..πράγμα που αιτήθηκε η ιδιοκτήτρια εταιρεία στο Υπουργείο Πολιτισμού με σχετική αίτηση. Σ' αυτήν αναφέρεται οτι δεν προσελκύει ξένους τουρίστες, βλάπτει σοβαρά το περιβάλλον και τον Εθνικό Δρυμό, δεν λειτουργεί λόγω έλλειψης πελατών η ξενοδοχειακή μονάδα και τα κέρδη μειώνονται ραγδαία λόγω της κρίσης.
Έπεται συνέχεια..
Έπεται συνέχεια..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου