"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ κ.VICTOR PONTA,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΚΟΙΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Δηλώσεις του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά
και του Πρωθυπουργού της Ρουμανίας κ. Victor Ponta


Α. Σαμαράς: Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό της Ρουμανίας κ. Ponta και να τον καλωσορίσω στη χώρα μας. Με ικανοποίηση μπορώ να σας πω ότι είχαμε μια πολύ γόνιμη, εποικοδομητική συζήτηση σε θέματα κυρίως διμερούς συνεργασίας, τρόπους δηλαδή περαιτέρω προώθησης των ήδη σημαντικών καλών σχέσεων που έχουμε με τη Ρουμανία σε όλους τους τομείς.
                Η Ελλάδα έχει επενδυτές που έχουν κάνει σημαντικές επενδύσεις στη χώρα αυτή.Ενημέρωσα τον κ. Ponta για τις πρόσφατες εξελίξεις στα θέματα Ελληνικού ενδιαφέροντος. Θα έλεγα ότι ανταλλάξαμε απόψεις για τα θέματα της ανάγκης Ανάπτυξης των χωρών μας. Ανταλλάξαμε, βεβαίως, απόψεις και επί Ευρωπαϊκών θεμάτων, στα οποία έχουμε διαπιστώσει απόλυτη συμφωνία.
Από πλευράς μου, βεβαίως, ανέλυσα και τις προτεραιότητες της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και θέλω να τονίσω ξεκάθαρα, ιδιαίτερα προς το φίλο λαό της Ρουμανίας ότι η Ελλάδα ενθέρμως υποστηρίζει την ένταξη της Ρουμανίας στο χώρο Schengen.
Τόσο εγώ όσο ο κ. Ponta, εκφράσαμε την επιθυμία μας να συμβάλουμε στην προώθηση της ένταξης των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στους Ευρωπαϊκούς, στους Ευρωατλαντικούς θεσμούς, με τήρηση βέβαια, όλων των κανόνων και όλων των αρχών που προβλέπονται, για να υπάρχει καλύτερη γειτονία, καλύτερη οικονομική Ανάπτυξη στην περιοχή αυτή.

Συζητήσαμε, επίσης, θέματα σχέσεων της Ευρώπης με γειτονικές της περιοχές- θα έλεγα την Ανατολική και τη Νότια γειτονία- θέματα μετανάστευσης, τους νέους θεσμούς της Ευρώπης για να αντιμετωπίσουμε την οικονομική κρίση. Μιλήσαμε σε βάθος για την Ευρωπαϊκή ενεργειακή και περιβαλλοντική πολιτική, την ανάγκη ενίσχυσης της διμερούς συνεργασίας των δυο χωρών στον ενεργειακό τομέα.
                 Συμφωνήσαμε ότι σε θέματα περιφερειακού ενδιαφέροντος η Τριμερής Συνεργασία Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας αποτελεί ένα σημαντικό όχημα συντονισμού, που μπορεί να πάρει και μια ιδιαίτερη μορφή στο θέμα που λέγεται Ενέργεια στην περιοχή μας.
                Συζητήσαμε για τη συνεργασία των χωρών μας στο πλαίσιο των περιφερειακών οργανισμών και πρωτοβουλιών, όπως είναι η Διαδικασία Συνεργασίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας στον Εύξεινο Πόντο. Συμφωνήσαμε ότι η σύμπτωση της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ρουμανικής Προεδρίας της Διαδικασίας Συνεργασίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης, μπορεί κι αυτή να συμβάλει στην καλύτερη προοπτική των χωρών της περιοχής.
                Θέλω να πω ότι η σημερινή συνάντηση με τον φίλο Ρουμάνο Πρωθυπουργό είναι μια επιπλέον απτή απόδειξη των εξαιρετικών σχέσεων των δύο χωρών μας. Είναι ένα ακόμα βήμα, σημαντικό, για την προώθηση αυτών των σχέσεων. Και είναι και ένα στοιχείο το οποίο δείχνει πραγματικά, χειροπιαστά, ότι είμαστε έτοιμοι και με την προσωπική φιλία- ας μου επιτρέπει να πω- που αναπτύσσεται μεταξύ μας, να προωθήσουμε ακόμη πιο έντονα τις Ελληνο-ρουμανικές σχέσεις.
                Ακόμα μια φορά, κ. Πρωθυπουργέ, καλώς ήρθατε στην Αθήνα!

V. Ponta: Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την εξαιρετική πρόσκληση και για την εξαιρετική υποδοχή, που είχα εδώ στην Αθήνα από την αρχή. Όπως σας είπα, είμαι θαυμαστής της Ελληνικής προσπάθειας που κάνετε τόσο εσείς ως Πρωθυπουργός κ. Σαμαρά όπως και η Κυβέρνηση σας αλλά και ο Ελληνικός λαός, για να μπορείτε να διατηρήσετε τη σταθερότητα στην Ελλάδα, για να μπορείτε να προσφέρετε διάφορες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ελληνικός λαός σε αυτή την τόσο δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης αλλά και της κοινωνικής κρίσης. Όπως ξέρετε, η Ρουμανία, όπως και η Ελλάδα, πέρασε από δυσκολίες τα τελευταία χρόνια.
Και βεβαίως εδώ, θα ήθελα να σας πω ότι θαυμάζω ακόμα περισσότερο την προσπάθεια που κάνετε εσείς κ. Πρωθυπουργέ, κ. Σαμαρά, να ξεπεράσετε αυτά τα προβλήματα και είμαι σίγουρος ότι ναι, οι δυσκολίες έχουν περάσει τόσο για εσάς, για την Ελλάδα, όσο και για τη Ρουμανία. Και βεβαίως, για τις χώρες μας υπάρχει μια θαυμάσια προοπτική για να έχουμε μια περαιτέρω Ανάπτυξη της οικονομίας, να έχουμε μια περαιτέρω Ανάπτυξη των σχέσεων των χωρών μας. Το ίδιο, θα ήθελα να σας πω ότι θαυμάζω τη σταθερότητα σας και τη σταθερή σας θέση για να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε όλα τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τον εθνικισμό, με το φασισμό, τόσο στη Ρουμανία όσο και στην Ελλάδα. Έτσι, όπως ξέρετε, είμαστε φίλοι, είμαστε συνεργάτες, δουλεύουμε μαζί στα διάφορα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στα διάφορα περιφερειακά προγράμματα. Πιστεύουμε πάρα πολύ σε αυτά τα προγράμματα.
Η Ελλάδα σε αυτή την περίοδο εξασφαλίζει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και εδώ θα ήθελα να σας πω τα θερμά μου συγχαρητήρια για όλα τα αποτελέσματα, για αυτό το πολύ δύσκολο εξάμηνο που εσείς αναλάβατε την Προεδρία. Όπως ξέρετε, η Ελλάδα εξασφαλίζει αλλά και η Ελληνική Κυβέρνηση εξασφαλίζει τις Ευρωπαϊκές θέσεις και σήμερα συζητήσαμε και σας πληροφόρησα για τις τελευταίες εξελίξεις, για τις τελευταίες ενέργειες που γίνονται στη Μολδαβία και στη Γεωργία, που, όπως ξέρετε, πέρσι στο Vilnius είχαν το κουράγιο να πάρουν μια απόφαση για να έρχονται πολύ πιο κοντά  στην Ευρωπαϊκή Ένωση, να διασχίζουν την περίοδο της προ-ένταξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στους διάφορους θεσμούς της Νοτιο-Ανατολικής Συνεργασίας. Εγώ θα ήθελα να πω ότι έκανα λίγο lobbying υπέρ της Μολδαβίας και θα ήταν πολύ ωραία να κάνετε μια επίσκεψη. Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, που δείχνει τη θερμή υποστήριξη του ζητήματος της Μολδαβίας θα ήταν ένα μήνυμα, για την υποστήριξη της στο δρόμο της ένταξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και ελπίζουμε να μπορούμε να δώσουμε αυτά τα καλά νέα στο Chisinau και εσείς ως Πρωθυπουργός της Ελλάδας και ως χώρα που προεδρεύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θα κάνετε αυτή την επίσκεψη στο Chisinau.
Εδώ θα ήθελα να πω ότι ένα μήνυμα που έρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ένα μήνυμα ενθάρρυνσης  του λαού της Ουκρανίας, ότι η Ουκρανία πρέπει να έρθει πολύ πιο κοντά στα ζητήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να είμαστε πολύ πιο κοντά, να συνυπάρξουμε σε αυτή την οικογένεια, σε όλους τους θεσμούς, στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Βεβαίως, στη συνέχεια να μπορούμε να δουλέψουμε από κοινού για την ένταξη και της Ουκρανίας στους Ευρωπαϊκούς οργανισμούς.
 Θέλω να ευχαριστήσω την Ελληνική Κυβέρνηση για την υποστήριξη που δίνει σε όλα τα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που εφαρμόζονται στη Ρουμανία. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε για την υποστήριξη σας για την ένταξή μας στη συνθήκη Schengen και υπάρχουν κάποια τελευταία ζητήματα που θέλω να συζητήσουμε, να διευκολύνουμε. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ τόσο επίσημα όσο και ανεπίσημα. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Πρωθυπουργό κ. Σαμαρά για την υποστήριξη που δίνει στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία για την ένταξη τους στην Ευρωπαϊκή οικογένεια, τη συνθήκη Schengen.
                Έχουμε συζητήσει και για τις οικονομικές συναλλαγές και εδώ θα ήθελα να σας πω ότι πάρα πολλές Ελληνικές επιχειρήσεις, που έχουν επενδύσει στη Ρουμανία, που δραστηριοποιούνται στη Ρουμανία και που έχουν δημιουργήσει πάρα πολλές θέσεις εργασίας στη Ρουμανία είναι ωφέλιμο και για τους δυο λαούς. Και βεβαίως, με αυτό τον τρόπο μπορούμε να αντιμετωπίζουμε από κοινού το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα, την ανεργία των νέων. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ιταλία ξέρουμε ότι υπάρχουν πάρα πολλοί Ρουμάνοι μετανάστες, θέλουμε οι νέοι να μπορούν να έχουν τη δυνατότητα να έχουν μια θέση εργασίας στη σημερινή κοινωνία. Γιατί αλλιώς μακροπρόθεσμα, αλλά και βραχυπρόθεσμα θα δούμε ότι όλες οι ενέργειες μας δυστυχώς δεν θα έχουν το θεμιτό αποτέλεσμα.
Θα ήθελα να αναφερθώ στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η οικονομία στις  χώρες μας και στη Ρουμανία και στην Ελλάδα, εμείς μπορούμε να πούμε ότι έχουμε αναπτύξει πολύ καλές σχέσεις, είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί πλέον στην Ευρωπαϊκής Ένωσης.  Οι τιμές στην ενέργεια είναι σχετικά καλές, οπότε μπορούμε από εδώ και πέρα να έχουμε κάποιες κοινές ενέργειες και προς όφελος και των δυο χωρών και της Ρουμανίας και της Ελλάδας. Από αυτή την πλευρά, θα ήθελα να αναφερθώ στα διάφορα οικονομικά project  που δουλεύουμε από κοινού. Ελπίζουμε ότι θα ξεπεράσουμε τον φραγμό του 1 τρισ. ευρώ. Το ισοζύγιο των τρεχουσών συναλλαγών είναι στα 976 εκατ. ευρώ. Τώρα πρόσφατα στη συνάντηση που είχαμε και στις συζητήσεις που είχαμε με τον κ. Πρωθυπουργό, είδα ότι οι διαφορές που είχαμε στην προώθηση για τον παγκόσμιο ποδοσφαιρικό γεγονός που θα λάβει μέρος φέτος στη Βραζιλία. Η μοναδική μάχη που έγινε και που εμείς χάσαμε να είναι αυτή και να είναι και η μοναδική μάχη που βρεθήκαν και οι δύο χώρες αντιμέτωπες. Βεβαίως ο αθλητισμός ενώνει τους λαούς.
Ευχαριστώ πάρα πολύ και σας εύχομαι να έχετε μια πολύ ευχάριστη μέρα, όχι επειδή ήρθα εγώ επίσκεψη εδώ, αλλά επειδή είχατε μια μακροχρόνια περίοδο διαπραγματεύσεων με την Τρόικα και βεβαίως αυτό βοηθάει πάρα πολύ στην Ανάπτυξη της Ελλάδας. Γιατί όπως ξέρουμε μια ευήμερη Ελλάδα, σημαίνει και μια ευήμερη Ρουμανία.
Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δημοσιογράφος: Όπως ξέρετε, ο Πρόεδρος της Δούμας, της Ρωσίας έχει ζητήσει την ανεξαρτητοποίηση της  Υπερδνειστερίας. Θα ήθελα να ξέρω ποια είναι η θέση  της Ρουμανίας αλλά και της Ελλάδας  σχετικά με αυτή την επιστολή. Επειδή ξέρουμε ότι η Ελλάδα κατέχει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Α. Σαμαράς: Κοιτάξτε τα ζητήματα αυτά βρίσκονται συνεχώς στην ατζέντα των συζητήσεων της Ευρώπης. Όπως γνωρίζετε η Ευρώπη έχει τοποθετηθεί καθαρά υπέρ μιας  ειρηνικής λύσης των θεμάτων αυτών που όμως η λύση αυτή θα σέβεται την ακεραιότητα των χωρών. Το ίδιο ξεκάθαρα δήλωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση και για την Ουκρανία. Αποσχιστικές κινήσεις θα έλεγα ότι δεν βοηθούν καθόλου. Κινήσεις δηλαδή που κλιμακώνουν την ένταση, δεν μπορούν να βοηθήσουν. Αλλά και κινήσεις οι οποίες κλιμακώνουν όχι μόνο την εσωτερική αλλά και τη διεθνή ένταση, δημιουργώντας έτσι βλαπτικές συνέπειες τόσο για την Ευρώπη όσο και για τους εμπλεκόμενους.
Επομένως, εγώ είμαι κατηγορηματικά αντίθετος σε ότι  θα οδηγούσε σε διχασμό μέσα σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης και γιατί να μην πω ότι είμαι και κατηγορηματικά αντίθετος σε ότι θα οδηγούσε σε αφορμές κλίματος ψυχρού πολέμου μέσα από τέτοιες εξελίξεις. Εμείς επιδιώκουμε παντού την αποκλιμάκωση της έντασης μέσα από τις δημοκρατικές διαδικασίες, τις προβλεπόμενες από το Διεθνές Δίκαιο και μέσα από μια βιώσιμη ειρήνη των χωρών της Ευρώπης.

V. Ponta: Θα ήθελα να υπογραμμίσω και να συγχαρώ τη θέση της Ελληνικής Προεδρίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση την υποστήριξη που έχουμε για τις ενέργειες από κοινού που μπορούνε να δείξουν στην Κυβέρνηση της Μολδαβίας αλλά και του λαού της Μολδαβίας ότι ο δρόμος προς την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ο μόνος σοβαρός δρόμος που μπορεί να τον ακολουθήσει. Γι’ αυτό έχουμε συζητήσει σήμερα. Πριν από τις 25 Μαΐου οι Μολδαβοί πολίτες να μπορούν να κυκλοφορήσουν  στην Ευρώπη χωρίς απαιτούμενη βίζα.
Έχουμε συζητήσει εδώ με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, η Μολδαβία και η Γεωργία τον Ιούλιο αν μπορούμε να υπογράψουμε μια συνθήκη προένταξης  στην Ευρωπαϊκή Ένωση και θεωρώ ότι πραγματικά ζητήματα που προσπαθεί να επιλύσει η Ευρωπαϊκή  Ένωση για τη Μολδαβία και για τη Γεωργία για να μπορούν να διατηρήσουν την αυτονομία τους, να μπορούν να είναι δηλαδή πάντα ένα βήμα πριν από τον κίνδυνο που έρχεται από την Ανατολή και να αισθάνονται ότι έχουν υποστήριξη τόσο η Ρουμανία όσο και η Ελλάδα προσπαθούνε να υποστηρίξουνε πάντα και με κάθε τρόπο τη δημοκρατία της Μολδαβίας. Και για αυτό το λόγο και από αυτή την πλευρά, θεωρώ ότι όλες οι δράσεις που κάνει η Ρουμανία ξεχωριστά από την Ευρωπαϊκή  Ένωση, γιατί εμείς υποστηρίζουμε και τα έργα υποδομής στην Μολδαβία και σε ότι αφορά τον ενεργειακό τομέα. Δηλαδή, να μην είναι τόσο εξαρτημένη από τη Ρωσία στον ενεργειακό τομέα. Αυτό είναι κάτι που η Ρουμανία μπορεί να κάνει περισσότερο για τη Μολδαβία σε σχέση με την Ευρωπαϊκή Ένωση επειδή είμαστε και γειτονικές χώρες.
Εδώ θα ήθελα να αναφερθώ στην υποστήριξη που δίνει η Ρουμανική Κυβέρνηση στην Κυβέρνηση της Μολδαβίας και στον Πρόεδρο Liang. Η Κυβέρνηση του Βουκουρεστίου έχει κάθε υποχρέωση να βοηθήσει στη συνέχεια στην υποστήριξη της ένταξης της Μολδαβίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.  Βεβαίως εμείς υποστηρίζουμε την Κυβέρνηση που εξασφαλίζει την προένταξη της Μολδαβίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και για αυτό το λόγο αμέσως θα έχουμε έναν πολύ πιο εντατικό διάλογο. Είμαι σίγουρος ότι η Ελλάδα που έχει τώρα την Προεδρία, όπως και η Ιταλία που θα έχει στη συνέχεια την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης  θα βοηθήσουν πάρα πολύ στην ένταξη της Μολδαβίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Εμείς πρέπει να τους βοηθήσουμε, να τους υποστηρίξουμε και όχι να είμαστε αντιμέτωποι. Αν είναι να διαλέξουμε μεταξύ του κ. Voronin και του κ. Liang, εγώ επιλέγω τον κ. Liang.

Α. Σαμαράς: Πρώτα από όλα είναι παράλειψη μου που δεν συνεχάρην τη Ρουμανική Κυβέρνηση για αυτή τη βοήθεια που μέσα σε δύσκολες ώρες, γιατί δύσκολες οικονομικές ώρες είναι για όλους μας, προσφέρει σήμερα στη Μολδαβία. Και θέλω να καταστήσω σαφές ότι ως Ευρωπαϊκή Προεδρία, εμείς επιζητούμε την πολύ γρήγορη συμφωνία προένταξης και την πολύ γρήγορη υλοποίηση της συμφωνίας, που άλλωστε αυτά έχουν υπογραφεί στο Vilnius για τις βίζες. Και θέλω τέλος να πω στον αγαπητό Ρουμάνο συνάδελφό μου ότι θα επισκεφτώ ως Πρόεδρος τη Μολδαβία στις 8 Απριλίου, ακριβώς προκειμένου να συμβολιστεί και να σηματοδοτηθεί αυτή η στενή σχέση που ελπίζουμε να έχει η χώρα αυτή με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Δημοσιογράφος: Η ερώτηση μου αφορά και τους δύο. Προφανώς θα έχετε συζητήσει για τις εξελίξεις στην Ουκρανία. Θέλω να κάνω πιο συγκεκριμένο το ερώτημα. Μετά και το δημοψήφισμα που έγινε στην Κριμαία, ποιες πρέπει να είναι από εδώ και στο εξής πιστεύετε οι εξελίξεις;

V. Ponta: Έτσι όπως ξέρετε η Ρουμανία είναι μια χώρα που είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι πολύ κοντά γεωγραφικά με την περιοχή της κρίσης, με την Κριμαία. Γι’ αυτό το λόγο ήμασταν πάρα πολύ δραστήριοι, έχουμε προσπαθήσει να έχουμε μια σαφή θέση τόσο στο επίπεδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και στο επίπεδο του ΝΑΤΟ. Βεβαίως, αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Κριμαία είναι αντιμέτωπο με το Διεθνές Δίκαιο. Υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να επιλύσουμε στην Ουκρανία. Υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να επιλύσουμε στην Κριμαία και βεβαίως, υποστηρίζω τη θέση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την τόσο σταθερή θέση που έχει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την επίλυση αυτών των ζητημάτων και όχι να φτάσουμε πάλι σε έναν ψυχρό πόλεμο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε το Διεθνές Δίκαιο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε τα σύνορα και την αυτονομία των χωρών της περιοχής τόσο περισσότερο, επειδή έτσι όπως ήταν και η προηγούμενη ερώτηση, αν δεν μπορούμε να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα, αν δεν μπορούμε να επιλύσουμε αυτό το πρόβλημα θα έχουμε προβλήματα που θα εξαπλωθούν και σε άλλες χώρες. Έχουμε το πρόβλημα της Υπερδνειστερίας, έχουμε το πρόβλημα της Γεωργίας. Οπότε, εδώ οι Ευρωπαϊκοί φορείς όπως και το ΝΑΤΟ πρέπει να έχουν μια πολύ σταθερή σχέση, μια πολύ σίγουρη θέση. Πρέπει να έχουν ενέργειες από κοινού, πραγματικές θέσεις για να μπορούν να βρουν λύσεις τόσο για την Ουκρανία όσο και στη Γεωργία. Να ξέρουν και να καταλαβαίνουν ότι υπάρχει μια σαφή υποστήριξη από τη δική μας την πλευρά.

Α. Σαμαράς: Και αυτό που είπα προηγουμένως για την Υπερδνειστερία μπορείτε να το εντάξετε ως θέση δική μου και για το θέμα της Ουκρανίας, δηλαδή ότι η Ευρώπη έχει δημόσια και καθαρά τοποθετηθεί υπέρ μιας ειρηνικής λύσης που σέβεται την εδαφική ακεραιότητα και την ενότητα αυτών των χωρών. Και επαναλαμβάνω ότι αποσχιστικές κινήσεις δεν βοηθούν. Κατά τα άλλα, καλύπτομαι πλήρως από την απάντηση που έδωσε ο συνάδελφος Πρωθυπουργός της Ρουμανίας. Άλλη μια φορά σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το ταξίδι σας που κάνατε στην Αθήνα και θα είμαστε σε συνεχή, άλλωστε, επαφή.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ