Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

O ΒΑΘΥΣ ΛΑΚΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑτΕ"..

..και για την οποία κανείς δεν θα κάνει... διαδήλωση διαμαρτυρίας:
Η Κομισιόν ζητά τη πώληση της ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Τι σημαίνει αυτό;  ΟΤΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ "ΜΠΙΤ ΠΑΡΑ" ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!

..και εσείς διαδηλώνετε ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ!!!
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου