"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ


Δημοσιογράφος: Καλό μεσημέρι κύριε Υπουργέ.

Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδης: Καλησπέρα σας.

Δημοσιογράφος: Υποθέτω τώρα με το σχηματισμό της νέας υπηρεσιακής κυβέρνησης και εσείς θα φύγετε από το Υπουργείο.

Μ. Χρυσοχοΐδης: Όπως όλοι – υποθέτω – οι συνάδελφοι μου προκειμένου να σχηματιστεί η νέα κυβέρνηση και να διευκολύνουμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τη χώρα να μεταβεί σε εκλογές.

Δημοσιογράφος: Είμαστε ξανά στην αφετηρία με πολύ διαφορετικούς όρους βεβαίως για κάθε κόμμα. Εγώ θέλω να μου πείτε αν καταρχήν είναι αυτές οι εκλογές αναγκαιότητα; Είναι πολυτέλεια; Για εσάς τι είναι;

Μ. Χρυσοχοΐδης: Κοιτάξτε, στη Δημοκρατία υπάρχουν ανάγκες, τις οποίες διαμορφώνουν οι κανόνες του πολιτεύματος και ο λαός με τις αποφάσεις του. Αυτά σε περιόδους που είναι ομαλές ή που δεν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα ή που μπορεί να περιμένει ο χρόνος. Φοβάμαι ότι έχουμε κάνει υπέρβαση όλων αυτών των αναγκαιοτήτων και των προτεραιοτήτων. Φοβάμαι ότι παίζονται πολύ εγωισμοί κομματικοί, προσωπικοί, ηγετικοί και ένα σωρό άλλες προτεραιότητες, οι οποίες δεν έχουν σχέση με τις προτεραιότητες της χώρας. Θαρρώ πως είναι μία πολύ επικίνδυνη περίοδος αυτή για να παίζονται τέτοιου είδους προτεραιότητες. Αυτή είναι η άποψή μου. Και επίσης, κα. Μακρή δεν είμαστε μόνοι μας στον πλανήτη ή κάπου σε μία έρημο να αποφασίσουμε εν πάση περιπτώσει αν θα κάνουμε το ένα ή το άλλο. Είμαστε σε μία ζώνη νομίσματος, είμαστε με κάποιους, οι οποίοι μας δανείζουν, είμαστε με κάποιους άλλους, οι οποίοι μας έχουν χαρίσει κάποια χρέη και είμαστε και με ένα λαό, ο οποίος υποφέρει, πεινάει, πονάει και περιμένει λύσεις από τους πολιτικούς.

Δημοσιογράφος: Θεωρείτε ότι η προκήρυξη νέων εκλογών θα κοστίσει στα κόμματα, θα χρεωθεί την επιστροφή από κάποιους με την έννοια ότι ο λαός το μήνυμα που έστειλε είναι «συνεργαστείτε» και τουλάχιστον έτσι το ερμηνεύσαμε όλοι. Και εσείς οι πολιτικοί και εμείς οι δημοσιογράφοι. «Συνεργαστείτε» για να βγάλετε τα κάστανα από τη φωτιά, μία αλλαγή πολιτικής… αυτό καταλάβαμε. Τώρα βλέπουμε ότι κάθισαν οι αρχηγοί ανά δύο, ανά τρεις με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ουσιαστικά κατέληξε σε ναυάγιο η ιστορία.

Μ. Χρυσοχοΐδης: Έχω τη γνώμη ότι βρισκόμαστε σε μία κατάσταση όπου κυριαρχεί ο διχασμός ανάμεσα στην κοινωνία μας με τραγικές συνέπειες. Όταν δεν προτάσσεται το κοινό συμφέρον και προτάσσονται τα επιμέρους συμφέροντα κάποιων ομάδων, κάποιων κομμάτων ή ηγεσιών, αντιλαμβάνεσθε ότι αυτό αποτελεί έναν κίνδυνο για τη Δημοκρατία, ένα κίνδυνο για την πατρίδα μας και έναν κίνδυνο για τη ζωή μας συνολικά. Θα οδηγηθούμε δηλαδή σε αδιέξοδα. Άρα, πιστεύω ότι ο καθένας θα προσπαθήσει το επόμενο χρονικό διάστημα, να ρίξει την ευθύνη για το ότι έγινε. Αλλά νομίζω έχει σχηματιστεί ήδη μία εικόνα. Πλην όμως αρχίζουν και διαμορφώνονται – φοβάμαι – μέτωπα, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε διχασμό.

Δημοσιογράφος: Όταν λέτε μέτωπα εσείς ποια μέτωπα εννοείτε;

Μ. Χρυσοχοΐδης : Εννοώ δηλαδή, ότι υπάρχει ένα ποσοστό που πιστεύει ότι πρέπει να συνεχίσει αυτή η προσπάθεια, προκειμένου να πάμε σε εκλογές και να φτάσει έως το τέλος… προκειμένου κάποιοι να πάρουν αυτό που θέλουν. Κάποιοι άλλοι είναι υπέρ της άποψης ότι πρέπει να προχωρήσουμε και με αμοιβαίες υποχωρήσεις αλλάζοντας πολιτική βεβαίως, αφού καταδίκασε ο λαός την πολιτική αυτή, να πάμε σε διαπραγματεύσεις και να πάμε σε μία νέα περίοδο, αλλά βλέπω πως αυτές οι δύο τάσεις αρχίζουν και πολώνονται και αυτό με ανησυχεί πάρα πολύ.

Δημοσιογράφος: Φοβάστε δηλαδή ότι μπορεί να πάμε σε εκλογές όχι με την ηρεμία που διέκρινε τις προηγούμενες εκλογές;

Μ. Χρυσοχοΐδης : Ακριβώς, πάμε σε μία πόλωση πολιτική, σε μία πόλωση κοινωνική που μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλα αδιέξοδα διότι, η δική μου ανησυχία δεν είναι μόνο η οικονομία, η οικονομία είναι γνωστή και στον τελευταίο πολίτη – τη ζει. Αυτός, η οικογένειά του, τα παιδιά του, οι θυσίες που κάνει καθημερινά – η δική μας άδικη πολιτική που ασκήθηκε το τελευταίο διάστημα, η ανικανότητά μας να εισπράξουμε τους φόρους. Ωστόσο, υπάρχει κάτι πιο σημαντικό, που είναι η ελευθερία μας. Αν χάσουμε την ελευθερία μας, αν χάσουμε την κοινωνική ειρήνη και την κοινωνική συνοχή και πάψουμε να υπάρχουμε ο ένας για τον άλλον σαν μία κοινωνική οντότητα, τότε θα οδηγηθούμε σε άλλου είδους περιπέτειες.

Δημοσιογράφος: Μόνο που – ξέρετε – αυτό είναι πάρα πολύ σχετικό γιατί πολλοί θεωρούν και με αυτό το σκεπτικό ψήφισαν τα λεγόμενα αντιμνημονιακά κόμματα, τον κ. Καμμένο σε μεγαλύτερο βαθμό που το λέει ότι έχουμε χάσει ήδη την ελευθερία μας, το κράτος μας είναι υπό κατοχή κλπ… δεν υπάρχει δηλαδή αυτό που εσείς χαρακτηρίζετε ελευθερία…

Μ. Χρυσοχοΐδης : Είναι προφανές και δεν αναφέρομαι σε αυτό ότι έχουμε χάσει ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας, εξαιτίας του γεγονότος ότι έχουμε μπει σε ένα μονόδρομο που έχει σχέση την οικονομική μας πραγματικότητα – υποθηκεύεται το μέλλον της χώρας. Από την άλλη μεριά όμως, εγώ δεν αναφέρομαι σε αυτό, αναφέρομαι στην ατομική ελευθερία του καθενός. Τις δημοκρατικές ελευθερίες. Ότι μπορεί να καταργηθούν οι θεσμοί και να κυριαρχήσουν οι συμμορίες με όπλα… αυτές είναι μειοψηφίες…. Και ο καθένας θα κάνει συμμορίες με όπλα και θα επιτίθεται στους άλλους. Αντιλαμβάνεσθε τι σημαίνει αυτό. Φαντάζεστε τι σημαίνει αυτό; Πού οδηγούμαστε; Θα οδηγηθούμε σε εμφύλιο! Έτσι, με αυτή την πόλωση την κοινωνική. Εκεί αναφέρομαι και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Και αυτό δεν είναι υπερβολή.

Δημοσιογράφος: Και ο ΣΥΡΙΖΑ καταστροφολογεί… αυτό ήθελα να σας προλάβω στο ερώτημα. Ότι…

Μ. Χρυσοχοΐδης : Εμένα επιτρέψτε μου να έχω μία πολύ εσωτερική και καλή άποψη για το τι συμβαίνει στη χώρα από πλευράς ασφάλειας. Όταν αυτή η χώρα έχει για παράδειγμα 1 εκ. παράνομους μετανάστες, οι οποίοι δεν είναι εγκληματίες, αλλά περνάμε μία ανθρωπιστική κρίση, που διαχειριζόμαστε. Έχουμε αυτή τη στιγμή εκατοντάδες, χιλιάδες ανέργους, 1,5 εκ. ανέργους και έχουμε 2 εκ. φτωχούς. Είναι θαύμα το γεγονός ότι έχουμε κοινωνική ειρήνη. Αυτό φοβάμαι και δεν είναι καμία καταστροφολογία.

Δημοσιογράφος: Φοβάστε πως στην πορεία για τις εκλογές η πόλωση μπορεί να ξυπνήσει αυτά τα φαινόμενα εννοείτε;

Μ. Χρυσοχοΐδης: Δεν φοβάμαι την πορεία προς τις εκλογές, φοβάμαι την πορεία από εδώ και πέρα, τις συνέπειες όλης αυτής ακυβερνησίας, τις συνέπειες για την κοινωνία μας και την υπομονή της πια, το γεγονός ότι σηκώνονται καθημερινά πολλά χρήματα από τις τράπεζες. Τι άλλο δηλαδή πρέπει να κάνουμε; Τι άλλο πρέπει να δούμε και να πούμε ότι πραγματικά υπάρχει κίνδυνος σε αυτή τη χώρα; Δεν μπορεί να είμαστε εντελώς απαθείς και αδρανείς. Δηλαδή το γεγονός ότι οι πολίτες σηκώνουν τα λεφτά τους αυτό είναι καταστροφολογία;

Δημοσιογράφος: Αυτό είναι ένα πραγματικό γεγονός. Αυτό και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας το είπε.

Μ. Χρυσοχοΐδης: Που είναι η καταστροφολογία λοιπόν; Δεν πρέπει οι πολιτικές ηγεσίες να το δεχθούν ως μια πραγματικότητα επικίνδυνη για την πατρίδα; Τελικώς θα είμαστε μια χώρα στο ευρώ, χωρίς ευρώ στις τράπεζες μας; Τι να το κάνουμε τότε το ευρώ;

Δημοσιογράφος: Η καταγραφή της κατάστασης που κάνετε βεβαίως δεν αφορά τους πολίτες, γιατί οι πολίτες επιμένουν ότι έστειλαν άλλο μήνυμα. Αφορά τις πολιτικές ηγεσίες που ήταν έως και χθες στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας , συμπεριλαμβανομένου και του κ. Βενιζέλου.

Μ. Χρυσοχοΐδης: Μόνο που ο κ. Βενιζέλος, νομίζω, κι αν κάνω λάθος διορθώστε με είχε μια θετική συνεισφορά ανοίγοντας όλα του τα χαρτιά και επίσης ανοικτός σε όλες τις προτάσεις. Είπε στο ΣΥΡΙΖΑ «κάντε κυβέρνηση», είπε στη ΔΗΜΑΡ «κάντε κυβέρνηση», είπε στον κ. Καμμένο …

Δημοσιογράφος: Μισό λεπτό , γιατί αν ένας πολιτικός ηγέτης διακρίνει αυτούς τους κινδύνους και συμμερίζεται τους δικούς σας κινδύνους τότε κάνει και υπερβάσεις. Δηλαδή, γιατί δεν πρότεινε το ΠΑΣΟΚ για παράδειγμα να είναι η Νέα Δημοκρατία με το ΠΑΣΟΚ που έχουν 149 έδρες και όποιος άλλος θέλει να ακολουθήσει που συμφωνεί, προκειμένου να σωθεί η χώρα την οποία περιγράφετε σαν μια κατάσταση μαύρη και πολύ μελανή. Γιατί επιμένατε δηλαδή για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ και την 9η μέρα, αφού έγιναν όλες οι προσπάθειες και δεν θέλει να συμμετάσχει, ας μην συμμετάσχει. Εσείς να κάνετε το πατριωτικό καθήκον όπως το αισθάνεστε οι ίδιοι.

Μ. Χρυσοχοΐδης: Σωστά τα λέτε μόνο που συνέβη και αυτό. Είπαμε να πάμε σε μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων όπως πρότεινε ατύπως από ότι ξέρω ο κ. Κουβέλης και είπαμε να πάμε και με αυτή εννοώ με τη ΔΗΜΑΡ, χωρίς…

Δημοσιογράφος: Ψηφίσαμε 300 βουλευτές πριν από μια εβδομάδα για να πάμε σε κυβέρνηση προσωπικοτήτων;

Μ. Χρυσοχοΐδης: Από τη δική μας την πλευρά δεν τέθηκε ούτε τέτοιο ζήτημα για να πάμε σε μια τρικομματική κυβέρνηση μαζί με τη ΔΗΜΑΡ. Βεβαίως και αυτό αποδεχθήκαμε. Συνεπώς δεν υφίσταται αυτό το οποίο λέτε. Άρα , λοιπόν δεν υπάρχει κανένα κενό στη δική μας στάση. Αλλά πέραν τούτου. Αυτό που σας είπα προηγουμένως δεν είναι καταστροφολογία. Είναι κάτι που το ζούμε καθημερινά. Και αυτό που ζούμε καθημερινά δεν ξέρω πως αλλιώς πρέπει να το πούμε, να το διατυπώσουμε ή να το δείξουμε σε κάποια ταινία, σε κάποια φωτογραφία για να πειστούν ορισμένοι ότι είναι έτσι τα πράγματα. Επαναλαμβάνω ότι κυριαρχούν οι εγωισμοί, αλλά οι εγωισμοί σε περίοδο καταστροφής δεν ξέρω αν εξυπηρετούν την πατρίδα.

Δημοσιογράφος: Όπως φαίνεται τώρα, γιατί ένας μήνας προεκλογικής εκστρατείας είναι πολύ μεγάλος πολιτικός χρόνος, το ΠΑΣΟΚ θα βρεθεί ανάμεσα σε δύο συμπληγάδες. Ανάμεσα στον κ. Σαμαρά, ο οποίος προσπαθεί να συγκροτήσει ένα φιλοευρωπαϊκό μέτωπο με δεξαμενές που έχει, δηλαδή την κ. Μπακογιάννη, τον κ. Καρατζαφέρη κλπ. Και από την άλλη τον κ. Τσίπρα ο οποίος πια έχει βγει ως ηγέτης και εν δυνάμει πρώτο κόμμα ενός αριστερού μετώπου. Εσείς λοιπόν στο ΠΑΣΟΚ θα βρεθείτε στη μέση. Με ποια ατζέντα θα πάτε στις εκλογές και με δεδομένο το 13% που ήταν το χειρότερο στην ιστορία σας;

Μ. Χρυσοχοΐδης: Καταρχήν θα πρέπει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ να ερμηνεύσει το αποτέλεσμα αυτό. Να ερμηνεύσουμε το αποτέλεσμα. Είναι μια καταδίκη της πολιτικής που εφαρμόστηκε. Και θέλω να το πω με καθαρό τρόπο. Υπήρξε μια πολιτική, ήμασταν κοινωνικά άδικοι εξαιτίας του γεγονότος ότι κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια, πραγματικά μεγάλη προσπάθεια, ηρωική προσπάθεια για να διασώσουμε την ελληνική οικονομία, ήμασταν άδικοι διότι δεν μπορέσαμε, δεν ήμασταν ικανοί να συλλέξουμε τους φόρους και να πάρουμε από αυτούς που έπρεπε και παίρναμε από τους ίδιους και τους ίδιους. Δηλαδή μειώσαμε μισθούς και συντάξεις με οριζόντιο τρόπο, ο οποίος ήταν καταστροφικός για τα εισοδήματα και τη ζωή των ανθρώπων. Το δεύτερο είναι ότι ο κ. Σαμαράς, η Νέα Δημοκρατία, τώρα επιχειρεί είπατε μια συσπείρωση του φιλοευρωπαϊκού μετώπου, πολύ αργά, έτσι, γιατί τώρα δεν θα υπήρχε ο κ. Καμμένος, δεν θα υπήρχαν οι αντιμνημονιακοί. Μη ξεχνάτε ότι η πρώτη αντιμνημονιακή ήταν η Νέα Δημοκρατία, επί δύο χρόνια. Εν πάση περιπτώσει μακάρι να συγκροτήσουν τέτοιο μέτωπο, αλλά πιστεύω πως και οι ακραίοι φιλοευρωπαίοι και φιλελεύθεροι συσπειρώνονται σε δικά τους μέτωπα, στο χώρο της κεντροδεξιάς. Μακάρι να υπάρχουν δηλαδή, μέτωπα φιλοευρωπαϊκά που να πείσουν τον ελληνικό λαό, όσο είναι και το ΠΑΣΟΚ στο χώρο της Κεντροαριστεράς.

Τώρα σε σχέση με εμάς. Εμείς οφείλουμε το επόμενο χρονικό διάστημα να δείξουμε και να πείσουμε τους πολίτες ότι αφ’ ενός μεν έχουμε πάρει το μήνυμα. Έχουμε οριστικά αντιληφθεί ποια πρέπει να είναι η πολιτική μας. Αφετέρου να προβάλουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο πώς θα ανοίξουν οι δουλειές στην Ελλάδα, πρώτον, πώς θα κάνουμε επενδύσεις στην Ελλάδα, πώς θα αλλάξουμε το Κράτος, πώς θα δώσουμε στους ανθρώπους ξανά ελπίδα. Δεν χρειάζονται πολλά πράγματα παρά μόνο ένα: να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε εμπιστοσύνη, αυτό το οποίο χάθηκε.

Δημοσιογράφος: Ο κ. Βενιζέλος είπε την περασμένη Παρασκευή διαλύοντας τα όργανα του Κινήματος ότι το ΠΑΣΟΚ σάπισε. Υποθέτω συμμερίζεστε αυτή την άποψη;

Μ. Χρυσοχοΐδης: Κοιτάξτε, ο κ. Βενιζέλος δεν είπε ακριβώς αυτό και να μην τον αδικούμε. Αναφερόταν σε κάποια φαινόμενα. Αναφερόταν στο ΠΑΣΟΚ με την έννοια της…

Δημοσιογράφος: Της κομματικής διάταξης…

Μ. Χρυσοχοΐδης : Και όχι μόνο, αλλά και κάποιων φαινομένων, προσώπων τα οποία δεν τίμησαν την αποστολή τους. Από εκεί και πέρα εγώ, συγχωρέστε μου το ‘’εγώ’’, αλλά έχω μιλήσει πολλά χρόνια πριν για αυτή την υπόθεση.

Δημοσιογράφος: Ωραία, λοιπόν, ποιο ΠΑΣΟΚ θα κατέβει στις κάλπες; αυτό το οποίο σάπισε ή θα προλάβετε να βγάλετε ένα καινούργιο ΠΑΣΟΚ μπροστά και ποιο είναι αυτό;

Μ. Χρυσοχοΐδης: Όχι, βέβαια. Ταυτόχρονα ξεκινάνε δύο προσπάθειες. Η μία για την προεκλογική περίοδο και η άλλη για την ανασύνταξη, η οποία θα κρατήσει πολύ χρόνο. Θέλει πάρα πολύ χρόνο για να ανασυνταχθεί το ΠΑΣΟΚ στα μάτια του κόσμου, να αποκτήσει ξανά μια ταυτότητα ενός Κεντροαριστερού, Σοσιαλδημοκρατικού κόμματος. Έχουμε πάρα πολλά μπροστά μας.

Δημοσιογράφος: Πρέπει να διαλυθεί ακόμα και ως όνομα, ως σύμβολα, να μην θυμίζει τίποτα από αυτό, το οποίο κυβέρνησε τα προηγούμενα χρόνια με τα καλά του και τα κακά του; Γιατί δεν είχε μόνο κακά στην ιστορία.

Μ. Χρυσοχοϊδης: Πρέπει να κρατήσουμε ό,τι καλό είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, βασικά τις αξίες τις μεγάλες και να πετάξουμε στο καλάθι της ιστορίας, στα απόβλητα της ιστορίας ό,τι μας δημιούργησε προβλήματα και έκανε το λαό να μας μισήσει. Αυτό, νομίζω, είναι πολύ καθαρό.

Δημοσιογράφος: Εσείς πριν από περίπου δέκα χρόνια, μιλούσατε για αλλαγή συμβόλων και ονόματος κ.τ.λ. Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι είναι η στιγμή τώρα;

Μ. Χρυσοχοϊδης: Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα κόμματα δεν πρέπει να είναι μουσεία. Τα κόμματα πρέπει να είναι ζωντανοί οργανισμοί και να ανανεώνονται. Δυστυχώς, εμείς το αφήσαμε και έγινε μουσείο. Και τώρα είναι ένα είδος προς επίσκεψη, είναι ιστορικό, τίποτα παραπέρα. Για αυτό χρειάζεται, όπως πολύ σωστά είπε ο Βαγγέλης Βενιζέλος, μια αναγέννηση, και αναζωογόνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ