"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

MICHELLE OBAMA letter

Obama.org

Hi there, and happy International Women's Day.

Growing up, my parents always had a clear message for me and my brother: There is nothing more important for your future than getting a good education. Nothing.

Even though neither of them had a college degree, they were determined to give us that opportunity. And let me tell you, my education changed everything for me -- opening doors I never could have imagined and allowing me to pursue the career of my dreams.

For me, education meant freedom and empowerment; the chance to fulfill my potential and make my voice heard in the world. And it breaks my heart that today, there are millions of girls across the globe who don't have the chance to attend school.

We know the kind of impact educating girls can have -- not just for them and their families, but for their communities and their countries as well.

Girls who go to school marry later, have lower rates of infant and maternal mortality, are more likely to immunize their children, and are less likely to contract malaria and HIV. Girls who are educated also earn higher salaries -- 10 to 20 percent more for each additional year of secondary school. And sending more girls to school and into the workforce can boost an entire country's economy.

That's why, as First Lady, I started an initiative to help more girls worldwide attend school, and before I left the White House, I committed to working on this issue for the rest of my life.

I want every girl on this planet to have the same kind of opportunities that I've had, and that my daughters have -- and I need your help.

Every single one of us has a role to play in helping girls get the education they deserve, and International Women's Day is the perfect time to make that commitment.

Will you join us in creating opportunities for girls around the world?

I look forward to sharing more about our work with you soon, and I hope you'll join us in this effort. Thank you for everything you've done and continue to do to support the Obama Foundation.

Michelle


Donate today to help support our work to engage, connect, and empower aspiring young leaders to change their communities and their world.

Donate

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ στον ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ..

Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β


Θέλεις να πάρεις δάνειο.Μη λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο όμως: ΔΕΝ υπογράφουν όλοι. Κάποιοι ζητάνε ρεγάλο. Και όχι οποιοδήποτε ρεγάλο:π.χ. 60.000€ παίρνει ένας και λίγο αργότερα-ο ίδιος που πούλησε την..υπογραφή του- παίρνει άλλες 30.000€.

Ναι αλλά ΟΙ ΑΛΛΟΙ πως θα τα εισπράξουν; 

"Εγκέφαλοι στην υπηρεσία του Κακού", ζόμπι που θα έπρεπε να βρίσκονται στον τάφο τους εδώ και χρόνια αλλά περιφέρονται καταγράφοντας στον τύπο "συμβουλές και παραινέσεις" έχουν φαεινές τέτοιες ιδέες, αλλά  συνήθως υπάρχουν  άλλοι  μισθοφόροι σουλατσαδόροι για όλες τις βρώμικες δουλειές  (αυτοί επιπροσθέτως είναι και ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΜΜΙΣΘΟΙ  αφού είναι πανάκριβες  οι ...υπηρεσίες τους, θα φτάσουμε και σ’ αυτούς) βρίσκουν την λύση: 
πληρώνουν την πανάκριβον υπογραφή του περί ου ο λόγος,  αλλά..βάζουν δίπλα ένα όνομα-κατά προτίμηση κάποιου που μισούν- και υποτίθεται πως τα πήρε ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ!!!!
Kαι "ούτε γάτα ούτε ζημιά"..Μήπως πρόκειται.. να το μάθει;

Και εδώ,έρχεται η διαπίστευση της ηλιθιότητας:

Μισερός και κατά βάσιν πανηλίθιος πλήν ισχυρά εμπλεκόμενος στα κοινά άνθρωπος ,αντί να κρύψει ό,τι έγινε, μην τυχόν και το μάθει το θύμα,περιφέρει σε όλη την πόλη το όνομα «του απατεώνα ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕ».
Τον μισεί θανάσιμα και ονειρεύεται τον εξανδραποδισμό του. Νοιώθει δυνατός και άτρωτος, χάριν της θέσης και της υψηλής προστασίας όσων τον στηρίζουν.
Και επιτίθεται στον άνθρωπο:

Τον εξευτελίζει. Τον εξαφανίζει .Καταστρέφει την δουλειά του. Την φήμη του. Την οικογένειά του. Την υγεία του..
Πηγαίνει από σπίτι σε σπίτι και το σενάριο εδώ –σκέπτομαι να το πουλήσω σε κανάλι- λέει ότι  σε ένα από αυτά ,κατά  την διάρκεια της διεστραμμένης συμπεριφοράς του, δέχεται από ακροατή μια ερώτηση:

-ρε συ..να έρθω και εγώ αύριο να μου δώκεις 100.000€ που τα χρειάζομαι…ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ;(ακολουθούν χάχανα!) 

Επιστρατεύει έναν άλλο κομματικό τσανακογλύφτη, που κάθε πρωϊ παίρνει από το σταθμό του τρένου την αμαξοστοιχία. 
Ο μισθοφόρος, φωνάζει δυνατά μιλώντας σε γνωστούς που ταξιδεύουν μαζί του,για  «ΤΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ των δημοτών» και βροντοφωνάζει το όνομα του θύματος να το ακούσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

Επιστρατεύει γελοίους " δημοσιογράφους" για διασπορά υπονοιών και «καταγγελιών»…και πολλά άλλα που θα τα αναλύσουμε εν καιρώ!

Μέχρι που το θύμα αρχίζει να ψάχνει.
Και βρίσκει…τι άλλο; ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!!

Στην αρχή πέφτει από τα σύννεφα, ακολουθεί ένας ντουβρουτζάς…ΑΛΛΑ έχει οριστικοποιήσει πια το πώς και το γιατί και το βασικότερο: αποδείξεις-φωτιά βρίσκονται στα χέρια του. Αδιάψευστα.…

Acharnon Gordium Bond-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ..

..η συνέχεια...επί του Acharnon Gordium Bond...

ΤΡΕΦΩ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ τ. ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ κ. ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΑΓΚΑΛΟ..

..τον θεωρώ ΣΟΦΟ, ΕΝΤΙΜΟ και ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ,και δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι λένε οι άλλοι..έχω δική μου κρίση και άποψη.
Είναι αλήθεια οτι επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την μοίρα της πόλης των Αχαρνών,αφού στήριζε το κόμμα του και τους υποψηφίους που πρότεινε .
Δικαιώνει όμως τον σεβασμό που του έχω,με μια του δήλωση.Την πήρα απο το blog του ΚΩΣΤΑ ΖΙΓΚΗΡΗ και είναι αληθινά συγκλονιστική, ανατριχιαστική και ΕΝΤΙΜΗ,
Δήλωσε λοιπόν ο κ. Πάγκαλος:




π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ προφίλ..


Για τον Ομότιμο Καθηγητή ΤΕΙ κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΖΙΓΚΗΡΗ, σας έχω γράψει αρκετές φορές και άλλες τόσες σας έχω συστήσει να διαβάζετε το blog στο οποίο δημοσιογραφεί επι χρόνια,με ένα μοναδικό τρόπο:ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Αυτό το οποίο θα αργήσει να εκτιμήσει η πόλη, είναι η τεράστια  προσφορά του στην ενημέρωση του Πολίτη για την Αυτοδιοικητική παρουσία  του τόπου, το ποιοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μας διοικούν, ΠΩΣ ΖΟΥΝ και βιοπορίζονται, ΠΩΣ χρησιμοποιούν τον Δήμο και τις δυνατότητες που τους δίνουν οι πελάτες-ψηφοφόροι,πως η αλαζονεία, η έπαρση και η εκδικητικότητα σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους καταστρέφουν ζωές και οικογένειες…
Η δουλειά του Ομότιμου Καθηγητή, δεν «πληρώνεται» με τίποτα.Απαιτεί αμέτρητες ώρες, κόπο, γνώσεις,έρευνα.Δεν αμφισβητείται η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ικανότητα, η οποία θα αφήσει παρακαταθήκη ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ για τον Δήμο Αχαρνών.Μια ΠΟΛΥΤΙΜΗ παρακαταθήκη, που θα παραμείνει εσαεί ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΣ για το πώς έφτασε εδώ ο Δήμος Αχαρνών.
Να διαβάζετε το https://eleftherovima.wordpress.com. Αξίζει..
Ας δούμε όμως σήμερα το προφίλ του π. Δημάρχου Αχαρνών (άρα και ελεγχόμενου για τα πεπραγμένα του) κ.  ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ,όχι όπως ο ίδιος το προβάλλει, αλλά όπως η έρευνα του https://eleftherovima.wordpress.com το έφερε στο φώς:Μερικά αποσπάσματα θα βρείτε στο Acharnon Gordium Bond και ολόκληρο το συγκλονιστικό προφίλ θα το βρείτε εδώ:


«Ας δούμε όμως τι δε γράφει στο Βιογραφικό του.
Γεννήθηκε το 1955 και το 1973 τελείωσε το Λύκειο. Στη συνέχεια πήγε στην Ιταλία, στο Πανεπιστήμιο της Παβίας απέκτησε δίπλωμα  Πολιτικού Μηχανικού το 1985, δώδεκα χρόνια μετά την αποφοίτησή του από το Λύκειο !!
Στη συνέχεια η επόμενη ημερομηνία που αναφέρεται στο βιογραφικό του είναι το 1990.
Όμως το 1998-99 διορίστηκε στην ΕΥΠ ως στον κλάδο ΠΕ Ειδικών Τεχνικών ως Πολιτικός μηχανικός.
Στις εκλογές της 14ης Οκτωβρίου 1990 εξελέγη δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη ΔΚΜ υπό τον Τάσο Μουστακάτο
Τον Ιούλιο του 1991 ο Σωτήρης Ντούρος, υπάλληλος της ΕΥΠ, μετά από αίτησή του και σύμφωνη γνώμη της Κοινότητας αποσπάται στην Κοινότητα Θρακομακεδόνων. Παράλληλα ήταν αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων στο δήμο Αχαρνών.
Με διαδοχικές παρατάσεις της απόσπασής του παραμένει στην Κοινότητα Θρακομακεδόνων μέχρι το 1995….
….Μια απόφαση του Υπουργού Αναπληρωτή Εξωτερικών Θεόδωρου Πάγκαλου και του Υπουργού Εσωτερικών Άκη Τσοχατζόπουλου  στο πολιτικό γραφείο του κ. Πάγκαλου μάλλον δεν εκτελέστηκε. Ο δήμος Αχαρνών την εποχή εκείνη και αργότερα ήταν υπό τη “σκιά ” του Πάγκαλου.
Την ακρίβεια των πληροφοριών μπορεί να επιβεβαιώσει ο Πρόεδρος της δημοτικής Κοινότητας Θρακομακεδόνων Σάββας Βασιλειάδης, που ήταν την τελευταία περίοδο της απόσπασης του Σωτήρη Ντούρου Κοινοτάρχης της Κοινότητας Θρακομακεδόνων.
Αυτά δεν τα αναφέρει στο βιογραφικό του ο Σωτήρης, γιατί είτε ντρέπεται να πει ότι είναι υπάλληλος της ΕΥΠ, είτε γιατί δεν τον βολεύει πολιτικά. Ως υπάλληλος όμως της ΕΥΠ έπαιρνε το ειδικό επίδομα, το επίδομα ευθύνης και το στεγαστικό επίδομα, επιδόματα που δεν έπαιρνε ένας πολιτικός μηχανικός  στην Κοινότητα Θρακομακεδόνων. Τα επιδόματα αυτά συμποσούμενα ήταν όσο ο βασικός μισθός.
Το 1996 ήταν πρόεδρος της ΔΕΑΔΑ. Από τον έλεγχο των ορκωτών λογιστών προέκυψε:





Ο Σωτήρης ήταν και πρόεδρος της νεοσύστατης ΔΕΑΔΑ το 1993. Δυό χρόνια αργότερα η Αχαρνών (ΔΕΑΔΑ) και η Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης Δήμου Άνω Λιοσίων (ΔΕΑΔΑΛ) με εταιρεία του Νικόλαου Κρημνιανιώτηδημιούργησαν το ΚΕΚ ΕΥΠΥΡΙΔΕΣ,

Η ΔΕΑΔΑ, επιχείρηση του Δήμου Αχαρνών, εισφέρει 1.000.000 δρχ. εταιρικό κεφάλαιο, όπως και οι άλλοι δύο εταίροι, αλλά δεν έχει καμία ανάμιξη στη διοίκηση!!
Από τότε φαίνεται ότι “κόλλησαν” Ντούρος και Κρημνιανιώτης.
Το έτος 1996 ο Σωτήρης αντικατάστησε τον Παναγιώτη Φωτιάδη στην ΠΕΔΦΑ....

…..Η εταιρεία το 2001 μετονωμάστηκε σε «ΑΕΡΙΟ ΠΟΛΗΣ Α.Ε.» και ο Σωτήρης έμεινε εκτός Δ.Σ. Το έτος 2011 η εταιρεία λύθηκε, αλλά ο δήμος Αχαρνών στον Κ.Α. 00-7511.006 έχει εγγράψει 14.381,36 € για αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου!!. Ο Σωτήρης δεν πήρε χαμπάρι τι έγινε.
Στις εκλογές του 1998  ο Τάσος Μουστακάτος ήταν υποψήφιος Νομάρχης Ανατολικής Αττικής και άφησε στο “πόδι” του ως υποψήφιο δήμαρχο το Σωτήρη Ντούρο, (κλικ εδώ).
Το 1999 ο Σωτήρης εμφανίζεται στο Δ. Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξηςς Δήμου Άνω Λιοσίων (ΔΕΑΔΑΛ)
Επειδή ο Σωτήρης δεν είναι δημότης ή κάτοικος  Άνω Λιοσίων η μόνη περίπτωση συμμετοχής του στο Δ. Σ. της ΔΕΑΔΑΛ είναι ως εκπρόσωπος κοινωνικού φορέα της περιοχής. Αυτός ο φορέας ήταν το ΚΕΚ ΕΥΠΥΡΙΔΕΣ.
Στην τροποποίηση του καταστατικό του  ΚΕΚ ΕΥΠΥΡΙΔΕΣ αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με την εισφορά 7.000.000 δρχ από τον εταίρο “Αίας”. Ο Ν. Κρημνιανιώτης αναλαμβάνει εκπρόσωπός της εταιρείας και Γενικός Διευθυντής. Ο κ. Κρημνιανιώτης ορίζει τον Σωτήρη Ντούρο ως εκπρόσωπο του ΚΕΚ στη ΔΕΑΔΑΛ.
....Ο Σωτήρης ήταν δημοτικός σύμβουλος από το 1998 και επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης. Το 2001 άνοιξε η όρεξη του Τάσου Μουστακάτου για τη δημαρχεία στις εκλογές του 2002. Ανάγκασε το Σωτήρη να παραιτηθεί από το δήμο Αχαρνών. Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα των πρακτικών του δημοτικού  συμβουλίου της 4ης Μαΐου 2001……
Στις 3/1/2011 ο δήμαρχος Σωτήρης Ντούρος διόρισε γενικό γραμματέα του δήμου Αχαρνών τον Νικόλαο Κρημνιανιώτη, το συνεταίρο του!!
Το έτος 2006 ο Σωτήρης ήταν Τεχνικός Ασφαλείας στη Δημοτική Εταιρεία Τεχνικών έργων Δήμου Αχαρνών ….

…Στις εκλογές που ήταν συνεργασία ΠΑΣΟΚ – ΣΥΝ κεντρικό πρόσωπο σε στήριξη από το ΠΑΣΟΚ ήταν ο Θεόδωρος Πάγκαλος, μια και ο Ντούρος ήταν ο άνθρωπός του!!
Στις εκλογές αυτές ο Σωτήρης στον πρώτο γύρο πήρε 7737 ψήφους επί 28.474 εγκύρων ψηφοδελτίων. Τότε το ΠΑΣΟΚ ήταν στα πάνω του. Δήμαρχος στο δεύτερο γύρο ο Δημήτρης Παπανίκας.
Στο ψηφοδέλτιο εκείνης της εποχής φιγουράρουν ονόματα που είναι στο δήμο σήμερα είτε ως σύμβουλοι, είτε ως βολεμένοι σε θέσεις περιφερειακά.
…Το 1999 ο Σωτήρης εμφανίζεται στο Δ. Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξηςς Δήμου Άνω Λιοσίων (ΔΕΑΔΑΛ)
Επειδή ο Σωτήρης δεν είναι δημότης ή κάτοικος  Άνω Λιοσίων η μόνη περίπτωση συμμετοχής του στο Δ. Σ. της ΔΕΑΔΑΛ είναι ως εκπρόσωπος κοινωνικού φορέα της περιοχής. Αυτό ο φορέας ήταν το ΚΕΚ ΕΥΠΥΡΙΔΕΣ.
Στην τροποποίηση του καταστατικό του  ΚΕΚ ΕΥΠΥΡΙΔΕΣ αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με την εισφορά 7.000.000 δρχ από τον εταίρο “Αίας”. Ο Ν. Κρημνιανιώτης αναλαμβάνει εκπρόσωπός της εταιρείας και Γενικός Διευθυντής. Ο κ. Κρημνιανιώτης ορίζει τον Σωτήρη Ντούρο ως εκπρόσωπο του ΚΕΚ στη ΔΕΑΔΑΛ.
Στη θέση αυτή παρέμεινε μέχρι το 2004 που στις εκλογές νίκησε η Νέα Δημοκρατία και αντικαταστάθηκε.
Παρέμεινε όμως στην ΕΥΠ ως υπάλληλος.
Το έτος 2002 έγινε μέτοχος στην Ανώνυμη Εταιρεία ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΝΗΘΟΣ που είχε ο κ. Κρημνιανιώτης με το 20% του κεφαλαίου και ορίστηκε μέλος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος.
Επειδή το 2010 ήταν έτος δημοτικών εκλογών και ο Σωτήρης ήταν υποψήφιος δήμαρχος, για να μην υπάρχει κόλλημα εκλογιμότητας έκανε απόσπαση ή μετάταξη στο δήμο Φυλής με τότε δήμαρχο τον Δημήτριο Μπουραΐμη……


Αναγνώσατε εδώ όλο το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο
και να διαβάζετε τα άρθρα του:
https://eleftherovima.wordpress.com/2012/07/17/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CF%8E/

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ