"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΛΟΥΚΑΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ: Ομιλία στη Βουλή στη Βουλή για τον Κρατικό Προϋπολογισμό 2012

Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Ο προϋπολογισμός του 2012 έχει καταρτιστεί και θα εκτελεστεί σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για την Ελλάδα. Η περίοδος είναι κρίσιμη γιατί από τις πράξεις μας θα κριθεί το οικονομικό μέλλον της χώρας, όχι μόνο για το 2012 αλλά και για ολόκληρη τη δεκαετία που διανύουμε. Βρισκόμαστε σε μια ιστορική συγκυρία μέγιστης εθνικής ευθύνης. Η Ελλάδα και η Ευρώπη πρέπει να αντιμετωπίσουν τη δυσκολότερη οικονομική κρίση των τελευταίων δεκαετιών. Ελάχιστες γενιές στις πρόσφατες δεκαετίες του εθνικού μας βίου ήρθαν αντιμέτωπες με τέτοιας κρισιμότητας προκλήσεις. Οι περιστάσεις απαιτούν να υπερβούμε τις δυνάμεις μας και να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε μία από εκείνες τις γενιές στην ελληνική ιστορία που κατόρθωσαν κάτι τέτοιο. Ο προϋπολογισμός του 2012 είναι ένας δύσκολος προϋπολογισμός. Πρέπει να εκτελεστεί σε ένα οικονομικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πολλές αβεβαιότητες. Οι στόχοι του είναι Οι στόχοι του είναι φιλόδοξοι. Ακόμη μεγαλύτερες είναι οι προκλήσεις εφαρμογής των προβλεπόμενων μέτρων σε πολλούς τομείς. Πρέπει όμως να πετύχουμε τους στόχους και να εφαρμόσουμε τα προβλεπόμενα μέτρα. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι και συστηματικοί στην προσπάθειά μας. Πρέπει να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας και τα ισχυρά μας στοιχεία, και να δουλέψουμε με πνεύμα συνεργασίας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να μεμψιμοιρούμε, ούτε να συνεχίσουμε την πρακτική των αλληλοκατηγοριών για το παρελθόν, για το ποιος φταίει και ποιος δεν φταίει. Η ιστορία δεν θα μας συγχωρήσει εάν εγκαταλείψουμε τη μάχη για το μέλλον, σκιαμαχώντας με το παρελθόν. Ο αγώνας για τη δημοσιονομική εξυγίανση και την αναδιάρθρωση της οικονομίας, που θα επιτρέψουν τη βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη, είναι εθνικός, και η επιτυχία είναι υπόθεση όλων μας. Αυτός ο αγώνας υπερβαίνει τις επιμέρους κομματικές δυνάμεις και διαχωριστικές γραμμές. Η διευρυμένη ενότητα των πολιτικών δυνάμεων που επιτεύχθηκε με το σχηματισμό αυτής της κυβέρνησης συνεργασίας πρέπει να συμπληρωθεί από μια ουσιαστική ενότητα στην προσπάθεια που πρέπει από κοινού να καταβάλουμε προκειμένου να επιτύχουμε. Με την επιτυχή εκτέλεση του προϋπολογισμού θα εκπληρωθούν ανειλημμένες υποχρεώσεις της Ελλάδας, θα αποκατασταθεί η διεθνής αξιοπιστία της χώρας και θα δημιουργηθούν ουσιαστικές προϋποθέσεις για την υπέρβαση της κρίσης και τη διάσωση της οικονομίας. Αυτό απαιτεί συνεχή και συνεπή προσπάθεια σε μια εποχή αυξημένης αβεβαιότητας και μέσα σε μια Ευρώπη που κλυδωνίζεται από την κρίση και αναζητά το επόμενο μεγάλο βήμα. Ο προϋπολογισμός είναι ο οδηγός της δημοσιονομικής πολιτικής που πρέπει να ακολουθήσουμε. Θέτει στόχους και κατευθύνσεις, δεν εμπεριέχει εύκολες λύσεις, τις οποίες σήμερα συμφωνούμε και αύριο τις ξεχνάμε. Η εκτέλεση του προϋπολογισμού απαιτεί ενεργοποίηση όχι μόνο της νέας κυβέρνησης συνεργασίας, αλλά όλων των κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων που την στηρίζουν. Απαιτεί να μεγιστοποιήσουμε τον κοινό παρονομαστή που μας ενώνει και όχι τις τυχόν διαφωνίες μας, οι οποίες είναι ήσσονος σημασίας μπροστά στην πρόκληση διάσωσης της πατρίδας. Οι πολίτες θα εκτιμήσουν την ειλικρινή προσπάθεια και συμβολή όλων των πολιτικών δυνάμεων. Θα επιβραβεύσουν τη συνεργασία και την υπεύθυνη διαχείριση. Η οικονομική κρίση στη χώρα μας δεν είναι μια μπόρα που σύντομα θα περάσει. Θα έχει διάρκεια. Γιατί είναι το αποτέλεσμα ανισορροπιών που διογκώθηκαν επί σειρά ετών, είναι το αποτέλεσμα συσσώρευσης λαθών και παραλείψεων πολιτικής που οδήγησαν στη συσσώρευση του υπερβολικού δημόσιου χρέους. Είναι αποτέλεσμα λύσεων που αναβλήθηκαν ή ποτέ δεν εφαρμόστηκαν, γιατί θεωρήθηκε ότι ενείχαν βραχυπρόθεσμο πολιτικό κόστος, παρά το μακροπρόθεσμο όφελός τους για την οικονομία και την κοινωνία. Γι’ αυτόν το λόγο, η αντιμετώπιση των συνεπειών λαθών και παραλείψεων θα πάρει χρόνο και θα έχει κόστος. Μετά από τέσσερα χρόνια ύφεσης, αυτό έχει γίνει πλέον οδυνηρά κατανοητό από όλους μας. Ωστόσο, το θετικό αποτέλεσμα της δημοσιονομικής εξυγίανσης και διαρθρωτικής προσαρμογής θα γίνει βαθμιαία ορατό στην ανάπτυξη, στη βελτίωση των πραγματικών εισοδημάτων των εργαζομένων και στην απασχόληση. IΙ Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Ο προϋπολογισμός του 2012 υπηρετεί τον εθνικό στόχο της σταθεροποίησης και στη συνέχεια επανεκκίνησης της οικονομίας μέσα σε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο και ευμετάβλητο ευρωπαϊκό και διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Ο προϋπολογισμός δεν συνιστά μια ταμειακή και δημοσιονομική άσκηση. Υπηρετεί την ουσιαστική επιδίωξη και ευρύτερη προσπάθεια αποκατάστασης συνθηκών σταθερότητας και ανάπτυξης στην οικονομία. Εκφράζει την αναγκαιότητα και των δύο. Δεν μπορούμε να έχουμε ανάπτυξη αν δεν επιτύχουμε τη σταθερότητα. Και δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε τη σταθερότητα αν δεν επαναφέρουμε σύντομα την ανάπτυξη. Ο προϋπολογισμός απαιτεί μια προσπάθεια διαρκείας, από τη σημερινή και τις επόμενες κυβερνήσεις. Αυτό αντανακλάται και στο γεγονός ότι για πρώτη φορά φέτος, οι στόχοι του προϋπολογισμού του 2012 είναι συνεπείς με τους στόχους του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015. Ο προϋπολογισμός του 2012 θέτει μια σειρά στόχους οι οποίοι είναι φιλόδοξοι αλλά και εφικτοί. Οι μακροοικονομικές παραδοχές στις οποίες στηρίζεται είναι μετριοπαθείς και σύμφωνες με τις προβλέψεις όλων των διεθνών οργανισμών. Η προσαρμογή στο έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης προέρχεται, σύμμετρα, από τα έσοδα και τις δαπάνες. Συγκεκριμένα, το 2012, σε σχέση με το 2011, προβλέπεται ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 4,5 δισ. ευρώ και οι συνολικές δαπάνες θα μειωθούν κατά περίπου 5 δισ. ευρώ. Το πρώτο σημαντικό χαρακτηριστικό του Προϋπολογισμού του 2012 είναι ότι για πρώτη φορά κατά τα τελευταία χρόνια προβλέπεται πρωτογενές πλεόνασμα, που αποτελεί βασική προϋπόθεση για να αναστραφεί η αυξητική πορεία του χρέους. Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση του 2012, προβλέπεται πρωτογενές πλεόνασμα της τάξης των 2,2 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε 1,1% του ΑΕΠ. Δηλαδή τα εκτιμώμενα δημόσια έσοδα θα υπερβούν τις πρωτογενείς δαπάνες, δηλαδή τις δαπάνες που δεν περιλαμβάνουν την πληρωμή των τόκων. Η επιστροφή σε πρωτογενές πλεόνασμα αποτελεί δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο στόχο. Η επίτευξη αυτού του στόχου, από το 2011 στο 2012, θα απαιτήσει βελτίωση του πρωτογενούς αποτελέσματος της γενικής κυβέρνησης κατά 6,8 δισ. ευρώ, ενώ κατά τα προηγούμενα δύο έτη, 2009 έως 2011, η σωρευτική δημοσιονομική προσαρμογή ήταν περίπου 20 δισ. Κατά τα επόμενα έτη, τα πρωτογενή πλεονάσματα θα πρέπει να αυξηθούν περαιτέρω, ώστε το δημόσιο χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ να βαίνει μειούμενο και να προσεγγίσει το 120% το 2020. Είναι γεγονός ότι η προβλεπόμενη αύξηση στα δημόσια έσοδα προέρχεται τόσο από την αύξηση των φορολογικών συντελεστών όσο και από την αλλαγή στη φορολογία εισοδήματος. Η ανεπάρκεια των φορολογικών εσόδων στη χώρα μας είναι πάγιο πρόβλημα. Αν και οι φορολογικοί συντελεστές στην Ελλάδα δεν είναι χαμηλότεροι από ό,τι στις άλλες χώρες της Ευρώπης, τα φορολογικά έσοδά μας ως ποσοστό του ΑΕΠ υπολείπονται αισθητά του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το 2010 τα φορολογικά έσοδα στην Ελλάδα ήταν περί το 20% του ΑΕΠ, έναντι μέσου όρου στον ΟΟΣΑ 25%. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η δραματική επιδείνωση των εσόδων ξεκίνησε πολύ πριν από την κρίση. Τα κυκλικά προσαρμοσμένα έσοδα μειώθηκαν από το 35% του ΑΕΠ το 2000 στο 29% το 2009. Η κατάσταση αυτή αποκαλύπτει τις μεγάλες δομικές αδυναμίες του φορολογικού μας συστήματος. Αδυναμίες που αφορούν τη φορολογική νομοθεσία, τη φορολογική διοίκηση, τη διαδικασία επίλυσης των φορολογικών διαφορών και την τιμωρία των φοροφυγάδων. Έχει πλέον καταστεί σαφές ότι η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής απαιτεί μια πολυδιάστατη προσέγγιση. Είναι ανάγκη και ευκαιρία τώρα να χαράξουμε μια συνολική πολιτική αντιμετώπισης του φαινομένου αυτού, που να εφαρμοστεί με συνέπεια κατά τα επόμενα έτη. Είναι ανάγκη να απλοποιηθεί δραστικά η νομοθεσία, με την κατάργηση πολλαπλών εξαιρέσεων, απαλλαγών, επιδοτήσεων, κτλ. Πολλές από τις ρυθμίσεις αυτές είχαν θεσπιστεί εδώ και χρόνια στο όνομα της κοινωνικής δικαιοσύνης. Και όμως, το φορολογικό μας σύστημα εμπεριέχει αδικίες και ταλαιπωρεί τον πολίτη σε καθημερινή βάση. Πέρα από την απλούστευση της νομοθεσίας, απαιτείται και η ριζική αναδιάρθρωση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, η οργάνωση σε νέες σύγχρονες βάσεις των εφοριών και τελωνείων, η αλλαγή στους φορολογικούς ελέγχους. Με τη βοήθεια της τρόικας, και ιδιαίτερα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, έχει εκπονηθεί νομοσχέδιο από το Υπουργείο Οικονομικών το οποίο θα έρθει στη Βουλή προς ψήφιση. Είναι ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια περιορισμού της φοροδιαφυγής, η οποία θα πρέπει να συνεχιστεί στα επόμενα χρόνια. Ξεκίνησε με μια σειρά από μέτρα όπως ο θεσμός του εισαγγελέα οικονομικού εγκλήματος και του φορολογικού διαιτητή, η δημιουργία εφορίας για μεγάλες επιχειρήσεις, κ.ά. Η αρχή έχει γίνει και πρέπει να συνεχιστεί με συνέπεια, χωρίς υπαναχωρήσεις. Η φοροδιαφυγή δεν είναι μόνο οικονομικό πρόβλημα. Είναι βαθιά κοινωνικό πρόβλημα και στη χώρα μας έχει υποσκάψει την εμπιστοσύνη των πολιτών στο κράτος. Η πάταξή της δεν θα δώσει μόνο περισσότερα έσοδα, που τόσο έχει ανάγκη η χώρα. Θα εμπεδώσει το αίσθημα φορολογικής δικαιοσύνης και θα αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών στον κρατικό μηχανισμό. Η άλλη μεγάλη πρόκληση εφαρμογής του προϋπολογισμού αφορά τον έλεγχο των δαπανών. Είναι γνωστά τα φαινόμενα σπατάλης και κακοδιαχείρισης στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Είναι επίσης γνωστή η ανάγκη ενίσχυσης των δαπανών για κοινωνική συνοχή, για καλύτερη εκπαίδευση και υγεία. Στη σημερινή συγκυρία ο προϋπολογισμός δεν έχει τη δυνατότητα ουσιαστικής αύξησης των δαπανών σε αυτούς τους τομείς. Όμως, με την κατάργηση περιττών φορέων, με την ενοποίηση άλλων και με πιο ορθολογική διαχείριση των διαθέσιμων πόρων μπορεί να αυξηθεί η ποσότητα και να βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του κοινωνικού κράτους. Για τον εξορθολογισμό της δημόσιας διαχείρισης απαιτείται να αλλάξει δραστικά το σύστημα ελέγχου των δημόσιων δαπανών. Ήδη έχει ξεκινήσει, από το Υπουργείο Οικονομικών, μια διαδικασία συστηματικών ελέγχων. Αυτοί πρέπει να ενταθούν, να οργανωθούν σε πιο συστηματική βάση και να γενικευτούν για όλες τις δαπάνες – όχι μόνο της κεντρικής κυβέρνησης αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης και των άλλων δημόσιων φορέων. Πιστεύω ότι όταν ο πολίτης έχει απτά δείγματα αποτελεσματικών κρατικών δαπανών, καλών δημόσιων και κοινωνικών υπηρεσιών, τότε θα αλλάξει η αρνητική του προδιάθεση για την πληρωμή των φόρων. Κατανοώ τον προβληματισμό του μέσου πολίτη, ο οποίος έχει κληθεί να πληρώσει περισσότερους φόρους και μάλιστα σε μια περίοδο που βλέπει το εισόδημά του να μειώνεται, την ανεργία να αυξάνεται και τις άμεσες οικονομικές προοπτικές να μη βελτιώνονται. Όμως εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν. Πρέπει όλοι να καταβάλουμε τεράστια προσπάθεια για να μπορέσει η οικονομία μας να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο κινδυνεύει να περιέλθει και να επανέλθει σε πορεία ανάπτυξης κι ευημερίας. Ένα βασικό στοιχείο του προϋπολογισμού του 2012 είναι η μείωση του δημόσιου χρέους ως ποσοστού του ΑΕΠ, από 162% στο τέλος του 2011 σε 146% στο τέλος του 2012, που αντιστοιχεί σε μείωση του χρέους της τάξης των 42 δισ. ευρώ. Αυτή είναι η πρώτη μείωση ύστερα από συνεχείς αυξήσεις του χρέους κατά τα τελευταία έτη που αποσταθεροποίησαν την οικονομία μας. Η προβλεπόμενη μείωση του δημόσιου χρέους το 2012 και τα επόμενα έτη εν μέρει οφείλεται στη δημιουργία πρωτογενών πλεονασμάτων, αλλά κυρίως αντανακλά την προβλεπόμενη ολοκλήρωση του προγράμματος εθελοντικής ανταλλαγής κρατικών ομολόγων με τους ιδιώτες δανειστές, το αποκαλούμενο PSI. Με αυτό τον τρόπο θα ενισχυθεί η βιωσιμότητα του δημόσιου χρέους. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό του προϋπολογισμού του 2012 είναι ότι για πρώτη φορά εμπεριέχονται λεπτομερή στοιχεία για τη Γενική Κυβέρνηση, δηλαδή όχι μόνο για την κεντρική διοίκηση αλλά και για την τοπική αυτοδιοίκηση, τα νοσοκομεία, τις ΔΕΚΟ και άλλους δημόσιους οργανισμούς. Με αυτό τον τρόπο οι έλληνες πολίτες γνωρίζουν τις εισροές και εκροές μεταξύ των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, και το τι ακριβώς δαπανούν οι πολλοί οργανισμοί του Δημοσίου. Αυτό είναι ένα πρώτο μεγάλο βήμα διαφάνειας των εσόδων και δαπανών του κράτους, που βοηθά και στην καλύτερη άσκηση κυβερνητικής πολιτικής. Επιδίωξή μας είναι να διευρυνθεί η προσπάθεια αυτή με την παροχή σε μηνιαία βάση της σχετικής πληροφόρησης για τη Γενική Κυβέρνηση. Θέλουμε ο φορολογούμενος πολίτης να γνωρίζει πώς ακριβώς ξοδεύονται οι φόροι που καταβάλλει και εάν η συμβολή του πραγματικά πιάνει τόπο. Η προώθηση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και η υλοποίηση του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων αποτελούν επίσης σημαντικά στοιχεία του προϋπολογισμού. Το 2012 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι μεταρρυθμίσεις στον τομέα της υγείας, στο ασφαλιστικό σύστημα, μετά την αξιολόγηση των επικουρικών συντάξεων, στον νέο φορολογικό χάρτη της χώρας, στα κλειστά επαγγέλματα και στον δικαστικό κλάδο. Θα προχωρήσουν, επίσης, οι ιδιωτικοποιήσεις με ταχύτερο ρυθμό, με γνώμονα όχι απλώς τα έσοδα του κράτους αλλά και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των οργανισμών που ιδιωτικοποιούνται, ώστε να ενισχυθεί η οικονομική δραστηριότητα. Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Η οικονομική κρίση έχει πλήξει τους Έλληνες με τη μεγάλη αύξηση της ανεργίας και τη μείωση των εισοδημάτων. Τα προβλήματα αυτά δεν επιδέχονται ωραιοποιήσεις και προσπάθειες αποφυγής της πραγματικότητας. Η διαδικασία δημοσιονομικής εξυγίανσης είναι αναγκαία. Η συσσώρευση υπερβολικών δημοσιονομικών ελλειμμάτων επί σειρά ετών οδήγησε στην υπερχρέωση του Δημοσίου, με αποτέλεσμα την άρνηση των δανειστών να χρηματοδοτήσουν την Ελλάδα με λογικά επιτόκια. Στο τέλος του 2011 το δημόσιο χρέος αντιστοιχεί σε περισσότερο από 30.000 ευρώ ανά Έλληνα. Είναι προφανές ότι η δυσμενής αυξητική τάση του χρέους πρέπει να αντιστραφεί. Η αποκατάσταση δημοσιονομικής σταθερότητας και αξιοπιστίας θα επαναφέρει ένα περιβάλλον ευνοϊκό για την ανάπτυξη και την απασχόληση. Ένα καίριο ζήτημα είναι αν, σε ένα περιβάλλον αυξημένης αβεβαιότητας και υποτονικής οικονομικής δραστηριότητας, θα μπορέσει η ελληνική οικονομία να εξέλθει από την αναμενόμενη ύφεση το 2012. Αν και οι αβεβαιότητες είναι μεγάλες, υπάρχουν σημαντικές θετικές ενδείξεις που στηρίζουν την πρόβλεψη οικονομικής ανάκαμψης το 2013: Πρώτον, οι εξαγωγές έχουν αυξηθεί αισθητά και οι εταιρείες που έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό δεν έχουν επηρεαστεί στον ίδιο βαθμό από την οικονομική ύφεση στην Ελλάδα. Δεύτερον, η μείωση μισθών και συντάξεων δεν αναμένεται να συνεχιστεί το 2013, ούτε και η αύξηση των φορολογικών συντελεστών, και επομένως το διαθέσιμο εισόδημα και η καταναλωτική δαπάνη θα τείνουν να σταθεροποιηθούν. Τρίτον, όταν τα στάσιμα μεγάλα έργα ξαναμπούν μπροστά, και αν επιταχυνθεί η απορρόφηση των πόρων του ΕΣΠΑ, θα ενισχυθεί η απασχόληση και θα βελτιωθεί το επενδυτικό κλίμα. Προς την κατεύθυνση αυτή θα συμβάλει η χρηματοδότηση των μεγάλων έργων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων καθώς και η τεχνική βοήθεια που προσφέρουν οι εταίροι για την αναδιοργάνωση του δημόσιου τομέα με τη συνδρομή της Task Force. Επιπλέον, η διαμόρφωση ενός ευνοϊκότερου επιχειρηματικού και επενδυτικού περιβάλλοντος, με μείωση των γραφειοκρατικών εμποδίων, θα δώσει ώθηση στην επιχειρηματικότητα και τις ιδιωτικές επενδύσεις. IIΙ Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Η σημερινή προσπάθεια δημοσιονομικής εξυγίανσης πραγματοποιείται σε περιβάλλον πολύ δυσμενέστερο από εκείνο που γνωρίσαμε τις δύο προηγούμενες δεκαετίες. Οι δεκαετίες του 1990 και του 2000 αποτέλεσαν μια περίοδο διεθνούς οικονομικής σταθερότητας και ανάπτυξης, που διευκόλυνε τη διαδικασία οικονομικής προσαρμογής. Σήμερα η χρηματοοικονομική κρίση και η συνακόλουθη αβεβαιότητα, και η γενικευμένη ταυτόχρονη προσπάθεια δημοσιονομικής εξυγίανσης στην Ευρώπη, έχουν πλήξει το εισόδημα των εμπορικών μας εταίρων, δυσχεραίνοντας την προσπάθειά μας να περάσουμε στην ανάπτυξη μέσω αύξησης των εξαγωγών. Σε μια τέτοια οικονομική συγκυρία η Ελλάδα πρέπει σήμερα να καταβάλει πολλαπλάσια προσπάθεια για να επιτύχει το μέγεθος δημοσιονομικής προσαρμογής που πετύχαμε τη δεκαετία του 1990. Στο δύσκολο αυτό περιβάλλον πρέπει να εξαντλήσουμε τα αποθέματα αποτελεσματικότητας, αποφασιστικότητας και εφευρετικότητας. Μόνο έτσι θα προσφέρουμε μια νέα ρεαλιστική ευκαιρία στη νέα γενιά, η οποία, παρότι πιο ικανή και καταρτισμένη παρά ποτέ, αναζητεί σήμερα ένα καλύτερο μέλλον εκτός των συνόρων της πατρίδας μας. Έχουμε την ικανότητα και το σθένος για μια τέτοια εθνική προσπάθεια; Πιστεύω πως ναι, εφόσον επικρατήσει πνεύμα συνεργασίας των πολιτικών δυνάμεων και ενότητας των πολιτών. Με δεδομένο το μέγεθος των προβλημάτων, η εθνική προσπάθεια δεν θα ολοκληρωθεί το 2012, θα είναι πολυετής. Θα χρειαστεί ο μόχθος και η επιμονή περισσότερων κυβερνήσεων. Όμως η δεκαετία που ήδη διανύουμε μπορεί τελικά να αποβεί μια «κερδισμένη δεκαετία». - Θα κερδίσουμε τη δεκαετία εάν με συντονισμένες ενέργειες και παρεμβάσεις οικοδομήσουμε ένα νέο οικονομικό και θεσμικό πλαίσιο που θα εδραιώσει την Ελλάδα στην κοινωνία των αναπτυγμένων κρατών. - Θα κερδίσουμε τη δεκαετία εάν περάσουμε σε ένα νέο βιώσιμο υπόδειγμα οικονομικής ανάπτυξης, επενδύσεων και απασχόλησης, στηριγμένο στην εξωστρέφεια, που θα παράγει υπηρεσίες και προϊόντα διεθνώς ανταγωνιστικά. - Θα κερδίσουμε τη δεκαετία εάν προχωρήσουμε γρήγορα και μεθοδικά σε όλες τις αλλαγές εκείνες που θα απελευθερώσουν τον κρυμμένο δυναμισμό του Έλληνα, τις αρετές και τα ταλέντα των δημιουργικών δυνάμεων αυτού του τόπου. Η προσπάθεια οικονομικής προσαρμογής συχνά εμφανίζεται ότι επιβάλλεται από τους ευρωπαίους εταίρους και τους διεθνείς οργανισμούς. Αυτό δεν αποδίδει ακριβώς την πραγματικότητα. Η δημοσιονομική εξυγίανση και ανόρθωση της οικονομίας μας αφορά πρωτίστως εμάς, και υποστηρίζεται από την αλληλεγγύη των εταίρων μας. Οφείλουμε εμείς να αναλάβουμε πλήρως την ευθύνη επιλογής των προτεραιοτήτων, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών και την αποτελεσματική εφαρμογή της πολιτικής που θα οδηγήσει στην οικονομική ενδυνάμωση της χώρας. Έχει σημασία να κατανοήσουμε ότι ουσιαστικά δεν βρισκόμαστε υπό την επιτήρηση της τρόικας. Βρισκόμαστε υπό την επιτήρηση της Ιστορίας. IV Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Η Ελλάδα είναι και θα παραμείνει μέλος της Ενωμένης Ευρώπης και της ευρωζώνης. Οι Έλληνες δεν θα χάσουμε απερίσκεπτα το μεγαλύτερο εθνικό μεταπολεμικό κεκτημένο, τη θέση μας στην Ευρώπη. Η συμμετοχή στην Ευρώπη προσφέρει συνθήκες ενισχυμένης ασφάλειας στην άμυνα και στην οικονομία. Η θέση μας στην Ευρώπη είναι αδιαπραγμάτευτη. Ο ελληνικός λαός θα την υπερασπιστεί με κάθε τρόπο. Όμως η συμμετοχή στο ευρώ συνεπάγεται κανόνες και υποχρεώσεις που πρέπει με συνέπεια να τηρούμε, για να απολαμβάνουμε τα πλεονεκτήματα ενός παγκόσμιου νομίσματος και για να μπορούμε να επικαλούμαστε την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη. Η κρίση ανέδειξε ατέλειες στη δομή και τη λειτουργία της Οικονομικής και Νομισματικής Ένωσης, ατέλειες που συνέβαλαν στη δεινή κρίση χρέους που διέρχεται σήμερα η ευρωζώνη. Ενωμένες και αλληλέγγυες οι χώρες της Ευρώπης θα ξεπεράσουν αυτή την κρίση. Όμως αναγκαία προϋπόθεση της δικής μας συμμετοχής στην κοινή ευρωπαϊκή πορεία είναι η εκπλήρωση των εθνικών μας δεσμεύσεων, η δημοσιονομική εξυγίανση και η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας. Η Ευρώπη και το κοινό μας νόμισμα παραμένουν, παρά την κρίση, ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της νεότερης ιστορίας. Η Ελλάδα, αρχαία κοιτίδα της πολιτικής Ευρώπης, είναι αναπόσπαστος συμμέτοχος αυτής της κοινής πορείας προς στενότερη ευρωπαϊκή ενοποίηση. Η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη και η Ευρώπη δεν νοείται χωρίς την Ελλάδα. V Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Η κρίση πλήττει την ελληνική κοινωνία. Καταργεί θέσεις εργασίας, μειώνει πραγματικά εισοδήματα, ακυρώνει προσδοκίες. Δεν θα είναι εύκολη ούτε γρήγορη η έξοδος από την κρίση. Όποιος υπόσχεται κάτι τέτοιο δεν προσφέρει υπηρεσίες εθνικής ευθύνης. Η ανάκαμψη απαιτεί προσπάθεια και θυσίες, εθνική ενότητα και επιστράτευση όλων των δημιουργικών δυνάμεων που διαθέτει ο τόπος. Η κρίση όμως ενέχει και μια ιστορική ευκαιρία. Τη δυνατότητα να αλλάξουμε σελίδα. - Να ανορθώσουμε το κράτος και την οικονομία μας, ξαναχτίζοντάς τα, αυτή τη φορά, πάνω σε στέρεες δημοσιονομικές βάσεις. - Να φτιάξουμε ξανά κράτος δικαίου, με θεσμούς και κανόνες που θα είναι σεβαστοί και θα τηρούνται από όλους. - Να αφήσουμε πίσω μας την ολιγοπωλιακή διάρθρωση της αγοράς, την αδιαφάνεια στις συναλλαγές, το εύκολο χρήμα που παράγει επανάπαυση, τρέφει τη διαφθορά και διογκώνει τις ανισότητες. - Να αφήσουμε πίσω μας τη γενικευμένη φοροδιαφυγή, που συνιστά έλλειψη πατριωτικού καθήκοντος και παράγοντα κοινωνικής αδικίας. Μέσα από αυτή την κρίση μάθαμε με σκληρό τρόπο ότι τα λάθη και οι παραλείψεις πληρώνονται, ότι η ευημερία δεν χτίζεται με τεχνάσματα και δανεικά, προϋποθέτει οργάνωση και συνέχεια, τήρηση των κανόνων, σκληρή, πειθαρχημένη και παραγωγική δουλειά. Μάθαμε κυρίως ότι οι πρώτοι που υφίστανται τις επιπτώσεις της κρίσης είναι οι πιο αδύναμοι. Και γι’ αυτό πρέπει να φροντίσουμε να μην ξανασυμβεί: εξυγιαίνοντας το κράτος, εξαλείφοντας τα ελλείμματα, περνώντας σε ένα ανταγωνιστικό και εξωστρεφές υπόδειγμα οικονομικής ανάπτυξης. Η κυβέρνηση εθνικής συνεργασίας εκφράζει την ενότητα και αποφασιστικότητα του ελληνικού λαού απέναντι στη δεινότερη κρίση των τελευταίων δεκαετιών. Αποτυπώνει την τριπλή ιστορική ευθύνη της γενιάς μας: - να βγάλουμε την Ελλάδα από την περιδίνηση, - να κατοχυρώσουμε τη θέση της χώρας στην Ευρώπη και το ευρώ, - να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις οικονομικής ανάκαμψης και βιώσιμης ανάπτυξης. Ο προϋπολογισμός του 2012 είναι ένα ακόμα συντεταγμένο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Θέτει φιλόδοξους στόχους και συνεπάγεται θυσίες. Οι στόχοι είναι αντίστοιχοι της προσπάθειας που πρέπει να καταβληθεί, αλλά οι θυσίες θα δικαιωθούν από το τελικό αποτέλεσμα. Σας καλώ να στηρίξετε την προσπάθεια και να συμβάλετε στο εθνικό αποτέλεσμα υπερψηφίζοντας τον Προϋπολογισμό του 2012. Με εθνική ενότητα, με σκληρή δουλειά, με πίστη στις δυνάμεις της χώρας, η Ελλάδα θα έχει το καλύτερο μέλλον που της αξίζει. Μπορούμε και θα τα καταφέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ