"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

κ. ΚΩΣΤΑ ΛΑΜΠΟΥ,Δόκτωρος Σχολής Οικονομικών Επιστημών Freie Universitaet Berlin άρθρο:ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΗ "ΟΥΤΟΠΙΑ"

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΗ "ΟΥΤΟΠΙΑ"1
(Πορεία στο φωτεινό μονοπάτι που οδηγεί στη Λεωφόρο του Ουμανισμού)

Γράφει ο Κώστας Λάμπος
«Ένας χάρτης του κόσμου που δεν περιέχει την Ουτοπία
δεν αξίζει να τον κοιτάξεις καν, γιατί αφήνει απ’ έξω τη μόνη χώρα όπου η ανθρωπότητα πάντα θα προσγειώνεται.
Και όταν προσγειωθεί κοιτάζει πέρα και βλέποντας μια
καλύτερη χώρα ξεκινάει για ’κεί. Πρόοδος είναι
η υλοποίηση της μιάς μετά την άλλη Ουτοπίας»
Oscar Wild
«Ο πρώτος άνθρωπος που, έχοντας φράξει ένα κομμάτι γης, και
είπε στο εαυτό του πως αυτό ήταν δικό του και οι άλλοι τον πίστεψαν, αυτός ήταν ο πραγματικός δημιουργός της πολιτικής κοινωνίας. Από πόσα εγκλήματα, πόσους πολέμους και
δολοφονίες, πόση φρίκη και δυστυχία θα είχε γλιτώσει το ανθρώπινο γένος, αν κάποιος ξήλωνε το φράχτη και
φώναζε στους άλλους: ‘Μην ακούτε αυτόν τον απατεώνα και μην ξεχνάτε πως οι καρποί της γης ανήκουν σε όλους μας
και η Γη η ίδια δεν ανήκει σε κανέναν»
Ζαν Ζακ Ρουσσώ
Η ουτοπία δεν είναι παρά η εικόνα που έχουν οι άνθρωποι και οι κοινωνίες για τον εαυτό τους σε μέλλοντα χρόνο. Επειδή όμως το μέλλον, δηλαδή το Αύριο, Μεθαύριο θα είναι Χτες, γι' αυτό η ουτοπία ενυπάρχει στην ανθρώπινη και κοινωνική δράση του Σήμερα, ως σπόρος του Αύριο, ως φωτεινό μονπάτι, που οδηγεί την ανθρωπότητα στον Ουμανισμό, στην Αταξική Κοινωνία. Αν, λοιπόν, ως «Ουτοπία» θεωρήσουμε κάθε απόπειρα για να υπερβούμε τα δεδομένα, κάθε προσπάθεια για να αμφισβητήσουμε την απαράδεκτη υπάρχουσα πραγματικότητα και να σκεφτούμε κάτι που τοποθετείται πέρα από αυτήν και την υπερβαίνει, τότε πρέπει να αξιολογήσουμε θετικά την ουτοπία ως έκφραση μιας σταθερής αγωνιστικής τάσης του ανθρώπου να υπερβαίνει βελτιωτικά τον εαυτό του και τα όριά του. Με αυτή την έννοια, η ουτοπική σκέψη μετατοπίζει διαρκώς τα στενά όρια του υπαρκτού, διευρύνοντας σταθερά την έννοια του εφικτού και επιδιώκοντας κάθε φορά την πραγμάτωση του νοητού και επιθυμητού πραγματοποιοώντας έναν κάθε φορά καλύτερο κόσμο.

Πολλοί, άλλοι σκόπιμα κι’ άλλοι απερίσκεπτα, υποστηρίζουν πως ‘τα συστήματα οι άνθρωποι τα δημιουργούν’ και συνεπώς το γεγονός πως όλα τα μέχρι σήμερα συστήματα ήταν βίαια και καταπιεστικά, αυτό οφείλεται στην ‘ανθρώπινη φύση’2. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι τα συστήματα τα δημιουργούν και τα επιβάλλουν ‘άνθρωποι’, αλλά όχι ‘οι άνθρωποι’, δηλαδή κάποιοι ξεχωριστά και όχι όλοι μαζί, γι’ αυτό άλλωστε και είναι ‘εγωιστικά’, ταξικά, άδικα, καταπιεστικά, καταστροφικά και απάνθρωπα.
Γι’ αυτό δεν συμμερίζομαι την άποψη, πως αυτή είναι η ανθρώπινη φύση, πως δηλαδή ο άνθρωπος είναι θηρίο που φοβάται και είναι αναγκασμένος να φοβίζει και να χρησιμοποιεί κάθε μορφής βία για να επιβιώσει, αφενός μεν, γιατί ο άνθρωπος απόκτησε στη βασανιστική διαδρομή του ‘Λογική Σκέψη’ και ‘συνείδηση κοινωνικού όντος’, και αφετέρου δε, γιατί αυτή η άποψη φορτώνει συνειδητά την "ανθρώπινη φύση" στη Μάνα-Φύση, παραγνωρίζει το ρόλο των κοινωνικών συνθηκών και απαλλάσσει από τις ευθύνες τους, τους εκάστοτε κυρίαρχους εξουσιαστές που διαμόρφωσαν και διαμορφώνουν ακόμα σήμερα εξουσιαστικές κοινωνικές δομές και θεσμούς Φόβου και Βίας, συνθήκες, συγκυρίες και λειτουργίες που παράγουν φρικαλεότητες απόλυτης πείνας, καταστροφικών πολέμων και βαρβαρότητας και με αυτό παράγουν ρόλους και ανθρώπινους χαρακτήρες, παράγουν δηλαδή την ανθρώπινη 'φύση', την οποία προφανώς δεν την παράγει η Φύση.
Πολλοί που συμμερίζονται την ψευτοθεωρία περί ‘ανθρωποθηρίου’, επικαλούνται συνήθως τον Αριστοτέλη που όριζε τον άνθρωπο ως ζώον, ή ακόμα και ως θηρίο. Αποφεύγουν όμως να αναφέρουν πως ο Αριστοτέλης όριζε έτσι τον εκτός κοινωνίας, τον ‘εκτός πόλεως’, και κατά συνέπεια τον ‘εκτός πολιτικής’, με την ευρεία έννοια, άνθρωπο. Γι’ αυτό άλλωστε δίδασκε στα Ηθικά Νικομάχεια ότι, «καμιά από τις ηθικές αρετές δεν είναι έμφυτη στους ανθρώπους [] αλλά έχουμε γεννηθεί με την ικανότητα να δεχόμαστε αυτές τις αρετές και να τελειοποιούμαστε ως προς αυτές με τη συνήθεια»3 [] ζώντας σε κοινωνίες4. Αυτή η άποψη του Αριστοτέλη δείχνει τη βαθιά πεποίθησή του, ότι ο Άνθρωπος συνειδητά επέλεξε να μην είναι θηρίο ή ζώον, αλλά να είναι ‘ζώον πολιτικόν’ και να ζει σε κοινωνίες που θα του επιτρέπουν, μέσα από τη συμμετοχή του, με κάθε τρόπο και σε κάθε ευκαιρία, στις διαδικασίες λήψης και εφαρμογής των αποφάσεων που αφορούν στο κοινωνικό γίγνεσθαι, να ‘ανθρωπεύεται’ ασταμάτητα, με τελικό σκοπό την 'ευδαιμονίαν'5. Τι φταίει, όμως, που οι άνθρωποι δεν ζουν σε κοινωνίες και σε συνθήκες σύμφωνα με τη φύση τους;
Είναι γεγονός ότι δεν υπήρξε ποτέ και δεν υπάρχει πουθενά μία δεδομένη, σταθερή και αμετάβλητη, καλή ή κακή, ανθρώπινη φύση, αλλά ολόκληρη σειρά από ανθρώπινες φύσεις. «Αυτό συμβαίνει γιατί η λεγόμενη ανθρώπινη φύση είναι ιστορική. Κάθε κοινωνία κατασκευάζει τη δικιά της»6, οπότε το πρόβλημα της ανθρώπινης φύσης είναι πρόβλημα, καλής ή κακής κοινωνίας, δηλαδή καλής ή κακής εξουσίας. Ιστορικά οι μορφές εξουσίας μπορούν βασικά να διακριθούν σε μορφή αυτοπροσδιοριζόμενης κοινωνικής συμβίωσης, δηλαδή άμεσης δημοκρατίας και σε διάφορες μορφές αυταρχικής, αντικοινωνικής εξουσίας Φόβου, καταπίεσης και αλλοτρίωσης.
Αυτό σημαίνει πως κάθε κοινωνία που στηρίζεται στο βίαιο κοινωνικό καταμερισμό της εργασίας, στην ακραία ανισοκατανομή του κοινωνικού πλούτου και στην ‘ιερότητα της ιδιοκτησίας’, δηλαδή της συσσωρευμένης κλοπής του προϊόντος της υπερεργασίας των εργαζόμενων, καταλήγει αναγκαστικά σε κοινωνία που τα πάντα πωλούνται και αγοράζονται. Σε κάθε τέτοια κοινωνία η ‘ανθρώπινη φύση’ εκπαιδεύεται στην ανταγωνιστική αγοραπωλησία, για την εξασφάλιση, προνομιακά, σκανδαλώδικα και σε βάρος των άλλων, του ζειν και του ‘ευ ζειν’, οπότε, (και αφού οι κεφαλαιοκράτες κλέβουν τους εργαζόμενους και το κράτος κλέβει με το άδικο φορολογικό σύστημά του φόρους από τους φτωχούς για λογαριασμό των πλούσιων), φαντάζει ‘φυσικό’, ο καθένας να κλέβει όποιον, όταν και όπως μπορεί. Έτσι, καθημερινά συμβαίνει, όπως μας πληροφορούν τα ΜΜΕ:
  • -Δικαστές να πουλάνε, έναντι χρημάτων ή έναντι προαγωγής, αποφάσεις, δικαστηρίων,7
  • -Στρατηγοί να πουλάνε προαγωγές και απολυτήρια στρατού,8 κι’ όχι μόνο,
  • -Καθηγητές πανεπιστημίου να πουλάνε πτυχία, ακόμα και ιατρικής,9
  • -Καθηγητές Τεχνικών Επαγγελματικών Λυκείων να πουλάνε, ακόμα και με τη ‘μέθοδο delivery’, απολυτήρια με ‘άριστα’, για άμεσο διορισμό,
  • -Οι ‘πέντε μεγάλοι νταβατζήδες’ να «εμποδίζουν την κυβέρνηση να εφαρμόσει την πολιτική της»,10
  • -Τα ιερατεία να πουλάνε ‘διαβατήρια’ για τον ‘παράδεισο’, την ‘ευλογία’ τους και ότι μπορούν από την αμύθητη εκκλησιαστική περιουσία ‘τους’,
  • -Αστυνομικοί να πουλάνε προστασία και ναρκωτικά,
  • -Πολιτικοί να πουλάνε νόμους, διευκολύνσεις και υποσχέσεις,
  • -Κάθε λογής ‘αρμόδιοι’ να πουλάνε το καθήκον τους ως εκδούλευση, με αντάλλαγμα τα γνωστά ‘γρηγορόσημα’ και για να περιοριστούμε μόνο ενδεικτικά σ' αυτές τις περιπτώσεις διεφθαρμένων συνειδήσεων εξαιτίας του διεφθαρμένου συστήματος διαχείρισης της κοινωνίας,
  • -«ά-νθρωποι»,, γενικά (με α μικρό και στερητικό), να πουλάνε την πατρίδα τους, την ιστορία τους, τη συνείδησή τους, Ανθρώπους, ακόμα και τα παιδιά τους,
οπότε οι εργαζόμενοι και πολύ περισσότερο οι άνεργοι, για να μπορούν να πουλάνε, όσο-όσο, τη μυϊκή και την πνευματική τους δύναμη, αναγκάζονται να πουλάνε , όσο-όσο, τη σιωπή, την ανοχή και την ψήφο τους.
Γι’ αυτό συμμερίζομαι την άποψη πως αυτός ο αντιφατικός πολιτισμός διαμορφώθηκε, ‘εκ των πραγμάτων’ στην αργόσυρτη και βασανιστική πορεία της Ανθρωπότητας, σταδιακά σαν αποκρυστάλλωμα της σύγκρουσης ανάμεσα στους εκάστοτε εξουσιαστές, που, με την κοινωνική οργάνωση και διαχείριση του Φόβου, έχτιζαν και συνεχίζουν να χτίζουν ακόμα εξουσιαστικές κοινωνίες, με θεσμικές σπηλιές και δεσμά για τους εξουσιαζόμενους, οι οποίοι με τη σειρά τους πάλευαν, παλεύουν και θα συνεχίσουν να παλεύουν, μέχρι την οριστική νίκη τους, για μια ζωή στο Φως, έξω από κάθε λογής σπηλιές και σε κοινωνίες χωρίς Φόβο11.
Συνεπώς και σε τελική ανάλυση η πόλις δεν είναι μια «φυσική» οντότητα, αλλά (για τον Αριστοτέλη μια «φύσει», για τον Πρωταγόρα μια "συμβάσει", δηλαδή "νόμω" και για τον Ρουσώ "θέσει"), μια συνειδητή επιλογή του ανθρώπου, που υπαγορεύεται από το φυσικό λόγο. Είναι «φύσει», μια διαχρονικά μεταβαλλόμενη οντότητα, η οποία μετασχηματίζεται ανάλογα με τις συνθήκες και την ανθρώπινη βούληση. Αποτελεί τον «φυσικό» χώρο διαβίωσης του ανθρώπου, επειδή αυτός τον επέλεξε για να μπορέσει μέσα σ’ αυτόν να επιτύχει τον τελικό του σκοπό, που δεν είναι άλλος από την ελευθερία και ευδαιμονία όλων των μελών της πόλεως, της κοινωνίας και της ανθρωπότητας.

1 Για μια διεξοδικότερη ανάλυση Βλέπε, Λάμπος Κώστας, Αμερικανισμός και παγκοσμιοποίηση. Οικονομία του Φόβου και της Παρακμής, ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ, Αθήνα 2009, σελ. 347-352.
2 «Είναι αμφίβολο εάν η έννοια της ‘ανθρώπινης φύσης’ σημαίνει πράγματι κάτι, αφού η συνείδηση, η συμπεριφορά, οι συνήθειες και αξίες των ανθρώπων παρουσιάζουν τεράστια ποικιλία και επηρεάζονται από την ιστορία και τον πολιτισμό που αναπτύσσεται σε κάθε δεδομένη κοινωνία… Εκείνο που πολλοί θεωρούν ως ανθρώπινη φύση είναι στην πραγματικότητα ένα σύνολο θεωρήσεων και προκαταλήψεων που απορρέουν από την κουλτούρα μιάς συγκεκριμένης κοινωνίας…Η ιδέα ότι η ανθρώπινη φύση μένει αμετάβλητη σαν απολίθωμα, είναι απλά ένα άλλος τρόπος με τον οποίο οι υποστηρικτές του παρόντος συστήματος προσπαθούν να πείσουν ότι και η κοινωνία μένει αμετάβλητη… Η ανθρωπολογία και η ιστορία προσφέρουν επιχειρήματα σε όσους επιθυμούν να αλλάξουν αυτοί οι θεσμοί. Είναι ευαπόδεικτο ότι πολλά από τα εμπόδια στην αλλαγή που έχουν αποδοθεί στην ανθρώπινη φύση, οφείλονται στην πραγματικότητα στην αδράνεια των θεσμών και την εκούσια επιθυμία των ισχυρών τάξεων να διατηρήσουν το υπάρχον καθεστώς», Magdoff Harry and Magdoff Fred, Προσεγγίζοντας το σοσιαλισμό, στο: Σοσιαλισμός για τον 21ο Αιώνα, ό. π. σελ. 30-31
3 «Αι διανοητικαί αρεταί διδάσκονται, ενώ αι ηθικαί γεννώνται εκ της συνηθείας…Επομένως ούτε εκ φύσεως ούτε παρά φύσιν γεννώνται εντός μας αι αρεταί, αλλά ναι μεν εγίναμεν εκ φύσεως επιδεκτικοί δι’ αυτάς, τελειοποιούμεθα όμως με την συνήθειαν», Αριστοτέλους Ηθικά Νικομάχεια, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΦΕΞΗ, Αθήνα χ.χ., (η υπογράμμιση στο πρωτότυπο).
4 Βλέπε σχετικά Hanson Victor Davis και Heath John, Ποιος σκότωσε το Όμηρο; ΚΑΚΤΟΣ, Αθήνα 1999, σελ. 78 κ. επ.
5"∆ιότι, όπως ο άνθρωπος, όταν πεττύχει την πλήρη ηθικοπολιτική του ανάπτυξη, είναι το τελειότερο ζώο, αντίθετα είναι το χειρότερο απ’ όλα, όταν ζει χωρίς νόμους και χωρίς σύστημα απονομής δικαιοσύνης. Η χειρότερη μορφή αδικίας είναι βεβαίως εκείνη που διαθέτει όπλα. Και άνθρωπος γεννιέται έχοντας ως όπλα τις δυνατότητές του για διανοητικές και ηθικές αρετές. Αυτά όμως μπορεί να τα χρησιμοποισει κατεξοχήν και για αντίθετους σκοκούς. Γι’ αυτό ο άνθρωπος χωρίς αρετές είναι το πιο ανόσιο και άγριο ζώο και σχετικά με τις σαρκικές και γαστριμαργικές απολαύσεις το χειρότερο απ’ όλα. Αντίθετα,η δικαιοσύνη συνάπτεται με τους θεσμούς της πολιτικής κοινωννίας. ∆ιότι το σύστημα απονομής δικαιοσύνης είναι η τάξη της πολιτικής κοινωνίας και η δικαιοσύνη είναι απόφανση περί του δικαίου", (Αριστοτέλης, Πολιτικά Α, 1253).
6 Jameso Frederic, Πολιτική της Ουτοπίας, στο: NEW LEFT REVIEW (Ελληνική έκδοση), Επιλογή από τα άρθρα των δυό τελευταίων ετών, ΑΓΡΑ, Αθήνα 2006, σελ.15.
7 Βλέπε στον Ημερήσιο τύπο των τελευταίων ετών για τη δράση του ‘παραδικαστικού και παραεκκλησιαστικού κυκλώματος.
8 Κόκκαλη Βασιλική, «Συγκοινωνούντα δοχεία Παραδικαστικό και Παραστρατιωτικό», στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της 14.01.2007, σελ, 29. Βλέπε επίσης, Σρόϊτερ Αντώνης, «Η απάτη και τα χακί κυκλώματα. Η λίστα της ‘λούφας με τα 71 ονόματα», στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της 14.01.2007, σελ. 27. Βλέπε ακόμα, Κορωναίος Πασχάλης, «Επώνυμοι χωρίς…ονοματεπώνυμα», στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της 14.01.2007, σελ. 25.
9 Γκάλη Όλγα, «Εκατό γιατροί-‘μαϊμού’, χειρουργούν ανά την Ελλάδα», στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της 14.01.2007,σελ. 22. Βλέπε ακόμα, Γκάλη Όλγα, ‘Έτσι λειτουργούσε το κύκλωμα με τα πλαστά πτυχία της ιατρικής’, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της 21-01.2007, σελ. 8. Και Γκουτζάνης Σπύρος και Καρλατήρα Τότα, «Παρέμβαση Γιαννάκου και Αβραμόπουλου για τους γιατρούς-μαϊμού», ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της 21.01.2007, σελ. 10.
10 Κατά δήλωση του ίδιου του πρωθυπουργού, στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ που έγινε στο ‘Οβελιστήριο Μπαϊρακτάρη’ και ‘διέρρευσε’ για να δει το φως της δημοσιότητας, με προφανή στόχο να το γράψουν οι εφημερίδες, να περάσει στις βραδινές ειδήσεις, να χαρούν οι οπαδοί, να φοβηθούν οι ‘νταβατζήδες’ και να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις, για να πάει μπροστά η χώρα. Τόση αφέλεια !
11Βλέπε, Λάμπος Κώστας, Άμεση Δημοκρατία και Αταξική Κοινωνία. Η μεγάλη πορεία της ανθρωπότητας προς την κοινωνική ισότητα και τον Ουμανισμό, ΝΗΣΙΔΕΣ, Θεσσαλονίκη 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ