"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

CANADA latest


Prime Minister welcomes second report from the Canada-United States Council for Advancement of Women Entrepreneurs and Business Leaders

March 8, 2018
Ottawa, Ontario

The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement to welcome the second report from the Canada-United States Council for Advancement of Women Entrepreneurs and Business Leaders:
“I am pleased to welcome today, on International Women’s Day, the Canada-United States Council for Advancement of Women Entrepreneurs and Business Leaders’ second report, which explores how we can expand women’s role in science, technology, engineering, and mathematics (STEM).
“This report highlights the important work that we all need to do – businesses, governments, and educational institutions – around education, promotion, mentorship and empowerment so more women have the opportunities they need to thrive in STEM on both sides of the border.
“We have seen incredible progress in recent years as more and more women entered the field and started changing the game, but more progress is needed. I thank the Council for their thoughtful recommendations on what can and needs to be done to address the specific barriers that girls and women face, and to eliminate the gender gap that continues to exist.
“As underscored in Budget 2018, Canada will continue to be a strong supporter of openness and diversity in STEM as we know how important it is for the future of our communities, our environment, our health, and our economy.”


Statement by the Prime Minister on International Women’s Day

March 8, 2018
Ottawa, Ontario
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on International Women’s Day:
“Today, on International Women’s Day, we celebrate the achievements of women everywhere and reaffirm our collective commitment to gender equality.
“This year’s theme, #MyFeminism, reminds us that everyone has the power to lead and carry us closer to gender equality. It also recognizes feminists, from early suffragettes to activists today, who have paved the way towards justice and equality, and worked tirelessly to advance the rights of women and people with diverse gender identities. Their vision and determination have brought us a long way, but we still have a long way to go.
“Around the world and here in Canada, women continue to face barriers to achieving their full potential – from discrimination, to harassment and gender-based violence, to a lack of opportunity, freedom, and support. Not all women experience the same challenges, and certain women and girls, including Indigenous women and others whose identities are historically marginalized, face particular and disproportionate obstacles.
“None of us can move forward if half of us are held back. That is why this year, the Government of Canada released a historic federal budget that, for the first time in Canadian history, puts gender equality at its core. Budget 2018 has gone through a full gender-based analysis plus. This approach factors in the lived experience of women – half of our population and workforce – and looks closely at how different groups of women, men, and gender-diverse people may experience decisions and policies.
“Budget 2018 will make a concrete difference in the lives of women of all backgrounds, in communities across Canada. It lays the groundwork to close the gender wage gap, and promotes equality by helping more parents take parental leave. It includes investments to support women entrepreneurs and women-owned business, help women enter and succeed in the trades, and end gender-based violence, including on university campuses.
“Beyond our borders, Budget 2018 provides for major new investments – $2 billion over five years – to strengthen the impact of the Feminist International Assistance Policy, which puts the empowerment of women and girls at the centre of all our international assistance. Advancing gender equality and women’s empowerment is also one of the five key themes of Canada’s 2018 G7 Presidency. To that end, we announced yesterday the members of the G7 Gender Equality Advisory Council, chaired by Isabelle Hudon, Canada’s Ambassador to France, and Melinda Gates, Co-chair of the Bill and Melinda Gates Foundation. This new council will recommend concrete actions on gender equality and women’s empowerment across all areas of the G7’s work.
“Every single one of us – no matter our gender identity – has a role to play in achieving gender equality. On International Women’s Day, and every day, let us celebrate women’s contributions, stand up for women’s rights, and listen to women’s voices. Together, we can build a world where women and girls no longer face high walls and glass ceilings, and are free to realize their full potential.”


Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς άρθρο

Με τέτοια σχολικά κείμενα, γιατί να υπερασπιστείς την πατρίδα;


Ίσως η πατρίδα μας αναγκαστεί να υπερασπιστεί -ίσως πολύ σύντομα- την εθνική της αξιοπρέπεια. Να πολεμήσουν τα παιδιά της. Θέλω όμως να ρωτήσω. Είναι δυνατόν να ζούμε περιτριγυρισμένοι από αρπακτικά και στα σχολεία να διδάσκεται, μέσω των άθλιων βιβλίων, η δειλία και η ηττοπάθεια; Tι μαθαίνουν τα νιάτα της πατρίδας για τα δύο κορυφαία κατορθώματα τους έθνους-’21 και ’40-41- που μόνο περηφάνια και φιλοπατρία μας γεμίζουν; Γιατί αφήνουμε τόσα χρόνια τους ποικιλώνυμους εθνομηδενιστές να ροκανίζουν την ψυχή του λαού μας, ενώ γνωρίζουμε ότι κάποια στιγμή θα έρθουμε αντιμέτωποι με την Τουρκιά και τότε θα στραφούμε για θάρρος και παρηγοριά στα όσια και τα ιερά μας; Ας το καταλάβουμε, δεν προασπίζουν την εθνική ανεξαρτησία και την εδαφική ακεραιότητα μόνο οι ένοπλες δυνάμεις. Τις προασπίζει ο λαός, με την ομηρική και θουκυδίδεια έννοια. Όχι ο φιλοπόλεμος, αλλά ο ετοιμοπόλεμος, ο ψυχικά αρματωμένος, ο νηφάλιος. Ο πεπαιδευμένος πολίτης που είναι ταυτόχρονα και οπλίτης. Τι μαθαίνει όμως ο Ελληνόπουλο, ο αυριανός οπλίτης, για τα τιμαλφή του Γένους; Με τέτοια χαμερπή κείμενα θυσιάζεσαι για την πατρίδα;
Aς δούμε κάποιες από τις ασχημονίες.
Το έπος του ’40:
Στην σελίδα 44 του α’ τεύχους του βιβλίου Γλώσσας Ε’ δημοτικού, περιέχεται κείμενο με τίτλο:
«Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο!» Και υπότιτλο: «Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο». Και αφού κρύφτηκαν στο υπόγειο, διαμείβονται οι εξής άθλιοι διάλογοι:
«Μετά γύρισε (ο μπαμπάς) στη μάνα και της είπε πώς θα τρέξει στην τράπεζα να σηκώσει λεφτά. «Δεν έχουμε δραχμή», είπε κι έφυγε τρέχοντας στη σκάλα…». Όταν ο προκομμένος ο μπαμπάς γύρισε από την τράπεζα απογοητευμένος, γιατί η τράπεζα ήταν κλειστή και δεν μπόρεσε «να σηκώσει λεφτά», πήγαν σ’ ένα υπόγειο, «στης κυρίας Γιαννοπούλου, γιατί τα σπίτι της έχει υπόγειο και το λιακωτό της είναι τσιμεντένιο και δεν μπορούν να το τρυπήσουν οι μπόμπες». Και ο μπαμπάς –πρότυπο ήρωα- πήρε στην αγκαλιά του τον αφηγητή, παιδί μικρό και του είπε:
«-Άκη, από σήμερα θα γίνεις άντρας». Και ο Άκης, εμπνεόμενος από την «γενναιότητα» του πατέρα του, απάντησε:
«Εγώ τότε φοβήθηκα πάρα πολύ, γιατί δεν ήθελα να γίνω σήμερα άντρας…». Βεβαίως, γιατί οι άντρες στρατεύονται και πολεμούν! Ενώ όσοι δεν θέλουν να γίνουν άντρες, παίρνουν το Ι5 (γιώτα πέντε) χαρτί απόλυσης και σπεύδουν στα υπόγεια και άσε τα κορόιδα να κατασκοτώνονται για την τιμή της πατρίδας!
Τι κείμενο είναι αυτό;
Τι «προάγει» το προαναφερόμενο σκουπίδι; Πρώτον: Την δειλία, την ηττοπάθεια, την αφιλοπατρία, το ψεύδος!
Γνωρίζουμε από τα «επίκαιρα» της εποχής ότι την ημέρα που κηρύχθηκε ο πόλεμος και η γενική επιστράτευση ο λαός ξεχύθηκε στους δρόμους πανηγυρίζοντας! Έξαρση, ενθουσιασμός, φιλοπατρία, πίστη για το δίκαιο του αγώνα, θάρρος, ένα πραγματικό γλέντι του λαού, που είχε απηυδήσει από τις προκλήσεις του ιταμού Μουσολίνι! Και οι μπαμπάδες δεν κρύβονταν σαν λαγοί στα υπόγεια ούτε έτρεχαν στις τράπεζες! Αυτά τα σκέφτονται οι Γραικύλοι της σήμερον που γράφουν τα βιβλία! Να γλιτώσουν τις καταθέσεις τους και τα παλιοτόμαρά τους και η πατρίδα ας χαθεί!
Εκείνοι οι μπαμπάδες, οι παππούδες μας, ντύνονταν στα χακί, και πήγαιναν, «με το χαμόγελο στα χείλη», μπροστά, στα μαρμαρένια αλώνια του Γένους! Καλά το γράφει ο ποιητής:
«Με ζήλο στα σκολειά της προδοσίας
του σάπιου αιώνα σέπεται η γενιά!». (Κ.Βάρναλης, «Αιδώς, Αργείοι!»)
Το αθάνατο ’21.
Στην Νεοελληνική Γλώσσα Α´ Γυμνασίου (σ. 82-83) περιέχεται κείμενο -αφιέρωμα στο ᾽21 με τίτλο «Η παράσταση». Αντιγράφω ένα απόσπασμα: «…τότε ο Βαγγελάκης που έκανε τον Μπότσαρη και τον στένευε η στολή του, έσκυψε να πάρει τα τσαρούχια μου να μου τα δώσει και φάνηκε το σώβρακό του και τα κορίτσια έβαλαν τα γέλια κι εκείνος τα κλάματα…
Καί ο κύριος διευθυντής… άρχισε να φωνάζει:
– Ζήτω η 25η Μαρτίου! και είπε «και του χρόνου» κι όλοι σηκώσαμε τα χέρια μπροστά και είπαμε και ζήτω κι η κυρία Ουρανία φώναξε πάλι προσοχή! και σταθήκαμε όλοι προσοχή και τραγουδήσαμε τον εθνικό ύμνο και γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει πατέρα; και φύγαμε να πάμε σπίτι μας να φάμε σκορδαλιά για το καλό της ημέρας, να κοιμηθούμε, να ξυπνήσουμε, να βάλουμε τα καλά μας και να πάμε να πούμε χρόνια πολλά του Βαγγελάκη που είχε την εθνική εορτή του».
(Σε τέτοια αξιοθρήνητη γλώσσα γραμμένο το κείμενο – «σπασμένα ελληνικά»!! Και στην ίδια σελίδα, αντί να μπει μια εικόνα του ᾽21, όπως για παράδειγμα η «Έξοδος», παρεισέφρησε διαφήμιση για το ερεβοειδές κινηματογραφικό έργο «Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών»!!).
Το ίδιο χλευαστικό και ανίερο ύφος συναντούμε και στο «Τετράδιο Εργασιών» Νεοελληνικής Γλώσσας της Β´ Γυμνασίου (σ. 35). Κείμενο με τίτλο «Αρχίζουμε πρόβες για την εθνική γιορτή». Αντιγράφω και από αυτό το κουρελούργημα ένα απόσπασμα (τα αποσπάσματα ενίοτε είναι και… εκτελεστικά! «Εκτελούν» και μαγαρίζουν ανυποψίαστες, αθώες παιδικές ψυχές!).
«Τέλεια! Σήμερα στο μάθημα της μουσικής ήταν τέλεια! Γιατί από αύριο αρχίζουμε πρόβες για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου. Θα κάνουμε πρόβες με τη χορωδία, θα χάνουμε μαθήματα! Έχουμε μια κάπως μικρή χορωδία στο σχολείο, καμιά τριανταριά άτομα και έχει πλάκα. Το ρεπερτόριο θα ‘ναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δωσ᾽του… Από τώρα ονειρεύομαι τις ώρες μαθημάτων που θα χαθούν στις πρόβες. Και η καλλιτεχνικού, η Βαφιώτη, μας λέει ότι θέλει μια ομάδα να σχεδιάσει κάτι σκηνικά και κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες. Μέσα! Υπολογίζω κι άλλες χαμένες ώρες μαθημάτων…».
Ερωτώ: Πώς θα μάθει ο άγουρος νέος μαθητής, πώς θα του καλλιεργηθεί το σέβας για το ᾽21 και η υπερηφάνεια για τον ηρωισμό και την αυτοθυσία των προγόνων του, όταν του «διδάσκουμε» τέτοιες αθλιότητες; Γιατί ύστερα να μην καίνε την σημαία μας; Πού είναι τα γραμμένα με αίμα «απομνημονεύματα» των πολέμαρχων του Εικοσιένα; Τι απέγιναν οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι του Σολωμού, που τιτλοφόρησε κατ᾽ αρχάς το αριστούργημά του με τη λέξη Χρέος. Μόνο η Παιδεία, που αρδεύεται από την Παράδοση του Γένους, μπορεί να μας σώσει!! Αυτή η Παιδεία θα οδηγήσει στον Επαναγνισμό μας!! Να ξαναγίνουμε αγνοί, ζώντας με τα δικά μας ήθη και έθιμα, με τα ρωμαίικα πλούτη και όχι με τις γουρουνοτροφές, τα ξυλοκέρατα των Φράγκων και των ημετέρων Νενέκων.
Παραπέμπω και σ᾽ ένα ακόμη πονήρευμά τους, στην Στ´ Δημοτικού αυτή την φορά, στην Γλώσσα (β´ τεύχος, σ. 105). Εδώ λογοκρίθηκε ο περίφημος λόγος του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα. Λέει σε μια αποστροφή του λόγου ο Γέρος του Μοριά: «Οι παλαιοί Έλληνες, οι πρόγονοί μας, έπεσαν εις την διχόνοιαν και ετρώγονταν μεταξύ τους, και έτσι έλαβαν καιρό πρώτα οι Ρωμαίοι, έπειτα άλλοι βάρβαροι και τους υπόταξαν. Ύστερα ήλθαν οι Μουσουλμάνοι.
Οι έμποροι και οι προκομμένοι…». Μετά την λέξη «Μουσουλμάνοι», ο ήρωας είπε και κάποια άλλα πράγματα: «Καί έκαμαν ο,τι ημπορούσαν διά να αλλάξη ο λαός την πίστιν του. Έκοψαν γλώσσες εις πολλούς ανθρώπους, αλλ᾽ εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν. Τον ένα έκοπταν, ο άλλος τον σταυρό του έκαμνε». Αλλά το κομμάτι αυτό λογοκρίθηκε, διότι θα πικραθεί ο απέναντι «φίλος»…το λυσσασμένο σκυλί.
Στα δε «Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» της Γ´ Γυμνασίου, στις σ. 46-48, συμπεριέλαβαν και ένα απόσπασμα από τα Απομνημονεύματα του στρατηγού Μακρυγιάννη. Λες «δόξα σοι ο Θεός»!
Όμως… από το ακατέργαστο αυτό διαμάντι, εντόπισαν -οι τυμπανιαίοι αποφοράς πατριδομάχοι- το σημείο όπου ο Μακρυγιάννης γράφει κάτι εναντίον του Κολοκοτρώνη: «Οι άρχοντές μας, οι αρχηγοί μας έγιναν “Εκλαμπρότατοι”… έγινε ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι συγγενείς και φίλοι, πλούσιοι από γες (χωράφια), αργαστήρια, μύλους… Όταν ο Κολοκοτρώνης και οι σύντροφοί του ήρθαν από τη Ζάκυνθο, δεν είχαν ούτε πιθαμή γης…».
Ο Μακρυγιάννης σε άλλα πενήντα σημεία επαινεί τον Κολοκοτρώνη, αλλά αυτό έπρεπε να μπει! Γιατί; Για να μειώσουν τους ήρωες, να τους ευτελίσουν! Ο ήρωας, όπως και ο άγιος, που πολλές φορές στην ιστορία μας ταυτίζονται, είναι «επικίνδυνα» πρότυπα για τους νέους!! Ο δειλός και πειθήνιος νεοραγιάς των Μνημονίων είναι προτιμότερος.
Τα ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε όλοι μας παραμένει: Ως πότε θα ανεχόμαστε «τα σκολειά της προδοσίας»; Ως πότε θα αυτοκτονούμε;
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς

μελος του ΙΗΑ

Capt.Evangelos N.M. Rigos
IHA Director www.professors-PhDs.com
HEC Life Director www.greece.org

ΕU latest

 
PRESS
 
European Council  
 
8/3/2018 

Remarks by President Donald Tusk after his meeting with Taoiseach Leo Varadkar

Go raibh maith agat, Taoiseach. I heard that the last days were particularly difficult in Ireland because of the severe weather, particularly for people in the countryside. But let me reassure you that I have not come here to chill the air, but rather to warm it up. I may be from the East, but I am not a Beast.
I have come to Dublin to consult with the Taoiseach and discuss Ireland's concerns on several important issues ahead of the European Council in two weeks. The European Union is a family of free nations, linked by values. For sure, we may not always be in agreement on everything. But in times of trouble, families come together and stand with each other. For the EU27, this is especially true when we talk about Brexit.
In December, also with the active participation of the Taoiseach, we addressed the most difficult issues resulting from the UK's departure in 2019. Without the progress achieved in December, moving to the second phase of negotiations would not have been possible. But we also have to be clear that any backsliding on the commitments made so far would create a risk to further progress in Brexit negotiations. This applies also to the question of avoiding a hard border.

Δευτερολογία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στη Βουλή..-

Δευτερολογία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στη Βουλή κατά τη συζήτηση της πρότασης του Κόμματος για τη σύσταση Επιτροπής Προκαταρκτικής Εξέτασης για τους Υπουργούς  Παναγιώτη Κουρουμπλή,
Ανδρέα Ξανθό και Παύλο Πολάκη

 

Αθήνα, 8 Μαρτίου 2018

Κύριε Τσίπρα, η παρουσία σας στο ελληνικό Κοινοβούλιο δεν είναι σπατάλη χρόνου, είναι θεσμική σας υποχρέωση. Όταν το αντιληφθείτε αυτό, θα μπορέσετε ίσως να αντιληφθείτε για τη βασική διάκριση των εξουσιών την οποία με τόσο συστηματικό τρόπο, δυστυχώς, παραβιάζετε. Εδώ και πολύ καιρό, η Κυβέρνησή σας αποφεύγει συστηματικά τον Κοινοβουλευτικό έλεγχο. Υπάρχουν Υπουργοί σας οι οποίοι δεν έχουν έρθει ποτέ να απαντήσουν σε επίκαιρες ερωτήσεις  βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας. Ειδικά αναφέρω τον κ. Χουλιαράκη ο οποίος 15 φορές στη σειρά έχει αναβάλλει την παρουσία του σε αυτήν εδώ την αίθουσα. Είναι υποχρέωσή σας κ. Τσίπρα να βρίσκεστε εδώ να απαντάτε, να λογοδοτείτε στο Κοινοβούλιο και να δίνετε εκείνες τις απαντήσεις στον ελληνικό λαό, στα ερωτήματα τα οποία σας θέτουμε.

Ως προς τα ζητήματα ύφους στα οποία -για άλλη μια φορά- αναφερθήκατε: Πράγματι κ. Τσίπρα, εγώ δεν εκπαιδεύτηκα στα αμφιθέατρα των φοιτητικών αντιπαραθέσεων. Δεν χρειάζεται να υψώνω τους τόνους για να προσελκύω το εύκολο χειροκρότημα. Εσείς είστε πολύ έμπειρος σε αυτό, αλλά αυτό σας καθιστά και εξαιρετικά προβλέψιμο. Διότι κάθε φορά που αναφέρεστε στα περιβόητα ζητήματα ηθικού πλεονεκτήματος επαναλαμβάνετε τα ίδια και τα ίδια χιλιο ειπωμένα επιχειρήματα ώστε να προκαλέσετε  -με «αυτιστικό» τρόπο- την ίδια αντίδραση της Κοινοβουλευτικής σας Ομάδας. Λοιπόν, κ. Τσίπρα, δεν θα δεχθώ καμία απολύτως υπόδειξη ούτε για το ύφος μου ούτε για τον τρόπο με τον οποίο αρθρώνω τον Κοινοβουλευτικό μου λόγο. Να απαντήσετε, αν έχετε τη δυνατότητα, στα επιχειρήματά μου.

Και ξεκινώ με τα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής. Κύριε Τσίπρα  η δουλειά σας δεν είναι να κάνετε διαπιστώσεις και να μας λέτε ότι πράγματι υπάρχει μια ένταση της κλιμάκωσης της τουρκικής προκλητικότητας τους τελευταίους μήνες στο Αιγαίο. Αυτό το γνωρίζουν όλοι κ. Τσίπρα. Το ερώτημα είναι τι κάνετε γι’ αυτό; Πως προετοιμάζεστε για να αντιμετωπίσετε μια γεωπολιτική πραγματικότητα η οποία, είναι εμφανώς διαφορετική, από αυτή την οποία αντιμετωπίσαμε ως χώρα τις τελευταίες δεκαετίες; Αν έχετε την επιθυμία και την δυνατότητα να οικοδομήσετε ένα εθνικό μέτωπο συναίνεσης απέναντι σε αυτή την τουρκική προκλητικότητα. Αν έχετε την ειλικρίνεια να συνομιλήσετε με τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης για το πως μπορούμε  -πραγματικά- να αρθρώσουμε έναν ενιαίο λόγο και να αθροίσουμε δυνάμεις σε αυτή μας την προσπάθεια. Δεν το κάνετε. Και δεν το κάνετε σε καμία ευκαιρία. Και σπεύσατε να με κατηγορήσετε γιατί σας χαρακτήρισα επιπόλαιο στους χειρισμούς των θεμάτων εξωτερικής πολιτικής. Επαναλαμβάνω κ. Τσίπρα τον χαρακτηρισμό. Είσαστε επιπόλαιος.

Και ο τρόπος με το οποίον χειριστήκατε το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων κρύβει και επιπολαιότητα και μικροκομματική διάθεση. Διότι από την πρώτη στιγμή είχατε τη δυνατότητα, αν θέλατε, να εμπλέξετε τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης. Δεν το κάνατε. Συνομιλήσατε πρώτα με τον Σκοπιανό Πρωθυπουργό και στη συνέχεια μιλήσατε με τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης. Διχάσατε συνειδητά τον ελληνικό λαό. Κατηγορήσατε και φωτογραφίσατε όλους τους συμπολίτες μας οι οποίοι διαδήλωσαν για τους δικούς τους λόγους την ευαισθησία τους γύρω από το ζήτημα της Μακεδονίας. Τους χαρακτηρίσατε, περίπου όλους, ως ακροδεξιούς, ως φασίστες, ως γραφικούς. Τους παρουσιάσατε ως όχλο. Αυτές είναι οι λέξεις που εσείς ο ίδιος χρησιμοποιήσατε. Σας είπαμε από την πρώτη στιγμή: γιατί μπαίνετε σε αυτή τη συζήτηση χωρίς να έχετε εξασφαλίσει την ελάχιστη αναγκαία προϋπόθεση για να υπάρχει μια κοινά αποδεκτή λύση που δεν είναι άλλη από την αλλαγή του Συντάγματος; Μας χλευάσατε πρώτα και μετά ήρθατε στην δική μας τη γραμμή. Για να έρθει τώρα ο κ. Ζάεφ, με περίσσιο θράσος, να ζητήσει την αλλαγή του ελληνικού Συντάγματος ως απάντηση σε αυτά τα οποία εμείς του είπαμε. Ήσασταν επιπόλαιος κ. Τσίπρα και παραμένετε επιπόλαιος στα ζητήματα αυτά.

Και μιας και κάνουμε αυτό το ζωντανό διάλογο στο Κοινοβούλιο -και φαντάζομαι ότι θα ξαναπάρετε το λόγο για να μου απαντήσετε- θα ήθελα την απάντησή σας στο μείζον θεσμικό ζήτημα το οποίο έθιξα και το οποίο αφορά τη σύσταση Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας. Είναι ένα θεσμικό εργαλείο που εξασφαλίζει διακομματική συνέχεια και δίνει τη δυνατότητα στην Κυβέρνηση, γρήγορα και αποτελεσματικά, να παίρνει κρίσιμες αποφάσεις. Πείτε μου , κ. Τσίπρα, θεωρείται ότι είναι σοβαρή η εικόνα μιας Κυβέρνησης στην οποία ο Υπουργός Εξωτερικών  διαφωνεί με τον Υπουργό Άμυνας για ένα κομβικής σημασίας εθνικό ζήτημα; Εδώ μιλάμε για ένα ζήτημα μείζονος σημασίας, ζήτημα εξωτερικής πολιτικής. Όταν ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, μαζί με τον Υπουργό Εξωτερικών, θα βρεθεί στην επόμενη Σύνοδο Κορυφής, μαζί σας στο ΝΑΤΟ, και θα κάθονται δίπλα δίπλα: ποιος θα εκφράζει την επίσημη θέση της ελληνικής Δημοκρατίας; Η αλήθεια, λοιπόν, κ. Τσίπρα, είναι ότι σήμερα όταν συνομιλείτε με τον Σκοπιανό Πρωθυπουργό δεν συνομιλείτε ως Επικεφαλής Κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, συνομιλείτε ως Αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ. Διότι το Κόμμα που σας παρέχει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία, οι ΑΝΕΛ, έχουν διαφορετική θέση σε αυτό το κρίσιμο ζήτημα. Άλλα λέτε λοιπόν εσείς, άλλα λέει ο κ. Καμμένος. Και προσπαθείτε να μας πείσετε ότι αυτή είναι εικόνα σοβαρής Κυβέρνησης. Δεν είναι εικόνα σοβαρής Κυβέρνησης, κ. Τσίπρα, και έχετε προσωπικά την ευθύνη γι’ αυτό διότι επιλέγετε -όπως έχετε επιλέξει και στο παρελθόν- να συμπορευθείτε με έναν άνθρωπο -αφήνω ασχολίαστο το γεγονός ότι για άλλη μια φορά είναι απών όπως ήταν απών καθ’ όλη τη διάρκεια των εξελίξεων- με τον οποίον δεν σας ενώνει τίποτα ιδεολογικά πάρα μόνο η αγάπη για την εξουσία και την καρέκλα.

Τι σχέσεις έχετε εσείς κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ που επικαλείστε τώρα το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς με  ένα λαϊκίστικο δεξιό, ακροδεξιό τολμώ να πω, σε ορισμένες εκφάνσεις του, μόρφωμα; Ένα πράγμα έχετε κοινό: τον εθνολαϊκισμό. Την εύκολη απλοποίηση όλων των αναλύσεων. Αυτά τα οποία σας ένωσαν στις πλατείες της αγανάκτησης όταν διεκδικούσατε την εξουσία. Ξέρετε, κ. Τσίπρα, εγώ δεν λέω άλλα πράγματα στην Αντιπολίτευση και άλλα πράγματα στην Κυβέρνηση. Εσείς που σπεύδετε τώρα να ζητήσετε την στήριξη του ΝΑΤΟ, πόση αξιοπιστία έχετε όταν ζητούσατε την αποχώρηση της χώρας από το ΝΑΤΟ, όταν ήσασταν στην Αντιπολίτευση, τη διάλυση του ΝΑΤΟ; Σας παίρνει νομίζετε κανείς στα σοβαρά; Και έρχεστε και μας λέτε ότι έχει αναβαθμιστεί ο γεωπολιτικός ρόλος της χώρας.

Μας μιλήσατε για δίαυλους επικοινωνίας. Πράγματι είναι σημαντικό να υπάρχουν δίαυλοι επικοινωνίας μέσω διπλωματικών υπηρεσιών, αλλά και η δυνατότητα, απευθείας, να σηκώσει ο ένας Πρωθυπουργός το τηλέφωνο και να μιλήσει με τον άλλον Πρωθυπουργό ή με τον άλλον Πρόεδρο. Ξέρετε, δεν αρκεί να υπάρχει ένα κόκκινο τηλέφωνο το οποίο διευκολύνει τεχνητά την επικοινωνία. Πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη. Και φοβάμαι κ. Τσίπρα πως αυτή η εμπιστοσύνη έχει διαρραγεί από μία προηγούμενη τηλεφωνική συνομιλία που είχατε με τον κ. Ερντογάν την επόμενη της άφιξης των οκτώ Τούρκων αξιωματικών στην Ελλάδα για την οποία ποτέ δεν μάθαμε τι ακριβώς είπαμε και είπατε σε αυτή τη συνομιλία. Έχουμε ακούσει μία εκδοχή μόνο. Έχουμε ακούσει την εκδοχή του Τούρκου Προέδρου ο οποίος μας είπε ανοιχτά  - και δεν το διαψεύσατε ποτέ και σας παρακαλώ να το κάνετε τώρα, επιβάλλεται να το κάνετε - ότι του υποσχεθήκατε πως θα επιστρέψετε πίσω  τους αξιωματικούς, το συντομότερο δυνατόν. Την δική σας επίσημη εκδοχή για αυτή τη συνομιλία δεν την έχουμε ακούσει. Και εν πάση περίπτωση από την στιγμή που κρίνετε  -και αφού υπάρχει αυτός ο δίαυλος επικοινωνίας- γιατί δεν τον αξιοποιήσατε και τώρα, κ. Τσίπρα; Καλέσατε τον Τούρκο Πρωθυπουργό, τον Τούρκο Πρόεδρο να εκφράσετε την αγανάκτησή σας για το γεγονός ότι δύο Έλληνες αξιωματικοί κρατούνται σήμερα σε φυλακές υψίστης ασφάλειας για ένα συνηθισμένο περιστατικό εισόδου στην Τουρκία; Ένα περιστατικό, το οποίο γνωρίζετε πολύ καλά, ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο παρελθόν λυνόταν σε επιχειρησιακό επίπεδό. Αφού λοιπόν κρίνετε, κ. Τσίπρα, ότι υπάρχει τέτοιου είδους δυνατότητα, αξιοποιήστε και αυτή τη φορά αυτό το δίαυλο επικοινωνίας ώστε να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατόν οι δύο αξιωματικοί στην Ελλάδα, όπως οφείλει να κάνει η Τουρκία. Και μην ασκείτε κριτική σε εμάς, λέγοντάς μας, ότι μετά την τηλεφωνική συνομιλία με τον κ. Γιλντιρίμ εμείς επισημάναμε ότι δεν θίξατε αυτονόητα, την πραγματικότητα ότι τα Ίμια είναι ελληνικά. Δεν υπήρχε στο δικό σας δελτίο τύπου. Αν θέλετε, λοιπόν, να ασκείτε κριτική σε κάποιον, ασκείστε στους συνεργάτες σας οι οποίοι ερμηνεύουν αυτά τα οποία είπατε εσείς με τον κ. Γιλντιρίμ και εκδίδουν τα αντίστοιχα δελτία τύπου.

Κλείνω με το ζήτημα των παρεμβάσεών σας στα ζητήματα της Υγείας. Κύριε Τσίπρα τα πράγματα είναι πολύ απλά. Οι συμπολίτες μας που  παρακολουθούν τη σημερινή συνεδρίαση, θα θυμηθούν ορισμένα απλά πράγματα. Το πρώτο που θα θυμηθούν είναι ότι εσείς λέτε «όχι» στη σύσταση μιας Προκαταρκτικής Επιτροπής επειδή θέλετε να συγκαλύψετε τα πεπραγμένα των δικών σας Υπουργών όταν εμείς είπαμε «ναι» σε όλες τις Επιτροπές που εσείς έχετε προτείνει. Αυτό είναι το πρώτο το οποίο θα θυμούνται οι συμπολίτες μας από αυτή τη συζήτηση.

Δεύτερο, το οποίο θα θυμούνται, είναι ότι θα κάνετε ό,τι περνά από το χέρι σας για να μην διερευνήσει η Προκαταρκτική Επιτροπή  - η οποία ήδη συστάθηκε -  όλη την αλήθεια για τα δέκα πρόσωπα τα οποία εσείς επιλέξατε να εμπλέξετε σε αυτή την υπόθεση. Και θέλω την άποψή σας, κ. Τσίπρα και την δημόσια τοποθέτησή σας: πρέπει ή δεν πρέπει η Προκαταρκτική Επιτροπή να καλέσει τους τρείς προστατευόμενους μάρτυρες να έρθουν να καταθέσουν με ή χωρίς κουκούλα; Να μου απαντήσετε παρακαλώ. Εσείς τι πιστεύετε; Τώρα αφού δεν μας βγήκε η υπόθεση πάμε να βγάλουμε την ουρά μας απ’ έξω και μιλάμε για πολιτικές ευθύνες. Όχι δεν είναι έτσι τα πράγματα, κ. Τσίπρα. Έγινε λοιπόν αυτή η Προκαταρκτική Επιτροπή και οφείλετε να απαντήσετε δημόσια στο ελληνικό Κοινοβούλιο αν πρέπει ή όχι να κληθούν οι τρεις προστατευόμενοι μάρτυρες για να μπορέσουν να διευκολύνουν την Επιτροπή στο δικό της καθήκον.

Τώρα κλείνω με μία τελευταία αναφορά στα ζητήματα του ηθικού πλεονεκτήματος. Κύριε Τσίπρα δεν είμαστε πια στο 2015 ούτε στο 2014. Θέλω να αναγνωρίσω ότι πράγματι όταν πολιτευτήκατε στους δρόμους της εύκολης οργής, με πλεόνασμα λαϊκισμού, μιλούσατε για το παλιό πολιτικό σύστημα. Πράγματι δεν είχατε κυβερνήσει ποτέ. Αν και σε πολλές από τις αμαρτίες της Μεταπολίτευσης ήσασταν συμμέτοχοι. Δεν σας θυμάμαι ποτέ να διαμαρτύρεστε για καμία ουσιαστική μεταρρύθμιση συμμαζέματος του Δημοσίου όταν αυτές γινόντουσαν. Δεν σας θυμάμαι να διαμαρτύρεστε όταν περιορίσαμε την φαρμακευτική δαπάνη και δεν σας άκουσα βέβαια  - και σήμερα - να λέτε κουβέντα. Σπεύσατε να καλύψετε τον κ. Παπαγγελόπουλο, αλλά δεν είπατε κουβέντα για την επαίσχυντη τροπολογία με την οποία, ουσιαστικά, προωθείται η νομιμοποίηση των συμβασιούχων κατά παράβαση του Συντάγματος. Και βέβαια αναιρώντας το Προεδρικό Διάταγμα 164 το οποίο έθετε και θέτει εκείνες τις αυστηρές  προϋποθέσεις για να μονιμοποιηθούν συμβασιούχοι.  Λοιπόν, εσείς που χτίζετε σήμερα ένα νέο κομματικό στρατό, εσείς που κλείνετε το μάτι σε μονιμοποιήσεις, εσείς που θέλατε να δώσετε άδειες καναλιών σε διάφορους φίλους σας με εχέγγυα βοσκοτόπια, δεν μπορείτε να μιλάτε πια για κανένα ηθικό πλεονέκτημα. Κάηκε το ηθικό σας πλεονέκτημα μέσα στην τριετία της δική σας διακυβέρνησης. Δεν μπορείτε να μιλάτε πια για αυτά τα ζητήματα και θα σας συμβούλευα πραγματικά μην πάτε κ. Τσίπρα σε εκλογές με σκανδαλολογία στο κύριο μενού σας. Ξέρετε γιατί; Διότι αυτή είναι η απόλυτη ένδειξη της δική σας αδυναμίας. Είναι η πιο τρανταχτή απόδειξη ότι το success story το οποίο οικοδομείτε  - και το οποίο παρουσιάζετε στα διεθνή forum στα οποία σας καλούν - δεν το πιστεύετε ούτε εσείς. Δεν το πιστεύετε γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει κανένα success story. Δεν υπάρχει διατηρήσιμη ανάκαμψη της οικονομίας. Δεν υπάρχουν επενδύσεις. Δεν υπάρχει καθαρή έξοδος  από τα Μνημόνια γιατί μας έχετε ήδη φορτώσει δύο Μνημόνια με 5 δις πρόσθετα μέτρα. Όλα αυτά έχουν καταρρεύσει. Κάντε όμως μια προσπάθεια τουλάχιστον να κρατήσετε τον πολιτικό διάλογο στο επίπεδο που του αρμόζει. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία -όμως το ξέρετε και εσείς- τρίτη ευκαιρία ο ελληνικός λαός δεν θα σας δώσει. Μετά τις επόμενες εκλογές, σε αυτά τα έδρανα θα κάθεστε 

Αθήνα, 8 Μαρτίου 2018


Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει, αύριο Παρασκευή 9 Μαρτίου στις 10:30, στη 2η Διεθνή Συνάντηση των Αθηνών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διοργανώνει η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ).

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Divani Caravel Hotel.

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ