Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

AXAΡΝΕΣ: Ο Νέδας ποταμός πήρε στον βυθό του κάτοικο Αχαρνών..

..ετών 33 ο οποίος προσπάθησε να τον διαβεί. Τον ανέσυρε απο τον βυθό μονάδα της ΕΜΑΚ και πρόκειται να γίνει νεκροτομή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου