερήφανοι για τον εξορθολογισμό των δομών της ΥΠΑ. Είμαστε υπερήφανοι για την πανθομολογούμενη δουλειά αναβάθμισης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε την Κυβέρνηση. Τέλος, είμαστε υπερήφανοι για το σχέδιο νόμου που εισηγούμαστε σήμερα.
Να θυμίσω μερικά πράγματα, για να δούμε και ποιο είναι το ζητούμενο σε επίπεδο πολιτικής.
Η ευρωπαϊκή πολιτική συνέχισε και συνεχίζει σε πάρα πολλούς τομείς να προβλέπει την κατάργηση, να μην υπάρχουν δηλαδή κρατικές ενισχύσεις σε πάρα πολλούς τομείς κοινωνικού ενδιαφέροντος. Σήμερα το πρόβλημα χτυπά και τις κεντρικές χώρες της Ευρώπης. Τα κεντρικά ευρωπαϊκά αεροδρόμια παρακάμπτονται. Οι κεντρικές αεροπορικές ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν πρόβλημα. Δε μπορούν, με τους νεοφιλελεύθερους δογματισμούς που έχουν επικρατήσει, να γίνουν ανταγωνιστικές εταιρείες και ανταγωνιστικά αεροδρόμια ούτε στη γειτονιά μας. Για αυτό βλέπετε και την άνοδο περιφερειακών αεροδρομίων γύρω από την Ευρώπη. Δεν είναι τυχαίο που η Κωνσταντινούπολη έχει γίνει το μεγαλύτερο αεροδρόμιο αυτής της περιοχής και παρακάμπτεται με αυτόν τον τρόπο η Ευρώπη και τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Όμως δε μπορούν να ανταγωνιστούν ούτε οι αεροπορικές εταιρείες τις αεροπορικές εταιρείες των Εμιράτων, της Κίνας, της Τουρκίας και των υπολοίπων χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το ζητούμενο, λοιπόν, παραμένει ένα και στη χώρα μας αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο: Η ανατροπή της νεοφιλελεύθερης πολιτικής, η ανατροπή που θα επαναφέρει τις πολιτικές της ανάπτυξης και της κοινωνικής δικαιοσύνης.
Τι έγινε από την προηγούμενη και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και τι παραλάβαμε; Πραγματικά θα ήταν χρήσιμο να δώσουμε μερικά παραδείγματα από τις πρώτες μέρες που αναλάβαμε.
Στους πρώτους μήνες, λοιπόν, αντιμετωπίσαμε να μην κλείσουν όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια –όλα-, γιατί τα δύο αεροπλάνα πιστοποίησης αεροβοηθημάτων που έχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ήταν καθηλωμένα. Το ένα ήταν καθηλωμένο στην Ελλάδα, λόγω βλάβης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Επειδή μιλάμε για φαυλότητα, πόσο έκανε; Το δεύτερο ήταν καθηλωμένο σε βάση συντήρησης στη Γερμανία και δεν είχε πληρωθεί για να συντηρηθεί. Και μάλιστα, τον καιρό που η Κυβέρνησή μας έψαχνε ένα-ένα τα ευρώ των αποθεματικών για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις, ψάχναμε να βρούμε λίγες χιλιάδες ευρώ για να τα δώσουμε προκαταβολικά, προκειμένου να γυρίσει το ένα αεροπλάνο πίσω. Αυτή είναι και η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη που έδειξαν στη χώρα μας εκείνες τις στιγμές.
Είπε ο συνάδελφος Καραθανασόπουλος –άδικα, κατά τη γνώμη μου- για το BLUE MED. Το BLUEMED δεν ελέγχει τον δικό μας εναέριο χώρο. Αυτό το αντιμετωπίζαμε πάλι εκείνη την εποχή. Χώρες που μετείχαν στο BLUE MED ήθελαν να αναλάβουν τμήμα του FIR Αθηνών, λόγω της απαξίωσης και των δυσλειτουργιών που είχε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Άλλο που βρήκαμε. Δίνω μερικά σκόρπια παραδείγματα για να καταλάβετε πώς λειτουργούσε η ΥΠΑ και τι βρήκαμε. Επτά-οκτώ χρόνια που «έτρεχε» το έργο για τον νέο αεροδιάδρομο στη Θεσσαλονίκη, δεν είχε διευκρινιστεί το σύστημα φωτισμού και σήμανσης. Ποιος ήταν ο στόχος; Ήταν να επιβληθεί στον νέο αεροδιάδρομο ο εθνικός προμηθευτής συστημάτων σήμανσης και φωτισμού με πενταπλάσιας αξίας σύστημα από όλα τα υπόλοιπα. Οκτώ χρόνια δεν είχε διευκρινιστεί.
Επίσης, ήμασταν η μόνη χώρα από τις πενήντα τρεις που δεν είχαν συνδεθεί με την EAD μέσω τουEurocontrol, δηλαδή τη δυνατότητα μετάδοσης επικοινωνιών και αγγελιών μέσα από το Eurocontrol.
Η Ελλάδα δεν είχε διασυνδεθεί, ήταν η τελευταία. Η Τουρκία ας πούμε, είχε διασυνδεθεί εδώ και αρκετά χρόνια μέσα σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον. Αυτή η διασύνδεση υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2016. Υπήρχαν -και όλοι μπορούμε να καταλάβουμε τον αντίκτυπο-, μηδενικοί έλεγχοι σε ιδιωτικές σχολές πιλότων που είναι στη χώρα μας, ακόμα και για το ποιοι φοιτούν εκεί από ξένες χώρες. Υπήρχαν απαξιωμένες όλες οι ελεγκτικές υπηρεσίες, το είπε και ο κ. Σταμάτης στην τοποθέτησή του. Είχαν, λέει, αποφασίσει για την πρόσληψη τριάντα δύο ελεγκτών, αλλά δεν πρόλαβαν. Όμως οι ανάγκες που είχε η ΥΠΑ όταν την παραλάβαμε, είναι πάνω από εκατό ελεγκτές. Για να ξέρουμε τι λέμε.
Θα ήθελα, λοιπόν, να επισημάνω ότι η κατάσταση που παραλάβαμε, αποτέλεσμα πολιτικών των προηγούμενων ετών, ήταν τουλάχιστον απογοητευτική. Παρά τις πολύτιμες, τις φιλότιμες και άοκνες προσπάθειες των εργαζομένων και το πολύ σημαντικό έργο που καθημερινά επιτελούν και επιτελούσαν με πενιχρά μέσα, η Υπηρεσία της Πολιτικής Αεροπορίας είχε από καιρό εισέλθει σε περίοδο αποεπένδυσης και διάλυσης. Και αυτό είχε συγκεκριμένη στόχευση, την ιδιωτικοποίησή της και το πέρασμα πολλών αρμοδιοτήτων της σε συγκεκριμένους. Η κατάσταση αυτή, όπως είπα και πριν, είχε ως αποτέλεσμα να διακυβεύεται ακόμα και αυτός ο εθνικός χαρακτήρας του ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.
Όπως διαπιστώσατε και χθες, δε τα λέμε εμείς. Οι φορείς τα είπαν. Θέλετε να ξεχνάτε τι είπαν χθες οι φορείς. Οι φορείς χθες έδωσαν συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση και για το σχέδιο νόμου και για την προσπάθεια που γίνεται όλο αυτόν τον καιρό να υπάρχει ΥΠΑ και να είναι στα πόδια της, από αυτό που είχατε διαλύσει.
Επιπλέον, η απαξίωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας είχε ως αποτέλεσμα να βρισκόμαστε απολογούμενοι απέναντι στους ευρωπαϊκούς φορείς αλλά και στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τόσο για την ελλειμματική διαχείριση του εναέριου χώρου και τη δημιουργία προβλημάτων χωρητικότητας, όσο ακόμα και για την οριακή απορρόφηση οικονομικών πόρων που θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις επενδύσεις στον χώρο της αεροναυτιλίας και της βελτίωσης των υποδομών της.
Φέτος, ήταν η πρώτη χρονιά που οι καθυστερήσεις στις υπερπτήσεις ήταν πολύ μικρότερη και από τους στόχους που μας έβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γι’ αυτό πρέπει και δημόσια να ευχαριστήσουμε τους εργαζόμενους της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, που πετύχαμε πολύ περισσότερα από τους στόχους που είχαμε.
Η πρόθεσή σας, αγαπητοί συνάδελφοι της Νέας Δημοκρατίας, ήταν να τα ιδιωτικοποιήσετε όλα, όσο κι αν ο κ. Σταμάτης διαρρηγνύει τα ιμάτια του ότι δεν ισχύει αυτό. Όλα! Και τον εναέριο χώρο και τη διαχείρισή του. Κι αυτό μπορεί κανείς να το διαβάσει στον ν.3913 που είχε ψηφιστεί. Ξέρουμε ότι η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να μείνει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δημόσια, η διαπραγμάτευση που κάναμε, σας ενοχλεί. Άλλους τους ενοχλεί, όπως τη Νέα Δημοκρατία, γιατί ξέρουν ότι όταν κυβερνούσαν ψήφισαν τις ιδιωτικοποιήσεις, ψήφισαν ιδιωτικοποίηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας -φαίνεται σε δύο νομοσχέδια αυτό-, και άλλους τους ενοχλεί γιατί πολύ απλά στήριζαν αυτές τις πολιτικές και αυτές τις επιλογές.
Με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου επιχειρείται η επίτευξη διττού σκοπού. Αφενός είναι η λειτουργική και οργανωτική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της υφιστάμενης Υπηρεσίας, προκειμένου να επιτελέσει με επιτυχία το έργο για τη διαχείριση των μη παραχωρημένων αερολιμένων, που αυτό το δίνατε έτσι κι αλλιώς, και βεβαίως για να υπάρχει διάκριση αρμοδιοτήτων της κανονιστικής ρύθμισης και εποπτείας, με σκοπό να ασκηθεί με τρόπο αδιάβλητο, διάφανο και αντικειμενικό η κανονιστική και εποπτική αρμοδιότητα.           
Για την επίτευξη του δεύτερου σκοπού, με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου, η χώρα μας ακολουθεί τα διεθνώς παραδεκτά πρότυπα διαχωρισμού των αρμοδιοτήτων της επιχειρησιακής δραστηριότητας και της ρυθμιστικής δραστηριότητας. Αυτό είναι προφανές.
Σ’ αυτή την κατεύθυνση συστήνεται η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ως ανεξάρτητη διοικητική αρχή, με αποστολή την άσκηση των ρυθμιστικών και εποπτικών αρμοδιοτήτων εντός του Υπουργείου, ως δημόσια υπηρεσία.
Παρακαλώ πάρα πολύ να διαβάσετε το άρθρο 1. Ο κ. Δένδιας, ο κ. Βορίδης και οι υπόλοιποι που μίλησαν από τη Νέα Δημοκρατία είναι νομικοί εγνωσμένου κύρους. Έχετε δει καμία ανεξάρτητη ή ρυθμιστική αρχή να ανήκει διοικητικά στον Υπουργό; Στο άρθρο 1 το λέει. Το έχετε δει αυτό;
Εδώ, στο νομοσχέδιο για τα κανάλια και την ΕΕΤΤ, μας βγάλατε την ψυχή για να σας πείσουμε ότι είμαστε υπέρ της ανεξαρτησίας της ΕΕΤΤ, να συμπληρώσουμε το ένα, το δεύτερο, το τρίτο, να μην έχει ο Υπουργός καμία αρμοδιότητα. Τα ξεχνάτε; Από ρυθμιστική σε ρυθμιστική αρχή και από ανεξάρτητη σε ανεξάρτητη ισχύουν άλλα; Πείτε μου μία ανεξάρτητη αρχή, αφού λέτε ότι δεν είναι δημόσια και είναι ανεξάρτητη ή ρυθμιστική, που να ανήκει διοικητικά στον Υπουργό. Μία θα μου πείτε απ’ αυτές τις χιλιάδες που έχετε θεσμοθετήσει.
Τα έχω διαβάσει πάρα πολύ καλά, κύριε Βορίδη. Θα μου απαντήσετε σ’ αυτό που σας λέω. Δεν μπορείτε και το ξέρετε νομικά πάρα πολύ καλά. Δεν υπάρχει ρυθμιστική και ανεξάρτητη αρχή που να ανήκει ούτε σε Υπουργό ούτε σε Υπουργείο. Αυτό είναι δημόσια υπηρεσία και αυτό είναι μία από τις μεγάλες επιτυχίες που πετύχαμε.
Ναι, ναι. Μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε. Έχουμε συνηθίσει να διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα.
Συνοψίζουμε -για να μην καθυστερούμε και μετά να δώσουμε και μερικές συγκεκριμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν- τα κύρια σημεία που πετύχαμε μέσα από τη διαπραγμάτευση και που πετυχαίνουμε μ’ αυτό το σχέδιο νόμου.
Το πρώτο, λοιπόν, είναι ο διαχωρισμός. Δεν μπορούσε να συνεχιστεί αυτή η δομή στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Έπρεπε να εξορθολογιστεί. Εκτός από την ΥΠΑ που διατηρείται ως υπηρεσία, ιδρύεται και η ΑΠΑ που θα έχει τους κανόνες και την εποπτεία.
Το δεύτερο, για να τελειώνουμε μ’ αυτά που ακούγονται, είναι ότι και οι δύο είναι δημόσιες υπηρεσίες στον έλεγχο του ελληνικού Δημοσίου και υπακούν στους νόμους και στις κυβερνήσεις, ιδιαίτερα στα εθνικά θέματα και στα θέματα εθνικού σχεδιασμού και προφανώς, όπως και όλες οι δημόσιες υπηρεσίες, πρέπει να λειτουργούν ανεξάρτητα από την πολιτική ηγεσία στη διαχείριση.
Εσείς μας καταγγέλλετε εδώ πέρα για τη Δικαιοσύνη, για τον Στρατό, για όλα, ότι πάμε να κάνουμε κομματικό κράτος. Δε θέλετε να λειτουργούν οι δημόσιες υπηρεσίες ανεξάρτητα; Θέλετε εξαρτημένα; Μας κάνετε και κριτική γι’ αυτό. Είστε απίστευτοι.
Το τρίτο είναι οι θέσεις εργασίας. Πρώτον, όχι μόνο διατηρούνται, αλλά αυξάνονται και αυξάνονται όχι για να κάνουμε ρουσφέτιαΜακριά από μας, κυρία Μπακογιάννη. Έχετε μεγάλη εμπειρία εσείς από ρουσφέτια. Για να αποκτήσουμε την τεχνογνωσία σας στα ρουσφέτια, θα περάσουν εξήντα χρόνια. Μετά από εξήντα χρόνια θα το συζητήσουμε ξανά.  Εντατικά μαθήματα θα κάνουμε, αλλά θα φτάσουμε τα πενήντα-εξήντα χρόνια και μετά θα το συζητήσουμε.
Θέσεις εργασίας: Όχι μόνο διατηρούνται τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων, αλλά αυξάνονται οι θέσεις εργασίας, γιατί αυτά λένε τα ευρωπαϊκά πρότυπα και οι διεθνείς οργανισμοί. Δεν τα βγάλαμε από το κεφάλι μας.
Τέταρτον, εξορθολογίζονται οι δομές και οι διαδικασίες. Δεχόμαστε κριτική γιατί το έχουμε φέρει. Μόνοι μας τη βγάλαμε αυτή τη δομή; Συνεργαστήκαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συνεργαστήκαμε με το Eurocontrol, συνεργαστήκαμε με την EASA. Είναι όλα σύμφωνα με τον Κανονισμό ICAO. Δεν καταλαβαίνω ποια είναι η κριτική για τη δομή.
Ήμασταν ανοιχτοί -και πραγματικά το δείξαμε με τις νομοθετικές ρυθμίσεις που κάναμε- σε όποια παρατήρηση ήταν στη λογική του εξορθολογισμού. Μας κατηγορήσατε και για αυτό. Ειπώθηκε: «Γιατί κατεβάσατε πολλές»; Τη μια μέρα τις προτείνετε και την άλλη μας κατηγορείτε γιατί τις καταθέσαμε.
Πέμπτον, διασφαλίσαμε τις επενδύσεις που οφείλει να έχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Δηλαδή, καθιερώσαμε την υποχρεωτική εκτέλεση και την εποπτεία των επιχειρησιακών σχεδίων και της ΥΠΑ και της ΑΠΑ.
Έκτον, διευρύναμε τις αρμοδιότητες της ΥΠΑ για τα υδατοδρόμια και τη λειτουργία τους.
Έβδομον, οι επιτροπές αξιολόγησης συγκροτούνται με διαφάνεια και προφανώς με προτεραιότητα στο εθνικό συμφέρον. Ο κ. Χατζηδάκης μπερδεύτηκε. Δεν πειράζει. Πρέπει να είναι λίγο πιο επιμελής. Θα τα πούμε και μετά.
Όγδοον, η διαχείριση των αεροδρομίων διατηρείται αντί να παραδοθεί, όπως είχατε προβλέψει στον ν.3913 και στον νόμο του 2013. Και βέβαια το κυριότερο, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, για όσους γνωρίζουν τη λειτουργία, τις αρμοδιότητες, τον ρόλο της, τον αντίκτυπο στα εθνικά θέματα και στα θέματα δημόσιας ασφάλειας, παραμένει δημόσια υπηρεσία, όπως και η ΑΠΑ.
Να απαντήσουμε, όμως, σε όσα αντιφατικά ακούστηκαν από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης. Θέλω να κάνω μια γενική παρατήρηση. Έχουμε συνηθίσει να ακούμε αντιφατικές κριτικές από τη μια πτέρυγα ή την άλλη, δηλαδή άλλος να μας κατηγορεί ως δογματικούς κρατιστές και κομμουνιστές και άλλος ως λάτρεις των ιδιωτικοποιήσεων. Αυτό το έχουμε συνηθίσει.
Αυτό, όμως, που παρατηρήσαμε σήμερα είναι τις δύο διακριτές, διαφορετικές γραμμές της Νέας Δημοκρατίας, που επιβεβαιώνουν την κρίση πολιτικής στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, μεταξύ της Νέας Δημοκρατίας του σήμερα με τις ακροδεξιές ανησυχίες και τον άκρατο νεοφιλελευθερισμό και της παραδοσιακής συντηρητικής παράταξης. Και θα το αναδείξω απαντώντας στις ερωτήσεις που έκαναν οι συνάδελφοι της Νέας Δημοκρατίας.
Ο κ. Καραμανλής μάς κατήγγειλε ότι κάνουμε ρουσφετολογικές προβλέψεις, ότι κάνουμε τρεις Διευθύνσεις Νομικών Υπηρεσιών, τρεις Οικονομικές Υπηρεσίες και τρεις Διευθύνσεις Προσωπικού. Την ίδια στιγμή –αν θυμάμαι καλά- ο κ. Χατζηδάκης μάς κατήγγειλε για άλλα πράγματα. Θα τα πούμε μετά.

Μας κατήγγειλαν λοιπόν, για τις τρεις Διευθύνσεις. Θα μας πείτε εσείς πόσες προτείνετε; Έχουμε δύο φορείς. Θέλετε να έχουμε μια Υπηρεσία; Γίνεται; Δε γίνεται. Πάμε, λοιπόν, να δούμε γιατί έχουμε την τρίτη Οικονομική Υπηρεσία και την τρίτη υπηρεσία Διεύθυνσης Προσωπικού. Κάποιος από εσάς είπε: «Καλά ρε παιδιά, βάζετε τους ελεγκτές με τη διαχείριση των αεροδρομίων στο ένα; Είναι δύο διακριτά. Προσέξτε για το Eurocontrol». Ποιος το είπε, κύριε Βορίδη; Βοηθήστε με.  Εσείς. Πολύ ωραία. Ακριβώς, λοιπόν, για αυτόν τον λόγο, πρέπει να είναι διακριτή η οικονομική υπηρεσία διαχείρισης και λειτουργίας των αεροδρομίων, διακριτή και του προσωπικού, για να μη χάνεται η μπάλα όπως χανόταν τόσα χρόνια που διαχειρίζεστε με φαυλότητα την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Μας κατηγορείτε επίσης για το πλήθος των νομικών υπηρεσιών. Μας κατηγορείτε και για αυτό. Πόσους νομικούς παραλάβαμε στη Νομική Υπηρεσία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας σήμερα; Πείτε ένα νούμερο. Κανέναν! Συγχαρητήρια! Να μας καταγγείλετε πραγματικά, γιατί πάμε να κάνουμε ρουσφέτια!
Κανέναν! Αυτή η Υπηρεσία, που σε άλλες χώρες είναι Υπουργείο μόνη της, δεν είχε στη Νομική Υπηρεσία έναν δικηγόρο, έναν νομικό. Ούτε έναν!
Λοιπόν, να μας καταγγείλλετε.
Βάλατε επίσης θέμα διαφάνειας για το Eurocontrol -όλοι σας- και για το πού πάνε τα λεφτά τουEurocontrol. Απαντάμε: Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί.  Δηλαδή, κύριοι της Νέας Δημοκρατίας, τα χρήματα του Eurocontrol πού κατευθύνονταν τόσα χρόνια; Σε ποιες δαπάνες κατευθύνονταν; Προβλέπονται συγκεκριμένες δράσεις για τα χρήματα του Eurocontrol, για την αναβάθμιση του εξοπλισμού, των υποδομών, του ανθρώπινου δυναμικού. Πού πήγαν τόσες εκατοντάδες εκατομμύρια; Πού τα πήγατε;
Ρωτήστε όποιον θέλετε. Πού τα πήγατε πείτε μας. Επειδή εσείς βάλατε αυτό το θέμα «διαφάνειας». Εσείς, τόσα χρόνια πού τα πήγατε;
Να σας πω τι παραλάβαμε από σας. Δεν είχε συντηρηθεί καν για χρόνια πολλά το σύστημα FIRΑθηνών. Δεκαπέντε χρόνια τώρα θα έπρεπε να έχει αναβαθμιστεί. Πού πήγατε τα λεφτά τουEurocontrol  και δεν κάνατε αυτές τις δράσεις; Ρωτάμε. Πού είναι το προσωπικό που έλειπε από τους ελεγκτές που εντάσσονται εκεί; Ρωτάμε. Πού είναι η υλικοτεχνική υποδομή;
Να σας πούμε τι κάνουμε εμείς; Πολύ ωραία. Για να δείτε και πού πηγαίνουν τα χρήματα. Εμείς υπογράψαμε τους πρώτους μήνες τη συντήρηση και την αναβάθμιση του υπάρχοντος συστήματος.
Ολοκληρώθηκε και σε τριάντα ημέρες από σήμερα παραδίδεται από την εταιρεία η αναβάθμισή της.
Ετοιμάσαμε τον νέο διαγωνισμό, ενός νέου σύγχρονου συστήματος -έχει σταλεί ήδη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για έγκριση- για το FIR Αθηνών και το φοβερό είναι, ότι αυτά τα συστήματα δεν πληρώνονται από τη χώρα. Στο μεγαλύτερο ποσοστό τους πληρώνονται από το Eurocontrol και από τα χρήματα που έπρεπε να πάνε εκεί όλα αυτά τα χρόνια.  Πραγματικά, περιμένω τις επόμενες μέρες με ανυπομονησία να με ενημερώσετε γι’ αυτά που ρωτήσατε.
Όχι, γιατί  μας εγκαλέσατε για το πού θα πηγαίνουν τα λεφτά του Eurocontrol.
Εμείς αυτό που προβλέπουμε είναι τα λεφτά του Eurocontrol να πηγαίνουν σε ειδικούς λογαριασμούς και στην ΑΠΑ και στην ΥΠΑ, για να μπορεί να γίνεται διαφανέστατα ο έλεγχος.
Μας κατηγορήσατε για σπατάλη. Ρίξατε τη μπάλα στην εξέδρα για το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Πείτε μας τι στοιχεία θέλετε να στείλουμε από αυτά που βρήκαμε. Εκτός αν θέλετε να εκτελέσουμε τη χώρα. Αν θέλετε να εκτελέσουμε τη χώρα, εμείς αυτήν τη χάρη δεν πρόκειται να την κάνουμε.
Μας κάνετε μάθημα για τις ανεξάρτητες και ρυθμιστικές αρχές.
Τις επόμενες ημέρες, θα δούμε πώς στήνονταν οι ανεξάρτητες ρυθμιστικές αρχές από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και αυτό θα αναδειχθεί όχι από τον Υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ ή από τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν.
Ναι, τελειώνω. Έχω να δώσω μερικές απαντήσεις ακόμη και τελειώνω.
Κύριε Βορίδη, στην αρχή της τοποθέτησής σας -παρότι εγώ σας σέβομαι απόλυτα- κάτι αναφέρατε, αν θυμάμαι καλά, για τον κ. Καλογρίτσα, και τη διαπλοκή κ.λπ. Όταν είσαστε στριμωγμένοι, όταν μένετε από λάστιχο, μην θυμάστε τον κ. Καλογρίτσα, γιατί υπάρχει και Καλογρίτσας με λάστιχα.
Εγώ λέω ότι μέχρι τώρα ασχολούμασταν με την διαπραγμάτευση, την ολοκληρώσαμε.
Μέχρι τώρα πάρα πολλοί σπεκουλάριζαν και σε πρόσωπα της Κυβέρνησης και στην Κυβέρνηση, για να επιτελέσουν το «εθνικό έργο», του να πέσει η Κυβέρνηση. Τέλειωσε η διαπραγμάτευση. Σήμερα και με το επόμενο νομοσχέδιο, τελειώνει η διαπραγμάτευση. Θα ασχοληθούμε και με τα υπόλοιπα που ακούστηκαν αυτές τις ημέρες και με αυτούς που τα είπαν.
Να δώσω μερικές διευκρινίσεις στον αξιότιμο συνάδελφο, κ. Κατσώτη, για τους πιλότους που είναι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, για να θυμίζουμε και άλλα πράγματα.
Αγαπητέ συνάδελφε, βρήκαμε αυτούς τους ανθρώπους απολυμένους από τη Νέα Δημοκρατία, τους επαναπροσλάβαμε, μας κατήγγειλαν μάλιστα γι’ αυτό. Δεν έπαιρναν επίδομα από τοEUROCONTROL. Σωστά δεν έπαιρναν επίδομα. Και με τις διευκρινίσεις που δώσαμε αυτοί οι άνθρωποι θα ενταχθούν στις δομές της ΥΠΑ και της ΑΠΑ για να δουλεύουν κανονικά, να έχουν αντικείμενο και, επομένως, μέσα από αυτήν τη δραστηριότητά τους, θα μπορούν να έχουν και τα επιδόματα, αν προβλέπεται, που θα έχουν και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στις ίδιες δομές.
Ρωτήθηκα, επίσης, για τη Μετεωρολογία. Δεν μπορεί να προβλεφθεί στο νομοσχέδιο το τι θα παίρνει η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία. Αυτό θα προκύπτει από τη σύμβαση που θα κάνουν οι υπηρεσίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία. Όπως δεν προβλέπονται ας πούμε και άλλα έσοδα, οι αποζημιώσεις που πρέπει να παίρνει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας από τις διαδικασίες διάσωσης και όλες τις υπόλοιπες δραστηριότητες που συμμετέχει.
Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να σημειώσω ότι με το σημερινό σχέδιο νόμου αντιμετωπίσαμε και την υποχρέωση της χώρας για την αξιολόγηση, ως μια νέα μεταρρύθμιση που θέλουμε να την προσαρμόσουμε στις ανάγκες των εργαζομένων, στις φιλοδοξίες και τα κεκτημένα του εθνικού αεροπορικού μας τομέα και κυρίως στην προσπάθεια ανάταξης της εθνικής οικονομίας, με σεβασμό στο ευρωπαϊκό πλαίσιο κανόνων και αρχών.
Αυτό που δεν κάναμε, είναι, να αποδεχτούμε de facto την απαξίωση του αεροπορικού τομέα μέσω μη βιώσιμων και αποσπασματικών ιδιωτικοποιήσεων που όχι μόνο δεν θα παρήγαγαν τα επιθυμητά αποτελέσματα, αλλά θα διακινδύνευαν τα πολύτιμα εργαλεία που έχει η χώρα να ανταποκριθεί στην ιδιαίτερη γεωμορφολογική της υπόσταση και στον κρίσιμο ρόλο της.
Σας ευχαριστώ πολύ.


Η απάντηση του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ σε ζητήματα που έθεσε ο κ. Αντιπρόεδρος της ΝΔ κ. Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλειας της Βουλής, του νομοσχεδίου «Σύσταση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες Διατάξεις»

Για αυτό θέλω τον λόγο για να μην ακούγονται ανακρίβειες. Κύριε Χατζηδάκη δε ξέρω αν εμείς είμαστε περιορισμένης ευθύνης, αλλά εσείς έχετε γίνει περιορισμένης ενημέρωσης και πληροφόρησης.
Ξέρουμε διαχρονικά τις σχέσεις που έχετε με τον υπηρεσιακό μηχανισμό των Βρυξελλών και από παλιότερα χρόνια. Καλό θα ήταν όμως, να διαβάζετε και τα κείμενα του σχεδίου νόμου. Αυτό που περιγράψατε πριν στο βήμα, ήταν αυτό που πρότειναν οι θεσμοί για τον τρόπο επιλογής του διοικητή και αυτό που δεν πέρασε από τη διαπραγμάτευση που έγινε.
Δηλαδή: Κάποιοι ζητούσαν η επιλογή του διοικητή να γίνεται από ένα 5μελές συμβούλιο που οι δύο, τρεις, οι τρείς δηλαδή, θα ήταν από έξω και δεν το δεχτήκαμε. Και αυτό τελικά αποφασίστηκε να γίνεται με δική μας πρόταση- προκήρυξη και μάλιστα οι 2, 3 που λέτε, δεν ήταν από την EASA κύριε Χατζηδάκη, ήταν από υπηρεσίες άλλων κρατών, άλλων υπηρεσιών και από άλλους οργανισμούς που δεν έχουν να κάνουν με τα ευρωπαϊκά όργανα.
Αυτό τελικά που πετύχαμε, ήταν μετά την προκήρυξη που είναι φαντάζομαι λογικό σε όλους ότι πρέπει να γίνεται για όλες τις θέσεις, να υπάρχει μία επιτροπή που θα έχει 3 από την ελληνική κυβέρνηση, 2 από την EASA που είναι ο ευρωπαϊκός οργανισμός και θα εισηγείται στον υπουργό. Αν συμφωνεί ο υπουργός.
Στη συνέχεια, αυτή την εισήγηση του υπουργού θα τη φέρνουμε στο Κοινοβούλιο, στην ΥΠΑ στην επιτροπή, στην αρμόδια επιτροπή, και στην άλλη, στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Επειδή άκουσα και μερικές τοποθετήσεις αν θα είναι Έλληνας ο διοικητής και έχουν και τέτοιες ανησυχίες κάποιοι, τώρα που το θυμήθηκα. Προφανώς θα είναι Έλληνας. Προφανώς το πάνω χέρι το έχει η ελληνική κυβέρνηση και το ελληνικό δημόσιο. Προφανώς είμαστε περήφανοι για αυτή τη διαπραγμάτευση, προφανώς όλα αυτά, και προφανώς, σας ενημερώνω, ότι, πρώτα να σας ενημερώνουν για την τελική διαπραγμάτευση και τα αποτελέσματα που είχαμε, και μετά να κάνετε τέτοιες τοποθετήσεις.
Σε ποια άλλη χώρα κύριε Χατζηδάκη, σε όλες τις χώρες που οι αρμόδιες αρχές σαν κι αυτές που συζητάμε τώρα. δεν είναι δημόσιες, δεν είναι κρατικές υπηρεσίες, είναι ιδιωτικές; Είναι αυτό που θέλετε να κάνετε για την ΥΠΑ, και είναι αυτό που αποτρέψαμε εμείς με το σημερινό σχέδιο νόμου που φέρνουμε και θα ψηφιστεί.
Κύριε πρόεδρε, καταλαβαίνουμε τον πόνο και το κλάμα που θα έχει η ΝΔ για πάρα πολλά χρόνια. Τον πόνο γιατί δεν εξυπηρετούνται οι πολιτικές και τα συμφέροντα που ήθελαν, την ιδιωτικοποίηση και την άκρατη λειτουργία της αγοράς στη χώρα μας και το κλάμα όσων τη στήριζαν σε όλες αυτές τις πολιτικές και σε αυτές τις διαδικασίες.
Το είπε και μόνος του ο κ. Χατζηδάκης, είχε ρυθμιστεί το θέμα με την ΑΕΔιΠΑ, δηλαδή με την ιδιωτικοποίηση και των υπολοίπων 25 περιφερειακών αεροδρομίων και όχι μόνο με αυτό. Με το κλείσιμο περιφερειακών αεροδρομίων, και με την ιδιωτικοποίηση της λειτουργίας της ΥΠΑ μέσω της ΑΕΔΙΠΑ. Σας ευχαριστούμε πολύ που το είπατε.


Χρήστος Σπίρτζης
Λ. Συγγρού 12, 11742, ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 2110127890-1
Fax: 2110127952

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ