"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

"ΧΑΡΑΤΣΙ" ΤΗΣ ΔΕΗ...

Συζητείται κατάργησή του και αντικατάσταση με άλλον τρόπο φορολόγησης περιουσίας...

Πουλάμε τις μαρίνες σε Τούρκους Επιχειρηματίες...


Σε Κέρκυρα, Λευκάδα και , Πελοπόννησο Τούρκοι επιχειρηματίες αγοράζουν τις μαρίνες. Και εμείς; ΠΟΥΛΑΜΕ!!

ANTΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Αθήνα, 21 Ιουνίου 2012

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σήμερα είναι μια νέα μέρα για τον τόπο.
Η χώρα αποκτά μετά από πολύ καιρό «κανονική» κυβέρνηση.
Αλλά είναι και η αρχή μιας νέας εποχής για το πολιτικό σύστημα.
Γιατί συγκροτείται, για πρώτη φορά, κανονική κυβέρνηση με διακομματική σύνθεση. Παλαιότερα αυτό συνέβη σπάνια, μόνο σε εξαιρετικές περιστάσεις, μόνο για «ειδικό σκοπό» και μόνο για περιορισμένο χρόνο.
Τώρα συγκροτείται κυβέρνηση με πλήρεις αρμοδιότητες και χρονικό ορίζοντα όπως προβλέπει το Σύνταγμα.
Είναι ένα μεγάλο βήμα, που προϋποθέτει τολμηρές συναινέσεις μεταξύ των κομμάτων. Αυτές τις συναινέσεις αποτολμήσαμε και πετύχαμε...
Για να σώσουμε τη χώρα διασφαλίζοντας την ευρωπαϊκή της πορεία, για να αλλάξουμε όλα όσα πρέπει να αλλάξουν και να επιτύχουμε τους στόχους μας ώστε ο τόπος να βγει από την κρίση.
Γιατί μην κάνετε λάθος, αυτός είναι ο στόχος μας: Να βγάλουμε τη χώρα από την κρίση! Και να πιάσουν τόπο οι θυσίες του ελληνικού λαού.
Και πώς θα το επιτύχουμε αυτό; Λέγοντας στο λαό την αλήθεια. Αυτό περιμένει από μας. Κι αυτό του οφείλουμε…

Η κυβέρνησή μας δεν είναι στον αέρα. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο συζητήσαμε και πετύχαμε ευρύτατη συν-αντίληψη διακυβέρνησης.
Η απαραίτητη προγραμματική συναίνεση ήδη έχει επιτευχθεί σε πάρα πολλά σημαντικά σημεία. Θα δοθεί πολύ σύντομα στη δημοσιότητα και θεωρώ ότι είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα.
Άλλωστε αυτή ήταν και η εντολή του ελληνικού λαού στις πρόσφατες εκλογές.
Ε λοιπόν, στην εντολή αυτή τα κόμματα που συνεργάστηκαν ανταποκρίθηκαν πλήρως.
Έδειξαν την ευθύνη τους απέναντι στο λαό, αλλά και απέναντι στις δύσκολες ώρες που περνάει ο τόπος. Και η κυβέρνηση που συγκροτήσαμε είναι πρωτίστως κυβέρνηση ευθύνης.
Συνεργαστήκαμε, όμως, για να κάνουμε τις μεγάλες τομές! Όχι για να μείνουμε στα ίδια.
Κι αυτές τις αλλαγές πρέπει να τις σηματοδοτήσουμε από σήμερα.
Έχω, λοιπόν, να σας ανακοινώσω δύο πράγματα:
·        Πρώτον, ότι ο μισθός των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου θα μειωθεί κατά 30% από την πρώτη στιγμή.
·        Και δεύτερον, ότι θα δώσω εντολή στον Υπουργό Εσωτερικών να περιοριστεί η χρήση των κρατικών αυτοκινήτων από την κυβέρνηση και τα μέλη της δημόσιας διοίκησης στον ελάχιστο απαραίτητο αριθμό.  
Πάντα πίστευα –και τώρα το πιστεύω περισσότερο από κάθε φορά– ότι ο καλύτερος τρόπος για να κυβερνήσει κανείς είναι το να δίνει πρώτος το παράδειγμα. Με αλήθειες και με σεμνότητα. Βεβαίως όχι κάθε μέρα στα κανάλια, όταν δεν υπάρχει λόγος.
Ξέρω ότι όλοι σας, όλοι μας, έχουμε τις καλύτερες προθέσεις. Αλλά δεν με ενδιαφέρουν οι καλύτερες προθέσεις. Με νοιάζουν τα έργα και το αποτέλεσμα. Η πιο κρίσιμη λέξη γι’ αυτή την κυβέρνηση πρέπει να είναι η λέξη αποτελεσματικότητα.
Θα έλθω στα υπουργεία όλων σας και θα φτιάξουμε ένα χρονο-στοχοδιάγραμμα. Πότε θα τελειώνει τι.
Και θα υπάρχει συνέχεια, παρακολούθηση και έλεγχος: Τι απ’ όσα αποφασίσαμε έγινε στην ώρα του; Τι άργησε; Τι δεν έγινε και γιατί δεν έγινε;
Ξέρετε πολύ καλά ότι η κυβέρνηση αυτή δεν έχει περίοδο χάριτος. Πρέπει να δείξει έργο από την πρώτη στιγμή. Κι αυτό θα κάνουμε.
Να θυμάστε ότι αυτή η κυβέρνηση, παρά τη διακομματική της σύνθεση, είναι ενιαία. Δεν υπάρχουν κομματικά φέουδα, ούτε κομματικά στεγανά. Ένα είναι το «αφεντικό» μας: ο ελληνικός λαός! Κι ένας είναι ο στόχος μας: να τον υπηρετούμε!
Άλλοι «περιορισμοί», άλλοι «περισπασμοί», άλλες «σκοπιμότητες» κι άλλες σκέψεις δεν υπάρχουν και δεν χωράνε…
Ο ελληνικός λαός περιμένει από μας να κυβερνήσουμε με ενότητα, με συν- αντίληψη και με αποτελεσματικότητα.
Κι εμείς περιμένουμε αντίστοιχη υπευθυνότητα να δείξουν και τα άλλα κόμματα, που δεν συμμετέχουν σ’ αυτή την κυβέρνηση. Δεν είναι ώρα για στείρα αντιπολίτευση, μέσα σ’ αυτή την κρίση που περνάει ο ελληνικός λαός.
Το λαϊκισμό τον πλήρωσε πολύ ακριβά αυτός ο τόπος. Δεν αντέχει να τον πληρώνει άλλο.          

Σήμερα όλα τα μάτια είναι στραμμένα πάνω μας. Εντός κι εκτός Ελλάδας.
Από μας περιμένουν πολλά. Για πρώτη φορά εδώ και καιρό δημιουργούμε ελπίδα.
Δεν πρέπει να προδώσουμε αυτές τις προσδοκίες που επενδύονται πάνω μας. Δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα. Έχουμε την υποχρέωση να δείξουμε σε όλους (και εντός, στο λαό που βασανίζεται από την κρίση, σ’ αυτή την ανεργία που έχει χτυπήσει το κάθε σπίτι, στην κάθε οικογένεια) πρέπει να δείξουμε και εντός και εκτός Ελλάδας ότι σήμερα κάτι ξεκίνησε να αλλάζει στη χώρα μας.
Κι έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε όλοι να μας συμπαρασταθούν και όλοι να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή.
Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να σωθεί η χώρα μας και να παραμείνει σε ευρωπαϊκή τροχιά. Σε αυτό τον αγώνα σίγουρα θα υπάρχουν πολλές δυσκολίες, αλλά περιμένω τη στήριξη όλων των δυνάμεων του έθνους και όλων των εταίρων μας.

Στο πολύ προσεχές διάστημα θα αποδείξουμε ότι αυτήν τη στήριξη και την δικαιούμαστε και την αξίζουμε.
Οφείλουμε να κάνουμε τη διαφορά από την αρχή...
Κι αυτό ακριβώς θα κάνουμε, κι αυτή είναι η πρώτη μας δέσμευση! Κι όπως θα μάθουν όλοι, εμείς τις δεσμεύσεις μας θα τις κρατάμε.
Και κάτι ακόμα: Η επικοινωνιακή διαχείριση, παρακαλώ, να συντονίζεται κεντρικά. Για να μην υπάρχουν παραφωνίες...
Θέλω να κλείσω αυτό το δημόσιο μέρος του πρώτου χαιρετισμού μου προς εσάς
–και είναι η πρώτη και τελευταία φορά που θα συμμετέχει η τηλεόραση σε Υπουργικό Συμβούλιο­– με έναν κανόνα επιτυχίας στην πολιτική, που τον άκουσα κάποτε και μου φάνηκε πολύ σοφός:
·        Να ξέρετε πως ό,τι κάνουμε, η ιστορία θα μας κρίνει αυστηρά.
·        Να ξέρετε, ακόμα, πως πριν μας κρίνει η ιστορία θα μας κρίνει ο λαός, ακόμα αυστηρότερα.
·        Αλλά το σημαντικό είναι εμείς οι ίδιοι να κρίνουμε τους εαυτούς μας ακόμα πιο αυστηρά. Μόνο έτσι θα επιτύχουμε: Όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε ο πιο αυστηρός κριτής του έργου μας, απ’ όλους τους άλλους!      

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ