Τρίτη 6 Απριλίου 2010

ΕΙΔΗΣΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ..

ΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ!!

ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΧΑΡΝΩΝ:
Χθές βράδυ στην διασταύρωση Πάρνηθος και Σπάρτης στις Αχαρνές, μεθυσμένος Ρωσοπόντιος οδηγός Ι.Χ. αυτοκινήτου σκότωσε 18χρονο νέο που επέβαινε σε μηχανή αφού πρώτα τον "στρίμωξε" και τον έβγαλε εκτός πορείας.
Σήμερα, δεκάδες άτομα έχουν συγκεντρωθεί στο σημείο του δυστυχήματος, έχουν αναλώσει εκατοντάδες κροτίδες μέχρι στιγμής και έχουν διαμοιράσει το εξής σημείωμα:

"ΔΗΜΑΡΧΕ
09-01-2010 ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑ.. ΛΙΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΤΑ.. ΚΑΙ ΤΩΡΑ
05-04-2010 Ο ΑΛΕΞΗΣ .. ΠΑΡΝΗΘΟΣ ΚΑΙ ΣΠΑΡΤΗΣ...
ΔΗΜΑΡΧΕ ΛΑΒΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ  ΜΑΣ ΜΕΤΡΑ.."

Δεν το βλέπω συντοπίτες... ΔΕΝ το βλέπω, πιστέψτε με!!
ΜΧΒ


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου