"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024» με 24 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥQ Κατασκευάζοντας μια ταινία





«Να λύνεις προβλήματα»: Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ όταν ρωτήθηκε «τί σημαίνει για σας η κατασκευή μιας ταινίας;». 

Το 92 Art παρουσιάζει ένα εκτεταμένο σεμινάριο με αντικείμενο τη σκηνοθεσία στον κινηματογράφο, με διδάσκοντα καθηγητή το σκηνοθέτη και σεναριογράφο Δημήτρη Μπαβέλλα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Στο σεμινάριο αυτό έχουμε σκοπό να συνδυάσουμε τη θεωρία με την πρακτική του κινηματογράφου. Οι μαθητές μετά από μια σειρά προβολών, ασκήσεων και master classes, καλούνται να κατασκευάσουν μια μικρού μήκους ταινία αντιμετωπίζοντας όλες τις αντιξοότητες αλλά απολαμβάνοντας παράλληλα τη χαρά της τελικής δημιουργίας. 

Πριν από την προετοιμασία για το γύρισμα των ταινιών, θα γίνουν εισαγωγικά μαθήματα με τις βασικές αρχές του κινηματογράφου, προβολές και ανάλυση σημαντικών φιλμ στην ιστορία του σινεμά, ασκήσεις σκηνοθεσίας και σεναρίου καθώς και παρουσιάσεις με διάφορους καλεσμένους από τον χώρο του σινεμά. 

Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει τουλάχιστον από ένα masterclass που θα αφορά τη Διεύθυνση Φωτογραφίας, το Μοντάζ και την Υποκριτική από επαγγελματίες του χώρου. 

Η δομή των μαθημάτων θα έχει ως εξής:


Πρώτο Μέρος
Στο πρώτο μέρος θα ασχοληθούμε με την προβολή, ανάλυση ταινιών και τη θεωρητική διδασκαλία του κινηματογράφου. Οι ταινίες πάνω στις οποίες θα επιλέξουμε να δουλέψουμε θα αποτελέσουν το αντικείμενο των ασκήσεων: Ο κάθε μαθητής, λειτουργώντας ως σκηνοθέτης ή/και καλλιτεχνικός συντελεστής θα έχει τη δυνατότητα να αποδώσει μια σκηνή ή μια συρραφή από σκηνές της επιλογής του στο μάθημα, λειτουργώντας κάτω από συνθήκες γυρίσματος. 

Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι ο συμμετέχων στο σεμινάριο θα μπορεί να σκηνοθετήσει ή να ερμηνεύσει μια σκηνή, επεμβαίνοντας ουσιαστικά και δημιουργικά σε ένα κινηματογραφικό έργο υπό μορφή άσκησης. Να βάλει τη δική του οπτική σε μια κλασική σκηνή, ασχολούμενος με όλα τα επιμέρους στοιχεία που την αποτελούν (διεύθυνση ηθοποιών μπροστά από την κάμερα, σκηνοθετική προσέγγιση, καλλιτεχνική διεύθυνση κλπ). Να αποκτήσει δηλαδή την πρωταρχική εμπειρία. 

Οι μαθητές θα χωρίζονται σε ομάδες ανάλογα με τη σκηνή πάνω στην οποία θα δουλέψουν. Μετά από μια πρώτη προσέγγιση στην εκάστοτε σκηνή, οι ασκήσεις θα κινηματογραφούνται από τους ίδιους τους μαθητές έτσι ώστε να αποκτούν και πρακτική τριβή με τα τεχνικά ζητήματα του γυρίσματος μιας ταινίας (ντεκουπάζ, γωνίες λήψης κτλ.), δρώντας ενεργά ως σκηνοθέτες. Παράλληλα, μέσα από μια σειρά απλών ασκήσεων στη συγγραφή μιας ιστορίας, θα ψάχνουμε τα βασικά ζητούμενα ενός ηθοποιού μέσα σε ένα ρόλο και μια συγκεκριμένη σκηνή. 

Θεματικές ενότητες πρώτου μέρους
- Κάστινγκ 
- Συμπεριφορά ηθοποιού στο γύρισμα
- Μικρο-υποκριτική 
- Τι ζητάει ένας χαρακτήρας σε ένα σενάριο; 
- Πώς αυτό έρχεται στο προσκήνιο από τον ηθοποιό; 
- Συγγραφή ιστορίας μέσα από συγκεκριμένα δεδομένα (κομμάτι ταινίας, κεντρικό χαρακτήρα, μια ενδεικτική φωτογραφία), περιγραφή χαρακτήρα που προκύπτει μέσα από σενάριο ή/και δεδομένα.

Δεύτερο Μέρος
Απώτερος σκοπός του πρώτου μέρους είναι το γύρισμα μιας μικρού μήκους ταινίας εξ ολοκλήρου από τους μαθητές στο δεύτερο μέρος των μαθημάτων. Βασισμένοι στην προηγούμενη εμπειρία, οι μαθητές θα οργανώσουν, θα προετοιμάσουν και εντέλει θα γυρίσουν μια ταινία μικρού μήκους. 

Κατόπιν, η ταινία θα μονταριστεί, θα ολοκληρωθεί και θα είναι έτοιμη για προβολή, ακόμη και εκτός σεμιναρίων (για παράδειγμα σε κάποιο Φεστιβάλ).

Το σενάριο της ταινίας που θα γυριστεί, θα βασίζεται σε ιδέες των μαθητών και θα έχει προετοιμαστεί και τελειοποιηθεί στα πλαίσια του μαθήματος.

Θεματικές ενότητες δεύτερου μέρους
- Τελική Γραφή Σεναρίου/Σεναρίων που πρόκειται να γυριστούν
- Ντεκουπάζ/Shooting Script: Ανάλυση των σκηνών του σεναρίου σε πλάνα, αισθητικό ύφος της ταινίας
- Προπαραγωγή-Προετοιμασία για το γύρισμα της ταινίας (ανεύρεση χώρων, πρόβες με τους ηθοποιούς, τεχνικές απαιτήσεις, τελικές αλλαγές)
- Γύρισμα της ταινίας 
- Μοντάζ / Αποπεράτωση της ταινίας
- Προβολή της ταινίας


Σχετικά με το μάθημα
Στα πλαίσια του σεμιναρίου ΔΕΝ θα γίνουν μαθήματα χειρισμού κάμερας και προγραμμάτων μοντάζ. Το σεμινάριο κατευθύνεται προς την κατασκευή μιας ταινίας και όχι την εκμάθηση τεχνικών ζητημάτων. Τα μόνα τεχνικά ζητήματα που θα τεθούν προς συζήτηση είναι ότι όσα έχουν άμεσα να κάνουν με το σκηνοθετικό ύφος μιας ταινίας και αυτά από την πλευρά του σκηνοθέτη και όχι του τεχνικού.

Πρόθεσή μας είναι η ταινία να γυριστεί αποκλειστικά με τη συνδρομή των μαθητών οι οποίοι θα κληθούν να βρουν οτιδήποτε απαραίτητο για να ολοκληρωθεί το φιλμ μόνοι τους, εκ των ενόντων, όπως ακριβώς συμβαίνει στον κόσμο του κινηματογράφου. Αυτό φυσικά με επίβλεψη και, όταν κριθεί απόλυτα αναγκαίο, επέμβαση.

Στο τέλος των μαθημάτων, κάθε ένας που θα έχει παρακολουθήσει όλο το σεμινάριο θα έχει μια πλήρη εικόνα του πώς γυρίζεται μια ταινία.

Το σεμινάριο είναι ανοιχτό σε όλους χωρίς να απαιτείται προηγούμενη σχετική εμπειρία. 

Ενδεικτικές ώρες και ημέρες
Τρεις (3) ώρες την εβδομάδα για τρεις μήνες για το πρώτο μέρος
Τρεις (3) ώρες την εβδομάδα για τρεις μήνες για το δεύτερο μέρος 

Δηλώστε συμμετοχή στα τηλέφωνα: 6944 446690 & 6932906691 ή στείλτε μας email στο 92artplace@gmail.com γράφοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας και το σεμινάριο που σας ενδιαφέρει.

Κόστος: 55 ευρώ/μήνα + Φ.Π.Α.
Έναρξη μαθημάτων: Οκτώβριος 2014
(Οι μέρες & ώρες των μαθημάτων θα συμφωνηθούν μεταξύ του διδάσκοντα και των μαθητών.)

Χώρος διεξαγωγής: Χώρος Τέχνης 92 Art 
(Αρτέμωνος 92, Δάφνη. 5 λεπτά από τη στάση του μετρό "Άγιος Ιωάννης").

Δίδεται βεβαίωση παρακολούθησης.

----------------------------------------------

Δημήτρης Μπαβέλλας
Βιογραφικό και Φιλμογραφία

Ο Δημήτρης Μπαβέλλας γεννήθηκε στο Νέο Κόσμο. Σπούδασε σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου και έλαβε σεμινάρια υποκριτικής από τον Δημήτρη Μαυρίκιο στο «Θέατρο των Αλλαγών». Έχει σκηνοθετήσει μικρού μήκους ταινίες, ντοκιμαντέρ, βιντεοκλίπ, τηλεοπτικές εκπομπές, εταιρικά βίντεο κ.α. Ακόμη, έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως μουσικός παραγωγός στους ραδιοσταθμούς “Flash 96.1” και «Μελωδία». 
Το 2005 έλαβε υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές σκηνοθεσίας στο εξωτερικό από το ΙΚΥ. Το 2008 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του στη σκηνοθεσία στο Northern Film School (Leeds, UK). 
Το 2009 σκηνοθέτησε την πρώτη του θεατρική παράσταση με τίτλο «ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα» η οποία ανέβηκε στο 104 Θέατρο Κέντρο Λόγου και Τέχνης.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του με τίτλο Runaway Day προβλήθηκε στο Διαγωνιστικό Τμήμα του 19ου Διεθνούς Φεστιβάλ του Σαράγιεβο (2013). Στη συνέχεια προβλήθηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ της Αυστρίας (Βιεννάλε), στο 68ο Φεστιβάλ Εδιμβούργου, στις αθηναϊκές αίθουσες για τρεις εβδομάδες και συνεχίζει να παίζεται εντός και εκτός συνόρων.

Έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους σημαντικότερους έλληνες ηθοποιούς όπως η Μαρία Σκουλά, ο Μάκης Παπαδημητρίου, ο Χρήστος Στέργιογλου, ο Ερρίκος Λίτσης, η Υβόννη Μαλτέζου κ.α.

Φιλμογραφία

Runaway Day (86’, S-16mm, 2013)
Παραγωγή: Vox Productions, Δύο Τριάντα Πέντε, Sklavis Film Lab, 
Online Recording Masters

Θετικό; (8’, HD, 2010) 
Παραγωγή: Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS, ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., t-short

Πίσω από τις γρίλιες (17’, 35mm, 2009)
Παραγωγή: The Northern Film School, ΕΡΤ Α.Ε., Εργαστήρια Σκλαβής-Άγγελος Αργυρούλης, Δημήτρης Μπαβέλλας

anticlockwise (8’, 35mm, 2007)
Παραγωγή: The Northern Film School, Δημήτρης Μπαβέλλας

Βραβείο ΑΑντρικού Ρόλου για τον Νταν Άτκινσον (Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου 2008)


Φύλακας Άγγελος (35 mm, 15’, 2004)
Παραγωγή: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, ΕΡΤ Α.Ε.

Βραβεία Σκηνοθεσίας και Μοντάζ (Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου 2005)

2ο Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, Βραβείο 1ου Ανδρικού Ρόλου, Βραβείο Μουσικής, Βραβείο Ενδυματολογίας, Βραβείο Ήχου (4ο Φεστιβάλ “Μικρές Πρεμιέρες” 2005)
Φώτα (συν-σκηνοθεσία, 35 mm, 11’, 2002) 
Βραβείο Μοντάζ (Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου 2003)

αγοραφοβία (16 mm, 10’, 2001) 

Τις παραπάνω ταινίες καθώς και μεγάλο μέρος της δουλειάς του σκηνοθέτη μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει στο:http://vimeo.com/bavellas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ