"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, ομιλία στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης

Ομιλία του Υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο, Αξιοποίηση Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις»
Κυρίες και κύριοι Βουλευτές,
Αδιαμφισβήτητα η δημοσιονομική, οικονομική και κατ’ επέκταση χρηματοοικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων έπληξε συθέμελα την ελληνική οικονομία.
Μείωσε τα εισοδήματα των νοικοκυριών μας, αποσταθεροποίησε τα δημόσια οικονομικά και απείλησε τη χρηματοπιστωτική μας σταθερότητα.
 Η οικονομική αδυναμία στην οποία περιήλθαν πολλά νοικοκυριά και επιχειρήσεις στη χώρα μας οδήγησαν δυστυχώς στη ραγδαία αύξηση των καθυστερούμενων οφειλών φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων προς το Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία και προς τα πιστωτικά ιδρύματα, των οποίων βασικός μέτοχος έχει καταστεί το Δημόσιο, δηλ. το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

Η ελληνική πολιτεία έσπευσε ωστόσο ως όφειλε να λειτουργήσει προστατευτικά για τα νοικοκυριά.
Δόθηκε η δυνατότητα στους οφειλέτες του Δημοσίου να ρυθμίσουν με ευνοϊκούς όρους τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους ενώ ανάλογες προβλέψεις υπήρξαν και για όσους έχουν οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία. Επίσης, προβλέφθηκε η απαγόρευση των πλειστηριασμών α΄ κατοικίας για το έτος 2013.
Ειδικότερα, όμως, για τις οφειλές προς τα πιστωτικά ιδρύματα αυτό που απαιτείται πλέον είναι μια πιο στοχευμένη, ορθολογική και κοινωνικά δίκαιη αντιμετώπιση του μη εξυπηρετούμενου ιδιωτικού χρέους.
Για αυτό με αυτή την νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης  προβλέπεται η σύσταση του Κυβερνητικού Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.
Δηλαδή, ενός ανώτατου κυβερνητικού οργάνου, σκοπός του οποίου θα είναι η προετοιμασία ενός μόνιμου μηχανισμού υποστήριξης και διαχείρισης του ιδιωτικού χρέους.
Ωστόσο, πέρα από το μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό η κυβέρνηση, όπως είχε δεσμευτεί, θα συνεχίσει να προστατεύει την α’ κατοικία των Ελλήνων πολιτών που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα εξυπηρέτησης χρέους. 
Έτσι, για το 2014, το νομοσχέδιο προβλέπει ένα πολύ πιο συνεκτικό πλαίσιο προστασίας των δανειοληπτών που βρίσκονται σε πραγματική αδυναμία εξυπηρέτησης του χρέους τους. 
Όπως θα σας εξηγήσει ο κ. Χατζηδάκης στην ουσία θα εξακολουθήσει να εφαρμόζεται το ισχυρότερο στην Ευρώπη πλαίσιο προστασίας των πιο αδύναμων οικονομικά στρωμάτων.
Παράλληλα, όμως, εξασφαλίζεται ότι δεν θα συνεχίσει να υφίσταται καθεστώς προστασίας για όσους έχουν κατά τεκμήριο τη δυνατότητα να εξυπηρετούν το χρέος τους, εις βάρος του υπόλοιπου κοινωνικού συνόλου. Διότι αυτό αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας και της κοινωνίας, αφού διαμορφώνει στρατηγικούς κακοπληρωτές.  Όλοι στην περίπτωση αυτή θα αρχίσουν να αναρωτιούνται αν είναι πράγματι κορόιδα που καλούνται να καλύψουν αυτούς ακριβώς τους στρατηγικούς κακοπληρωτές. 
Αλλά, επειδή αυτά είναι ζητήματα που θα τα καλύψει εκτενώς ο Υπουργός Ανάπτυξης θα ήθελα να αναφερθώ όσο πιο γρήγορά γίνεται στις διατάξεις που εμπίπτουν αμιγώς στην αρμοδιότητα της δική μου, του Υπουργείου Οικονομικών.
Με τις προτεινόμενες διατάξεις που αφορούν των Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων επιδιώκεται η προσαρμογή της νομοθεσίας περί εισπράξεως των δημοσίων εσόδων στις διατάξεις του νέου Κώδικα Φορολογικής  Διαδικασίας, ο οποίος τίθεται σε ισχύ την 1.1.2014. Ειδικότερα:
1. Απλοποιείται η διαδικασία της βεβαίωσης και της είσπραξης.
2. Δίνεται για πρώτη φορά στον οφειλέτη, επί οικειοθελούς συμμόρφωσης, να επιλέγει ο ίδιος, μεταξύ περισσοτέρων χρεών του, πιο θα εξοφληθεί, ενώ έως τώρα τη σειρά αυτή καθόριζε η φορολογική αρχή.
3. Ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με την αποστολή και την κοινοποίηση ατομικής ειδοποίησης, προ αναγκαστικής εκτέλεσης, η οποία για πρώτη φορά προβλέπεται νομοθετικά ότι αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την λήψη μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης κατά της ακίνητης περιουσίας ενός οφειλέτη.
4. Προβλέπεται ότι τόσο οι οφειλές των στρατευμένων, αλλά και οι οφειλές των ανηλίκων, για όσο διάστημα αυτοί στερούνται της προβλεπόμενης από το νόμο εκπροσώπησης και επί ένα εξάμηνο μετά την απόκτηση αυτής απαλλάσσονται από διοικητικές κυρώσεις.
5. Μεταβάλλεται το καθεστώς υπολογισμού των τόκων και των λοιπών διοικητικών κυρώσεων επί εκπροθέσμου καταβολής καθώς και οι όροι και οι περιπτώσεις απαλλαγής από τους τόκους.
Ειδικά για το θέμα των προσαυξήσεων γύρω από το οποίο προκλήθηκε σύγχυση θα ήθελα και πάλι να σας πω αυτό το οποίο είπα και νωρίτερα:
Οι διατάξεις αυτές προέκυψαν ως ανάγκη εφαρμογής ενιαίων κανόνων και για τα λοιπά έσοδα του Δημοσίου, σε σχέση με την εισπρακτική διαδικασία.
Οι διατάξεις του άρθρου 6 του ΚΕΔΕ δεν είναι παρά επανάληψη της ρύθμισης των άρθρων 53 και 57 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας που ψηφίστηκε τον Ιούλιο και ξεκινά να εφαρμόζεται σε λίγες ημέρες. Και για να μην υπάρχει παρανόηση με τη βελτίωση που κάναμε, ακριβώς παραπέμπουμε σε αυτές.  
Ο Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας αφορά την είσπραξη του συνόλου των φόρων που προβλέπονται από τις κείμενες φορολογικές διατάξεις και αποτελούν πάνω από το 80% των συνολικών εσόδων του κράτους.
Συνεπώς, αυτό που καταθέτουμε σήμερα κάνει απλώς το αυτονόητο: εναρμονίζει το καθεστώς της είσπραξης για το υπόλοιπο μικρό ποσοστό των δημοσίων εσόδων με τις ήδη ψηφισμένες διατάξεις για τα φορολογικά έσοδα.
Θα ήθελα να θυμίσω ξανά τι ίσχυε έως σήμερα:
Σύμφωνα με το ποινολόγιο της φορολογικής νομοθεσίας υπολογίζονταν πρόσθετοι φόροι σε ποσοστό 1%,  1,5%,  2%, 2,5%,  3%,  και 3,5% για κάθε μήνα καθυστέρησης- ανάλογα με την παράβαση- με μέγιστο ποσοστό το 60% για την εκπρόθεσμη δήλωση και το 120% για την ανακριβή δήλωση.
Παράλληλα, ισχύουν και οι διατάξεις του άρθρου 6 του ΚΕΔΕ που όριζαν ότι επιβάλλεται προσαύξηση εκπρόθεσμης καταβολής με προσαύξηση 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης και οροφή το 100%.
Από 1.1.2014, με τις ψηφισμένες διατάξεις του Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών και με την προτεινόμενη τροποποίηση του ΚΕΔΕ αντί όλων των ανώτατων ποσοστών 60%, 100%, 120% θα ισχύει το εξής: 
α) Αφού ένα χρέος καταστεί ληξιπρόθεσμο και δεν καταβληθεί μέσα σε δύο μήνες, τότε υπολογίζεται πρόστιμο 10% και μπορεί να φτάσει 30% μετά την πάροδο 2 ετών.
β) Θέλω να προσθέσω ότι κανένα πρόστιμο δεν θα επιβληθεί σε βάρος εκείνου , ο οποίος έχει υπαχθεί σε καθεστώς ρύθμισης.  
γ)Σε ό,τι αφορά το επιτόκιο που θα επιβάλλεται,  ενημερώνω το Σώμα ότι θα ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, αντί του ΓΓΔΕ –σήμερα το αλλάζουμε  αυτό.
Στόχος μας είναι να εναρμονίσουμε κατά το δυνατόν το επιτόκιο με το οποίο το Δημόσιο εξοφλεί τις απαιτήσεις του φορολογουμένου ούτως ώστε  να είναι ίδιο με εκείνο το οποίο επιβάλλει στο φορολογούμενο.
Συμπληρωματικά, υπενθυμίζω ότι :
Για πρώτη φορά θεσμοθετήσαμε τον Ιούλιο και θα ισχύει από 1.1.2014 την υποχρέωση της Φορολογικής Διοίκησης να διενεργεί  εντόκως μέσα σε 90 ημέρες στο φορολογούμενο την επιστροφή φόρου από την πρώτη μέρα. Δηλαδή, οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα μεταξύ κράτους και πολίτη θα λειτουργούν αμφίδρομα. Αντίστοιχη διάταξη δεν υπήρξε ποτέ στη φορολογική μας νομοθεσία.
Τέλος, σημειώνω ότι και πάλι για πρώτη φορά δεν θα προβλέπονται πρόσθετες κυρώσεις στις περιπτώσεις επιβολής αυτοτελών προστίμων. 
Ως προς τις υπόλοιπες προτεινόμενες διατάξεις του νομοσχεδίου θα ήθελαν να σας πω ότι:
1. Διατηρείται ο μειωμένος συντελεστής (13%) στην εστίαση μέχρι και 31.12.2014, δεδομένου ότι η πιλοτική εφαρμογή του συντελεστή αυτού από 01.08.2013 μέχρι σήμερα δεν οδήγησε σε σημαντική μείωση των εσόδων του Δημοσίου. Στο πεδίο αυτό οφείλω να υπενθυμίσω και να αναγνωρίσω ότι κερδήθηκε ένα μεγάλο προσωπικό στοίχημα του ίδιου του Πρωθυπουργού.
Όπως είπα και στη χθεσινή μου ομιλία η Κυβέρνηση προχωρά στη σταδιακή ελάφρυνση των φορολογικών βαρών. Ο ΦΠΑ στην εστίαση αλλά και ο ΕΝΦΙΑ σε σχέση με το ΕΕΤΑ και το ΕΕΤΕΗΔΕ είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα χαμηλότερων φόρων.
Το ξέρω φυσικά ότι δεν είναι αρκετά και ανάλογα των θυσιών των Ελλήνων συμπολιτών μας, αλλά είναι πραγματικά και όχι η ακοστολόγητη παροχολογία της αντιπολίτευσης, που ακούμε συνέχεια τους τελευταίους μήνες. Η Αντιπολίτευση έχει υιοθετήσει άκριτα όλα τα  αιτήματα. Έχω μετρήσει ήδη πάνω από 50, με ένα κόστος – πολύ πρόχειρα το υπολόγισα- γύρω στα 60 δισ. ευρώ. Υπάρχουν λεφτά, λοιπόν, κύριοι;   
Επίσης, με διατάξεις του νομοσχεδίου παρέχεται η δυνατότητα στο Δημόσιο για την είσπραξη τελεσίδικα επιδικασθεισών απαιτήσεων Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιρειών που δεν διαθέτουν κινητή ή ακίνητη περιουσία κατά τρίτων, ως πρόσθετη εξασφάλιση για την εξόφληση ισόποσων υποχρεώσεων τους προς το Δημόσιο.
Με αυτό τον τρόπο οι ΠΑΕ που τελούν υπό ειδική και ταχεία εκκαθάριση, και συνεπώς δεν διαθέτουν τον απαιτούμενο χρόνο που διαρκούν οι ποινικές και λοιπές νομικές διαδικασίες για να εισπράξουν τα οφειλόμενα σε αυτές, αλλά και να επιτύχουν την ποινική τιμωρία των υπαιτίων οικονομικών εγκλημάτων σε βάρος τους.
2. Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στις διατάξεις για τα θέματα των αποκρατικοποιήσεων:
Με αυτές, επιδιώκεται η βελτίωση και η επιτάχυνση  της διαδικασίας αξιοποίησης από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου των συμμετοχών της στη ΛΑΡΚΟ και στον ΟΔΙΕ.
Ειδικά για τη ΛΑΡΚΟ θέλω να θυμίσω ότι η αναδιάρθρωση και αποκρατικοποίησή της ήταν ένα από τα βασικά προαπαιτούμενα που έπρεπε να πραγματοποιηθεί έως τον Αύγουστο του 2013 για την εκταμίευση της δόσης του 1δισ. ευρώ, η οποία τελικά αποφασίστηκε – και εκταμιεύτηκε- κατά το πρόσφατο Eurogroup.
Η Κυβέρνηση, μετά από πολύμηνες και επίπονες διαπραγματεύσεις, κατόρθωσε να έρθει σε συμφωνία με τους εταίρους της και να γίνει αποδεκτό ένα σχέδιο αποκρατικοποίησης για την εταιρεία και να ακυρωθεί επίσης το πρόστιμο της κρατικής βοήθειας.
Το σχέδιο αυτό διασφαλίζει τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου και μεγιστοποιεί τα οφέλη από την αξιοποίηση του εργοστασίου καθώς και των δημόσιων μεταλλείων Λάρυμνας.
Στο πλαίσιο αυτό και όπως έχει γίνει άλλωστε και σε άλλες περιπτώσεις αποκρατικοποίησεων, λαμβάνονται μέτρα προστασίας της εταιρείας από τους πιστωτές της.
Με αυτό τον τρόπο προστατεύονται πρωτίστως τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου, αλλά και των λοιπών μετόχων, καθώς θωρακίζεται η απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών της εταιρείας, διατηρείται η αξία των περιουσιακών στοιχείων της και εξασφαλίζεται η αποκόμιση μεγαλύτερου οφέλους από τη διαδικασία της αποκρατικοποίησης για το ελληνικό Δημόσιο. 
Στο πλαίσιο αυτό κρίθηκε επίσης απαραίτητη και η προστασία των μελών του ΔΣ για τις νόμιμες ενέργειες που θα κληθούν να κάνουν κατά τη διαδικασία της αποκρατικοποίησης. Προφανώς αυτή η προστασία δεν καταλαμβάνει ενέργειες του παρελθόντος ούτε αναστέλλει οποιοδήποτε έλεγχο διενεργείτε ή θα διενεργηθεί στο μέλλον. 
Αλλά με αφορμή της αποκρατικοποιήσεις, τις οποίες φυσικά η αντιπολίτευση τις αντιμετωπίζει ως κόκκινο πανί – ειδικά η Αξιωματική Αντιπολίτευση- θα ήθελα να δώσω και μια απάντηση στον κ.Τσίπρα που διερωτήθηκε για την ιδεολογία μου και τον τρόπο που την εφαρμόζω. Όχι ότι ενδιαφέρει το Σώμα ή τον ελληνικό λαό, αλλά θα ήθελα να το αναφέρω αυτό και να επιστρέψω μετά στον κ. Τσίπρα και να του πω ότι πράγματι η ιδεολογία μου έχει διαμορφωθεί από διανοητές  όπως είναι ο Αριστοτέλης, ο Πλάτωνας, ο Μαρξ και ο Λένιν, ο Φρόιντ, ο Γκράμσι,  ο Τζον Στιούαρντ Μιλ, ο Κέινς, ο Φρίντμαν, ο Καλέτσκι και ο Σουμπέτερ και συνεχίζω να τους διαβάζω. Και προσπαθώ να συνθέσω τις ιδέες τους, διότι τα οικονομικά δεν είναι δόγμα. Είναι ρεαλισμός και ευελιξία.  
Αλλά να ξέρετε- και να το μεταφέρετε στον  κ. Τσίπρα- ότι  πουθενά σε αυτά που διαβάζω, σε όλους αυτούς τους διανοητές, δεν βλέπω κάτι που να δικαιολογεί αυτά τα αντιφατικά που υποστηρίζει και λέει.  Διότι  ο κ. Τσίπρας είναι πράγματι μια sui generis περίπτωση  διανόησης. Δηλαδή πιστεύει στη δημιουργία πλούτου από αέρα κοπανιστό.
Διακηρύσσει την κοινωνική δικαιοσύνη, αλλά συμφώνα με τις προτάσεις του ένας πολίτης με ακίνητη περιουσία 500.000 ευρώ- αντικειμενικής αξίας-  και καταθέσεις 200.000 ευρώ πρέπει να τύχει της ίδιας προστασίας με έναν άνεργο συμπολίτη μας που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το δάνειο για το δυαράκι που έχει πάρει στη Δραπετσώνα.
Λέει, λοιπόν, ο κ. Τσίπρας ότι δεν θα βγάλει τη χώρα από το ευρώ, αλλά συγχρόνων γυρνάει και λέει  στους πολίτες της Ευρώπης «κύριοι, εγώ τα δάνεια που μας έχετε χορηγήσει δεν θα τα πληρώσω»- με τον τσαμπουκά- «γιατί είναι επαχθή, ή θα ορίσω εγώ μονομερώς τους όρους με τους οποίους θα τα πληρώσω». Δηλαδή ο κ. Τσίπρας νομίζει ότι για πολύ καιρό ακόμη θα πατάει σε δύο βάρκες. Τον πληροφορώ ότι πολύ γρήγορα θα πέσει στη θάλασσα. 
Κυρίες και κύριοι Βουλευτές,
Αυτές τις μέρες καλούμαστε να ολοκληρώσουμε το νομοθετικό έργο μιας  δύσκολης χρονιάς. 
Βρισκόμαστε στην τελευταία και πιο δύσκολη στροφή. Κάποιοι  σήκωσαν τα βάρη  δύσκολων αποφάσεων. Κάποιοι, όμως, επαναπαύτηκαν στην πιο προνομιακή δουλειά που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, δηλαδή ανακύκλωση κινδυνολογίας, καταστροφολογίας, μεμψιμοιρίας και γκρίνιας. Από προτάσεις και λύσεις μηδέν. Απόλυτο. Μηδέν εις το πηλίκο. Τίποτε. Δύο χρόνια   είμαι εδώ και δεν έχω ακούσει απολύτως τίποτε, μια δημιουργική πρόταση.
Ωστόσο, έχω την απόλυτη πεποίθηση ότι το 2014 η Βουλή θα καταπιαστεί με λιγότερο επώδυνα θέματα και περισσότερα με θέματα που έχουν να κάνουν με ελάφρυνση χρέους, με την επαύριο της κρίσης, το νέο αναπτυξιακό πρότυπο και το μέλλον του τόπου.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ