"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ομιλία του νέου Προέδρου της Βουλής κ. Ευάγγελου Μεϊμαράκη



Ο κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης, βουλευτής της Β΄ περιφέρειας Αθηνών, εξελέγη Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων για τη ΙΕ΄ Κοινοβουλευτική Περίοδο.
          Από τη μυστική ψηφοφορία που διεξήχθη σήμερα επί του συνόλου των βουλευτών της Εθνικής Αντιπροσωπείας, προέκυψε ότι η υποψηφιότητα του κ. Μεϊμαράκη έλαβε 223 ψήφους, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ θετικών ψήφων σε εκλογή Προέδρου Βουλής, μεταπολιτευτικά. Βρέθηκαν επίσης 66 ψηφοδέλτια λευκά και 1 άκυρο.
          Αμέσως μετά την εκλογή του, ο νέος Πρόεδρος της Βουλής απηύθυνε την ακόλουθη ομιλία:
 
«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Αποτελεί για εμένα μεγάλη, τη μέγιστη, τιμή το γεγονός ότι με εκλέξατε Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων και μάλιστα με τέτοια πλειοψηφία.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό, κ. Αντώνη Σαμαρά, που με πρότεινε αλλά και τους Προέδρους του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Αριστεράς, κ.κ. Ευάγγελο Βενιζέλο και Φώτη Κουβέλη, που στήριξαν την πρόταση αυτή.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις κυρίες και τους κυρίους Βουλευτές που με τίμησαν με την ψήφο τους. Και να εκφράσω το σεβασμό μου στους συναδέλφους Βουλευτές που επέλεξαν διαφορετικά, ασκώντας το δημοκρατικό τους δικαίωμα.
Είμαι στέλεχος μιας μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης. Δηλώνω υπερήφανος για την παράταξη αυτή και όσα έχει προσφέρει στη χώρα. Όλοι γνωρίζετε πως υπηρέτησα αρχές και θεσμούς από όποια θέση και αν κλήθηκα. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι και τώρα προτίθεμαι να ασκήσω τα καθήκοντά μου ως Πρόεδρος όλων των πτερύγων της Βουλής, λειτουργώντας με υπευθυνότητα και αντικειμενικότητα. Με γνώμονα την αναβάθμιση του Κοινοβουλίου και του ρόλου των Βουλευτών, υπηρετώντας πάντα τον πολίτη.
Γνωρίζω το ιδιαίτερο βάρος της αποστολής που μου αναθέσατε σε μια στιγμή που η χώρα πλήττεται από μια πρωτοφανή οικονομική-κοινωνική κρίση, η οποία έχει μετατραπεί και σε κρίση για την πολιτική ζωή. Είμαι διατεθειμένος -και αυτό είναι δέσμευση- να συμβάλλω με όλες τις δυνάμεις μου, τόσο στην ομαλή λειτουργία του Κοινοβουλίου και την ανάδειξη του παραγόμενου έργου όσο και για την ανατροπή της αρνητικής εικόνας που έχουν σχηματίσει οι πολίτες.
Η θητεία μου ως Προέδρου της Βουλής αποτελεί για εμένα μια σημαντική πρόκληση. Πρόκληση και τιμή ταυτόχρονα μοναδική. Ειδικά την περίοδο αυτή. Ειδικά υπό τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί. Συνθήκες πρωτόγνωρες για την κοινωνία, για όλους μας, αλλά και για τη λειτουργία του ίδιου του πολιτικού συστήματος και της δημοκρατίας μας.
Η συνεργασία όλων, ανεξαρτήτως παρατάξεων, είναι απαραίτητη και μπορεί να γίνει δημιουργική αν αποφεύγουμε ακραίες εκφράσεις ή συμπεριφορές και πορευτούμε με σύνεση, σωφροσύνη και σεβασμό ο ένας προς τον άλλο. Όλοι, πιστεύω, συναισθανόμαστε το μεγάλο βάρος που αναλαμβάνουμε. Το φορτίο της ευθύνης, ειδικά αυτή τη φορά, είναι μεγάλο. Όπως μεγάλος θα είναι και ο φόρτος εργασίας στον οποίο καλούμαστε να αντεπεξέλθουμε.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Η νέα αυτή περίοδος της Βουλής των Ελλήνων είναι από τις πιο κρίσιμες στην ιστορία του τόπου μας. Ένα νέο τοπίο έχει δημιουργηθεί ενώ η οικονομική κρίση έχει διαμορφώσει συνθήκες που πλήττουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας μας.
Οι πολίτες έχουν στραμμένα τα βλέμματα πάνω μας και περιμένουν πολλά από μας. Δεν έχουμε το δικαίωμα να τους απογοητεύσουμε. Είμαστε υποχρεωμένοι να πετύχουμε. Όλοι εμείς καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Οι πολίτες, η κοινωνία ολόκληρη, βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν κυκεώνα προβλημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται πολύ αρνητικά από τους πολίτες πράξεις και παραλείψεις του πολιτικού συστήματος. Πρέπει λοιπόν να μετατρέψουμε με τη στάση μας την αρνητική αυτή άποψη σε θετική και κυρίως πρέπει να αποδείξουμε ότι πολιτική και ΗΘΙΚΗ συμβαδίζουν.
Αυτό είναι εφικτό εφ’ όσον αναδείξουμε τον πραγματικό ρόλο της Βουλής. Δείχνοντας σε όλους ότι η αντιπαράθεση, που μπορεί να υπάρχει, στηρίζεται σε επιχειρήματα. Ότι γίνεται πολιτικός διάλογος προκειμένου να βρεθούν λύσεις και όχι για να δημιουργούνται πρόσθετα προβλήματα. Διότι αυτό ακριβώς είναι η Βουλή. Βήμα διαλόγου, βήμα κατάθεσης προτάσεων και σχεδίων για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών αυτής της χώρας.
Καθήκον όλων μας είναι να συνθέτουμε, να ενώνουμε και όχι να δημιουργούμε διαχωριστικές γραμμές και να διχάζουμε.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Η αναβάθμιση του Κοινοβουλίου και του ρόλου του Βουλευτή αποτελεί για εμένα πρώτη προτεραιότητα. Πιστεύω ακράδαντα ότι αποτελεί προτεραιότητα των αρχηγών όλων των κομμάτων και του συνόλου των συναδέλφων.
Αποτελεί κοινή βάση η άποψη πως το Κοινοβούλιο θα έχει ρόλο κλειδί στις εξελίξεις. Εδώ θα αποτυπωθεί η σύγκλιση των τριών κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση. Εδώ θα αναδειχθεί η δημιουργική αντιπαράθεση, στα πλαίσια πάντα του πολιτικού πολιτισμού που διέπει τη λειτουργία του πολιτεύματός μας. Εδώ θα ψηφισθούν οι νόμοι και τα πλαίσια λειτουργίας της κοινωνίας που, όπως ανέφερα, αντιμετωπίζει προβλήματα που χρίζουν άμεσων λύσεων. Σε αυτόν το χώρο, στο ναό της Δημοκρατίας, που τίμησαν προσωπικότητες από όλους τους χώρους.
Προσωπικότητες που διετέλεσαν Πρόεδροι της Βουλής και που συνέβαλαν διαχρονικά στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού κοινοβουλίου. Προσωπικότητες όπως, με τιμή αναφέρω, ο Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου, ο Δημήτρης Παπασπύρου, ο Αθανάσιος Τσαλδάρης, ο Γιάννης Αλευράς, ο Απόστολος Κακλαμάνης, η ΄Αννα Ψαρούδα-Μπενάκη, ο Δημήτρης Σιούφας, ο Φίλιππος Πετσάλνικος και ο Βύρων Πολύδωρας. Προσωπικότητες που τιμούμε για όσα προσέφεραν.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
         
Η συμπεριφορά μας, το ήθος μας και ο τρόπος ζωής μας πρέπει να εκπέμπουν το μήνυμα ότι έχουμε πλήρη συναίσθηση των δυσκολιών που περνά ο ελληνικός λαός. Αυτό το μήνυμα έχει πολλούς αποδέκτες, Και εντός και εκτός Ελλάδος. Είναι ένα μήνυμα που μπορεί να μεταδοθεί μέσα από τη δική μας στάση.
Νοικοκυρεύοντας τα δημοσιονομικά μας, καταθέτοντας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με ρεαλιστικά επιχειρήματα εξόδου από την κρίση, το οποίο η Κυβέρνηση θα μπορεί βήμα-βήμα να διαπραγματευτεί.
Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια πρέπει και θα είναι η Βουλή. Το Ελληνικό Κοινοβούλιο πρέπει -και είμαι βέβαιος πως αυτό θα πράξει- να συμπαρασταθεί, να στηρίξει τις προσπάθειες αυτής της Κυβέρνησης για την έξοδο της χώρας από την κρίση.
Σε μια περίοδο που η Ευρώπη αλλάζει, πρέπει και εμείς να ακολουθήσουμε. Η κρίση που έχει πλήξει τη χώρα αποτελεί τροχοπέδη και δημιουργεί κινδύνους.
Εμείς πρέπει να συμβάλλουμε στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής. Πρέπει να δείξουμε σε όλους ότι είμαστε έτοιμοι να επιτελέσουμε το έργο μας προς όφελος του συνόλου των πολιτών. Οι προσδοκίες τους είναι μεγάλες. Τόσο από την Κυβέρνηση όσο από τους εκπροσώπους τους. Όλους εμάς.
Θα ήθελα στο σημείο αυτό να αναφερθώ επιγραμματικά σε ορισμένες σκέψεις, σε ορισμένες προτάσεις που σημειωτέον θα τεθούν προς συζήτηση και διαβούλευση με στόχο τη λήψη συναινετικών αποφάσεων για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του κοινοβουλίου.
Πρώτα απ’ όλα πιστεύω ότι είναι εφικτή η περαιτέρω βελτίωση των διαδικασιών που συμβάλλουν στην ποιότητα του νομοθετικού έργου που παράγεται. Είναι αναγκαίο να αρθούν φαινόμενα πολυνομίας, δηλαδή νόμων που προστίθενται σε υφιστάμενα πλαίσια δυσκολεύοντας με τον τρόπο αυτόν την καθημερινότητα των πολιτών.
Θα πρέπει τα νομοθετήματα που κατατίθενται να μην περιέχουν ασάφειες ή έννοιες δυσνόητες. Διότι έτσι επιτρέπουν την κατά το δοκούν εκτίμηση από τους υπηρεσιακούς κρατικούς παράγοντες δημιουργώντας περαιτέρω προβλήματα.
Σε συνεργασία με την Κυβέρνηση μπορούμε να αποφύγουμε τέτοια φαινόμενα. Να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Να αποτρέψουμε με τον τρόπο αυτόν τα φαινόμενα της γραφειοκρατίας που είναι και η πηγή των φαινομένων της διαφθοράς.
Πρέπει ακόμη να εξαλειφθεί πλήρως η πρακτική των αιφνίδιων μεταβολών σε σχέδια νόμου. Έχει επιχειρηθεί από τους πρώην Προέδρους της Βουλής. Αλλά ακόμη εμφανίζονται παρόμοια προβλήματα. Όλα πρέπει να συζητούνται εξαντλητικά στις Επιτροπές της Βουλής, ο ρόλος των οποίων θεωρώ ότι πρέπει να αναβαθμιστεί. Τα νομοσχέδια πρέπει να φθάνουν στην Ολομέλεια έτοιμα. Γλιτώνουμε χρόνο και φθορά.
Επίσης, έχει μεν περιοριστεί αλλά θα πρέπει κάποια στιγμή να εξαλειφθεί πλήρως και η πρακτική της κατάθεσης τροπολογιών σε νομοσχέδια άσχετα με το περιεχόμενό τους. Πέραν των λειτουργικών προβλημάτων δημιουργούν αλγεινές εντυπώσεις στους πολίτες και επιτρέπουν την άσκηση κριτικής σε βάρος του συνόλου του Κοινοβουλίου αλλά και της Κυβέρνησης.
Πιστεύω πως έχουμε μπροστά μας μια ιδανική ευκαιρία για συναινετική αλλαγή του κανονισμού της Βουλής. Όλοι μαζί μπορούμε να συζητήσουμε και να αναζητήσουμε προτάσεις που θα επιτρέψουν τον εκσυγχρονισμό του Κοινοβουλίου. Χωρίς προσχήματα και χωρίς συνθήματα, έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε και για το ζήτημα αυτό. Κύριος στόχος η διασφάλιση των δικαιωμάτων όλων.
Υπάρχουν νέα δεδομένα που οφείλουμε να τα λάβουμε υπόψη. Κινούμενοι θεσμικά και μέσα από τον προβλεπόμενο διάλογο πιστεύω πως θα υπάρξει κοινή συνισταμένη. Άλλωστε εκ της συστάσεώς της αυτή η Βουλή στηρίζεται στη συνεργασία. Μπορούμε και να συμφωνούμε. Δεν είναι απαραίτητο να διαφωνούμε μόνο και μόνο για να καταγράφεται προς τα έξω αυτή η διαφωνία.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Η Βουλή και οι Βουλευτές δεν έχουν ως αντικείμενο μόνο την ψήφιση ή την καταψήφιση των νόμων. Βασικός ρόλος του Κοινοβουλίου είναι η άσκηση πολιτικού ελέγχου. Πρέπει, και θεωρώ βέβαιο πως θα το πράξει η νέα Κυβέρνηση, να ενημερώνει συνεχώς τις αρμόδιες Επιτροπές. Έτσι θα καταστεί ακόμη πιο εύκολη και η στήριξη δύσκολων αποφάσεων.
Για το λόγο αυτό θα ζητήσω απευθυνόμενος στα μέλη της Κυβερνήσεως να δείξουν έμπρακτα το σεβασμό τους στο Κοινοβούλιο. Να δίνουν σαφείς απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτουν οι βουλευτές. Να προσέρχονται στη Βουλή για να αποσαφηνίζουν θέσεις και αποφάσεις της Κυβέρνησης.
Από την άλλη πλευρά, οι Βουλευτές οφείλουν να ασκούν τα καθήκοντά τους. Φαινόμενα όπως αυτό των άδειων εδράνων είναι καταδικαστέα από όλους. Η εικόνα που μεταφέρεται είναι άκρως αρνητική και αυτό είναι το μόνο που δεν χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή.
Τέλος, πρέπει να εκμεταλλευτούμε τη νέα τεχνολογία. Ως παράδειγμα αναφέρω ότι πρέπει να εξετάσουμε τη διαδικασία της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, όπως γίνεται σε άλλα κοινοβούλια πολλών ευρωπαϊκών χωρών.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
 
Οι πολίτες πρέπει, από τη συμπεριφορά μας, να διαπιστώσουν πως δεν είναι από τη μια πλευρά αυτοί και από την άλλη εμείς. Ότι δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές. Να διαπιστώσουν ότι εμείς εδώ μέσα δεν είμαστε οι ευνοημένοι και οι άλλοι, που βρίσκονται απ’ έξω, υφίστανται τις επιπτώσεις της κρίσης. Είμαστε υποχρεωμένοι να δείξουμε ότι βιώνουμε τα προβλήματα των πολιτών περιορίζοντας σπατάλες και περιττές πολυτέλειες. Οφείλουμε να επανεξετάσουμε προνόμια που δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις.
Θεωρώ πως ένα ακόμη μείζονος σημασίας θέμα είναι αυτό της βουλευτικής ασυλίας. Οφείλουμε να επανεξετάσουμε το σχετικό πλαίσιο. Οι πολίτες πρέπει να αισθάνονται ότι οι Βουλευτές που εξέλεξαν δεν έχουν παραπάνω δικαιώματα από αυτούς.
Επίσης, προτίθεμαι να δώσω έμφαση στην κοινοβουλευτική διπλωματία, διότι πιστεύω ότι αποτελεί βασικό άξονα παραγωγής πολιτικής και θα συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας μας. Ειδικά σήμερα που η χώρα μας βρίσκεται στο κέντρο μιας κρίσης και βάλλεται από αρνητικές κριτικές και αναφορές, η διεθνοποίηση του λόγου μας μέσω των επαφών με άλλα κοινοβούλια δύναται να αποκτήσει δυναμική προς όφελος όλων. Η επαφή με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με την ενεργοποίηση και του συνόλου των Ελλήνων Βουλευτών και Ευρωβουλευτών είναι σημαντική.
Η χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία έχει πολλά να δώσει, σχετικά με ζητήματα λειτουργίας των θεσμών, αλλά και να πάρει.
Κλείνοντας, θα ήθελα να καλωσορίσω τους νέους και τις νέες συναδέλφους, που οφείλω να σημειώσω ότι σε αυτή τη Βουλή είναι αρκετοί. Όλοι εμείς οι παλαιότεροι είμαστε δίπλα σας για ό,τι χρειαστεί. Προσωπικά, από τη θέση του Προέδρου της Βουλής, θα επιδιώξω να συμβάλλω στην ταχύτερη δυνατή εναρμόνισή τους για να καταστεί εφικτή και η ταχύτερη προώθηση του έργου μας.
 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
         
Οι καιροί είναι δύσκολοι. Το γνωρίζουμε όλοι. Το βιώνουμε όλοι. Εμείς οφείλουμε να στηρίξουμε το Κοινοβούλιο και τους θεσμούς συνολικά. Οφείλουμε να θωρακίσουμε περαιτέρω τη δημοκρατία μας προσθέτοντας ένα λιθαράκι σε όλα όσα θετικά έγιναν από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα με τη συμβολή όλων των πολιτικών δυνάμεων. Να διορθώσουμε τα όποια λάθη.
Οφείλουμε να υπηρετήσουμε τους πολίτες και το εθνικό συμφέρον.
Σας καλώ όλους. Εσάς τους Βουλευτές, τους συνεργάτες σας και κυρίως τους εργαζόμενους στο Κοινοβούλιο, το βασικό μοχλό λειτουργίας του, να εργαστούμε σκληρά.
Προσωπικά δεσμεύομαι πως θα αγωνισθώ με όλες τις δυνάμεις μου.
Σας ευχαριστώ όλες και όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ