"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

Ποτέ δεν φανταζόμουν τέτοια ανταπόκριση από δημοσίευμα..Ευχαριστώ και απαντάω σε 5 ερωτήματα:

-βεβαίως και μπορούν να ακυρώσουν ένταλμα,κινούμενοι στις υπηρεσίες με διάφορες δικαιολογίες ( για μωρά τις περισσότερες φορές) παρουσιάζοντας «προτάσεις-χαρτιά», ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ αλλά και χρησιμοποιώντας τις εντολές του «προστάτη» τους και τις ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ τους  (γι αυτές, αφήστε το, σας φυλάω ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ στο άμεσο μέλλον).Υπάρχουν όμως και οι σωστοί, μην το γενικεύετε..

-Εάν είχατε τέτοιο πρόβλημα, θα πρέπει να κινηθείτε με διαδικασίες ΕΛΕΓΧΟΥ, π.χ. ποιος τις έκανε, πως πληρώθηκαν άλλοι… και πολλά άλλα που θα τα πούμε σε άλλο άρθρο  
          
-Ολοι έχουν σειρά. Απλά ξεκινήσαμε από αυτόν,γιατί είναι αδιαμφισβήτητα Δημιουργός  και πλάστης της απόλυτης έννοιας της  ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ εναντίον όσων δεν τον υπηρετούν με την στήριξη κάποιων. Και η ‘παρέα’ επίσης..

-Προφανώς  και ζει εσαεί   από το Ελληνικό Δημόσιο με κάθε μορφή. Αυτό δεν αμφισβητείται.Το είδατε.

-Ναι , έχετε δίκιο. Οι αναρτήσεις στο facebook καταδεικνύουν ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΥΣ!! Με χαρά θα δεχτώ την λίστα που φτιάξατε!!Lol  lol  lol  lol!!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΤΩΡΑ:

Οι "μεγάλες ..γνωριμίες" υπάρχουν και θα πρέπει να αναλυθούν.Γι αυτόν που μου γράφετε, δεν ήξερα τίποτα. Ευχαριστώ για την πληροφορία.Κάνετε όμως υπομονή. Ολος ο χρόνος είναι μπροστά μας. Ευχαριστώ που μας διαβάζετε..

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

Αcharnon Gordium Bond

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ,δημιουργός του επερχόμενου blog 


Aυτό το Μέσο, δεν ήρθε για να γίνει άλλο ένα στα ήδη πολύ καλά υπάρχοντα. Ήρθε για να αρχίσει το άνοιγμα της φούσκας με το πύον που έφτασε τις Αχαρνές να τις γνωρίζει η Υφήλιος για την υπερχρεωμένη  πόλη με τους πάμπλουτους "άρχοντες" που παρά λίγο να κάνει μεγάλη ζημιά στην χώρα.

Ήρθε για να ανοίξει μια τρύπα στον περίκλειστο «ασκό του Αιόλου της διαφθοράς στην πόλη» που παραμένει έτσι, με όπλο την ΟΜΕΡΤΑ της συνενοχής.
Τι εννοώ;
Εγώ π.χ., δεν απαλλοτρίωσα ποτέ οικόπεδο στο δεκαπλάσιο της αξίας του έτσι ώστε η «προμήθεια» να δοθεί ευχαρίστως και να με δέσει εσαεί με τον «πάροχο» έτσι ώστε να μην μπορώ ΠΟΤΕ να τον «δώσω» και να γίνω δια βίου όμηρος και σκλάβος του.
Η δε ‘προμήθεια’ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, αφού ποτέ κανείς ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ δεν θα την αναζητήσει .
ΚΑΙ ΔΕΝ  ΘΑ  ΦΑΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, παρά ίσως μόνο στον λογαριασμό Τραπέζης μου, Ελληνικό ή…της αλλοδαπής. 
Αρα..δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Δεν ζήτησα ΠΟΤΕ θέση στον Δήμο έτσι ώστε να οφείλω δια βίου «ευγνωμοσύνη» στον δήμαρχο που θα με προσλάβει -ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ- και τον οποίο ατύπως θα δεσμευόμουν να υπηρετώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Μοιραία, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ «νυν» δήμαρχο του οποίου θα είμαι ΕΧΘΡΟΣ μέχρι να κουρελιαστεί και να φύγει για να ξαναέρθει ο «ευεργέτης» και «αφέντης» μου που μου έδωσε την θέση.
Ποτέ δεν επέτρεψα κάτι τέτοιο στον εαυτό μου.
Αρα..δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Από τότε που γεννήθηκα, ΠΟΤΕ δεν έφαγα ψωμί ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ….κοινώς, ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Αρα..δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Δεν σέρνομαι σε «επικερδείς περίγυρους» και δεν αποκτώ ιδιαίτερες φιλίες με δημάρχους,Τοπικές, Βουλευτές, εκπροσώπους της Κυβέρνησης για να με «ελεήσουν» με χάρες, θέσεις, ή άλλα προνόμια. 
Οσους εκτιμώ, τους εκτιμώ για αυτό που είναι, και θα τους βρίσκετε πάντα μέσα στην Εφημερίδα. 
Αρα..δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

«Παιδί» του ιδιωτικού τομέα που διαχειρίστηκε δις-με περγαμηνές που δεν αρέσκομαι να τις σουλατσέρνω δώθε-κείθε προς εντυπωσιασμόν κανενός-πεδίο που δεν βρέθηκε κανείς επί 35 χρόνια να με τίψει για το ότι χρησιμοποίησα «μία δραχμή» που δεν απόκτησα με  προσωπική προσπάθεια και κόπο.
Αρα..δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Εχω μια τεράστια  λίστα με φίλους και ανθρώπους που με εκτιμούν,και μια πολύ-πολύ-πολύ μικρότερη ΕΧΘΡΩΝ που ανήκουν ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ στον χώρο της  Αχαρναϊκής Αυτοδιοίκησης και σε κάτι βρωμοαπατεώνες-παλιανθρώπους που ζουν εδώ κλέβοντας το δημόσιο.
Τιμή μου και οι δύο λίστες.
Αρα..δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.

Ο χαρακτήρας μου, οφείλεται στην οικογένειά μου,και ειδικότερα στον παππού μου ΓΕΩΡΓΙΟ ΒΟΥΛΓΑΡΗ, Αγωνιστή της Αντίστασης (με την γενναία ΟΜΑΔΑ ΒΗΣΣΑΡΑΚΗ) και Λεβέντη και στους αγωνιστές της ζωής γονείς μου: ΑΝΔΡΕΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ εκ Ρεθύμνης και ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΗ, εξ Αχαρνών.
Τιμή μου …

Μέχρι να πεθάνω,θα κυνηγάω αλύπητα κάθε έναν που ΑΔΙΚΕΙ αθώους κάνοντας χρήση θέσεων, προνομίων  και τίτλων που τους ανήκουν για λίγο και ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ παραβαίνουν Νόμους με σαφώς επαναλαμβανόμενη και χυδαία εφαρμοζόμενη ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ με ΑΣΚΗΣΗ ΥΠΟΥΛΗΣ ΒΙΑΣ, σίγουροι ότι κανείς δεν θα τους καταδώσει αφού ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.
Εγώ όμως..δυστυχώς για τους ίδιους, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.

Και βεβαίως ούτε εις βάρος μου θα επιτρέψω ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ και διεφθαρμένες συμπεριφορές, επειδή αγωνίστηκα και αγωνίζομαι για τον τόπο που γεννήθηκα βάλλοντας κατά της διεφθαρμένης τοπικής διοίκησης των Αχαρνών, και «πρέπει να πληρώσω το τίμημα» σε άχρηστους, μισθοφόρους και ελεεινούς παραβάτες κάθε Νόμου που ορίζει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Αυτά, τα έκρινα σκόπιμο να τα γράψω πριν καταχωρήσω το επόμενο άρθρο του ιστότοπου "Acharnon Gordium Bond" που θα ακολουθήσει  αφού  ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ, αναφέρεται σε μια μικρή ομάδα ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ που δεν υπηρετούν τους δημότες, αλλά τον δήμαρχο που τους έδωσε θέση στον Δήμο, συμπεριφέρονται ως καίσαρες, καταστρέφουν ανθρώπους και οικογένειες ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ, με όπλο την προστασία του πρώην αρχονταίου  που τους έδωσε θέση.

Να μην το χάσετε.

ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει κάνει την ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ μέχρι σήμερα καταδεικνύοντας ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ.

Γιατί…Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, απαιτεί ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ. 
Και οι Γενναίοι, δεν μας περισσεύουν σήμερα.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Εκδότις Εφημερίδος στον Δήμο Αχαρνών απο το έτος 2000

*Τα άρθρα του Acharnon Gordium Bond θα αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε παραλήπτες που ενδείκνυται να γνωρίζουν και σε Υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα

κ. ΜΑΝΟΥ ΚΟΝΣΟΛΑ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ,δελτίο τύπου


12  Μαρτίου 2018


ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Η επόμενη μέρα για τον τουρισμό, δεν θα ξημερώσει ποτέ, όσο κυριαρχεί ο παραλογισμός της υπερφορολόγησης»

Την εκτίμηση ότι πρέπει να τερματιστεί ο παραλογισμός της υπερφορολόγησης στον Τουρισμό, διατύπωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, από το βήμα του 22ου Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος.
Ο κ. Κόνσολας τόνισε ότι οι υπέρμετρες φορολογικές επιβαρύνσεις οδηγούν σε αδιέξοδο τις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις και φθείρουν, με μεγάλη ταχύτητα, την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού μας.
Αναφέρθηκε στη δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας για την άμεση κατάργηση του φόρου διανυκτέρευσης, τη μείωση, κατά 30%, του ΕΝΦΙΑ, αλλά και του φορολογικού συντελεστή για τις επιχειρήσεις, από το 29% στο 20%, ενώ αναφέρθηκε και στη θέσπιση νέων κριτηρίων κατηγοριοποίησης και μοριοδότησης, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση των μικρών τουριστικών καταλυμάτων.
Σε ό, τι αφορά στο αναπτυξιακό κομμάτι, ο κ. Κόνσολας επισήμανε ότι τα προγράμματα  «Ενίσχυση της ίδρυσης και λειτουργίας νέων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων» και «Νησιωτική Τουριστική Επιχειρηματικότητα», που άνοιξαν με μεγάλη καθυστέρηση, δεν επαρκούν. Έχουν μικρό προϋπολογισμό και δεν μπορούν να συμβάλλουν στην αναβάθμιση των μικρών τουριστικών καταλυμάτων.
«Χρειαζόμαστε νέα αναπτυξιακά εργαλεία, αναμόρφωση του αναπτυξιακού νόμου με έμφαση στον εκσυγχρονισμό τουριστικών καταλυμάτων και στις νέες υπηρεσίες.
Ένα νέο χωροταξικό με αύξηση της αρτιότητας στις ανεπτυγμένες και στις αναπτυσσόμενες περιοχές και αναπροσαρμογή των συντελεστών δόμησης για την ανάπτυξη ήπιων τουριστικών εγκαταστάσεων», επισήμανε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας.





Ομιλία Νίκου Δένδια στη Νομαρχιακή Συνέλευση Νέας Δημοκρατίας Έβρου



Αθήνα, 13 Μαρτίου 2018

Ομιλία Νίκου Δένδια στη Νομαρχιακή Συνέλευση Νέας Δημοκρατίας Έβρου.




Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας, στα πλαίσια της επίσκεψής του στον νομό Έβρου με την ιδιότητα του Τομέαρχη της Νέας Δημοκρατίας στη Θράκη, μίλησε σήμερα το βράδυ στη συνεδρίαση της Νομαρχιακής Συνέλευσης Νέας Δημοκρατίας Έβρου που διεξήχθη στο κτίριο του Επιμελητήριο Έβρου, στην Αλεξανδρούπολη.

Ο κ. Δένδιας μεταξύ άλλων ανέφερε κατά την ομιλία του :

Φίλες και φίλοι,

· Είμαι σήμερα εδώ μαζί σας, στον ακριτικό νόμο του Έβρου, για να σας μεταφέρω το μήνυμα νίκης του Προέδρου μας Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Νομός του Έβρου είναι η καρδιά της Ελλάδας. Εσείς οι ακρίτες είστε εκείνοι που κρατάτε ψηλά το σύμβολο της πατρίδας μας.

· Η χώρα έχει την χειρότερη κυβέρνηση από συστάσεως του νέου ελληνικού κράτους. Δεν είναι μόνο η ζημιά στην οικονομία της χώρας, τα 200 δισ. ευρώ κόστος της διαπραγμάτευσης του πρώτου εξαμήνου του 2015 ή τα 14,5 δισ. ευρώ νέα μέτρα. Γεωστρατηγικά και γεωπολιτικά η χώρα βρίσκεται σε πρωτόγνωρα δυσχερή θέση, με ανοιχτά όλα τα εθνικά θέματα, με την Τουρκία, τα Σκόπια, την Αλβανία.

· Στην πολιτική ζωή επικρατεί όξυνση και πόλωση, δηλητηριάζεται με σκανδαλολογία και αυτό επιφέρει διχασμό στην κοινωνία. Θεσμικά και πολιτειακά υπάρχει κρίση. Τίθεται υπό αμφισβήτηση το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του κράτους με παρεμβάσεις στη Δικαιοσύνη.

· Στη Δημόσια Ασφάλεια υπάρχει τραγική επιδείνωση. Το μεταναστευτικό πρόβλημα παραμένει και επιδεινώνεται.

· Στη Δημόσια Διοίκηση υπάρχει διαχειριστική ανεπάρκεια. Βασιλεύει ο κρατικός παρεμβατισμός και ο κομματισμός Κράτους

· Στην Υγεία, στην Παιδεία, ποτέ δεν ήταν τόσο χάλια η κατάσταση. Για να μην αναφερθούμε μέχρι και στην κατάσταση στο ποδόσφαιρο. Όλα είναι τραγικά.

· Η Νέα Δημοκρατία είναι έτοιμη να κυβερνήσει με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, λεπτομερές και κοστολογημένο.

1) Στην Οικονομία:

· Θα προχωρήσουμε σε μείωση της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών. Θα εφαρμόσουμε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο, εξωστρεφές, με χιλιάδες νέες θέσεις απασχόλησης. Θα αξιοποιήσουμε την αναπτυξιακή τράπεζα και θα επενδύσουμε στην καινοτομία. Επίσης πολύ σημαντικό μέρος του προγράμματός μας είναι η διευθέτηση των «κόκκινων δανείων» και η αποκατάσταση τραπεζικού συστήματος.

2) Στη Δημόσια Ασφάλεια:

· Εμείς στη Νέα Δημοκρατία είμαστε ξεκάθαροι: Καμία ανοχή στην ανομία. Αποκατάσταση της τάξης στα κέντρα των πόλεων, σε κάθε γειτονιά με ένα νέο μοντέλο κινητικής αστυνόμευσης. Επίσης πρέπει να προχωρήσει η λειτουργία των Φυλακών Υψίστης Ασφαλείας

3) Στο Μεταναστευτικό:

· Στο μεταναστευτικό, είναι μονόδρομος η αποτελεσματική φύλαξη των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων, όπως συνέβη στο παράδειγμα του Έβρου επί των ημερών μας. Να δημιουργηθούν δομές για πρόσφυγες αλλά και για παράνομους μετανάστες, όπου θα πρέπει να επιστρέφονται στις χώρες προέλευσής τους. Για εμάς φίλες και φίλοι στη Νέα Δημοκρατία ο Εθνικός Χώρος δεν είναι ξέφραγο αμπέλι και αποτελεί ξεκάθαρη δέσμευσή μας να τον διαφυλάξουμε.

4) Στη Δημόσια Διοίκηση:

· Μικρότερο και, όπου χρειάζεται, λιγότερο Κράτος, αποτελεσματικό και στην υπηρεσία του πολίτη. Πρέπει να προχωρήσουμε στον εξορθολογισμό του, με προσοντολόγιο και καθηκοντολόγιο. Να προχωρήσουμε στην αξιολόγηση.

5) Παιδεία:

· Πιστεύουμε σε αυτόνομα ανταγωνιστικά δημόσια πανεπιστήμια, όπως πιστεύουμε και στα ιδιωτικά.

6) Υγεία:

· Πιστεύουμε στην ουσιαστική αναβάθμιση της Δημόσιας Υγείας, με ενίσχυση των δομών πρωτοβάθμιας περίθαλψης, με λειτουργικές ΜΕΘ, με παροχές ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε όλους. Σαφώς είναι απαραίτητη η ενίσχυση του ιατρικού-νοσηλευτικού προσωπικού.

Οφείλουμε να αποκαταστήσουμε το κύρος της χώρας στη διεθνή σκηνή. Οφείλουμε να αποκαταστήσουμε το κύρος της Δικαιοσύνης και να προχωρήσουμε στην αποκατάσταση της λειτουργίας των Δημοκρατικών Θεσμών.

Εμείς έχουμε μάθει απ’ τα λάθη μας και έχουμε κάνει την αυτοκριτική μας. Οι πολίτες πλέον έχουν καταλάβει ότι η Νέα Δημοκρατία θα είναι η επόμενη κυβέρνηση και ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο επόμενος Πρωθυπουργός.

Θα προχωρήσουμε μαζί για να ενώσουμε ξανά τους Έλληνες και να αποκτήσουμε ξανά την υπερηφάνεια μας. Να σταματήσουμε να είμαστε οι επαίτες της Ευρώπης και να περπατήσουμε ξανά όρθιοι με το κεφάλι ψηλά στην Ελλάδα και τον κόσμο.





Αθήνα, 13 Μαρτίου 2018

Συνέντευξη Νίκου Δένδια στον ραδιοφωνικό σταθμό

«Παραπολιτικά 90,1FM»


Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας, παραχώρησε συνέντευξη σήμερα το μεσημέρι στην εκπομπή που παρουσιάζουν οι δημοσιογράφοι Ανδρέας Παπαδόπουλος και Σωτήρης Ξενάκης στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1FM».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Δένδιας ανέφερε:

· Η επίσκεψή μου στον Έβρο έγινε λόγω της ευθύνης που έχω σαν Τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας για την γεωγραφική περιοχή της Θράκης, αλλά ο χρόνος της εδώ παρουσίας μου δεν επιλέχθηκε ανεξάρτητα από το περιστατικό με τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς.

· Το πρωί συνάντησα τους γονείς ενός εκ των δύο στρατιωτικών μας για να τους μεταφέρω τις ευχές του Κυριάκου Μητσοτάκη για ταχεία επίλυση του ζητήματος και να συζητήσουμε ορισμένα πράγματα. Νομίζω ότι με γενναιότητα αντιμετωπίζουν την κατάσταση, αλλά δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε πράγματα που είπαμε κατ’ ιδίαν.

· Το ελληνικό κράτος έχει την ευθύνη της επιστροφής των στελεχών του.

· Πήγα στο συνοριακό σταθμό στις Καστανιές, στο τελωνείο, μίλησα με τους αστυνομικούς. Αυτό που μου είπαν είναι ότι στην πραγματικότητα έχει μηδενιστεί η κίνηση από και προς την Ελλάδα και την Τουρκία.

· Αυτό σημαίνει ότι αυτή η ατμόσφαιρα έχει συνέπειες. Πρέπει σε τέτοιες συγκυρίες κανείς να μετράει τα λόγια του και θα ήθελα να εκφράσω την ελπίδα ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Βεβαίως έχει πάρα πολύ μεγάλη ευθύνη και η Τουρκία με αυτά τα οποία κάνει τα οποία κατ’ ελάχιστον απέχουν της σοβαρότητας.


· Όντας Υπουργός Εθνικής Άμυνας και στο παρελθόν και Υπουργός Προστασίας του Πολίτη είχα και διατηρώ μια εικόνα. Παλιότερα αυτά τα επεισόδια δεν τα μάθαινε ο Υπουργός, λυνόντουσαν σε επίπεδο τοπικών διοικητών. Κατά συνέπεια εδώ, ας μην κρυβόμαστε, έχουμε μια κλιμάκωση από τη μεριά της Τουρκίας. Ξαναλέω όμως, εκφράζω την ελπίδα ότι η Τουρκία θα αποφύγει οτιδήποτε περαιτέρω και θα επιστρέψουμε σε μια ομαλότητα.


· Έχω και εγώ και η Νέα Δημοκρατία άποψη γιατί η Τουρκία ακολουθεί αυτή την τακτική, όμως θα μου επιτρέψετε να μην τη διατυπώσω τώρα γιατί συνιστά ευθεία κριτική. Θέλω να μείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο που είναι να φέρουμε τα παιδιά μας πίσω. Από εκεί και πέρα θα συζητήσουμε με την κυβέρνηση τι έχει γίνει σωστό και τι λάθος τον τελευταίο καιρό. Πάντως το γεγονός ότι αυτά συμβαίνουν τώρα και δεν συνέβαιναν στο παρελθόν κάτι λέει.

· Ελπίζω ότι όταν εμφανιστεί σε αυτή τη διαδικασία το πόρισμα που αφορά τα κινητά τηλέφωνα των στρατιωτικών μας κλπ η Τουρκία θα χειριστεί το θέμα με σοβαρότητα και σύντομα τα στελέχη μας θα επανέλθουν. Δεν σας το λέω αυτό όμως βάσει πληροφοριών. Πρέπει να σας πω ότι οι αρχικές πληροφορίες πού είχαμε από κυβερνητικής πλευράς ήταν για άμεση επιστροφή και αυτό διαψεύστηκε οικτρά.

· Εμείς δεν διατηρούμε προνομιακούς διαύλους επικοινωνίας με την άλλη χώρα και δεν θέλουμε και να τους έχουμε. Εμείς βοηθάμε την κυβέρνηση της χώρας σε ό,τι μας χρειάζεται και σε ό,τι μπορούμε για να πετύχει τους εθνικούς στόχους. Από εκεί και πέρα δεν δικαιούμαστε να κάνουμε υποθέσεις. Ξαναλέω, η Τουρκία έχει δείξει πολύ κακή συμπεριφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα, ακατανόητη σε εμάς. Ελπίζω ότι θα λυθεί το συντομότερο δυνατό με τον καλύτερο τρόπο το ζήτημα, αλλά πρόβλεψη δεν μπορώ να κάνω.

· Η τουρκική συμπεριφορά έχει μεταβληθεί επί τα χείρω τα τελευταία χρόνια. Βλέπω μια σταδιακή επιδείνωση και κλιμάκωση. Μόλις λήξει αυτό το επεισόδιο θα έχουμε πολύ χρόνο να το αναλύσουμε και να δούμε και τις πολύ μεγάλες τουρκικές ευθύνες. Το ότι υπονόησα της ευθύνες της κυβέρνησης, αυτό δεν σημαίνει ότι απαλλάσσω την Τουρκία.

· Σας μεταφέρω ένα αίσθημα ανησυχίας των κατοίκων. Ούτε ανασφάλειας, ούτε φόβου. Είμαστε μια ευρωπαϊκή χώρα, η ισχυρότερη στα Βαλκάνια, δεν έχουμε κανέναν λόγο να φοβόμαστε οτιδήποτε. Ανησυχία όμως έχουμε όταν ένας γείτονάς μας δεν φέρεται σύμφωνα με τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου.

· Θα σας απαντήσω ειλικρινά, δεν μπορώ να αποκλείσω μια περαιτέρω κλιμάκωση, μακάρι να μπορούσα. Δεν βλέπω κάτι το οποίο να με καθησυχάζει, ελπίζω όμως η λογική να επικρατήσει. Ανήκω πάντα στους αισιόδοξους.


· Εικόνες σαν αυτές στο γήπεδο της Τούμπας δεν τιμούν καμία χώρα και ήλπιζα ότι δεν θα τις δούμε ποτέ στην Ελλάδα. Πάω στο γήπεδο, μου αρέσει το ποδόσφαιρο και το παρακολουθώ. Έχω δει στη ζωή μου τον ΠΑΟΚ ναπαίζει εξαιρετικό ποδόσφαιρο. Δεν περίμενα να δω αυτά τα πράγματα.

· Με ρωτάτε εάν έχει ευθύνη η Ελληνική Αστυνομία: Αν σας πω ότι όλα έγιναν καλά, θα με πιστέψετε;





Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ