"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

MAΡΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ..

Ευχαριστώ πολύ για όλα..
Απαντήσεις:

-Μην ανησυχείτε. Ολα τα σβησμένα, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ και θα αναρτηθούν ξανά, μετά την ολοκλήρωση της δουλειάς της Αρμόδιας Υπηρεσίας. Μόλις έχω χρόνο θα το κάνω, αλλά δεν είναι της παρούσης.
Το άρθρο που "δεν βρίσκετε πια"...σας το έστειλα ήδη στο e-mail σας. Πλάκα δεν έχει;

-Οχι, δεν μπορείτε να σχολιάσετε. Τα σχόλια της οργής, δεν με εκφράζουν.Θα επικοινωνούμε όπως τώρα, απλά και σίγουρα.
-Συνεχίζουμε δυνατά, σοβαρά, ΥΠΕΥΘΥΝΑ, τα στοιχεία (ΕΚΤΟΣ P/C βεβαίως), υπάρχουν και μην φοβάστε για τίποτα.Μέχρι τις επαν-αναρτήσεις θα τα στέλνω στα e-mail σας.
-Οχι, απο τα αρχεία της GOOGLE, δεν σβήνεται τίποτα. Απο το post τα σβήνουν, αφού είναι εκτός των άλλων ΚΑΙ ηλίθιοι ΚΑΙ ημιμαθείς!
-Ναι, Ν.Κ.: είναι το επόμενο  "θεματάκι".Ισως αύριο ίσως την Τρίτη...Αναμείνατε!
-Φυσικά θα αναφερθούν. Πως θα γινόταν αλλιώς...

Να είστε καλά..
Μ

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"






ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ
Αξιότιμον κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΡΟΥΣΣΑ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟΝ ΑΧΑΡΝΩΝ
Αξιότιμον  κ. ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΣΣΑΒΟ

ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΞΙΟΤΙΜΑ  ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ

Κοιν:-ΑΞΙΟΤΙΜΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ


Αξιότιμοι Κύριοι,

Ως εκδότις Περιφερειακού Τύπου στον Δήμο Αχαρνών από το έτος 2000,και ως ενεργός πολίτης της πόλεως στην οποία γεννήθηκα το έτος 1953 και διαβιώ έως σήμερα, έχω την τιμή να σας απευθύνω τα εξής ερωτήματα,για τα οποία αιτούμαι  απάντηση κατά την διάρκεια διεξαγωγής του επόμενου Διοικητικού Συμβουλίου στο οποίο θα παρίσταμαι με στόχο την ικανοποίηση  ερωτήσεων δημοτών προς την Εφημερίδα, οι οποίες και θα πρέπει να απαντηθούν:

-υπαρχόντων σοβαρότατων πιστοποιημένων παρατυπιών για την κακοδιαχείριση οικονομικής περιουσίας των δημοτών της πόλεως ταύτης, τα οποία ουδέποτε είδαν αρκετό φως δημοσιότητος έτσι ώστε να ενημερωθούν οι πολίτες, παρακαλώ να ανακοινωθούν απαντήσεις δια  τα εξής, προκειμένου να αναγραφούν στα πρακτικά και να ενημερωθούν οι δημότες:

-στην νυν διοίκηση του δήμου Αχαρνών μετεφέρθη και την εβάρρυνε, με αποτέλεσμα να μην αποφευχθεί η δίκαιη επιτήρησις του ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ, το ποσόν των 10.000.000€(δέκα εκατομμύρια ευρώ).  Το ποσόν αυτό όμως, το οποίον δύο προηγούμενοι δήμαρχοι, οι κ.κ. ΦΩΤΙΑΔΗΣ και ΝΤΟΥΡΟΣ ανέφερον εις εγγραφές των ως υπάρχον , ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ στην πραγματικότητα!! Που βρίσκονται αυτά τα χρήματα;  

-είναι γνωστόν ότι ο πρώην Δήμαρχος του Δήμου Αχαρνών κ. ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΤΟΥΡΟΣ διαχειρίστηκε το τεράστιο ποσόν των 40.000.000€ (σαράντα εκατομμυρίων ευρώ)-αν το ποσόν δεν είναι ακριβές,παρακαλώ να με συγχωρήσετε- δια την εξόφλησιν ληξιπροθέσμων χρεών του Δήμου. Χρήματα τεραστίου ποσού, τα οποία το αρμόδιο Υπουργείο εμπιστεύθηκε εις χείρας του Δημάρχου δια την εξόφλησιν προμηθευτών. Εχει πραγματοποιηθεί έως σήμερα οποιοσδήποτε  ΕΛΕΓΧΟΣ στην διαχείριση του τεράστιου ποσού αυτού από τον Δήμαρχο κ. Ντούρο και τους συν αυτώ  διαχειριστές ; 
Εάν ναι, οι πολίτες αυτού του τόπου, θα ήθελαν να την ακούσουν.
Σε περίπτωση απορίας πολίτη, προβλέπεται νομίμως το άνοιγμα προσωπικών λογαριασμών της περιόδου κατά της οποίας κάποιος διαχειρίζεται τόσο μεγάλα ποσά προς διαπίστευσιν της άψογης διαδικασίας διαμοιρασμού των χρημάτων ;

-υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις εναντίον του τ. Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ  για άρνηση πληρωμής  ληξιπροθέσμων σε μη φίλα σε εκείνον προσκείμενους προμηθευτές  του δήμου Αχαρνών;  

-Στις λίστες των προμηθευτών  που εστάλησαν από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Αχαρνών προς τις Αρμόδιες Υπηρεσίες του Ελληνικού Κράτους, επι δημαρχίας ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ συμπεριελήφθησαν όλοι οι προμηθευτές  που έπρεπε να πληρωθούν;

-Υπάρχει οποιαδήποτε έγκρισις οφειλής από τον Επίτροπο Ελεγκτικού Συνεδρίου εις προμηθευτές που η τ. Διοίκηση δεν πλήρωσε με δική της πρωτοβουλία;

..και τέλος…

-κατά την διάρκεια της νυν δημαρχιακής θητείας, ο τ. Δήμαρχος ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ τελικώς  το Βιβλίον Πρωτοκόλλου  το οποίο -κατά αναφορά του νυν δημάρχου-παρακράτησε κατά την παράδοση στην νέα διοίκηση;

Παρακαλώ δεχθείτε σε Σέβη μου, και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση εις τα ερωτήματα του παρόντος.

Εν Αχαρνές, τη 10η Μαρτίου 2018

Με τιμή
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Εκδότις Περιφερειακού Τύπου



ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ:


1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

"κινημα" δελτίον τύπου






Νέα από το «Ξεκίνημα»

Σύντροφοι και συντρόφισσες, φίλες και φίλοι σας στέλνουμε μερικά από τα άρθρα που έχουν δημοσιευτεί τις προηγούμενες μέρες στο site μας.

Ιταλικές εκλογές: νέα κρίση στην ΕΕ!
Διαβάστε περισσότερα



Διεθνή μηνύματα αλληλεγγύης από ακτιβίστριες του γυναικείου κινήματος (βίντεο)Διαβάστε περισσότερα

Μαζική η διαμαρτυρία των αναπληρωτών που μπήκαν και έκαναν συνέλευση μέσα στο Υπ. Παιδείας!
Διαβάστε περισσότερα


Nestle και Coca Cola θέλουν να αρπάξουν τον υπόγειο υδροφορέα του Guarani
Διαβάστε περισσότερα





Τελικά οι φτωχοί γιατί είναι φτωχοι; Το παράδειγμα της Αφρικής
Διαβάστε περισσότερα


Τι κρύβεται πίσω από το περιτύλιγμα της «Tesla» που έρχεται στην Ελλάδα;
Διαβάστε περισσότερα






Απεργία καθηγητών στη Δυτική Βιρτζίνια (ΗΠΑ): Μαχητική, μαζική και νικηφόρα
Διαβάστε περισσότερα

Βόλος: το έβαλε στα πόδια η παράταξη Μπέου για να μην συζητηθεί το θέμα της καύσης στο Δημοτικό Συμβούλιο
Διαβάστε περισσότερα


Αυτοί οι «πόλεμοι» δεν είναι δικοί μας!
Διαβάστε περισσότερα




κ. ΝΙΚΟΥ ΔΕΝΔΙΑ,τ. Υπ.Π.τ.Π ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις





Αθήνα, 9 Μαρτίου 2018

Συνέντευξη Νίκου Δένδια στον ραδιοφωνικό σταθμό

«Real 97.8 FM»

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας, παραχώρησε συνέντευξη σήμερα το πρωί στην εκπομπή που παρουσιάζει ο δημοσιογράφος Νίκος Χατζηνικολάου στον ραδιοφωνικό σταθμό «Real 97.8 FM».


Μεταξύ άλλων, ο κ. Δένδιας ανέφερε:


Στην πραγματικότητα, στη συζήτηση στη Βουλή, είχε τοποθετηθεί ο πρωθυπουργός όσον αφορά τις τηλεφωνικές του επαφές με τον κ. Γιλντιρίμ και τον ρώτησε ο κ. Μητσοτάκης πώς αυτό προβάλλεται στην παρούσα υπόθεση. Σημαίνει ότι εδώ θα μπορούσε να υπάρξει επικοινωνία και δεν έγινε; Αυτό λοιπόν φαντάζομαι ότι ερμηνεύετε ως οιονεί πρόταση του κ. Μητσοτάκη να τηλεφωνήσει ο πρωθυπουργός στον κ. Ερντογάν. Να είμαστε σαφείς. Τα θέματα εξωτερικής πολιτικής είναι θέματα εξαιρετικά σημαντικά. Η Νέα Δημοκρατία, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αλλά και εγώ προσωπικά στο βαθμό που με αφορά, θεωρώ ότι η κυβέρνηση έχει μεγάλες ευθύνες για την κατάσταση των ελληνοτουρκικών σχέσεων εξαιτίας λεονταρισμών και ερασιτεχνισμών βρισκόμαστε εδώ που βρισκόμαστε. Όμως από εκεί και πέρα αυτό δεν σημαίνει ότι οτιδήποτε πρέπει να γίνει πρόχειρα. Η κυβέρνηση χειρίζεται τα πράγματα, η κυβέρνηση γνωρίζει. Εμείς πλήρη ενημέρωση επί απορρήτων δεν έχουμε. Κατά συνέπεια το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ενισχύουμε την κυβερνητική προσπάθεια και πρέπει να προσθέσω ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης πρότεινε και έκανε σαφή πρόταση στον κ. Τσίπρα να υπάρξει με νομοθετική ρύθμιση επιτέλους στην Ελλάδα η δημιουργία ενός σώματος τέτοιου, αν θέλετε να το πούμε Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας, θέλετε κάτι άλλο, το οποίο να μπορεί σοβαρά να συντονίζει σε περιπτώσεις εθνικών κρίσεων.


Δεν απομονώνω την υπόθεση των δύο Ελλήνων στρατιωτικών. Εγώ θα πάω στον Έβρο την επόμενη εβδομάδα και νομίζω θα αποκτήσω μια πολύ καλύτερη εικόνα του τι καταρχήν συνέβη. Αλλά ούτως ή άλλως, ό,τι και να συνέβη, η συμπεριφορά της Τουρκίας είναι καθολικά απαράδεκτη, με τα υπονοούμενα κατασκοπείας και την κράτηση των στρατιωτικών. Να δεχτούμε την τουρκική εκδοχή και ότι μπήκανε σε τουρκικό έδαφος; Και λοιπόν, τι έγινε; Πάρα πολλές φορές έχει γίνει αυτό και ούτε καν ασχολούνταν ο υπουργός. Το θέμα τελείωνε σε επίπεδο διοικητών μονάδων. Εδώ η Τουρκία μπαίνει σε κλιμάκωση και είναι φανερό. Ο εμβολισμός του σκάφους του Λιμενικού, η κράτηση των στρατιωτικών μας, η συμπεριφορά της στην Κύπρο, δείχνουν ότι η Τουρκία πηγαίνει σε κλιμάκωση. Γιατί το κάνει αυτό; Αυτό αφορά την Τουρκία. Το θέμα είναι εμείς τι κάναμε λάθος.


Έχουμε με τη σειρά λεονταρισμούς, δηλώσεις του υπουργού Άμυνας, υπερπτήσεις. Τα θυμάστε. Από εκεί και πέρα πρόσκληση του κ. Ερντογάν στην Αθήνα χωρίς κανένα λόγο, αντιδικία επί ελληνικού εδάφους και επί των ελληνικών δικαίων που δεν χρειαζόταν, χειροτέρευση των σχέσεων και επίσης υπόσχεση του πρωθυπουργού στον κ. Ερντογάν ότι θα επιστρέψει τους Τούρκους αξιωματικούς. Χτες ο κ. Μητσοτάκης προκάλεσε τον πρωθυπουργό να πει ότι ο Τούρκος Πρόεδρος λέει ψέματα και αν θέλετε για εμάς θα ήταν μια τεράστια ανακούφιση, γιατί τον κ. Τσίπρα θα πιστεύαμε. Αλλά ο κ. Τσίπρας σιώπησε. Σας διαβεβαιώ, ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει αυτό για τον κ. Ερντογάν, να του πεις κάτι και να τον κοροϊδέψεις.

Υπάρχουν ευθύνες κυβερνητικές για την προχειρότητα, τον ερασιτεχνισμό και την κλιμάκωση. Αλλά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την τουρκική συμπεριφορά. Είναι απαράδεκτοι οι Τούρκοι.

Η κυβέρνηση δε λέει την αλήθεια στους ισχυρισμούς της ότι η χθεσινή πρόταση μας για προκαταρκτική επιτροπή δεν ευσταθεί. Εγώ θα σας το πω απλά: Η βάση αυτής της ιστορίας είναι η μη έκδοση δύο δελτίων τιμών φαρμάκων από τον κ. Κουρουμπλή και τον κ. Ξανθό. Αυτό είναι αντικειμενικό γεγονός. Πώς προέκυψε; Πράγματι, με την επώνυμη και ενυπόγραφη αναφορά τριών βουλευτών. Φαντάζομαι δεν είναι αναξιόπιστοι οι τρεις βουλευτές που υπογράφουν αυτή την αναφορά και την παραπομπή από την εισαγγελία του συγκεκριμένου φακέλου στη Βουλή. Υπάρχει και ανώνυμη επιστολή αλλά αυτό είναι συμπληρωματικό θέμα και αν θέλετε αφορά και άλλα ζητήματα, με τα γενόσημα και πιο περίπλοκα.

Υπάρχει προφανής ένδειξη ότι υπήρξε τουλάχιστον όφελος της εταιρίας της οποίας οι τιμές των φαρμάκων δεν μειώθηκαν. Αντιλέγει ο ΣΥΡΙΖΑ και λέει “δεν έπαθε ζημιά το Δημόσιο αφού υπάρχει ανώτατο όριο”. Δεν είναι έτσι. Μπορεί να μην έπαθε ζημιά το Δημόσιο αλλά κάποιος ωφελήθηκε, πιθανότατα παράνομα. Ερώτημα: Υπάρχει επ’ αυτού υπερασπιστικός ισχυρισμός των υπουργών; Μακάρι να υπάρχει. Θα έπρεπε όμως να διατυπωθεί στο πλαίσιο μιας έρευνας. Η πλειοψηφία αρνήθηκε την έρευνα και μάλιστα έρευνα υπό συνθήκες ελέγχου της επιτροπής από την κυβερνητική πλειοψηφία της Βουλής. Εμείς αυτό εισηγηθήκαμε, να δώσουμε στην κυβέρνηση τη δυνατότητα σε επιτροπή που θα έχει την πλειοψηφία να ελέγξει και το αρνούνται.



Αθήνα, 8 Μαρτίου 2018


Αγόρευση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Β΄Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Νίκου Δένδια, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής επί της πρότασης της ΝΔ για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης.

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ