Σε αυτό το απίστευτα σαθρό κράτος, που όλα έχουν σαπίσει μέχρι την ρίζα, όποιος υπερασπίζεται το σπίτι του απο τους ληστές και δολοφόνους, ΜΠΑΙΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ!!
Και εσείς διαδηλώνετε για ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ!!!
Μ.Χ.Β
Και εσείς διαδηλώνετε για ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ!!!
Μ.Χ.Β
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου