"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024» με 24 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΟΛΓΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής..

Ομιλία της υπουργού στην Ολομέλεια της Βουλής

Εισαγωγικά
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Σήμερα βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη, ιδιαίτερα σημαντική θα έλεγα συγκυρία για τον Ελληνικό τουρισμό.
Ένα χρόνο μετά τις εθνικές εκλογές, ο ελληνικός τουρισμός κατακτά βήμα – βήμα, την πρωταγωνιστική θέση που του αναλογεί.
Έχουν ήδη μπει οι βάσεις, για να αποκτήσει η χώρα μακροχρόνια, βιώσιμη, υγιή τουριστική ανάπτυξη.
Ένα χρόνο μετά τις εκλογές, ο ελληνικός τουρισμός θωρακίζεται θεσμικά.
Αποκτά ένα σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο.
Απαλλάσσεται από βάρη και κακοδαιμονίες δεκαετιών.

Αναδεικνύει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.
Το κράτος χαράζει και εφαρμόζει ένα συγκροτημένο εθνικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του τουρισμού.
Παράλληλα, ο ιδιωτικός τομέας καταλαμβάνει τη θέση που του αρμόζει ως κοινωνικός εταίρος με πολλά δικαιώματα αλλά και εξίσου πολλές υποχρεώσεις.
Με αυτό τον τρόπο ο κάθε ένας κάνει τη δουλειά που του αναλογεί, χωρίς παρερμηνείες, χωρίς παρεξηγήσεις και με ξεκάθαρους στόχους…
- την υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος,
- την υγιή ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας
και κυρίως …
- την επιτυχία του ελληνικού τουρισμού και τη διάχυση των ωφελειών σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.
Σε αυτή την αλληλουχία, οι έλληνες πολίτες αντιλαμβάνονται πλέον τη δύναμη του τουρισμού ως κεντρικού παράγοντα προόδου και ευημερίας για ολόκληρη την Ελλάδα και όχι μόνο για τις τουριστικές περιοχές.
Η κυβέρνηση, αποδεικνύει στην πράξη, με συγκεκριμένα έργα, ότι αναγνωρίζει την τεράστια σημασία του τουρισμού και την προοπτική που προσφέρει στην προσπάθεια ανασυγκρότησης της οικονομίας της χώρας.

Τι πετύχαμε
Κυρίες και Κύριοι συνάδελφοι,
Μέσα σε ένα χρόνο, διανύσαμε  μια σημαντική απόσταση.
Από την περίοδο της ηττοπάθειας, της μοιρολατρίας και του «αυτόματου πιλότου», περάσαμε στην περίοδο που σχεδιάζουμε, που αισιοδοξούμε για τον ελληνικό τουρισμό.
Με τη ξεκάθαρη πολιτική εντολή του Πρωθυπουργού ότι ο τουρισμός αποτελεί κορυφαία κυβερνητική προτεραιότητα, χαράξαμε ένα σχέδιο εθνικής στρατηγικής το οποίο εξυπηρετεί, συγκεκριμένους στόχους …
-      την αύξηση του αριθμού των εισερχόμενων τουριστών
-      την ποιοτική αναβάθμιση των τουριστικών υποδομών,
-      την προσέλκυση τουρισμού υψηλών απαιτήσεων,
-      την αύξηση της απασχόλησης και του τουριστικού εισοδήματος.
Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι οι κόποι όλων αποδίδουν.
Και όταν λεω όλων κυριολεκτώ.
Και ως αντιπολίτευση, αλλά και ως Υπουργός Τουρισμού, έκανα εκκλήσεις για κοινωνική ειρήνη, συνεννόηση, συνεργασία.
Ζητάγαμε να γίνει ο τουρισμός εθνική υπόθεση.
Ένα κοινό στοίχημα για μια σημαντική εθνική επιτυχία.
Σε μεγάλο βαθμό το πετύχαμε.
Οι επιχειρηματίες του τουρισμού, οι εργαζόμενοι, η ελληνική κοινωνία αλλά και η αντιπολίτευση σε ένα μεγάλο βαθμό έδειξαν να αντιλαμβάνονται όλοι την εθνική διάσταση που έχει ο ελληνικός τουρισμός.
Και αυτό είναι ένα μεγάλο, ένα σημαντικό βήμα ωριμότητας. 
Ένα όμως είναι σίγουρο.
Ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας.
Δεν είναι καιρός ούτε για πανηγυρισμούς ούτε για χαλάρωση.
Είναι καιρός για πιο εντατικούς ρυθμούς, για πιο τολμηρές κινήσεις.
Είναι καιρός για νέες συνθέσεις, για περισσότερα και γρηγορότερα βήματα.
Στόχος για το 2012, ήταν να κλείσει η χρονιά με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.
Να αποτελέσει ο τουρισμός μια ιστορία επιτυχίας της Ελλάδας και των Ελλήνων που μπορούν και αντιμετωπίζουν την κρίση.
Να στείλουμε το μήνυμα ότι η Ελλάδα μπορεί και αλλάζει, όχι μόνο την εικόνα της αλλά τον τρόπο που σκέφτεται, που παράγει, που αντιδρά  στην κρίση.
Ο πρώτος στόχος επετεύχθη.
Το 2012 έκλεισε πολύ καλύτερα από ότι αρχικά αναμέναμε.
Η πολιτική σταθερότητα με την ύπαρξη μιας ισχυρής κυβέρνησης που αποφάσισε να επενδύσει στον τουρισμό, η εφαρμογή ενός άμεσου σχεδίου για ταχεία ανάκαμψη, επέδρασαν καταλυτικά.
Στόχος για το 2013, ήταν και είναι να πραγματοποιηθεί η «ολική επαναφορά» του Ελληνικού Τουρισμού στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Ο δεύτερος στόχος επιτυγχάνεται.
Εφαρμόσαμε μια επιθετική πολιτική συνεχούς παρουσίας στα ξένα μέσα μαζικής ενημέρωσης με στόχο την αλλαγή της εικόνας που είχε διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια της κρίσης και την αντιμετώπιση όλων των αρνητικών στερεοτύπων.
Παράλληλα, ξεκινήσαμε την προώθηση σημαντικών αλλαγών σε όλο το φάσμα της τουριστικής πολιτικής και με τη συνεργασία πολλών υπουργείων.
Έτσι, το Υπουργείο Τουρισμού απέκτησε τον αναγκαίο επιτελικό και συντονιστικό του ρόλο.
Επόμενος στόχος για το 2014, είναι η μακροχρόνια ανάπτυξη.
Να γίνει ο ελληνικός τουρισμός ένας ώριμος, σύγχρονος, κερδοφόρος κλάδος της ελληνικής οικονομίας.
Ανθεκτικός στις συγκυρίες, δυνατός στις κρίσεις, διαρκώς εξελισσόμενος.
Για να επιτευχθεί και ο τρίτος στόχος στο σύνολο του, χρειάζεται συντονισμένη και σε βάθος δουλειά, μεγάλο μέρος της οποίας οφείλει να είναι θεσμικού χαρακτήρα.
Σε αυτή την κατεύθυνση, με αυτούς τους στόχους κινείται και το σχέδιο νόμου που συζητούμε σήμερα …
Διότι η μακροπρόθεσμη και βιώσιμη άνοδος για τον ελληνικό τουρισμό, επιτυγχάνεται μέσω έξι κεντρικών κατευθύνσεων …
1η κατεύθυνση, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και η διευκόλυνση των επενδύσεων,
2η κατεύθυνση, η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος με την εισαγωγή νέων ειδών τουριστικών εκμεταλλεύσεων,
3η κατεύθυνση, η διασφάλιση της ποιότητας στις τουριστικές υποδομές και υπηρεσίες ,
4η κατεύθυνση, ο εμπλουτισμός της τουριστικής προσφοράς με τον εκσυγχρονισμό και την κωδικοποίηση του θεσμικού πλαισίου ορισμένων ειδικών μορφών τουρισμού,
5η κατεύθυνση, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας με την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και τη δημιουργία νέων και νέου τύπου θέσεων εργασίας,
6η κατεύθυνση, η βελτίωση της αποδοτικότητας των επιτελικών και εκτελεστικών δομών τουριστικής πολιτικής.

Το σχέδιο νόμου που συζητούμε σήμερα υπηρετεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις, ενώ οι παρεμβάσεις που υπολείπονται θα ολοκληρωθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Είναι προϊόν μεθοδικής επεξεργασίας, συστηματικής συνεργασίας με συναρμόδια υπουργεία και εξαντλητικής διαβούλευσης με κοινωνικούς και κλαδικούς φορείς.
Διαμορφώνει ένα λειτουργικό και σύγχρονο επενδυτικό περιβάλλον.
Προάγει ένα νέο και ουσιαστικά αναβαθμισμένο προϊόν.
Διαμορφώνει μία νέα πραγματικότητα για την εγχώρια αλλά και διεθνή τουριστική επιχειρηματικότητα.

Μέρος Α_ Κεφάλαιο Α’ (Προώθηση τουριστικών επενδύσεων)
[Άρθρο 1-8 Νέα προϊόντα, αναβάθμιση υφιστάμενων]
(Οργανωμένοι Υποδοχείς, Σύνθετα  Τουριστικά Καταλύματα, ΠΟΤΑ, condo-hotels, Ξενώνες Νεότητας)
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Στο πρώτο μέρος του υπό συζήτηση νομοσχεδίου, εισάγονται νέοι και σημαντικοί θεσμοί τουριστικής δραστηριότητας.
Έχοντας σαν στόχο την προσέλκυση και τη διευκόλυνση των επενδύσεων, παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.
Με σεβασμό στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, δίνουμε προτεραιότητα στη δημιουργία σύνθετων και οργανωμένων τουριστικών αναπτύξεων που, βεβαίως, υπόκεινται σε αυστηρό περιβαλλοντικό έλεγχο.
Εισάγουμε νέα προϊόντα που δεν περιλαμβάνονταν στο υφιστάμενο Ειδικό Χωροταξικό Σχέδιο για τον τουρισμό.
Δημιουργούμε το κατάλληλο περιβάλλον, για να αναπτυχθούν οι οργανωμένοι υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων.

Στο σημείο αυτό θέλω να επισημάνω ότι η φύση των προτεινόμενων ρυθμίσεων επιβάλλει τη θεσμοθέτηση μέσω της κοινοβουλευτικής νομοθετικής διαδικασίας- και όχι με μία ΚΥΑ, όπως είναι το Ειδικό Χωροταξικό για τον τουρισμό.
Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου δεν χωροθετεί αφ’ εαυτού οργανωμένους υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων.
Δεν μοιράζει αξίες γης.
Η εισαγόμενη διάταξη απλά δεν απαγορεύει την ίδρυσή τους.
Κάθε επένδυση θα κρίνεται βάσει των ειδικών χαρακτηριστικών της.
Με αυστηρούς περιβαλλοντικούς και αρχιτεκτονικούς κανόνες.
Κάθε επένδυση θα εγκρίνεται με τις προβλεπόμενες διοικητικές διαδικασίες, χωρίς καμία έκπτωση.
Χαρακτηριστικό είναι των παράδειγμα των νησιωτικών περιοχών,
όπου ανώτατος επιτρεπόμενος συντελεστής δόμησης προβλέπεται στα 0,05 για νησιά άνω των 90 τετραγωνικών χιλιομέτρων.
Αντίστοιχα ο ίδιος συντελεστής δόμησης προβλέπεται και για τη δόμηση  κατοικίας σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεων και εκτός ορίων οικισμών.

Το σχέδιο μας για τον τουρισμό κινείται στην λογική της αποφυγής μη αιτιολογημένων απαγορεύσεων σε επενδυτικά έργα και δραστηριότητες.
Κάθε επενδυτικό σχέδιο οφείλουμε να το εξετάζουμε αυτοτελώς με βάση τα χαρακτηριστικά του και τους κανόνες της περιβαλλοντικής και πολεοδομικής νομοθεσίας.
Είναι ξεκάθαρο πως οι οργανωμένοι υποδοχείς τουριστικών δραστηριοτήτων και τα υπόλοιπα προϊόντα, αναπτύσσονται σε μεγάλες εκτάσεις γης.
Μέσα σε αυτές είναι πολύ φυσιολογικό να περιλαμβάνονται και ειδικά καθεστώτα, όπως ένας υγρότοπος ή κάποια περιοχή αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Με το Σχέδιο Νόμου διασφαλίζεται πως στις περιπτώσεις αυτές και για τις εκτάσεις αυτές, θα εφαρμόζεται ακριβώς το ειδικό θεσμικό πλαίσιο προστασίας τους.
O θεσμός αυτός θα περιλαμβάνει σε μία ενιαία κατηγορία όλα τα ήδη θεσμοθετημένα εργαλεία τουριστικής ανάπτυξης, με το θεσμικό πλαίσιο που αυτά λειτουργούν σήμερα.
Το υπό συζήτηση νέο Ειδικό Χωροταξικό Σχέδιο θα δώσει τις ειδικότερες κατευθύνσεις και προτεραιότητες για τους οργανωμένους υποδοχείς και τις υπόλοιπες αναπτύξεις.
Με στοχευμένες παρεμβάσεις βελτιώνουμε επίσης τους όρους λειτουργίας των υφιστάμενων προϊόντων.
Ειδικότερα, για τα σύνθετα τουριστικά καταλύματα  και με τροπολογία που καταθέτουμε, παρέχονται κίνητρα για τη φιλοξενία ειδικών εγκαταστάσεων διαφόρων τύπων που μπορούν να προσελκύσουν διάφορα είδη τουρισμού.
Είδη όπως το γκολφ, ο τουρισμός σκαφών αναψυχής και οι καταδύσεις μπορούν να προστεθούν στα προσφερόμενα τουριστικά προϊόντα
Σημαντική θέση κατέχει και η ανάγκη τόνωσης του τουρισμού και της ξενοδοχειακής υποδομής των πόλεων.
Οι κατηγορίες των ξενοδοχείων συνιδιοκτησίας (condo-hotels), και οι Ξενώνες Φιλοξενίας Νέων εισάγονται στη λογική δημιουργίας νέων τύπων καταλυμάτων.
Με τον τρόπο αυτό δίνουμε την ευκαιρία σε απαξιωμένες τουριστικές μονάδες να αναδιαμορφωθούν και ταυτόχρονα δίνουμε ώθηση σε επιβαρημένα ελληνικά αστικά κέντρα.

Σε ότι αφορά το θεσμό των ΠΟΤΑ, γίνονται εκσυγχρονιστικές παρεμβάσεις, προκειμένου να εναρμονίζονται με το πλαίσιο για τα σύνθετα τουριστικά καταλύματα.
Να σημειώσω εδώ, ότι δεν εξορθολογίζεται μόνο το πλαίσιο για τις υφιστάμενες επενδύσεις ΠΟΤΑ αλλά διαμορφώνεται ένα ελκυστικότερο περιβάλλον για τη δημιουργία νέων, που είναι και στόχος της πολιτικής μας.

Κεφάλαιο Β’
ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
[Άρθρο 9-13. Ειδικές τουριστικές υποδομές]
(μαρίνες, χιονοδρομικά κέντρα)
Στόχος μας είναι επίσης, η αναβάθμιση των ειδικών τουριστικών υποδομών.
Ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας τους και η αντιμετώπιση των προβλημάτων χωροθέτησης.
Στο Σχέδιο Νόμου προβλέπεται η δυνατότητα της λειτουργικής τακτοποίησης και χωροθέτησης τουριστικών λιμένων, χιονοδρομικών κέντρων και ορειβατικών καταφυγίων.

Ειδικά για τα χιονοδρομικά κέντρα, έχουμε υποχρέωση και λύνουμε οριστικά ένα πρόβλημα, που μέχρι σήμερα αντιμετωπιζόταν με προσωρινά μέτρα και διαδοχικές αναστολές των διοικητικών κυρώσεων.

Μέρος Β’ 
Θέματα Υπουργείου Τουρισμού και εποπτευόμενων φορέων
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Στο εθνικό σχέδιο τίθεται σαν πρώτη, κρίσιμη προτεραιότητα, η ισχυροποίηση των δομών άσκησης τουριστικής πολιτικής.
Και αυτό επιτυγχάνεται με τέσσερις κινήσεις …
1ον την ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού,
2ον την απορρόφηση του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,
3ον τη δημιουργία Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού και Εφαρμογής στο Υπουργείο Τουρισμού, 
4ον την έναρξη της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Τα τρία πρώτα έχουν ήδη γίνει.
Το τέταρτο, η διαδικασία αναδιάρθρωσης του ΕΟΤ, ξεκινάει με το παρόν νομοσχέδιο.
Ειδικότερα για τον ΕΟΤ θα ήθελα και από την ολομέλεια του κοινοβουλίου, να αποσαφηνίσω ορισμένα πράγματα.
Από την πρώτη στιγμή εξηγήσαμε τους στόχους μας για τον οργανισμό.
Θέλουμε τον ΕΟΤ ένα σύγχρονο οργανισμό προβολής του ελληνικού τουρισμού, που να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλες τις αυξημένες ανάγκες της αγοράς.
Αντισταθήκαμε σε εύκολες φωνές που πρότειναν ισοπεδωτικές λογικές ουσιαστικής διάλυσης του.
Δεν ήταν και δεν είναι αυτή η πρόθεση μας.
Αποτρέψαμε προσπάθειες απαξίωσης και ουσιαστικής αντικατάστασης του με νεφελώδη σχήματα, που δεν θα εξυπηρετούσαν ούτε τον ελληνικό τουρισμό, ούτε το δημόσιο συμφέρον.
Είπαμε με όλους τους τρόπους ότι θέλουμε τον ΕΟΤ ισχυρό, αυτόνομο, σύγχρονο, απαλλαγμένο από βάρη και κακοδαιμονίες του παρελθόντος.
Ισχυρό για να μπορεί να ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες που απαιτεί ο ρόλος του τουρισμού στα χρόνια της κρίσης.
Αυτόνομο απέναντι σε κάθε λογής πιέσεις που θα μπορούσε να δέχεται ένας αποδυναμωμένος οργανισμός.
Σύγχρονο για να μπορεί να επιτελέσει τον σύνθετο ρόλο του που απαιτεί ευελιξία και ευρύτερες συνέργειες.
Απαλλαγμένο από όσα όλοι ξέρουμε ότι πλήγωσαν στο παρελθόν το κύρος και τη λειτουργία του οργανισμού.
Ο δρόμος ήταν και είναι ένας.
Ο εκσυγχρονισμός του, η απαλλαγή του από περιττές λειτουργίες και η προσήλωση του στο σημαντικό έργο της προώθησης του ελληνικού τουρισμού.
Μια τέτοια 60χρονη ιστορία και ένα σημαντικό, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό η πολιτεία οφείλει να τον προστατεύσει.
Να του δώσει τη δυνατότητα να παράξει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του.
Με βάση όλο το παραπάνω σκεπτικό, στοχεύουμε στην αποδοτικότερη κατανομή  των ρόλων ανάμεσα στο Υπουργείο και τον ΕΟΤ. 
Πρώτος μας στόχος είναι ο συνολικός σχεδιασμός, διαχείριση και αδειοδότηση των σχεδίων τουριστικών επενδύσεων.
Για το λόγο αυτό μεταφέρουμε την Ειδική Υπηρεσία Προώθησης και Αδειοδότησης  Τουριστικών Επενδύσεων από τον ΕΟΤ στο Υπουργείο Τουρισμού.
Δεύτερος μας στόχος είναι η αναδιοργάνωση των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό.
Αποβλέπουμε στη βέλτιστη στελέχωση και λειτουργία των γραφείων του εξωτερικού του ΕΟΤ.
Επανεξετάζουμε τη δομή του δικτύου υπηρεσιών εξωτερικού με τη μεταφορά αρμοδιοτήτων σε άλλη έδρα, καθώς και το κλείσιμο γραφείων και τη σύσταση νέων, που εξυπηρετούν τις νέες ανάγκες της τουριστικής αγοράς.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Βραζιλία, μια νέα ανερχόμενη αγορά, ή η Σερβία μια δυναμική παραδοσιακή αγορά για τη χώρα μας.
Με αυτόν τον τρόπο θα έχουμε σημαντική εξοικονόμηση πόρων αλλά και αποδοτικότερα γραφεία εξωτερικού.
Σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου, η ετήσια εξοικονόμηση δαπάνης, ανέρχεται σε 1.500.000 €.

Στα πλαίσια αυτά δημιουργούμε θέσεις τουριστικών εντεταλμένων στα γραφεία ελληνικών αποστολών, όπως είναι οι πρεσβείες.
Με τον τρόπο αυτό ενισχύουμε σημαντικά την προβολή του τουριστικού προϊόντος της χώρας σε αγορές στόχους όπου δεν υπάρχει γραφείο εξωτερικού.
Σε κάθε περίπτωση, θέλω να είμαι σαφής.
Θα κάνουμε και τώρα και στο άμεσο μέλλον, οτιδήποτε χρειαστεί έτσι ώστε ο ΕΟΤ να γίνει ένα σύγχρονος, ευέλικτος, δυναμικός, οργανισμός προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Σε ότι αφορά το κρίσιμο θέμα της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Το Υπουργείο Τουρισμού καταβάλει  κάθε  δυνατή προσπάθεια για την  ομαλή λειτουργία των σχολών και την εξυπηρέτηση των σπουδαστών.
Σκοπός μας, αντίθετα με κάποιες απόψεις που  ακούστηκαν,  είναι η αναβάθμιση την τουριστικών σπουδών σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, και ο εμπλουτισμός τους με νέα προγράμματα.
Έτσι, δημιουργείται στο Υπουργείο Τουρισμού η Διεύθυνση Τουριστικής Εκπαίδευσης, με αρμοδιότητα τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τη διοικητική μέριμνα, και την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.

Επίσης, στο πλαίσιο ενίσχυσης του επιτελικού ρόλου του Υπουργείου  συστήνεται το Παρατηρητήριο Τουρισμού.
Μια σημαντική προσπάθεια, με στόχο τον αποδοτικότερο και πλέον ρεαλιστικό σχεδιασμό πολιτικών.
Παράλληλα, δημιουργούμε ειδική συντονιστική επιτροπή υπό τον Υπουργό Τουρισμού με συμμετοχή των Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου Τουρισμού και Γενικών Γραμματέων άλλων συναρμοδίων Υπουργείων.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να αξιοποιήσουμε την πληροφόρηση και τον συντονισμό των διαφόρων εμπλεκομένων φορέων στον τομέα του τουρισμού.
Εξίσου σημαντική θεωρούμε τη δημιουργία μόνιμης επιτροπής παρακολούθησης και συντονισμού θεμάτων τουρισμού και διαχείρησης κρίσεων, σε κάθε περιφερειακή ενότητα της χώρας.
Έργο της θα είναι ο έλεγχος της παραβατικότητας και η προώθηση μέτρων αναβάθμισης του τουριστικού προορισμού, σε συνεργασία με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τους τουριστικούς φορείς.
Ακόμη, συγκροτούμε επιτροπή στην οποία μετέχουν ο Υπουργός τουρισμού και οι πρόεδροι ΕΝΠΕ και ΚΕΔΕ με έργο την εξέταση των θεμάτων που επηρεάζουν τον τουρισμό σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο προκείμενου να προτείνονται και να προωθούνται τρόποι αντιμετώπισης τους.
[Άρθρο 21-22 Ρύθμιση θεμάτων ΞΕΕ]
Προκειμένου να απαλλαγεί η ξενοδοχειακή επιχείρηση από πρόσθετες γραφειοκρατικές διαδικασίες και δαπάνες, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, θα μπορεί να παρέχει υπηρεσία Γενικού Εμπορικού Μητρώου και «Υπηρεσία μιας Στάσης» προκειμένου να εξυπηρετεί τα μέλη του.
Για εμάς – και θέλω με έμφαση να το τονίσω αυτό – ο ρόλος του ΞΕΕ είναι σημαντικός.
Αποτελεί έναν κεντρικό και αξιόπιστο συνομιλητή μας, με κύρος και θεσμικό ρόλο που θέλουμε και να διασφαλίσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω.

[Άρθρο 24-29 Ρυθμίσεις για τουριστικά καταλύματα]
Φέρνουμε επίσης τροποποιήσεις που αφορούν στη λειτουργία των τουριστικών καταλυμάτων.
Για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, δίνονται κίνητρα ώστε να χορηγείται το Ενιαίο Ειδικό Σήμα Λειτουργίας σε όμορα τουριστικά καταλύματα προωθώντας την λειτουργική ενοποίησή τους.
Τέλος, καταθέσαμε τροπολογία, προκειμένου να προτείνουμε την επίλυση του προβλήματος της δραστηριότητας εκμίσθωσης ακινήτων για τουριστικούς σκοπούς.
Το κράτος, έρχεται να νομοθετήσει, για να λυθεί επιτέλους το τεράστιο ζήτημα της φοροδιαφυγής από την ενοικίαση κατοικιών.
Δεν κλείνουμε τα μάτια μας στο φαινόμενο, το αντιμετωπίζουμε, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, προς όφελος του τουρισμού.

[Άρθρο 33-35-36 Ακίνητα των πρώην ολυμπιακών εγκαταστάσεων (ν. 3342/2005), Μαρίνα Ζέας]
Για την ισόρροπη και ισόνομη αντιμετώπιση των δημοσίων ακινήτων, 
προωθούμε την εξομοίωση των τελών για τις πρώην ολυμπιακές εγκαταστάσεις του ν. 3342/2005 με το γενικότερο καθεστώς.
Βελτιώνουμε επίσης το πλαίσιο αδειοδότησης των προσωρινών και λυομένων κατασκευών και εγκαταστάσεων.
Εντάσσουμε την Μαρίνα Ζέας οριστικά στο χαρτοφυλάκιο τουριστικών λιμένων της χώρας.

[Άρθρο 20 και 43. Ειδικές μορφές τουρισμού]
(Ιαματικός-Αλιευτικός)
Τέλος, επιχειρούμε να διαφοροποιήσουμε το τουριστικό προϊόν.
Έτσι, εισάγουμε απαραίτητες τροποποιήσεις στους βασικούς νόμους που ορίζουν τρεις ειδικές μορφές τουρισμού, τον ιαματικό, τον ιατρικό και τον αλιευτικό τουρισμό.

Επίλογος
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι βαδίζουμε στο σωστό δρόμο.
Μας κάνουν να νοιώθουμε ασφάλεια για τις επιλογές μας.
Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι όλα τα προβλήματα λύθηκαν.
Σε καμιά περίπτωση δεν ωραιοποιούμε την υφιστάμενη κατάσταση.
Το αντίθετο μάλιστα.
Είμαστε πρώτοι που λέμε ότι έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε μπροστά μας.
Έχουν πολλά πράγματα να αλλάξουν.
Το νομοσχέδιο που συζητάμε σήμερα δεν επιλύει, προφανώς, όλα τα εκκρεμή ζητήματα του τουρισμού.
Έρχεται όμως με τρόπο συστηματικό να αντιμετωπίσει δεκάδες θέματα που απασχολούσαν τον τουριστικό κλάδο.
Έρχεται να δείξει ότι η ελληνική πολιτεία, η κυβέρνηση, το υπουργείο τουρισμού είναι εδώ.
Με σχέδιο και σοβαρότητα, αποδεικνύουμε την αναγκαιότητα για ένα ισχυρό και επιτελικό υπουργείο τουρισμού, που νομοθετεί, παράγει πολιτική, χαράσσει στρατηγική.
Η επιτυχία του παρόντος νομοθετικού εγχειρήματος, θα κριθεί και από το βαθμό ανταπόκρισης της τουριστικής αγοράς και της επιχειρηματικότητας.
Όλοι, πρέπει να επιδείξουν την ωριμότητα αλλά και τη διορατικότητα που επιτάσσουν οι συνθήκες.
Το κράτος, η κυβέρνηση, επιτελούν το καθήκον τους.
Έφτασε η στιγμή που τα λόγια μετατρέπονται σε πράξεις.
Και αυτό αφορά όλους.
Πέρασε η εποχή των ουδέτερων παρατηρητών, των συντεχνιακών εκπροσώπων ή των ανέξοδων σχολιαστών.
Πέρασε η εποχή του όχι σε όλα και της τυφλής αντιπολίτευσης.
Ο κάθε ένας, αναλαμβάνει τις ευθύνες που του αναλογούν.
Και κρίνεται βάση αυτών.
Με τη σημερινή νομοθετική πρωτοβουλία κάνουμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά.
Ανοίγουμε μια νέα, σημαντική σελίδα για τον Ελληνικό τουρισμό.


Σας ευχαριστώ πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ