"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

YΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ενημέρωση με τα τελευταία νέα..


Εθνική Στρατηγική για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (Βασικές αρχές – Κατευθύνσεις)
Οι ανάγκες των πολιτών για καλύτερες υπηρεσίες, των επιχειρήσεων για ένα φιλικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον και του Δημόσιου Τομέα για ένα περισσότερο αποτελεσματικό και παραγωγικό κράτος, απαιτούν δημιουργικές λύσεις, διοικητικές μεταρρυθμίσεις με φαντασία και μέγιστη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Οι δυνατότητες που δίνει η εξέλιξη της τεχνολογίας, δημιουργούν νέες προσδοκίες στους τελικούς χρήστες και απαιτούν από τη Δημόσια Διοίκηση να μπορεί να δώσει και να λάβει υπηρεσίες κάθε χρονική στιγμή, παντού και σε κάθε συσκευή, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Η Εθνική Στρατηγική για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στόχο έχει να καθορίσει με σαφήνεια ένα νέο τομέα ανάπτυξης της χώρας σε συνδυασμό πάντα με τον αντίστοιχο στρατηγικό σχεδιασμό για τις ΤΠΕ στην Ελλάδα τα επόμενα δέκα χρόνια και σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, βασισμένη στις αρχές της ανταγωνιστικότητας, της παραγωγικότητας, της εξωστρέφειας, την επενδυτική ενίσχυση και φυσικά την ανάπτυξη της απασχόλησης.

Ορισμός Μελών Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων

Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) των άρθρων 13-15 του ν. 2690/1999 (Α’ 45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,
β) του άρθρου 21 του ν. 4024/2011 (Α’ 226’) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015»,
γ) της παρ. 2 περ. β του άρθρου 38 και του άρθρου 15 του Π.Δ. 118/2007 (Α’ 150) «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου (Κ.Π.Δ.)».
δ) του Π.Δ. 320/1988 (Α’ 149) «Οργανισμός των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβέρνησης», όπως ισχύει,
ε) του Π.Δ. 65/2011 (Α’ 147) «Διάσπαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στα Υπουργεία α) Εσωτερικών και β) Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης…».
2. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/1/11137/21.04.2008 (ΥΟΔΔ 194) απόφαση «Συγκρότηση και Ορισμός Μελών Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων», όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/1/οικ.11174/28.04.2009 (ΥΟΔΔ 177) απόφαση.
3. Το γεγονός ότι η θητεία των Μελών, που ορίσθηκαν με την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/οικ.11351/11.05.2012 (ΑΔΑ: Β49ΦΧ-5Ο9) απόφαση «Ορισμός Μελών Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων», λήγει στις 14 Μαΐου 2013.
4. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.1/2/οικ.12044/21-05-2012 (Β’ 1724) απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής ‘με εντολή Υπουργού’ στο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».
5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
A. Ορίζουμε Πρόεδρο και Μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τους κάτωθι υπαλλήλους του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης:
1.Βασιλική Νταλάκου, υπάλληλος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με βαθμό Γ’, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ, ειδικότητας Νομικοί Συνεργάτες, του Τμήματος Εκδόσεων και Γραμματειακής-Λογιστικής Εξυπηρέτησης, Πρόεδρος, με αναπληρώτρια την Ιωάννα Χαραλάμπους, υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με βαθμό Ε’, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ, ειδικότητας Νομικοί Συνεργάτες, του Τμήματος Εκδόσεων και Γραμματειακής-Λογιστικής Εξυπηρέτησης.
2.Καλλιόπη Αγγελετοπούλου, υπάλληλος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με βαθμό Δ’, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ, Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό ειδικότητας Νομικής Πληροφορικής, της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Πληροφορικής, Μέλος, με αναπληρώτρια την Πανάγια Παππά, υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με βαθμό Ε’, εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ, Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό, της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
3.Γεώργιος Κούμπης, μόνιμος υπάλληλος με βαθμό Β’ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Πληροφορικής, Μέλος, με αναπληρωτή τον Ανδρέα-Χαράλαμπο Παπανδρεάδη, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Δ’ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, του Τμήματος Λειτουργίας και Εκμετάλλευσης Εξοπλισμού, της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Επεξεργασίας Στοιχείων.
4.Ειρήνη Βαρούτη, μόνιμη υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, του Τμήματος Πληροφόρησης και Ανοικτής Διοίκησης, της Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους-Πολίτη, Μέλος, με αναπληρώτρια την Ελένη Βαλάκα, μόνιμη υπάλληλο με βαθμό Δ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, του Τμήματος Υπαλληλικής Σχέσης και Σταδιοδρομίας, της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
5.Χρήστος Πετσιμέρης, μόνιμος υπάλληλος με βαθμό Δ’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, του Τμήματος Προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου Δημοσίου Τομέα, της Διεύθυνσης Προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου, Μέλος, με αναπληρωτή τον Εμμανουήλ Κλινάκη, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Ε’ του κλάδου ΠΕ Διοικητικής Οργάνωσης, του Τμήματος Μεταβολών, της Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Γραμματέας της Επιτροπής ορίζεται η Μαρία Κρητικίδου, υπάλληλος με βαθμό Γ’ του κλάδου ΔΕ Προσ. Η/Υ Ειδ. Χειρ. Η/Υ, του Τμήματος Υποστήριξης Συστημάτων της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Επεξεργασίας Στοιχείων, με αναπληρώτρια την Αγγελική Κωνσταντινίδου, υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού, της Διεύθυνσης Προσλήψεων Προσωπικού.
B.Η θητεία της Επιτροπής είναι ετήσια και αρχίζει από την έκδοση της παρούσας.
Γ. Η Επιτροπή συνεδριάζει εντός και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί συλλογικών οργάνων.
Τροποποίηση της αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.12763/31-05-2012 (ΑΔΑ: Β4ΛΒΧ-43Ρ) απόφασης «Ορισμός Mελών Επιτροπής Παρακολούθησης-Παραλαβής για το έργο ‘Παροχή Υπηρεσιών Call Center στη Δημόσια Διοίκηση (1500)’», όπως ισχύει
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις :
(α) των άρθρων 13-15 του ν. 2690/1999 (Α’ 45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει,
(β) του άρθρου 6 παρ. 3 του ν. 2286/1995 (Α’ 19) «Προμήθειες του Δημόσιου Τομέα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων»,
(γ) του ν. 2362/1995 (Α’ 247) «Περί Δημοσίου Λογιστικού ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις»,
(δ) του άρθρου 21 του ν. 4024/2011 (Α’ 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015»,
(ε) του Π.Δ. 118/2007 (Α’ 150) «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου» και ειδικότερα το άρθρο 38 αυτού,
(στ) του Π.Δ. 60/2007 (Α’ 64) «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004 περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία 2005/51/ΕΚ της Επιτροπής και την Οδηγία 2005/75/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Νοεμβρίου 2005,
(ζ) του Π.Δ. 320/1988 (Α’ 149) «Οργανισμός των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβέρνησης», όπως ισχύει,
(η) του Π.Δ. 65/2011 (Α’ 147) «Διάσπαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στα Υπουργεία: α) Εσωτερικών, β) Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης…».
2. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/14490/06-07-2010 (Β’ 1073) Απόφαση «Συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής του έργου ‘Παροχή Υπηρεσιών Call Center στη Δημόσια Διοίκηση (1500) της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης’».
3. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.12763/31-05-2012 (ΑΔΑ: Β4ΛΒΧ-43Ρ) απόφαση «Ορισμός Mελών Επιτροπής Παρακολούθησης-Παραλαβής για το έργο ‘Παροχή Υπηρεσιών Call Center στη Δημόσια Διοίκηση (1500)’», όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.12763/13-06-2012 (ΑΔΑ: Β4ΛΗΧ-ΙΘΞ) απόφαση.
4. Την αριθ. ΔΙΟΙΚ/Φ.930/38/14-05-2012 Σύμβαση μεταξύ α) του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και β) της Ένωσης Εταιριών E-value Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Υπηρεσιών Αμέσου Marketing και Υποστήριξης Πελατών, με δ.τ. «E-VALUE A.E.», και UniSystems Συστήματα Πληροφορικής Ανώνυμη Εμπορική Εταιρία, με δ.τ. «UniSystems A.E.», για το έργο «Παροχή Υπηρεσιών Call Center στη Δημόσια Διοίκηση (1500)».
5. Την από 28-03-2013 αίτηση του Βασίλειου Μιχαλίτση για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών.
6. Το αριθ. ΥΑΠ/Φ.23/1599/25-04-2013 έγγραφο του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Πληροφορικής του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
7. Την ανάγκη για την παρακολούθηση και παραλαβή του έργου «Παροχή Υπηρεσιών Call Center στη Δημόσια Διοίκηση (1500)».
8. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Τροποποιούμε το υπό Α.1. στοιχείο της αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.12763/31-05-2012 (ΑΔΑ: Β4ΛΒΧ-43Ρ) απόφασης, όπως ισχύει, ως εξής:
«1. Γεώργιο Κατσικογιάννη, υπάλληλο με βαθμό Ε΄ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, του Τμήματος Επεξεργασίας και Διαρκούς Απογραφής της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Εφαρμογών της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Πληροφορικής, Πρόεδρο, σε αντικατάσταση του Βασίλειου Μιχαλίτση, με αναπληρώτρια την Αγγελική Μπαλού, υπάλληλο με βαθμό Δ’ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής του Τμήματος Ανάπτυξης Μηχανογραφικών Εφαρμογών της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Επεξεργασίας Στοιχείων».
Κατά τα λοιπά, ισχύει η αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.12763/31-05-2012 (ΑΔΑ: Β4ΛΒΧ-43Ρ) απόφαση, όπως ισχύει.

Τροποποίηση της αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.16454/16-07-2012 (ΑΔΑ: Β41ΓΧ-678) απόφασης «Ορισμός Μελών Παρακολούθησης-Παραλαβής για το έργο ‘Μελέτη και Ανάπτυξη της Κεντρικής Κυβερνητικής Διαδικτυακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης για την πληροφόρηση και ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών συναλλαγών των πολιτών/επιχειρήσεων ΕΡΜΗΣ’».
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις :
(α) των άρθρων 13-15 του ν. 2690/1999 (Α’ 45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει,
(β) του άρθρου 6 παρ. 3 του ν. 2286/1995 (Α’ 19) «Προμήθειες του Δημόσιου Τομέα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων»,
(γ) του ν. 2362/1995 (Α’ 247) «Περί Δημοσίου Λογιστικού ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις»,
(δ) του άρθρου 21 του ν. 4024/2011 (Α’ 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015»,
(ε) του Π.Δ. 118/2007 (Α’ 150) «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου» και ειδικότερα το άρθρο 38 αυτού,
(στ) του Π.Δ. 60/2007 (Α’ 64) «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004 περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία 2005/51/ΕΚ της Επιτροπής και την Οδηγία 2005/75/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Νοεμβρίου 2005,
(ζ) του Π.Δ. 320/1988 (Α’ 149) «Οργανισμός των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβέρνησης», όπως ισχύει,
(η) του Π.Δ. 65/2011 (Α’ 147) «Διάσπαση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στα Υπουργεία: α) Εσωτερικών, β) Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης…».
2. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.13590/14-06-2012 (Β’ 1881, ΑΔΑ: Β4ΛΤΧ-59Ε) απόφαση «Συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης-Παραλαβής για το έργο με τίτλο: Μελέτη και Ανάπτυξη της Κεντρικής Κυβερνητικής Διαδικτυακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης για την πληροφόρηση και ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών συναλλαγών των πολιτών/επιχειρήσεων ‘ΕΡΜΗΣ’».
3. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.16454/16-07-2012 (ΑΔΑ: Β41ΓΧ-678) απόφαση «Ορισμός Μελών Παρακολούθησης-Παραλαβής για το έργο ‘Μελέτη και Ανάπτυξη της Κεντρικής Κυβερνητικής Διαδικτυακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης για την πληροφόρηση και ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών συναλλαγών των πολιτών/επιχειρήσεων ΕΡΜΗΣ’».
4. Την αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.18/24091/14-10-2012 απόφαση περί μετακίνησης της Ειρήνης Καλοτεράκη στο Γραφείο του Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
5. Την από 28-03-2013 αίτηση του Βασίλειου Μιχαλίτση για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών.
6. Το αριθ. ΥΑΠ/Φ.23/1600/25-04-2013 έγγραφο του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας Ανάπτυξης Πληροφορικής του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
7. Την ανάγκη για την παρακολούθηση και παραλαβή του έργου «Μελέτη και Ανάπτυξη της Κεντρικής Κυβερνητικής Διαδικτυακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης για την πληροφόρηση και ασφαλή διεκπεραίωση ηλεκτρονικών συναλλαγών των πολιτών/επιχειρήσεων ‘ΕΡΜΗΣ’».
8. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Τροποποιούμε τα υπό Α.1. και Α.2. στοιχεία της αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.16454/16-07-2012 (ΑΔΑ: Β41ΓΧ-678) απόφασης, ως εξής:
1.Αθανάσιο Ραχούτη, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Ε’ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αποσπασμένο στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και τοποθετημένο στην Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής (ΥΑΠ), Πρόεδρο, σε αντικατάσταση της Ειρήνης Καλοτεράκη, με αναπληρωτή τον Ανδρέα Δημητρίου, Εμπειρογνώμονα Πληροφορικής της κατηγορίας Ειδικών Θέσεων με 2ο βαθμό της ΥΑΠ.
2.Νόου Κλεάνθη, μόνιμο υπάλληλο με βαθμό Δ΄ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής του Α.Σ.Ε.Π., αποσπασμένο , αποσπασμένο στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και τοποθετημένο στην ΥΑΠ, Μέλος, σε αντικατάσταση του Βασίλειου Μιχαλίτση, με αναπληρώτρια την Παυλίνα Φράγκου, υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, του Τμήματος Μελετών και Προτύπων της Διεύθυνσης Λειτουργικής Υποδομής της ΥΑΠ.
Κατά τα λοιπά, ισχύει η αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.38/2/οικ.16454/16-07-2012 (ΑΔΑ: Β41ΓΧ-678) απόφαση.
Καινοτόμο Εργαστήρι με θέμα «Εθνική Στρατηγική για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση»
Ο Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  Μανούσος Βολουδάκης σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.), διοργάνωσαν ημερίδα συνεργασίας στελεχών πληροφορικής του δημοσίου τομέα («Καινοτόμο Εργαστήρι») με τίτλο «Εθνική Στρατηγική για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση». Στην ημερίδα υπήρξε συμμετοχή και παρεμβάσεις με τηλεδιάσκεψη από τις Περιφέρειες όλης της χώρας, ενώ συμμετείχαν εμπειρογνώμονες χωρών μελών της Ε.Ε. και ο Προϊστάμενος Στρατηγικού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας του Πρωθυπουργού Δρ. Δημήτριος Πτωχός, σε συνεργασία με την Task Force.
Μετά τις εισηγήσεις, πραγματοποιήθηκαν επί μέρους συνεδριάσεις τεσσάρων ομάδων στελεχών, σε τέσσερα εργαστήρια με την εξής θεματολογία:
1. Το νέο θεσμικό πλαίσιο για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση: αναλύθηκε  το παρόν θεσμικό πλαίσιο και συζητήθηκαν  προτάσεις μείωσης των κανονιστικών πράξεων που απαιτούνται για την εφαρμογή του νόμου, καθώς και η θεσμική εξειδίκευση επιμέρους επιχειρησιακών και τεχνικών ζητημάτων.
2.    Την προώθηση της ψηφιακής υπογραφής και την μετατροπή διαδικασιών σε ψηφιακές: παρουσιάσθηκε  η χρησιμότητα και ο τρόπος επέκτασης της χρήσης της ψηφιακής υπογραφής σε όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου και επαγγελματικές ομάδες, καθώς και πρακτικές εφαρμογές μείωσης  του διοικητικού κόστους  και του  διοικητικού βάρους. Συζητήθηκαν επίσης θέματα για την ψηφιοποίηση διαδικασιών καθώς και τη κεντρική πύλη του Δημοσίου «ΕΡΜΗΣ»
3.    O πολίτης στο επίκεντρο: Διασύνδεση Μητρώων – η αρχή “Once only” (άπαξ και μόνο υποβολή στοιχείων προς το δημόσιο), η επαναχρησιμοποίηση των δεδομένων.
4. Ζητήματα συνεργασίας και συντονισμού έργων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης:  συζητήθηκαν θέματα διοίκησης έργου, καλές πρακτικές, τρόποι συντονισμού στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης μεταξύ των φορέων του δημοσίου (υπουργεία, ΟΤΑ, κτλ.) και του ιδιωτικού τομέα.
Όλες οι παρουσιάσεις και τα σχόλια καταγράφηκαν και θα συνταχθεί έκθεση με τα συμπεράσματα του εργαστηρίου η οποία θα υποβληθεί στην Συντονιστική Επιτροπή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία της ομιλίας του Υφυπουργού Δ.Μ.&Η.Δ.:
Α. Το περίγραμμα
Στόχος μας είναι μια στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές συνθήκες της πατρίδας μας. Ποιό είναι το εγχείρημα; ποιός είναι ο στόχος του; ποιές είναι οι δυσκολίες του; ποιό είναι το αποτέλεσμα και γιατί αυτό είναι ένα απαραίτητο συστατικό της δημιουργίας συνθηκών ευημερίας για τον τόπο μας;
Υπεραπλουστεύοντας , ο στόχος είναι  να μετατραπούν σε ψηφιακές οι λειτουργίες της Δημόσιας Διοίκησης, τόσο αυτές που αφορούν την παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη, όσο και αυτές που αφορούν τη συνεργασία υπηρεσιών και υπαλλήλων στο εσωτερικό της Δημόσιας Διοίκησης και της Αυτοδιοίκησης.
Πρέπει να γίνουν κάποιες αυτονόητες διευκρινίσεις. Η μετατροπή σε ψηφιακή μορφή, αφορά όσες λειτουργίες από τη φύση τους μπορούν να γίνουν ψηφιακές. Σήμερα αυτό αφορά τις περισσότερες πλέον. Χρειάζεται όμως μια ακόμη διευκρίνιση : Δεν θα κάνουμε ψηφιακές όλες τις διαδικασίες, για το λόγο ότι υπάρχουν σημέρα λειτουργίες και διαδικασίες που υφίστανται οι οποίες απλώς πρέπει να πάψουν να υφίστανται. Με δύο λόγια δεν θέλουμε να μετατρέψουμε την γραφειοκρατία σε ηλεκτρονική γραφειοκρατία, κι αυτό είναι βασικό  σημείο της στρατηγικής μας.
Είναι αυτοσκοπός η μετάβαση στην ψηφιακή δημόσια διοίκηση ; Όχι. Η στρατηγική για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια, για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης.  Μιας Δημόσιας Διοίκησης, που θα υπηρετεί τον πολίτη. Παράλληλα, η στρατηγική για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, στοχεύει, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία,  να δημιουργήσει συνθήκες και ευνοϊκές  προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της χώρας : να διασφαλίσει υποδομές και περιβάλλον που θα επιτρέψει στις παραγωγικές δυνάμεις του τόπου να αναπτυχθούν αξιοποιώντας το μέγιστο των δυνατοτήτων που οι σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες παρέχουν.
Βασική αρχή μας στην όλη προσπάθεια είναι η διασφάλιση του απαραβίαστου στη σφαίρας της ιδιωτικής ζωής των πολιτών και των προσωπικών τους δεδομένων. Η ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στο δικό μας σχεδιασμό δεν οδηγεί σε κράτος – «μεγάλο αδελφό».  Αντιθέτως, διασφαλίζει όλα τα δικαιώματα των πολιτών , αυξάνει την διαφάνεια και την λογοδοσία στους πολίτες.
Ο ενδοκυβερνητικός, οριζόντιος συντονισμός στο πλαίσιο της Διοίκησης και της Αυτοδιοίκησης, αλλά και μεταξύ των Υπουργείων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Είναι έργο της Επιτροπής Συντονισμού της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης , η οποία απαρτίζεται από τον Υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικώνκ. Παπακωνσταντίνου και τον Προϊστάμενος του Στρατηγικού Σχεδιασμού, της Γενικής Γραμματείας του Πρωθυπουργού κ. Πτωχό.
Επίσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμμετοχή των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Β. Πώς επιτυγχάνουμε το στόχο :
Στην προσπάθεια της  επίτευξης των στόχων, κινούμαστε σε τρεις άξονες. Ο πρώτος είναι ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός των αναγκαίων συστημάτων, ο δεύτερος η αξιοποίηση όλων των υφισταμένων δυνατοτήτων, και ο τρίτος η δημιουργία νέου, λειτουργικού θεσμικού πλαισίου.
  1. Ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός :
Ανασχεδιάσαμε και επιχειρούμε να επισπεύσουμε τη διαδικασία υλοποίησης σε μια σειρά από έργα :
ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ, έργο τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης όλων των φορέων του Δημοσίου, συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ, με εκτιμώμενη εξοικονόμηση δημόσιας δαπάνης περίπου 150 εκ. / έτος (Link εδώ).
CRMS, ενιαίο σύστημα εξυπηρέτησης των πολιτών  – έργο κλειδί για την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες (Link εδώ και εδώ).
EGOV NOW, πλατφόρμα ενδοκυβερνητικής συνεργασίας (σύστημα G2G).
ERP, σύστημα δημοσιονομικού ελέγχου, προϋπολογισμού 20 εκ. ευρώ.
HRMS, σύστημα ενιαίας  διαχείρισης ανθρωπινού δυναμικού του Δημοσίου.
Ανασχεδιάσαμε τα έργα αυτά  έτσι ώστε να υποστηρίζουν τη μετάβαση στη Δημόσια Διοίκηση διαχείρισης δεδομένων, και όχι εγγράφων. Να αποτελούν μέρος συνόλου, όχι μόνο με την τεχνική προϋπόθεση της διαλειτουργικότητας, αλλά και με την έννοια της επιδίωξης των κοινών στόχων. Αποτελούν πλατφόρμες πάνω στις οποίες θα αναπτυχθούν εφαρμογές και υποσυστήματα. Το περιβάλλον πληροφορικής της επόμενης μέρας στο Δημόσιο, πρέπει να υπηρετεί την αρχή της άπαξ υποβολής δεδομένων και στοιχείων (“once only”), και της λειτουργικής διασύνδεσης των μητρώων.
  1. Αξιοποίηση όλων των υφισταμένων δυνατοτήτων
Δεδομένων των δημοσιονομικών συνθηκών της πατρίδας μας, είναι αναγκαίο να διασφαλίσουμε ότι όλα τα περιουσιακά στοιχεία του δημοσίου, και τέτοια είναι και τα συστήματα ΤΠΕ, αξιοποιούνται στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
Παράδειγμα τέτοιας αξιοποίησης υφισταμένου δυναμικού, είναι η πολιτική μας για την ψηφιακή Υπογραφή (link εδώ). Αντίστοιχα, η εφαρμογή της «Οδηγίας των Υπηρεσιών» , για την ηλεκτρονική αδειοδότηση επαγγελμάτων, που υλοποιείται στην πράξη μέσω της Εθνικής Διαδικτυακής Πύλης «Ερμής» (link εδώ). Και το πιο πρόσφατο παράδειγμα, η αναβάθμιση του «Ερμή» και διοικητικών διαδικασιών σχετιζόμενων με αυτό, ώστε να παρέχονται «Υπηρεσίες επιπέδου 4», ήτοι υπηρεσίες που ολοκληρώνονται διαδικτυακά : Συγκεκριμένα, μετά από τεχνικές και θεσμικές παρεμβάσεις, αναβαθμίζεται το επίπεδο παροχής υπηρεσίας προς τον πολίτη για 81 πιστοποιημένες διαδικασίες, όπως εκδόσεις πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, κλπ., ούτως ώστε να παρέχονται στον πολίτη χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία σε γραφεία υπηρεσιών (υπό την προϋπόθεση της αρχικής, άπαξ, εγγραφής και επιβεβαίωσης ταυτότητας).  Να σημειωθεί, ότι οι υπηρεσίες αυτές αποτελούν το 36% του συνόλου που ζητούν οι πολίτες από τα ΚΕΠ. (link εδώ)
      3.   Θεσμικό πλαίσιο
Απαιτείται η δημιουργία ενός θεσμικού πλαισίου που να υπηρετεί τα ανωτέρω. Υπάρχει ανάγκη αναθεώρησης. Ο Ν. 3979/2011 ήταν μια πρώτη προσπάθεια, αγαθών προθέσεων και στοχεύσεων, που όμως δεν οδήγησε στα αποτελέσματα που θα έπρεπε ή θα αναμένονταν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι, θα αναφερθώ στους βασικούς :  Προκειμένου να τεθούν σε εφαρμογή οι διατάξεις του Ν. 3979/2011, προβλέπεται η έκδοση 33  κανονιστικών πράξεων (Π.Δ. , Υ.Α. και Κ.Υ.Α).  Οι διατάξεις αυτές είναι πρακτικά αδύνατο να εκδοθούν όλες σε ρεαλιστικό χρόνο. Παράλληλα, δια των διατάξεων αυτών, ο νόμος αφήνει σε κάθε Υπουργείο τη διακριτική ευχέρεια να ρυθμίζει ζητήματα για τα οποία στην πραγματικότητα θα πρέπει να υπάρχει ενιαία προσέγγιση.  Είναι αναγκαίο να απλουστευθούν οι ρυθμίσεις του νόμου, να καταστούν ευχερώς εφαρμόσιμες για το σύνολο της δημόσιας διοίκησης, και παραλλήλως να εξασφαλιστεί απλούστευση των υφιστάμενων διοικητικών διαδικασιών.
Η στρατηγική εκπονείται και θα υλοποιηθεί με τη συνδρομή των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης, σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, ιδιαίτερα το Υπουργείο Εσωτερικών (σχετικά με τα ζητήματα που αφορούν και την αυτοδιοίκηση), και το Υπουργείο Ανάπτυξης (το οποίο έχει την ευθύνη της «Ψηφιακής σύγκλισης», και γενικότερα τον τομέα της αγοράς και των επιχειρήσεων).





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ