"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:Δέσμη παραβάσεων του Μαρτίου: κυριότερες αποφάσεις

Ευρωπαϊκή Επιτροπή 

Δέσμη παραβάσεων του Μαρτίου: κυριότερες αποφάσεις

Βρυξέλλες, 26 Μάρτιος 2015

 Στη μηνιαία της δέσμη αποφάσεων για υποθέσεις παραβάσεων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κινεί διάφορες νομικές διαδικασίες κατά των κρατών μελών που δεν συμμορφώνονται σωστά με τις υποχρεώσεις που υπέχουν δυνάμει του δικαίου της ΕΕ. Οι εν λόγω αποφάσεις καλύπτουν πληθώρα τομέων και αποβλέπουν στην εξασφάλιση της ορθής εφαρμογής του δικαίου της ΕΕ προς όφελος των πολιτών και των επιχειρήσεων.
Η Επιτροπή έλαβε σήμερα 98 αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένων 11 αιτιολογημένων γνωμών και8 παραπομπών στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επίσης, η Επιτροπή θέτει στο αρχείο ορισμένες υποθέσεις στις οποίες τα ζητήματα με τα αντίστοιχα κράτη μέλη έχουν επιλυθεί, χωρίς η Επιτροπή να χρειάζεται να συνεχίσει περαιτέρω τη διαδικασία.
Ακολουθεί συνοπτική παρουσίαση των κυριότερων αποφάσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία παραβάσεων, βλ. MEMO/12/12. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με όλες τις αποφάσεις, μπορείτε να συμβουλευτείτε το μητρώο αποφάσεων για υποθέσεις παραβάσεων.


  1. Παραπομπές στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Απασχόληση: Η Επιτροπή παραπέμπει το ΒΕΛΓΙΟ στο Δικαστήριο λόγω της άρνησής του να αναγνωρίσει πιστοποιητικά εργαζομένων ασφαλισμένων σε άλλο κράτος μέλος
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει το Βέλγιο στο Δικαστήριο λόγω της άρνησής του να αναγνωρίσει έγγραφα διακινουμένων εργαζομένων που πιστοποιούν ότι καταβάλλουν εισφορές κοινωνικής ασφάλισης σε άλλο κράτος μέλος. Θεωρεί ότι οι ισχύοντες κανόνες στο Βέλγιο, οι οποίοι επιτρέπουν στις αρχές να μην αναγνωρίζουν αυτά τα έγγραφα και να υπάγουν μονομερώς τους εν λόγω εργαζομένους στη βελγική κοινωνική ασφάλιση, παραβιάζουν το δίκαιο της ΕΕ.
Η υπόθεση αφορά τα επονομαζόμενα «φορητά έγγραφα A1», που χορηγούνται στους εργαζομένους οι οποίοι αποσπώνται προσωρινά σε άλλο κράτος μέλος και σε άτομα που εργάζονται ταυτόχρονα σε περισσότερες από μία χώρες. Αυτά τα έγγραφα πιστοποιούν ότι οι εν λόγω εργαζόμενοι καταβάλλουν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης στο κράτος μέλος έκδοσης. Σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ, το οποίο επιβεβαιώνεται πάγια από το Δικαστήριο, τα άλλα κράτη μέλη υποχρεούνται να δέχονται τα έγγραφα αυτά, εφόσον δεν έχουν ανακληθεί ή δεν έχουν ακυρωθεί από το κράτος μέλος έκδοσης.
Για να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ή απάτη, υπάρχουν ειδικοί και σαφώς καθορισμένοι κανόνες της ΕΕ για να επαληθεύεται η εγκυρότητα των εν λόγω εγγράφων. Οι εν λόγω κανόνες θέτουν στα άλλα κράτη μέλη προθεσμίες εντός των οποίων πρέπει να απαντούν σε αιτήσεις επαλήθευσης και προβλέπουν μια διαδικασία συμβιβασμού σε περίπτωση διαφωνίας.
(Για περισσότερες πληροφορίες: IP/15/4667Christian Wigand – Τηλ.: +32 229 62253)
 Ενέργεια: Ενεργειακή απόδοση: Η Επιτροπή παραπέμπει την ΟΥΓΓΑΡΙΑ στο Δικαστήριο και προτείνει πρόστιμα, επειδή δεν μετέφερε πλήρως στο εθνικό της δίκαιο τους κανόνες της ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει την Ουγγαρία στο Δικαστήριο για τη μη μεταφορά της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση στο εθνικό της δίκαιο. Στο πλαίσιο της εν λόγω οδηγίας, τα κράτη μέλη της ΕΕ οφείλουν να επιτύχουν ορισμένους στόχους εξοικονόμησης ενέργειας από την 1 Ιανουαρίου 2014 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020. Πρέπει να το εξασφαλίσουν με τη χρήση συστημάτων επιβολής της υποχρέωσης ενεργειακής απόδοσης ή άλλων μέτρων πολιτικής που θα ενθαρρύνουν τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στα νοικοκυριά, στα κτίρια, στη βιομηχανία και στον τομέα των μεταφορών. Τα κράτη μέλη όφειλαν να μεταφέρουν τις υποχρεώσεις της εν λόγω οδηγίας στο εθνικό τους δίκαιο έως τις 5 Ιουνίου 2014.
Με την παραπομπή της Ουγγαρίας στο Δικαστήριο, η Επιτροπή προτείνει την επιβολή ημερήσιου χρηματικού προστίμου ύψους 15.444 ευρώ ανά ημέρα. Το επίπεδο του εν λόγω προστίμου ορίζεται λαμβανομένων υπόψη της διάρκειας και της σοβαρότητας της παράβασης. Σε περίπτωση θετικής απόφασης του Δικαστηρίου, το ημερήσιο πρόστιμο θα πρέπει να αρχίσει να καταβάλλεται από την ημερομηνία που ορίζεται στην καταδικαστική απόφαση του Δικαστηρίου έως ότου ολοκληρωθεί η εν λόγω μεταφορά στο εθνικό δίκαιο. Το τελικό ποσό του ημερήσιου προστίμου θα αποφασιστεί από το Δικαστήριο.
Επιπλέον, έχουν κινηθεί και κατά άλλων κρατών μελών διάφορες διαδικασίες λόγω μη μεταφοράς της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση στο εθνικό τους δίκαιο. Συνολικά, για 27 κράτη μέλη της ΕΕ (όλα πλην της Μάλτας) κινήθηκε διαδικασία επί παραβάσει για μη κοινοποίηση στην Επιτροπή των εθνικών μέτρων μεταφοράς της οδηγίας στο εθνικό δίκαιο (προθεσμία: 5 Ιουνίου 2014). Η Επιτροπή εξακολουθεί να παρακολουθεί την πρόοδο όσον αφορά τη μεταφορά στο εθνικό δίκαιο και την υποβολή σχετικών στοιχείων και θα αντιμετωπίσει τυχόν ελλείψεις κατά τους προσεχείς κύκλους. (Για περισσότερες πληροφορίες: IP/15/4668- Anna-Kaisa Itkonen – Τηλ.: +32 229 56186)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή παραπέμπει τη Γερμανία στο Δικαστήριο λόγω μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με βάση τον άνθρακα στο Moorburg
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει τη Γερμανία στο Δικαστήριο λόγω της μη εφαρμογής των απαιτήσεων της οδηγίας για τους οικοτόπους σε σχέση με την αδειοδότηση μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με βάση τον άνθρακα στο Hamburg/Moorburg. Το εν λόγω έργο ενδέχεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο σε ορισμένα προστατευόμενα είδη ιχθύων, συμπεριλαμβανομένων του σολομού, της ευρωπαϊκής ποταμίσιας λάμπρενας και της θαλάσσιας λάμπρενας, τα οποία περνούν κοντά στον σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη μετάβασή τους από τη Βόρεια Θάλασσα σε περίπου 30 τόπους Natura 2000 στις όχθες του Έλβα, ανάντη του Αμβούργου. Τα είδη βλάπτονται από τη διαδικασία υδροληψίας που χρησιμοποιείται για την ψύξη του σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Όταν επέτρεψε την εγκατάσταση, η Γερμανία δεν είχε διενεργήσει κατάλληλη αξιολόγηση, όπως απαιτείται από την οδηγία, και δεν αξιολόγησε εναλλακτικές διεργασίες ψύξης με τις οποίες θα μπορούσε να αποφευχθεί η θανάτωση των προστατευόμενων ειδών.
(Για περισσότερες πληροφορίες:IP/15/4669Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή παραπέμπει το ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ στο Δικαστήριο για πλημμελή συλλογή και επεξεργασία λυμάτων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει το Ηνωμένο Βασίλειο στο Δικαστήριο λόγω της παράλειψής του να διασφαλίσει τη σωστή επεξεργασία των αστικών λυμάτων σε 17 οικισμούς. Στην ΕΕ, τα κράτη μέλη πρέπει να διαθέτουν επαρκή συστήματα συλλογής και επεξεργασίας των αστικών λυμάτων, αφού τα μη επεξεργασμένα λύματα εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία του ανθρώπου, τα εσωτερικά ύδατα και το θαλάσσιο περιβάλλον.
Η νομοθεσία της ΕΕ σχετικά με την επεξεργασία των αστικών λυμάτων χρονολογείται από το 1991, με μεγάλες προθεσμίες εφαρμογής. Τα κράτη μέλη είχαν προθεσμία έως το τέλος του 1998 για την εξασφάλιση της αυστηρής επεξεργασίας των λυμάτων που προέρχονται από οικισμούς που πραγματοποιούν απορρίψεις σε ευαίσθητες περιοχές. Είχαν προθεσμία έως το τέλος του 2000 για την εξασφάλιση της κατάλληλης επεξεργασίας των λυμάτων που προέρχονται από μεγάλους οικισμούς οι οποίοι πραγματοποιούν απορρίψεις σε μη χαρακτηρισμένα ως τέτοια ύδατα και έως το τέλος του 2005 για τις απορρίψεις από μεσαίου μεγέθους οικισμούς και τις απορρίψεις σε γλυκά νερά και εκβολές ποταμών από μικρούς οικισμούς.
(Για περισσότερες πληροφορίες:IP/15/4672Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Περιβάλλον: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει το ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ στο Δικαστήριο λόγω εκπομπών από μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει το Ηνωμένο Βασίλειο στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) λόγω της μη μείωσης των εκπομπών από τον σταθμό παραγωγής ενέργειας με βάση τον άνθρακα Aberthaw στην Ουαλία. Διαπιστώθηκε ότι οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) στον σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας υπερβαίνουν τα επιτρεπτά όρια.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ σχετικά με τις εκπομπές από μεγάλες εγκαταστάσεις καύσης, τα κράτη μέλη είχαν προθεσμία έως την 1η Ιανουαρίου 2008 για να διασφαλίσουν τη μείωση των εκπομπών ορισμένων ρύπων από τις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Η Aberthaw Power Plant δεν πληροί την απαίτηση της οδηγίας, καθώς λειτουργεί σήμερα βάσει άδειας η οποία θέτει ως όριο εκπομπών NOx τα 1.200 mg/Nm3, σε αντίθεση με το νόμιμα εφαρμοστέο ανώτατο όριο των 500 mg/Nm3 που ορίζεται από την οδηγία. Η Επιτροπή εξέφρασε πρώτα τις ανησυχίες της σε προειδοποιητική επιστολή τον Ιούνιο του 2013, την οποία ακολούθησε αιτιολογημένη γνώμη τον Οκτώβριο του 2014.
(Για περισσότερες πληροφορίες:IP/15/4670Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή παραπέμπει τη ΣΛΟΒΕΝΙΑ στο Δικαστήριο για μη καθαρισμό άκρως εύφλεκτων αποβλήτων ελαστικών επισώτρων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέμπει τη Σλοβενία στο Δικαστήριο λόγω μη συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας της ΕΕ για τα απόβλητα. Η υπόθεση αφορά την παράνομη εναπόθεση αποβλήτων στο Lovrenc και το Dravskem polju, όπου από το 2006 έχουν αποθηκευτεί πάνω από 40 000 τόνοι αποβλήτων. Το 2007 και το 2008 ξέσπασαν εκεί μεγάλες πυρκαγιές.
Οι χώροι υγειονομικής ταφής οι οποίοι λειτουργούν κατά παράβαση της νομοθεσίας της ΕΕ για τα απόβλητα μπορεί να συνιστούν απειλή για την υγεία του ανθρώπου και το περιβάλλον. Πέραν του κινδύνου πυρκαγιάς, ο τόπος είναι ιδιαίτερα ακατάλληλος για χώρους υγειονομικής ταφής, λόγω του ότι βρίσκεται πολύ κοντά σε γραμμή μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης και λόγω του ότι η περιοχή αυτή περιλαμβάνει μία από τις μεγαλύτερες πηγές γλυκού νερού στη χώρα. Η Σλοβενία συμφώνησε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να καθαρίσει τα απόβλητα ελαστικώνεπισώτρων, αλλά η πολύ αργή πρόοδος οδήγησε την Επιτροπή να παραπέμψει τη Σλοβενία στο Δικαστήριο.
(Για περισσότερες πληροφορίες:IP/15/4671Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Φορολογία: Η Επιτροπή παραπέμπει την ΕΛΛΑΔΑ στο Δικαστήριο σχετικά με τον φόρο κληρονομιάς για κληροδοτήματα σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον φόρο κληρονομιάς για κληροδοτήματα σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ ή του ΕΟΧ.
Η ελληνική νομοθεσία αντιμετωπίζει τα κληροδοτήματα σε ορισμένους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς εγκατεστημένους στην Ελλάδα πιο ευνοϊκά από εκείνα που παρέχονται σε παρόμοιους οργανισμούς οι οποίοι είναι εγκατεστημένοι σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ ή του ΕΟΧ. Για ορισμένους ελληνικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς ισχύει αυτομάτως προτιμησιακός φορολογικός συντελεστής 0,5 %, ενώ παρόμοιοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί εγκατεστημένοι σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ ή του ΕΟΧ μπορούν να επωφεληθούν από τον προτιμησιακό φορολογικό συντελεστή μόνο αν στο εν λόγω άλλο κράτος μέλος της ΕΕ ή του ΕΟΧ ισχύει επίσης προτιμησιακή φορολογική μεταχείριση για τα κληροδοτήματα σε ελληνικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Αν δεν πληρούται αυτή η προϋπόθεση της αμοιβαιότητας, ο εφαρμοστέος φορολογικός συντελεστής κυμαίνεται μεταξύ 20 και 40%, ανάλογα με την αξία της φορολογητέας περιουσίας.
(Για περισσότερες πληροφορίες: IP/15/4674- Vanessa Mock - Τηλ. +32 2 29 56194)
 Φορολογία: Η Επιτροπή παραπέμπει την ΕΛΛΑΔΑ στο Δικαστήριο σχετικά με τη διακριτική φορολογική απαλλαγή πρώτης κατοικίας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την απαλλαγή της πρώτης κατοικίας από τον φόρο κληρονομίας, η οποία ισχύει μόνο για τους υπηκόους της ΕΕ που κατοικούν μόνιμα στην Ελλάδα.
Η ελληνική νομοθεσία ευνοεί αποκλειστικά εκείνους τους φορολογουμένους (κληρονόμους) που ζουν ήδη στην Ελλάδα και οι οποίοι συνήθως είναι έλληνες υπήκοοι. Αντίθετα, η νομοθεσία θέτει σε δυσμενέστερη θέση τους κληρονόμους ή κληροδόχους στους οποίους επάγεται ακίνητο στην Ελλάδα αλλά δεν ζουν στη χώρα και οι οποίοι συνήθως είναι αλλοδαποί ή έλληνες υπήκοοι που έχουν ασκήσει τις θεμελιώδεις ελευθερίες τους για εργασία, σπουδές ή διαμονή στην αλλοδαπή.
(Για περισσότερες πληροφορίες: IP/15/4675- Vanessa Mock - Τηλ. +32 2 29 56194)

2 Αιτιολογημένες γνώμες
 Ενέργεια: Η ΙΣΠΑΝΙΑ καλείται να εφαρμόσει σωστά την οδηγία για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε επίσημα από την Ισπανία να εξασφαλίσει την ορθή εφαρμογή της οδηγίας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (2009/28/ΕΚ), ιδίως όσον αφορά τα βιοκαύσιμα. Η οδηγία περιλαμβάνει σημαντικές διατάξεις για την επίτευξη των στόχων του 20% του μεριδίου των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην τελική κατανάλωση ενέργειας και της μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 20% έως το 2020, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990. Επίσης, περιλαμβάνει βασικές διατάξεις σχετικά με επιμέρους στόχους για το συνολικό μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην κατανάλωση ενέργειας κάθε κράτους μέλους και για την επίτευξη του στόχου του 10% του μεριδίου ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στον τομέα των μεταφορών. Τα βιοκαύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, αλλά πρέπει να πληρούν μια σειρά απαιτήσεων βιωσιμότητας: Δεν μπορούν να παραχθούν από περιοχές που έχουν υψηλή αξία βιοποικιλότητας, όπως οι προστατευόμενες περιοχές, ή από περιοχές που αποθηκεύουν μεγάλες ποσότητες άνθρακα, όπως τα δάση και οι τυρφώνες· πρέπει επίσης να εξοικονομούν σημαντικά περισσότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου απ’ ό,τι τα ορυκτά καύσιμα. Αντίθετα με όσα προβλέπονται από την οδηγία, το ισπανικό δίκαιο αναστέλλει την εφαρμογή των κριτηρίων βιωσιμότητας στην Ισπανία για την επίτευξη του στόχου στον τομέα των μεταφορών. Επιπλέον, το ισπανικό δίκαιο αντιμετωπίζει τα βιώσιμα βιοκαύσιμα και τις πρώτες ύλες από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές διαφορετικά, κατά αδικαιολόγητο τρόπο. Η Επιτροπή έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα στις διαδικασίες επί παραβάσει κατά της Πολωνίας και της Πορτογαλίας. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οδηγία για την ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές περιλαμβάνονται στον δικτυακό τόπο της ΓΔ Ενέργειας.(Για περισσότερες πληροφορίες: Anna-Kaisa Itkonen – Τηλ.: +32 229 56186)
 Ενέργεια: Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ καλείται να υποβάλει το εθνικό της σχέδιο δράσης για την ενεργειακή απόδοση
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε επίσημα από την Ουγγαρία να υποβάλει το εθνικό της σχέδιο δράσης για την ενεργειακή απόδοση, που αποτελεί απαίτηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση (2012/27/ΕΕ). Σύμφωνα με την οδηγία, τα κράτη μέλη πρέπει επίσης να καταρτίζουν εθνικά σχέδια δράσης για την ενεργειακή απόδοση (ΕΣΔΕΑ) κάθε τρία έτη. Τα εν λόγω σχέδια πρέπει να αναφέρουν την εκτιμώμενη ενεργειακή κατανάλωση, τα προβλεπόμενα μέτρα ενεργειακής απόδοσης και τις βελτιώσεις που αναμένεται να επιτευχθούν από τα επιμέρους κράτη μέλη της ΕΕ. Μέχρι σήμερα, η Ουγγαρία δεν έχει υποβάλει στην Επιτροπή το ΕΣΔΕΑ της. Το εν λόγω κράτος μέλος δεν είναι το μόνο που δεν έχει υποβάλει ΕΣΔΕΑ, αφού η Σλοβενία και η Ρουμανία επίσης δεν έχουν υποβάλει το τρέχον ΕΣΔΕΑ τους.
Παράλληλα, η Επιτροπή παραπέμπει την Ουγγαρία στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω μη μεταφοράς της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση. Για περισσότερες πληροφορίες, βλ. IP/15/4668. Περισσότερα για τα εθνικά σχέδια ενεργειακής απόδοσης.(Για περισσότερες πληροφορίες: Anna-Kaisa Itkonen – Τηλ.: +32 229 56186)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή καλεί την ΤΣΕΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ να δράσει κατά της ατμοσφαιρικής ρύπανσης
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά από την Τσεχική Δημοκρατία να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ που απαιτεί από τα κράτη μέλη να περιορίσουν την έκθεση των πολιτών στα λεπτά σωματίδια σκόνης (ΑΣ 10) με τον καθορισμό ειδικών οριακών τιμών που πρέπει να τηρούνται.Τα σωματίδια αυτά εκπέμπονται κυρίως από τη βιομηχανία, την οδική κυκλοφορία και την οικιακή θέρμανση, μπορούν δε να προκαλέσουν άσθμα, καρδιαγγειακά προβλήματα, καρκίνο των πνευμόνων και πρόωρο θάνατο. Από τα τελευταία στοιχεία της Τσεχικής Δημοκρατίας προκύπτει ότι παρατηρείται υπέρβαση των μέγιστων ημερήσιων ορίων των σωματιδίων αυτών στην Πράγα, στο Střední Čechy, στο Severozápad, στο Severovýchod (εκτός από το 2008), στο Brno, στο Střední Morava, στο Moravskoslezsko και στο Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek, καθώς επίσης ότι σημειώνεται υπέρβαση των ετήσιων ορίων στο Moravskoslezsko και στο Ostrava/Karviná/Frýdek-Místek. Η Επιτροπή θεωρεί ότι η Τσεχική Δημοκρατία δεν έλαβε τα αναγκαία μέτρα που θα έπρεπε να έχουν θεσπιστεί από το 2005 για την προστασία της υγείας των πολιτών και ζητά από αυτήν να αναλάβει ταχεία και αποτελεσματική δράση, ώστε η περίοδος μη συμμόρφωσης να είναι όσο το δυνατόν συντομότερη. Η σημερινή αιτιολογημένη γνώμη ακολουθεί μια συμπληρωματική προειδοποιητική επιστολή που εστάλη στις 22 Φεβρουαρίου 2013. Αν η Τσεχική Δημοκρατία δεν ανταποκριθεί, η Επιτροπή μπορεί να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της ΕΕ. (Για περισσότερες πληροφορίες: Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή καλεί την ΙΤΑΛΙΑ να βελτιώσει τη συλλογή και επεξεργασία των λυμάτων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά από την Ιταλία να βελτιώσει τη συλλογή και επεξεργασία λυμάτων πολλών οικισμών σε όλη τη χώρα. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, οι πόλεις και οι μεγαλουπόλεις υποχρεούνται να συλλέγουν και να επεξεργάζονται τα αστικά τους λύματα, αφού τα μη επεξεργασμένα αστικά λύματα μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία του ανθρώπου και να προκαλέσουν ρύπανση των ποταμών, των λιμνών, των παράκτιων και των υπόγειων υδάτων και του εδάφους. Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει ότι έως το 2005 πρέπει να έχει καθιερωθεί η δευτεροβάθμια επεξεργασία για όλα τα λύματα που προέρχονται από οικισμούς με ισοδύναμο πληθυσμό μεταξύ 10 000 και 15 000 κατοίκων, καθώς και για τις απορρίψεις σε ευαίσθητες περιοχές όπως τα γλυκά ύδατα και οι εκβολές ποταμών από οικισμούς μεταξύ 2 000 και 10 000 κατοίκων. Η προθεσμία ήταν το 2000 για όλες τις απορρίψεις από οικισμούς με ισοδύναμο πληθυσμό άνω των 15 000 κατοίκων. Από το 1998 έπρεπε να τεθεί σε εφαρμογή αυστηρότερη επεξεργασία για όλες τις απορρίψεις λυμάτων από οικισμούς με ισοδύναμο πληθυσμό άνω των 10 000 κατοίκων, τα οποία απορρίπτονται σε ευαίσθητες περιοχές και στις οικείες λεκάνες απορροής. Η Επιτροπή θεωρεί ότι 817 οικισμοί στην Ιταλία με ισοδύναμο πληθυσμό άνω των 2 000 κατοίκων δεν έχουν εξασφαλίσει τη συλλογή και την επαρκή επεξεργασία των λυμάτων τους. Μεταξύ των μεγαλύτερων πόλεων είναι η Ρώμη, η Φλωρεντία, η Νάπολη και το Μπάρι. Σε ορισμένους οικισμούς δεν εκπληρούται επίσης η υποχρέωση να εφαρμόζεται αυστηρότερη επεξεργασία στα λύματα που απορρίπτονται σε ευαίσθητες περιοχές. Πρόκειται για περίπου 20 περιφέρειες και αυτόνομες επαρχίες: Abruzzo, Basilicata, Bolzano, Calabria, Campania, Emilia Romagna, Friuli Venezia Giulia, Lazio, Liguria, Lombardia, Marche, Piemonte, Puglia, Sardegna, Sicilia, Toscana, Trento, Umbria, Valle d'Aosta και Veneto. Η Ιταλία δεν συμμορφώθηκε επίσης με την απαίτηση για αφαίρεση του φωσφόρου και του αζώτου από απορρίψεις σε 32 ευαίσθητες περιοχές. Από την αλληλογραφία με την Ιταλία επιβεβαιώθηκε η πρακτική αυτή, την οποία θεωρεί η Επιτροπή συστηματική παραβίαση των υποχρεώσεων που υπέχει η Ιταλία στο πλαίσιο της ΕΕ, και, ως εκ τούτου, εστάλη την Ιταλία σχετική αιτιολογημένη γνώμη. Αν δεν ληφθούν συγκεκριμένα μέτρα για να τεθεί τέρμα στις εν λόγω παραβάσεις το συντομότερο δυνατόν, η υπόθεση μπορεί να παραπεμφθεί στο Δικαστήριο της ΕΕ. (Για περισσότερες πληροφορίες: Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή καλεί τη ΓΑΛΛΙΑ να βελτιώσει τις διαδικασίες για τη στρατηγική εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί τη Γαλλία να διασφαλίσει ότι όλα τα έργα και προγράμματα που ενδέχεται να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον εγκρίνονται αφού έχουν ληφθεί υπόψη οι επιπτώσεις τους. Το ισχύον γαλλικό δίκαιο δεν ικανοποιεί ορισμένες υποχρεώσεις στον τομέα αυτό, και ειδικότερα δεν εξασφαλίζει τον λειτουργικό διαχωρισμό μεταξύ της περιβαλλοντικής αρχής και της αρχής λήψης αποφάσεων, οι δύο δε αυτοί ρόλοι καλύπτονται σήμερα, σε ορισμένες περιπτώσεις, από έναν και μόνο οργανισμό. Η κατανομή των αρμοδιοτήτων είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι οι αρχές μπορούν να λαμβάνουν πραγματικά ανεξάρτητες αποφάσεις. Μία ακόμη ανεπάρκεια αφορά τον ελλιπή χαρακτήρα του καταλόγου των έργων και προγραμμάτων που ενδέχεται να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον: η Επιτροπή θεωρεί ότι ο τρέχων κατάλογος έχει ως αποτέλεσμα αδικαιολόγητες εξαιρέσεις από στρατηγικές εκτιμήσεις επιπτώσεων. Η σημερινή επιστολή αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας επί παραβάσει που χρονολογείται από το 2009 και, μολονότι πολλά από τα αρχικά προβλήματα έχουν επιλυθεί, η αργή πρόοδος στα εκκρεμή ζητήματα οδήγησε την Επιτροπή να στείλει στη Γαλλία αιτιολογημένη γνώμη. Η Γαλλία έχει προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσει. Αν δεν υπάρξει ικανοποιητική ανταπόκριση, η υπόθεση μπορεί να παραπεμφθεί στο Δικαστήριο της ΕΕ. (Για περισσότερες πληροφορίες: Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Περιβάλλον: Η Επιτροπή καλεί την ΙΣΠΑΝΙΑ να επανεξετάσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βυθοκόρησης του Guadalquivir
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί την Ισπανία να ακολουθήσει μια συνετή προσέγγιση για την αναβάθμιση της θαλάσσιας πρόσβασης στον λιμένα της Σεβίλλης, και να εκτιμηθούν οι πιθανές επιπτώσεις σε τόπους του δικτύου Natura 2000 καθώς και στον Εθνικό Δρυμό της Doñana. Πρόσφατη επιστημονική μελέτη των ισπανικών αρχών έδειξε ότι η βυθοκόρηση της διώρυγας ναυσιπλοΐας θα είχε σοβαρές επιπτώσεις στο σχήμα και τη βιοποικιλότητα της εκβολής του ποταμού, με τις συνακόλουθες επιπτώσεις στους προστατευόμενους φυσικούς τόπους στην περιοχή. Βάσει της οδηγίας για τους οικοτόπους, κάθε σχέδιο ή έργο που ενδέχεται να έχει σημαντικές επιπτώσεις σε προστατευόμενο τόπο πρέπει να συνοδεύεται από «δέουσα εκτίμηση» των επιπτώσεων. Η οδηγία επιτρέπει σε έργα να προχωρήσουν, παρά την αρνητική εκτίμηση, για λόγους επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζονται αντισταθμιστικά μέτρα για να εξασφαλιστεί ότι διατηρείται η συνολική συνοχή του δικτύου Natura 2000. Δεδομένου ότι η Ισπανία δεν έχει εξετάσει λεπτομερώς τις επιπτώσεις του έργου ή των εναλλακτικών λύσεων, πράγμα που αποτελεί βασική απαίτηση σύμφωνα με την οδηγία, της αποστέλλεται αιτιολογημένη γνώμη. Η Ισπανία έχει προθεσμία δύο μηνών για να απαντήσει. Αν δεν υπάρξει ικανοποιητική ανταπόκριση, η υπόθεση μπορεί να παραπεμφθεί στο Δικαστήριο της ΕΕ. (Για περισσότερες πληροφορίες: Enrico Brivio – Τηλ.: +32 229 56172)
 Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: Η Επιτροπή καλεί την ΙΤΑΛΙΑ και την ΕΣΘΟΝΙΑ να εφαρμόσουν τους κανόνες της ΕΕ για τους οργανισμούς εναλλακτικών επενδύσεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε επίσημα από την Ιταλία και την Εσθονία να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο την οδηγία για τους διαχειριστές οργανισμών εναλλακτικών επενδύσεων (2011/61/ΕΕ) και να κοινοποιήσουν τα μέτρα μεταφοράς στην Επιτροπή. Η εν λόγω οδηγία θεσπίζει το κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο για τους διαχειριστές εναλλακτικών επενδυτικών προγραμμάτων που απευθύνονται σε επαγγελματίες επενδυτές. Τα εναρμονισμένα ευρωπαϊκά πρότυπα που ορίζονται στην οδηγία αποσκοπούν στην ενίσχυση της διαφάνειας των δραστηριοτήτων των διαχειριστών οργανισμών εναλλακτικών επενδύσεων (ΔΟΕΕ) και των κονδυλίων που διαχειρίζονται. Η οδηγία μεταφέρθηκε εν μέρει στο εθνικό δίκαιο από τα δύο κράτη μέλη. Στην περίπτωση της Ιταλίας, δεν έχουν ακόμη κοινοποιηθεί σημαντικά μέτρα σχετικά με τους όρους αποδοχής και έγκρισης των διαχειριστών τω οργανισμών εναλλακτικών επενδύσεων, καθώς και κανόνες σχετικά με τους θεματοφύλακες, τη διαχείριση και την εμπορική προώθηση των οργανισμών εναλλακτικών επενδύσεων και την εποπτεία. Επίσης, η Εσθονία δεν έχει κοινοποιήσει ορισμένους κανόνες που ισχύουν για την έγκριση των διαχειριστών των οργανισμών εναλλακτικών επενδύσεων και τους κανόνες που ισχύουν για τους θεματοφύλακες. Η Ιταλία και η Εσθονία είχαν προθεσμία έως τις 22 Ιουλίου 2013 για τη μεταφορά της οδηγίας στο εθνικό τους δίκαιο. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή έστειλε αιτιολογημένη γνώμη και στις δύο χώρες. Σε περίπτωση που δεν συμμορφωθούν εντός δύο μηνών, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να τις παραπέμψει στο Δικαστήριο και να προτείνει οικονομικές κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 260 παράγραφος 3 της ΣΛΕΕ. (Για περισσότερες πληροφορίες: Vanessa Mock – Τηλ.: +32 225 61 94)
 Φορολογία: Η Επιτροπή ζητά από το ΒΕΛΓΙΟ να ευθυγραμμίσει τους κανόνες του για τη φορολόγηση των μερισμάτων
Οι ισχύουσες βελγικές φορολογικές διατάξεις δεν επιτρέπουν να εκπέσει από το φορολογητέο εισόδημα το εισόδημα που προκύπτει για συμβαλλόμενα μέρη συμβάσεων εμπράγματης ασφάλειας ή δανείου από χρηματοπιστωτικά μέσα που πωλούνται, ενεχυριάζονται ή δανείζονται, σε διασυνοριακές καταστάσεις.
 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι οι διατάξεις αυτές είναι αντίθετες προς την οδηγία για τις μητρικές-θυγατρικές εταιρείες (οδηγία 2011/96/ΕΕ του Συμβουλίου, της 30ής Νοεμβρίου 2011), η οποία προβλέπει τη μη φορολόγηση των κερδών που διανέμονται στη μητρική εταιρία από θυγατρική της η οποία είναι εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος. Οι βελγικές αρχές καλούνται να τροποποιήσουν την εν λόγω νομοθεσία.
Το αίτημα αυτό έγινε με τη μορφή αιτιολογημένης γνώμης, σύμφωνα με τις διαδικασίες της ΕΕ επί παραβάσει. Οι βελγικές αρχές έχουν προθεσμία δύο μηνών για να κοινοποιήσουν στην Επιτροπή τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την ορθή εφαρμογή της οδηγίας. Σε αντίθετη περίπτωση, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει το Βέλγιο στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. (Για περισσότερες πληροφορίες: Vanessa Mock – Τηλ.: +32 225 61 94)
 Φορολογία: ΦΠΑ για τα γεωργικά προϊόντα που δεν προορίζονται για χρήση σε τρόφιμα ή για χρήση στη γεωργική παραγωγή
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά από τη Γαλλία να εφαρμόσει τον κανονικό συντελεστή ΦΠΑ στα γεωργικά προϊόντα που δεν προορίζονται για χρήση σε τρόφιμα ή για χρήση στη γεωργική παραγωγή.
Η Γαλλία επιτρέπει την εφαρμογή μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ σε ορισμένα προϊόντα που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή μη εδώδιμων βιομηχανικών προϊόντων.
Το αίτημα έγινε με τη μορφή αιτιολογημένης γνώμης. Αν η Επιτροπή δεν λάβει ικανοποιητική απάντηση εντός δύο μηνών, μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει τη Γαλλία για την εν λόγω υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. (Για περισσότερες πληροφορίες: Vanessa Mock – Τηλ.: +32 225 61 94)
 Μεταφορές: Η Επιτροπή καλεί τη ΓΕΡΜΑΝΙΑ να βελτιώσει την ασφάλεια των λιμένων της
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ζητήσει από τη Γερμανία να εφαρμόσει ορθά τους κανόνες ασφαλείας λιμένων της ΕΕ (οδηγία 2005/65/ΕΚ) στη Βόρεια Ρηνανία – Βεστφαλία. Η σημερινή αιτιολογημένη γνώμη αποστέλλεται έπειτα από επιθεώρηση που διενήργησε η Επιτροπή και η οποία κατέδειξε ότι ορισμένες απαιτήσεις δεν είχαν εφαρμοστεί επαρκώς, ιδίως οι αξιολογήσεις ασφαλείας λιμένα. Οι εν λόγω κανόνες αποτελούν ένα από τα θεμελιώδη μέσα πολιτικής σε θέματα θαλάσσιας ασφάλειας, με στόχο τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου ασφάλειας σε όλους τους ευρωπαϊκούς λιμένες. Η Γερμανία έχει προθεσμία δύο μηνών για να κοινοποιήσει στην Επιτροπή τα μέτρα που έλαβε με σκοπό την πλήρη εφαρμογή των κανόνων. Διαφορετικά, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει τη Γερμανία για την εν λόγω υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. (Για περισσότερες πληροφορίες: Jakub Adamowicz – Τηλ.: +32 229 50195)

 3. Άλλες σημαντικές αποφάσεις
 Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: Η Επιτροπή κινεί διαδικασίες επί παραβάσει κατά της ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ, της ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ, της ΛΙΘΟΥΑΝΙΑΣ και της ΣΛΟΒΑΚΙΑΣ σχετικά με τους περιορισμούς των επενδυτών για γεωργική γη
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε σήμερα να ζητήσει επισήμως από τη Βουλγαρία, την Ουγγαρία, τηΛιθουανία και τη Σλοβακία να υποβάλουν τις παρατηρήσεις τους σχετικά με τους νόμους που διέπουν την απόκτηση γεωργικής γης. Οι νόμοι αυτοί περιέχουν πολλές διατάξεις οι οποίες, σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ, μπορεί να θεωρηθεί ότι περιορίζουν την ελεύθερη κυκλοφορία των κεφαλαίων και την ελευθερία εγκατάστασης. Κάθε περιορισμός αυτών των βασικών ελευθεριών που προβλέπει η Συνθήκη πρέπει να δικαιολογείται δεόντως και να τηρεί τις αρχές της απαγόρευσης των διακρίσεων και της αναλογικότητας. Ενώ τα κράτη μέλη έχουν τη δυνατότητα να ορίζουν τους δικούς τους κανόνες για την προώθηση της αγροτικής ανάπτυξης, ώστε να διατηρείται η γη για γεωργικούς σκοπούς και να αποφεύγονται τυχόν κερδοσκοπικές πιέσεις στις τιμές της γης, αυτό πρέπει να γίνεται εντός των ορίων του δικαίου της ΕΕ. (Για περισσότερες πληροφορίες: IP/15/4673 - Vanessa Mock – Τηλ.: +32 225 61 94)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ