Στο 2ο Agrofestival του Δήμου Αχαρνών, στην Ελευσίνα,
στην Αργυρούπολη και στο Κυριακοχώρι Φθιώτιδας χόρεψε
ο «ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ»
Έντονη δραστηριότητα παρουσίασε το τελευταίο διάστημα ο Λαογραφικός
Χορευτικός Σύλλογος Αχαρνών «Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ», εντός και εκτός του
Δήμου μας, αφήνοντας όπως πάντα τις καλύτερες εντυπώσεις. Έτσι, το μήνα Ιούνιο
διοργάνωσε και συμμετείχε στις ακόλουθες εκδηλώσεις:
• 8/6/2012 Παρουσίασε χορούς Θράκης στο 2ο Φεστιβάλ Αγροτικών
Προϊόντων και Πολιτισμού-Agrofestival του Δήμου Αχαρνών.
• 15/6/2012 Διοργάνωσε αποχαιρετιστήριο γλέντι για τα μέλη του και για τα
παιδιά του χορευτικού, στο ΠΟ.ΚΕΝ. Κόκκινου Μύλου.
• 22/6/2012 Παρουσίασε χορούς Πελοποννήσου και Χίου στην κεντρική
πλατεία της Ελευσίνας.
• 24/6/2012 Παρουσίασε χορούς Ν. Έβρου στην 20η Γιορτή Ελληνικού
Παραδοσιακού Χορού στο θέατρο της Αργυρούπολης.
• 30/6/2012 Διοργάνωσε μονοήμερη ψυχαγωγική εκδρομή στη Χαλκίδα-Στενή
Ευβοίας-Αρτάκη-Καμπιά-Αγία Κυριακή, όπου οι συμμετέχοντες πέρασαν
πραγματικά αξέχαστα.
Ο Σύλλογος είναι προσκεκλημένος στις 21/6/2012, προκειμένου να χορέψει
ρουμελιώτικους χορούς, στο Κυριακοχώρι Φθιώτιδας.
Σε όλες τις χορευτικές εκδηλώσεις η ομάδας του συλλόγου καταχειροκροτήθηκε
για την άρτια παρουσίασή της προβάλλοντας επάξια το Σύλλογο και το Δήμο μας.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου με το κλείσιμο της χορευτικής χρονιάς ευχαριστεί τη
Δημοτική Αρχή, τα μέλη, τους φίλους και τα παιδιά του συλλόγου, καθώς και
όσους συμπαραστέκονται με οποιοδήποτε τρόπο στο αξιόλογο έργο του. Ο
Σύλλογος διανύει 21 χρόνια προσφοράς και αγώνα στην τοπική μας κοινωνία και
προβάλει με σεβασμό εντός κι εκτός του Δήμου μας τη λαϊκή μας παράδοση.
Εύχεται σε όλους καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές με υγεία, ελπίδα και
αισιοδοξία.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου