http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63667295
... υπάρχουν πολίτες που λένε «καλά τους έκανε» αναφερόμενοι στην επίθεση που δέχθηκαν οι δύο βουλευτίνες, δήλωσε το στέλεχος του ΣΥΡΙΖα, Ρένα Δούρου.
Σας βεβαιώνω πως είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ...
Μ.Χ.Β
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου