- Γνωστική, Συναισθηματική ανάπτυξη κατά τη βρεφική παιδική και εφηβική ηλικία
- Γλωσσική ανάπτυξη
- Μοντέλα μάθησης και εκπαίδευσης
- Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης
- Ειδική αγωγή
- Διαπολιτισμική εκπαίδευση
- Διαταραχές κατά την βρεφική, παιδική και εφηβική ηλικία
- Σεξουαλική ανάπτυξη και ταυτότητα
- Διαχείριση θυμού και διαταρακτικών συμπεριφορών στην οικογένεια και το σχολείο
-Φόβοι και φοβίες
- Διαταραχές συναισθήματος και προσωπικότητας
- Παιδί και διαζύγιο
- Διαδίκτυο και παιδί
- Διαχείριση συγκρούσεων και συμβουλευτική
- Ημερομηνίες και Xώρος Διεξαγωγής του Συνεδρίου
- Αθήνα στις 11 & 12 Φεβρουαρίου στο Aegean Omiros College, Πανεπιστημίου 17
- Θεσσαλονίκη στις 18 & 19 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο Κεντρικής Βιβλιοθήκης Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
-Επικοινωνία
Για πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου με e-mail στη διεύθυνση: sinedrio@acadimia.com και στο τηλέφωνο: 6940911716.
Μέλη ΔΕΠ, κάτοχοι διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων, ψυχίατρος και εργαζόμενοι στην ψυχική υγεία, κοινωνικοί επιστήμονες, εκπαιδευτικοί και στελέχη εκπαίδευσης, επιμορφούμενοι στα προγράμματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, φοιτητές και άλλοι ενδιαφερόμενοι
- Γλώσσα συνεδρίου
Επίσημη γλώσσα του συνεδρίου είναι η Ελληνική.
- Οπτικοακουστικά Μέσα
Στις αίθουσες του συνεδρίου θα υπάρχουν projectors και υπολογιστές για παρουσιάσεις με power point.
- Πιστοποιητικά παρακολούθησης
Όλοι οι εγγεγραμμένοι σύνεδροι δικαιούνται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης, τo οποίo θα παραδίδεται από τη Γραμματεία του Συνεδρίου την τελευταία ημέρα του Συνεδρίου.
Μέχρι τον Ιούνιο του 2017 θα εκδοθεί τόμος πρακτικών, που θα περιλαμβάνει όσες εργασίες πληρούν τα κριτήρια, κατόπιν κρίσεως της επιστημονικής επιτροπής.
Θα πρέπει να καταθέσετε τα χρήματα στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό:
ALPHA BANK
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 601002001002081
ΙΒΑΝ GR19 0140 6010 6010 0200 1002 081
- Βήμα δεύτερο
Θα πρέπει να συμπληρώσετε αναλυτικά το Δελτίο εγγραφής https://drive.google.com/file/d/0B8JqrtGNH8BOeGdrLUF2RjRpcUU/view?usp=sharing
- Βήμα τρίτο
Το αποδεικτικό κατάθεσης μαζί με το συμπληρωμένο δελτίο εγγραφής θα πρέπει να τα αποστείλετε στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: sinedrio@acadimia.com ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας..
*Καμία αίτηση συμμετοχής δεν εξετάζεται εάν δεν συνοδεύεται από το απόκομμα κατάθεσης. Στην αιτιολογία κατάθεσης παρακαλείσθε να αναγράφετε το «ονοματεπώνυμό σας» και «Συνέδριο».
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Γενική συμμετοχή € 50
*Συμμετοχή φοιτητών και σπουδαστών € 30
*Συμμετέχοντες στα προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας € 20
*Συμμετέχοντες στo πρόγραμμα Παιδοψυχολογία - Παιδοψυχιατρική του Πανεπιστημίου Αιγαίου ΔΩΡΕΑΝ
Συμμετέχοντες με παρουσίαση εργασίας στο Συνέδριο ΔΩΡΕΑΝ
* (απαραίτητη η προσκόμιση εγγράφου που θα βεβαιώνει την ιδιότητα σας)
- Παρακολούθηση των εργασιών
- Εναρκτήρια τελετή και δεξίωση υποδοχής
- Βεβαίωση συμμετοχής
Δρ Ευστράτιος Παπάνης, Μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Δρ Γεώργιος Κορρές, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Δρ Ελευθερία Σάλμοντ, Σ. Μέλος ΔΕΠ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Δρ Γεώργιος Φρέρης, Παιδοψυχίατρος, Συστημικός Θεραπευτής, Διευθυντής, Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.), Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Γ.Ν.Ν.Θ.Α. “Η ΣΩΤΗΡΙΑ”
Δρ Μυρσίνη Ρουμελιώτου, Συντονίστρια Γραφείου Εκπαίδευσης Ελληνικής Πρεσβείας, Βρυξέλλες
Δρ. Γεώργιος Α. Κουγιουμτζής, Εκπαιδευτικός, Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών & ΑΣΠΑΙΤΕ
Δρ Αικατερίνη Κόκκινου, Μέλος ΔΕΠ , Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων
Δρ Αγνή Βίκη, Ψυχολόγος , Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
Αγγελική Συμεωνίδη
Δρ Ιωάννης Ρες, Στέλεχος Εκπαίδευσης
Δρ Χαράλαμπος Τσίρος, Παιδαγωγός, Κοινωνιολόγος, Μηχανικός Μ.Μ
Ελένη Πρασσά, MSc Κοινωνιολόγος
Δρ Χρυσάνθη Παλάζη, Δρ. Παιδαγωγικής, MSc Σχολικής Ψυχολογίας
Κυρικάκη Έφη, Educational Coach
Διονύσιος Σουρέλης, Ψυχολόγος Μ.Sc., Υπ. Διδάκτωρ Συμβουλευτικής Ψυχολογίας και Ψυχοθεραπείας Παν/μίου Middlesex, Λονδίνου Σοφία Πακλατζόγλου, MSc Θεολόγος, Kοινωνιολόγος, ΜΔΕ Παιδαγωγικής
Σοφία Πακλατζόγλου, MSc Θεολόγος, Kοινωνιολόγος, ΜΔΕ Παιδαγωγικής
Ελισάβετ Γκινάλα, Κοινωνιολόγος
Μαρίζα Παπαϊωάννου, Κοινωνιολόγος
Σταυρούλα Βεγιάζη, Ψυχολόγος
Χρύσα Ταπίνη, Κοινωνιολόγος
Πηνελόπη Αλιάγα, Κοινωνιολόγος
Μυρτώ Μπεσλεμέ, Κοινωνιολόγος
Γιάννης Κωνσταντακόπουλος, Μαθηματικός
Τερέζα Πρασσά, Τεχνικός υποστήριξης ηλεκτρονικών συστημάτων
Κατερίνα Μπαλάσα, MSc Κοινωνιολόγος
Οι προτάσεις θα υποβάλλονται μόνο με e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: sinedrio@acadimia.com με θέμα “Υποβολή εργασίας για Συνέδριο” και με επισυναπτόμενα:
- το έντυπο υποβολής εργασίας συμπληρωμένο: https://drive.google.com/file/d/0B8JqrtGNH8BOUXM2X0h1WUVVeXM/view?usp=sharing
- Την περίληψη εργασίας σε word (250 λέξεις, στα ελληνικά και αγγλικά, με λέξεις κλειδιά)
- Τέλος υποβολής περιλήψεων: 15 Ιανουαρίου 2017
- Η επιλογή των ομιλητών θα ολοκληρωθεί στις 25 Ιανουαρίου.
- Οδηγίες προς συγγραφείς για το πλήρες κείμενο εισήγησης
Το κείμενο αποστέλλεται (με τον τίτλο, τα στοιχεία του/των συγγραφέων και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας) προς την οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου:
- Στοιχεία Επικοινωνίας:
Email: sinedrio@acadimia.com
- Το πλήρες κείμενο της εισήγησης (αυστηρά 3000 λέξεις με τη βιβλιογραφία, APA style) των επιλεγέντων ομιλητών πρέπει να κατατεθεί μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου 2017.
Παράλληλα, οι συγγραφείς πρέπει να αποστέλλουν σύντομο βιογραφικό τους μέχρι 200 λέξεων
Το κείμενο πρέπει να είναι πλήρως στοιχισμένο, με γραμματοσειρά TimesNewRoman, 12, διάστημα γραμμής 1,5 (ή απόσταση 5mm, τουλάχιστον, μεταξύ των γραμμών) και περιθώρια τουλάχιστον 3cm.
- Οι σελίδες πρέπει να είναι αριθμημένες.
• Στην πρώτη σελίδα κάθε κειμένου οπωσδήποτε θα υπάρχει ο τίτλος που πρέπει να είναι σύντομος, δηλαδή να περιλαμβάνει τις υπό εξέταση μεταβλητές και να είναι γραμμένος με έντονα (bold) κεφαλαία γράμματα (TimesNewRoman 12). Τα ονόματα των συγγραφέων να πλαισιώνονται από αριθμούς υποσημειώσεων που θα παραπέμπουν στο κάτω μέρος της πρώτης σελίδας και να αναφέρουν τις ιδιότητες των συγγραφέων. Τα στοιχεία των συγγραφέων πρέπει να περιλαμβάνουν: το ονοματεπώνυμο του συγγραφέα με μικρά γράμματα (TimesNewRoman 12).
• Τα εδάφια και υπο-εδάφια του κειμένου πρέπει να είναι αριθμημένα με αραβικούς αριθμούς (π.χ. 1., 1.1., 1.2., 2., 2.1., 2.1.1.)
• Οι τυχόν πίνακες, οι εικόνες και τα διαγράμματα θα πρέπει να εμφανίζονται στο τέλος του κειμένου, σε ξεχωριστή σελίδα το καθένα και το μέγεθός τους να μην υπερβαίνει εκείνο της σελίδας. Επίσης θα πρέπει να έχουν τίτλο και συνεχή αρίθμηση (π.χ. Πίνακας 1, Πίνακας 2, Εικόνα 1, Διάγραμμα 1), τα οποία θα προηγούνται του πίνακα, της εικόνας ή του διαγράμματος και θα είναι κεντραρισμένα. Η προτεινόμενη θέση τους θα πρέπει να σημειώνεται στο κείμενο.
- Ένταξη βιβλιογραφικών περιοδικών μέσα στο κείμενο
• Oι βιβλιογραφικές πηγές μέσα στο κείμενο παρατίθενται όλες μέσα σε παρένθεση και χωρίζονται μεταξύ τους με ένα κόμμα, π.χ. (Castells, 1998) ή (Habermas, 1984, 1993) ή (Paraskevopoulos&Kirk, 1969, σελ.183) ή (Morin, 1987. Piaget&lnhelder, 1971).
• Αν θέλουμε να ενταχθεί το όνομα του/των συγγραφέα/ων ως μέρος του κειμένου:
Οι Ames και Archer (1988) αναφέρουν …. ή Οι Ames και Archer (1988, σελ. 35) αναφέρουν ….
Ο Meece και οι συνεργάτες του (1988) διαπίστωσαν (για περισσότερους από δύο συγγραφείς).
• Οι πλήρεις βιβλιογραφικές αναφορές θα πρέπει να παραθέτονται στο τέλος του κειμένου . Οι βιβλιογραφικές αναφορές θα γράφονται με αλφαβητική σειρά. Σε περίπτωση που ο ίδιος συγγραφέας έχει γράψει περισσότερα από ένα άρθρα, αυτά θα αναγράφονται χρονολογικά, αρχίζοντας από το παλαιότερο.
Παραδείγματα βιβλιογραφικών αναφορών:
Holland, J. L. (1985). Making vocational choices: A theory of vocational personalities and work environments, (2nd Ed.). Englewood Cliffs, N. Jersey: Prentice Hall.
Goleman, D. (1999). H συναισθηματικήνοημοσύνηστοχώροτηςεργασίας (μτφρ.Μεγαλούδη, Φ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Watson, M. &Stead, G. (1994). A longitudinal study of career decidedness among White South African high school students.JournalofVocationalBehavior, 45, 261-269.
Παπαδόπουλος, Ν. Γ. (1998). Η αποτυχία των μαθητών ως πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος: Επισημάνσεις, κίνητρα και δυνατότητες βελτίωσης. Στο: Α. Ευκλείδη (επιμ.), Τα κίνητρα στην Εκπαίδευση (σελ. 90-107). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παπαϊωάννου, Σ. (1989). Πολυτεχνική εκπαίδευση με κοινωνικοκριτικό περιεχόμενο. – Μια εναλλακτική πρόταση για υπέρβαση της εκπαιδευτικής κρίσης. Στο: Τεχνολογία και Εκπαίδευση, Πρακτικά Γ΄ Διεθνούς Παιδαγωγικού Συνεδρίου. Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, 15-18 Οκτωβρίου 1987 (σελ. 175-204). Αθήνα: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος.
Kaley-Isley, L. (1997). Work in the West: Work and education programs for persons with a serious mental illness. WICHE Westlink Mental Health Development in the Western United States, 18(2).Retrieved 2002 from www.wiche.edu/MentalHealth/Westlink/jum97.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
Ταχ. Διεύθυνση: Κτίριο Διοίκησης,
Λόφος Πανεπιστήμιου, 81100, Μυτιλήνη
e-mail: sinedrio@acadimia.com
Τηλ: 2251036520, 6940911716, 6988019804,
6972192165, 6985586319, 6988069584, 6948711315
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου