Τρίτη 6 Απριλίου 2010

TΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΝΙΑΤΑ..

TΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ ΤΑ ΝΙΑΤΑ…


..αποφάσισαν να απαντήσουν! Δεν είναι πολύ πίσω στο χρόνο που μια πρόταση της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ για ίδρυση χώρου για τους νέους στην πόλη και δημιουργία βιβλιοθήκης και εξοπλισμού τους ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΑ…



..ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΚΑΝ ΩΣ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ…

.. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΝ ΟΙ «ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ» τώρα «ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ»..

..ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ..

..ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ «ΦΟΡΕΑΣ»..



Ολοι αυτοί.. θέλουν κρέμασμα. Αντί γι αυτό… ΖΗΤΑΝΕ ΔΗΜΑΡΧΙΕΣ!!!

ΑΙΔΩΣ ΑΘΛΙΟΙ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ!!

(Αλλά που να την βρείτε!!)

Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου