"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

κ. ΧΑΡΗ ΚΟΣΜΙΔΗ, Επικεφαλή του Μπλόκου Μελισσίου-Γιαννιτσών,Ροδακινοπαραγωγού, απάντηση στον κ. Χρήστο Γιαννακάκη,Πρόεδρο της Κοινοπραξίας Συνεταιρισμών Οργανώσεων Παραγωγών Ημαθίας: αναγνώσατε...


ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ
Επικεφαλής του μπλόκου Μελισσίου-Γιαννιτσών
ΡΟΔΑΚΙΝΟΠΑΡΑΓΩΓΟΣ
Με αφορμή την ανακοίνωση του Χρίστου Γιαννακάκη , Πρόεδρου Κοινοπραξίας Συνεταιρισμών Οργανώσεων Παραγωγών Ημαθίας, έκανα την ακόλουθη δήλωση:

 Απάντηση στον ανησυχούντα φίλτατο Χρίστο Γιαννακάκη
         Οκτακόσιες σαράντα λέξεις σπατάλησε ο φίλτατος Χρήστος Γιαννακάκης στη μακροσκελέστατη ανακοίνωσή του για να μας πει τι ; Αυτό που δεν μας είπε με μια και μόνη λέξη : Κοινοτική στρεμματική αποζημίωση για την απώλεια εισοδήματος των ροδακινοπαραγωγών από το ρώσικο εμπάργκο : ΓΙΟΚ !
          Μας ανέφερε για αναγνωρισμένους θεσμούς, για αρμόδιους φορείς, για θεσμικά όργανα, για συμμετοχές σε ευρωπαϊκές οργανώσεις, για στοιχεία, φακέλους, για βοήθειες στο κράτος ανεξαρτήτως κυβερνήσεων και για άλλα πολλά θέματα, χωρίς όμως να μας πει ούτε μια λέξη για την «ταμπακιέρα». Ότι δεν πρόκειται να πάρουμε εμείς οι ροδακινοπαραγωγοί ούτε ένα ευρώ κοινοτική αποζημίωση για τις ζημιές που έχουμε υποστεί από το ρωσικό εμπάργκο για εξαγωγές ευρωπαϊκών αγροτικών προϊόντων στη Ρωσία.
          Τα  έβαλε μάλιστα με τον πρώην υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργο Καρασμάνη, λες και αυτός χειρίστηκε τους τελευταίους μήνες το ελληνικό αίτημα στις Βρυξέλλες για κοινοτικές στρεμματικές αποζημιώσεις. Ενώ πουθενά δεν είδαμε στην ανακοίνωσή του το όνομα Αποστόλου. Αλήθεια ποιος είναι σήμερα υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ; Ο Καρασμάνης ή ο Αποστόλου ; Ποιανού το αίτημα απέρριψε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ; Του Καρασμάνη ή του Αποστόλου ; Ποιος υποσχόταν λαγούς με πετραχήλια στους ροδακινοπαραγωγούς από το περασμένο καλοκαίρι ; Ο Καρασμάνης ή ο Αποστόλου ; Και ποιος έφαγε την «πατσαβούρα» στα μούτρα από την Κομισιόν ; Ο Καρασμάνης ή ο Αποστόλου ;
          Λαλίστατος στην ανακοίνωσή του ο φίλτατος Χρίστος Γιαννακάκης, που φαίνεται πως θίχθηκε από μια αναφορά στην ανακοίνωση του Γιώργου Καρασμάνη περί εξωθεσμικών και αναρμόδιων παραγόντων, που συνέδραμαν τον κ. Αποστόλου στο αίτημα χωρίς αντίκρισμα. Εκείνο που όμως φαίνεται πως δεν τον έθιξε είναι πως, το εν λόγω αίτημα απερρίφθη …μετ΄επαίνων.  Και ότι οι ροδακινοπαραγωγοί δεν πρόκειται να πάρουν ούτε λεπτό του ευρώ αποζημίωση.
          Καλύτερα λοιπόν θα ήταν αντί του κ. Καρασμάνη να απευθυνθεί και να αναζητήσει ευθύνες από τον κ. Αποστόλου και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ γιατί το ελληνικό αίτημα πετάχτηκε στον κάλαθο των αχρήστων. Και μαζί με αυτό να ρωτήσει τον κ. Αποστόλου γιατί δεν έχει συσταθεί ακόμα η Διεπαγγελματική Οργάνωση Ροδακίνου, όπως ο ίδιος ρητά διαβεβαίωνε από το βήμα του Φεστιβάλ Ροδάκινου το περασμένο καλοκαίρι στη Βέροια. Και γιατί ακόμα δεν έχουν μπει μπροστά τα προγράμματα για την ενίσχυση των συλλογικών δραστηριοτήτων των αγροτών.
          Καλές οι ανησυχίες για τους θεσμικούς ρόλους και τους αρμόδιους ή αναρμόδιους φορείς, αλλά πότε ο ροδακινοπαραγωγός θα πάρει τουλάχιστον ένα ευρώ για τη ζημιά που έχει υποστεί όλα αυτά τα χρόνια με το εμπάργκο. Τουλάχιστον επί Καρασμάνη 33 εκατ. ευρώ ενισχύσεις μπήκαν στην τσέπη των παραγωγών. Τώρα, αέρας κοπανιστός !
                Για μας ένας και μοναδικός υπεύθυνος ο κος Αποστόλου. Τα λάθη του εγκληματικά στη διαχείριση του φακέλου για το εμπάργκο, οι ευθύνες του βαρύτατες. Εδώ που έφθασε τα πράγματα , να κόψει το λαιμό του να βρει χρήματα και να μας αποζημιώσει από το εμπάργκο, όπως έχει δεσμευτεί κατ’ επανάληψη.
          Σε διαφορετική περίπτωση θα μας έχει απέναντί του, αυτός και η κυβέρνησή του.
ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ
Επικεφαλής του μπλόκου Μελισσίου-Γιαννιτσών
Ροδακινοπαραγωγός

Τηλέφωνο: 6938050943

κ. ΝΙΚΟΥ ΔΕΝΔΙΑ,τ. Υπ.Π.τ.Π. ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις


Αθήνα, 19 Μαρτίου 2018

Συνέντευξη Νίκου Δένδια στον ραδιοφωνικό σταθμό
«Σκάι 100,3»
Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β’ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας, παραχώρησε συνέντευξησήμερα το πρωί στην εκπομπή που παρουσιάζει ο δημοσιογράφος Παύλος Τσίμας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Σκάι 100,3».


Μεταξύ άλλων,  ο κ. Δένδιας ανέφερε: 

  • Το απόγευμα έχω μια συζήτηση με τους νέους που θα μεταδοθεί στο διαδίκτυο. Πρέπει να σας πω ότι οι νέοι δεν ακούνε και πάρα πολύ καλά όταν μιλούν  οι πολιτικοί και σε ένα βαθμό υπάρχει ευθύνη δική μας. Γιατί πως μπορεί να φταίει ο δέκτης όταν δεν λειτουργεί σωστά ο πομπός; Σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από εμάς.

  • Σήμερα δεν θα βγάλω κάποιον λόγο, είναι μια συζήτηση. Υπό αυτή την έννοια το τι θα πούμε έχει να κάνει με το τι θα με ρωτήσουν. Είναι ενδιαφέρον είναι ότι θα υπάρξουν συνδέσεις με τρεις πόλεις, Βόλο, Αθήνα, Γιάννενα και θα έχουμε και ερωτήσεις από Έλληνες που μένουν στο εξωτερικό, στην Κύπρο, στην Αγγλία και στην Ολλανδία.

  • Να δούμε εάν μπορούμε να μιλήσουμε σε αυτό το κοινό και αυτό το κοινό τι θα ήθελε να ακούσει από εμάς. Θα δούμε, είναι ένα πείραμα, ελπίζουμε να πάει καλά. Πάντως αξίζει το ρίσκο να το δοκιμάσει κανείς.

  • Το braindrain δυσχεραίνει την επιστροφή σου στην ανάπτυξη, γιατί χωρίς ανθρώπους δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Θα σας πω «τη μαύρη αλήθεια»  πέρα από κομματικά: Η συνταγή που ακολουθεί αυτή η κυβέρνηση και την οποία έχει συμφωνήσει με τους δανειστές, δεν οδηγεί σε επιστροφή των νέων μας στη χώρα.

  • Εδώ έχουν μια λογική επιδομάτων. Δίνουμε ψιχουλάκια ή κάτι παραπάνω αριστερά και δεξιά και φοβάμαι ότι η λογική δεν είναι καν να βοηθήσουμε, είναι να «τσιμπήσουμε καμία ψήφο». Εάν δε γυρίσουμε σε μια λογική ανάπτυξης και καινοτομίας, δε θα γυρίσει κανείς πίσω. Αυτά τα παιδιά που είναι στο εξωτερικό δε θα έρθουνε εδώ με την ελπίδα να τους δώσει κάποιο επίδομα ο ΣΥΡΙΖΑ. Πρέπει να αλλάξουμε συνολικά τη λογική και αν με ρωτήσετε πως θα το κάνουμε αυτό, θα σας απαντήσω πως δεν χρειάζεται να εφεύρουμε τον τροχό. Όπως το κάνανε και οι άλλοι, που έχουν πολύ πετυχημένα παραδείγματα. Είπατε πριν για την Πορτογαλία. Εγώ θυμάμαι την Πορτογαλία να έχει το μισό ΑΕΠ από την Ελλάδα. Πώς καταντήσαμε τώρα να έχουμε την Πορτογαλία σαν παράδειγμα; Είναι λογικό να έχει σημαντικά υψηλότερο ΑΕΠ από εμάς; Δεν σημαίνει ότι κάτι λάθος κάναμε εμείς; Δεν μπορούμε να το κάνουμε σωστά, αφού βλέπουμε πως το έκανε ο άλλος; Άντε δεν μπορείς να το σκεφτείς, δεν μπορείς και να το αντιγράψεις;

  • Ειλικρινά με τον κ. Καμμένο δεν μπορείς να πάρεις και τίποτα απολύτως τοις μετρητοίς. Άρα λοιπόν κρατάω μικρό καλάθι, έχουμε δει τούμπες και τούμπες. Όμως από την άλλη, εγώ προσπαθώ να δω τα πράγματα θεσμικά. Πρέπει να υπάρχει μια θεσμική σοβαρότητα. Υπάρχει κυβέρνηση η οποία στα σοβαρά θέματα, δεν μιλάμε για τριτεύοντα, στα σοβαρά εθνικά θέματα βλέπει τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο ή δεν υπάρχει; Γιατί αν δεν υπάρχει μια βούληση η οποία να έχει την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας του Κοινοβουλίου έχουμε ένα τεράστιο ζήτημα. Το αν ο κ. Τσίπρας τα πάει καλά με τον κ. Καμμένο ή αν τσακώνονται, αυτό αφορά αυτούς. Τη χώρα την αφορά αν υπάρχει στέρεη Κοινοβουλευτική πλειοψηφία με σαφή εντολή και κατεύθυνση στα σοβαρά θέματα. Αν αυτό δεν υπάρχει,  τότε υπάρχει τεράστιο ζήτημα.

Ανταγωνισμός Ελλάδας-Τουρκίας. Οι κομμουνιστές και το ενδεχόμενο πολέμου


Ανταγωνισμός Ελλάδας-Τουρκίας. Οι κομμουνιστές και το ενδεχόμενο πολέμου

Μαρ 18, 2018aristeroblog


Παναγιώτης Μαυροειδής

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει αυξηθεί ο κίνδυνος για θερμό πολεμικό επεισόδιο, μικρής ή μεγαλύτερης έκτασης με την Τουρκία. Η δυναμική αυτή αναπτύσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των ανταγωνισμών (Ειρηνικός, Αφρική, Βαλτική) που προκαλεί η αξεπέραστη καπιταλιστική κρίση παγκόσμια. Ο εμπορικός πόλεμος είναι η μία όψη τους, αλλά όχι η μοναδική. Ιδιαίτερους παράγοντες παροξυσμού αποτελούν τόσο ο «τοπικός» ανταγωνισμός Ελλάδας-Τουρκίας, όσο και η γεωστρατηγική αντιπαράθεση μεταξύ ΗΠΑ και Ρωσίας στην περιοχή.

Να φοβόμαστε; Να φύγουμε από την Ελλάδα; Ή να αφήσουμε όλα τα άλλα στην άκρη, να ετοιμαζόμαστε για πόλεμο και να γεμίζουμε από υπερηφάνεια που επιτέλους μας δίνεται η ευκαιρία να αποδείξουμε την αγάπη μας για την πατρίδα;

Αγώνας για την αποτροπή της σφαγής των λαών...

αναγνώσατε την συνέχεια πατώντας εδώ:

κ. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ,τ.ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ άρθρο:Ολοι θα πληρώσουν..


Mar 19, 2018 09:41 am | admin2
Ένα απόγευμα στις αρχές του ’70, επί χούντας, είχαμε μαζευτεί σε ένα πατάρι ενός καφενείου, στο Παρίσι, καμιά τριανταριά Έλληνες αριστεροί. Όπως ήταν φυσικό και προβλέψιμο, γίναμε μαλλιά, κουβάρια. Τα πρώτα σημάδια κόπωσης εμφανίστηκαν κατά τις δέκα το βράδυ. Ο λογαριασμός, όπως καταλαβαίνετε, είχε πάρει διαστάσεις τόσες ώρες. Ήρθε λοιπόν το γκαρσόνι και άρχισε αμέσως ο κλασικός ελληνικός καυγάς, η πλειοδοσία για το ποιος θα πληρώσει. Η διένεξη έπαιρνε, πέρα από την προσωπική και ιδεολογική διάσταση. Κανένας δεν δεχόταν να ηγεμονεύσει η ΄άλλη τάση πληρώνοντας το λογαριασμό. Κάποια στιγμή, ο Γάλλος σερβιτόρος έβαλε τις φωνές. «Δε γνωρίζω κύριοι τι λέτε σε αυτήν την παράξενη γλώσσα που μιλάτε. Θέλω όμως να σας πω ένα πράμα. Δεν θα φύγει κανείς από εδώ εάν δεν πληρώσετε και την τελευταία δεκάρα του λογαριασμού». Ο κακόμοιρος ιθαγενής ερμήνευε κατά τις δικές του απόψεις και συνήθειες έναν καυγά μπροστά σε ένα λογαριασμό. Δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα τσακωνόμαστε για να πληρώσουμε και όχι για να αποφύγουμε την πληρωμή.
Δεν υπάρχει τζάμπα γεύμα ούτε για τους τζάμπα μάγκες. «There is no free lunch». Το άκουσα να το λέει έναν Σεπτέμβριο, σε μια σύσκεψη ομογενειακών παραγόντων, Έλληνας μεγαλοεπιχειρηματίας, που συγγένεψε αργότερα εξ’ αγχιστείας με προεδρική οικογένεια των ΗΠΑ. Συζητάγαμε εκλογικές συμμαχίες για τις τοπικές εκλογές του Queens, όπου περιλαμβάνεται και η ελληνική συνοικία Astoria. Είχαν εμφανιστεί, για πρώτη φορά ως υπολογίσιμος τοπικός παράγων, οι Λατινοαμερικάνοι (Μεξικάνοι, Πορτορικανοί κα). Οι παλιότεροι κάτοικοι (Εβραίοι από την Ανατολική Ευρώπη κυρίως, Ιταλοί και Έλληνες) έπρεπε να συμμαχήσουν για να έχουν ελπίδες νίκης. Τελικά οι διαπραγματεύσεις ναυάγησαν λόγω της αλαζονείας των Εβραίων, που είχαν υπερβολικές αξιώσεις και βγήκαν οι Λατινοαμερικάνοι, οι οποίοι μέχρι και σήμερα ελέγχουν την τοπική πολιτική σκηνή. Αυτή η φράση μου ήρθε στο μυαλό, όταν παρακολουθούσα από το μπαλκόνι μου τη συγκέντρωση στην Αθήνα, οργανωμένη από κάποιους αυτόκλητους πατριώτες, για να διακηρυχθεί ότι «Η Μακεδονία είναι ελληνική».
Υπήρχαν όλα τα συστατικά της αποτυχίας. Γιατί χρειαζόταν άλλη μια συγκέντρωση καταρχήν για να διακηρυχθεί το ίδιο σύνθημα; Η συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης ήταν επιτυχής. Πάνω από 150.000 άτομα, για να αποφύγουμε τις συνηθισμένες ρωμέικες υπερβολές. Η Θεσσαλονίκη είναι μεγαλούπολη, πολύ μεγαλύτερη από τα Σκόπια και με την ενδοχώρα της σε απόσταση μιας ώρας είχε τις προϋποθέσεις να επιτύχει και επέτυχε. Ο συμβολισμός ενίσχυε την επιλογή της Θεσσαλονίκης για να δοθεί μια εθνική απάντηση. Αν εξαιρέσει κανείς τις υπερβολές του Παναγριότατου Μητροπολίτη και τα άστοχα συνθήματα οπαδών ποδοσφαιρικής ομάδας («είναι τρελός ο Στρατηγός»), για τον ομιλητή, αξιοπρεπή κατά τα άλλα Στρατηγό Φράγκο Φραγκούλη, η κομματική διαμάχη έμεινε μακριά από τον καθορισμό της φυσιογνωμίας της.
Ερχόμαστε στην Αθήνα τώρα: ο χώρος αχανής, η πόλη αφιλόξενη, ο κομματικός πόλεμος σε πλήρη ανάπτυξη. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση θέλησε να αποδείξει ότι δεν υφίσταται πλέον δεδηλωμένη, γιατί ακροδεξιοί και ακροαριστεροί δεν μπορούν να συμφωνήσουν στο σύνολο των προβλημάτων που αντιμετωπίζει μία κυβέρνηση. Η κυβερνητική προπαγάνδα, μέσα στο πλαίσιο της πολιτικής της «εγκατάλειψης των σημαιών στο πεδίο της μάχης», να αποδείξει ότι τέτοια προβλήματα τέμνουν οριζοντίως τα κόμματα από την ακροδεξιά ως και την άκρα αριστερά. Ας προστεθούν οι αδεξιότητες: Τι νόημα είχε η «κωλοτούμπα με τα ράσα», στην οποία εξανάγκασε τον Αρχιεπίσκοπο τελευταία στιγμή η πολιτευόμενη Διαρκής Ιερά Σύνοδος; Τι νόημα είχε η χρήση, ως βασικού ομιλητή, ενός πολλαπλά και από καιρό φθαρμένο υπερήλικα συνθέτη;
Αν κάποιοι ωφελήθηκαν από την ατμόσφαιρα που επικράτησε την Κυριακή το απόγευμα στο κέντρο της Αθήνας αυτοί είναι τα μικρά κόμματα του περιθωρίου. Δεν βλέπω όμως να ενισχύθηκε η αναζήτηση της κοινοβουλευτικής αυτοδυναμίας και της πολιτικής ηγεμονίας, όπως τις βλέπουν οι σημαντικές πολιτικές δυνάμεις του τόπου.
ΥΓ. (Λόγω βλακείας) Μου κάνει εντύπωση ο τρόπος που διαχειρίζονται μεγάλης ηλικίας, έγκριτοι δημοσιογράφοι το θέμα του μεγέθους της συγκέντρωσης. Από 150.000, που λέει η αστυνομία και προφανώς ψεύδεται, στη χώρα της συνωμοσιολογίας κυκλοφορούν πάσης φύσεως νούμερα που λέγονται από φίλους και γνωστούς: 500.000, 1 εκατομμύριο, 2 εκατομμύρια μέχρι και 3 εκατομμύρια. Κανείς δεν κάνει τον κόπο να διευκρινίσει με ποια μέθοδο και τι αποδείξεις έφτασε στον αριθμό που προβάλει. Ακούστε λοιπόν μια ιστορία: το 1964, στην ΕΔΑ, που ήταν πιο σοβαρό κόμμα από πολλά που αυτή τη στιγμή συνωστίζονται στο προσκήνιο, συγκροτήσαμε μια επιτροπή για να έχουμε μια σαφή ιδέα της έκτασης των συγκεντρώσεων, που εμείς οι ίδιοι και οι αντίπαλοί μας οργανώναμε. Θέσαμε ως προϋπόθεση να έχεις τρεις ακίνητους ανθρώπους στο τετραγωνικό μέτρο, που είναι εξαιρετικά αυστηρό δείγμα και μετά χαρτογραφήσαμε την περιοχή για μια συγκέντρωση στο Σύνταγμα με εξέδρα εκεί που ήταν και οι Μακεδονομάχοι του κ. Θεοδωράκη. Τα όριά μας τα τοποθετούσαμε στην οδό Ρηγίλλης, τους Στύλους του Ολυμπίου Διός, τη Μητρόπολη για τις οδούς Μητροπόλεως, Ερμού κτλ, την οδό Κοραή και τις προεκτάσεις της για τις λεωφόρους Πανεπιστημίου, Σταδίου και Ακαδημίας, το σύνολο μας έδινε 150.000. Θέλετε να χαλαρώσουμε ακόμα περισσότερο τη μέθοδο και να τους βγάλουμε 200.000 ή 250 ή 300 που να πάρει ο διάολος. Το σίγουρο είναι ότι τέτοια συγκέντρωση δεν έχει γίνει ποτέ στην Αθήνα. Ούτε τώρα έγινε. Ας τα αφήσουμε λοιπόν τα παραμύθια και ας κοιτάξουμε τα χάλια μας.

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ