"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024» με 24 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

EU latest


 
PRESS
 
European Council  
 
8/12/2017 | STATEMENTS AND REMARKS

Statement by President Donald Tusk on the draft guidelines for the second phase of the Brexit negotiations

This morning, I received the confirmation from our negotiators that sufficient progress has been made. This allows me to present the draft guidelines for the December European Council, which I have just sent to the leaders. My proposals are the following.
First, we should start negotiating the transition period, so that people and businesses have clarity about their situation. As you know, the UK has asked for a transition of about two years, while remaining part of the Single Market and Customs Union. And we will be ready to discuss this, but naturally, we have our conditions. I propose that during this period, the UK will respect:
  • the whole of EU law, including new law;
  • it will respect budgetary commitments;
  • it will respect judicial oversight;
  • and of course, all the related obligations.
Clearly, within the transition period following the UK's withdrawal, EU decision-making will continue among the 27 member states, without the UK.
All of what I have said seems to be the only reasonable solution, and it is in the interest of all our citizens that it is agreed as soon as possible. This is why I will ask the EU leaders to mandate our negotiator to start these talks immediately.
Second, we want to begin discussions with the UK in order to explore the British vision of its future relationship with the EU. So far, we have heard a number of various ideas. We need more clarity on how the UK sees our future relations, after it has left the Single Market and Customs Union. I therefore propose to mandate our negotiator to start exploratory talks with our British friends about this problem. On our side, we are ready to start preparing a close EU-UK partnership in trade, but also in the fight against terrorism and international crime as well as security, defence and foreign policy. For this to happen, the European Council will have to adopt additional guidelines next year.
While being satisfied with today's agreement, which is obviously the personal success of Prime Minister Theresa May, let us remember that the most difficult challenge is still ahead. We all know that breaking up is hard. But breaking up and building a new relation is much harder. Since the Brexit referendum, a year and a half has passed. So much time has been devoted to the easier part of the task. And now, to negotiate a transition arrangement and the framework for our future relationship, we have de facto less than a year. Thank you


North Sea fisheries: new multiannual management plan agreed

On 7 December 2017 the Council reached a preliminary agreement with the European Parliament on a new multiannual management plan for demersal fish stocks in the North Sea. Demersal fish stocks are species that live and feed near the bottom of seas.
The agreed regulation is intended to provide a stable framework of rules to guide future decisions on fishing opportunities in the area, and ensure that fisheries are exploited in a sustainable manner and in full respect of the Common Fisheries Policy (CFP) principles.
"This agreement is another step in the implementation of the reformed Common Fisheries Policy's principles: sustainability, regionalisation and empowerment of local fishermen. Moreover, it is in line with rules recently adopted for the Baltic Sea, thereby ensuring consistency across sea basins and level playing field among operators of different nationalities."
Siim Kiisler, Minister for the Environment of the Republic of Estonia


European criminal records information system (ECRIS): Council agrees its position

The Council reached its position (general approach) on two legislative proposals for the use of ECRIS regarding third country nationals and stateless persons (TCN). On the basis of this mandate, the presidency will be able to start negotiations with the European Parliament.
"This legislation is part of the EU's effort to improve the security of our citizens. An efficient exchange of information on criminal convictions of third country nationals will help us ensure that someone cannot just escape their criminal past by moving to another member state."
Urmas Reinsalu, Estonian Minister of Justice
The main objective of this draft legislation is to establish an efficient mechanism to enable access to criminal record information of third country nationals and stateless persons convicted in the EU. It is composed of:
  • a regulation, which establishes a centralised system to identify the member state(s) which may hold conviction information on a third country national
  • a directive, which amends the existing framework decision on ECRIS in light of this new centralised system for information on third country nationals
The draft regulation lays down the rules creating the centralised system and specifies the data to be included, its retention period and the rights of access. It sets out the division of responsibilities between the member states and eu-LISA, the agency which is tasked with developing and operating the system. It also defines the data protection provisions needed to supplement existing legislation.

Αμυντική συνεργασία: Το Συμβούλιο εγκρίνει συμπεράσματα σχετικά με τη συνεργασία ΕΕ-ΝΑΤΟ, υιοθετώντας κοινή δέσμη νέων προτάσεων για τη συνέχιση του κοινού τους έργου


Συμπεράσματα του Συμβουλίου σχετικά με την εφαρμογή της κοινής δήλωσης του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού Βορειοατλαντικού Συμφώνου
  1. Σύμφωνα με τα συμπεράσματά του της 6ης Δεκεμβρίου 2016 και της 19ης Ιουνίου 2017, το Συμβούλιο χαιρετίζει τη συνεχή στενή και αμοιβαία ενισχυτική συνεργασία με το ΝΑΤΟ σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος, τόσο από στρατηγικής όσο και από επιχειρησιακής πλευράς, κατά τη διαχείριση κρίσεων για τη στήριξη της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας καθώς και για την ανάπτυξη αμυντικών ικανοτήτων όπου αλληλεπικαλύπτονται οι απαιτήσεις. Για την ΕΕ, η εφαρμογή της κοινής δήλωσης παραμένει βασική πολιτική προτεραιότητα. Συνιστά ουσιώδες στοιχείο των ευρύτερων προσπαθειών με στόχο την ενίσχυση της ικανότητας της Ένωσης να ενεργεί ως εγγυήτρια της ασφάλειας, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα την ικανότητά της να συνεργάζεται με τους εταίρους της, όπως επιβεβαιώθηκε πρόσφατα στα συμπεράσματα του Συμβουλίου σχετικά με την ασφάλεια και την άμυνα στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της ΕΕ, της 13ης Νοεμβρίου 2017.
  2. Το Συμβούλιο εκφράζει την ικανοποίησή του για την περαιτέρω πρόοδο που έχει σημειωθεί στην εφαρμογή της κοινής δέσμης προτάσεων (42 δράσεις) και, εν προκειμένω, λαμβάνει γνώση της δεύτερης έκθεσης προόδου που υποβλήθηκε από κοινού από την Ύπατη Εκπρόσωπο/Αντιπρόεδρο/επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Άμυνας και τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ, σύμφωνα με τα συμπεράσματα του Συμβουλίου της 6ης Δεκεμβρίου 2016.
  3. Προκειμένου να εδραιωθεί η πρόοδος αυτή και να εξασφαλιστεί η περαιτέρω πρόοδος σε όλους τους τομείς που περιλαμβάνονται στην κοινή δήλωση, το Συμβούλιο εγκρίνει τη συνημμένη κοινή δέσμη νέων προτάσεων, η οποία θα πρέπει να ενσωματωθεί στην αρχική δέσμη προτάσεων. Οι εν λόγω νέες προτάσεις συνιστούν συγκεκριμένες δράσεις για την εφαρμογή της κοινής δήλωσης που κατήρτισαν από κοινού η ΕΕ (Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης και υπηρεσίες της Επιτροπής, σε συνεργασία με τον ΕΟΑ) και το ΝΑΤΟ, συμπεριλαμβάνοντας νέα θέματα, όπως η καταπολέμηση της τρομοκρατίας, οι γυναίκες, η ειρήνη και η ασφάλεια και η στρατιωτική κινητικότητα.
  4. Το Συμβούλιο επαναβεβαιώνει ότι η συνεργασία ΕΕ-ΝΑΤΟ θα εξακολουθήσει να πραγματοποιείται σε πνεύμα πλήρους ειλικρίνειας και διαφάνειας, με πλήρη σεβασμό της αυτονομίας στη λήψη αποφάσεων και των διαδικασιών των δύο οργανισμών και σε στενή συνεργασία με τα κράτη μέλη καθώς και με την πλήρη συμμετοχή τους. Βασίζεται δε στις αρχές του μη αποκλεισμού και της αμοιβαιότητας με την επιφύλαξη του ιδιαίτερου χαρακτήρα της πολιτικής ασφάλειας και άμυνας κάθε κράτους μέλους.
  5. Το Συμβούλιο επιβεβαιώνει ότι η κοινή δέσμη προτάσεων δεν είναι αυτοτελές έγγραφο και πρέπει να συσχετίζεται με τα παρόντα συμπεράσματα του Συμβουλίου· και τα δύο θα εφαρμοστούν σύμφωνα με τις προαναφερόμενες γενικές αρχές. Η κοινή δέσμη νέων προτάσεων τελεί υπό έγκριση σε παράλληλη διαδικασία από το ΝΑΤΟ μέσω του Βορειοατλαντικού Συμβουλίου.
  6. Το Συμβούλιο υπενθυμίζει ότι η συνεργασία του ΝΑΤΟ με τα κράτη μέλη της ΕΕ που δεν είναι μέλη του ΝΑΤΟ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συνεργασίας ΕΕ-ΝΑΤΟ και, στο πλαίσιο αυτό, το Συμβούλιο χαιρετίζει τη θετική συμβολή κρατών μελών της ΕΕ που δεν είναι μέλη του ΝΑΤΟ στις δραστηριότητες του ΝΑΤΟ. Οι δραστηριότητες αυτές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της συνεργασίας ΕΕ-ΝΑΤΟ και το Συμβούλιο υποστηρίζει σθεναρά τη συνέχισή τους.
  7. Το Συμβούλιο καλεί την Ύπατη Εκπρόσωπο/Αντιπρόεδρο/επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Άμυνας να συνεχίσει την πρόοδο όσον αφορά την εφαρμογή, σε στενή συνεργασία με τα κράτη μέλη, διασφαλίζοντας την πλήρη συμμετοχή τους και τη διαφάνεια, και αναμένει την επόμενη έκθεση τον Ιούνιο του 2018, και σε ετήσια βάση στη συνέχεια.

Φορολογία: Το Συμβούλιο δημοσιεύει ενωσιακό κατάλογο μη συνεργάσιμων περιοχών δικαιοδοσίας


Στις 5 Δεκεμβρίου 2017, το Συμβούλιο ενέκρινε και δημοσίευσε συμπεράσματα τα οποία περιείχαν ενωσιακό κατάλογο μη συνεργάσιμων περιοχών δικαιοδοσίας σε φορολογικά θέματα.
Συμφώνησε επίσης την περαιτέρω διαδικασία, μεταξύ άλλων, για την εφαρμογή «αμυντικών» μέτρων έναντι των περιοχών δικαιοδοσίας που περιέχονται στον κατάλογο.
Στόχος είναι η προαγωγή της χρηστής διακυβέρνησης παγκοσμίως, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν οι προσπάθειες για την πρόληψη της φορολογικής απάτης και της φοροδιαφυγής. Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της εξωτερικής στρατηγικής του Συμβουλίου για τη φορολογία και υλοποιεί τα συμπεράσματα του Συμβουλίου του Νοεμβρίου 2016 στα οποία είχε ζητηθεί η κατάρτιση σχετικού καταλόγου έως τα τέλη του 2017.
Οι εργασίες του Συμβουλίου σχετικά με τον κατάλογο διεξήχθησαν παράλληλα με τον ΟΟΣΑ και στο πλαίσιο της G20.
«Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει ήδη την αξία της, δεδομένου ότι πολλές χώρες κατέβαλαν προσπάθειες για να τηρήσουν την προθεσμία ανάληψης δεσμεύσεων με βάση τα κριτήριά μας», δήλωσε ο κ. Toomas Tõniste, Υπουργός Οικονομικών της Εσθονίας, η οποία ασκεί επί του παρόντος την Προεδρία του Συμβουλίου. «Όμως, είναι επίσης σημαντικό να παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς την υλοποίηση των δεσμεύσεων που έχουν αναληφθεί από τους εταίρους μας σε όλο τον κόσμο.»
«Δεν πρόκειται για εφάπαξ διαδικασία», συνέχισε ο κ. Tõniste. «Θα επανεξετάζουμε τακτικά και θα ενημερώνουμε τον κατάλογο τα προσεχή έτη. Στόχος μας είναι να διασφαλιστεί ότι η χρηστή διακυβέρνηση στον φορολογικό τομέα θα καταστεί το νέο πρότυπο.»
Ο κατάλογος της ΕΕ καταρτίστηκε κατόπιν αναλυτικής εξέτασης και διαλόγου που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2017 με πολλές περιοχές δικαιοδοσίας τρίτων χωρών. Εκείνες που περιλαμβάνονται στον κατάλογο δεν μπόρεσαν να λάβουν ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση των ελλείψεων που εντοπίστηκαν και δεν συμμετείχαν σε ουσιαστικό διάλογο με βάση τα κριτήρια της ΕΕ. Δεν ανέλαβαν καμία τέτοια δέσμευση σε υψηλό πολιτικό επίπεδο εγκαίρως ενόψει της συνόδου του Συμβουλίου.
Το Νοέμβριο του 2016, το Συμβούλιο καθόρισε κριτήρια:
  • που θα πρέπει να πληροί μια περιοχή δικαιοδοσίας προκειμένου να θεωρείται σύμμορφη όσον αφορά τη φορολογική διαφάνεια,
  • που θα πρέπει να πληροί μια περιοχή δικαιοδοσίας προκειμένου να θεωρείται σύμμορφη όσον αφορά τη δίκαιη φορολόγηση,
  • ότι εφαρμόζονται μέτρα για την καταπολέμηση της BEPS (διάβρωση της φορολογικής βάσης και μετατόπιση των κερδών).
Οι εργασίες σχετικά με τον κατάλογο άρχισαν τον Ιούλιο του 2016 στο πλαίσιο της ομάδας εργασίας του Συμβουλίου που είναι αρμόδια για την εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας της ΕΕ για τη φορολογία των επιχειρήσεων, σε συντονισμό με την Ομάδα υψηλού επιπέδου για φορολογικά θέματα.
Κατά τη διάρκεια του 2017 η ομάδα εργασίας, υποστηριζόμενη από τη γραμματεία του Συμβουλίου, επέβλεψε την αναλυτική εξέταση, τον τεχνικό διάλογο με τις σχετικές περιοχές δικαιοδοσίας και την ανάλυση των φορολογικών τους συστημάτων. Η Επιτροπή παρείχε τεχνική υποστήριξη στη διαδικασία.
Έτσι κατέστη δυνατό να αξιολογηθεί η κατάσταση σε αυτές τις περιοχές δικαιοδοσίας με βάση τα κριτήρια της ΕΕ.
Τον Οκτώβριο του 2017 εστάλησαν επιστολές σε όλες τις σχετικές περιοχές δικαιοδοσίας σχετικά με την έκβαση των εργασιών. Όπου κρίθηκε αναγκαίο, ζητήθηκε πολιτική δέσμευση εντός συγκεκριμένης προθεσμίας για την αντιμετώπιση όλων των ελλείψεων που εντοπίστηκαν.
Οι περισσότερες περιοχές δικαιοδοσίας επέλεξαν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της ΕΕ μέσω εποικοδομητικού διαλόγου και να λάβουν μέτρα για την επίλυση των προσδιορισθέντων προβλημάτων. Υπέβαλαν γραπτώς μια ισχυρή πολιτική δέσμευση, όπως είχε ζητηθεί. Η πρόοδος που σημειώνεται ως προς τις εν λόγω δεσμεύσεις θα παρακολουθείται όπως ορίζεται στα συμπεράσματα του Συμβουλίου.
Για τις περιοχές δικαιοδοσίας που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές, αποφασίστηκε η προσωρινή αναστολή της διαδικασίας. Πρόκειται συγκεκριμένα για χώρες που επλήγησαν από τυφώνες το 2017. Θα τους ζητηθεί να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που εντοπίστηκαν αμέσως μόλις βελτιωθεί η κατάσταση, με στόχο την επίλυσή τους έως τα τέλη του 2018. Πριν από το Φεβρουάριο του 2018 θα τους ζητηθεί να προετοιμάσουν τις επόμενες ενέργειες.
Οι περιοχές δικαιοδοσίας που περιλαμβάνονται στον κατάλογο παροτρύνονται μετ’ επιτάσεως να προβούν στις αλλαγές που τους ζητούνται. Η φορολογική τους νομοθεσία, οι πολιτικές και οι διοικητικές πρακτικές τους έχουν ως αποτέλεσμα ή ενδέχεται να έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια εσόδων για τα κράτη μέλη της ΕΕ.
Εν αναμονή των απαιτούμενων αλλαγών, η ΕΕ και τα κράτη μέλη θα μπορούν να εφαρμόσουν αμυντικά μέτρα. Τα εν λόγω μέτρα, στα οποία περιλαμβάνονται φορολογικά μέτρα αλλά και μέτρα εκτός του τομέα της φορολογίας, θα αποσκοπούν στην πρόληψη της διάβρωσης των φορολογικών βάσεων των κρατών μελών της ΕΕ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ