"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Δημητρίου Νατσιού:"Αν μας πιάσει καμιά μέρα το Ελληνικό μας…"...



Αν μας πιάσει καμιά μέρα το Ελληνικό μας…


Του Δημητρίου Νατσιού



«Την τύχη του κάθε λαός
την κάνει μοναχός του
και όσα του φταίει η κούτρα του
δεν του τα κάνει ο εχθρός του»

Στα «Σημειώματα» που μας κληροδότησε ο Διονύσιος Σολωμός για την «Γυναίκα της Ζάκυθος» περιέχεται και μια έξοχη και παραστατική αποστροφή του για την εικόνα και την πορεία του έθνους. Γράφει: «Πώς πάει το έθνος…πώς πάνε οι δουλειές; Είδες να μαδούν κότα και ο αέρας να συνεπαίρνει τα πούπουλα; Έτσι πάει το έθνος». (Άπαντα, τομ.2, σελ. 40, εκδ. «ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ»). Όσοι γεννηθήκαμε στα ευλογημένα χωριά μας-ο γράφων στα Πιέρια-και μεγαλώσαμε κοντά στα «ήμερα και τα άγρια του βουνού και του λόγγου» η σολωμική παρομοίωση μας παραπέμπει σε οικεία-κυριολεκτικώς-εικόνα. Έπιανε η μάνα μας την κότα, της έκοβε το κεφάλι μπροστά μας – τότε δεν είχε εφευρεθεί ακόμη το νεοταξικό φρούτο της φιλοζωίας, που αντικατέστησε την φιλανθρωπία-την μαδούσε, την ξεπουπούλιαζε και την καψάλιζε για να καούν τα εναπομείναντα πούπουλα και φτερά. Αν τύχαινε να φυσά αέρας την ημέρα της…ορνιθοσφαγής-στο χωριό μου ακόμη «αρνίθια-ορνίθια» λένε τις κότες – τότε τα πούπουλα σκορπούσαν στους πέντε ανέμους.
Να σημειώσω κάτι παρενθετικά. Πριν ενσκήψει το ψηλαφητό σκοτάδι που λέγεται «δεκαετία του ‘80», υπήρχε ακόμη το ήθος το ρωμαίικο. 
Το έμβοθρον ήθος, το κλίμα σκυβαλοκρατίας και σαλταδορισμού, ξεβράστηκε με την «αλλαγή», το κράτος του ΠΑΣΟΚ. Και σήμερα το έκγονα της μαύρης δεκαετίας κυβερνούν, σε μια πιο σταλινική εκδοχή, πάντα με καρυκεύματα δημοκρατικότητας και δήθεν προόδου, κρούστες που κρύβουν ανθρώπους λυσσασμένους για εξουσία, χρήμα και…εκδίκηση. 
Για τα αξιώματα και τα όσα αυτά προσπορίζουν, η κλίμακα της αναρρίχησης είναι γνωστή: οικογένεια αριστερή, στο γυμνάσιο και στο λύκειο πρόεδρος δεκαπενταμελούς, οργάνωση καταλήψεων με τις ευλογίες ομοϊδεατών τοπικών παραγόντων, κατόπιν εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και σε μια φοιτητική παράταξη όπου αναπτύσσεις έντονη δράση για να σε προσέξουν οι «παλιές καραβάνες», οι ζαρόγριες που ξεκίνησαν από το ΚΚΕ και κατέληξαν ξεσκονίστρες της πλουτοκρατίας, γνωριμίες και προώθηση-κόπος, μελέτη πτυχίο αυτά είναι για μικροαστούς…φασίστες-κατόπιν ένταξη σε μια κομματική συλλογικότητα και…πεδίον δόξης λαμπρόν: Καθηγητής πανεπιστημίου μεγαλοσυνδικαλιστής , βουλευτής, υπουργός, διοικητής οργανισμού του «ευρύτερου» και βέβαια πρωθυπουργός.

Θα αντιτείνει κάποιος. Και οι…αξιωματικοί της αντιπολίτευσης το ίδιο δεν είναι; Ναι, αλλά ακολούθησαν άλλη οδό..ανόδου. Αυτοί αφού σπούδασαν στα Χάρβαρντ και τα λοιπά πανάκριβα πανεπιστήμια, γύρισαν και κληρονόμησαν τα πρόβατα και τα ερίφια που ψήφιζαν τον μπαμπά ή τον θείο τους. Τέλος πάντων. Ας επανέλθουμε στα πούπουλα και στο κατακαημένο…πόπολο, το πάντα ευκολόπιστο και πάντοτε προδομένο. Θέλω όμως να παραθέσω ένα επεισόδιο που διάβασα σε καλό βιβλίο για να κατανοήσουμε τι λαός ήμασταν, πριν γίνουμε κότες μαδημένες.

«…Ένας ευσεβής γέροντας των ογδόντα χρόνων μου διηγείτο: 
Όταν ήταν μικρό παιδί αρρώστησε βαριά. Ήταν ετοιμοθάνατος. Οι γονείς του έφεραν το γιατρό στο χωριό. 
Ο γιατρός εξέτασε τον άρρωστο έδωσε τη συνταγή, η οποία απαιτούσε κρεωφαγία. Και ήταν Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Η οικογένεια πάμφτωχη. Αναγκάζονται και σφάζουν ένα κατσικάκι. Τελικά το άρρωστο παιδί έγινε καλά. Περίσσεψε όμως πολύ κρέας. Επειδή ήταν Μ.Τεσσαρακοστή το πέταξαν στο ποτάμι! Ποιοι; Αυτοί που δεν είχαν τι να φάνε: Που τρώγαν κρέας Χριστούγεννα και Πάσχα! Έκαναν ή δεν έκαναν θυσία;». (αρχ. Β. Μπακογιάννη, «Τουρκοκρατία»). Διάλεγαν τα λυπηρά του βίου και κέρδιζαν την ειρήνη στο άγιο βήμα της ψυχής τους. 
Όταν μας βάφτισαν Ευρωπαίους-μας ξεβάφτισαν και μας ξεμύρισαν δηλαδή-και επιλέξαμε τα τρυφηλά του βίου, άρχισαν οι τρικυμίες, η άχαρη ζωή.
Και όλα τα γύρω θεριά μυρίστηκαν το ψοφοδεές ημών. Τα πούπουλα από την μαδημένη όρνιθα πέρασαν τα σύνορα. Και τώρα τι γίνεται; 
Τα τουρκομεμέτια θα ορμήξουν, αυτό φαίνεται, το λένε συνεχώς, η θανάσιμη απειλή 
δεν κρύβεται πια. Οι Αλβανοί, οι Τουρκαλβανοί, ύαινες μια ζωή, ξιφουλκούν και ονειροφαντάζονται Τσαμουριές. 
Οι Σκοπιανοί απατεώνες χαχανίζουν χαιρέκακα και προσκυνούν σκωληκοειδώς τον 
Ερντογάν. Είναι βέβαιο-αν δεν «γυρίσει ο ήλιος»- ότι και οι Βούλγαροι θα ξεδιπλώσουν τους χάρτες του Αγίου Στεφάνου. 
Δηλαδή: Όλοι οι γείτονες χαράσσουν χάρτες με Μεγάλη Αλβανία, Μεγάλη «Μακεδονία», Μεγάλη Βουλγαρία και Μεγάλη Τουρκία. Και εμείς; μικρά και έντιμος Ελλάς. Τι φταίει; Το να γράψεις για το κομματικό χτικιό είναι παραβίαση ανοιχτών θυρών. «Τρώγονται σαν τα σκυλιά ποια φατρία θα περισκύση», ως θα έλεγε ο Μακρυγιάννης. Είναι τα σάβανα της πατρίδας. Αν δεν εξαφανιστούν δεν πρόκειται ποτέ να αναστηθεί το Γένος.

Να τονίσω κάτι. Τρεις φορές μέσα σε 200 περίπου χρόνια αγωνιστήκαμε εμείς οι Έλληνες για τα εθνικά μας δίκαια ολομόναχοι χωρίς ξένη βοήθεια και μάλιστα κυκλωμένοι από εχθρούς. Ολομόναχοι αλλά ενωμένοι . 
Είναι οι τρεις σημαντικότεροι και πιο ένδοξοι σταθμοί της ιστορίας του νεότερου Ελληνισμού. Το 1821, το 1912-13 και το 1940-41. Η Εθνεγερσία του ‘21 έγινε με όλες τις Δυνάμεις και τις «Ιερές» Συμμαχίες στο πλευρό της οθωμανικής αυτοκρατορίας. (Γράφει ο Ελύτης κάπου υπέροχα «Για την δουλεία τη σουλτανική υπήρχανε Κολοκοτρωναίοι ικανοί να την αποβάλουν με σκέτο σαπουνόνερο». 
Τώρα με ποιους; Με το Κοτζιά που δείχνει σχεδόν να απολαμβάνει το ξεπούλημα; Ή με τον αγραβάτωτο ντόκτορα του πανεπιστημίου της Σμύρνης; Με ποιους;) Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι (1912-13) που διπλασίασαν την ελληνική επικράτεια μόνο με την ομοψυχία του λαού-«Έλληνας ομοφρονέοντας…χαλεπούς είναι περιγίγνεσθαι» οι Έλληνες ενωμένοι είναι ανίκητοι, έγραφε ο Ηρόδοτος στην Ιστορία του (ΙΧ, 2). Και βέβαια το Έπος του 40-41, το μεγαλούργημα του λαού μας εναντίον των τότε ξένων εισβολέων. Θα σκεφτεί κάποιος το τι επακολούθησε. 
Ο Μακρυγιάννης μας κανοναρχεί και μας προειδοποιεί με εφτά λέξεις: «Ότι μας έφαγαν οι ξένοι ως γλάροι». Η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και οι λοιποί εταίροι ως γνωστόν συναγάγουν συμπεράσματα για την πολιτική τους, όχι με κριτήριο την «ετοιμότητα υποκλίσεων και χειροφιλημάτων», αλλά με κριτήριο την αποφασιστικότητα λαών και κυβερνήσεων να υπερασπίσουν πάση θυσία τα εθνικά τους συμφέροντα. 
Κότες μαδημένες, με γλοιώδη κακαρίσματα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης το μόνο που αποκομίζουν είναι περιφρόνηση και ειρωνεία. Την ίδια γλώσσα καταλαβαίνουν και οι τουρκομεμέτηδες. Σε συνέντευξη του το 1989 ο Μ. Χατζηδάκις οξυδερκής και ευφυής έλεγε:

«Σε τελευταία ανάλυση οι μόνες στιγμές που σκεφτήκαμε σοβαρά ως έθνος ήταν στις καταστροφές. Ας περάσουμε μια καταστροφή μπας και σωθούμε». Ας το φιλοσοφήσει ο καθείς όπως θέλει. Να γίνουμε σαν το Ισραήλ λένε κάποιοι. Απαντώ μέσω του Μυριβήλη. (περ. «ΓΝΩΣΕΙΣ» 1959 τ. 14). «Κάποτε μια μέρα συζητούσαν δύο απλοί άνθρωποι-δύο ψαράδες ήταν-για την πίεση που ασκούν οι μεγάλες δυνάμεις πάνω στην πολιτική ζωή του τόπου για τα συμφέροντα τους, ο ένας ξεστόμισε μια φράση που με ξάφνιασε. Είπε οργισμένος: -Αν μας πιάσει καμμιά μέρα το ελληνικό μας;». Θα μας πιάσει το ελληνικό μας- κατά τι ανώτερο του…ισραηλινού- ή θα συμβεί αυτό που έγραψε ο Οδυσσέας Ανδρούτσος στον Κολοκοτρώνη, όταν στην αρχή της Εθνικής Επανάστασης ερίζουν οι καπεταναίοι για τα πρωτεία και η δολερή διχόνοια χαμογελούσε «καθενός» με το σκήπτρο της. «Σας στέλνω τον Δράμαλη με 30.000 ασκέρι για να μονοιάσετε»…

Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος
Κιλκίς

Capt.Evangelos N.M. Rigos
IHA Director www.professors-PhDs.com
HEC Life Director www.greece.org

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

http://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/menidiou-ston-proin-dimarxo-anikei-ktirio-katangelies-apantisi/


O πολύ καλός αυτοδιοικητικός  ιστότοπος,ασχολείται πάντα με θέματα ουσίας,και γι αυτό ανήκει στα πολύ καλά πληροφορημένα site.
Tον διαβάζω συχνά-πυκνά,ενίοτε δε δημοσιεύω ΧΡΗΣΙΜΑ άρθρα του. Να τον διαβάζετε...

Ο δήμαρχος Αχαρνών Ιωάννης Κασσαβός,"χτυπιέται σαν χταπόδι",για ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ NOMIMΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ εδώ και χρόνια : την μεταφορά του Αστυνομικού Τμήματος απο τον νυν τόπο στο λεηλατημένο σχολείο της Αυλίζας, τόπο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και κάθε λογής "ναρκωτικής διεκπεραίωσης". Η μεταφορά αυτή,θα φέρει συγκλονιστικά αποτελέσματα ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΑΣ,αφού θα καταφέρει σ' αυτήν -κυριολεκτικά στην "καρδιά" της- ένα ισχυρό κτύπημα.
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω..
Εύλογα λοιπόν αναρωτιέται κανείς;
                                Γ Ι Α Τ Ι δεν γίνεται;
Ο αυτοδιοικητικός ιστότοπος δημοσίευσε το παρακάτω άρθρο,που το αφιερώνω ΑΥΤΟΥΣΙΟ  στους δημότες των Αχαρνών.

=σημείωση: στην ετικέτα "ΑΧΑΡΝΕΣ" θα βρίσκετε τα άρθρα μου για τον τόπο,μέχρι να είναι έτοιμος ο ιστότοπος που δημιουργείται για αυτόν τον λόγο

Διαβάστε λοιπόν:







ΑΤ Μενιδίου: Στον πρώην δήμαρχο ανήκει το κτήριο –Καταγγελίες & απάντηση

Υπόνοιες ότι το ΑΤ Μενιδίου δεν μεταφέρεται σε κτήριο που βρίσκεται μέσα στην συνοικία των ΡΟΜΑ που έχει παραχωρήσει από το 2011 ο δήμος Αχαρνών στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη γιατί αυτό που στεγάζεται σήμερα ανήκει σε «σημαίνον πολιτικό πρόσωπο», αφήνει με συνέντευξή του στην aftodioikisi.gr ο τέως (από το 2011 έως το 2014) δήμαρχος Αχαρνών Σωτήρης Ντούρος. Μάλιστα, ο κ. Ντούρος όταν ερωτάται αν, όπως έχει γραφτεί στο παρελθόν σε τοπικά ΜΜΕ, πρόκειται για τον πρώην (από το 2007 έως το 2010) δήμαρχο Παναγιώτη Φωτιάδη, λέει χαρακτηριστικά: «Δεν το ξέρω. Δεν μου έχει πει ο ίδιος ότι είναι δικό του».
at_menidiou_aftodioikisi
Το κτήριο του ΑΤ Μενιδίου
Φωτιάδης: Είναι δικό μου αλλά
Η aftodioikisi.gr επικοινώνησε με τον κ. Φωτιάδη ο οποίος παραδέχεται μεν ότι το κτήριο συνολικού εμβαδού 2.000 τ.μ. είναι όντως ιδιοκτησίας της οικογενειάς του, προσθέτει ωστόσο, ότι η επιλογή να στεγαστει εκεί το ΑΤ Μενιδίου και να παραμείνει μέχρι σήμερα  ανήκει στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την ΕΛΑΣ.  «Το κτήριο είναι όντως ιδιοκτησίας της οικογενειάς μου. Η στέγαση του ΑΤ Μενιδίου εκεί εγινε το 2006 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με επιλογή της ηγεσίας της ΕΛΑΣ. Εγώ, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν λαμβάνω μέρος στο σχεδιασμό της ΕΛΑΣ και του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη», λέει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε τη συνέντευξη του πρώην δημάρχου Αχαρνών Σωτήρη Ντούρου στην aftodioikisi.gr
ΕΡ. Έχει γραφτεί σε τοπικά ΜΜΕ ότι το ΑΤ Μενιδίου δεν έχει μεταφερθεί από το υπάρχον κτήριο στο οποίο το Δημόσιο πληρώνει ενοίκιο, σε άλλο που έχει παραχωρήσει ο δήμος το 2011 στο ελληνικό Δημόσιο, γιατι αυτό που στεγάζεται σήμερα ανήκει σε σημαίνον πολιτικό στέλεχος της περιοχής. Το γνωρίζετε;
ΑΠ. Εγώ δεν έχω στα χέρια μου το Ε9 για να ξέρω τον ιδιοκτήτη. Πολλά λέγονται αλλά δεν μπορείς να τα υιοθετήσεις αν δεν είσαι σίγουρος.
ΕΡ: Απ’ ότι θυμάμαι είχε γραφτεί ότι  ιδιοκήτης είναι ο πρώην δήμαρχος Αχαρνών ο κ. Παναγιώτης Φωτιάδης. Είναι αλήθεια αυτό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν το ξέρω. Δεν μου έχει πει ο ίδιος ότι είναι δικό του.
ΕΡ. Όταν είχει γραφτεί, το είχε διαψεύσει;
ΑΠ. Δεν το θυμάμαι τώρα. Είναι από το 2010 η υπόθεση.
sxoleio_menidi_avliza_aftodioikisi
Το εγκαταλειμμένο σχολικό κτήριο στην Αυλίζα, στον οικισμό των ΡΟΜΑ

Δείτε το video καταγγελιών του δημάρχου Αχαρνών Ιωάννη Κασσαβού,συγκλονιστικό για το θέμα αυτό:
https://youtu.be/J3kmAyZsuVA


ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Ουδέν έτερον σχόλιον. ΟΛΑ τα συμπεράσματα δικά σας.



Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

H "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" τρομοκρατεί με την επιστροφή της τους τοπικούς απατεώνες των Αχαρνών..


ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, διαβάστε  ΕΔΩ: 
https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html )
...με προσβάσεις ΠΑΝΤΟΥ, μπαίνουν στο blog, κατεβάζουν posts, σβήνουν κάποια που δεν τους αρέσουν,αλλάζουν τις ρυθμίσεις,σουλατσάρουν για τα καλά, και φροντίζουν απο καιρού εις καιρόν να μας θυμίζουν οτι "είναι δυνατοί και μπορούν να κάνουν τα πάντα ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ και .."ΥΨΗΛΕΣ"  ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΤΟΥΣ".
Οτι "κάνουν τα πάντα" το γνωρίζουμε,άλλωστε γι αυτό επιστρέφουμε στην έκδοση του ηλεκτρονικού φύλλου, όμως -προς το παρόν- θα ήθελα να πω πως:
- ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑ το παρακάτω post ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
-Μπήκαν προχθές στην εφημερίδα και το "κατέβασαν"-με φίλους τους "ειδικούς" φαντάζομαι και προφανώς το έστειλαν ..χρησιμοποιώντας το όνομά μου!
-Κάποιος που τον "έστειλα αδιάβαστο" στην ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, "τσίμπησε"τέσσερις μήνες απο τους δικαστές.Έτσι, απλώς το αναφέρω. Ομως...
..είστε αστείοι αν φαντάζεστε πως είστε άτρωτοι στις όποιες ατιμίες έχετε κάνει στον τόπο αυτό. Και είστε αστείοι και πολύ "μικροί" γιατί οι  "γνωριμίες" σας, σε λίγο θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια, μόλις οι δημότες μάθουν τις Αλήθειες που τους κρύβετε, απολαμβάνοντας  ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ, ενώ η πόλη "πεθαίνει" καταχρεωμένη και πάμπτωχη στα χέρια ενός Δημάρχου που αγωνίζεται μόνος. Δεν είμαι τσιράκι, μισθοφόρος και συνήγορος κανενός. Γι αυτό,ΝΑΙ, να φοβάστε.Καλά κάνετε...
Τα λέμε σύντομα!Σας φιλώ στη μούρη...

Το POST(μιας...δεκαετίας πίσω) που υποτίθεται πως ..."έστειλα"...και...ΕΛΑΒΑ στο e-mail μου:
""ΠΟΛΙΤΙΚH, POLITIKINEWS, ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΝΕΑ,POLITIKINEWS.GR,NEWS GREECE,GREECE NEWS:ΙΔΟΥ ΠΩΣ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ "ΤΡΟΪΚΑ"!!!

Εισερχόμενα
x

Maria chadzidakis vavouranakis no-reply@blogger.com

27 Φεβ (Πριν από 1 ημέρα)


προς Εμένα
Ο/Η Maria chadzidakis vavouranakis σας έστειλε ένα σύνδεσμο για ένα ιστολόγιο:

dew ed;v

Ιστολόγιο: ΠΟΛΙΤΙΚH, POLITIKINEWS, ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΝΕΑ,POLITIKINEWS.GR,NEWS GREECE,GREECE NEWS
Ανάρτηση: ΙΔΟΥ ΠΩΣ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ "ΤΡΟΪΚΑ"!!!
Σύνδεσμος: http://politikinews.blogspot.com/2011/05/blog-post_1005.html

--
Από το Blogger
https://www.blogger.com/""

Diaspora Grecque:La Turquie Menace d'Envahir la Grèce

RESUMES-(cliquez) : TURQUIE - ΤΟΥΡΚΙΑ
le 27/2/2018 10:16:17
La Turquie Menace d'Envahir la Grèce
Η Τουρκία απειλεί να εισβάλει στην Ελλάδα!


La Turquie Menace d'Envahir la Grèce
Il serait temps que l' Occident se réveille et mette Ankara au pied du mur.
Uzay Bulut est une journaliste turque née et élevée en Turquie. Elle est actuellement basée à Washington DC.


Τουρκάλα δημοσιογράφος: Η Τουρκία απειλεί να εισβάλει στην Ελλάδα!

"Η Τουρκία απειλεί να εισβάλει στην Ελλάδα" είναι ο τίτλος του άρθρου της Τουρκάλας δημοσιογράφου, Uzay Bulut, που δημοσιεύεται στο αμερικάνικο "Gatestone Institute" και προκαλεί συζητήσεις.
Στο άρθρο της επικεντρώνεται μεταξύ άλλων, στο πρόσφατο επεισόδιο που σημειώθηκε στο Αιγαίο με τον εμβολισμό του ελληνικού περιπολικού λιμενικού "090 Γαύδος" από την τουρκική ακταιωρό "UMUT" της Ακτοφυλακής. Αναφέρεται επίσης με δηκτκικό τρόπο στην τουρκική επιθετικότητα, ενώ συνιστά στη Δύση να θέσει την Άγκυρα προ των ευθυνών της Το άρθρο της Uzay Bulut:
"Η Τουρκία απειλεί να εισβάλει στην Ελλάδα"
Μετά από ένα περιστατικό που σημειώθηκε πριν από περίπου δύο εβδομάδες μετά την ανακοίνωση ότι η Τουρκία είχε παραβιάσει τον ελληνικό FIR (εναέριο χώρο) 138 φορές σε μια μέρα, μια τουρκική περιπολική ακτοπλοϊκή ακταιωρός στις 13 Φεβρουαρίου 2018, έπληξε ένα ελληνικό σκάφος της ακτοφυλακής κοντά στην ακτή των Ιμίων, ένα από τα πολλά ελληνικά νησιά, τα οποία η Τουρκία θεωρεί ότι της “ανήκουν”.

Οι περισσότερες από τις περιοχές των σύγχρονων ελληνικών συνόρων βρίσκονταν υπό την κατοχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας από τα μέσα του 15ου αιώνα μέχρι τον Ελληνικό Πόλεμο της Ανεξαρτησίας του 1821 και την εγκαθίδρυση του νεοελληνικού κράτους το 1832. Τα νησιά όμως, όπως και τα υπόλοιπα της Ελλάδας, είναι νομικά και ιστορικά ελληνικά, όπως υποδεικνύουν και τα ονόματά τους.
Ωστόσο, το κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ) της Τουρκίας, και ακόμη και μεγάλο μέρος της αντιπολίτευσης, φαίνεται ότι εμμονικά να προτίθεται να εισβάλει και να κατακτήσει αυτά τα ελληνικά νησιά, με το σκεπτικό ότι είναι στην πραγματικότητα τουρκικό έδαφος.
Τον Δεκέμβριο, για παράδειγμα, ο Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου, ηγέτης του κόμματος της αντιπολίτευσης CHP, δήλωσε ότι όταν θα κερδίσει τις εκλογές το 2019, θα «εισβάλει και θα πάρει περισσότερα από 18 ελληνικά νησιά στο Αιγαίο, όπως και ο πρώην πρωθυπουργός Μπουλέντ Ετζεβίτ εισέβαλε στην Κύπρο το 1974». Είπε ότι δεν υπάρχει «κανένα έγγραφο» που να αποδεικνύει ότι τα νησιά αυτά ανήκουν στην Ελλάδα.

Η κ. Μέραλ Άσκενερ, επικεφαλής της νεοσυσταθείσας αντιπολίτευσης «Καλό Κόμμα», ζήτησε επίσης εισβολή και κατάκτηση των νησιών. «Αυτό που απαιτείται πρέπει να γίνει», έγραψε σε tweet στις 13 Ιανουαρίου.

Άκαμπτος παρουσιάζεται και ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος είναι ενθουσιασμένος από τη στρατιωτική εισβολή του στην περιοχή του Αφρίν στη βόρεια Συρία χωρίς ουσιαστική αντίσταση.

«Εμείς προειδοποιούμε αυτούς που έχουν περάσει τη γραμμή στο Αιγαίο και την Κύπρο» δήλωσε ο Ερντογάν συνεχίζοντας: «Ό,τι ισχύει στο Αφρίν, για τα δικαιώματά μας το ίδιο ισχύει στο Αιγαίο και στην Κύπρο. Μη νομίζετε ότι οι έρευνες για φυσικό αέριο στην Κύπρο και οι καιροσκοπισμοί στο Αιγαίο μένουν απαρατήρητα από τα ραντάρ μας»«Το θάρρος τους θα υπάρχει μόνο μέχρι να δουν τον στρατό μας, τα πλοία μας και τα αεροπλάνα μας… Ό, τι ισχύει στο Αφρίν, για τα δικαιώματά μας το ίδιο ισχύει στο Αιγαίο και στην Κύπρο. Μη νομίζετε ότι οι έρευνες για φυσικό αέριο στην Κύπρο και οι καιροσκοπισμοί στο Αιγαίο μένουν απαρατήρητα από τα ραντάρ μας», δήλωσε.

«Ακριβώς όπως διαταράσσουμε τα οικόπεδα (στην περιοχή) μέσω της επιχείρησης Euphrates Shield (Ασπίδα του Ευφράτη) και Operation Olive Branch [στη Συρία] (Επιχείρηση Κλάδος Ελαίας), και σύντομα στο Manbij και σε άλλες περιοχές, μπορούμε και θα διαταράξουμε τα οικόπεδα εκείνων που κάνουν ψευδείς υπολογισμούς στο νότιο τμήμα μας. Τα πολεμικά πλοία και οι αεροπορικές μας δυνάμεις παρακολουθούν στενά την περιοχή για να παρεμβαίνουν με κάθε τρόπο όταν αυτό κριθεί απαραίτητο».

Αναφερόμενος στις ημέρες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ο Ερντογάν συνέχισε:

«Όσοι πιστεύουν ότι έχουμε σβήσει από τις καρδιές μας τα εδάφη που με δάκρυα χάσαμε πριν από εκατό χρόνια είναι γελασμένοι. Λέμε με κάθε ευκαιρία, ότι η Συρία, το Ιράκ και άλλα μέρη του χάρτη δεν τα ξεχωρίζουμε από τα εδάφη της πατρίδας μας. Παλεύουμε έτσι ώστε καμία σημαία ξένου κράτους να μην κυματίσει σε μέρος όπου ακούγεται το ισλαμικό κάλεσμα για προσευχή.

«Τα πράγματα που έχουμε κάνει μέχρι στιγμής δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που θα γίνουν τις επόμενες ημέρες, όπου θα σημειωθούν ακόμα μεγαλύτερες επιθέσεις, με το θέλημα του Αλλάχ».

Η οθωμανική δυναστεία και η αυτοκρατορία ιδρύθηκε από έναν νομαδικό αρχηγό του Τουρκμενιστάν περίπου το 1300. Κατά τη διάρκεια των 600 ετών της οθωμανικής περιόδου, οι Οθωμανοί Τούρκοι, που εκπροσώπησαν και το Ισλαμικό Χαλιφάτο, ξεκίνησαν τακτικά πολέμους τζιχάντ, εισβάλοντας και καταλαμβάνοντας εδάφη σε πέντε ηπείρους.

Οι νεο-οθωμανιστές στην Τουρκία εξακολουθούν να αγκαλιάζουν με υπερηφάνεια την έννοια του τζιχάντ (ισλαμικός ιερός πόλεμος) ενάντια στους «άπιστους». Ο επικεφαλής της κρατικής χρηματοδότησης της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων, ο Diyanet, περιέγραψε ανοιχτά την πρόσφατη στρατιωτική εισβολή της Τουρκίας στο Αφρίν ως «τζιχάντ».
Τον 11ο αιώνα, οι Τούρκοι τζιχαντιστές από την Κεντρική Ασία εισέβαλαν και κατέκτησαν την ελληνόφωνη χριστιανική βυζαντινή αυτοκρατορία ανοίγοντας το δρόμο για την τουρκοποίηση και τον εξισλαμισμό της περιοχής. Η ονομασία αυτή έχει νόημα όταν θεωρούμε ότι οι μουσουλμάνοι Τούρκοι οφείλουν τη δημογραφική τους πλειοψηφία στη Μικρά Ασία σε αιώνες τουρκικών μουσουλμανικών διωγμών και διακρίσεων εις βάρος των χριστιανών, των Γιεζίντι και των εβραίων κατοίκων της περιοχής.

Τον 11ο αιώνα, οι Τούρκοι τζιχαντιστές από την Κεντρική Ασία εισέβαλαν και κατέκτησαν την ελληνόφωνη χριστιανική βυζαντινή αυτοκρατορία ανοίγοντας το δρόμο για την τουρκοποίηση και τον εξισλαμισμό της περιοχής με τη μέθοδο των δολοφονιών, των απαγωγών, των βιασμών και τον βίαιο προσηλυτισμό.

Ποτέ δεν αποδόθηκαν στους Τούρκους κατηγορίες για τις εγκληματικές ενέργειες και την επιθετικότητά τους και έτσι εξακολουθούν να απειλούν την ασφάλεια και την ακεραιότητα των γειτόνων τους. Η μεγαλύτερη τουρκική επίθεση κατά των χριστιανών του 20ου αιώνα πραγματοποιήθηκε στη γενοκτονία των Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων (Συριακοί/Χαλδαίοι) στην Οθωμανική Τουρκία το 1914-1923.

Αυτό δεν εμπόδισε την Τουρκία, η οποία συνεχίζει να αρνείται τη γενοκτονία, να γίνει μέλος του ΝΑΤΟ το 1952. Η ένταξη της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ τρία χρόνια πριν δεν την εμπόδισε επίσης από να διαπράξει ένα άγριο ανθελληνικό πογκρόμ στην Κωνσταντινούπολη και να τους εκδιώξει βίαια από την Τουρκία το 1964.

Αυτό συμβαίνει επειδή ποτέ δεν αποδόθηκαν στους Τούρκους κατηγορίες για τις εγκληματικές ενέργειες και την επιθετικότητά τους και έτσι εξακολουθούν να απειλούν την ασφάλεια και την ακεραιότητα των γειτόνων τους.

Είναι καιρός να ξυπνήσει η Δύση και να “βάλει στη θέση” της την Άγκυρα.

Η Uzay Bulut είναι δημοσιογράφος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Τουρκία. Αυτή τη στιγμή ζει και εργάζεται στη Washington.

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ