"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της. Το έτος 2023 δεν θα είναι πια εδώ αλλά εδώ(http://politikinewsaaa.blogspot.com) ως "Η Χρήσιμη Εφημερίδα!!. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΚΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ κ. Λ.ΡΑΚΙΝΤΖΗ 2006-2009..

Πατήστε το link  και λάβετέ την ολόκληρη. Διαβάζοντάς την, ενημερώνεστε υπεύθυνα και μαθαίνετε πως λειτουργεί η δημόσια διοίκηση:

 Έκθεση πεπραγμένων 2006-2009  

ΛΟΥΚΑΣ ΚΑΤΣΕΛΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ..

ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ «REAL» ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ και ΜΑΙΡΗ ΠΟΛΛΑΛΗ
Μ. ΠΟΛΛΑΛΗ: Να καλημερίσουμε την πρώην Υπουργό Απασχόλησης, τη Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, την κα Λούκα Κατσέλη. Καλή σας ημέρα κα Κατσέλη. Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Καλημέρα σας. Μ. ΠΟΛΛΑΛΗ: Ψηφίστηκε τελικά το νομοσχέδιο, ιστορική στιγμή συναίνεσης. Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Είναι πραγματικά μια μεγάλη τομή, μια ιστορική στιγμή για πολλούς λόγους. Πρώτα απ’ όλα γιατί είναι η πρώτη φορά που πάνω από 250 Βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου δίνουν την ψήφο τους για ένα θέμα άκρως ευαίσθητο για την καινούργια οργάνωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας και για την αναβάθμιση της ποιότητάς της. Δεύτερον, αλλάζουν πολλά στην ανώτατη εκπαίδευση και τρίτον, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για όλους μας, για όλους τους πολίτες, για τη νέα γενιά, πραγματικά να φτιάξουμε μια ανώτατη εκπαίδευση η οποία να είναι εφάμιλλη των καλύτερων συστημάτων στο εξωτερικό. Και μπορούμε να το κάνουμε. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Υπάρχει ένα αγκάθι σε όλο αυτό το θέμα κα Κατσέλη..
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Υπάρχουν πολλά αγκάθια κ. Χαρδαβέλα. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Ας πάρουμε το ένα που με προβληματίζει εμένα, το θέμα του ασύλου. Βέβαια, έτσι όπως έχει καταντήσει το πράγμα, θα έλεγα ότι όλοι ζητάγαμε έναν τρόπο να μπορούν τα Πανεπιστήμια και τα ανώτατα ιδρύματα να γλιτώνουν απ’ όλους αυτούς τους μη φοιτητές, τους κακοποιούς, τους διάφορους περίεργους οι οποίοι έμπαιναν μέσα και τα έκαναν αυτό που λέμε, μπάχαλο. Νομίζετε ότι το νομοσχέδιο αυτό καλύπτει το πρόβλημα έτσι όπως το διατυπώνει;
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Όπως ξέρετε, 30 χρόνια είμαι στα έδρανα και έχω δει πολλά και στο ελληνικό Πανεπιστήμιο και στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή είχε γίνει ένας εκφυλισμός της έννοιας του ασύλου. Το άσυλο όταν θεσπίστηκε με τον πολύ ριζοσπαστικό νόμο του 1268 είχε έναν σκοπό: Να προασπίσει την ακαδημαϊκή ελευθερία. Όπως πολλά πράγματα στη χώρα μας, αυτός ο θεσμός εκφυλίστηκε. Και τελικά το μόνο που τα τελευταία χρόνια γινόταν, χρησιμοποιείτο ο θεσμός του ασύλου για να προάγει, δυστυχώς, πολλές φορές την ανομία, να καλύψει παραβατικές συμπεριφορές και υπήρχε πρόβλημα, ουσιαστικό πρόβλημα και ασφάλειας και για τους φοιτητές μας και για τα μέλη ΔΕΠ και για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου. Είμαι σίγουρη ότι μετά από χρόνια θα μπορέσουμε, αν θέλετε να εξισορροπήσουμε. Αλλά αυτή τη στιγμή η κατάσταση είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο που πραγματικά η διαιώνιση αυτής της κατάστασης δε μπορούσε να συνεχίσει.
Μ. ΠΟΛΛΑΛΗ: Κυρία Κατσέλη χτες, κατά τη διάρκεια της ομιλίας σας στη Βουλή εκφράσατε κάποιες ενστάσεις σχετικά με ορισμένες ρυθμίσεις του νόμου. Τελικά, με τις αλλαγές που συμφωνήθηκαν μεταξύ των δυο μεγάλων κομμάτων, τα αγκάθια αυτά, οι στρεβλώσεις, ήρθησαν;
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Κατέθεσα τρεις ουσιαστικές προτάσεις για βελτιώσεις και τροποποιήσεις. Η μία που αφορούσε τον τρόπο εκλογής του Πρυτάνεως, ήταν αν θέλετε η πρόταση στην οποία τελικά καταλήξαμε και η οποία έδωσε τη δυνατότητα για μια ευρύτερη συναίνεση μέσα στη Βουλή. Άρα η μία εκ των τριών ικανοποιήθηκε. Οι άλλες δύο παραμένουν και ελπίζω ότι θα είναι και αυτές αντικείμενο μεγαλύτερης συζήτησης και επεξεργασίας καθώς προχωράμε στην υλοποίηση του νόμου. Η μία, την οποία θεωρώ πολύ σημαντική, είχε να κάνει με τη συνέχιση της λειτουργίας του Τμήματος ως ακαδημαϊκής μονάδας μέσα στα Ιδρύματα και ενός χώρου πραγματικά διαλόγου, ζύμωσης και προετοιμασίας των προγραμμάτων σπουδών. Στο νόμο πια που ψηφίστηκε, το Τμήμα ουσιαστικά καταργείται και είναι η Σχολή που διοργανώνει προγράμματα σπουδών. Πιστεύω από την εμπειρία μου, κι αυτή ήταν η πρόταση, ότι ο επιστημονικός κλάδος, ή είναι οικονομική επιστήμη ή πολιτική επιστήμη ή οτιδήποτε, πρέπει να παραμείνει και να θεραπευθεί πράγματι σε επίπεδο Τμήματος. Αυτή ήταν η μία πρόταση. Η δεύτερη αφορούσε στην εκλογή του Κοσμήτορα. Εκεί πέρα η πρότασή μου ήταν ν’ ακολουθήσουμε την ίδια συμβιβαστική πρόταση που έγινε με τον Πρύτανη, δηλαδή το μεν Συμβούλιο μετά από ανοιχτή προκήρυξη των θέσεων να επιλέγει δύο ή τρεις κατάλληλους υποψηφίους, αλλά τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος να ψηφίζουν. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Να έρθουμε λιγάκι και στο θέμα της οικονομίας, διότι αυτό είναι που καίει τον κόσμο περισσότερο από το θέμα των Πανεπιστημίων. Είχατε αρκετές φορές παρουσιάσει μια διαφορετική θέση αποκλίνουσα από επιλογές…
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Παρουσιάζω τις θέσεις μου κ. Χαρδαβέλα όπως ξέρετε και πραγματικά σε όλη μου την πολιτική αυτή διαδρομή των δύο ετών, πολλές φορές έχω διατυπώσει τις σκέψεις και τις προτάσεις αυτές όσο μπορώ με μεγαλύτερη παρρησία. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Το είδαμε και το αντιληφθήκαμε. Το ερώτημά μου είναι το εξής: Με την εμπειρία που έχετε και στον οικονομικό τομέα που είναι τεράστια, νομίζετε, κατά το κοινώς λεγόμενο, ότι το πάπλωμα βγαίνει για τον Έλληνα πολίτη; Δηλαδή μπορούν να εφαρμοστούν όλα αυτά τα μέτρα και να φτάσουμε επιτέλους το 2014 όπως προβλέπει ο κ. Βενιζέλος, σε μια νέα εποχή για την Ελλάδα;
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να βγούμε από αυτή την κρίση. Δεν έχουμε περιθώρια, άρα είμαστε μέσα σε μια τρύπα και πρέπει να βγούμε από την τρύπα. Το θέμα είναι να δούμε αυτή τη στιγμή, με όλα τα προβλήματα που έχουμε, πώς ιεραρχούμε τις προτεραιότητες, τι κάνουμε και πώς βγαίνουμε. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Αλλαγές πρέπει να γίνουν σ’ αυτή την τρύπα που βρισκόμαστε; Αυτό είναι το κύριο ερώτημα. Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Αλλαγές συνέχεια πρέπει να γίνονται, διότι η οικονομία όπως πολλές φορές έχω πει, δεν είναι ένα πιστό σύστημα ή ένα εργαστήρι… Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Αλλαγές συμφωνιών εννοώ.
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Και αλλαγές συμφωνιών και όπως ξέρετε είχαμε μια συνεχή διαπραγμάτευση όσο ήμουν και στα δυο Υπουργεία με την τρόικα και αλλάζαμε πράγματα, παρακολουθείς τ’ αποτελέσματα, βλέπεις πού χωλαίνει, πού προχωράει, τι δεν προχωράει και γίνονται όλες οι αλλαγές που χρειάζονται. Ήδη ο Υπουργός Οικονομικών αυτή τη στιγμή, χτες είπε ότι θα κοιτάξει να δει, δεδομένης της βαθύτερης ύφεσης από αυτήν που εκτιμούσαμε ότι θα είχαμε, τι πρέπει ν’ αλλάξει μέσα στο πρόγραμμα το οποίο εφαρμόζουμε. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Για ν’ αλλάξεις κάποια πράγματα μέσα στο πρόγραμμα που πρέπει να εφαρμόσουμε, πρέπει να συμφωνήσουν και οι πιστωτές μας.
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Απολύτως. Από τη στιγμή που χρησιμοποιούμε αυτούς τους πόρους και έχουμε συγκεκριμένες δεσμεύσεις, οποιαδήποτε αλλαγή είναι απόρροια μιας διαπραγμάτευσης και μιας συμφωνίας και μιας ανοιχτής συζήτησης με βάση τ’ αποτελέσματα που έχουμε. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Το κρίσιμο λοιπόν ερώτημα και σ’ αυτό λίγοι πριν η κα Μπακογιάννη που την είχαμε φιλοξενούμενη είπε ότι «δεν είμαστε τόσο πολύ αξιόπιστοι διότι δεν έχουμε καταφέρει πολλά από αυτά που έχουμε υποσχεθεί για να πάμε έξω αυτή τη στιγμή και να ζητήσουμε κάποιες βελτιώσεις σ’ αυτό το πρόγραμμα». Εσείς πιστεύετε λοιπόν ότι μπορούμε τώρα, στην κατάσταση που είμαστε, να βγει έξω ο κ. Βενιζέλος και να πάει να τους πει «δεν αντέχουμε παιδιά, η ύφεση κοντεύει να φτάσει στο 7% ή το 6%, πόσο είναι, δε μπορούμε να πληρώσουμε, πρέπει να βρούμε κάποιον τρόπο να ελαφρύνουμε λιγάκι αυτά τα μέτρα». Εσείς πιστεύετε ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό;
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Δε συμφωνώ με την ανάλυση της κας Μπακογιάννη για τους εξής λόγους: Αυτή τη στιγμή δε νομίζω ότι υπάρχει καμία κυβέρνηση στον κόσμο θα έλεγα, που έχει προχωρήσει μέσα σε 1,5-2 χρόνια σε τόσο μεγάλες, ριζικές αλλαγές οι οποίες έχουν ενισχύσει την αξιοπιστία μας στο εξωτερικό και δεν την έχουν αποδυναμώσει. Τ’ αποτελέσματα αυτών των αλλαγών και αυτών των πολιτικών αν θέλετε, γιατί έχουμε μεγαλύτερη ύφεση π.χ. ή μεγαλύτερη ανεργία από αυτήν που προγραμματίζαμε ή γιατί δεν έχουμε μπορέσει να βγούμε στις αγορές, είναι κάτι που θέλει πολλή κουβέντα διότι δεν είναι μόνο αυτά που κάναμε, αλλά αυτά που κάνουν και οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι. Η χρηματοπιστωτική αστάθεια όπως ξέρουμε συνεχίζεται, υπάρχει έλλειψη ρευστότητας στην αγορά παρά τα δάνεια και αυτά δεν είναι απόρροια της πολιτικής της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά είναι απόρροια και ευρωπαϊκών πολιτικών και της λειτουργίας των αγορών. Άρα αυτή τη στιγμή υπάρχει αξιοπιστία, και οι εταίροι μας παρά τις διαφορετικές απόψεις που πολλές φορές έχουμε, που το βασικό πρόβλημα και το βασικό στοίχημα είναι η πυροδότηση της αναπτυξιακής διαδικασίας, άρα κατά τη γνώμη μου όλη μας η προσοχή πρέπει να μπει σε τρία πράγματα. Πρώτον, στο τι άλλο μπορούμε να κάνουμε και πρέπει να κάνουμε για να κινηθούν οι επενδύσεις, για να τονωθεί η οικονομική δραστηριότητα, δεύτερον, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε και πρέπει να κάνουμε για να διευρύνουμε τη φορολογική βάση, γιατί δε μπορούν να πληρώσουν άλλο μισθωτοί και συνταξιούχοι και τρίτον, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε και πρέπει να κάνουμε για να βελτιώσουμε, να προχωρήσουμε διοικητικά, ρυθμιστικά, κανονιστικά μέτρα που αποδεσμεύουν δυνητικές δυνάμεις μέσα στην ελληνική κοινωνία και λύνουν προβλήματα. Γιατί έχουμε τόσες γραφειοκρατικές δυσκαμψίες ακόμα, που πραγματικά ακόμα και πράγματα που μπορούμε να τα κάνουμε, δεν τα κάνουμε. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Σε όλα αυτά που είπατε, δεν άκουσα τι πρέπει και τι μπορούμε να κάνουμε για να πείσουμε και να ζητήσουμε από αυτούς που μας δίνουν τα χρήματα, ν’ αλλάξουν λίγο τα μέτρα που μας αναγκάζουν να πάρουμε. Μ. ΠΟΛΛΑΛΗ: Και να μπορώ να συμπληρώσω κάτι σ’ αυτό, εφ' όσον μας είπατε ότι δεν είναι ζήτημα αξιοπιστίας της ελληνικής κυβέρνησης, αν είναι τελικά ζήτημα πολιτικής ισχύος, αν έχουμε δύναμη σ’ επίπεδο διαπραγμάτευσης.
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Να ξεκινήσω από την τελευταία σας ερώτηση: Δεν είσαι σε ισχυρή διαπραγματευτική θέση σε σχέση με τους πιστωτές σου, αλλά είσαι σε πολύ καλύτερη θέση από αυτήν που ήσουν πριν δυο χρόνια, όταν έλεγες ότι ένας προϋπολογισμός θα ήταν 2,5% και ήταν 15,6% το έλλειμμα στον προϋπολογισμό. Άρα είναι όλα σχετικά. Βεβαίως όταν, όπως ξέρει οποιοσδήποτε Έλληνας οφειλέτης σε μια Τράπεζα, η δύναμη είναι ασύμμετρη και ο πιστωτής έχει πάντοτε πολύ μεγαλύτερη δύναμη. Στο ερώτημα του κ. Χαρδαβέλα, νομίζω ότι και οι ίδιοι οι εταίροι, κι αυτό ήταν αν θέλετε και συμπέρασμα που έβγαλα από τη δική μου την εμπειρία, καταλαβαίνουν ότι πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, κυρίως το πρόβλημα της μεγάλης ύφεσης και ανεργίας που πραγματικά αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, έχει να κάνει πολύ και από την έλλειψη έγκαιρων αποφάσεων σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δηλαδή το γεγονός ότι από τον περασμένο Φλεβάρη μέχρι τώρα δεν έχουν επιλυθεί βασικά ζητήματα στην ευρωζώνη και ο πανικός, η κακοφωνία συνεχίζεται, αυτό έχει κοστίσει ακριβά όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε πολλά άλλα κράτη. Επομένως είναι κι εκείνοι αν θέλετε εν μέρει συμμέτοχοι στην προσπάθεια αναζήτησης λύσεων. Μ. ΠΟΛΛΑΛΗ: Ένα τελευταίο σύντομο σχόλιό σας θα ήθελα σχετικά με το ενιαίο μισθολόγιο που φαίνεται ότι έχει κλειδώσει, που φαίνεται όμως ότι δεν είναι τόσο ενιαίο, γιατί γίνεται λόγος για μια συμφωνία του Υπουργείου Οικονομικών με την ελίτ των δημοσίων υπαλλήλων όπως εφοριακούς, τελωνειακούς και άλλους κλάδους σχετικά με το ότι σ’ εκείνους δεν κόβονται επιδόματα τελικά, αλλά στους νεοπροσλαμβανόμενους και σε άλλους υπαλλήλους, αφαιρούνται βασικά μισθολογικά δικαιώματα.
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Πριν τοποθετώ θα ήθελα να έχω τη συνολική εικόνα, που δεν την έχω αυτή τη στιγμή, είμαι σίγουρη ότι το Υπουργείο Οικονομικών θα κοιτάξει να υπάρχει δικαιοσύνη στο σχεδιασμό του ενιαίου μισθολογίου και πάνω απ’ όλα να υπάρχουν και μεταβατικές διατάξεις και πολλές φορές οι νεοπροσλαμβανόμενοι, τις περισσότερες φορές, μπορεί να έχουν διαφορετικούς όρους και προϋποθέσεις από τους δημοσίους υπαλλήλους μέχρι τώρα. Αλλά θα ήθελα να έχουμε τη συνολική εικόνα πριν τοποθετηθούμε. Κ. ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ: Κι ένα τελευταίο ερώτημα από την πλευρά μου: Τελικά σας καλύπτει η εφαρμοζόμενη οικονομική πολιτική αυτή τη στιγμή; Ή νομίζετε ότι θα έπρεπε να ήταν λίγο διαφορετική;
Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Θα ήθελα πολλά να ήταν διαφορετικά. Έχω παλέψει για μια αναπτυξιακή οικονομική πολιτική η οποία δίνει αν θέλετε περιθώρια για βελτίωση μισθών, βελτίωση συντάξεων, βρεθήκαμε όμως σ’ ένα τσουνάμι, χρηματοπιστωτικό τσουνάμι από το 2010, το οποίο μας ανάγκασε να κάνουμε πράγματα που πολλοί από μας δε θέλαμε ποτέ να κάνουμε στη ζωή μας. Αυτή τη στιγμή εγώ αισθάνομαι ότι το στοίχημα είναι να μπορέσουμε να σταθεροποιηθεί η κατάσταση και να βάλουμε λιθαράκι-λιθαράκι τις βάσεις για μια ουσιαστική αναδιάρθρωση της παραγωγής μας, βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας μας και κυρίως, δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για τα παιδιά μας. Και αυτό θα πάρει καιρό, αλλά αυτό που έγινε χτες με την παιδεία, οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις που γίνονται σε πολλούς χώρους και στην οικονομία, όπως ξέρετε πέρασε το θέμα της απλούστευσης των γραφειοκρατικών διαδικασιών ίδρυσης επιχειρήσεων, της βελτίωσης της επιχειρηματικότητας, της τόνωσης των επενδύσεων, είναι μεγάλες φωνές οι οποίες πιστεύω ότι σε ένα-δυο χρόνια θα δούμε τ’ αποτελέσματα τα οποία όλοι ελπίζουμε. Μ. ΠΟΛΛΑΛΗ: Κυρία Κατσέλη σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Λ. ΚΑΤΣΕΛΗ: Να είστε καλά, εγώ ευχαριστώ.

Σύσταση του «Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού - ΔΗΜΗΤΡΑ»


Την πρώτη απόφαση για συγχωνεύσεις Οργανισμών πήρε ομόφωνα χθές  το Υπουργικό Συμβούλιο εγκρίνοντας την εισήγηση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Σκανδαλίδη για τη σύσταση του «Ελληνικού  Γεωργικού Οργανισμού  - ΔΗΜΗΤΡΑ».

 Ως γνωστόν στο νέο Οργανισμό συγχωνεύονται οι τέσσερις εποπτευόμενοι Οργανισμοί : ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε, Ο.Γ.Ε.Ε.Κ.Α – «ΔΗΜΗΤΡΑ», Ο.Π.Ε.ΓΕ.Π – AGROCERT, ΕΛ.Ο.ΓΑ.Κ .

 Για την άμεση σύσταση του Οργανισμού, ο Υπουργός Κώστας Σκανδαλίδης, παρουσίασε σχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης, η οποία θα υπογράφεται και από τον Υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο.

 Σύμφωνα μ΄ αυτή, αμέσως μετά τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,  θα οριστεί προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο και θα μεταφερθεί  όλο το προσωπικό των συγχωνευόμενων φορέων στο νέο Οργανισμό.

 Παράλληλα, προωθείται σχετικό σχέδιο νόμου , το οποίο εγκρίθηκε σε πρώτη ανάγνωση από το Υπουργικό Συμβούλιο και το οποίο θα τεθεί σε δημόσια  διαβούλευση. Πρόκειται δε να ψηφιστεί το συντομότερο δυνατόν με σκοπό την ολοκληρωμένη υποστήριξη του αγροτικού κόσμου στους τομείς της εφαρμοσμένης έρευνας, της αγροτικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της διασφάλισης της ποιότητας των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων.

 Επίσης, κατά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου εγκρίθηκε σε δεύτερη ανάγνωση το σχέδιο νόμου «Διάθεση φυτοπροστατευτικών προϊόντων στην αγορά, ορθολογική χρήση των γεωργικών φαρμάκων και άλλες διατάξεις».

Σχέδιο Νόμου «για την απλούστευση των όρων και προϋποθέσεων για τις μεταφορές προϊόντων συνδεόμενων με τον τομέα της άμυνας εντός της Κοινότητας» και σχετική εισήγηση Υπουργού..


Το σχέδιο νόμου για την τροποποίηση διατάξεων του ν. 2168/1993 και ενσωμάτωση της Οδηγίας 2009/43/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 6ης Μαΐου 2009 «για την απλούστευση των όρων και προϋποθέσεων για τις μεταφορές προϊόντων συνδεόμενων με τον τομέα της άμυνας εντός της Κοινότητας» παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο σήμερα, Τετάρτη 24 Αυγούστου, ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
Με τις διατάξεις του εν λόγω  σχεδίου νόμου γίνεται ενσωμάτωση της Οδηγίας 2009/43/ΕΚ, που αναφέρεται στην απλούστευση και την ομοιόμορφη εφαρμογή κανόνων και διαδικασιών που διέπουν την ενδοκοινοτική μεταφορά προϊόντων συνδεόμενων με τον τομέα της άμυνας. Παράλληλα γίνονται ορισμένες τροποποιήσεις στο νόμο 2168 του 1993 για τη «Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις», προκειμένου οι διατάξεις του νόμου αυτού να εναρμονισθούν με τις διατάξεις της υπό ενσωμάτωση Οδηγίας.
Με την ενσωμάτωση της Οδηγίας εναρμονίζονται οι νομοθετικές, κανονιστικές και διοικητικές διατάξεις των κρατών μελών σχετικά με τα προϊόντα αυτά, οι οποίες παρουσιάζουν ανισότητες που προκαλούν εμπόδια στην κυκλοφορία τους και στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό. Έτσι διασφαλίζεται η ορθή λειτουργία της εσωτερικής αγοράς, η διαφύλαξη των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της ειρήνης, της ασφάλειας και της σταθερότητας, μέσω συστημάτων αυστηρού ελέγχου, αλλά και του περιορισμού των εξαγωγών και της διάδοσης προϊόντων συνδεόμενων με τον τομέα της άμυνας σε τρίτες χώρες, καθώς και σε άλλα κράτη μέλη.
Επισημαίνεται ότι το προτεινόμενο σχέδιο νόμου εισάγεται για ψήφιση στο κοινοβούλιο από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας λόγω αρμοδιότητας για τις εξαγωγές, και συνυπογράφεται από τους υπουργούς Οικονομικών, Εξωτερικών, Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη.
πατήστε τα link και λάβετε σχετικό υλικό:

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία -με παγκόσμια εμβέλεια- της έκδοσης «ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022», μια φιλόδοξη ΚΡΗΤΙΚΗ Πολιτιστική Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ