"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

N.Δ.:Σημεία ενημέρωσης των Πολιτικών Συντακτών από την Εκπρόσωπο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας κυρία Μαρία Σπυράκη




Αθήνα, 11 Δεκεμβρίου 2017

Σημεία ενημέρωσης των Πολιτικών Συντακτών από την Εκπρόσωπο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας κυρία Μαρία Σπυράκη

Α. Για σκάνδαλο Καμμένου – Παπαδόπουλου
Β. Νέο αποκαλυπτικό έγγραφο
Γ. Για παραίτηση Κοντονή
Δ. Συμπληρωματικό Μνημόνιο
Ε. Για τις δηλώσεις Τσίπρα
ΣΤ. Για τα κανάλια


Α. Για σκάνδαλο Καμμένου – Παπαδόπουλου

«Ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος είναι ο μοναδικός Έλληνας, όπλα του οποίου βρέθηκαν στον ISIS. Ο κ. Παπαδόπουλος καταγράφεται στο σύστημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου όπλων, ως κατασκευαστής σφαιρών, που έφυγαν από την Αξιούπολη του Κιλκίς και κατέληξαν στη Ράκα. Όποια πέτρα και αν σηκώσεις στο Πεντάγωνο, από κάτω βρίσκεται ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος.

 Καλούμε την Κυβέρνηση να μας εξηγήσει εάν ήλεγξε ή όχι τη δραστηριότητα του κ. Παπαδόπουλου όταν τον υποδεχόταν ως εκπρόσωπο άλλης χώρας, ως μεταφορέα και ως επενδυτή στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα. Η Νέα Δημοκρατία ζητά από τους Υπουργούς Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας να προσέλθουν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Και είναι αυτονόητο ότι ζητάμε, επίσης, την άμεση σύγκληση της Επιτροπής».


Β. Νέο αποκαλυπτικό έγγραφο

«Για εμάς το θέμα αυτό δεν έχει κλείσει. Για εμάς το θέμα αυτό δεν πρόκειται να κλείσει έως ότου διαλευκανθεί ως το τέλος.

Σήμερα, σας διανείμουμε αυτή την απόδειξη. Eίναι ένα δημόσιο έγγραφο, στο οποίο αναφέρεται ότι ο κ. Παπαδόπουλος καταγράφηκε από το σύστημα επιτήρησης πιθανού λαθρεμπορίου όπλων της Ε.Ε. και μάλιστα καταγράφηκε η περιοχή της Αξιούπολης του Κιλκίς ως η περιοχή από την οποία προέρχονται τα όπλα.

            Είναι σφαίρες, οι οποίες περιλαμβάνονται επίσης ως φωτογραφίες στο report που θα σας δίνουμε». 

«Το σύστημα επιτήρησης της Ε.Ε. είναι ένα συγκεκριμένο σύστημα το οποίο καταγράφει. Από εκεί και πέρα εφόσον κάποιος ενδιαφερθεί, εφόσον κάποια Κυβέρνηση ενδιαφερθεί για το μητρώο συγκεκριμένης εταιρίας ή προσώπου, τότε αυτόματα αυτό φαίνεται και αυτόματα ενημερώνεται.

Γι’ αυτό και το ερώτημα που θέτουμε είναι εάν η Κυβέρνηση, πριν αρχίσει να έχει οποιασδήποτε μορφής σχέση με τον κ. Παπαδόπουλο, ρώτησε σχετικά την αρμόδια Αρχή της Ε.Ε.

Είναι σύστημα καταγραφής. Και για να είναι σαφές να πούμε ότι η καταγραφή αυτή έγινε την περίοδο έως το τέλος του 2014. Αλλά, όπως ξέρετε,  η Νέα Δημοκρατία δεν έκανε δουλειές με τον κ. Παπαδόπουλο.
Με τον κ. Παπαδόπουλο δουλειές έκανε η επόμενη Κυβέρνηση. Δουλειές έκανε το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, επί κ. Καμμένου. Δεν κάναμε καμιά δουλειά με τον κ. Παπαδόπουλο. Δεν είχαμε καμία επαφή με τον κ. Παπαδόπουλο.

Δουλειές με τον κ. Παπαδόπουλο έκανε η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και ειδικότερα το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας επί κ. Καμμένου.

Δεν είναι δουλειά μας να κάνουμε έρευνα, δεν είμαστε στην Κυβέρνηση. Ρωτάμε την Κυβέρνηση αν έκανε την απαραίτητη έρευνα ώστε να γνωρίζει τη διαδρομή του ανθρώπου που εμφανίστηκε ως εκπρόσωπος πολλών χωρών, που ενδιαφέρονταν για οπλισμό. Ως μεταφορέας και ως ενδιαφερόμενος να επενδύσει στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα.

Θα έχετε στη διάθεσή σας τα έγγραφα που κατέθεσε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας στη Βουλή και που η Κυβέρνηση ακόμη δεν έχει διαψεύσει, στα οποία ο κ. Παπαδόπουλος εμφανίζεται έτοιμος να επενδύσει και σε γραμμές παραγωγής στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα.

Όπως θα δείτε από το αποδεικτικό που σας έχουμε διανείμει, πίσω υπάρχει η φωτογραφία της σφαίρας που έχει εντοπιστεί.

Στο ερώτημα αν είναι ελληνικά όπλα, αν τα έχει πουλήσει η Ελλάδα, η απάντηση είναι: Προφανώς όχι.

Τα όπλα τα οποία καταγράφονται στο Report προέρχονται από την εταιρία του κ. Παπαδόπουλου που κατασκευάζει όπλα στην Αξιούπολη του Κιλκίς.


Γ. Για παραίτηση Κοντονή

Η Δικαιοσύνη, έχει χάσει την εμπιστοσύνη της στο Υπουργείο Δικαιοσύνης. Και αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θεσμικό πρόβλημα. Σας θυμίζω ότι, πριν από λίγο καιρό, ο πρωθυπουργός είχε κάνει λόγο για θεσμικά εμπόδια.

Αυτός είναι ο λόγος που ζητήσαμε την αποπομπή του κ. Κοντονή.

Δ. Συμπληρωματικό Μνημόνιο

Αυτό που κυρίως μπορούμε να επισημάνουμε από το λεγόμενο συμπληρωματικό Μνημόνιο είναι ότι περιλαμβάνει ένα στόχο ιδιωτικοποιήσεων, που περιμένουμε να δούμε να τον εκπληρώνει η Κυβέρνηση. Περιμένουμε να δούμε, δηλαδή, την ταχύτητα με την οποία θα προχωρήσει στις ιδιωτικοποιήσεις που προβλέπει το συμπληρωματικό Μνημόνιο.

Όπως μέχρι τώρα όλα δείχνουν, υπάρχουν πολλά προβλήματα στην πολιτική βούληση της Κυβέρνησης . Δεν έχει επιδείξει πολιτική βούληση η Κυβέρνηση για να προχωρήσει σε ιδιωτικοποιήσεις. Θυμίζω το παράδειγμα των Ελληνικών Πετρελαίων, που αναφέρεται στο συμπληρωματικό Μνημόνιο. Φαίνεται πως η Κυβέρνηση μάλλον θα δυσκολευτεί να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση των Ελληνικών Πετρελαίων, δεδομένου ότι, μέχρι τώρα, το δείγμα γραφής που έχει δώσει είναι ότι τα χρησιμοποιεί ως όχημα προσλήψεων ή ως όχημα υποστήριξης φιλικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Το συμπληρωματικό Μνημόνιο έχει και μια σειρά άλλα ζητήματα. Ένα βασικό ζήτημα είναι η υποεκτέλεση των κοινωνικών δαπανών το 2017. Δηλαδή, η Κυβέρνηση περιέκοψε εκ των προτέρων κοινωνικές δαπάνες για το 2018 για να δημιουργήσει τη δυνατότητα να δώσει μέρισμα το 2017. Πήρε από τη μία τσέπη των ανθρώπων, που δεν καταφέρνουν, πολλά, για να τους δώσει πάρα πολύ λίγα στο τέλος του χρόνου.

 Ένα δεύτερο ζήτημα είναι το σχέδιο για τη στρατηγική ανάπτυξη το οποίο έπρεπε να κατατεθεί από το Μάρτιο του 2016. Θυμίζω - και είμαι σίγουρη ότι το θυμάστε - ότι είχε συνεδριάσει τότε και το Υπουργικό Συμβούλιο για να εκπονήσει ένα τέτοιο σχέδιο. Το σχέδιο αυτό μετατίθεται στο τέλος του 2017. Είναι ενδεικτικά κάποια στοιχεία.

Θα παρουσιάσουμε στο Συνέδριό μας - και θα παρουσιάσουμε και μετά αναλυτικά - τις θέσεις και τις προτάσεις μας για την ανάπτυξη της οικονομίας. Είναι κομβικό ζήτημα για μας, να προχωρήσει η Ελλάδα χωρίς προβλήματα. Και είναι εκφρασμένη η πολιτική βούληση του κ. Μητσοτάκη γι’ αυτό.


Ε. Για τις δηλώσεις Τσίπρα

Επειδή σήμερα φιλοξενείται στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, θα ήθελα να κάνω μια αναφορά σε ό,τι αφορά στην υπόθεση της διαφοράς για το όνομα της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, η οποία - όπως ξέρετε - βρίσκεται στον Ο.Η.Ε. Η εθνική θέση, όπως διαμορφώθηκε στο Βουκουρέστι, από τότε που πρωθυπουργός ήταν ο Κώστας Καραμανλής, ορίζει μία ονομασία κοινά αποδεκτή για όλες τις χρήσεις, για το εσωτερικό και  το εξωτερικό. Δηλαδή μια ονομασία erga omnes.

Καλούμε, σήμερα, τον κ. Τσίπρα να εξηγήσει στους Έλληνες και ειδικά στους Μακεδόνες τι ακριβώς εννοεί με την δήλωσή του που θα σας διαβάσω.

«Ίσως το 2018 να είναι ένα έτος όπου θα μπορούσαμε να έχουμε μια θετική εξέλιξη σε ένα χρόνιο πρόβλημα.  Αν η νέα Κυβέρνηση των Σκοπίων αποφασίσει να κάνει ουσιαστικά βήματα προς τα εμπρός. Αν σταματήσει μια, κατά την άποψή μου, αχρείαστη ρητορική ότι αποτελούν τους μοναδικούς απογόνους των Μακεδόνων και του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Aν σταματήσει μια αλυτρωτική ρητορική και, ταυτόχρονα, αποδεκτεί μια λύση στην ονομασία αμοιβαία αποδεκτή με τους γείτονες».

Καλούμε τον κ. Τσίπρα να μας εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί με αυτή την φράση ότι «αποτελούν τους μοναδικούς απογόνους των Μακεδόνων και του Μεγάλου Αλεξάνδρου».


ΣΤ. Για τα κανάλια

Παρακολουθούμε τον τελευταίο καιρό μεταβιβάσεις Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και ιδιαιτέρως καναλιών.

Θεωρούμε αυτονόητο ότι θα γίνει εξονυχιστικός έλεγχος του πόθεν έσχες των νέων ιδιοκτητών και πιστεύουμε ότι η Ανεξάρτητη Αρχή θα κάνει πολύ καλά την δουλειά της.   

CANADA latest


Reminder - Itinerary for Monday, December 11, 2017

December 10, 2017
Ottawa, Ontario

Itinerary for the Prime Minister, Justin Trudeau, for Monday, December 11, 2017:
Ottawa, Ontario  
2 p.m. The Prime Minister will attend Question Period.

ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ κ. ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΟΝΤΟΝΗ,δήλωση



Δήλωση Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Σταύρου Κοντονή


Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Σταύρος Κοντονής προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Σε μια ευνομούμενη πολιτεία οφείλουν όλοι και πρώτοι όσοι λαμβάνουν αποφάσεις, είτε πολιτικοί είτε δικαστές, να ελέγχονται ως προς τα εισοδήματα και τα περιουσιακά τους στοιχεία. Σε σχέση με την αναιτιολόγητη επίθεση του Προέδρου του ΣτΕ στο πρόσωπό μου σχετικά με τα παραπάνω αυτονόητα δε θα κάνω κανένα περαιτέρω σχόλιο. Άλλωστε και οι κρίνοντες κρίνονται και κρίνονται τόσο για τις αποφάσεις τους, όσο και για τις δημόσιες τοποθετήσεις τους».

U.S.A's interesting latest

vacancies open to the public

Thank you for your patience while we work toward the development of new Job Alerts. We have developed a temporary solution that will allow you to pull up current job opportunities for the area(s) that you have subscribed. Clicking on the link below will take you to the current postings for GSA that are Open to the Public (All U.S. Citizens).

vacancies open to federal employees

Thank you for your patience while we work toward the development of new Job Alerts. We have developed a temporary solution that will allow you to pull up current job opportunities for the area(s) that you have subscribed. Clicking on the link below will take you to the current postings for GSA open to Federal Employees and Special Appointment Eligibles.





IT Specialist (Information Security)

Office of Governmentwide Policy
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $56,226 (GS 9-14)
Multiple Appointment Types • Full-Time



Open 09/15/2017 to 01/31/2018
Contract Specialist/Lead Contract Specialist

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $94,796 (GS 13)
Permanent • Full-time



Open 09/21/2017 to 12/29/2017
Electrical Engineer

Public Buildings Service
General Services Administration
District of Columbia, District of Columbia

Starting at $94,796 (GS 13)
Permanent • Full-time



Open 11/29/2017 to 12/18/2017
Contract Specialist

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $94,796 (GS 13)
Permanent • Full-time



Open 12/04/2017 to 12/18/2017
Environmental Engineer

Public Buildings Service
General Services Administration
Kansas City, Missouri

Starting at $86,212 (GS 13)
Permanent • Full-time



Open 11/30/2017 to 12/18/2017
Program Analyst

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $54,972 (GS 09-12)
Permanent • Full-time



Open 11/30/2017 to 12/18/2017
Contract Specialist

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $112,021 (GS 14)
Permanent • Full-time



Open 12/01/2017 to 12/18/2017
General Attorney

Office of General Counsel
General Services Administration
Fort Worth, Texas

Starting at $91,447 (GS 13-14)
Permanent • Full-time



Open 12/04/2017 to 12/18/2017
Supervisory General Engineer

Public Buildings Service
General Services Administration
District of Columbia, District of Columbia

Starting at $112,021 (GS 14)
Permanent • Full-time



Open 12/04/2017 to 12/19/2017
Project Manager

Public Buildings Service
General Services Administration
Multiple Locations

Starting at $85,816 (GS 13)
Permanent • Full-time



Open 12/06/2017 to 12/19/2017

Community Manager (Category Project Manager)

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Philadelphia County, Pennsylvania

Starting at $109,174 (GS 14)
Permanent • Full-time



Open 12/06/2017 to 12/20/2017
Contract Specialist

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Multiple Locations

Starting at $86,391 (GS 13)
Permanent • Full-time



Open 12/06/2017 to 12/19/2017
Realty Specialist

Public Buildings Service
General Services Administration
Philadelphia, Pennsylvania

Starting at $53,575 (GS 09)
Permanent • Full-time



Open 12/06/2017 to 12/18/2017
Program Analyst

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $44,941 (GS 07)
Permanent • Full Time



Open 12/08/2017 to 12/14/2017
Supervisory Project Manager

Public Buildings Service
General Services Administration
District of Columbia, District of Columbia

Starting at $112,021 (GS 14)
Permanent • Full-time



Open 12/07/2017 to 12/20/2017
Lead Transportation Operations Specialist (Motor)

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Kansas City, Missouri

Starting at $72,500 (GS 12)
Permanent • Full-time



Open 12/07/2017 to 12/21/2017
Building Management Specialist

Public Buildings Service
General Services Administration
District of Columbia, District of Columbia

Starting at $54,972 (GS 09)
Permanent • Full-time



Open 12/07/2017 to 12/20/2017
IT Program Manager

Technology Transformation Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $112,021 (GS 14)
Permanent • Full-time



Open 12/08/2017 to 12/22/2017
Building Management Specialist

Public Buildings Service
General Services Administration
Multiple Locations

Starting at $49,765 (GS 09-11)
Permanent • Full-time



Open 12/11/2017 to 12/20/2017
Supervisory IT Specialist (INFOSEC)

Federal Acquisition Service
General Services Administration
Washington DC, District of Columbia

Starting at $131,767 (GS 15)
Permanent • Full-time



Open 12/08/2017 to 12/15/2017

Ν.Δ.:Σύνοψη της μελέτης εξειδικευμένων επιστημόνων ..


Σύνοψη της μελέτης εξειδικευμένων επιστημόνων 
που διενεργήθηκε με πρωτοβουλία της Νέας Δημοκρατίας  
για τα αίτια της καταστροφικής πλημμύρας στη Δυτική Αττική 

και τις απαιτούμενες παρεμβάσεις στην περιοχή
 

Αθήνα, 11 Δεκεμβρίου 2017
 
Η πλημμύρα του Νοεμβρίου 2017, τα πιθανολογούμενα αίτια, οι επιπτώσεις της και ο περιορισμός τους με μέτρα
 
Η βροχόπτωση στο Όρος Πατέρας χαρακτηρίστηκε ως ισχυρή και καταστρεπτική. Η πλημμύρα στη Μάνδρα εκτιμήθηκε ότι είχε περίοδο επαναφοράς τουλάχιστον 100 ετών ή και μεγαλύτερη, δηλ. πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό πλημμυρικό γεγονός που δεν είναι συνηθισμένο.
 
1.         Τα αίτια της πλημμύρας ήταν τα ακόλουθα:
 
Η έλλειψη των απαραίτητων έργων ανάσχεσης στις ορεινές εκτάσεις, όπως π.χ. φράγματα ανάσχεσης και συγκράτησης φερτών, κορμοδέματα και κορμοπλέγματα, σε συνδυασμό με τις μεγάλες κλίσεις του υφιστάμενου υδρογραφικού δικτύου των λεκανών απορροής που δέχθηκαν την έντονη βροχόπτωση και οδήγησαν εξαιρετικά γρήγορα τα νερά στα ρέματα της περιοχής.
 
Τα ατελή έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην περιοχή των οικισμών, σε συνδυασμό με την ασυνέχεια, τη μείωση των διατομών ή και την κατάργηση των κύριων ρεμάτων, εξαιτίας π.χ. επιχωματώσεων, καταπατήσεων ή μη-ορθολογικής δόμησης.
 
Τα χαρακτηριστικά της βροχόπτωσης, που χαρακτηρίστηκε ως ισχυρή και καταστρεπτική.
 
2.         Οι δυνητικές επιπτώσεις από την πλημμύρα αναλύονται σε 4 κατηγορίες: (1) στον πληθυσμό, (2) οικονομικές, (3) περιβαλλοντικές και (4) πολιτιστικές. Οι επιπτώσεις στον πληθυσμό έχουν προτεραιότητα, και ειδικότερα αυτές που αφορούν την ανθρώπινη ζωή. Στο συγκεκριμένο πλημμυρικό επεισόδιο υπήρξε απώλεια σε ανθρώπινες ζωές, γεγονός που επισκιάζει όλα τα υπόλοιπα. Όμως, σημαντικότατες ήταν οι επιπτώσεις και στις υπόλοιπες κατηγορίες και ιδιαίτερα στις οικονομικές δραστηριότητες.
 
3.         Οι επιπτώσεις της πλημμύρας είναι σημαντικά μικρότερες, όταν γίνεται ορθή διαχείρισή της με κατάλληλα μέτρα που αφορούν τα ακόλουθα: (1) Πρόληψη, (2) Προστασία, (3) Ετοιμότητα, και (4) Αποκατάσταση (ατομική, κοινωνική, περιβαλλοντική και άλλες μορφές αποκατάστασης).
 
Προτάσεις για λύσεις και παρεμβάσεις
 
Στη διατύπωση των προτάσεων έχει προτεραιότητα η ασφάλεια των πολιτών, με βάση την οποία προτείνεται η άμεση ολοκλήρωση των ακολούθων έργων και ενεργειών:
 
Τα απαιτούμενα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην περιοχή των οικισμών. Επιπλέον, θα πρέπει να γίνουν άμεσα οι ενέργειες για τη μείωση του υφιστάμενου υψηλού κινδύνου σε περίπτωση επανάληψης του φαινομένου, όπως π.χ. η απομάκρυνση των επιχωματώσεων, ο καθαρισμός της κοίτης των ρεμάτων, η αποκατάσταση των κατασκευών και υποδομών που έχουν υποστεί βλάβες κ.α. Τονίζεται η ανάγκη αντιμετώπισης των προβλημάτων υγιεινής εξαιτίας της προκληθείσας υποβάθμισης της ποιότητας του νερού του δικτύου ύδρευσης.
 
Τα απαραίτητα έργα ανάσχεσης στις ορεινές εκτάσεις, όπως π.χ. φράγματα ανάσχεσης και συγκράτησης φερτών, κορμοδέματα και κορμοπλέγματα.
 
Τα έργα αυτά χαρακτηρίζονται ως επείγοντα, οπότε συνιστάται να εξεταστεί η δυνατότητα πραγματοποίησής τους με διαδικασίες «επείγοντος» (fast-track), χωρίς καθυστερήσεις, στο πλαίσιο της νομοθεσίας, ώστε να αποδοθούν στο κοινωνικό σύνολο σε σύντομο διάστημα. 
 
Τα συνιστώμενα μέτρα πρόληψης και ετοιμότητας με την ενίσχυση και  οργάνωση της κατάλληλης πολιτικής προστασίας για να μην υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
 
Η υλοποίηση όλων των ενεργειών που προβλέπονται στα Σχέδια Έκτακτης Ανάγκης, σύμφωνα με το Γενικό Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας «Ξενοκράτης» (ν. 3013/2002, ΥΑ 1299/7-4-2003) και το πρόσφατο έγγραφο 7742/1-11-2017 της ΓΓΠΠ για τις πλημμύρες.
 
Η ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού Επιχειρησιακού Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης Πλημμυρών με τη χρήση σύγχρονων επιστημονικών μεθόδων πρόβλεψης, μέτρησης-καταγραφής, και μαθηματικών μοντέλων υδρολογίας και υδραυλικής (διόδευσης πλημμύρας).
 
Η οργάνωση δράσεων εκπαίδευσης-ενημέρωσης των πολιτών, αλλά και των τοπικών Αρχών, σε θέματα αντιμετώπισης πλημμυρών, ιδιαίτερα στις πληγείσες περιοχές, καθώς και σε όσες περιοχές κρίνεται ότι διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο.
 
Επίσης, προτείνονται τα ακόλουθα:
 
Στοχευμένος αντιπλημμυρικός σχεδιασμός για την ευρύτερη περιοχή, ο οποίος θα εντοπίσει και θα ιεραρχήσει τυχόντα επιπλέον έργα, τόσο στην ορεινή όσο και στην πεδινή ζώνη.
 
Εφαρμογή των Μέτρων που προβλέπονται στα Σχέδια Διαχείρισης Κινδύνων Πλημμύρας, ιδιαίτερα αυτών που αφορούν εξειδικευμένες δράσεις στις περιοχές που επλήγησαν.
 
Αναβάθμιση της Εθνικής Τράπεζας Υδρολογικής και Μετεωρολογικής Πληροφορίας (ΕΤΥΜΠ – ΥΠΕΝ/ΕΓΥ), η οποία πρέπει να αποτελέσει την ενοποιημένη βάση που θα συγκεντρώνει τα πλέον έγκυρα και πρόσφατα υδρομετεωρολογικά στοιχεία, από όλους τους Φορείς, με επαρκή χωρική κάλυψη.
 
Τέλος, συνιστάται η πραγματοποίηση άμεσων ενεργειών για την επίλυση των διαφόρων χρόνιων προβλημάτων της χώρας που συμβάλλουν, καθένα με τον τρόπο του, σε τραγικά αποτελέσματα. Τέτοια είναι:
 
Η γραφειοκρατία που εμποδίζει την ταχεία εξέλιξη των διαδικασιών που σχετίζονται με την παραγωγή έργων. Ειδικότερα, τονίζεται η δυσκολία με την οποία παράγονται οι τεχνικές μελέτες στη χώρα μας, από τη στιγμή που ανακύπτει το πρόβλημα που πρέπει να μελετηθεί μέχρι τη στιγμή που θα «ωριμάσει» ώστε να κατασκευασθούν τα σχετικά τεχνικά έργα. Οι καθυστερήσεις είναι πολύ μεγάλες και οφείλονται κυρίως στις καθυστερήσεις της δημόσιας διοίκησης στην έκδοση εγκρίσεων και αδειοδοτήσεων.
 
Ο μη-ορθολογικός πολεοδομικός σχεδιασμός, ο οποίος στις συνήθεις περιπτώσεις στον ελληνικό χώρο ακολουθεί την ανάπτυξη και δεν προηγείται αυτής. Τα ρέματα καλύπτονται για τη δημιουργία δρόμων, προβλέποντας στην καλύτερη περίπτωση κάποιο τεχνικό έργο διόδευσης της ροής που συνέρεε στο ρέμα αυτό.
 
Η πολυδαίδαλη νομοθεσία, η οποία δεν διευκολύνει την απλή και γρήγορη επίλυση των θεμάτων που ανακύπτουν.
 
Η ευθυνοφοβία, που οδηγεί στην αποφυγή λύσης ενός θέματος, ενόψει ενδεχόμενης κατηγορίας από κάποιον που θίγεται, έστω και καταχρηστικά.
 
Η πολυδιάσπαση αρμοδιοτήτων μεταξύ των κρατικών φορέων.
 
Η προχειρότητα στην αντιμετώπιση των θεμάτων. Συνήθως, τα προβλήματα αντιμετωπίζονται τοπικά και αποσπασματικά χωρίς συνολικό σχεδιασμό.
 
Τα αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα, ιδίως σχετικά με την ιδιοκτησία και τη χρήση της γης.
 
Η ανεπαρκής περιβαλλοντική εκπαίδευση και συνείδηση, με αποτέλεσμα να παραβιάζονται οι νόμοι της φύσης, άλλοτε από αδιαφορία, άλλοτε από μικροσυμφέροντα, χωρίς συνειδητοποίηση ότι τελικά κάθε πολίτης θα θιγεί από την αντίδραση της φύσης.
 
Η έλλειψη εκπαίδευσης των πολιτών για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.

ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΠΟΛ 1088/22-06-2010

Καθορισμός των προϋποθέσεων, των όρων, της διαδικασίας, καθώς και λοιπών αναγκαίων λεπτομερειών για την εφαρμογή των διατάξεων των παραγράφων 1, 2, 3, 4, 5 και 6 του άρθρου 73 του ν. 3842/2010...

ΠΟΛ 1137/11-10-2010

Περιεχόμενο του Εκκαθαριστικού σημειώματος για την περαίωση των ανέλεγκτων υποθέσεων που υπάγονται στη ρύθμιση του κεφαλαίου Α΄ του Ν. 3888/2010 ΠΟΛ 1137

Υ.Α. ορισμού Εκκαθαριστών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (2010)

Υ.Α. ορισμού Εκκαθαριστών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης   ΦΕΚ 1180/6-8-2010

ΠΟΛ 1237 - Υποβολή Δηλώσεων ΦΜΥ από τα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ (2011)

Υποβολή Δηλώσεων ΦΜΥ από τα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ (2011)

Κοινή Υπουργική Απόφαση για την τροποποίηση της απόφασης σχετικά με την ίδρυση της ΕΕ (2012)

Κοινή Υπουργική Απόφαση για την τροποποίηση της απόφασης σχετικά με την ίδρυση της ΕΕ (2012)

Υ.Α. για τον Καθορισμό διαδικασίας πιστοποίησης μέσω ΚΕΠ (2012)

Υπουργική Απόφαση για τον Καθορισμό διαδικασίας πιστοποίησης μέσω ΚΕΠ,  (ΦΕΚ 1876 Β' / 13-06-2012)

Υ.Α. για το Ενιαίο Σύστημα Πληρωμών (ΕΣΥΠ)

Υπουργική Απόφαση για το Ενιαίο Σύστημα Πληρωμών (ΕΣΥΠ),   ΦΕΚ 545 / Β2014 

ΠΟΛ 1163 - Όροι και διαδικασία είσπραξης - επιστροφής για την Εφαρμογή e-Παράβολο (2013)

ΠΟΛ 1163 03-07-2013 ,   Όροι και διαδικασία είσπραξης - επιστροφής για την Εφαρμογή e-Παράβολο   (ΦΕΚ 1675/Β/2013)

Υ.Α. σχετικά με Θέματα Ενιαίας Αρχής Πληρωμών (2012)

Υπουργική Απόφαση  σχετικά με Θέματα Ενιαίας Αρχής Πληρωμών ,  (ΦΕΚ 240 Α/12-12-2012)

Υ.Α. Συγκρότησης Εξεταστικής Επιτροπής για την Πιστοποίηση Εκτιμητών (2013)

Υπουργική Απόφαση Συγκρότησης Εξεταστικής Επιτροπής για την Πιστοποίηση Εκτιμητών, ΦΕΚ 341 / 15-07-2013

Υ.Α. για τη Θέσπιση Δεοντολογίας Πιστοποιημένων Εκτιμητών (2013)

Υπουργική Απόφαση για τη Θέσπιση Δεοντολογίας Πιστοποιημένων Εκτιμητών ,   ΦΕΚ 1147 / 13-05-2013

ΠΟΛ 1150 - Τροποποίηση της ΠΟΛ 1163 για την Εφαρμογή e-Παράβολο (2014)

ΠΟΛ 1150 15-05-2014 ,   Τροποποίηση της ΠΟΛ 1163,  (ΦΕΚ 1375 / Β / 2014)

Υ.Α. για την υπαγωγή στα όρια ηλικιών (2015)

Υπουργική Απόφαση για την υπαγωγή στα όρια ηλικιών,   ΦΕΚ Β' 2325 / 27-10-2015

Υ.Α. σχετικά με τις κατασχέσεις και διατροφές (2015)

Υπουργική Απόφαση σχετικά με τις κατασχέσεις και διατροφές,  αριθ. ΕΑΠ 2002217 ΕΞ 2015 / 08-12-2015 (ΦΕΚ 2922/Β/31-12-2015)

Υ.Α. για την "Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης"

Υπουργική Απόφαση  για την "Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης" ,  (ΦΕΚ 1301 Β' / 12-04-2012)

Υ.Α. για τις Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικού Δημόσιου Εγγράφου (2012)

Υ.Α. για τις Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικού Δημόσιου Εγγράφου   ΦΕΚ 1317/2012

Υπουργική Απόφαση για το Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ)

Υπουργική Απόφαση για την λειτουργία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Οικονομικών    ΑΔΑ: ΩΨΨΛΗ-ΦΙΚ

ΚΥΑ για τη Διασταύρωση Μισθολογικών Στοιχείων στην ΕΑΠ (2012)

Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη Διασταύρωση Μισθολογικών Στοιχείων στην ΕΑΠ,    αρ. 2002440 ΕΞ 2012 / 24-12-2012

Υ.Α. για την Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων (2016)

 Υπουργική Απόφαση  αριθ. 2/57103/ΔΠΓΚ/23.06.2016  σχετικά με την  Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων    ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

Υ.Α. για την αναπροσαρμογή κύριων συντάξεων (2016)

Υπουργική Απόφαση για την αναπροσαρμογή κύριων συντάξεων,   ΦΕΚ Β' 1605 / 07-06-2016

ΚΥΑ για τη σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών (2010)

ΚΥΑ για τη σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών,   αριθ. 2/37345/0004/04-06-2010  (ΦΕΚ 784/Β/04-06-2010) 

Υ.Α. για την αναστολή καταβολής δόσεων (2014)

Υπουργική Απόφαση(doc)   αριθ. 2/38310/0025 / 14-05-2014  σχετικά με την αναστολή καταβολής δόσεων

Υ.Α. για την παροχή Υπηρεσιών Πιστοποίησης της ΑΠΕΔ (2012)

Υπουργική Απόφαση    για την παροχή Υπηρεσιών Πιστοποίησης της ΑΠΕΔ ,  (ΦΕΚ 1162 Β' / 10-04-2012)

Υ.Α. για τον καθορισμό του ύψους ειδικής εκλογικής αποζημίωσης δικαστικών για το Δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015

Υπουργική Απόφαση 21775 / 26-06-2015   για τον καθορισμό του ύψους ειδικής εκλογικής αποζημίωσης δικαστικών για το Δημοψήφισμα της 5/7/2015  (ΦΕΚ 1290)

Συμπληρωματική Απόφαση για την υποβολή προσωρινών και οριστικών Δηλώσεων απόδοσης ΦΜΥ από τα ΝΠΙΔ κλπ. (2014)

Συμπληρωματική Απόφαση  Δ12 Α 1050707 ΕΞ 2017 / 20-03-2014 , για την υποβολή προσωρινών και οριστικών Δηλώσεων 

Υ.Α. για τον καθορισμό του ύψους ειδικής εκλογικής αποζημίωσης δικαστικών για τις Βουλευτικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015

Υπουργική Απόφαση  824 / 13-01-2015  ,   για τον καθορισμό του ύψους ειδικής εκλογικής αποζημίωσης δικαστικών για τις Βουλευτικές Εκλογές της 25/1/2015

Υ.Α. για τον καθορισμό του ύψους ειδικής εκλογικής αποζημίωσης δικαστικών για τις Βουλευτικές Εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015

Υπουργική Απόφαση  31393 / 09-09-2015 ,  για τον καθορισμό του ύψους ειδικής εκλογικής αποζημίωσης δικαστικών για τις Βουλευτικές Εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015,  (ΦΕΚ Β' 1929)

ΠΟΛ 1131 - Συμπλήρωση - Τροποποίηση της ΠΟΛ 1163 για την Εφαρμογή e-Παράβολο (2015)

ΠΟΛ 1131 24-06-2015 ,   Συμπλήρωση - Τροποποίηση της ΠΟΛ 1163  (ΦΕΚ 1324/ Β' / 01-07-2015)

Υ.Α. για τη Διαδικασία Κοινοποίησης Κατασχετηρίων (2013)

Υπουργική Απόφαση για τη Διαδικασία Κοινοποίησης Κατασχετηρίων ΠΟΛ 1257/   ΑΔΑ: ΒΛΓΒΗ-4Η1

Υ.Α. για τη διενέργεια εξετάσεων Πιστοποίησης Εκτιμητών (2013)

Υπουργική Απόφαση για τη διενέργεια εξετάσεων Πιστοποίησης Εκτιμητών ,   ΦΕΚ 1892 / 01-08-2013

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ