"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ..Δημήτρης Μπουρίκος:Ζητείται ελπίς!


Η κυριαρχία της βίας στα Άνω Λιόσια-Ζεφύρι και η αποτυχία της πολιτικής:
Ζητείται ελπίς!

Δημήτρης Μπουρίκος
Πολιτικός Επιστήμονας- Ερευνητικός συνεργάτης Πανεπιστημίου Αθηνών
dbourikos@pspa.uoa.gr

Άνω Λιόσια και Ζεφύρι για άλλη μια φορά πεδίο απίστευτης βίας και
κατάλυσης της έννομης τάξης. Νεκρός αστυνομικός, αστυνομικοί τραυματίες,
κάτοικοι έντρομοι και αβοήθητοι...ξανά το ίδιο σκηνικό. Σε λίγο
αναμένονται και οι πολιτικάντιδες να αναμασήσουν τις ίδιες στερεοτυπικές
εξηγήσεις: Οι «κακοί» Τσιγγάνοι που δεν τιθασεύονται με τίποτα, οι
συνωμοσίες των Ελλοχίμ, η κατάρα και μοίρα της περιοχής, το άβατο και άλλα
πολλά τέτοια που όχι μόνο δεν εξηγούν αλλά δεν υπόσχονται και καμία
ρεαλιστική και βιώσιμη προσέγγιση του προβλήματος.

Τόσο η εθνική όσο και η ευρωπαϊκή εμπειρία έχουν καταδείξει το σύνθετο
πρόβλημα της κυριαρχίας θυλάκων ανομίας στις σύγχρονες κοινωνίες με σαφή
κοινωνικά, οικονομικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Η εξήγηση που
προσφέρει η έρευνα αναφέρεται στο φαύλο κύκλο του αποκλεισμού και μη
ενσωμάτωσης συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων αλλά κυρίως στην ύπαρξη
αλληλεξαρτήσεων με τοπικά συμφέροντα και το οργανωμένο έγκλημα. Επίσης,
άλλη μια σημαντική διάσταση είναι η κατάρρευση των θεσμών τοπικής
διακυβέρνησης και αστυνόμευσης σε συνθήκες γενικευμένης οικονομικής και
κοινωνικής κρίσης.

Ειδικότερα στις περιοχές μας, η διστακτικότητα των τοπικών αρχών να
αναλάβουν πρωτοβουλίες και θεσμικές παρεμβάσεις αλλά και η μη προώθηση
βιώσιμων προτάσεων διαχείρισης και αντιμετώπισης του προβλήματος είναι
κάτι παραπάνω από φανερές. Αναλυτικότερα:

Πολλοί ενδιαφέρονται για την προστασία του δημότη αλλά το Δημοτικό
Συμβούλιο Φυλής «δεν κατάφερε» να εκλέξει Συμπαραστάτη του Δημότη! Ο
θεσμός αυτός θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ένα ενδιάμεσο θεσμικό όργανο
μεταξύ δημοτών και Δήμου /  δημόσιων αρχών και στα ζητήματα της
παραβατικότητας έτσι ώστε να σπάει ο φόβος της κοινοποίησης και να
αναδεικνύεται το πρόβλημα μέσα σε πλαίσιο νομιμότητας.

Πολλοί κόπτονται για την παραβατικότητα στην περιοχή μας, αλλά τόσο ο
Δήμος Φυλής όσο και οι επιμέρους περιοχές που τον απαρτίζουν έχουν μέχρι
σήμερα αποτύχει να συστήσουν και να λειτουργήσουν Συμβούλια Πρόληψης της
Παραβατικότητας! Αντ’ αυτών, αρέσκονται κατά περιόδους σε κάποιες έκτακτες
συγκλήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για ψυχική εκτόνωση!

Συχνά πολλοί διαλαλούν ότι δεν υπάρχει η βούληση δημόσιων αρχών για να
παρέμβουν δραστικά. Ωστόσο, η πρόσφατη εμπειρία σε δήμους της χώρας (πχ.
Περιστέρι) δείχνει ότι παράνομοι οικισμοί Τσιγγάνων εκκενώθηκαν με
συντονισμένες ενέργειες Δήμων-Αστυνομίας-Εισαγγελικών αρχών με πλήρη
σεβασμό της νομιμότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων! Γιατί δεν μπορεί
να γίνει το ίδιο στις περιοχές μας;

Επίσης, κάποιοι υποστηρίζουν την σαχλαμάρα ότι «οι Τσιγγάνοι της περιοχής
μας κατάγονται από μια πολύ βίαιη Φυλή» και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να
γίνει τίποτα! Τέτοια παραμύθια ούτε τα παιδιά του νηπιαγωγείου δεν
πείθουν. Η αλήθεια είναι ότι στις περιοχές μας δημιουργήθηκε ένα χωρικό
και κοινωνικό στεγανό με ευθύνη τοπικών αρχών και μερίδας συμπολιτών μας
που επιτρέπει σήμερα τα «άβατα» και τα «γκέτο» ως νομοτελειακό αποτέλεσμα
της διοικητικής ανεπάρκειας τους, της έλλειψης οράματος για την περιοχή
και των όποιων συμφερόντων «κονόμησαν και κονομάνε» από την πολεοδόμηση
λιμνών, ρεμάτων και την διευκόλυνση μιας πληθώρας παράνομων οικονομικών
συναλλαγών.

Το πρόβλημα των κατοίκων και δημοτών της περιοχής δεν είναι ο κακός
γείτονας, ο κακός Τσιγγάνος. Αυτός σχετικά εύκολα αντιμετωπίζεται. Το
πρόβλημα των κατοίκων είναι ότι έχουν να παλέψουν με ένα τέρας οργανωμένης
παραβατικότητας/ εγκληματικότητας που βρίσκει άσυλο στην περιοχή σε
συνδυασμό με την ανικανότητα/ ανεπάρκεια / μη βούληση τοπικών αρχών και
δημόσιων αρχών να αποτρέψουν το φαινόμενο και να περιφρουρήσουν τη
νομιμότητα και την ασφάλεια.

Οι προοπτικές είναι αρνητικές. Μετά από δεκαετίες ανάπτυξης όλων αυτών των
φαινομένων, είναι ουτοπικό να περιμένει κανείς άμεσες και αποτελεσματικές
πολιτικές αντιμετώπισής τους. Για το λόγο αυτό, πολλές οικογένειες
(ιδιαίτερα νεαρής ηλικίας) μετακομίζουν. Για το λόγο αυτό, πολλές μικρές
επιχειρήσεις αναζητούν αλλού επαγγελματική στέγη. Εδώ, στην περιοχή που
ζούμε και μεγαλώνουμε οικογένειες, στερούμαστε βασικών συνταγματικών
δικαιωμάτων μας όχι εξαιτίας των «κακών γειτόνων»/ των «κακών Τσιγγάνων»
αλλά εξαιτίας της ανεπάρκειας των εντεταλμένων θεσμών και αρχών να
εκπληρώσουν τα καθήκοντα τους και το ρόλο τους.

Οι δημότες πρέπει να αντισταθούμε στην άμεση ή έμμεση διαφήμιση της βίας
ως μεθόδου αντίδρασης και προστασίας....απλώς θα ρίξει λάδι στη φωτιά της
βίας και της ανομίας και θα δώσει άλλη μια ευκαιρία στους εμετικούς
τοπικούς εμπόρους της εγκληματοφοβίας να δικαιολογήσουν την παρουσία τους
ως «εκφραστών της λαϊκής αγανάκτησης»!

Σε τέτοιες καταστάσεις οργανωμένης κατάλυσης της έννομης τάξης και
κυριαρχίας της βίας και προκειμένου να αποφευχθεί ένας πόλεμος όλων
εναντίον όλων, επιβάλλονται τα εξής:

1.    Κήρυξη της περιοχής σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (από άποψη δημόσιας
τάξης),
2.    Γενική έρευνα στις οικίες όλων των κατοίκων για αφοπλισμό,
3.    Κλείσιμο όλων των μαγαζιών χωρίς άδεια,
4.    Μόνιμος εισαγγελικός λειτουργός στην περιοχή Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Αχαρνών,
5.    Δικαστική έρευνα για το τοπικό οργανωμένο έγκλημα, όπως γίνεται στην
Ιταλία για τη μαφία, και
6.    Ολοκληρωμένη παρέμβαση πλειάδας φορέων σε επίπεδο
εκπαιδευτικό-κοινωνικό-υγειονομικό προκειμένου να σπάσουν τα στεγανά
(πρόληψη).


Ζητείται ελπίς!
Δημήτρης Μπουρίκος

Πολιτικός Επιστήμονας-Κοινωνικός Λειτουργός
Ερευνητικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αθηνών
6978 327277

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ