Τρίτη 6 Απριλίου 2010

ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ.. "ΕΠΙΤΟΠΟΥ"!!

ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ…

..που στηρίζετε με κάθε τρόπο τα εγκλήματα που γίνονται στις Αχαρνές από την δημαρχία Φωτιάδη (αλλά και από τους υπόλοιπους «σιωπούντες»)

..που κρύβετε ό,τι συμβαίνει βρίζοντας τον καθαρό Τοπικό Τύπο που δεν κρύβει αλήθειες..

..που παίζετε μικροπολιτικά ή κομματικά παιχνίδια στην πλάτη της πόλης..

..που αποδέχεστε σιωπηλά να μετατρέπεται μια πόλη 170000 κατοίκων σε γκέτο εγκληματικότητας και παρακολουθείτε απαθείς, μπας και γρατζουνιστούν οι υπηρέτες που στηρίζετε..

..ελάτε Πάρνηθος και Σπάρτης να δείτε τους νέους της πόλης να σας φτύνουν!! Και σας βεβαιώνω…

..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ!!
(ΦΩΤΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου