"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΕΡΟΛΙΜΕΝΑ Ενημέρωση για αποτροπή εγκατάστασης ανεμογεννητριών στη Μάνη


Οι 32 σύλλογοι και φορείς της Μάνης που προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας την ακύρωση των δύο πρώτων αποφάσεων του ΥΠΕΚΑ για εγκατάσταση ανεμογεννητριών στη Μάνη, διοργανώνουν, τη Δευτέρα 25 Ιουνίου στις 2 μ.μ., στην αίθουσα του 3ου ορόφου της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20), συνέντευξη Τύπου στην οποία καλούν τους συντάκτες του ΥΠΕΚΑ και του Πολιτιστικού Ρεπορτάζ
.
Αντικείμενο της συνάντησης είναι η ενημέρωση για την πορεία του θέματος, για τον συντονισμό των ενεργειών μας για την αποτροπή της καταστροφής της Μάνης, που θα σημάνει η εγκατάσταση 250 ανεμογεννητριών στην περιοχή μας που έχει κηρυχθεί ως Ζώνη Ειδικής Προστασίας (ΖΕΠ) «NATURA. Ηδη 32 φορείς της Μάνης και πάνω από 1.150 ιδιώτες προσέφυγαν στο ΣτΕ, κατά των δύο πρόσφατων αποφάσεων του ΥΠΕΚΑ (α.π.197130/26.3.2012 και α.π.197266/30.3.2012) για την εγκατάσταση ανεμογεννητριών στη Μάνη.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ 32 ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΣΤΟ ΣτΕ 
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΕΡΟΛΙΜΕΝΙΩΤΩΝ «Η ΑΡΜΕΝΟΠΕΤΡΑ»

Επικοινωνία: Τηλ. 6937243614 - 210.4412711, Fax:210.8256137, Εmail: armenopetra@gmail.com www.facebook.com/GEROLIMENAS




Η εγκατάσταση 250 ανεμογεννητριών γιγαντιαίων διαστάσεων, ύψους 120 μέτρων, με πτερύγια διαμέτρου 70 μέτρων οι οποίες θα τοποθετηθούν σε όλο το μήκος της χερσονήσου της Μάνης και θα συνοδεύονται από εκβραχισμούς, χαντάκια βάθους ενός μέτρου, πυλώνες και δρόμους που θ' ανοιχτούν και θα διαπλατυνθούν για την εγκατάσταση των εργοταξίων στις κορυφογραμμές, όχι απλά θα αλλοιώσει, αλλά θα καταστρέψει ανεπανόρθωτα το απαράμιλλο φυσικό και πολιτιστικό κάλλος της ιδιαίτερης μας πατρίδας.

Η Μάνη, λόγω του ενιαίου φυσικού περιβάλλοντος και τοπίου της είναι ένα ανοιχτό μουσείο, με 96 παραδοσιακούς οικισμούς από τους 118 της Πελοποννήσου, ενώ η καταστροφή του οικοσυστήματος της θα εκμηδενίσει τη βιοποικιλότητα της η οποία αποτελεί τη μοναδική προίκα ανάπτυξή της και θα απωλέσει το χαρακτηρισμό ως Ζώνη Ειδικής Προστασίας «NATURA» της ΕΕ. Υπογραμμίζεται ότι ο εν λόγω χαρακτηρισμός δόθηκε υποχρεωτικά από το ΥΠΕΚΑ στη Μάνη κατόπιν της καταδικαστικής Απόφασης C 334-04/25.10.2007 του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Η Μουσική ως “Το Ελιξήριο της ζωής” και φέτος στον Αγ. Δημήτριο! Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής


                                                                            Αγ. Δημήτριος, 18-06-2012


 Η Μουσική ως “Το Ελιξήριο της ζωής” και φέτος στον Αγ. Δημήτριο!
Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής

«Χωρίς τη μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος»- Φρ. Νίτσε

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο Άγιος Δημήτριος συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής, με πνεύμα αισιοδοξίας και καλή διάθεση! Την Πέμπτη, 21 Ιουνίου, κερνάμε τους Δημότες μας το «Ελιξήριο της Ζωής», το μαγικό συστατικό που μας ταξιδεύει στα πιο ονειρικά ταξίδια, τη μουσική.

Για μια ολόκληρη μέρα, ο Άγιος Δημήτριος θα πλημμυρίσει από μουσική!  Στο πλαίσιο αυτής της ευρωπαϊκής γιορτής, απίθανα σημεία, πλατείες, πεζόδρομοι, σταθμοί μετρό, ακόμα και δρόμοι των πόλεων όλης της Ευρώπης θα φιλοξενήσουν καλλιτέχνες, μουσικούς και συγκροτήματα, επαγγελματίες και ερασιτέχνες, οι οποίοι ενώνουν μουσικές δυνάμεις προς ένα και μοναδικό σκοπό:
Να γιορτάσουν και να εξαπλώσουν τη μαγεία της Μουσικής!
Έτσι και φέτος, η πόλη μας την Πέμπτη 21 Ιουνίου, σε 2 διαφορετικά σημεία και με 5 μουσικά σχήματα θα γιορτάσει την Ημέρα Μουσικής!
Πιο συγκεκριμένα:

Εσωτερικά του Μετρό σταθμός Αγ. Δημήτριος
 Μουσικές μελωδίες από το Κιθαριστικό σύνολο του Δημοτικού Ωδείου Αγ. Δημητρίου.
Από τις 14:30 και μετά τέσσερις κιθάρες από το Ωδείο του Δήμου, θα γεμίσουν με υπέροχες μελωδίες το εσωτερικό του σταθμού του μετρό Αγ. Δημήτριος, ξαφνιάζοντας ευχάριστα όλους όσοι θα έχουν τη τύχη  να βρίσκονται ή να περνάνε από εκεί. 

Πλατεία του σταθμού μετρό Δάφνη (έξοδος Άγ. Δημήτριος)
Από το απόγευμα της Πέμπτης στις 19:00, μέχρι το βράδυ, η πλατεία στο μετρό της Δάφνης θα πλημμυρίσει με ήχους ροκ και εναλλακτικές μελωδίες από τα συγκροτήματα και τους καλλιτέχνες: 
Celuta Red
After Save
Γιάννη Σταθόπουλο & Δημήτρη Λάμπο μαζί με τους Dark lights

Με μεγάλη χαρά προσκαλούμε λοιπόν και φέτος όλους να γιορτάσουν τη Μουσική στην πόλη του Άγ. Δημητρίου, για μια μέρα γεμάτη με το “Ελιξήριο της ζωής”. Γιατί πραγματικά, χωρίς τη μουσική, η ζωή είναι λάθος...
Διοργάνωση:

ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Χορηγός Επικοινωνίας Δήμου Αγ. Δημητρίου:
 Χορηγός Δήμου Αγ. Δημητρίου:


Μερικά λόγια για την Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής
Από τις 19 έως τις 21 Ιουνίου, για 13η συνεχόμενη χρονιά θα πραγματοποιηθεί η Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής, σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, ταυτόχρονα με εκατοντάδες πόλεις σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Σε πολλά σημεία σε όλη την Ευρώπη ερασιτέχνες και επαγγελματίες μουσικοί θα ενώσουν τις δυνάμεις τους προκειμένου το κοινό να μπορεί να απολαύσει όλα τα είδη της μουσικής σε μαγευτικές συναυλίες και μοναδικά events.
Σκοπός του μουσικού αυτού θεσμού είναι η μελωδία και ο ρυθμός της μουσικής να πλημμυρίσει τις πόλεις ολόκληρης της Ευρώπης,  συνεπαίρνοντας τον κόσμο με αφορμή την Ημέρα της Μουσικής στις 21 Ιουνίου.


EΞΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ..

..απο τα χθεσινοβραδινά έκτροπα με τους ΡΟΜΑ.
Αυτό... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!!

υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας, που αφορά στη διασύνδεση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Στρατολογικής Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΟΠΛΗΣΥΣ)


Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας προχώρησαν σήμερα στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας, που αφορά στη διασύνδεση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Στρατολογικής Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΟΠΛΗΣΥΣ) του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας με την Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης «ΕΡΜΗΣ», στα πλαίσια υλοποίησης του έργου «Βελτιστοποίηση Στρατολογικών Υπηρεσιών προς τους πολίτες και τους λοιπούς Δημόσιους Φορείς» της «Ψηφιακής Σύγκλισης».
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας οι υπηρεσίες των δυο Υπουργείων θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στρατολογίας προς τους πολίτες, μέσω της Εθνικής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης «ΕΡΜΗΣ».
Προς το παρόν, περιορισμένος αριθμός υπηρεσιών της στρατολογίας παρέχεται μέσω αίτησης στη διαδικτυακή πύλη της Στρατολογίας, με παραλαβή των πιστοποιητικών από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ