"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024» με 24 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

κ. ΝΙΚΟΥ ΔΕΝΔΙΑ, ΥΠΑΝ, ομιλία την εκδήλωση που διοργάνωσε το Ίδρυμα «Μαρία Τσάκος»

Σημεία ομιλίας Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Νίκου Δένδια στην εκδήλωση που διοργάνωσε το Ίδρυμα «Μαρία Τσάκος» σε συνεργασία με την Capital Link με θέμα «Η ναυτιλία στον 21ο αιώνα: Προετοιμάζοντας τον κλάδο για το μέλλον»

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το ίδρυμα "Μαρία Τσάκος" και την "Capital Link" για την ευκαιρία που δίνει να συμμετάσχω σε μια εκδήλωση με διακεκριμένους ομιλητές και διακεκριμένο ακροατήριο.
Το Ίδρυμα προωθεί και καλλιεργεί μια μακρόχρονη παράδοση που βασίζεται στις αρχές και τις αξίες μιας εμπνευσμένης περιόδους της ελληνικής ναυτιλίας. Η "Capital Link" είναι μια δυναμική εταιρεία με διεθνή παρουσία και στο κομμάτι της ναυτιλίας.
Επιτρέψτε να κάνω ειδική αναφορά στον κ. Ευθύμιο Μητρόπουλο, πρόεδρο του Ιδρύματος και πρώην Γ.Γ. του ΙΜΟ, ενός αληθινού "ναύτη" των συμφερόντων της ελληνικής ναυτιλίας.
Δεν υπάρχει λόγος να αναφερθώ σε στατιστικά στοιχεία γνωστά σε όλους σας που καταδεικνύουν την υπεροχή και τη δύναμη της ελληνικής ναυτιλίας
Θεωρώ όμως σκόπιμο να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις για την ελληνική ναυτιλία, με βάση την ιστορία του νομοθετικού πλαισίου της χώρας μας για την Ναυτιλία. Δεδομένου του θέματος της σημερινής εκδήλωσης "προετοιμάζοντας την ναυτιλία για το μέλλον" θα αρχίσω λέγοντας ότι η ιστορία μπορεί να μην επαναλαμβάνεται αλλά συχνά υπαγορεύει το μέλλον.
Είναι σε όλους γνωστό το ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο και η ναυτοσύνη των Ελλήνων.


Πριν από 60 χρόνια  η Ελλάδα προσπαθούσε να αντιμετωπίσει τις καταστροφικές ζημιές που άφησε ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος και η εμφύλια διαμάχη.
Εξαιτίας της απουσίας άμεσα διαθέσιμων χρηματικών πόρων, η ελληνική οικονομία βασίστηκε σχεδόν αποκλειστικά από τη χρηματοδότηση του Σχεδίου Μάρσαλ.
Έχοντας να αντιμετωπίσει μια κατεστραμμένη οικονομία και έναν σχεδόν διαλυμένο ναυτιλιακό τομέα,  η τότε κυβέρνηση  παρουσίασε το 1953 μια νομοθετική πρωτοβουλία σχετικά με "επένδυση και προστασία του ξένου κεφαλαίου",  με κυριο σκοπό την προσέλκυση ξένου κεφαλαίου και της επανεκκίνηση της κατεστραμμένης οικονομίας.
Το σχετικό άρθρο 13, επέκτεινε την εφαρμογή της προστασίας του "ξένου κεφαλαίου" και στα πλοία άνω των 1500 (grοss register tonnage) υπό την ελληνική σημαία. Το άρθρο αυτό είναι ακόμα σε ισχύ.
Με αυτή τη πρωτοβουλία, που είχε αυξημένο νομοθετικό κύρος ισάξιο συνταγματικής διάταξης, η ελληνική κυβέρνηση κατάφερε να δημιουργήσει δίκτυ προστασίας για την επένδυση κεφαλαίων και να δώσει τις απαιτούμενες εγγυήσεις στους επενδυτές έτσι ώστε να αρχίσει η παροχή χρηματοδότησης στην ελληνική ναυτιλία.
(...)
Από τις αρχές της δεκαετίας του 80 το επιχειρείν και η ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου στην Ελλάδα απέκτησε αρνητική σημασία, ενώ η ναυτιλιακή δραστηριότητα στοχοποιήθηκε.
Υπήρχε μια γενική αντίληψη ότι η ναυτιλία κέρδισε από το ελληνικό κράτος, ενώ η αλήθεια είναι ότι συνέβη το ακριβώς αντίθετο.
Η ελληνική ναυτιλία είναι ο μόνος τομέας οικονομικής δραστηριότητας που δεν επηρεάστηκε από οικονομικές ή πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα. Η ελληνική ναυτιλία δεν φοροδιέφευγε.
Είναι αλήθεια ότι ο ναυτιλιακός τομέας έχει αγνοηθεί από κάθε είδους στρατηγικό σχεδιασμό της χώρας μας κατά τα τελευταία 30 χρόνια.
Μια πρώτη σημαντική συνεισφορά θα ήταν να σταματήσει το ελληνικό κράτος να βάζει εμπόδια στην ναυτιλιακή δραστηριότητα.
(...)
Πιστεύουμε ότι η ελληνική ναυτιλία μπορεί να γίνει ξανά βασικός μοχλός ανάπτυξης της χώρας.
Η ναυτιλία ανταγωνίζεται σε  δύσκολο διεθνές περιβάλλον, και πολύ απλά δεν γίνεται να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον αντικινήτρων.
Η κυρίαρχη θέση της Ελλάδος στην ναυτιλία μπορεί να συνδυαστεί με την ανάπτυξη ένος ενεργού οικοσυστήματος.
Αυτό το οικοσύστημα πρέπει να υποστηριχθεί από ένα σταθερό και φιλικό φορολογικό και νομοθετικό πλαίσιο.
Σχετικές υπηρεσίες που μπορούν να αναπτυχθούν ως μέρος του οικοσυστήματος είναι οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ασφαλιστικές υπηρεσίες, νομικές υπηρεσίες, συντήρηση, διαμεσολάβηση και αγοραπωλησίες, και θα μπορούσε να αναπτυχθεί μέχρι και εξειδικευμένος τομέας ναυπηγοεπισκευαστικής και ναυπηγοκατασκευαστικής.
Δημιουργώντας ένα σύγχρονο πλαίσιο εκπαίδευσης για τους νέους της θάλασσας που μπορούν να γίνουν οι αυριανοί καπετάνιοι και το πλήρωμα των μελλοντικών υπερσύγχρονων ελληνικών πλοίων, δημιουργούμε συνθήκες για να αντιμετωπίσουμε την ανεργία.
Οι προσπάθειες αυτές πρέπει να στηριχθούν από όλη την ελληνική κοινωνία.
Αντίθετα, πολύ πρόσφατα ακούστηκαν φωνές από πολιτικά κόμματα που δεσμεύονται ότι η σχέση του Ελληνικού Κράτους, με την ναυτιλία και τους Εφοπλιστές θα εξετασθούν από μηδενική βάση.
Σε περίοδο κρίσης δεν μπορούμε να ενθαρρύνουμε αντιλήψεις που έφεραν την χώρα στην σημερινή κατάσταση. Αυτό μοντέλο δεν είναι πλέον βιώσιμο.
(...)
Θέλουμε περισσότερους Έλληνες στα ελληνικά πλοία και πρέπει να βρούμε τρόπο να προσελκύσουμε τα ελληνόκτητα πλοία να υψώσουν την ελληνική σημαία.
(...)
Στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας εφαρμόζουμε ένα αναπτυξιακό σχέδιο με σκοπό να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε ένα επιχειρηματικά φιλικό, ανταγωνιστικό και λιγότερο γραφειοκρατικό οικονομικό περιβάλλον.
Αυτή η προσπάθεια αφορά άμεσα και έμμεσα την ελληνική ναυτιλία.
Αναφέρω χαρακτηριστικά τον τομέα της απλούστευσης των αδειοδοτήσεων (...) τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο για την Εφοδιαστική Αλυσίδα (logistics) την προσπάθεια να δοθεί πρόσβαση στις ελληνικές εταιρεία κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού στα κινεζικά ναυπηγεία, όπου αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται μεγάλος αριθμός ελληνόκτητων πλοίων.
Επίσης,  η κυβέρνηση προωθεί την αποκρατικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, όπου σύμφωνα με την εμπειρία που έχουμε από την επένδυση της COSCO,  πιστεύουμε ότι ο μεν Πειραιάς μπορεί να εξελιχθεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ η Θεσσαλονίκη μπορεί να λειτουργήσει ως κύρια πύλη για την Κεντρική Ευρώπη.
"Τα πλοία είναι εφοδιασμένα με προπέλες και μπορούν να φύγουν" λένε κάποιο παλιοί πλοιοκτήτες ως αντίδρασης στα αντικίνητρα του ελληνικού κράτους.
Ας συμφωνήσουμε ότι πρέπει να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον, ένα οικοσύστημα, μέσα στο οποίο η ναυτιλία θα νιώθει ασφαλής.
Ας αφήσουμε τις ίδιες προπέλες να κατευθύνουν τον τεράστιο στόλο μας, την εθνική περηφάνια, όχι μακριά αλλά κοντά στις ελληνικές ακτές. Ας κάνουμε τον στόλο μας ένα αναπόσπαστο μέρος της οικονομικής αναπτυξιακής στρατηγικής μας, του μέλλοντος και της ευημερίας αυτού του τόπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ