"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΠΡΟΣ " ΑΝΩΝΥΜΟ.."



Καλέ μου φίλε, καίτοι ΔΕΝ υπογράφεις το μήνυμά σου, εγώ σε σέβομαι -ξέρω ποιος είσαι- και σου απαντώ:

1)ΔΕΝ σκεπτόμαστε ΟΛΟΙ με τον ίδιο τρόπο. Κάποιοι σκέπτονται «διαφορετικά». Δύσκολο να το καταλάβουμε πολλοί σε αυτό το τόπο αλλά έτσι είναι.

2)Θα ήθελα να ξαναδιαβάσεις ό,τι έχω γράψει. Και βέβαια έχει καλά το θέμα της Αμυγδαλέζας με τα Πανεπιστήμια. Και τα καλά είναι πολλές φορές η παγίδα. Το τυράκι της φάκας για να τσιμπήσει ο «λαουτζίκος».  Ως παληοσειρά, το κατέχω το θέμα δυστυχώς πολύ καλά.

 Όμως επειδή ξέρω πολύ περισσότερα από σένα τα τελευταία 12 χρόνια ΚΑΙ για την Αμυγδαλέζα (πίστεψέ με ΔΕΝ θέλεις να τα μάθεις) , θα σου ζητήσω να επικεντρώσεις στο ότι ζητείται Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ σε ό,τι αφορά ένα κομμάτι Αχαρναϊκής Γης 2600 στρεμμάτων!! 
ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ζητάμε και την άδεια του Λαού των Αχαρνών, όχι την άνευ συζητήσεως  απόρριψη. Δεν είμαστε ούτε αφελείς, ούτε «πονηρούληδες» ούτε κερδοσκόποι. Ενώ κάποιοι εκεί μέσα, βεβαίως και είναι!

3)Μας τρομάζει το ΠΟΙΟΙ διαχειρίζονται ένα τέτοιο θέμα –έχουν ήδη δώσει ανεπιτυχείς εξετάσεις-  χωρίς  ένα ειδικά γι αυτό οργανωμένο δημοτικό συμβούλιο με την παρουσία των εκπροσώπων των φορέων της πόλης ώστε να εκφράσουν και εκείνοι τις απόψεις τους, να δούμε τα υπέρ και τα κατά, να δούμε ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ αυτό το πράγμα, ποιοι συμμετέχουν, με ΠΟΙΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΩΦΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΖΗΜΙΑ (γιατί σε αυτά οι ζημίες είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΕΣ)  και τόσα άλλα για ένα θέμα κεφαλαιώδους σημασίας.
Ελπίζω να σου απάντησα.

Σε ό,τι αφορά το θέμα που θίγεις «πονηρούλικα» να είσαι βέβαιος ότι την ημέρα που θα το φέρω στην επιφάνεια για να το μάθει ο κόσμος–γιατί ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΩ- πολλοί θα χάσουν τα παντελόνια τους και θα μετανοιώσουν την μέρα και την ώρα που με αδίκησαν. Μπορεί να δουλεύω για την πόλη που αγαπώ και κανείς δεν μπορεί να μου το αμφισβητήσει –δεν νοιώθω δηλαδή ότι… δίνω εξετάσεις σε κανέναν απολύτως  μετά τόσα χρόνια, θα ήταν αστείο –όμως .. «θα πάρω ένα κομματάκι από το λαρύγγι» όσων αδίκησαν με οποιοδήποτε τρόπο το σπίτι μου, την οικογένειά μου,  την δουλειά μου  και εμένα και θα το μάθει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ με τέτοιο τρόπο που θα κλάψουν πολλοί, γοερά, για ΠΟΛΛΑ. Τόσα, που δεν βάζει ο νούς σου. Να είσαι βέβαιος…
Αυτό, η ΤΙΜΩΡΙΑ δηλαδή… είναι για μένα ΧΡΕΟΣ ΤΙΜΗΣ! Απλά, έχω Ιώβειο υπομονή, περιμένω την κατάλληλη χρονική συγκυρία για να πετύχω το πιο ΔΙΚΑΙΟ  αποτέλεσμα. Τόσο απλά…

Βάλε την υπογραφή σου την άλλη φορά. Θα σε εκτιμήσω περισσότερο.
Με αγάπη
Μαρία

ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ... υπάρχουν αυτιά να ακούσουν; Λέμε τώρα...



Κλαμπατσίμπανα στην Πάρνηθα
από Κόκκινο Ελάφι 1:13, Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012
Διοργανώνουν συναυλία με μπύρες και σουβλάκια στην Καρδιά Του Εθνικού Δρυμού Της Πάρνηθας.
Για το Σάββατο 30 Ιουνίου 2012, οι διαχειριστές του δήθεν ''Καταφυγίου'', και στην πραγματικότητα ξενοδοχείου ''Φλαμπούρι'' στην καρδιά του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας, διοργανώνουν συναυλία με μπύρες και σουβλάκια για να κονομίσουνε, θεωρώντας ότι το υπόλοιπο βουνό είναι η αυλή της επιχείρησής τους, καλώντας τον κόσμο να επιδράμει στο βουνό τη νύχτα, να το τιγκάρει με αμάξια και να το ρυπάνει με τζατζικίλα και φόρτσα μουσική. 5 Χρόνια μετά από την πιό καταστροφική φωτιά στην Πάρνηθα, εν μέσω κτισίματος ανεμογεννητριών, αυθαίρετης υλοτομίας και μπάρμπεκιου από τους επιδρομείς των αργιών, έχουμε και τις συναυλίες με όλα τα παρελκόμενά τους που αποτελούν μεγάλη απειλή για την πανίδα του βουνού. Να αποτρέψουμε την πραγματοποίηση αυτής της ''φυσιολατρικής μουσικής βραδιάς'' που επιχειρεί ακόμη μία φορά να μετατρέψει το βουνό και τα δάση της Πάρνηθας σε κέντρο μαζικών αθλητικών διοργανώσεων από μαγαζάτορες της Αθήνας και χώρο ικανοποίησης των όποιων θεαματικών βίτσιων.

Έξω από το βουνό οι επιτήδιοι.

Ένα δίποδο ζώο της Πάνηθας

Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες 


συζήτηση πάνω σε αυτό το αρθρο
1409725
Παρεμπιπτόντως η φιέστα στο Φλαμπούρι -με τιμή συμμετοχής 15 ευρώ-
από Λευτεριά στην Πάρνηθα 2:17, Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012
γίνεται την ίδια ακριβώς μέρα, 30 Ιούνη 20122, που γίνεται για μια ακόμη χρονιά το οδοιπορικό αντίστασης στην Πάρνηθα και συγκεκριμενα στο παλιό ξενοδοχείο του Ξενία. Αυτό το οδοιπορικό είναι ίσως η μοναδική εκδήλωση αντίστασης σε όσα συμβαίνουν στην Πάρνηθα γιαυτό και ενοχλεί πάντα όσους θίγονται και καταγγελονται για το ρόλο που παίζουν πάνω στο πολύπαθο βουνό.

1409771
Να μην τους αφήσουμε
από Μαυροκόκκινο Ελάφι 12:21, Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012
Βαρεθήκανε το Γκάζι και θέλουνε να κάνουνε ίδιο σκηνικό στην Πάρνηθα. Θα ήταν καλό να κάνουμε μία παρέμβαση σχετικά μ 'αυτό το τσίρκο όσο θα είμαστε επάνω στο βουνό, για να τους κόψουμε λίγο τον αέρα. Προσωρινά τελειώσαμε με τους καζινόβιους και τώρα θα έχουμε τους σουβλακομουσικάντηδες. Αν δεν υπήρχε ο κίνδυνος πυρκαϊάς (που αυξάνεται και με την παρουσία αυτών των θεατών) κάτι που απαιτεί την εύκολη επέμβαση των εθελοντών και της Πυροσβεστικής, θα πρότεινα να βάλουμε πέτρες στο δρόμο για να τους εμποδίσουμε.

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1409711

ΣΗΜΕΙΩΣΗ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ": θα μπορούσε να έχει τίτλο παιδιά: "Ενα απο τα μαγαζάκια των Αχαρνών"

Η "ΕΥΞΕΙΝΗ ΠΟΛΗ"=ΝΙΚΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ (πρώην ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ) ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΓΔΑΛΕΖΑ

...δηλαδή για την διάθεση 2600 στρεμμάτων που ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
Διαβάστε τις αποφάσεις  "ΕΥΞΕΙΝΗΣ ΠΟΛΗΣ=ΝΙΚΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ=π. ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ" για το μεγαλύτερο φιλέτο της Αχαρναϊκής Γης -την Αμυγδαλέζα, τον τρόπο που "σερβίρεται" στους δημότες με δημοσίευμα στο www.aftodioikisi.gr και μάθετε σε λίγο για το ποιοί κινούν τα νήματα αυτής της Ιστορίας. Η "ΕΥΞΕΙΝΗ ΠΟΛΗ=ΝΙΚΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ=ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ" μόλις άνοιξε πόλεμο ...

28/06/2012 17:30

ΑΜΥΓΔΑΛΕΖΑ: CAMPUS ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙ... ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Με τη δημιουργία Πανεπιστημιούπολης, και μάλιστα ξένων πανεπιστημίων στην Αμυγδαλέζα, απαντά ο Δήμος Αχαρνών στην προεκλογική απόφαση του πρώην υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδη να εγκαταστήσει στη συγκεκριμένη περιοχή τοπρώτο «στρατόπεδο» λαθρομεταναστών στη χώρα.
Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο που έχει αρχίσει να εκπονεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Δήμος Αχαρνών προκειμένου να τονώσει τόσο την οικονομική όσο και την πολιτιστική ζωή στην περιφέρειά του: περιλαμβάνει τη δημιουργία Πανεπιστημιούπολης, βόρεια και ως προέκταση των Αστυνομικών Σχολών στην Αμυγδαλέζα, με την αρωγή δύο ξένων κυβερνήσεων: της Ιορδανίας και της Κύπρου. Η κυβέρνηση της Ιορδανίας, μάλιστα, έχει κάνει την πρόταση για ίδρυση πανεπιστημίου-έδρας Σπουδών Βορειανατολικής Μεσογείου, και για το λόγο αυτό έχει ήδη δεσμεύσει στον προϋπολογισμό  της για το τρέχον έτος 12 εκατ. ευρώ. Από το Πανεπιστήμιο Κύπρου έχει ζητηθεί η δημιουργία παραρτήματός του στο δήμο.
Ο δε δήμος Αχαρνών, μετά την απόφαση Χρυσοχοΐδη, όχι μόνο δεν πτοήθηκε, αλλά συνεχίζει με ακόμη μεγαλύτερη ένταση τις επαφές του για την πραγματοποίηση του σχεδίου. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη στείλει σχετικό έγγραφο για συνάντηση επί των διαδικαστικών και την υλοποίηση του προγράμματός του στην Πρεσβεία της Ιορδανίας στη χώρα μας, και αναμένονται να υπάρξουν συναντήσεις για το θέμα.
Το πανεπιστήμιο της Ιορδανίας
Στα θετικά του σχεδίου με την Ιορδανία, μέσω της οποίας θα υπάρξει, για παράδειγμα, Έδρα Ελληνοαραβικών Σπουδών (δεν έχει αποφασιστεί ακόμη), είναι πως υπάρχει μεγάλη μερίδα χριστιανών ορθοδόξων στη χώρα, ότι το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων υπάγεται στη χώρα αυτή, αλλά και πως στην Ιορδανία υπηρετεί ως επίσκοπος στη βόρεια χώρα ο αχαρνεύς επίσκοπος Ησύχιος, ο οποίος και θα μετέχει στην κοινή επιτροπή που θα δημιουργηθεί για το πανεπιστήμιο.
Το πανεπιστήμιο της Κύπρου
Με το Πανεπιστήμιο Κύπρου έχει έρθει σε επαφή με τον καθηγητή της, κ. Μπετενιώτη, ο ίδιος ο δήμαρχος Αχαρνών Σωτήρης Ντούρος, ζητώντας του να σκεφθεί το πανεπιστημιακό ίδρυμα τη δημιουργία παραρτήματός του στο δήμο, εκεί όπου σκοπεύει να δημιουργήσει την Πανεπιστημιούπολη.
Η Πανεπιστημιούπολη Αχαρνών
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του δήμου και των όσων λέει ο γενικός γραμματέας του δήμου στην aftodioikisi.gr, βασικός σχεδιασμός του Δήμου Αχαρνών είναι να δημιουργηθεί μια Πανεπιστημιούπολη στην Αμυγδαλέζα, με ενσωματωμένα αυτά τα δύο πανεπιστήμια, και τις όποιες έδρες δημιουργηθούν (πέραν μιας πολυτεχνικής Σχολής, οικονομικής Σχολής κτλ.). Το, δε, διοικητικό συμβούλιο θα είναι μεικτό: θα μετέχουν εκπρόσωποι του δήμου καθώς και εκπρόσωποι των χωρών από τα πανεπιστήμια που θα δημιουργηθούν.
Μάλιστα, εκεί όπου επιτρέπεται, σε δασικό κτήμα, σχεδιάζεται ως «αντισταθμιστικά» η δημιουργία πάρκου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το οποίο θα μπορούν να επισκέπτονται τα σχολεία της Αττικής, αλλά και όλης της Ελλάδας. Εκεί θα μπορεί να αναπτυχθεί και η χλωρίδα και η πανίδα της Πάρνηθας, που είναι άγνωστη στους περισσότερους. Πέραν των πανεπιστημίων και του κέντρου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, προβλέπεται η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων για τον πολιτισμό, όπως θέατρο, κινηματογράφος κτλ.
Αξίζει, δε, να υπογραμμιστεί ότι στο σημείο όπου σχεδιάζεται να κατασκευαστεί η Πανεπιστημιούπολη, στο κτήμα Αμυγδαλέζα, η πρόσβαση των φοιτητών θα είναι άμεση και γρήγορη, καθώς η απόστασή του από τη λεωφόρο Κύμης είναι μόλις 500 μέτρα.
Κρημνιωτάκης: Ευκαιρία για ανάπτυξη και πολιτισμό
«Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για ανάπτυξη του τόπου μας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής», τονίζει μιλώντας στην aftodioikisi.gr ο γενικός γραμματέας του Δήμου Αχαρνών Γιάννης Κρημνιωτάκης, ο οποίος και έχει το «γενικό πρόσταγμα» για τις όλες επαφές.
«Είναι μια καλή ευκαιρία», επαναλαμβάνει, «με το δεδομένο πως γίνονται αιματηρές αναταραχές στη Μέση Ανατολή, και οι φοιτητές της Ιορδανίας ετοιμάζονται να πάνε προς Αγγλία. Γιατί να μην έχουμε εμείς μια έδρα, ώστε να τους υποδεχθούμε. Γιατί να μην ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Ιταλίας, η οποία έχτισε ένα ολόκληρο πανεπιστήμιο έξω από τη Ρώμη για τους φοιτητές της βόρειας Αφρικής;»
Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα, η Πανεπιστημιούπολη θα μπορεί να έχει μέχρι και 4.000 φοιτητές, πράγμα που αμέσως αμέσως σημαίνει κίνηση στην οικονομική ζωή της πόλης και φυσικά νέες θέσεις εργασίας."

ΠΟΛΙΤΙΚΗ: Οποιοδήποτε σχέδιο της τοπικής αυτοδιοίκησης, όσο καλό και αν φαίνεται, ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ, με την χρήση αδιάβλητης ΚΑΛΠΗΣ!

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ....ΚΑΤΑΛΑΒΕ!!!

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ