"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΥ


Εισαγωγική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού Παναγιώτη Πικραμμένου στο Υπουργικό Συμβούλιο
Θέλω να σας καλωσορίσω και να σας ευχαριστήσω που είμαστε όλοι εδώ. Θεωρώ ότι είμαστε και πρέπει να είμαστε, όλοι μαζί, μια μικρή ομάδα που έχει καθαρά εγγεγραμμένη από το Σύνταγμα αποστολή. Η αποστολή αυτή είναι να οδηγήσει με ασφάλεια και ηρεμία τη χώρα στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, οι οποίες θα αναδείξουν πολιτική κυβέρνηση, η οποία από εδώ και πέρα θα αναλάβει τις τύχες της χώρας.
Ωστόσο, δεν παραβλέπω την ιδιαίτερη κατάσταση στην οποία βρίσκεται, αυτήν τη στιγμή, ο τόπος και για το θέμα αυτό θα σας μιλήσω αμέσως μετά. Προηγουμένως, θα ήθελα να πω δυο λόγια πώς αντιλαμβάνομαι εγώ την αποστολή μας αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα που έχουμε κληθεί να επιτελέσουμε το έργο της υπηρεσιακής κυβέρνησης.
Θα σας ευχαριστήσω και πάλι για την παρουσία σας εδώ. Ξέρω ότι πολλοί θυσιάσατε τις επαγγελματικές ασχολίες σας, την προσωπική σας ηρεμία, προκειμένου να επιτελέσετε ένα καθήκον, το οποίο επιβάλλεται, αυτή τη στιγμή, από τις περιστάσεις. Η επιλογή έγινε με κριτήρια των ικανοτήτων σας, την προσφορά του καθενός στον τομέα του και με το ήθος. Και θα ήθελα αυτό το διάστημα που θα είμαστε «στα πράγματα» κατά το κοινώς λεγόμενο, να δώσουμε το παράδειγμα με το ήθος και τη συμπεριφορά μας. Ειλικρινά, είναι κάτι που το έχει ανάγκη ο τόπος.
Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι τα προβλήματα λύνονται με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες, με τις νομοθετικές πράξεις και με τα πολλά λόγια. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν στα πολύ λίγα λόγια, αλλά στο προσωπικό παράδειγμα. Και θα ήθελα τούτη εδώ η κυβέρνηση, πραγματικά, να δώσει ένα παράδειγμα μιας άλλης συμπεριφοράς, μιας συμπεριφοράς που θα την εκτιμήσει αυτή τη στιγμή ο δοκιμαζόμενος ελληνικός λαός. Δεν πρέπει καθ’ οιονδήποτε τρόπο να προκαλέσουμε – η λέξη «προκαλέσουμε» ίσως είναι υπερβολικά βαριά, δεν βρίσκω άλλη λέξη αυτή τη στιγμή- αλλά πρέπει να είμαστε πολύ κοντά στην ευαισθησία και να έχουμε συναίσθηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Έλληνας πολίτης και η χώρα μας. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, λοιπόν, προς την κατεύθυνση αυτή, αν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε ορισμένα πράγματα.
Ένα από αυτά που θα ήθελα να συμφωνήσουμε είναι να δηλώσουμε όλοι ότι από την κυβέρνηση αυτή δεν θα εκταμιευθεί οιοδήποτε ποσό από το δημόσιο ταμείο. Έχουμε όλοι κάποιες αμοιβές που παίρνουμε από την κυρία μας θέση, επομένως δεν βλέπω την ανάγκη για τριάντα μέρες να έχουμε κάποιες ειδικές απολαβές. Ακούω ευχαρίστως τις απόψεις σας πάνω στο θέμα αυτό.
Στο σημείο αυτό παρενέβη ο υπουργός Εξωτερικών Πέτρος Μολυβιάτης λέγοντας: Είμεθα απολύτως σύμφωνοι κύριε Πρόεδρε. Με το θέμα αυτό συμφώνησαν όλοι οι υπουργοί.
Η προσωπική ζωή του καθενός και η συμπεριφορά πρέπει να είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση. Δεν θα ήθελα ούτε λιμουζίνες, ούτε πολλά ταξίδια, ούτε τέτοια πράγματα. Μπορούμε να αρκεστούμε στα ελάχιστα, σε αυτά τα οποία μας παρέχει αυτή τη στιγμή το δοκιμαζόμενο κράτος.
Επίσης, όπως είπα και στην αρχή, πρέπει να δουλέψουμε σαν μια σφιχτοδεμένη ομάδα, γι’ αυτό θα πρέπει να αποφύγουμε τις φυγόκεντρες τάσεις. Θα ήθελα, οι κυρίες και οι κύριοι υπουργοί, εφόσον νιώθουν ότι πρέπει να κάνουν κάποια δήλωση, να περιορίζονται στις δηλώσεις για θέματα της αρμοδιότητάς τους -πράγμα το οποίο είναι απολύτως κατανοητό- και όχι σε δηλώσεις για ευρύτερα θέματα και κυρίως σε δηλώσεις οι οποίες μπορούν να παρεξηγηθούν ή δηλώσεις οι οποίες μπορεί να θεωρηθούν ότι ενέχουν κάποια κομματική διάσταση, και ως εκ τούτου να γίνουν αντικείμενο εκμεταλλεύσεως. Γι’ αυτό θα παρακαλούσα όχι πολλές δηλώσεις, περιττές συνεντεύξεις και κυρίως όχι δηλώσεις που μπορεί να παρεξηγηθούν.
Όπως είπα και στην αρχή, είμαστε μια υπηρεσιακή κυβέρνηση και αυτό το πράγμα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας. Ωστόσο, λόγω των συνθηκών, ίσως θα χρειαστεί να διαδραματίσουμε κάποιον πιο ουσιαστικό ρόλο, πάντοτε όμως μέσα στο πλαίσιο του Συντάγματος. Παραδείγματος χάριν, έγινε ήδη μια συζήτηση, εάν πρέπει ο Πρωθυπουργός να μεταβεί στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στο Σικάγο, τελικώς θα μεταβούν ο υπουργός Εξωτερικών κ. Πέτρος Μολυβιάτης και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Φράγκος Φραγκούλης για να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας. Και εντός των αμέσως προσεχών ημερών πρέπει να παραστούμε, μαζί με τον υπουργό Οικονομικών, στη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σταθμίζοντας, λοιπόν, όπως λέγουν οι νομικοί, τα πράγματα, έκρινα τελικά -και θα ενημερώσω για το θέμα αυτό τους κυρίους πολιτικούς αρχηγούς- ότι η παρουσία αυτή τη στιγμή ενός έστω και υπηρεσιακού Πρωθυπουργού στη χώρα είναι περισσότερο απαραίτητη με δεδομένο ότι η διπλωματική υπηρεσία – και όταν ενημερωθεί και ο κ. υπουργός Εξωτερικών- με διαβεβαιώνει ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο θέμα το οποίο να μπορεί να οδηγήσει σε κάποια κρίση.
Έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια κατάσταση, η οποία θα έλεγα ότι δεν είναι μια κλασική κατάσταση, την οποία συνήθως αντιμετωπίζει μια υπηρεσιακή κυβέρνηση και πράγματι εδώ τα όρια είναι πάρα πολύ δύσκολά ως προς το πώς πρέπει να κινηθούμε:
-Το ένα όριο, βέβαια, είναι ότι η χώρα πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις τις οποίες έχει αναλάβει. Δεν μπορεί να αποστεί άνευ λόγου και αιτίας γενικά από τις δεσμεύσεις τις οποίες έχει αναλάβει και να δημιουργηθεί εκ του λόγου αυτού μία μείζων κρίση κατά το διάστημα αυτό. Άλλο θέμα βέβαια είναι, εάν συζητώντας, μπορεί ορισμένα μέτρα να τα αναβάλουμε. Και μην ξεχνάμε ότι μας παρακολουθεί όλη η Ευρώπη.
-Το άλλο όριο είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η κοινωνία. Η ανεργία καλπάζει. Τα κοινωνικά προβλήματα αυξάνονται καθημερινώς. Οι επιχειρήσεις κλείνουν. Πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε κοντά στις ανάγκες του κόσμου. Δεν έχουμε πολλά περιθώρια, είμαστε -όπως είπα- μια υπηρεσιακή κυβέρνηση. Αλλά επαναλαμβάνω ότι η προσωπική συμπεριφορά όλων μας και του καθενός από μας, ας είναι το καλύτερο παράδειγμα στην κατάσταση που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο ελληνικός λαός. Πρέπει να δουλέψουμε όλοι για να οδηγήσουμε τη χώρα σε ασφαλές λιμάνι. Με ασφάλεια και ηρεμία να οδηγήσουμε τη χώρα σε εκλογές και σε πολιτική λύση. Σας κούρασα και σας ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ