Αυτό το Γαλατικό χωριό ήταν σκέτος μπελάς για τους Ρωμαίους σύμφωνα με το σχετικό παραμύθι. Έτσι παρομοίασε τους Θρακομακεδόνες ο Δημοτικός Σύμβουλος Τάσος Οικονομόπουλος. Προσωπικά δεν έχω καμία αντίρρηση με τον κ. Οικονομόπουλο, ούτε ως προς τον παραλληλισμό ούτε με όσα υποστήριξε ή με τα επιχειρήματα που ανέπτυξε. Εξάλλου την αρχή έκανε ο «Βασιλιάς» Μαζεστίξ δηλαδή ο Δήμαρχος Θεμίξ Οικονομίξ με τα επιχειρήματα τα οποία μάλιστα είχαν ψηφίσει ομόφωνα τα μέλη του συμβουλίου -του Γαλατικού χωριού- των Θρακομακεδόνων. Δεν ξέρω ποιος έχει τον ρόλο ή την ποια ιδιότητα αντίστοιχα του Οβελίξ του Αστερίξ κ.λ.π. αλλά οι κάτοικοι που γνωρίζουν καλύτερα πρόσωπα, ικανότητες, ιδιότητες, αρμοδιότητες και όσες άλλες «–τητες» θέλετε, ας προσάψουν κατά το δοκούν το κατάλληλο κατ’ αυτούς παρατσούκλι.
Ας επικεντρωθούμε όμως στην ουσία και στο σκοπό της εκδήλωσης.
Το θέμα ήταν ο Καποδίστριας ΙΙ και οι επιπτώσεις για τον Δήμο Θρακομακεδόνων. Είναι γεγονός ότι η άποψη και επιθυμία καθ’ ενός είναι σεβαστή. Αυτό από την επαναστατική-όπως την ονόμασε- πρόταση του Βασίλη Πήττα να γίνει ένας νέος Δήμος που να συμπεριλαμβάνει Θρακομακεδόνες, Ολυμπιακό χωριό και Βαρυμπόμπη, είναι ιστορίες «για…… να μην πω»!
Είναι -όπως διευκρίνισε- μέλος του ΠΑΣΟΚ, συμμετέχει στα όργανα του άρα έχει και την καλύτερη πληροφόρηση. Εάν είναι ΠΑΣΟΚ και μάλιστα μέλος που στηρίζει τον Καποδίστρια ΙΙ έπρεπε να γνωρίζει ότι η απόφαση είναι ειλλημμένη, στηρίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια και συγκεκριμένο σκεπτικό.
Αυτά που είπε ή πρότεινε ήταν μόνο για να χαϊδέψουν αυτιά ή ότι δήθεν ενδιαφέρεται για το συμφέρον των Δημοτών αλλά χωρίς να το προσδιορίζει ή να το αποδεικνύει .
Ο Θέμης πονηρά σκεπτόμενος ανέγνωσε όσα το Δημοτικό Συμβούλιο ψήφισε και στη συνέχεια κατέθεσε στην Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων. Και ως ένα σημείο καταλαβαίνει ο καθείς γιατί θέλει να είναι ξεχωριστός Δήμος οι Θρακομακεδόνες. Απλά όποιος από τους φιλοδοξούντες για την «κατάληψη» του Δημαρχιακού θώκου των Θρακομακεδόνων τολμήσει να διεκδικήσει τον νέο μητροπολιτικό Δήμο θα φτύσει αίμα και με την πιθανότερη κατάληξη να σπάσει τα μούτρα του. Είναι θέμα καρέκλας και τίτλου –μέχρι εκεί επιτρέπεται να πω-και όχι υποτίμησης της περιουσίας κανενός, επομένως. Όσοι δε από τους παρευρισκομένους υποστήριξαν κάποιες θέσεις ρατσιστικού στην κυριολεξία περιεχομένου και στάσης πρέπει να τους θυμίσω ότι πριν κατοικούσαν σε συνοικίες άλλες της Αθήνας , του Λεκανοπεδίου η της επικράτειας και όποιος λησμονά την καταγωγή του δεν έχει μέλλον. Είναι σεβαστή η επιθυμία για αυτόνομο Δήμο, αλλά στην Δημοκρατία επικρατεί η άποψη της πλειοψηφίας και επιβάλλονται οι κανόνες από την συντεταγμένη Πολιτεία. Τα επιχειρήματα που παρέθεσαν όλοι δεν είναι ικανά ν’ ανατρέψουν μια απόφαση και οι περισσότεροι το γνωρίζουν. Θα ήταν φρόνιμο και γόνιμο ταυτόχρονα εάν είχαν αποταθεί σε ειδικούς για την αποφυγή τουλάχιστον των μικροτήτων και των αστείων ισχυρισμών ή της ρατσιστικής- η επί το καλλιτεχνικότερον- επιλεκτικής στάσης. Οι κορώνες του Γρηγόρη και κάποιων άλλων εάν φτάσουν στο Υπουργείο, μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα θα φέρουν. Και μη ξεχνούν ότι οι περισσότεροι εκ των Δημοτών-επιχειρηματιών των Θρακομακεδόνων δραστηριοποιούνται στις Αχαρνές και ότι επιφανείς Αχαρνείς κατοικούν στους Θρακομακεδόνες.
Λίγος σεβασμός δεν θα βλάψει κανέναν. Αντίθετα. Εάν τώρα πραγματοποιηθεί η συνένωση των δυο Δήμων μόνο θετικά αποτελέσματα θα έχει και προς Θεού καμία υποβάθμιση ή υποτίμηση της περιουσίας κανενός δεν θα γίνει. Απλά οι θέσεις με τίτλους και προνόμια λιγοστεύουν και είναι το μόνο που καίει τους παροικούντες.
Εκείνος ο «διαβασμένος» ο Πλατυπόδης ο πρόεδρος του Πνευματικού έχει μεγάλο πρόβλημα ή ήταν εντεταλμένος να παρουσιάσει θέσεις και απόψεις με πλατυποδία από άλλον που είχε την εξυπνάδα να τις αποφύγει; Κύριε Πλατυπόδη , είσαι κατά που λες μέλος του ΠΑΣΟΚ(;) αλλά υποστηρίζεις άλλα κατά το δοκούν;
Εάν ηγείσαι του πνευματικού τουλάχιστον εσύ έπρεπε να διαθέτεις «πνεύμα», αλλιώς την κάτσαμε τη βάρκα κατά το κοινώς λεγόμενο. Αυτά που είπες τουλάχιστον έπρεπε να τα διαβάσει και ένας ουδέτερος και να σας συμβουλεύσει ανάλογα. Δεν ήταν φιλολογική συζήτηση αλλά προτάσεις, ενστάσεις για τον Καποδίστρια ΙΙ, αν δεν το είχατε κατά νου.
Η κ. Φαραζή μίλησε γενικά αλλά με ορθό λόγο μέσα στα πλαίσια τα θεσμικά,πολιτισμένα και έπεισε τεκμηριωμένα για την θέση της.
Όλοι κατανοούν την ανάγκη εφαρμογής του Καποδίστρια ΙΙ μόνο όταν εφαρμόζεται σε άλλους Δήμους. Ποτέ στον δικό μας.
Ολόκληρη Γερμανία έχει λιγότερους από πεντακόσιους (500) και η Ελλάδα των δέκα εκατομμυρίων …χίλιους τριάντα τέσσερις(1034)!!. Το κόστος και η δυσκολία που απορρέουν τα σκέπτεται κανείς;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου