"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

κ. ΓΚΙΚΑ ΧΑΡΔΟΥΒΕΛΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ εισήγηση στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση επί των τροπολογιών που κατέθεσε το Υπουργείο Οικονομικών


Κυρίες και κύριοι βουλευτές,

Θα ήθελα να ενημερώσω το Σώμα για τις τρεις τροπολογίες του υπουργείου Οικονομικών.
Με την πρώτη τροπολογία με γενικό αριθμό 1946/ και ειδικό 132, η κυβέρνηση ανταποκρίνεται στην ανάγκη να δοθεί μια ανάσα σε χιλιάδες συμπολίτες μας, που λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, δεν είναι σε θέση να αποπληρώσουν τα χρέη τους.
Είναι αποτέλεσμα εντατικής προετοιμασίας, ενδελεχούς επεξεργασίας και συντονισμένων ενεργειών.

Η διάταξη αφορά την εξυπηρέτηση όσων οφειλετών  βρίσκονται σε πραγματική αδυναμία να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους λόγω προβλημάτων ρευστότητας.
Συγχρόνως, η Πολιτεία επιδοκιμάζει έμπρακτα τους συνεπείς φορολογούμενους,  που τηρούν τις υποχρεώσεις τους σύμφωνα με παλαιότερο πρόγραμμα ρύθμισης δόσεων, στο οποίο έχουν ενταχθεί.

Συγκεκριμένα, στους φορολογούμενους αυτούς προσφέρεται η δυνατότητα είτε να υπαχθούν στη νέα ρύθμιση είτε να παραμείνουν στην παλαιά ρύθμιση με ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με αυτούς πού ήδη έχουν.

Αναλυτικά, στη νέα ρύθμιση μπορούν να έχουν μεγαλύτερο αριθμό δόσεων, μέχρι και 100, με πολύ μικρότερο επιτόκιο αναδρομικά και ολική ή μερική απαλλαγή από προσαυξήσεις, τόκους και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής, ανάλογα με τον αριθμό των δόσεων.   Αν παραμείνουν στην υφιστάμενη ρύθμιση, εκτός των παραπάνω ευεργετημάτων, τυγχάνουν περαιτέρω μείωσης των προσαυξήσεων κατά 20%.
Συνεπώς, δεν δημιουργούμε δύο ταχύτητες φορολογουμένων ως προς το πλαίσιο ρύθμισης των οφειλών τους, ενώ επιβραβεύουμε όσους στο παρελθόν επέλεξαν να ενταχθούν σε ρύθμιση.

H νέα προτεινόμενη ρύθμιση έχει τα εξής χαρακτηριστικά:


α.  Αφορά όλες τις βεβαιωμένες και ληξιπρόθεσμες οφειλές στη Φορολογική Διοίκηση έως την 1η Οκτωβρίου 2014.

β.   Στη ρύθμιση μπορεί να υπαχθούν φυσικά και νομικά πρόσωπα για ληξιπρόθεσμες οφειλές  μέχρι και 1 εκ ευρώ.

γ.   Προϋποθέσεις για να παραμένει κάποιος στη ρύθμιση είναι η υποβολή των φορολογικών του δηλώσεων καθώς και η πληρωμή των φορολογικών του υποχρεώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ρύθμισης.

δ.   O αριθμός των δόσεων κυμαίνεται από 12 έως και 100 με ευνοϊκό επιτόκιο, που ανέρχεται σε 4,56% ετησίως.

ε. Προβλέπονται απαλλαγές από τις προσαυξήσεις, τους τόκους και τα πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής που φτάνουν μέχρι και το  100% αυτών.

ζ.  Σε όσους ενταχθούν στην εν λόγω ρύθμιση, χορηγείται Φορολογική Ενημερότητα και επέρχεται αναστολή της ποινικής διαδικασίας και της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης.

η.  Σημειώνω, ότι προκειμένου να δώσουμε τη δυνατότητα να ενταχθούν στη ρύθμιση ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός φορολογουμένων, δεν τίθενται εισοδηματικές ή περιουσιακές περιοριστικές προϋποθέσεις υπαγωγής στη ρύθμιση.

στ.  Σημειώνω, επίσης, ότι οι φορολογικές οφειλές μετά την 1η Οκτωβρίου μπορούν να μπουν και αυτές σε ρύθμιση.  Οι ειδικότερες λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης θα καθοριστούν σύντομα με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

Κατ’ αντίστοιχο τρόπο ρυθμίζονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές σε φορείς κοινωνικής ασφάλισης, τις οποίες θα παρουσιάσει ο αρμόδιος υπουργός κ.Βρούτσης.
Με τις παραπάνω ρυθμίσεις διευκολύνουμε τη πλειονότητα των πολιτών.  Σε ό,τι αφορά τους μεγάλους οφειλέτες αποτελεί δέσμευση της κυβέρνησης η ενίσχυση των μέτρων συμμόρφωσης.  Μεταξύ άλλων, για τους μεγάλους οφειλέτες, προχωράμε σε:

i. Αύξηση της αποτελεσματικότητας της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, λαμβάνοντας όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της στελέχωσής της σε 85 τουλάχιστον άτομα.
ii. Πλήρης στελέχωση του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (KEAO).
iii. Βελτίωση της παρακολούθησης των χρεών των μεγάλων οφειλετών μέσω μεγαλύτερης συνδρομής από το ΚΕΦΟΜΕΠ (Κέντρο Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου), με την ενσωμάτωση σε ένα κεντρικό σύστημα όλων των απαραίτητων πληροφοριών από τις τοπικές εφορίες, το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (KEAO) και τα πιστωτικά ιδρύματα, τηρώντας ασφαλώς τη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα.
iv. Επιτάχυνση της διαδικασίας διαγραφής ανεπίδεκτων οφειλών.
v. Άρση των στρεβλώσεων του πλαισίου των πλειστηριασμών με βάση νομοθετική ρύθμιση που πρόκειται να κατατεθεί.
vi. Στελέχωση της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (ΥΕΔΔE) με εξειδικευμένο προσωπικό και παροχή κατάλληλων αρμοδιοτήτων για τη διεξαγωγή ερευνών.
vii. Μέριμνα για την εκπαίδευση και κατάρτιση του προσωπικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων όσον αφορά στη διαδικασία ελέγχων και είσπραξης εσόδων.
viii. Εφαρμογή του νέου συστήματος επιβολής προστίμων και προσαυξήσεων για τις εκκρεμείς φορολογικές υποθέσεις.
ix. Εφαρμογή συστήματος στοχοθεσίας στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων,  που θα διασφαλίζει ότι το προσωπικό αμείβεται ανάλογα με τα προσόντα και τις επιδόσεις του.

Για όσες από τις παραπάνω πρωτοβουλίες απαιτείται νομοθετική ρύθμιση, σκοπεύουμε να υποβάλουμε τη σχετική νομοθεσία στο επόμενο διάστημα. Για τις πρωτοβουλίες που αφορούν διοικητικές πράξεις, θα γίνουν σύντομα όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες.

Με το άρθρο 2 της ίδιας τροπολογίας παρατείνουμε την εφαρμογή του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ (13%) στην εστίαση μέχρι 31/12/2015. Αποτελεί ένα επιτυχημένο μέτρο, που η κυβέρνηση προώθησε μετά από ευρεία διαβούλευση με τους εταίρους, το οποίο απέφερε μεγάλη προστιθέμενη αξία στην τοπική οικονομία, την απασχόληση και βεβαίως τον τουρισμό.
Με άλλη διάταξη μειώνουμε τη φορολογική επιβάρυνση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης κατά 30% στα φυσικά πρόσωπα, από 01/01/2015.
Σε ό,τι αφορά τη διοικητική αναδιοργάνωση του υπουργείου Οικονομικών, διαχωρίζουμε τη Γενική Γραμματεία Οικονομικής Πολιτικής από τη Γενική Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής. Με αυτή την οργανωτική αλλαγή εξασφαλίζεται η λειτουργική και αποτελεσματική χάραξη και εκτέλεση των δημόσιων πολιτικών σε δύο κρίσιμους και διακριτούς τομείς πολιτικής, που υπάγονται στο πεδίο εποπτείας του Υπουργείου Οικονομικών.
Σε ό,τι αφορά το Συμβούλιο Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, προβλέπεται ότι τα καθήκοντα του Προέδρου μπορεί να ανατίθενται, με απόφαση του υπουργού Οικονομικών, στο Γενικό Γραμματέα Οικονομικής Πολιτικής του υπουργείου, ώστε να επιτυγχάνεται ενιαίος συντονισμός.

Με τη δεύτερη τροπολογία  με γενικό αριθμό 1936/ και ειδικό 122 δείχνουμε έμπρακτα την προσήλωση της κυβέρνησης στον εξορθολογισμό κάποιων φορολογικών επιβαρύνσεων, όσο βελτιώνονται τα οικονομικά μεγέθη της χώρας.
Κάνουμε απολύτως σαφές ότι το βιοτικό επίπεδο των πολιτών σταδιακά θα βελτιώνεται, όσο παραμένουμε συνεπείς σε μια υπεύθυνη δημοσιονομική διαχείριση και στη συνέχιση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων.
Συγκεκριμένα, επεκτείνουμε την προστατευτική ρύθμιση για τα άτομα που έχουν αναπηρία ίση ή μεγαλύτερη του 80%, διατηρώντας την εξαίρεση από το τέλος επιτηδεύματος και για τα έτη μετά το 2013.
Ταυτόχρονα, προσπαθώντας να δώσουμε ανάσα στην αγορά ακινήτων, όπου παρατηρείται σημαντική μείωση των συναλλαγών, προχωρούμε σε μια ρύθμιση, που προσαρμόζει το "πόθεν έσχες" κατά την απόκτηση ακινήτων στην εμπορική τους αξία και όχι στην αντικειμενική αξία, όταν αυτή λόγω της ύφεσης είναι υψηλότερη.
 Η εφαρμογή της συγκεκριμένης ρύθμισης ένα-πόκειται σε έλεγχο με κάθε πρόσφορο τρόπο, κατά τον οποίο αν διαπιστωθεί μεγαλύτερο καταβληθέν ποσό, θα λαμβάνεται υπόψη το ποσό αυτό και θα επιβάλλονται αυστηρές κυρώσεις στους παραβάτες.
Με την ίδια τροπολογία, εξορθολογίζεται ο τρόπος φορολόγησης των αγροτών βάσει των τεκμηρίων του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος.  Έτσι, προβλέπεται ότι η διαφορά μεταξύ του τεκμαρτού και του συνολικού εισοδήματος των αγροτών, που ασκούν ατομική αγροτική επιχείρηση, φορολογείται με φορολογικό συντελεστή 13%, αντί του συντελεστή 26% που προβλέπει σήμερα ο Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος.
Επίσης, αποσαφηνίζεται και συμπληρώνεται η διοικητική διαδικασία για την παραχώρηση αιγιαλού- παραλίας σε περιπτώσεις αξιοποίησης ακινήτων από το ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να μειωθεί η γραφειοκρατία και να εξασφαλιστεί η καταβολή δίκαιου τιμήματος προς το Ελληνικό Δημόσιο, που θα αντικατοπτρίζει την αξία του χώρου, όπως προκύπτει από την εκάστοτε μορφή αξιοποίησης.
Ακόμη, με την ίδια τροπολογία τακτοποιούνται θέματα που προκύπτουν κατά την κάλυψη των αντικειμενικών δαπανών μεταξύ συζύγων, στην περίπτωση που το τεκμαρτό εισόδημα ενός εκ των συζύγων υπερβαίνει το συνολικό εισόδημα που δηλώθηκε από αυτόν και τα εξαρτώμενα μέλη του.
Επίσης, προβλέπεται ο εξορθολογισμός της φορολογικής μεταχείρισης των ακινήτων, που ανήκουν σε μετατρεπόμενες επιχειρήσεις κατασκευής ή εκμετάλλευσης ακινήτων, καθώς στην περίπτωση της μετατροπής, επέρχεται μόνον αλλαγή της νομικής μορφής του φορέα εκμετάλλευσης και όχι αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος.

Με την τρίτη τροπολογία με γενικό αριθμό 1934/και ειδικό 120, επιχειρείται η αξιοποίηση των ακινήτων που περιέρχονται στο ΤΑΙΠΕΔ.
Προωθούμε ταχύτερες διαδικασίες έξωσης καταπατητών ακινήτων του ΤΑΙΠΕΔ με βάση το νομοθετικό πλαίσιο περί διακατοχικών διαφορών του Δημοσίου.
Επιπρόσθετα, δίνεται η δυνατότητα στο ΤΑΙΠΕΔ να προχωρήσει στην ανανέωση και παράταση συμβάσεων συμβουλευτικών υπηρεσιών, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αποκρατικοποιήσεων μέχρι την ολοκλήρωση των αντίστοιχων έργων.
Επίσης, για λόγους προστασίας του δημόσιου συμφέροντος παρέχεται η δυνατότητα σε δικαστικές υποθέσεις, όπου διάδικος είναι το Δημόσιο, η επίδοση των δικαστικών εγγράφων να γίνεται όχι μόνο στον αντίδικο αλλά και στον δικηγόρο του.
Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη συζήτηση των υποθέσεων, ακόμη και σε περίπτωση που είναι δύσκολη η επίδοση των σχετικών εγγράφων στον αντίδικο.
Παράλληλα, προκειμένου να διασφαλίσουμε επαρκέστερα τα συμφέροντα του Δημοσίου αλλά και για λόγους τήρησης της συνταγματικής τάξης, οριοθετείται η σχετική δυνατότητα του Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος για δέσμευση, τόσο ως προς τις προϋποθέσεις όσο και ως προς την χρονική διάρκειά της.
Τέλος προχωράμε στη θεσμική θωράκιση και  βελτίωση της λειτουργίας της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης Ελέγχων (ΕΛΤΕ), παρέχοντας στην Αρχή αυτή, άρτια νομική υποστήριξη με την ίδρυση γραφείου Νομικού Συμβούλου του Κράτους και καθιστώντας πιο διαφανές το πλαίσιο λειτουργίας της με την υπαγωγή των δαπανών της στον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Κυρίες και κύριο βουλευτές,

Πιστεύω και ελπίζω ότι όλες οι πτέρυγες της Βουλής θα τοποθετηθούν θετικά στις διατάξεις αυτές, που είναι προς όφελος πολλών συμπολιτών μας και ενισχύουν την κοινωνική μας συνοχή.

Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ