"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΤΙΑ ΜΑΚΡΗ



Κ. ΜΑΚΡΗ: Καλό μεσημέρι.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Γεια σας.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Να ευχηθώ τώρα καλορίζικος, σιδεροκέφαλος και καλό κουράγιο κ. Υπουργέ.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Ευχαριστώ για τις ευχές. Όλες είναι πολύτιμες και αναγκαίες.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Πριν πάμε στα θέματα τα αγροτικά, τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι μείζονα σε μια κοινωνία που αντιμετωπίζει τόσο μεγάλη κρίση, θέλω λίγο να μιλήσουμε γενικότερα για την κυβερνητική πορεία. Πώς αντιλαμβάνεστε εσείς όλη τη διαπραγμάτευση η οποία θα γίνει με την τρόικα. Αν η χώρα μας πρέπει να πάει επιθετικά σε αυτή τη διαπραγμάτευση, ή αν ασπάζεστε τη λογική που λέει ότι πρέπει να γίνουν δέκα πράγματα, ώστε να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε άλλα δέκα;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Να αρχίσουμε από τα πιο απλά. Δυστυχώς η διαπραγμάτευση είναι αναγκαία και προκαθορισμένη. Θα πρέπει να επαναδιαπραγματευτούμε με τους Ευρωπαίους. Όσο καλύτερα προετοιμασμένοι πάμε και με όσο το δυνατόν πιο ισχυρή και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να πείσουμε την απέναντι πλευρά.
Επομένως, σίγουρα θα πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση. Άλλωστε έχει γίνει δέσμευση της Κυβέρνησης γι’ αυτό το σκοπό ομόφωνα απ’ όλους τους εταίρους που τη στηρίζουν και πιστεύω ότι όσο πιο καλά και τεκμηριωμένα είναι τα θέματα που θέτουμε, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα επιτυχίας τους.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Αυτό που λέτε είναι απολύτως σαφές. Εγώ θέλω να ρωτήσω, για παράδειγμα, αν πάμε με μια ατζέντα αποκρατικοποιήσεων, συγκεκριμένη, όχι στα λόγια αυτή τη φορά, γιατί τα λόγια θεωρώ ότι τα έχουμε εξαντλήσει, αν πάμε με μια ατζέντα εξορθολογισμού του δημοσίου, επίσης πολύ συγκεκριμένη και άμεση, θα έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας εκτιμάτε;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Φυσικά. Το δικό μου Υπουργείο δεν άπτεται τόσο στενά όλων αυτών των προβλημάτων, γιατί ευτυχώς είχαν προηγηθεί και συνενώσεις οργανισμών και εξορθολογισμός. Θυμηθείτε ότι οι προηγούμενες ηγεσίες είχαν καταφέρει να συνενώσουν πληθώρα οργανισμών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και  Τροφίμων σε δυο τρεις οργανισμούς, οι οποίοι άρχισαν σιγά – σιγά να λειτουργούν. Δείτε τη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ και άλλων τέτοιων οργανισμών.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Είχε κλείσει, αν δεν κάνω λάθος, το αγροτικό κανάλι.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Ναι, όλα αυτά. Επομένως, ας το πούμε, έγινε  προσπάθεια να γίνει πιο αποτελεσματική η λειτουργία του Υπουργείου με λιγότερες δαπάνες κλπ. Γι’ αυτό ένεκα των πραγμάτων που ήδη έγιναν, θεωρώ πολύ σπουδαία την ύπαρξη και τη λειτουργία του Υπουργείου και γενικά του αγροτικού τομέα και των τροφίμων σε ό,τι αφορά την οικονομική ανάκαμψη του τόπου - άρα άπτεται της οικονομικής προόδου και το Υπουργείο αυτό - εν τούτοις δεν είναι αυτή τη στιγμή από τις πρώτες προτεραιότητες της τρόικα να δουν πώς προχωρούν τα πράγματα στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Λέτε ότι έχουν γίνει οι περικοπές, οπότε δεν θα χρειαστεί να κάνετε περαιτέρω, τουλάχιστον στα λειτουργικά και άλλα έξοδα του υπουργείου σας.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Βεβαίως. Όχι μόνο αυτό, οφείλω επίσης να δηλώσω γιατί είναι προς τιμή των ανθρώπων του Υπουργείου και όλου του γεωργικού κόσμου, ότι αρκετά από τα πράγματα που προβλέπονταν από την τρέχουσα προγραμματική περίοδο, αυτό που λέμε ΕΣΠΑ και ιδιαίτερα το πρόγραμμα «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» που είναι η ονομασία του δικού μας κομματιού του ΕΣΠΑ, προχωρούν αρκετά ικανοποιητικά.
Δεν είναι παράξενο που σταμάτησαν οι γεωργοί να βρίσκονται στους δρόμους. Δεν βλέπουμε τα κλεισίματα των δρόμων. Είναι γιατί τα χρήματά τους έρχονται έγκαιρα στους λογαριασμούς τους, προχωρούν όλες αυτές οι εκταμιεύσεις και στις συγκεκριμένες ημερομηνίες,  ξέρουν εκ των προτέρων πότε θα πάρουν τα λεφτά, κάτι που δημιουργεί ένα σταθερό επιχειρηματικό περιβάλλον για τη γεωργία. Η απορροφητικότητα του συγκεκριμένου προγράμματος πλησιάζει το 50%, από τις υψηλότερες στο ΕΣΠΑ.
Αυτή ήταν και η δική μου προτεραιότητα από τις πρώτες ημέρες που είμαι εδώ, αναλογιζόμενος τις δύσκολες οικονομικά συγκυρίες που περνάει ο τόπος. Το να καταφέρουν να πάνε τρία εκατομμύρια στην κτηνοτροφία ή έξι εκατομμύρια στα νησιά προχθές κλπ., είναι μια σημαντική συμβολή του Υπουργείου μας την κρίσιμη αυτή στιγμή.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Τώρα που το λέτε υπάρχει ένα δημοσίευμα σήμερα, θα το έχετε δει φαντάζομαι, στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ, που λέει ότι κινδυνεύουν να χαθούν 1,2 δις ευρώ από κοινοτικά κονδύλια τα οποία προορίζονταν σε άνεργους και αγρότες. Και το εξηγεί το δημοσίευμα ότι η έλλειψη εθνικής συμμετοχής είναι αυτή που μας κάνει να κινδυνεύουμε να χάσουμε τα κονδύλια. Είναι έτσι κ. Υπουργέ;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Όχι σε ό,τι αφορά στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Δεν υπάρχει δηλαδή θέμα απώλειας κοινοτικών κονδυλίων;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Καθόλου. Εγώ όπως θα έχω την ευκαιρία να τονίσω και στη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων, γιατί εκεί θέλουμε να δείξουμε τις πολιτικές μας και τις προτεραιότητες, μπορώ να σας πω απ’ αυτή τη στιγμή ότι είναι διασφαλισμένο. Και θα πω συγκεκριμένες ημερομηνίες για τις επόμενες προτεραιότητες, αλλά και για ό,τι προηγήθηκε στο διάστημα που ουσιαστικά είμαι στο Υπουργείο. Θα πω συγκεκριμένα πράγματα και νούμερα, έτσι ώστε να ξέρει ο κόσμος ότι είναι διασφαλισμένα αυτά τα χρήματα και θα δοθούν τις συγκεκριμένες ημέρες ή δόθηκαν ήδη τις συγκεκριμένες ημέρες.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Κύριε Υπουργέ, υπάρχει ένα μεγάλο κύμα επιστροφής πολιτών, βεβαίως στα χωριά τους και στις περιφέρειές τους, γιατί καταλαβαίνουμε ότι οι συνθήκες στα αστικά κέντρα είναι πλέον πολύ δύσκολες με μια ανεργία, η οποία καλπάζει.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Αυτό είναι ευλογία για την Περιφέρεια. Δεν είναι πρόβλημα.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Ναι ευλογία είναι, δεν το λέω ως πρόβλημα για την Περιφέρεια. Είναι πρόβλημα όμως για τους ίδιους τους ανθρώπους, οι οποίοι ξεκινούν τη ζωή τους από το μηδέν ουσιαστικά.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Συμφωνώ.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Εγώ θέλω να ρωτήσω τι πολιτικές μπορείτε να κάνετε εσείς για να διευκολύνετε αυτούς τους ανθρώπους. Δεν το κάνουν από άποψη, το κάνουν εξ ανάγκης.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Συμφωνώ απολύτως. Θέλω όμως να πω δυο πράγματα γι’ αυτό και θα απαντήσω και στο ερώτημά σας.
Πρώτον, το ανθρώπινο δυναμικό της Γεωργίας, το οποίο συρρικνώθηκε αφάνταστα τα τελευταία χρόνια, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς πόρους για την ανάπτυξη.  Και ενώ ο κόσμος πιστεύει ότι ας πούμε το νερό, το έδαφος, το λίπασμα, η καινοτομία κλπ. είναι σημαντικοί πόροι, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο σημαντικότερος.
Μια - δυο δεκαετίες δείτε πού πήγε το ανθρώπινο δυναμικό στην Περιφέρεια. Μάλιστα ακόμη κι αυτό που έμεινε και φαίνεται σαν ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό, αν εξετάσει κανείς τα ηλικιακά δεδομένα, θα δει ότι το παραγωγικό δυναμικό είναι συρρικνωμένο.
Άρα η προσπάθεια επιστροφής του κόσμου και μάλιστα νεώτερων ανθρώπων, πίσω στην παραγωγική διαδικασία, είπα ότι είναι σημαντικό πράγμα γιατί λύνει αυτό το πρόβλημα που σας τόνισα. Άρα το Υπουργείο Γεωργίας και όλο το κράτος έχει χρέος να βοηθήσει σε αυτή την αλλαγή ζωής των ανθρώπων και δεύτερον, να τους βοηθήσει τεχνικοοικονομικά. Για παράδειγμα ένας άνθρωπος που  ήταν εδώ ηλεκτρολόγος ή ήταν κάπου υπάλληλος ή έκανε μια άλλη δουλειά, αύριο το πρωί θα κληθεί να καλλιεργεί τα χωράφια του ή να καλλιεργήσει ένα λαχανόκηπο και να παράξει κάτι, μια νέα καλλιέργεια, ένα λαχανικό, ένα αρωματικό φυτό, στάρι ή να εκτρέφει ζώα. Θα χρειαστεί να μάθουμε σε αυτόν τον άνθρωπο πώς να το κάνει σωστά και αποτελεσματικά για να πετύχει και με τον τρόπο αυτό να βοηθήσει τον εαυτό του και την οικογένειά του και την κοινωνία.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Πάντως κ. Υπουργέ λέτε ότι και τα κονδύλια είναι εντάξει και οι περικοπές του Υπουργείου είναι εντάξει. Αυτό που δεν είναι εντάξει σίγουρα και το διαπιστώνουμε όλοι είναι η κατάσταση του αγροτικού μας τομέα. Ποτέ δεν εκσυγχρονιστήκαμε, ποτέ δεν μπήκαμε σε νέες παραγωγές. Τα κοινοτικά κονδύλια – κι αυτό είναι κοινό μυστικό στη χώρα μας.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Συμφωνώ απολύτως.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Τα κοινοτικά κονδύλια εφησύχασαν τους εκάστοτε υπουργούς, αλλά και τους αγρότες μας.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Έχετε δίκιο. Έτσι όπως τα περιγράψατε είναι κα Μακρή.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Και τώρα είναι επίσης κοινό μυστικό ότι τα κοινοτικά κονδύλια γίνονταν καγιέν και σπίτια στην περιφέρεια.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Αυτό ίσως γίνεται σε ορισμένες περιπτώσεις. Εγώ δεν θέλω να φέρω αντίρρηση σε ό,τι είπατε. Δείτε όμως πού μας οδήγησαν αυτά. Αν λοιπόν θέλουμε να πούμε ότι θα συνεχίσουμε έτσι, τότε καταλαβαίνετε πού θα καταλήξουμε.
Δεν έχουμε άλλα περιθώρια πιστεύω. Ή θα αλλάξουμε κάτι και θα κάνουμε πραγματικά τη γεωργία πυλώνα ανάπτυξης όπως τόνισα μάλιστα από την πρώτη στιγμή που ήρθα στο Υπουργείο.     Η γεωργία ιστορικά ήταν πυλώνας ανάπτυξης του τόπου και στις προηγούμενες γενιές των παππούδων μας και των πατεράδων μας, όλη σχεδόν η ανάπτυξη στηρίχθηκε σε αυτήν, ακόμη και η βιομηχανική μας παραγωγή στηρίχθηκε στον πυλώνα αυτό που λέγεται γεωργία.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Κύριε Υπουργέ, θα μου δώσετε σας παρακαλώ την πρώτη σας προτεραιότητα; Φαντάζομαι ότι θα πείτε πολλά στις προγραμματικές δηλώσεις. Εγώ θα ήθελα το πρώτο οποίο θα κάνετε στο Υπουργείο σας.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Και μόνο αυτό που σας είπα προηγουμένως αποτελεί βασική προτεραιότητα. Θέλω να ξανακάνουμε το Υπουργείο και τη γεωργία μας πυλώνα ανάπτυξης του τόπου μας.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Πρακτικά αυτό πώς μεταφράζεται; Δηλαδή με μια κίνησή σας και πρωτοβουλία σας;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Πολλές και επιμέρους δράσεις. Αξιοποιώντας τα τεράστια πλεονεκτήματα του τόπου, είτε είναι περιβαλλοντικά, είτε ποικιλομορφίας της παραγωγής, είτε είναι η πλούσια βιοποικιλότητα, είτε είναι ο συνδυασμός με άλλες παραγωγικές διεργασίες του τόπου, όπως ο τουρισμός κλπ. Αν τα αξιοποιήσουμε αυτά και μάλιστα σωστά, επιλέγοντας την ποιότητα, την ονομασία προέλευσης, την ικανοποίηση των αναγκών της μεταποιητικής βιομηχανίας, αλλά και των καταναλωτών κλπ, νομίζω ότι θα κάνουμε και πάλι τη γεωργία ισχυρό πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης του τόπου, αυτή την κρίσιμη στιγμή.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Να σας κάνω ένα πιο προσωπικό ερώτημα. Πώς αποφασίσατε Καθηγητής Γενετικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, αν δεν κάνω λάθος, ήσασταν μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Μάλιστα.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Πώς αποφασίσατε λοιπόν να συμμετάσχετε σε αυτό το κυβερνητικό εγχείρημα μετά από πρόταση του κ. Βενιζέλου;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Δεν το αποφάσισα. Μου το ζήτησαν και ο κ. Βενιζέλος και ο κ. Σαμαράς. Μου ζήτησαν να βοηθήσω  τον τόπο σ’ αυτή την κρίσιμη στιγμή. Και όπως είπα από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μου, τους ευχαρίστησα και είπα ότι στην κατάσταση που βρίσκεται η πατρίδα μας και με τις δυσκολίες που περνάει, εγώ δεν μπορώ να λακίσω.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Ήρθατε για να μείνετε στην πολιτική; Ή ήρθατε για να θητεύσετε και να ξαναγυρίσετε στο πανεπιστήμιό σας;
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Μην βάζετε τέτοια διλήμματα τώρα. Εγώ αυτή την κρίσιμη στιγμή μου ζητήθηκε να βοηθήσω και θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις. Δεν είμαι πολιτικός, το ξέρετε, αλλά επαναλαμβάνω δεν μπορούσα να λακίσω. Νομίζω ότι όλοι πρέπει να νιώθουμε έτσι αυτή τη στιγμή.
Κ. ΜΑΚΡΗ: Κύριε Υπουργέ, σας ευχαριστώ πολύ. Καλή επιτυχία και θα τα πούμε πια, μετά τις προγραμματικές δηλώσεις. Καλό μεσημέρι.
Α. ΤΣΑΥΤΑΡΗΣ: Ευχαριστώ πολύ. Γεια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ