"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Oμιλία του Υπουργού ΑΝΥΠ Κωστή Χατζηδάκη στη 16η Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με την Ελληνική Κυβέρνηση – Μετατρέποντας την αβεβαιότητα σε σταθερότητα, σοφία και ανάπτυξη


«…έχει πολύ μεγάλη σημασία η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Όχι για λόγους δογματικούς, αλλά γιατί μόνο έτσι θα βρουν οι άνεργοι δουλειά. Η Ελλάδα πρέπει να γίνει μια χώρα φιλική στις επενδύσεις. Με ένα νέο, απλό και σταθερό για αρκετά χρόνιαφορολογικό νόμο. Με περαιτέρωαπλούστευση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Με αντιμετώπιση των προβλημάτωναδιαφάνειας στο Δημόσιο τομέα. Με έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, όπως είναι οι τομείς του τουρισμού, της ναυτιλίας, της ενέργειας, της προσαρμοσμένης στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες γεωργίας…»
Economist, 3 Ιουλίου 2012
Κυρίες και κύριοι,
..........
Ως κυβέρνηση έχουμε πλήρη επίγνωση του πού βρισκόμαστε. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίζουμε μιαπρωτοφανή οικονομική και κοινωνική κρίση. Μιλήσαμε εξαρχής με ειλικρίνεια. Δεν θεωρούμε ότι η χώρα είναι καταδικασμένη ν’ αποτύχει, αλλά και δεν μπορεί να προχωρήσει μπροστά με τον αυτόματο πιλότο. Γι αυτό και δεν τάξαμε κήπους με τριαντάφυλλα. Ξεκαθαρίσαμε ότι ο δρόμος είναι ανηφορικός, αλλά είναι ο μόνος δρόμος. Και το έθνος πρέπει να τον ανέβει ενωμένο έως την κορυφή.
...Επικράτησε η στρεβλή εντύπωση ότι μπορούμε να έχουμε επενδύσεις χωρίς επενδυτές, εργαζόμενους χωρίς εργοδότες, αποτελέσματα χωρίς δουλειά.
...

Προκειμένου να  μετριαστεί το οξύτατο πρόβλημα της ανεργίας και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Γι αυτό επικεντρωνόμαστε σε τέσσερις βασικούς άξονες:
Πρώτος, η ανάκτηση της εμπιστοσύνης.
Δεύτερος, η ενίσχυση της ρευστότητας.
Τρίτος, η αναθέρμανση της οικονομίας και η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.
Και τέταρτος, η αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας με ένα πιο ευέλικτο και κοινωνικά δίκαιο κράτος.
Η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών και των επενδυτών είναι το πρώτο και βασικότερο προαπαιτούμενο. Και ως προς αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία η πολιτική κατάσταση και ιδιαίτερα ηπολιτική σταθερότητα της χώρας. Χρειαζόμαστε ένα καινούριο πολιτικό και κοινωνικό κλίμα, με το οποίο η Ελλάδα μπορεί να εκπλήξει ευχάριστα.Το γεγονός ότι η κυβέρνηση στηρίζεται από τρία κόμματα που αθροίζουν σχεδόν το 50% των πολιτών είναι ασφαλώς πολύ σημαντικό.
Αυτό το κλίμα συνεννόησης και συλλογικής προσπάθειας θα πρέπει όλοι να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού. Κάθε τι άλλο, κάθε μικροπολιτική ή μικρόψυχη προσέγγιση της πραγματικότητας είναι ανάξια της κρισιμότητας των στιγμών που διανύουμε.
Δεύτερος μεγάλος στόχος είναι η στήριξη της ρευστότητας, για να μην πέσει η αγορά σε ακόμα βαθύτερο τέλμα. Αγορά χωρίς χρήματα είναι σαν μια βρύση χωρίς νερό.
 Οι κινήσεις θα γίνουν σε πέντε κυρίως κατευθύνσεις:
Πρώτον, η ολοκλήρωση της ανακεφαλαιοποίησης του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος το ταχύτερο δυνατόν.Δεύτερον, η εμπέδωση κλίματος και η διαμόρφωση των προϋποθέσεων για την επιστροφή των καταθέσεων στις Ελληνικές τράπεζες.
Τρίτον, άμεση έναρξη διαπραγματεύσεων με τους Ευρωπαίους εταίρους μας για να εξασφαλίσουμε την ενεργότερη παρουσία της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.Τέταρτον, επιδίωξη για τη δημιουργία ενός νέου Ελληνικού Επενδυτικού Ταμείου, με στήριξη και από ευρωπαϊκούς πόρους.Πέμπτον, στο πλαίσιο αυτό, θα επιδιώξουμε επίσης την όσο το δυνατόν ταχύτερη επιστροφή οφειλών του Δημοσίου, στις επιχειρήσεις, ύψους 6 δις ευρώ.
Από την άλλη, στο εσωτερικό, θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τα αναπτυξιακά εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας:
-  Το ΕΣΠΑ, με όλες τις κινήσεις που θα επιτρέπουν την επίσπευση της απορρόφησης πόρων – αν και αρκετές από τις δράσεις του συνδέονται με την αντιμετώπιση της ρευστότητας για το οποίο μίλησα.
- Τον Επενδυτικό Νόμο, με κάποιες στοχευμένες διορθώσεις που θα συμβάλουν στην καλύτερη εφαρμογή του.
- Το ΕΤΕΑΝ, προσαρμόζοντας τα προγράμματα στις ανάγκες της αγοράς ειδικότερα των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων. Ο τρίτος μεγάλος άξονας είναι η αναθέρμανση της οικονομίας και η ενίσχυση τηςεπιχειρηματικότητας. Ο Δημόσιος τομέας δεν μπορεί να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Γι αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Όχι για λόγους δογματικούς, αλλά γιατί μόνο έτσι θα βρουν οι άνεργοι δουλειά. Η Ελλάδα πρέπει να γίνει μια χώρα φιλική στις επενδύσεις. Με ένα νέο, απλό και σταθερό για αρκετά χρόνια φορολογικό νόμο. Με περαιτέρω απλούστευση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Με αντιμετώπιση των προβλημάτων αδιαφάνειας στο Δημόσιο τομέα. Με έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, όπως είναι οι τομείς του τουρισμού, της ναυτιλίας, της ενέργειας, της προσαρμοσμένης στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες γεωργίας.
Καθοριστικής σημασίας σε αυτό τον τομέα θα είναι η επιτάχυνση του προγράμματοςαποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της Δημόσιας περιουσίας. Το πρόγραμμα αυτό, αν προχωρήσει σωστά, μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο αναπτυξιακής πολιτικής. Δεν είναι μόνο το ταμειακό όφελος. Είναι κυρίως το θετικό μήνυμα που στέλνει η χώρα για την προσέλκυση κεφαλαίων και επενδύσεων στην Ελλάδα. 
Παράλληλα, θα εργαστούμε σκληρά για να ξεμπλοκάρουμε έργα που θα τονώσουν άμεσα την οικονομία και την ανάπτυξη της  χώρας: Τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους και όλα τα υπόλοιπα έργα του ΕΣΠΑ, το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης και τις επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας. 
Στην πραγματικότητα όλοι ξέρουμε τι πρέπει να γίνει για την ανάκαμψη και την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας. Υπάρχουν μελέτες ξένων και ελληνικών φορέων και εταιρειών που τα υποδεικνύουν με λεπτομέρειες. Το ζητούμενο είναι να περάσουμε από την θεωρία στην πράξη. Να βρεθούν δηλαδή οι άνθρωποι που δεν θα τα περιγράφουν απλώς αλλά θα τα πραγματοποιήσουν κιόλας. Και αυτός είναι ο βασικός στόχος της νέας Κυβέρνησης υπό τον Αντώνη Σαμαρά.
 Ο τέταρτος άξονας είναι ένα αποτελεσματικό Δημόσιο. Χρειαζόμαστε λιγότερη γραφειοκρατία.Ταχύτερες διαδικασίες. Σεβασμό του κράτους απέναντι στον πολίτη.
Να ξεφύγουμε από τις λογικές του κρατισμού, που ήταν η κυρίαρχη πολιτική αντίληψη στο μεταπολιτευτικό οικονομικό μοντέλο, με τα γνωστά αρνητικά αποτελέσματα.
Να κάνουμε διάκριση ανάμεσα στο «κρατικό» και το «κοινωνικό». Με πρόσχημα την κοινωνική πολιτική κρατικοποιήσαμε τη ζωή μας και δημιουργήσαμε ένα αντικοινωνικό κράτος. Δεν χρειαζόμαστε ένα κράτος που μεγαλώνει συνεχώς προς όφελος κάθε λογής μανδαρίνων, αλλά ένα κράτος που θα είναι πραγματικός συμπαραστάτης του πολίτη σε θέματα ασφάλειας, δικαιοσύνης, υγείας, παιδείας. 
Είναι ευχής έργο τουλάχιστον που σήμερα αρχίζει να ωριμάζει σε όλους τους χώρους η αντίληψη ότι ο κρατισμός όχι μόνο δεν διασφαλίζει την κοινωνική προστασία, αλλά αντιθέτως ενισχύει τις ανισότητες και αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη.
Ο βασικός ρόλος του κράτους στην αγορά είναι να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του ανταγωνισμού, ο οποίος είναι το πιο σημαντικό όπλο στη μάχη για τη συγκράτηση των τιμών.
Γι αυτό και σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού θα επιδιώξουμε την αντιμετώπιση στρεβλώσεων στην αγορά με εμπόδια που τέθηκαν τεχνητά για να ωφελούνται λίγοι εις βάρος των πολλών.
Θα προχωρήσουμε σ΄ ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού εκσυγχρονισμού και εξορθολογισμού του Δημόσιου τομέα στηριγμένο στην αξιολόγηση και την αξιοκρατία. Με κέντρο όχι τους φορείς, αλλά τους πολίτες. Με καλύτερες υπηρεσίες. Με περιορισμό π.χ. του χρόνου διεκπεραίωσης βασικών υποχρεώσεων του Κράτους απέναντι στους Ελληνες και τις Ελληνίδες.
Θα επιδιώξουμε παράλληλα μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της κοινωνικής πολιτικής που μπορεί ν’ ασκήσει το κράτος. Γνώμονας δεν θα είναι τα συμφέροντα των προμηθευτών, αλλά των φορολογούμενων και των κοινωνικά αδύναμων. Μαζί με την κοινωνική ευαισθησία χρειάζεται και κοινωνική αποτελεσματικότητα.
Οι όποιες λύσεις δεν είναι αποκομμένες από τις εξελίξεις και τις αποφάσεις που θα ληφθούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο. 
Αν η Ευρώπη δεν βρει γρήγορα οριστικές λύσεις, αυτό θα έχει σίγουρα αρνητικές συνέπειες και σε μας. Ιστορικά η Ευρώπη προχωρεί εν μέσω κρίσεων και μερικές φορές και μέσω κρίσεων.
Θέλω να ελπίζω ότι οι αποφάσεις που ελήφθησαν στο τελευταίο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο δείχνουν τηνβούληση της Ευρώπης να ξεπεράσει την κρίση και να φτάσει στον προορισμό της.
Η Ευρωζώνη έχει κάνει βήματα τα τελευταία τρία χρόνια αλλά πρέπει ν’ αυξήσει την ταχύτητά της.
Είναι φανερό πλέον ότι η λύση είναι στην πραγματική δημοσιονομική ένωση, στην ενίσχυση του ρόλου της ΕΚΤ, στην κοινή διαχείριση του χρέους. Οι αγορές νομίζω ότι δεν θα ησυχάσουν μέχρι  να φτάσουμε εκεί. Γι’ αυτό και πρέπει το ταχύτερο να βρεθούν κοινοί παρανομαστές. Και βασικό προαπαιτούμενο είναι το πολιτικό θάρρος απ’ όλες τις κυβερνήσεις.
 Όντας στο μάτι του κυκλώνα, ως Ελλάδα χρειαζόμαστε προφανώς την ευρωπαϊκή στήριξη. Στις συζητήσεις που έγιναν στη Σύνοδο Κορυφής, ξεκαθαρίσαμε τη δέσμευσή μας να προχωρήσουμε στηδημοσιονομική εξυγίανση, στον περιορισμό των ελλειμμάτων και του δημοσίου χρέους.
Τονίσαμε, όμως,  από την άλλη πλευρά, ότι δεδομένης της μεγάλης ύφεσης και της ανεργίας είναι ανάγκη να υπάρξουν προσαρμογές στο ελληνικό οικονομικό πρόγραμμα έτσι ώστε αυτό να καταστεί περισσότερο κοινωνικά δίκαιο και οικονομικά αποτελεσματικό. 
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια επιφυλακτικότητα απέναντι στη χώρα μας.
Ορισμένοι αισθάνονται ότι η Ελλάδα δεσμεύθηκε στο παρελθόν να κάνει κάποια πράγματα και δεν τα έκανε όλα. Το αν αυτή η επιφυλακτικότητα υφίσταται δικαίως ή αδίκως δεν είναι το πρωτεύον αυτή την ώρα. Σημασία σήμερα έχει να γίνει σαφές ότι κάτι αλλάζει. Να δείξουμε ότι η δέσμευσή μας να προχωρήσουμε σε διαρθρωτικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις είναι ισχυρή και ότι υλοποιείται. 
Το νέο φορολογικό σύστημα, η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, η απλούστευση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η προώθηση των αποκρατικοποιήσεων, όλα όσα ανέφερα προηγουμένως, είναι κινήσεις που θα δείξουν ότι η Ελλάδα παίρνει πρωτοβουλίες και θα αποτελέσουν μια ευχάριστη έκπληξη από την πλευρά της χώρας.
Αν εμείς είμαστε αξιόπιστοι, θα δείξουν και εκείνοι την αλληλεγγύη τους. Όσο περισσότερα κάνουμε στον τομέα των διαρθρωτικών αλλαγών τόσο περισσότερα μπορούμε να πετύχουμε στη συνέχεια. 
Θεωρώ, για παράδειγμα, ότι σε μια επόμενη φάση θα μπορούμε να ζητήσουμε να επανεξεταστεί και η περίπτωση των ενισχύσεων που δόθηκαν και στο δικό μας τραπεζικό σύστημα, με βάση τις πρόσφατες αποφάσεις που ελήφθησαν στην ΕΕ. Με απευθείας παρέμβαση των ευρωπαϊκών μηχανισμών – του EFSF και του ESM – χωρίς επιβάρυνση του δημοσίου χρέους. Αυτό είναι κάτι που θα μειώσει αυτομάτως κατά αρκετά δις το δημόσιο χρέος μας, άρα και το κόστος εξυπηρέτησής του. 
Όπως προανέφερα, δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο, καθώς εκκρεμούν οι προγραμματικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού. 
Δεν θέλω επίσης να δώσω κάποιο μήνυμα υπεραισιοδοξίας. Από τη φύση μου άλλωστε δεν ενθουσιάζομαι εύκολα.
Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Μπορούμε να αναστρέψουμε το κλίμα. Αρκεί να φερθούμε όλοι έχοντας απόλυτη συναίσθηση του πού βρισκόμαστε.
Δίπλα στον οικονομικό πόλεμο που έχουμε μπροστά μας δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε και έναν κοινωνικό ή πολιτικό εμφύλιο πετροπόλεμο.

Ασφαλώς δεν είμαστε καταδικασμένοι να συμφωνούμε σε όλα. Ούτε θα αλλάξουμε τη φύση του δημοκρατικού μας πολιτεύματος όπου κυβέρνηση και αντιπολίτευση έχουν διακριτό θεσμικό ρόλο.
Όμως η καλή πίστη και η εθνική ενότητα είναι αρετές που πρέπει να χαρακτηρίζουν και την Κυβέρνηση και την Αντιπολίτευση.
Εκλογές μπορεί να κερδίσουν ή να χάσουν όλοι. Αυτό που δεν πρέπει να χαθεί είναι η πατρίδα μας. 
Οι Έλληνες έκαναν τεράστιες θυσίες τα τελευταία δυόμισι χρόνια και δεν πρέπει να πάνε χαμένες.
Πρέπει να διαφυλάξουμε την πολιτική σταθερότητα, που επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά είναι το βασικό πολιτικό προαπαιτούμενο κάθε αναπτυξιακού εγχειρήματος. 
Η πατρίδα μας γέννησε το ευρωπαϊκό πνεύμα. Και θα μείνει στην Ευρώπη με ευρωπαϊκή λογική και με ελληνική επιμονή και περηφάνια. Πρέπει να το βάλουμε πείσμα. Εθνικό πείσμα. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα ούτε από τους Ιρλανδούς , ούτε από τους Πορτογάλους που τα προγράμματα τους πηγαίνουν καλύτερα, ούτε από άλλους λαούς που δεν αντιμετωπίζουν παρόμοια οικονομική κρίση. Έχουμε και την ιστορική πορεία και το έμψυχο υλικό που αποδεικνύουν ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Αρκεί να πιστέψουμε στους εαυτούς μας. Και να δουλέψουμε με σχέδιο και εθνική ενότητα. Ξέροντας ότι δεν δίνουμε μια μάχη για την επιτυχία οποιουδήποτε κυβερνητικού προγράμματος, αλλά μια μάχη για να ξανάρθει και πάλι το χαμόγελο σε μας και τις οικογένειες μας.  Μια μάχη για την Ελλάδα. 
Από την πλευρά της Κυβέρνησης μία καταληκτική δήλωση :
Τυχόν αποτυχία της κυβέρνησης θα είναι δυστυχώς και αποτυχία της χώρας. Γι αυτό και στόχος μας είναι ένα δυναμικό ξεκίνημα. Για να ανακτήσουμε τη χαμένη εμπιστοσύνη, να φύγουμε από το μάτι του κυκλώνα και να μπούμε σε μια ομαλή πορεία. Να τρέξουμε γρήγορα εκπληρώνοντας στην ουσία το πατριωτικό μας καθήκον: να κρατήσουμε την Ελλάδα όρθια και δυνατή. Και μπορούμε να το πετύχουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ