"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Συνέντευξη Δ. Κουσελά Υφυπουργού Οικονομικών στον Ρ/Σ Flash και στον δημοσιογράφο Θανάση Λάλα


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα ήθελα να σας πω κύριε Κουσελά, κάθε χρόνο ακούμε εξαγγελίες περί ελέγχων  διασταυρώσεων προστίμων που βοηθάνε στο να παταχθεί η φοροδιαφυγή, το αποτέλεσμα τίποτα. Πιστεύετε ότι εφικτός στόχος να εισπραχτούνε 11,8 δισ., 11,9 που το αλλάξανε αμέσως μετά.

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Είναι γεγονός αυτό που λέτε. Μέχρι σήμερα έχουν υπάρξει πολλές διακηρύξεις ενάντια στη φοροδιαφυγή, έχουν εξαγγελθεί πολλά μέτρα, όμως έχουν αποβεί άσφαιρα όλα, γιατί δεν υπήρχαν οι όροι και οι προϋποθέσεις. Τι εννοώ; Έτσι δικαιολογώ και την καχυποψία που υπάρχει. Για πρώτη φορά στη χώρα μας συγκροτείται ένα εθνικό επιχειρησιακό σχέδιο. Είναι ένα σχέδιο πλήρες, πολύ συγκεκριμένο, ποσοτικοποιημένο, με μετρήσιμους στόχους, δηλαδή, και με εξειδίκευση των ευθυνών για τους εμπλεκόμενους φορείς.Προκειμένου να συγκροτηθεί και να ολοκληρωθεί το σχέδιο αυτό, λάβαμε υπόψη τη διεθνή εμπειρία, τις θεσμικές μεταρρυθμίσεις που κάναμε ενάμιση χρόνο τώρα, αξιοποιήσαμε τις δυνατότητες που μας δίνει η νέα τεχνολογία, αλλά και η ανασυγκρότηση των ελεγκτικών μηχανισμών που είναι μια βασική παράμετρος. Εισάγονται νέα εργαλεία, θεσμικά και τεχνικά, προκειμένου ο στόχος για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής να γίνει πραγματικότητα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ακούστε κύριε Κουσελά, με όλη την εκτίμηση που σας έχω, ως συνήθως η φοροδιαφυγή δεν συλλαμβάνεται στην Ελλάδα, γιατί μόλις πιάνουν κάποιοι κάτω από τους κακούς όρους και χωρίς ένα επιχειρησιακό σχέδιο  κάποιον, αυτός έχει κάποιον άλλον, παίρνει τηλέφωνο βάζει δέκα μέσα εννοώ από αυτούς που έχουμε να πάρουμε χοντρά πράγματα, έτσι; Βάζουν χίλια μέσα και ξαφνικά το πρόστιμο από εκεί που είναι 50, γίνεται ένα. Άλλωστε, θέλω να σας πω ότι τον προηγούμενο χρόνο  τα πρόστιμα φτάσανε 1,2 δισ.  εάν δεν κάνω λάθος, στο περίπου το λέω και εισπράχτηκαν τριάντα εκατομμύρια.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Τα πρόστιμα του ΣΔΟΕ ήταν πολύ περισσότερα. Ήταν 4,5 δισ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μπράβο, και πόσα εισπράχτηκαν; Πόσα κατέληξαν να είναι τα πρόστιμα μετά από τη διαπραγμάτευση;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Το πρώτο που είπατε δεν μπορεί να συμβεί. Δεν μπορεί να υπάρξει δηλαδή μείωση προστίμων, γιατί η νομοθεσία προβλέπει τι γίνεται σαφέστατα σε αυτές τις περιπτώσεις. Το πρόβλημα που είχαμε -και σε αυτό έχετε δίκιο- είναι ότι υπάρχει μία ψαλίδα μεταξύ των βεβαιωθέντων προστίμων και των εισπραχθέντων. Εδώ υπήρχε όντως, και υπάρχει, ένα πρόβλημα και ήταν ένας τομέας που μέχρι σήμερα, δεν μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γιατί:

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Δεν μπορούσαμε να τον παρακολουθήσουμε, γιατί είχαμε ορισμένους παράγοντες που ήταν ανέλεγκτοι. Για παράδειγμα, εάν εσύ που σου επιβλήθηκε ένα πρόστιμο δεν συμβιβαζόσουν με αυτό, να πληρώσεις είτε με εφάπαξ πληρωμή είτε με δόσεις, είχες τη δυνατότητα να προσφύγεις στο δικαστήριο. Σε μέσα επίπεδα τα φορολογικά δικαστήρια κρατούσαν μέχρι και επτά ή περισσότερα χρόνια μέχρι την εκδίκαση και του τρίτου βαθμού. Οπότε ήταν τελείως αδύνατο να παρακολουθήσεις όλη αυτή τη διαδικασία.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η διαδικασία είχε γίνει για να μην την παρακολουθείς, δεν είχε γίνει για να την παρακολουθείς.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Υπάρχουν και τέτοιες ευθύνες, δεν αντιλέγω. Ωστόσο, αυτά τα παράθυρα έκλεισαν με το νόμο 3900 που έκανε το Υπουργείο Δικαιοσύνης σε συνεργασία μαζί μας. Ο χρόνος εκδίκασης των υποθέσεων συντομεύεται πλέον κατά τα 2/3 και παράλληλα, υπάρχουν και άλλες ασφαλιστικές δικλίδες. Για να προσφύγεις πλέον στο φορολογικό δικαστήριο και να έχεις αυτό το παράθυρο «ανοιχτό», θα πρέπει να πληρώσεις το 50% μπροστά. Δυσκολέψαμε δηλαδή πολύ αυτές τις δυνατότητες.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να δούμε, να δούμε τι θα γίνει τελικά ποιοι είναι οι πραγματικοί φοροφυγάδες που έχουν τη δυνατότητα να δώσουν και τα λεφτά και θα τους τα πάρετε γιατί ως συνήθως οι φοροφυγάδες τα λεφτά δεν τα έχουν εδώ, τα έχουν κάπου αλλού, και μετά έρχονται και κάνουν μαζί σας διάφορες διαπραγματεύσεις, όχι με εσάς συγκεκριμένα με τις εφορίες, και λένε δεν έχω λεφτά και πως θα τα πληρώσω και κείνα και τ’ άλλα. Πάμε τώρα παρακάτω λιγάκι.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Ήδη είχαμε κάποια πρώτα αποτελέσματα. Γιατί το Εθνικό Επιχειρησιακό Σχέδιο μπαίνει τώρα για πρώτη φορά μπροστά. Θα σας πω τα αποτελέσματα. Από πέρυσι τον Αύγουστο μέχρι φέτος και τον Φεβρουάριο είχαμε αύξηση των εσόδων κατά 4,2 ποσοστιαίες μονάδες από τον Φ.Π.Α. πέρα από τη βελτίωση που υπήρξε από την αύξηση των φορολογικών συντελεστών. Καταφέραμε για πρώτη φορά από τα ληξιπρόθεσμα να εισπράξουμε 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ το 2010…. Τώρα οι δυνατότητες που έχουμε είναι πολύ μεγαλύτερες.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η λογική της Κυβέρνησης είναι ότι υπάρχει κάποια σχέση  μεταξύ του φοροκλέφτη και του τρομοκράτη; Γιατί βλέπω την τοποθέτηση του Ιωάννη Διώτη, γι’ αυτό το ρωτάω.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Ο κ. Διώτης ήταν ένας διακεκριμένος δικαστικός λειτουργός με πολύ μεγάλη εμπειρία. Είναι γεγονός ότι θέλαμε και θέλουμε τη συνεργασία με τις δικαστικές αρχές. Για αυτό, πέραν από την τοποθέτηση του κ. Διώτη, θεσπίστηκε ο θεσμός του Οικονομικού Εισαγγελέα για πρώτη φορά. Η θέση του αυτή δεν είναι θέση δικαστική, όμως η εμπειρία που είχε στο προηγούμενο διάστημα πιστεύω θα τον βοηθήσει να συνεργαστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με τον Οικονομικό Εισαγγελέα θα υπάρξει άριστος συντονισμός.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Συμφωνώ απόλυτα για τον κ. Διώτη, πράγματι τον εκτιμώ. Αυτό το οποίο σας ρωτώ όμως είναι εάν μέσα στη φιλοσοφία της Κυβέρνησης είναι ο φοροκλέφτης κάτι αντίστοιχο με τον τρομοκράτη; Θα ήθελα μία απάντηση πάνω σ’ αυτό μετά το διάλειμμα.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Βεβαίως.

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχουμε μαζί μας στη συντροφιά τον κ. Κουσελά, ο οποίος κ. Δ. Κουσελάς είναι Υφυπουργός Οικονομικών, Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας, και συζητάμε γενικότερα για το φορολογικό γιατί είναι ένα θέμα το οποίο μας απασχολεί. Δηλαδή, γενικότερα για τη φοροδιαφυγή, για το πως μπορεί κάποιος να αποφύγει, πως μπορεί να εισπραχθούν χρήματα τα οποία κάποιοι μεταξύ ημών που είναι πολύ μεγάλο ποσοστό λέμε ότι είναι περίπου 1/60% , το 40% πληρώνει, το υπόλοιπο 60% δεν πληρώνει στην Ελλάδα και οι υπόλοιποι και αυτοί που πληρώνουν το 40%  πρέπει να καλύψουν τις ανάγκες του 100% καταλαβαίνετε κουλουβάχατα σε μια χώρα η οποία δεν καταλαβαίνει τη σημασία του Κράτους. Γιατί βεβαίως το Κράτος έχει χάσει την αξιοπιστία του κ. Κουσελά, και  αυτό είναι από τα βασικότερα στοιχεία. Καταλαβαίνετε δηλαδή δεν πληρώνουν οι άνθρωποι γιατί λένε που πάνε τα λεφτά μας όταν κάθε μέρα βγαίνουν μίζες δεξιά και αριστερά και λαμόγια;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Έχετε δίκιο σ’ αυτό. Η φοροδιαφυγή είναι ένα έγκλημα κατά της κοινωνίας, κατά των έντιμων και συνεπών φορολογούμενων, αλλά και των συνεπών επιχειρήσεων.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Άρα, έχει σχέση με τους τρομοκράτες;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Στο βαθμό που οι τρομοκράτες είναι εγκληματίες έχει σχέση. Βεβαίως.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έτσι, όχι και προσπαθούν να αποσυντονίσουν τα θεμέλια της κοινωνίας. Όταν κάποιος δεν πληρώνει λοιπόν τους φόρους του. Άρα η κοινωνία  δεν μπορεί να ικανοποιήσει. Το Κράτος δεν μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες τις κοινωνικές ανάγκες που έχει το Κράτος, καταλαβαίνετε ουσιαστικά ένας πυροβολισμός στα πόδια είναι.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Δεν είναι τρομοκράτες αυτοί που φοροδιαφεύγουνε, μην το γενικεύουμε. Μην το γενικεύσουμε. Δεν είναι τρομοκρατία….

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι να γενικεύσω εγώ, αφού το 60% δεν πληρώνει. Εγώ το γενικεύω; Το 40% πληρώνει. Και είναι 600 δισ. στην Ελβετία, τι άλλο να πω δηλαδή. Εγώ το γενικεύω.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ:  Το νούμερο αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί από πουθενά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ε, ας είναι λίγο λιγότερο δεν πειράζει. Να βάλουμε 20% λιγότερο;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Όχι, όχι, δεν πιστεύω, ότι τα χρήματα, που είναι στο εξωτερικό,  είναι περισσότερα από 20-30 δισ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:  Αφού, μόλις φύγανε, λένε, ότι από τις τράπεζες φύγανε από τον προηγούμενο  μήνα,  πόσα δισεκατομμύρια.;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Έφυγαν συνολικά το 2010 29 δισεκατομμύρια αλλά δεν….

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ε, πώς είναι έξω 30;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Δεν πήγαν όλα στην Ελβετία ή στο εξωτερικό. Το μεγαλύτερο μέρος απ΄ αυτά έμεινε στη χώρα μας είναι σε θυρίδες, ή στα σπίτια, σε μπαούλα δυστυχώς ή πήγε να καλύψει  ανάγκες, ζωτικές ανάγκες που είχανε αυτοί, που τα «σήκωσαν».

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: ΟΚ. Δε θα διαφωνήσω τώρα, γιατί δε μπορούμε να ξέρουμε τώρα τα μπαούλα και τις θυρίδες στην Ελβετία, αλλά τέλος πάντως, ας προχωρήσουμε λιγάκι παρακάτω. Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής:

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Κοιτάξτε και αυτά τα ελέγχουμε. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε μην νομίζετε…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μόνο που τα αφήνετε. Λέω τα ελέγχετε αλλά μετά τα αφήνετε, γιατί φαντάζομαι, ότι, εάν πάρουμε τους πρωτοκλασάτους, αυτούς οι οποίοι  έχουν τα πολλά λεφτά,  ας πούμε, ποιος να τολμήσει να τους μιλήσει;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Κάνετε πολύ μεγάλο λάθος. Οι έλεγχοι δεν γίνονται «χύμα», όπως πριν,  αλλά με κριτήρια κινδύνου και οι έλεγχοι απευθύνονται καταρχήν σε αυτούς, που συστηματικά φοροδιαφεύγουν. Υπάρχουν όλα τα στοιχεία στο Elenxis γι΄ αυτούς και γίνονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ονόματα, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ποιος είναι από πίσω. Δηλαδή στους ελέγχους του πόθεν έσχες που κάνουμε τώρα -και έχουμε μπροστά μας ένα σημαντικό δείγμα, με 150 φυσικά πρόσωπα- δεν γνωρίζουμε, εάν μέσα σ΄ αυτούς είναι «επώνυμοι», όπως λέτε, ανώνυμοι, ποιοι εν πάση περιπτώσει είναι.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κ. Κουσελά, σ΄ αυτή την εκπομπή έχουν εμφανιστεί μετά από ερωτήματά μας, που έχουμε κάνει, αρκετοί συνάδελφοί σας και από το ΠΑΣΟΚ και από Ν.Δ και από τα άλλα κόμματα και μας έχουν πει, ότι είμαστε πεπεισμένοι όλοι, ότι τους δρόμους του μαύρου χρήματος δε μπορούμε να τους ακολουθήσουμε. Δηλαδή σταματάμε κάπου και δε μπορούμε να πιάσουμε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι ουσιαστικά είναι ευυπόληπτοι αλλά κλέφτες. Γιατί ξέρουν τα κόλπα, ξέρουν τα  κόλπα και κρύβουν τα λεφτά τους. Εσείς τι πιστεύετε, πιστεύετε, ότι μπορούμε να ακολουθήσουμε τους δρόμους του μαύρου χρήματος;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ:  Δεν λέω ότι είναι εύκολο πράγμα, θέλω να σας διαβεβαιώσω όμως, ότι έχει διαμορφωθεί ένα ηλεκτρονικό «κόσκινο»...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:  Έχουν δυσκολέψει τα πράγματα.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Στο προηγούμενο διάστημα από τις ειδικές δράσεις, δεσμεύτηκαν 555 σκάφη πολυτελείας, είχαμε επιβολή 8,5 εκατ. σε offshore εταιρείες, 1208 πισίνες δεν δηλώθηκαν και αυτή τη στιγμή ελέγχονται…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι ανάμεσά μας, προσέξτε  να σας πω κάτι πολύ απλό, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι ανάμεσά μας, που είναι πολύ  κτυπητό, ότι είναι πάρα πολύ πλούσιοι. Και μάλιστα πλουτίσανε τα τελευταία χρόνια. Αυτοί οι άνθρωποι ζουν απίστευτα πλούσια. Αυτούς τους ανθρώπους χρειάζονται πειστήρια για να πάτε να τους πιάσετε και να τους πείτε ελάτε εδώ, πού τα βρήκες τα λεφτά φίλε μου; Δηλαδή, θέλω να  πω, ότι δε σας μιλάω για κάποιες  περιπτώσεις ουρανοκατέβατες, αλλά έτσι ξέρετε ο κόσμος έτσι θα καταλάβαινε ότι «ρε παιδί μου» οι άνθρωποι κάνουν μια δουλειά, δηλαδή δεν έχουν αναστολές. Φοβάμαι ότι ο κόσμος ότι ο κόσμος έξω έχει την αίσθηση, ότι αυτοί που πραγματικά, επιτρέψτε μου ένα λεπτό,  αυτοί που πραγματικά έχουν πάρει τα πολλά λεφτά θα γλιτώσουν πάλι.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ:  Δεν θα το έλεγα. Θα γλίτωναν, αν δεν προχωρούσαμε, στο λογιστικό προσδιορισμό. Προσέξτε τι καινοτομίες έχουμε κάνει και θα καταλάβετε, γιατί μιλάω για ηλεκτρονικό δείκτη. Υπήρξε για πρώτη φορά λογιστικός προσδιορισμός  των εισοδημάτων. Ξέρετε τι συνέβαινε μέχρι σήμερα; Από τους 900.000 ελεύθερους επαγγελματίες οι 720.000, επειδή υπήρχε το τεκμαρτό, δήλωναν κάτω από το αφορολόγητο, κάτω από 12.000. Όπως σας είπα πριν, ο έλεγχος δεν γίνεται «χύμα» πλέον αλλά βάσει ανάλυσης κινδύνου. Υπάρχουν τα τεκμήρια με τα οποία προσδιορίζουμε το εισόδημα, υπάρχει η ηλεκτρονικοποίηση των συναλλαγών.

Έχουμε φέτος για πρώτη φορά 2 εκατ. δηλώσεις, και όχι μόνο, που γίνονται στο TAXIS. Δίνεται η δυνατότητα να διασταυρώσουμε στοιχεία που δεν τα είχαμε και να βγάλουμε συμπεράσματα. Μπαίνει η συνυπευθυνότητα του λογιστή και η αναμόρφωση των αποτελεσμάτων, ο Εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος, το Σώμα Φορολογικών Διαιτητών. Είναι μία σειρά από καινοτομίες που συγκροτούν ένα «δίχτυ» στο οποίο αν προσθέσεις τους ελέγχους που γίνονται με τα cd που έχουμε στα χέρια μας  με τις καταθέσεις του εξωτερικού συμπληρώνεται αυτό το παζλ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:  Ωραία. Το μέλλον θα δείξει. Και έχετε δίκιο φαντάζομαι έχετε πάρει όλα τα μέτρα, τα οποία είναι και εισπρακτικά και θα καταφέρουμε ως έναν βαθμό να ελέγξουμε τη φοροδιαφυγή μέσα στα επόμενα χρόνια. Θα το δούμε αυτό. Δεν θέλω να σας αμφισβητήσω ουρανοκατέβατα.

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Να πω πως το ζήτημα αυτό, όπως και εσείς πολύ σωστά είπατε, δεν είναι ούτε ένα κυβερνητικό ούτε ένα προσωπικό στοίχημα. Είναι ένα εθνικό ζήτημα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σωστό. Να σας ρωτήσω κάτι άλλο που για μένα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αν και μπορεί κρίνετε εσείς ότι είναι αφελές. Λέτε ότι το 2011 οι φορολογούμενοι, νέοι, μεσήλικες, ηλικιωμένοι μετράμε αποδείξεις, σας τις καταθέτουμε, και έχουμε και κάποια μπόνους αλλά ταυτόχρονα έχουμε και ένα κομμάτι αφορολόγητο. Θα παρατήρησαν οι άνθρωποι που έχετε στις εφορίες ότι οι περισσότερες αποδείξεις από σουπερμάρκετ, δηλαδή από δεξιά και αριστερά που έτσι και αλλιώς, έδιναν τις αποδείξεις. Αλήθεια γιατί αυτόν τον όρο δεν τον βάζετε στις μεγαλύτερες φοροδιαφεύγουσες τάξεις, στους ελευθέρους επαγγελματίες. Θέλουμε αποδείξεις μόνο από ελευθέρους επαγγελματίες. Όποιος συγκεντρώσει τόσες αποδείξεις από ελευθέρους επαγγελματίες τότε αυτός θα πάρει το μπόνους. Γιατί να φέρνουμε αποδείξεις από τους καφέδες και τα σούπερ μάρκετ και να μην φέρνουμε συγκεκριμένα απόδειξη από τον γιατρό, από τον δικηγόρο, από τον υδραυλικό. Μόνο αυτές οι αποδείξεις περνάνε. Αυτές που φοροδιαφεύγουνε.

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Αν βάζαμε μόνο αυτές θα κάναμε μία πολύ μεγάλη αδικία γιατί…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι αλλά έτσι κι αλλιώς τις παίρνουμε αυτές τις αποδείξεις, σκιζόμαστε, τις παίρνουμε έτσι κι αλλιώς αυτές τις αποδείξεις. Το σούπερ μάρκετ δεν σε κοροϊδεύει, πατάει μια κοπέλα..Δεν έχει νόημα.

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Όσοι δεν έκαναν χρήση αυτών των υπηρεσιών θα αδικούνταν..

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ καταλάβατε τι σας λέω. Υπάρχουν μέρη που ούτως ή άλλως παίρνεις τις αποδείξεις. Γιατί να μην πάμε και στα άλλα μέρη που δεν παίρνουμε αποδείξεις . Και είναι πολλά. Γιατί να μην παίρνουμε από εκεί για να αναγκάζουμε τον ελεύθερο επαγγελματία να μας δίνει την απόδειξη; Γιατί εγώ αν έχω μαζέψει τις αποδείξεις από το σούπερ μάρκετ, δεν πειράζει ο γιατρός, δεν πειράζει ο δικηγόρος, δεν πειράζει ο υδραυλικός, δεν πειράζει ο άλλος… Σας προκαλώ να κοιτάξετε από πού είναι οι αποδείξεις. Θα δείτε ότι ο μεγαλύτερος όγκος, μου το λένε από μέσα από τις εφορίες…

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ:  Το θέμα είναι το κίνημα αυτό των αποδείξεων να ενισχυθεί και να στηριχθεί και πιστεύω ότι με την έκδοση της φοροκάρτας που σε ενάμιση μήνα θα έχουμε στα χέρια μας…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι θα είναι αυτή η φοροκάρτα;

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Θα είναι μία κάρτα που θα έχει κωδικό, θα δίνεται δωρεάν…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και αν δεν έχεις πληρώσει την εφορία δεν θα μπορείς να αγοράσεις φέτα.

Δ.ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Θα είναι δωρεάν σε όλους και ο κωδικός που θα έχει θα περνάει στο ίδιο μηχάνημα, θα συνδέεται με τον ΑΦΜ του κατόχου της κάρτας στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και θα τον πιστώνει με το ποσό με το οποίο αγόρασε. Έτσι λοιπόν θα σταματήσουμε να μαζεύουμε χαρτιά από εδώ και από εκεί. Η διαδικασία αυτή θα γίνει πολύ εύκολη, και θα δοθεί η δυνατότητα, όπως καταλαβαίνετε, να διασταυρωθούν στοιχεία με πολύ καλύτερο και πολύ αποτελεσματικότερο τρόπο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αλήθεια κ. Υφυπουργέ, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής, το οποίο είναι απλό και με ρωτάνε διάφοροι και με αυτό θα τελειώσω κιόλας. Αφού έτσι και αλλιώς ο συνταξιούχος είναι συνταξιούχος, ο εργαζόμενος μισθωτός είναι μισθωτός, βεβαιώνεται αυτό, τί στο διάολο θέλει να κάνει ας πούμε τη δήλωσή του; Γιατί δηλαδή βάζουμε όλους αυτούς τους ανθρώπους σ΄ αυτήν  την ταλαιπωρία, αφού ξέρουμε ποια είναι τα εισοδήματά του, ως προς το Ε9 το καταλαβαίνω,   βάζει κάποιους, γιατί μπορεί κάποιος να έχει ακίνητο περιουσία. Όλον τον υπόλοιπο,  γιατί τον φέρνετε σε επαφή με τον εφοριακό και ο εφοριακός τον εκμεταλλεύεται προσπαθώντας να του κάνει δήθεν τη δουλειά;  Ή και τον ταλαιπωρεί.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ:  Να σας πω και χαίρομαι, που κάνετε την ερώτηση αυτήν, ότι ακρογωνιαίος λίθος της πολιτικής μας είναι να ελαχιστοποιήσουμε την προσέλευση των πολιτών στις Δ.Ο.Υ.. Γι΄ αυτό και φέτος γενικευμένα προχωρήσαμε στην ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων, γι΄ αυτό και οι έλεγχοι σε ό,τι αφορά τη Δ.Ο.Υ και τους εισπρακτικούς μηχανισμούς θα γίνονται εξ αποστάσεως και από το γραφείο οι περισσότεροι. Γι΄ αυτό και μια σειρά από υπηρεσίες, που μέχρι σήμερα γίνονταν στις Δ.Ο.Υ, δεν θα γίνονται. Πλέον οι πληρωμές, δεν θα γίνονται στις Δ.Ο.Υ. Δεν θα υπάρχουν χρήματα που να διακινούνται μέσα στις Δ.Ο.Υ. με την αναδιάρθρωση που κάνουμε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:  Οι 2500 εφοριακοί, που θα περισσέψουν από τη μείωση, από το κλείσιμο των εφοριών, τι  θα γίνουνε;

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Δεν θα περισσέψουν, θα αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο στο ελεγκτικό έργο και στο εισπρακτικό έργο, γιατί αυτό….

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τους το έχετε  πει; Γιατί φοβάμαι…

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Σήμερα έχουμε 11.500-12000 περίπου εφοριακούς και όλες οι εφορίες φωνάζουν,  ότι τους λείπει προσωπικό.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:  Τους λείπει προσωπικό για να κάθονται.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Δεν θα έλεγα, ότι κάθονται….

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αλλά να δώσουν προσωπικό που να γυρίζει στους δρόμους νομίζω, ότι είναι δύσκολο…

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Μπορεί ορισμένοι να κάθονται, είναι ελάχιστοι όμως. Οι περισσότεροι να είστε σίγουροι, ότι δουλεύουνε και δουλεύουνε  σκληρά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:  Έτσι κι αλλιώς σ΄ αυτό έχετε δίκιο. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνομιλία.

Δ. ΚΟΥΣΕΛΑΣ: Να είστε καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ