
Με ανοικτό το ενδεχόμενο προσφυγής της Ελλάδας στο ΔΝΤ ο Ελληνας Πρωθυπουργός αντάλλαξε σήμερα απόψεις με τον κ. ΜΠΑΡΟΖΟ και επισήμανε πως δεν αποκλείεται καμία εκδοχή.
«Θα προτιμούσαμε μια ευρωπαϊκή λύση στο ζήτημα αυτό και προσδοκούμε ότι αυτή η λύση θα υπάρξει».
«Οι κυβερνήσεις της ευρωζώνης συμφωνούν ότι η ευρωζώνη έχει τη δυνατότητα να στηρίξει την Ελλάδα,σήμερα όμως ο κ. Παπανδρέου δεν ζήτησε τη βοήθεια αυτή. Η Κομισιόν όμως είναι έτοιμη αν χρειαστεί να δραστηριοποιήει τον ενισχυτικό μηχανισμο της".
Ο Πρωθυπουργός δίνει μια σκληρή μάχη για πολύ γερά νεύρα.Και αυτήν τη στιγμή, όλοι πρέπει να ξεχάσουμε την κομματική μας ταυτότητα και να σταθούμε στο πλευρό του. ΤΩΡΑ οι Ελληνες πρέπει να είμαστε ενωμένοι όσο ποτέ.
Μ.Χ.Β
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου