"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024» με 24 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΟΛΓΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΟΜΙΛΙΑ..


Marketing Greece – αναδεικνύοντας και προβάλλοντας την ποιοτική ταυτότητα της σύγχρονης Ελλάδας
Ομιλία της υπουργού Τουρισμού κυρίας Ολγας Κεφαλογιάννη στο συνέδριο του ΣΕΤΕ
Κυρίες και κύριοι Είναι μεγάλη μου χαρά να βρίσκομαι εδώ ανάμεσα σε επαγγελματίες του τουρισμού. Με ανθρώπους που  μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα,κοινές αγωνίες και στοχεύουμε σε κοινά αποτελέσματα.Τα ετήσια συνέδρια του ΣΕΤΕ κρατούν ζωντανό το δημόσιο διάλογο.Θεωρώ πως -φτάνοντας πια στην ενδέκατή τους διοργάνωση-αποτελούν αναπόσπαστο  κομμάτι της τουριστικής επιχειρηματικότητας.Η θεματική του συνεδρίου  αφορά στο σημαντικότατο ζήτημa του Τουριστικού Marketing.Ένα ζήτημα το οποίο και  το Υπουργείο Τουρισμού  κρατάει υψηλά στις προτεραιότητές του. Η Ελλάδα χρειάζεται ισχυρά μέσα προβολής και ανάδειξης της ταυτότητας της. Μέσα που θα συμβάλλουν αποφασιστικά – και αυτά-στην έξοδο της χώρας από την κρίση.
 Η συγκυρία της κρίσης και ο τουρισμός
Τα τελευταία δύο  χρόνια η χώρα βιώνει μια πρωτοφανή κατάσταση.Με την αύξηση της  ανεργίας, τη συνεχιζόμενη ύφεση και τον κίνδυνο της ευρωπαϊκής απομόνωσης, η Ελλάδα αποτελεί το αρνητικό σύμβολο της οικονομικής και  κοινωνικής κρίσης που μαστίζει όχι  μόνο την Ευρώπη, αλλά ολόκληρο το δυτικό κόσμο. Στα δεδομένα αυτά προστίθενται και η διασάλευση της κοινωνικής ειρήνης, η αύξηση της εγκληματικότητας, της παραβατικότητας, των  αστέγων. Βιώνουμε μια κρίση που τείνει πλέον να λάβει ανθρωπιστικές διαστάσεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η εικόνα της χώρας στον υπόλοιπο κόσμο  να έχει υποστεί σημαντική έκπτωση.Ο Τουρισμός είναι ένα ισχυρό όπλο για να αντιμετωπίσουμε  αυτή την κρίση και τις συνέπειες  της.Όχι μόνο γιατί μιλάμε για ένα τομέα με τεράστια δυναμική.Ένα τομέα απόλυτα αναγκαίο αφενός για την κοινωνική συνοχή,αφετέρου την ευημερία πολλών περιοχών της χώρας που ζουν αποκλειστικά από τον τουρισμό χωρίς καμία άλλη ευκαιρία εισοδήματος.
Αλλά και γιατί ο  τουρισμός μπορεί να αποτελέσεισε πολύ σύντομο χρονικό  διάστημαένα ισχυρό “success story” στο εξωτερικό.Μια ιστορία επιτυχίας της Ελλάδας και των Ελλήνων που μπορούν και αντιμετωπίζουν την κρίση δημιουργικά.Να στείλει το μήνυμα ότι η Ελλάδα μπορεί και αλλάζει,όχι μόνο την εικόνα της αλλά τον τρόπο που σκέφτεται,που παράγει, που αντιδρά  στην κρίση.Γνωρίζουμε όμως όλοι πολύ καλά πως η εικόνα μιας χώραςδεν μπορεί να αντιμετωπιστεί σαν ένα απλό προϊόν.Δεν σημαίνει πως αν επενδύσουμε απλά και μόνο στην εικόνα μαςθα έχουμε, ως δια μαγείας, θετικά αποτελέσματα.
Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα χωρών που ξόδεψαν τεράστια ποσά στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Αυτή είναι μια μονοδιάστατη προσέγγιση που δεν μπορεί να βοηθήσει την Ελλάδα.Η εικόνα ενός κράτους, μιας χώρας απαιτεί συστηματική και πολυεπίπεδη δουλειά τόσο της (εκάστοτε) κυβέρνησης και των πολιτικών, του ιδιωτικού τομέα και των επιχειρήσεων, όσο και των ίδιων των πολιτών.Η Ελλάδα χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια καλή επικοινωνιακή  καμπάνια.Χρειάζεται μια πολυπαραγοντική  προσέγγισηπου πρέπει να χτιστεί γύρω από τις έννοιες της ασφάλειας και της σταθερότητας.Ασφάλεια για σταθερό οικονομικό –περιβάλλον.Ασφάλεια για επενδύσεις.Ασφάλεια για ανάπτυξη.Ασφάλεια για να επισκεφθείς τη χώρα.Ο τουρισμός μπορεί να αναλάβει τον ρόλο του καλού πρεσβευτή.Του αγγελιοφόρου των καλών μηνυμάτων.
Σε ένα τέτοιο περιβάλλον προβλημάτωνοφείλουμε να επενδύσουμε στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα.Να τονώσουμε την  ανταγωνιστικότητα,να βελτιώσουμε την  ποιότητα,να εντατικοποιήσουμε  την ανάδειξη και προβολή των πλεονεκτημάτων μας.Να προχωρήσουμε μαζί, για να πετύχουμε τους στόχους μας.Να κάνουμε  καλά τη δουλειά μας εμείς, οι πολιτικοί.Να κάνετε καλά τη δουλειά σας εσείς, οι επιχειρηματίες.Ο κάθε ένας από  το πόστο του αλλά και όλοι μαζί.Ενωμένοι.Τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό ελπιδοφόρο μήνυμα από και για τη χώρα μας.Να γίνουν η αφετηρία της μεγάλης αλλαγής που όλοι επιθυμούμε.
Ένας  μικρός απολογισμός
Κυρίες και Κύριοι,Στόχος της Κυβέρνησής μας είναι να δουλέψουμεμε αφοσίωση και αποφασιστικότηταγια μια γρήγορη έξοδο από το καθεστώς της κρίσης,διαφυλάττοντας τα ευρωπαϊκά μας προνόμιακαι κερδίζοντας πάλι την εμπιστοσύνη των ευρωπαίων  εταίρων μας.Προσδοκούμε να κερδίσουμε το στοίχημα με τον Τουρισμόκαι να εκπονήσουμε ένα σχέδιο εθνικής στρατηγικής,που θα συνοψίσει, θα περιγράψει και θα περιβάλλεικάθε τουριστική δραστηριότητα βάζοντας φρένο σε ξεπερασμένα μοντέλακαι πρακτικές του  παρελθόντος.Αναλαμβάνοντας το Υπουργείο  Τουρισμού δουλέψαμε σκληρά σε δύο  κατευθύνσεις.Αφενός να αντιμετωπίσουμε  τη φθίνουσα τουριστική περίοδο και να αναστρέψουμε τα αρνητικά στοιχεία.Αφετέρου να σχεδιάσουμε  και να οργανώσουμε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, η οποίο σε βάθος χρόνουθα επαναφέρει τη χώρα στους δέκα πιο επιθυμητούς τουριστικούς προορισμούς διεθνώς.Ο πρώτος μας στόχος ήταν η συγκρότηση Υπουργείου Τουρισμού.Παραλάβαμε ουσιαστικά μια Γραμματεία και έπρεπε πολύ σύντομα
να φτιάξουμε Υπουργείο  μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες.Το καταφέραμε.Με πολύ κόπο και προσπάθεια,με αντίπαλο μας γραφειοκρατικές  αγκυλώσεις. Μεταφέραμε αρμοδιότητες, ξεκαθαρίσαμε ζητήματα επικαλύψεων, χτίσαμε ένα νέο υπουργείο που μπορεί πλέοννα χαράζει τουριστική πολιτική.Η πρώτη μας απόφαση στο Υπουργείο (και συμβολικά)αφορούσε στην επαναλειτουργία  του προγράμματοςτου ΕΟΤ ‘Τουρισμός για  όλους’.Δώσαμε την ευκαιρία σε συνανθρώπους μαςπου βρίσκονται αντιμέτωποι  με τις δυσκολίες της κρίσης,να κάνουν διακοπές, και  ταυτόχρονα στηρίξαμε την απασχόλησηκαι την τοπική τουριστική επιχειρηματικότητα.Ένας από τους άμεσους στόχους μαςήταν και η αλλαγή της εικόνας μας στο εξωτερικό.Στο πλαίσιο της στρατηγικής  εξωστρέφειαςπου προωθεί το Υπουργείο  Τουρισμού επισκεφθήκαμε επιλεγμένα, συγκεκριμένες χώρες «κλειδιά».Συναντηθήκαμε με αξιωματούχους των κυβερνήσεών τους,με Έλληνες της διασποράς  και επαγγελματίες του τουρισμού,συνάπτοντας σχέσεις  και στοχεύοντας σε μελλοντικές  συνεργασίες.Παλέψαμε να αλλάξουμε  το αρνητικό για την Ελλάδα κλίμα και να επαναφέρουμε τη χώρα στον τουριστικό χάρτη.Στείλαμε το μήνυμα ότι  η Ελλάδα είναι εδώ.Ότι τα πράγματα αλλάζουν.Παράλληλα όμως ξεκινήσαμε σειρά δράσεων και στο εσωτερικό.Στις δράσεις που  έχουμε ήδη αναλάβεικαι έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή,συμπεριλαμβάνεται το ειδικό χωροταξικό του τουρισμού.Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία  στις τουριστικές επενδύσειςκαι τις ειδικές μορφές τουρισμού.Τα δύο Υπουργεία  ΠΕΚΑ και Τουρισμού συνεργάστηκαν στενά για να ολοκληρώσουμετη σύνταξη του νέου σχεδίου για το ειδικό χωροταξικό.Ταυτόχρονα συστήσαμε  δύο νέες υπηρεσίες,την ειδική υπηρεσία προώθησης  και αδειοδότησης τουριστικών επενδύσεωνκαι την ειδική υπηρεσία συντονισμού και εφαρμογής του  Υπουργείου Τουρισμού.
Το  σχέδιό μας για το άμεσο μέλλον
Η ανάληψη των καθηκόντων μας  εν μέσω της τουριστικής περιόδουδημιούργησε ένα χαρακτήρα κατεπείγοντος στην αντιμετώπιση των άμεσων ζητημάτωνκατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.Ταυτόχρονα όμως εργαζόμαστε  επάνω  σε μεσοπρόθεσμους στόχουςβασισμένους στην εκπόνηση ενός σύγχρονου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό, με ορίζοντα δεκαετίας.Το σχέδιο αυτό απαρτίζεται από τέσσερις βασικές αρχές.
---Την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας με διευκόλυνση των επενδύσεων.
---Την ανάπτυξη ενός σύγχρονου θεσμικού πλαισίου
για τον τουρισμό και τις ειδικές μορφές του.
---Τη διασφάλιση της ποιότητας των υποδομώνκαι των υπηρεσιών τουρισμού, και
---Την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας.
Στόχος μας είναι  να προσεγγίσουμε επενδύσεις υψηλού επιπέδου.Για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να θεσπίσουμεένα νέο επενδυτικό νόμο,με περισσότερες δραστηριότητες και κίνητρα.Έχουμε δρομολογήσει 14 πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις,αποτέλεσμα τρίμηνου συστηματικού και εξαντλητικού διαλόγουμε τους φορείς του  τουρισμού.

Αναλυτικά …
1ον . Αντιμετωπίζουμε την ανεργία με την υλοποίηση προγραμμάτωνσυνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης.
2ον . Αναβαθμίζουμε την τουριστική εκπαίδευση προσαρμόζοντάς την στιςσύγχρονες απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς.
3ον . Υποστηρίζουμε την ανάγκη συνέχισης της επιδότησης των εργοδοτικώνασφαλιστικών εισφορών και για τις εποχικές επιχειρήσεις του τουρισμού.
4ον. Συγκροτούμε νέο νομικό πλαίσιο που θα αντιμετωπίσει χρόνιες δυσλειτουργίες στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας του κλάδουκαι την αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών.
5ον. Στηρίζουμε νομοθετικά τις κατηγορίες ειδικού τουρισμού.
6ον . Επεξεργαζόμαστε σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών και υπηρεσιών των λιμανιών της χώρας καθώς και συντονισμένες δράσεις με φορείς που αφορά η συγκεκριμένη δραστηριότητα.
7ον . Ετοιμάζουμε σχέδιο νόμου, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Ναυτιλίας και Οικονομικών, που ρυθμίζει τα θέματα που σχετίζονται με τον θαλάσσιο τουρισμό.
8ον . Σχεδιάζουμε νέο θεσμικό πλαίσιο που θα επιτρέπει την τουριστική εκμετάλλευση του πλούτου της χώρας σε ιαματικούς πόρους και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στον συγκεκριμένο κλάδο.
9ον . Βρισκόμαστε σε σταθερή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας,με στόχο τη δημιουργία εθνικού στρατηγικού σχεδίου  για τον ιατρικό τουρισμό.
10ον . Απλοποιούμε τη διαδικασία αδειοδότησης των τουριστικών επιχειρήσεων που εποπτεύουμε.
11ον . Καταρτίζουμε πλήρες σχέδιο δράσης για την στήριξη του τουρισμού στην Αθήνα. Πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες και συνέργιες με συναρμόδια Υπουργεία και την τοπική αυτοδιοίκηση, για την αποτελεσματικότερη δράση μας
12ον . Επιταχύνουμε τις διαδικασίες του διαγωνισμού για τη μετατροπή μεγάλης Ολυμπιακής εγκατάστασης σε Συνεδριακό Κέντρο της Αθήνας,με στόχο να στηρίξει της πόλη ως τουριστικό προορισμό και να διευρύνει την τουριστική περίοδο.
13ον . Στοχεύουμε στην ταχεία απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ και την ορθή αξιοποίησή τους. Για τον σκοπό αυτό επανιδρύουμε την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής και Συντονισμού συγχρηματοδοτούμενων δράσεωνστους τομείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Τουρισμού.
14ον .  Εντατικοποιούμε σε συνεργασία με το Υπ. Εξωτερικών όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διευκόλυνση χορήγησης visa σε χώρες υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος.
Ο ΕΟΤ
Κυρίες και ΚύριοιΈνας από τους βασικούς στόχους του Υπουργείου Τουρισμού 
είναι να αναμορφώσει  τον ΕΟΤ και να του προσδώσει  ουσιαστικό και ενεργό ρόλο,να τον μετατρέψει σε ισχυρό εκτελεστικό βραχίοναστην προώθηση του  τουριστικού μας προϊόντος.
Ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού αποτελεί ένα πολύτιμο κεφάλαιο στον ελληνικό τουρισμό.Πρέπει όμως να περάσει  μέσα από σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές.Είναι επείγουσα η  ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα ΝΕΟ ΕΟΤ,που θα ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες των καιρών.Που θα μπορεί να συνδυάζει  τη συσσωρευμένη πείρα και τεχνογνωσία πολλών ετών,με τη φρεσκάδα και  τη νεοτερικότητα που χρειάζεται σήμερα ο  Ελληνικός τουρισμός.
Για να το πετύχουμε αυτόπροχωρούμε σε ριζική αναδιάρθρωση του οργανισμούμε στόχο την καλύτερη λειτουργία του.Στοχεύουμε στην αναδιοργάνωση  των γραφείων εξωτερικούκαι στον εκσυγχρονισμό  της  ελεγκτικής διαδικασίας των τουριστικών  επιχειρήσεων.Κυρίως όμως, μπαίνουμε επιθετικά με νέα εργαλεία,αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίεςστην τουριστική προβολή  της χώρας.Επιδιώκουμε  να διαμορφώσουμε τη νέα τουριστική ταυτότητα της Ελλάδας.Ήδη ολοκληρώνουμε ένα συγκροτημένο πλάνοπολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής.Θα κινηθούμε στοχευμένα, έξυπνα, δυναμικάκαι κυρίως με χαμηλά κόστη.Για να πετύχουμε όμως τους στόχους μαςχρειαζόμαστε συνέργιες  και συνεργασίες που θα υπερβαίνουν τα παραδοσιακά μοντέλα.
Στόχος τόσο του Υπουργείου, όσο και του ΣΕΤΕείναι να βρούμε τη βέλτιστη συνταγή που…θα αφυπνίσει και θα αξιοποιήσει το πολύτιμο κεφάλαιογνώσης και  εμπειρίας του Δημοσίου, 
…θα εκμεταλλευτεί την ευελιξία, την τεχνογνωσίακαι την πείρα  του ιδιωτικού τομέα,
…θα εξυπηρετήσει το δημόσιο συμφέρονστις σημερινές συνθήκες οικονομικής κρίσης που απαιτούν από όλους μας εξοικονόμηση πόρων  και σχέδια ρεαλιστικά και βιώσιμα.
Σε αυτή την κρίσιμη  για τον τόπο χρονική συγκυρίαθα πρέπει να χτίσουμε μια νέα σχέση συνεργασίας.Σχέση συνεργασίας που θα σφυρηλατηθείμέσα από συγκεκριμένες ad hoc, κοινές δράσειςπου μπορούν σε σύντομο χρονικό διάστημανα προσδιορισθούν και να αρχίσουν να υλοποιούνται.
Μέσα από ευέλικτα, αντιγραφειοκρατικάκαι κυρίως οικονομικά βιώσιμα  σχήματα.
 Φίλες και Φίλοι,Οι στόχοι που έχουμε θέσει είναι σύνθετοικαι προϋποθέτουν επίπονη  και συστηματική δουλειά.Αποτελούν ένα μεγάλο στοίχημα για όλους μας..Κλειδί σε αυτή την  προσπάθεια είναι οι συνέργειες.Ο τουρισμός οφείλει  να γίνει υπόθεση όλων.Των Περιφερειών, των  Δήμων, των επιχειρηματιών,των εργαζόμενων του  κλάδου,των φορέων του τουρισμού, όλων των Ελλήνων.Δεν μπορούμε να περιμένουμε μόνο από το κράτοςκαι την κυβέρνηση  να κάνει κάτι.Πρέπει να είμαστε όλοι σε θέση να προσφέρουμεσε αυτή την κοινή  προσπάθεια.Να προσφέρουμε τεχνογνωσία, πόρους, καλές πρακτικές, καινοτομία, εταιρική κοινωνική ευθύνη,νέες μορφές επιχειρηματικότητας, εθελοντισμό.Μαζί, μπορούμε να φτάσουμε πιο γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Την ανάκαμψη του τουρισμού, την ανάκαμψη της οικονομίας μας.Το αμέσως επόμενο διάστημα ΣΕΤΕ, ΕΟΤ και Υπουργείο,θα προσδιορίσουμε με ακρίβεια τα πεδία συνεργασίαςκαι το κατάλληλο σχήμα  που θα εξυπηρετεί τους σκοπούς μας.Πάντα με γνώμονα το δημόσιο  συμφέρονκαι την ανάγκη για  γρήγορα και χειροπιαστά αποτελέσματα.
Επίλογος 
Αισιοδοξούμε πως παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει  η χώρα,μπορούμε να κάνουμε  τον τουρισμό στη χώρα καλύτερο.Να δουλέψουμε σκληρά ώστε πολύ γρήγορα η χώρανα επιστρέψει εκεί που της αξίζει.Στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς.Ο δρόμος που έχουμε μπροστά μας είναι μακρύς και δύσκολος.Είναι στρωμένος με αρκετά εμπόδια.Οι στόχοι μας απαιτούν ριζικές αλλαγές ακόμακαι στον τρόπο  που σκεφτόμασταν μέχρι τώρα.Μας στηρίζει όμως μια κοινή μας πεποίθηση:Ο τουρισμός είναι  το μέλλον της χώρας,ο μοναδικός δρόμος για  να βγούμε από την κρίση,βασιζόμενοι στις δικές  μας δυνάμεις.Είμαι σίγουρη πως με τη δική σας συμμετοχή και συνεργασία,οι στόχοι μας πολύ σύντομα θα επιτευχθούν.Ανάπτυξη του τουρισμού  σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας:σημαίνει θέσεις εργασίας, εισροή εσόδων,αναθέρμανση της αγοράς, ευκαιρίες επιχειρηματικότητας και προοπτικές επενδύσεων.Σας περιμένω όλους δίπλα  μας στο έργο που έχουμε να κάνουμε.Μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε.
 Σας ευχαριστώ πολύ

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ