"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΜΕΔΙ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



Για τους σταθμούς του Μετρό

Είναι μία σύμβαση η οποία αφορά επτά ήδη κατασκευασμένους σταθμούς. Υπάρχει μία απόφαση της επταμελούς Ανώτατης συνθέσεως του Ελεγκτικού Συνεδρίου η οποία λέει ότι όλα είναι κανονικά. Η σύμβαση αυτή έχει περάσει όλη την νόμιμη διαδικασία του Ελληνικού Κοινοβουλίου, υπάρχουν δύο εκθέσεις ιδιωτικών Τεχνικών Συμβούλων που λένε ότι το έργο δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Σε περίπτωση που δεν προχωρήσει υπάρχει κίνδυνος απεντάξεων των έργων του ΜΕΤΡΟ αυτών που ήδη έχουν κατασκευαστεί, με αποτέλεσμα να χάσουν τα 435 εκατομμύρια από την απένταξη αυτή. Και επίσης κάθε ημέρα που το έργο δεν ανοίγει, χάνουμε 180 χιλιάδες ευρώ από εισιτήρια και 160 χιλιάδες επιβάτες δεν εξυπηρετούνται. Επειδή η Siemens είναι μία εταιρεία που πράγματι έχει πληγώσει την Ελληνική κοινωνία και το Ελληνικό Δημόσιο με την συμπεριφορά της και όχι μόνο, μένει ένα ζήτημα το οποίο είναι πως θα αποκαταστήσει τη σχέση της με την Ελληνική Πολιτεία, αποζημιώνοντας για τη συμπεριφορά της αυτή. Η αποζημίωση αυτή δεν συνδέεται άμεσα με την συγκεκριμένη σύμβαση. Δεν είναι η σύμβαση αυτή η οποία ήταν επιλήψιμη. Άλλες συμβάσεις έχουν θέματα. Θέλω να διευκρινίσω ότι οι χρόνοι σύμφωνα και με τις δεσμεύσεις που ανελήφθησαν στο Υπουργικό Συμβούλιο, είναι πάρα πολύ άμεσοι. Δηλαδή ή η Siemens θα καταλήξει σε μία αποζημιωτική ή εν πάση περιπτώσει αποκαταστατική ρύθμιση προς το Ελληνικό Δημόσιο, ή από εκεί και πέρα το Ελληνικό Δημόσιο θα κινηθεί εναντίον της Siemens, ανεξαρτήτως όμως της συμβάσεως αυτής.  

Αυτό που μένει να γίνει είναι μέσα στο άμεσο επόμενο χρονικό διάστημα, δηλαδή μιλώ για τις επόμενες 10  ημέρες,  να ακούσω την απόφαση και της Κυβέρνησης και της Siemens ως προς το ζήτημα αυτό των αποκαταστατικών ρυθμίσεων και από εκεί και πέρα να δοθεί η εντολή, γιατί δεν θα  υπογράψει την σύμβαση ο Υπουργός. Η σύμβαση υπογράφεται με το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, επομένως θα την υπογράψει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Να δοθεί όμως η πολιτική εντολή στον Διευθύνοντα Σύμβουλο να προχωρήσει στη σύμβαση.
Κατά τους συμβατικούς όρους, χρειάζονται 24 μήνες. Εμείς εκείνο το οποίο θα ζητήσουμε είναι η παράδοση να γίνει γρηγορότερα. Δηλαδή να αρχίσουν να παραδίδονται οι σταθμοί αν είναι δυνατόν και μέσα στο επόμενο πεντάμηνο. 

Απελευθέρωση των Ταξί

Ανάμεσα σε μία απελευθέρωση που λέει ότι όποιος θέλει, όποτε θέλει παίρνει μία άδεια ταξί  γιατί έχει υποβάλει μία αίτηση και παίρνει μία άδεια ταξί δηλαδή με απελευθέρωση χωρίς όρους, χωρίς κανόνες, χωρίς ρυθμίσεις, χωρίς κριτήρια, και σε μία αγορά η οποία είναι κλειστή, θα επιλέξουμε μία ρύθμιση η οποία θα λαμβάνει υπόψη της μια σειρά από ενδιάμεσα κριτήρια, που μπορούν να διαμορφώσουν και να ρυθμίσουν αποτελεσματικά την συγκεκριμένη αγορά. 

Στο κείμενο του κ. Ρέππα εκείνο που έχω δει, είναι ένα αρκετά επεξεργασμένο κείμενο, θα σας έλεγα ότι οι σκέψεις οι  δικές μου είναι κοντά,. Είναι πιο κοντά, ας το πω, προς την λύση που έχει επεξεργαστεί ο κ. Ρέππας.

Εμένα οι μεγάλες ιδεολογικές τοποθετήσεις στην παρούσα φάση να σας πω,  δεν με ενδιαφέρουν νομίζω ότι είναι πολύ κλειδωμένη η Ελληνική Κοινωνία για να καθόμαστε τώρα να συζητάμε  ιδεολογικά ζητήματα. Χρειαζόμαστε ρυθμίσεις οι οποίες να είναι ευαίσθητες, ισορροπημένες κατά το δυνατόν και να λύνουν αποτελεσματικά τα θέματα.  

Θέλω να ελπίζω ότι μέσα στο επόμενο 15νθήμερο θα έχω έτοιμη την πρόταση νόμου.

Κατάληψη εργαζομένων στην ΥΠΑ

Οι εργαζόμενοι μέχρι στιγμής έχουν φερθεί με μεγάλη ευαισθησία και αυτοσυγκράτηση σε μία σειρά από ζητήματα παρότι θίγονται και επομένως αυτό το οποίο πρέπει να ειπωθεί, και αυτή η κατάληψη (στην ΥΠΑ) η οποία έχει γίνει είναι μία κατάληψη που εκδηλώνει μεν έντονα την αντίθεση  και δεν δημιουργεί και θέλω να το πω αυτό, δεν δημιουργεί προβλήματα στις αερομεταφορές.

Έχω μία προσέγγιση η οποία σας ξαναλέω είναι αυστηρά ορθολογική και οικονομική.   Δεν είναι μία προσέγγιση του «τι να κάνουμε; ξέρω ‘γώ οι καημένοι οι εργαζόμενοι που… και τα λοιπά». Δεν μιλάω πάνω σε αυτό. Εγώ λοιπόν τι λέω; Πρώτον οι μισθοί των εργαζομένων στην ΥΠΑ δεν βαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό. Βαρύνουν πρωτίστως, και κυρίως, κατά το μεγάλο τους μέρος το Eurocontrol. Επομένως δεν υπάρχει ένα ζήτημα δημοσιονομικό εδώ. Αυτό λοιπόν είναι καλό να το ξέρουμε, όταν συζητάμε για οικονομία. Οικονομία θα κάνουμε στο Eurocontrol. Οικονομία δεν θα κάνουμε στον κρατικό Προϋπολογισμό. Λοιπόν πρώτο ζήτημα αυτό. Δεύτερο ζήτημα. Η ΥΠΑ φέρνει έσοδα στο κράτος. Είναι από αυτές τις υπηρεσίες οι οποίες έχουν κατ’ εξοχήν  ανταποδοτικότητα.  Διότι με την παροχή αυτής της υπηρεσίας που κάνει η Υπηρεσία της Πολιτικής Αεροπορίας έχουμε ουσιαστικά υπερπτήσεις και παίρνουμε έσοδα από τις υπερπτήσεις. Τρίτον: Η συγκεκριμένη Υπηρεσία είναι η Υπηρεσία της οποίας οι άνθρωποι που φεύγουν δεν είναι δυνατόν να αναπληρωθούν με μετατάξεις. Γιατί είναι ειδικευμένο προσωπικό για το οποίο απαιτείται πάρα πολύς χρόνος για την εκπαίδευση του.

Εφεδρεία στις ΔΕΚΟ Μεταφορών

Στις ΔΕΚΟ π.χ. Μεταφορών, οι οποίες έχουν διώξει ήδη 4.000 – 4.500 χιλιάδες ανθρώπους τον Ιούνιο στα πλαίσια της αναδιάρθρωσής τους, δεν είναι δυνατόν να διώξεις άλλους 400 οδηγούς ή ηλεκτροδηγούς, τεχνικούς, συντηρητές. Πάμε τώρα να μιλήσουμε για λεφτά. Το 60% του μισθού τους θα παίρνουνε προ-συνταξιοδοτικά, αυτοί έχουν και υψηλές εισφορές συν 26% από τις εισφορές που θα τις πληρώνει για δύο χρόνια το κράτος 86%. Τι γλιτώνουμε; Γλιτώνουμε 13% για πόσους εργαζόμενους; Γι’ αυτούς τους 500 σας λέω οδηγούς. Ξέρετε όμως τι απώλεια θα έχουμε σε επίπεδο παροχής συγκοινωνιακού έργου; Διότι βεβαίως όταν θα λείψουν αυτοί οι οδηγοί κάποιοι θα κατέβουν από τα λεωφορεία. Κάποια από τα εισιτήρια πλέον δεν θα εισπράττονται, αφού δεν θα υπάρχουν δρομολόγια. Εμείς έχουμε φτιάξει σε αυτές τις εταιρείες, εμείς στο Υπουργείο, οι προηγούμενες Διοικήσεις.

Δεν είναι δικό μου έργο, έχουν φτιάξει χάρη στη βοήθεια ιδιωτών Τεχνικών Συμβούλων-Εταιρειών, που βοηθάνε δηλαδή στην αναδιάρθρωση, ένα ισορροπημένο επιχειρησιακό σχέδιο και έχουν συμμαζευτεί αυτές οι εταιρίες. Ερχόμαστε τώρα να διακινδυνέψουμε χωρίς δημοσιονομικό πλεονέκτημα, γιατί αν είχαμε δημοσιονομικό πλεονέκτημα θα σας έλεγα ότι κάτι κάνουμε, αλλά με εξοικονόμηση 13% στο μισθό των 400 εργαζομένων ερχόμαστε να διακινδυνέψουμε τα έσοδα  και επομένως το επιχειρησιακό σχέδιο.      

Μεγάλα έργα

Τα μεγάλα έργα, οι οδικοί άξονες, αυτοί είναι η μεγάλη προτεραιότητα. Θα φέρει 16 χιλιάδες θέσεις εργασίας, 2% ανάπτυξη στο ΑΕΠ μας. Λοιπόν αυτό είναι το μεγάλο ζήτημα, αυτό είναι που απασχολεί τον Πρωθυπουργό, αυτό είναι που απασχολεί το Υπουργείο, αυτό είναι που απασχολεί το σύνολο της Κυβέρνησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ