"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

κ. ΜΑΝΟΥ ΚΟΝΣΟΛΑ,Βουλευτού Δωδεκανήσου Ν.Δ. Κοινοβουλευτική δραστηριότητα


Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ     7 Ιουνίου  2017
                                        

ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Ανεπαρκής και προβληματική η ΚΥΑ για την παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας»

Την άμεση ανάγκη διαμόρφωσης ενός σύγχρονου, λειτουργικού και ευέλικτου νομοθετικού πλαισίου για την παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας, αναδεικνύουν με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι Βουλευτές του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου της Νέας Δημοκρατίας.
Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας,  μαζί με τον Τομεάρχη Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Βουλευτή Κυκλάδων, κ. Γιάννη Βρούτση, τον Αν. Τομεάρχη Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Βουλευτή Λέσβου, κ. Χαράλαμπο Αθανασίου και τον Αν. Τομεάρχη Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Βουλευτή Χίου, κ. Μηταράκη Νότη, επισημαίνουν ότι η σχετική ΚΥΑ που εκδόθηκε δημιουργεί μεγάλα προβλήματα.
Τονίζουν ότι η νέα ΚΥΑ, που εκδόθηκε, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει η τουριστική περίοδος, αντί να απλοποιήσει τις διαδικασίες και να υιοθετήσει βέλτιστες και ευέλικτες πρακτικές, δημιουργεί ανυπέρβλητα εμπόδια που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό μας και δυσχεραίνουν τις προσπάθειες της αυτοδιοίκησης.
Ουσιαστικά, η νέα ΚΥΑ δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα που ανέδειξε η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και αδυνατεί να αντιμετωπίσει την παράκτια ζώνη και τον αιγιαλό ως πόλους ανάπτυξης οικονομικής και τουριστικής δραστηριότητας.
Οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας επισημαίνουν ότι:
- Αντί να απλοποιηθούν και να γίνουν ευέλικτες οι διαδικασίες παραχώρησης χρήσης αιγιαλού και παραλίας, συμβαίνει το αντίθετο. Γίνονται περισσότερο πολύπλοκες, χρονοβόρες και ενισχύονται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
- Συνεχίζεται η σύγχυση και η επικάλυψη αρμοδιοτήτων ανάμεσα στην αυτοδιοίκηση και τη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Οικονομικών. Η σχέση αυτή είναι ετεροβαρής αφού με τη νέα ΚΥΑ θα μειωθούν τα έσοδα των Δήμων, οι οποίοι, όμως, θα πρέπει να συνεχίσουν να καλύπτουν τις υποχρεώσεις και τις δαπάνες καθαρισμού παραλιών και αιγιαλού.
- Το ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο, υποχρεώνει τους Δήμους να έχουν ολοκληρώσει το σύνολο των διαδικασιών παραχώρησης, μέχρι τις 23 Ιουνίου. Για τις περιοχές που δεν θα προχωρήσουν οι διαδικασίες δημοπράτησης και παραχώρησης, η σχετική ευθύνη ολοκλήρωσης τους θα περιέλθει στο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο θα τις ολοκληρώσει έως τις 15 Ιουλίου, στην κορύφωση δηλαδή της τουριστικής περιόδου.
- Στην ΚΥΑ περιλαμβάνονται αναίτιες απαγορεύσεις σε ό, τι αφορά στην παραχώρηση του αιγιαλού και τις παραλίες σε συγκεκριμένες περιοχές για πρώτη φορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περιοχή Αλυκές στην Κω, που περιλαμβάνει χιλιόμετρα ακτογραμμής και στην οποία βρίσκονται πολλά ξενοδοχεία. Η συγκεκριμένη περίπτωση θυμίζει τον χαρακτηρισμό ως δασικής περιοχής του αεροδρομίου του Ελληνικού, πριν από λίγες ημέρες.
- Δεν υπάρχει αντικειμενικός προσδιορισμός του ανταλλάγματος χρήσης αλλά και σαφής οριοθέτηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων από επιχειρήσεις που γειτνιάζουν με τον αιγιαλό ή την παραλία.
Ο νησιώτες Βουλευτές ζητούν:
α) Την άμεση έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με την αυτοδιοίκηση και τους φορείς του τουρισμού, με τη σύσταση ομάδα εργασίας η οποία εντός διμήνου θα καταλήξει σε συγκεκριμένες προτάσεις αλλαγής και βελτίωσης του πλαισίου.
β) Τη διαμόρφωση πρότασης νόμου, μέχρι το τέλος του 2017, που θα στηρίζεται στις προτάσεις που θα προέλθουν από το διάλογο με την αυτοδιοίκηση και τους φορείς, θα αντιμετωπίζουν τα ζητήματα που έθεσε η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και θα θέτει ως κυρίαρχη προτεραιότητα τη δημιουργία ενός σύγχρονου και ευέλικτου θεσμικού πλαισίου για τη βιώσιμη χρήση και αξιοποίηση του αιγιαλού και της παραλίας.


Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης των Βουλευτών.

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς
Κύριο Υπουργό Οικονομικών
Κύριο Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας

ΘΕΜΑ: «Προβλήματα από την ΚΥΑ για την παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας. Άμεση ανάγκη διαμόρφωσης και κατάθεσης ολοκληρωμένης νομοθετικής πρότασης που θα διαμορφώνει ένα σύγχρονο και ευέλικτο πλαίσιο»

Κύριοι Υπουργοί,

Μετά από αδικαιολόγητη και πολύμηνη καθυστέρηση, στις 12 Μαΐου και ενώ ήδη είχε ξεκινήσει η τουριστική περίοδος, εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση για την παραχώρηση της χρήσης αιγιαλού και παραλίας.
Δυστυχώς, η νέα ΚΥΑ αντί να απλοποιήσει τις διαδικασίες και να υιοθετήσει βέλτιστες και ευέλικτες πρακτικές, δημιουργεί ανυπέρβλητα εμπόδια που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό μας και δυσχεραίνουν τις προσπάθειες της αυτοδιοίκησης.
Ουσιαστικά, η νέα ΚΥΑ δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα που ανέδειξε η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και αδυνατεί να αντιμετωπίσει την παράκτια ζώνη και τον αιγιαλό ως πόλους ανάπτυξης οικονομικής και τουριστικής δραστηριότητας.
Είναι σαφές ότι, ενώ η κυβέρνηση καθυστέρησε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, παράλληλα δεν υιοθέτησε καμία από τις προτάσεις της αυτοδιοίκησης και των επιχειρηματιών του τουρισμού, κινούμενη μονομερώς.
Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν υπαρκτά προβλήματα που δημιουργεί η νέα ΚΥΑ, τα οποία μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο μέσα από μια συνολική νομοθετική ρύθμιση.
Συγκεκριμένα:
- Αντί να απλοποιηθούν και να γίνουν ευέλικτες οι διαδικασίες παραχώρησης χρήσης αιγιαλού και παραλίας, συμβαίνει το αντίθετο. Γίνονται περισσότερο πολύπλοκες, χρονοβόρες και ενισχύονται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
- Συνεχίζεται η σύγχυση και η επικάλυψη αρμοδιοτήτων ανάμεσα στην αυτοδιοίκηση και τη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Οικονομικών. Η σχέση αυτή είναι ετεροβαρής αφού με τη νέα ΚΥΑ θα μειωθούν τα έσοδα των Δήμων, οι οποίοι όμως θα πρέπει να συνεχίσουν να καλύπτουν τις υποχρεώσεις και τις δαπάνες καθαρισμού παραλιών και αιγιαλού.
- Το ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο, υποχρεώνει τους Δήμους να έχουν ολοκληρώσει το σύνολο των διαδικασιών παραχώρησης, μέχρι τις 23 Ιουνίου. Για τις περιοχές που δεν θα προχωρήσουν οι διαδικασίες δημοπράτησης και παραχώρησης, η σχετική ευθύνη ολοκλήρωσης τους θα περιέλθει στο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο θα τις ολοκληρώσει έως τις 15 Ιουλίου, στην κορύφωση δηλαδή της τουριστικής περιόδου.
- Στην ΚΥΑ περιλαμβάνονται αναίτιες απαγορεύσεις σε ότι αφορά στην παραχώρηση του αιγιαλού και τις παραλίες σε συγκεκριμένες περιοχές για πρώτη φορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περιοχή Αλυκές στην Κω, που περιλαμβάνει χιλιόμετρα ακτογραμμής και στην οποία βρίσκονται πολλά ξενοδοχεία. Η συγκεκριμένη περίπτωση θυμίζει τον χαρακτηρισμό ως δασικής περιοχής του αεροδρομίου του Ελληνικού, πριν από λίγες ημέρες.
- Δεν υπάρχει αντικειμενικός προσδιορισμός του ανταλλάγματος χρήσης αλλά και σαφής οριοθέτηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων από επιχειρήσεις που γειτνιάζουν με τον αιγιαλό ή την παραλία.
Είναι σαφές ότι η συγκεκριμένη Κοινή Υπουργική Απόφαση δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα υποθετικά λύνει.
Το κυριότερο, όμως, είναι ότι δημιουργεί προβλήματα στην αυτοδιοίκηση, στην οικονομική δραστηριότητα και στον τουρισμό μας.
Η κυβέρνηση οφείλει άμεσα:
α) Να ξεκινήσει έναν ουσιαστικό διάλογο με την αυτοδιοίκηση και τους φορείς του τουρισμού, συστήνοντας ομάδα εργασίας η οποία εντός διμήνου θα καταλήξει σε συγκεκριμένες προτάσεις αλλαγής και βελτίωσης του πλαισίου.
β) Να καταθέσει πρόταση νόμου που να στηρίζεται στις προτάσεις που θα προέλθουν από το διάλογο με την αυτοδιοίκηση και τους φορείς, θα αντιμετωπίζουν τα ζητήματα που έθεσε η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και θα θέτει ως κυρίαρχη προτεραιότητα τη δημιουργία ενός σύγχρονου και ευέλικτου θεσμικού πλαισίου για τη βιώσιμη χρήση και αξιοποίηση του αιγιαλού και της παραλίας.

Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί

1. Εάν γνωρίζουν τα προβλήματα που δημιουργεί το νέο πλαίσιο που διαμορφώνει η ΚΥΑ για την παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας.
2. Προτίθεται η κυβέρνηση να καταθέσει νομοθετική ρύθμιση, μετά από διάλογο, στο τέλος του 2017 για να δημιουργηθεί επιτέλους ένα σύγχρονο, ευέλικτο και λειτουργικό πλαίσιο για την παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας που θα διασφαλίζει τη συνύπαρξη της ιδέας της προστασίας του περιβάλλοντος με την οικονομική δραστηριότητα και την τουριστική ανάπτυξη;


Οι Ερωτώντες Βουλευτές

1.   Κόνσολας Μάνος                                 Βουλευτής Δωδεκανήσου

2.   Βρούτσης Ιωάννης                               Βουλευτής Κυκλάδων

3.   Αθανασίου Χαράλαμπος                      Βουλευτής Λέσβου

4.   Μηταράκης Παναγιώτης (Νότης)         Βουλευτής Χίου




 Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ     10 Ιουνίου  2017
                                        

ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Οι έξι στρατηγικοί στόχοι για μια Πολυκεντρική και Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη»

Τους έξι (6) βασικούς προγραμματικούς και στρατηγικούς στόχους της Νέας Δημοκρατίας για τον τουρισμό, παρουσίασε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Ν.Δ. και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στην Κέρκυρα.
Ο κ. Κόνσολας προδιέγραψε τους έξι στρατηγικούς στόχους της Νέας Δημοκρατίας για τον τουρισμό, ως εξής:
1ον: Αποκλιμάκωση και μείωση των φόρων.
Η πρώτη φάση αποκλιμάκωσης αφορά στην κατάργηση του τέλους διανυκτέρευσης άμεσα, στη μείωση του φορολογικού συντελεστή για τις επιχειρήσεις στο 20% εντός μιας διετίας και  στη μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 30%.
Πρέπει, όμως, όπως είπε, να υπάρχει και μια δεύτερη φάση αποκλιμάκωσης στο ΦΠΑ που αφορά στο τουριστικό προϊόν, αφού με συντελεστές 13% στη διαμονή και 24% στην εστίαση, δεν μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί.
2ον: Αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό.
Η αύξηση των εσόδων για να έχει γραμμικό αλλά, κυρίως, βιώσιμο χαρακτήρα σε βάθος χρόνου, μπορεί να προέλθει μόνο από την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος και από την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Ο στόχος αυτός μπορεί να επιτευχθεί με επενδύσεις μεγάλης κλίμακας στη λογική των σύνθετων τουριστικών εγκαταστάσεων και με το άνοιγμα στην αναδυόμενη αγορά της Ασίας αλλά και σε νέες αγορές.
3ον: Προσέλκυση και ενίσχυση επενδυτικών πρωτοβουλιών.
Ο στόχος  είναι οι επενδύσεις το 2024 να αγγίζουν το 20% του ΑΕΠ, ουσιαστικά, να επενδυθούν 20 δισεκατομμύρια ευρώ στον τομέα του τουρισμού.
Όλα αυτά  προϋποθέτουν ένα νέο χωροταξικό που θα συνδέεται με την ποιοτική αναβάθμιση του Ελληνικού τουρισμού και την έννοια της αειφορίας.
Δομικά στοιχεία του νέου χωροταξικού είναι:
- Η αύξηση της αρτιότητας στις ανεπτυγμένες και στις αναπτυσσόμενες περιοχές.
- Η δημιουργία κινήτρων για επενδύσεις μεγάλης κλίμακας, σύνθετα τουριστικά καταλύματα και για τον εκσυγχρονισμό υφιστάμενων τουριστικών εγκαταστάσεων.
- Αναπροσαρμογή των συντελεστών δόμησης για την ανάπτυξη ήπιων τουριστικών εγκαταστάσεων με σεβασμό στο περιβάλλον και την έννοια της διαμόρφωσης ενός σωστά οργανωμένου χώρου.
- Η θεσμοθέτηση κανονιστικού πλαισίου για την ανάπτυξη εναλλακτικών και νέων μορφών τουρισμού.

4ον: Η διαφοροποίηση του τουριστικού μας προϊόντος, στην κατεύθυνση της δημιουργίας προστιθέμενης αξίας.
Με τη μετεξέλιξη του all inclusive σε ένα νέο και ελκυστικό προϊόν με ελληνική ταυτότητα. Με clusters συνεργασιών ανάμεσα σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις, ακόμα και με μια βεντάλια υπηρεσιών, όπως οι επισκέψεις σε μουσεία ή η διασύνδεσή του και με τον πολιτισμό.
Η δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο τουριστικό μας προϊόν, μπορεί να έρθει μέσα από την ανάπτυξη μορφών τουρισμού για τους οποίους, μέχρι σήμερα, δεν υπήρχε στρατηγικός σχεδιασμός και πρόταξη, όπως ο αστικός τουρισμός, ο τουρισμός υγείας και ο συνεδριακός τουρισμός.
5ον: Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και της κρουαζιέρας με στρατηγικό στόχο τη μετατροπή της Ελλάδας σε Hub της Ανατολικής Μεσογείου.
Στόχος 5.000 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων (με ένα μεγάλο μέρος να αποτελείται από κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς), 500.000 επιβάτες μέσω Homeporting, 6.500.000 επιβάτες Transit και 800 εκ. ευρώ έσοδα.
Όλα αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν με την ανάπτυξη νέων υποδομών στα λιμάνια από τις εταιρείες κρουαζιέρας με σύμβαση παραχώρησης από το ελληνικό δημόσιο. Επίσης, με την άρση των φορολογικών αντικινήτρων για την κρουαζιέρα, την ενίσχυση του προσωπικού και των ηλεκτρονικών υποδομών των προξενείων μας στις χώρες εκτός Σένγκεν για την παροχή βίζας και τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων σε νησιά που αποτελούν προορισμούς κρουαζιέρας.
6ον: Ένα νέο μοντέλο προβολής και προώθησης του τουρισμού μας.
Στο νέο μοντέλο προβολής και προώθησης του Ελληνικού τουρισμού θα υπάρχει τριμερής συμμετοχή (κράτος, αυτοδιοίκηση και ιδιωτική πρωτοβουλία).
Το μοντέλο αυτό μπορεί να αξιοποιήσει την εμπειρία του ΕΟΤ, αλλά και να αποκτήσει πολλαπλασιαστική ισχύ με τη δημιουργία Κεντρικού Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού με τη συμμετοχή Κράτους, ΣΕΤΕ και ιδιωτών που θα αναλάβει την προβολή και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και με τη σύσταση Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμού, τόσο σε περιφερειακό, όσο και σε τοπικό επίπεδο με τη συμμετοχή της αυτοδιοίκησης και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
.

Cairo Palace, Εθν. Μακαρίου 28, 3ος όροφος, 851 00 Ρόδος, Τηλ. 2241077771, 2241034320, Φαξ. 2241034920

Μητροπόλεως 1, γραφείο 301, 105 57 Αθήνα, Τηλ. 2103239365, 2103709341, 2103709342, Φαξ. 2103709340

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ